Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 337
    • 338
    • 339
    • 340
    • 341
    • 486
    • 487
    • 339 / 487
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    273
    9728
    678422
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      CptM last edited by

      Καλησπερα παιδια...εχω κανε μεχρι τωρα 1005 χλμ...το 1ο σερβις λεει η Toyota να το κανω κανονικα στις 15.000χλμ εγω λεω να το κανω τωρα γυρω στα 1500χλμ σαν 1ο σερβις..τι λετε?συμφωνειτε??
      τι να προσεξω?
      Η να το αφησω οπως εχει?

      F 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο κατασκευαστής ξέρει. Τα 1000-1500 χλμ είναι κατάλοιπα άλλων εποχών. Κακό δεν θα κάνεις φυσικά, απλά θα πληρώσεις κάτι που δεν χρειάζεται.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • F
          famas @CptM last edited by

          @cptm said in Toyota Yaris Cross:

          Καλησπερα παιδια...εχω κανε μεχρι τωρα 1005 χλμ...το 1ο σερβις λεει η Toyota να το κανω κανονικα στις 15.000χλμ εγω λεω να το κανω τωρα γυρω στα 1500χλμ σαν 1ο σερβις..τι λετε?συμφωνειτε??
          τι να προσεξω?
          Η να το αφησω οπως εχει?

          Λίγα δεν είναι; Πόσο να έχει δουλέψει ο θερμικός σε αυτά τα χλμ; Άσε να περάσει το καλοκαίρι να έχεις γράψει λίγα παραπάνω χλμ και μετά.

          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • alex-mix
            alex-mix last edited by

            Και εγω οταν πηρα το xceed ετσι ελεγα να το παω στα 2000 χλμ ,οτσν πηγα μιλησα με αντιπροσωπεια μου ειπαν επι λεξη κακο δεν του κανεις το αντιθετο αλλα δεν χρειαζεται να δωσεις λεφτα τζαμπα.Ετσι ειπα το σερβις ειναι στα 15χιλ εγω το πηγα στα 8.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              hountalas @iceman7 last edited by

              @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

              Αν και χρυσό και οικονομικο το αμάξι, σε ανοιχτό δρόμο (επιστροφη από αεροδρόμιο μέσω ΑΟ) είναι για κλάματα. Ειδικά αν οδηγείς ή προέρχεσαι απο μεγαλύτερο, ποιοτικότερο αμάξι.
              Δραμα αεροδυναμικοί θόρυβοι όχι μονο από τζαμια ή καθρεπτες αλλά και από την ενωση πόρτας πιλαρ, τσικι τσικι από την επαφή παρμπρίζ και ουρανού.
              Μόνωση μηδέν ποιότητα below zero. Ακουμπάς με λίγο περισσότερη δύναμη και κοιτάς να δεις αν άφησε βαθούλωμα.
              Καθίσματα ο ορισμός του αβολου με τελευταία φθηνιαρικα υλικα. Αισθάνομαι ότι θα βγει ο κωλος μου στη βάση. 17αρες μούρη αλλά πλευρική στήριξη μηδέν (στην adventure κάτι γίνεται).
              Σήμερα που είχε σχετικα χαμηλή θερμοκρασία και όχι ήλιο το αμάξι θυμισε κουδούνι σαν το κασκαι.
              Χωρίς μουσική απλά δεν πάλευεται αν ο δρόμος δεν είναι χαλί ή δεν κινείσαι ηλεκτρικα.
              Επικό fail επίσης ο μπερντές για να καλύπτεται το πορτ μπαγκαζ.
              Ούτε μόνωση ούτε αντοχή. Η πεμπτουσία του cost cutting.
              Με βλέπω να το βάζω αγγελία.

              Είδα το ποστ στο fb και πέσανε να σε φάνε οι yaroφιλοι. Ντάξει όλα τα βρίσκουν τελεια και μόλις ειπωθεί κάτι αντίθετο τσινάνε.

              nicktsaf 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                iceman7 last edited by

                Κλασσικες καταστάσεις.
                Σε όλα τα γκρουπς τα ίδια γράφονται.
                Γι αυτό και είναι συγκεκριμένες οι πληροφορίες που μπορείς να αντλήσεις (κανα link για Ali, κανα αξεσουάρ γενικά)
                Αλλιως οπαδισμος και μην τυχόν απαξιώσεις την περιουσία τους.
                Πάντα το αμάξι που επέλεξε ο Έλληνας θα είναι το καλύτερο όλων. Αμαξάρα, τέρας, εργαλείο κλπ

                Βαρετό!

