-
@dublin said in Νέο VW ID2......:
Η Stellantis το 2022 ήταν 3η με 2.000 αυτοκίνητα λιγότερα από την Tesla και 2η νομίζω στα PHEV, τα κορόιδεψε πάλι τα κορόιδα..ε τους μπαγασες τους Γάλλο/Ιταλούς..
Έχεις καταλάβει ότι συγκρίνεις προϊόντα με διαφορετικη ελαστικότητα ζήτησης, τεχνολογία, κλάδο και περιθωρίου κέρδους;
Αν υπολογίσεις αυτές τις παραμέτρους, δυσφήμιση κανεις
Συγκριτικά με την Rolls Royce ή την Bugatti πως τα πήγε η stellantis ;
-
Σκεφτείτε την GM, με ηλεκτρικά πίσω στα 80s που τα απέσυρε όλα, έδωσε θερμικά στους αγοραστές τους, και τα έστειλε στην πρέσσα.
Ή το πρώτο PHEV Opel που έκανε το προφανές: να χρησιμοποιεί τον ICE ως φορτιστή των μπαταριών, αλλά όταν είχε ανάγκη για περισσότερο ρεύμα έστελνε κατ' ευθείαν το ρεύμα από το ICE στον ηλεκτροκινητήρα και άφηνε την φόρτιση για αργότερα.
Ή την BMW που έφτιαξε μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα, την έσυρε στον χρόνο χωρίς καμιά εξέλιξη, την κατάργησε και τώρα φτιάχνει ηλεκτρικά σε πλατφόρμες ICE.
Γιατί πέτυχε ο Μασκοφόρος; Γιατί επέμεινε πέρα από τα κέρδη, είδε το τελικό προϊόν και τους πήρε τα σώβρακα. Το μόνο σοβαρό πρόβλημα που βρίσκω στα Tesla ως προϊόν είναι η εργονομία του -έχω ένα τάμπλετ και τα κάνω όλα με οθόνη αφής. Γι' αυτό θέλει autopilot, για να μην στουκάρεις όσο ψάχνεις τις ρυθμίσεις. -
εμένα πάλι πιο πολύ με ενδιαφέρει το ID.1
οταν βγει θα είναι υποψήφιο για αγορά αν είναι στα 20Κ όπως λένε........
ακόμα και να μην το πάρω θα βοηθήσει να πέσουν οι τιμές στα μεταχειρισμένα ηλεκτρικα. Οπότε μακάρι να τα καταφερει
Υποστηρίζω όποιον προσπαθει να ρίξει το κόστος στα ηλεκτρικά ακόμα και αν αυτός είναι ο διάολος (VAG)
-
Κάθε τεχνολογική εξέλιξη πρέπει να είναι στο πνεύμα της εποχής της, για να μπορεί να αξιοποιηθεί εμπορικά και να είναι πετυχημένη.
Και το πρώτο ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης το έφτιαξε ο Posrche το 1900, με 4 ανεξάρτητους ηλεκτρoκινητήρες. Έναν σε κάθε τροχό, που έπαιρναν ρεύμα από το δυναμό του αυτοκινήτου.
Φαντάζομαι τότε θα γέλαγαν. Και τώρα τεχνικά η λύση αυτή παρουσιάζεται σαν η νέα εποχή της τερακίνησης με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!Ο Μασκαράς είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη εποχή. Τον υποτίμησαν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, γιατί τόσα χρόνια είναι ένα μεγάλο παγκόσμιο μονοπώλιο και δεν πίστεψαν ότι μπρούσε να τους απειλήσει το αμερικανάκι που έφτιαξε το pay-pall. Ας πρόσεχαν, τώρα θα πληρώσουν το τίμημα...
-
-
@elteo said in Νέο VW ID2......:
@andya3 said in Νέο VW ID2......:
Ας πρόσεχαν, τώρα θα πληρώσουν το τίμημα...
Ναι τρέμουν.
Όχι απλώς τρέμουν, κάποιοι παίζουν και την ύπαρξή τους μακροπρόθεσμα.
Ειδικά για όσους δεν μπορέσουν να παρακολουθήσουν τις εξελίξεις, το μόνο που μπορεί να τους σώσει είναι ότι πόσα αυτοκίνητα μπορεί να παράγει και η Tesla πια? Κι αυτό μέχρις ενός ορίου και χρονικού σημείου.
Αν βγάλει φτηνό ηλεκτρικό η Tesla θα γίνουν κοσμογονικές αλλαγές και όσοι δε μπορέσουν να το κάνουν κι αυτοί θα εξαφανιστούν. -
Να το βγάλει όμως....βρεθήκαμε να περιμένουμε.
-
Γιατί να το βγάλει το φτηνό η Tesla? Ακόμα κι αν υποθέσουμε ότι μπορεί, θα το κάνει όταν τη συμφέρει. Δεν είναι ιεραπόστολος της αυτοκίνησης ο 'Ελον, επιχειρηματίας είναι.
Απλώς κουβέντα να γίνεται, για τους αμφισβητίες της Tesla και του Έλον, κάποιες ερωτήσεις που κάνω κι εγώ στον εαυτό μου και εκπλήσσομαι.
Την ήξερε κανείς την Tesla πριν 10 χρόνια?
Πίστευε ποτέ κανείς ότι θα βρεθεί αυτοκινητοβιομηχανία που θα πάει να πουλήσει αυτοκίνητα μέσα στη Γερμανία και θα ιδρώνει η Mercedes?