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • L
                  lap last edited by

                  Εννοείται το καλύτερο. Τι είμαστε; Άσχετοι;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @iceman7 last edited by

                    @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

                    Αν και χρυσό και οικονομικο το αμάξι, σε ανοιχτό δρόμο (επιστροφη από αεροδρόμιο μέσω ΑΟ) είναι για κλάματα. Ειδικά αν οδηγείς ή προέρχεσαι απο μεγαλύτερο, ποιοτικότερο αμάξι.
                    Δραμα αεροδυναμικοί θόρυβοι όχι μονο από τζαμια ή καθρεπτες αλλά και από την ενωση πόρτας πιλαρ, τσικι τσικι από την επαφή παρμπρίζ και ουρανού.
                    Μόνωση μηδέν ποιότητα below zero. Ακουμπάς με λίγο περισσότερη δύναμη και κοιτάς να δεις αν άφησε βαθούλωμα.
                    Καθίσματα ο ορισμός του αβολου με τελευταία φθηνιαρικα υλικα. Αισθάνομαι ότι θα βγει ο κωλος μου στη βάση. 17αρες μούρη αλλά πλευρική στήριξη μηδέν (στην adventure κάτι γίνεται).
                    Σήμερα που είχε σχετικα χαμηλή θερμοκρασία και όχι ήλιο το αμάξι θυμισε κουδούνι σαν το κασκαι.
                    Χωρίς μουσική απλά δεν πάλευεται αν ο δρόμος δεν είναι χαλί ή δεν κινείσαι ηλεκτρικα.
                    Επικό fail επίσης ο μπερντές για να καλύπτεται το πορτ μπαγκαζ.
                    Ούτε μόνωση ούτε αντοχή. Η πεμπτουσία του cost cutting.
                    Με βλέπω να το βάζω αγγελία.

                    Δεν διαφωνώ σε τίποτα, ειδικά αν έρχεσαι από ακριβό αυτοκίνητο όλα σου φαίνονται ακόμα χειρότερα από ότι είναι και φυσικό είναι

                    αλλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι πολύ τιμιο για την τιμή του!!! Αν είχε και ποιοτητα και ηχομόνωση και όλα αυτά που σωστα λες ότι λείπουν, με την ίδια τιμή, ε δεν θα έπαιρνε και κανένας αλλο αμάξι

                    αν χρειάζεσαι οπωςδήπωτε να έχεις το πιο οικονομικό αμάξι που μπορείς κράτα το και προσπάθησε να κάνεις τα στραβά μάτια σε αυτά που λες

                    αν όχι πουλα το και πάρε κάτι καλύτερο (θες γυρώ στα 6-10Κ παρα πάνω σίγουρα όμως για να έχεις κάτι πιο ποιοτικό αναλογα και τι παραχωρήσεις θες να κάνεις)

                    Cirus the virus

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      a65 last edited by

                      Συμφωνώ ειδικά με του στραβού το δίκιο, όταν το παράγγειλα (δεν είμαι οπαδός) τα specs ήταν μακράν του ανταγωνισμού τώρα που το έχω 1 χρόνο είδα το χρειάζεται να βάλεις το χέρι στη τσέπη για κάποια έξτρα πχ. 17αρα ζάντα με eco contact και τουρκο sachs κακός συνδυασμός.
                      Στο δικό μου παρόλο που είναι με διπλά ψαλίδια προς το παρόν άλλαξα λάστιχα στο μέλλον έχουν σειρά τα sachs με κανένα πιο σοβαρό αμορτισέρ.
                      Το συμπέρασμα μου ή το δέχεται κάποιος και ζει με αυτά ή τα αλλάζει ή το βάζει στο car.

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • L
                        lap @a65 last edited by

                        @a65 said in Toyota Yaris Cross:

                        Το συμπέρασμα μου ή το δέχεται κάποιος και ζει με αυτά ή τα αλλάζει ή το βάζει στο car.

                        Σοφά λόγια

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • nicktsaf
                          nicktsaf @hountalas last edited by

                          @hountalas said in Toyota Yaris Cross:

                          @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

                          Αν και χρυσό και οικονομικο το αμάξι, σε ανοιχτό δρόμο (επιστροφη από αεροδρόμιο μέσω ΑΟ) είναι για κλάματα. Ειδικά αν οδηγείς ή προέρχεσαι απο μεγαλύτερο, ποιοτικότερο αμάξι.
                          Δραμα αεροδυναμικοί θόρυβοι όχι μονο από τζαμια ή καθρεπτες αλλά και από την ενωση πόρτας πιλαρ, τσικι τσικι από την επαφή παρμπρίζ και ουρανού.
                          Μόνωση μηδέν ποιότητα below zero. Ακουμπάς με λίγο περισσότερη δύναμη και κοιτάς να δεις αν άφησε βαθούλωμα.
                          Καθίσματα ο ορισμός του αβολου με τελευταία φθηνιαρικα υλικα. Αισθάνομαι ότι θα βγει ο κωλος μου στη βάση. 17αρες μούρη αλλά πλευρική στήριξη μηδέν (στην adventure κάτι γίνεται).
                          Σήμερα που είχε σχετικα χαμηλή θερμοκρασία και όχι ήλιο το αμάξι θυμισε κουδούνι σαν το κασκαι.
                          Χωρίς μουσική απλά δεν πάλευεται αν ο δρόμος δεν είναι χαλί ή δεν κινείσαι ηλεκτρικα.
                          Επικό fail επίσης ο μπερντές για να καλύπτεται το πορτ μπαγκαζ.
                          Ούτε μόνωση ούτε αντοχή. Η πεμπτουσία του cost cutting.
                          Με βλέπω να το βάζω αγγελία.

                          Είδα το ποστ στο fb και πέσανε να σε φάνε οι yaroφιλοι. Ντάξει όλα τα βρίσκουν τελεια και μόλις ειπωθεί κάτι αντίθετο τσινάνε.

                          Και λιγα λες!!!
                          Ευχαριστω για το review ειπα και μου τη πεσανε και μενα!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dstou last edited by

                            Μερικά πράγματα δεν διορθώνονται, πχ ποιότητα ταμπιλώ, θόρυβος. Εν ολίγοις, πρέπει κάποιος να είναι πολύ προσεκτικός στις επιλογές του.

                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              ss_76 @a65 last edited by

                              @a65 said in Toyota Yaris Cross:

                              @famas said in Toyota Yaris Cross:

                              @a65 said in Toyota Yaris Cross:

                              Ο Αλέξανδρος πολύ καλός στη δουλειά του, σκεφτόμουν να βάλω και στο μπροστινό παρμπρίζ αλλά οι 70% ήταν σκούρες και οι 80% μου είπε δεν αξίζουν.

                              Δεν αξίζουν οι 80% επειδή είναι ανοικτές και δεν θα κάνει δουλειά για το παρμπριζ ;

                              Αν κατάλαβα καλά έχει ερωτηματικό στο τέλος,
                              είχα ενδοιασμούς για το μπροστινό παρμπρίζ όπως θα βλέπω καλά το βράδυ, θα κάνει αντανακλάσεις κλπ και δε το προχώρησα. Αλλά το θυμάμαι καλά μου είπε οι 80% prime xr δεν κάνουν δουλειά.
                              Ίσως αν δω κάποιο άλλο αμάξι πως είναι το βράδυ το μπροστινό παρμπρίζ να βάλω.

                              Η Madico που είχα βάλει στο παρμπρίζ σε προηγούμενο αυτοκίνητο (διάφανη) ήταν εξαιρετικά αποδοτική. Το βράδυ είχε μια ελαφριά διάθλαση. Τώρα δεν έβαλα λόγω head up display

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • I
                                iceman7 @dstou last edited by

                                @dstou said in Toyota Yaris Cross:

                                Μερικά πράγματα δεν διορθώνονται, πχ ποιότητα ταμπιλώ, θόρυβος. Εν ολίγοις, πρέπει κάποιος να είναι πολύ προσεκτικός στις επιλογές του.