Που θα παέι στην Κίνα από το πουθενά και θα σαρώσει τα πάντα.Δε μιλάμε απλώς για ικανότητες, έχουν ξεφύγει. Oι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να τα ΄χουν κάνει πάνω τους...
-
@andya3 said in Νέο VW ID2......:
Την ήξερε κανείς την Tesla πριν 10 χρόνια?
Ναι, την είχαμε προσέξει κάποιοι πριν ακόμα και την πρώτη δοκιμή εκείνου του roadster στο τότε top gear.
-
μια μικρή καθυστέρηση την βλέπω...
σκούπα πάλι στο τμήμα softwear της VW που δεν μπορεί ...https://www.autoblog.com/2023/05/08/vw-cariad-bentley-chief/?guccounter
-
Καλά εκείνο που πατάς ενα touch button για να ενεργοποιείς την επιλογή των πίσω παραθύρων και μετά πατάς τα κουμπιά των παραθύρων είναι επικό.
Πρέπει να ήταν εσωτερικό αστείο για να γελούν, και τελικά κάποιος το πέρασε στην παραγωγή για να συνεχίσει την πλάκα και το θέμα ξέφυγε
-
@lap said in Νέο VW ID2......:
Καλά εκείνο που πατάς ενα touch button για να ενεργοποιείς την επιλογή των πίσω παραθύρων και μετά πατάς τα κουμπιά των παραθύρων είναι επικό.
Επόμενο βήμα να πατάς κουμπί για να αλλάζει το γκάζι σε φρένο.
-
@lap said in Νέο VW ID2......:
Καλά εκείνο που πατάς ενα touch button για να ενεργοποιείς την επιλογή των πίσω παραθύρων και μετά πατάς τα κουμπιά των παραθύρων είναι επικό.
Πρέπει να ήταν εσωτερικό αστείο για να γελούν, και τελικά κάποιος το πέρασε στην παραγωγή για να συνεχίσει την πλάκα και το θέμα ξέφυγε
Επικές μάχες γιατί δεν είχε χειριστήρια (αυτόματου) κλιματισμού το 308 πριν κάποια χρόνια... δεν υπήρχε ούτε ένας ΑΡΔ αυτοκινήτου να μην παραπονεθεί.
-
Είχε όμως επιλογή, πόσα εκατοστά θα ανεβαίνουν ή κατεβαίνουν τα παράθυρα;
-
Αν βγάλει ο Musk το Model 2 με από 25 χιλιάρικα,δεν νομίζω ότι κανένα ID.2 θα έχει κάποια τύχη στις πωλήσεις.Η vw,έως τώρα,μόνο phev έχει βγάλει,ούτε full hybrid,και τα ID είναι πανάκριβα και όχι με τις καλύτερες κριτικές στις δοκιμές.
-
Υπαρχει πολυς κοσμος που δεν τον νοιαζουν 350 η 450 χμ αυτονομιας και προτιμα ενα ομορφο αμαξι. Το id2 ειναι θαυμασιο μεσα εξω.
-
@jammamon said in Νέο VW ID2......:
Υπαρχει πολυς κοσμος που δεν τον νοιαζουν 350 η 450 χμ αυτονομιας και προτιμα ενα ομορφο αμαξι. Το id2 ειναι θαυμασιο μεσα εξω.
Αυτο σημαινει πως θα το παιρνει κοσμος, και αφου περασει η πορωση της εμφανισης, θα τους σπανε τα @@ θα το πουλανε μισοτιμης για να το ξεφορτωθουν
-
@jammamon said in Νέο VW ID2......:
Υπαρχει πολυς κοσμος που δεν τον νοιαζουν 350 η 450 χμ αυτονομιας και προτιμα ενα ομορφο αμαξι. Το id2 ειναι θαυμασιο μεσα εξω.
η εμπορικη αποτυχια του honda e κατερριψε αυτο το επιχειρημα παντως. Βεβαιως στο συγκεκριμενο μοντελο, δεν το βοηθησε καθολου η τιμη του
Αλλα, απο οτι φανηκε στην παρουσιαση του eny1, δεν εμαθαν τιποτα εκει στη honda -
Το honda e θυμάμαι ήταν ένα πολύ hi tech αυτοκίνητο. Αυτό που θυμάμαι ήταν η τρομάρα που πήρα όταν για κάποιον λόγο είχαν χαλάσει οι χειρολαβές του όταν πήγα να το δω. Ανοιγοκλειναν συνεχώς σαν δαιμονισμένο.
Ο πωλητής, ξύπνησε από την ηρεμία που είχε και δεν ήξερε πώς να το ηρεμήσει.
-
@lap said in Νέο VW ID2......:
Το honda e θυμάμαι ήταν ένα πολύ hi tech αυτοκίνητο. Αυτό που θυμάμαι ήταν η τρομάρα που πήρα όταν για κάποιον λόγο είχαν χαλάσει οι χειρολαβές του όταν πήγα να το δω. Ανοιγοκλειναν συνεχώς σαν δαιμονισμένο.
Ο πωλητής, ξύπνησε από την ηρεμία που είχε και δεν ήξερε πώς να το ηρεμήσει.
εχω δει ενα μονο στην αθηνα. Πανεμορφο το ατιμο αλλα και πανακριβο για αυτο που προσεφερε.
Νέο VW ID2......