                                Μα δεν έχει και τόσες πια επιλογές!
                                Όλα τα ίδια ειναι σε συγκεκριμένο έυρος τιμών αναφορικά με την ποιοτητα υλικών...
                                Απλά ειναι κριμα γιατι ερχονται που έρχονται πανακριβα, με 100-200 ευρώ παραπάνω (και πολλά λέω) θα ήταν αρκετά καλύτερα!
                                Απλά το κοινό το βλέπεις πως αντιδρά... οικονομία, αξιοπιστία, tablet και μούρη (ζάντες) και αν κουδουνίζει, βαλε τη μουσική πιο δυνατά.
                                Το πρόβλημα σε όλες αυτές τις απόψεις είναι οτι ΔΕΝ έχουν οδηγήσει ένα πιο ποιοτικό αμαξι να ξεστραβωθούν.
                                Και φυσικά οσα δεν πιάνει η αλεπου τα κάνει κρεμαστάρια....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  iceman7 @cirus last edited by

                                  @cirus said in Toyota Yaris Cross:

                                  Δεν διαφωνώ σε τίποτα, ειδικά αν έρχεσαι από ακριβό αυτοκίνητο όλα σου φαίνονται ακόμα χειρότερα από ότι είναι και φυσικό είναι

                                  αλλά να λέμε και του στραβού το δίκιο, είναι πολύ τιμιο για την τιμή του!!! Αν είχε και ποιοτητα και ηχομόνωση και όλα αυτά που σωστα λες ότι λείπουν, με την ίδια τιμή, ε δεν θα έπαιρνε και κανένας αλλο αμάξι

                                  αν χρειάζεσαι οπωςδήπωτε να έχεις το πιο οικονομικό αμάξι που μπορείς κράτα το και προσπάθησε να κάνεις τα στραβά μάτια σε αυτά που λες

                                  αν όχι πουλα το και πάρε κάτι καλύτερο (θες γυρώ στα 6-10Κ παρα πάνω σίγουρα όμως για να έχεις κάτι πιο ποιοτικό αναλογα και τι παραχωρήσεις θες να κάνεις)

                                  Τιμιο στην εισαγωγική έκδοση ειναι και ήταν κλοπή στο λανσαρισμα.. οσο, όμως, αυξάνει η τιμή τόσο αυστηρότερα το κρινεις.

                                  Ηλπιζα, γιατί έχω δώσει αρκετά λεφτά για αμαξια, να μπορουσα να το κρατουσα για μοναδικό, αφού δεν θέλω να το δώσω στη γυναίκα.
                                  Οσο περνάει όμως ο καιρός, δεν αντέχεται η φτήνια του, και για τα δικά μου γουστα (το τονίζω αυτό) ουτε σε ανοιχτό δρομο ειναι αξιοπρεπες.
                                  Και δυστυχως δεν είναι ότι εχω συνηθίσει σε μεγαλύτερο - premium γιατι και το yaris diesel του 2014 και το yaris hybrid του 2016, εχουν περισσοτερη απτή ποιότητα και κάνεις ταξίδι με άνεση, απλά με μικρότερες ΜΩΤ από τη Χ1.

                                  Οπότε το YC ή θα πωληθεί (αν ενδιαφέρεται καποιος από εδω ας μου στείλει ένα pm πριν το ανεβάσω car) ή θα μείνει ως δευτερο και θα δωθεί στη γυναίκα από φθινοπωρο και αφού έχω αλλαξει τουλάχιστον ζάντες με σιδερένιες και τάσια (αλήθεια τέτοιες παίζουν για το YC; νομίζω οι business εκδόσεις έχουν... το tpms θα ειναι συμβατό;). Τοτε θα δώσω και τα υφιστάμενα και θα πάρω για εμένα τη U11.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • monman2
                                    monman2 @iceman7 last edited by monman2

                                    @iceman7 said in Toyota Yaris Cross:

                                    Αν και χρυσό και οικονομικο το αμάξι, σε ανοιχτό δρόμο (επιστροφη από αεροδρόμιο μέσω ΑΟ) είναι για κλάματα. Ειδικά αν οδηγείς ή προέρχεσαι απο μεγαλύτερο, ποιοτικότερο αμάξι.

                                    Πολύ ποιοτικότερο είχα το S60 του 2005, αυτό το εσωτερικό δεν υπάρχει ούτε σε καινούργιο των 45000 € ασχέτως μάρκας, δερμάτινη επένδυση μέχρι στις πίσω πόρτες , αλλα δεν είχε cruise control , να κατεβαίνουν τα παράθυρα με ενα πάτημα κλπ και μέσα στην πόλη με το σασμάν και τον συμπλέκτη με τις μεγάλες διαδρομές δεν παλευόταν γιαυτό πουλήθηκε και με τα λεφτά που πήρα αγόρασα iQ👍
                                    Βέβαια στα 180 έκανε οσο θόρυβο κάνει το YC στα 140 ,με σταμάτησαν με τόσα στο μπλόκο της Αταλάντης και την γλύτωσα γιατί ήταν baby blue χρώμα με αυτοκόλλητο παιδιά στο αυτοκίνητο 👌
                                    και τώρα μια φορά το μήνα κάνω 200-300 μονοκοπανιά BMW X3 του 2008 ,τι να το κάνω που είναι πιο αθόρυβη στα 150 (SUV )
                                    όταν μπαίνεις στην πόλη αυτό το θεόβαρο τιμόνι σασμάν συμπλέκτης δεν συνηθίζονται με τίποτα μάχη να παρκάρεις .

                                    Δραμα αεροδυναμικοί θόρυβοι όχι μονο από τζαμια ή καθρεπτες αλλά και από την ενωση πόρτας πιλαρ, τσικι τσικι από την επαφή παρμπρίζ και ουρανού.

                                    θα κάνω και εγω την αναβάθμιση των ηχείων ,το active δεν εχει ουτε τουιτερ , πιστεύω να λυθεί έμμεσα το πρόβλημα με το κουμπί του volume😊 εχεις μπάρες οροφής; το δικό μου δεν εχει και μόνο με πλάγιο άνεμο ακούγεται πολύ ο αέρας.

                                    Μόνωση μηδέν ποιότητα below zero. Ακουμπάς με λίγο περισσότερη δύναμη και κοιτάς να δεις αν άφησε βαθούλωμα.

                                    είναι καλλίτερο το εσωτερικό του απο το yaris 2014 εμένα δεν τρίζει κάτι ,και αν περνάω γρήγορα πάνω απο τις ανωμαλίες , μπορώ 16άρα, είναι πιο γλυκό το πέρασμα .

                                    Καθίσματα ο ορισμός του αβολου με τελευταία φθηνιαρικα υλικα. Αισθάνομαι ότι θα βγει ο κωλος μου στη βάση. 17αρες μούρη αλλά πλευρική στήριξη μηδέν (στην adventure κάτι γίνεται).

                                    Τα καθίσματα του ε αφου δεν με πονάει η μέση μετα απο πολύωρο ταξίδι ... είναι πολύ καλά !

                                    Σήμερα που είχε σχετικα χαμηλή θερμοκρασία και όχι ήλιο το αμάξι θυμισε κουδούνι σαν το κασκαι.
                                    Χωρίς μουσική απλά δεν πάλευεται αν ο δρόμος δεν είναι χαλί ή δεν κινείσαι ηλεκτρικα.
                                    Επικό fail επίσης ο μπερντές για να καλύπτεται το πορτ μπαγκαζ.
                                    Ούτε μόνωση ούτε αντοχή. Η πεμπτουσία του cost cutting.
                                    Με βλέπω να το βάζω αγγελία.

                                    Εγω το είχα όλο το χειμώνα ξαναλέω ήταν άψογο σε τριγμούς , είναι σκληρό ναι το τίμημα για να λέει ο ToyoDa no more boring cars
                                    sachs είχε και το mondeo όταν τα έπαιξαν έβαλα koni fsd .
                                    Αυτό ή παρόμοιας φιλοσοφίας θα έβαζα στο YC μαλακό στην χαλαρή οδήγηση να σκληραίνει στις στροφές .

                                    ΟΧΙ αφου μέσα στην Αθήνα κινείσαι μη το πουλήσεις !
                                    Τουλάχιστον μέχρι να πάρεις model2😊

                                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      a65 last edited by

                                      Ποιοτικότερο???
                                      το έχω γράψει το δικό μου ήταν a3 2.0 l με mutltilink και χαμηλωμένο 1,5 cm από μαμά, όντως αμαξάρα αλλά τι να το κάνεις άμα είναι να πληρώνεις ένα σκασμό τέλη, φόρους πολυτελείας, βενζίνες κλπ και δε φταίει η audi για αυτό, να είναι καλά οι εθνοπατέρες που χαρατσώνουν τα 4τροχα.
                                      Έχω ξεκινήσει να μαθαίνω από ένα 504 sedan της οικογένειας κι αυτό καλό αμάξι για την εποχή του (με τις ταχύτητες στο τιμόνι), κατόπιν πέρασα κι από bmw, merc και διάφορα άλλα.
                                      Δεν νομίζω να υπάρχει τέλειο αυτοκίνητο κάπου συμβιβάζεσαι να κάνεις τη δουλειά σου είτε αυτό είναι απλή μετακίνηση, γκάζι, πουλ μουρ όπως βολευέται ο καθένας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Y
                                        yan5573 last edited by

                                        Μετα απο ενα μηνα το μονο που θα ηθελα επιπλεον ειναι καλυτερη στηριξη μεση (γεραματα ισως) βεβαια εχω την active, νομιζω καπιοιες επομενες εκδοσεις εχουν lumbar support.

                                        Θορυβο αερα δεν εχω παρατηρησει εκτος πολης αλλα δεν το εχω οδηγησει πολλες φορες πανω απο 100χλμ/ωρα και του εχω βαλει και τους οριτζιναλ ανεμοθραυστες απο την πρωτη μερα

                                        Σε επαρχιακους δρομους ειναι απολαυση ποσο ευκολοδήγητο ειναι

                                        Γενικα, σουπερ ευχαριστημενος!

                                        I A 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                        • I
                                          iceman7 @yan5573 last edited by

                                          @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                          Μετα απο ενα μηνα το μονο που θα ηθελα επιπλεον ειναι καλυτερη στηριξη μεση (γεραματα ισως) βεβαια εχω την active, νομιζω καπιοιες επομενες εκδοσεις εχουν lumbar support.

                                          Θορυβο αερα δεν εχω παρατηρησει εκτος πολης αλλα δεν το εχω οδηγησει πολλες φορες πανω απο 100χλμ/ωρα και του εχω βαλει και τους οριτζιναλ ανεμοθραυστες απο την πρωτη μερα

                                          Σε επαρχιακους δρομους ειναι απολαυση ποσο ευκολοδήγητο ειναι

                                          Γενικα, σουπερ ευχαριστημενος!

                                          Άπο adventure και πάνω έχει και καλά καθίσματα και lumbar support.
                                          Τα απλά καθίσματα ειναι σαν τις ψάθινες καρέκλες καφενείου το 1950. Και λεπτά. Πρέπει να έχουν γέμιση αυτό το αφρολέξ που είχαμε για στρώμα στο στρατό. Τα καθίσματα στο γιαρις του 2016 είναι σπορ bmw μπροστά τους. Ούτε για το μηρό εχουν στήριξη ούτε για τη μέση ούτε τα πλαϊνά επαρκώς. Περισσεύω εκατερωθεν.
                                          Πραγματικά από τα πιο άσχημα σημεία του YC.

                                          Βασικά αυτό το αμάξι είτε σε active το αγοράζεις για vfm είτε σε premier (δεν βάζω adventure γιατί έχει και αυτή το μαύρο κετσε στον ουρανό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            a65 @yan5573 last edited by

                                            @yan5573 said in Toyota Yaris Cross:

                                            Μετα απο ενα μηνα το μονο που θα ηθελα επιπλεον ειναι καλυτερη στηριξη μεση (γεραματα ισως) βεβαια εχω την active, νομιζω καπιοιες επομενες εκδοσεις εχουν lumbar support.

                                            Θορυβο αερα δεν εχω παρατηρησει εκτος πολης αλλα δεν το εχω οδηγησει πολλες φορες πανω απο 100χλμ/ωρα και του εχω βαλει και τους οριτζιναλ ανεμοθραυστες απο την πρωτη μερα

                                            Σε επαρχιακους δρομους ειναι απολαυση ποσο ευκολοδήγητο ειναι

                                            Γενικα, σουπερ ευχαριστημενος!

                                            Ναι θυμάμαι που με ρώταγες τελικά μόνος τους έβαλες ή σε εξουσιοδοτημένο?

                                            Y 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 337
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 486
                                            • 487
                                            • 339 / 487
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr