-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.foxnews.com/auto/electric-vehicles-heavy-parking-garages-report
Ε βάλε το σωστό ελληνικό άρθρο να τρελαθούμε!!!
https://cartalk.gr/nea-yper-mpataria-apo-tin-catl-yposchetai-molis-2-kila-ana-kwh/
-
Και επειδή λέτε οτι η ηλεκτροκίνηση ειναι ακριβή, η Elpedison με το πρόγραμμα Drive Green, που ισχύει για όλους τους κατόχους ηλεκτρικών, δίνει ΔΩΡΕΑΝ 1440 kWh για την χρήση του ηλεκτρικού σας οχήματος που καλύπτουν έως 10.000* km οδήγησης για ένα χρόνο - οι kWh αναφέρονται αποκλειστικά σε αυτές που θα καταναλωθούν μέσα από το wallbox που αναλαμβάνει και την εγκατάσταση.
-
Kαι άλλη στρέβλωση δλδ; Πραγματικά απίστευτο το σπρώξιμο που πέφτει για να πάρουμε με το ζόρι ηλεκτρικό. Φυσικά δεν θα τους περάσει αλλά έχει πλάκα η προσπάθεια.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Kαι άλλη στρέβλωση δλδ; Πραγματικά απίστευτο το σπρώξιμο που πέφτει για να πάρουμε με το ζόρι ηλεκτρικό. Φυσικά δεν θα τους περάσει αλλά έχει πλάκα η προσπάθεια.
Τί στρέβλωση, το προπληρώνεις το δώρο των 7.000χλμ στο κόστος εγκατάστασης, δεν στον εγκαθιστούν τζάμπα τον φορτιστή...
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.foxnews.com/auto/electric-vehicles-heavy-parking-garages-report
Ε βάλε το σωστό ελληνικό άρθρο να τρελαθούμε!!!
https://cartalk.gr/nea-yper-mpataria-apo-tin-catl-yposchetai-molis-2-kila-ana-kwh/
Όχι αυτό, το άλλο με το βάρος των ηλεκτρικών και τα γκαράζ.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Kαι άλλη στρέβλωση δλδ; Πραγματικά απίστευτο το σπρώξιμο που πέφτει για να πάρουμε με το ζόρι ηλεκτρικό. Φυσικά δεν θα τους περάσει αλλά έχει πλάκα η προσπάθεια.
Δεν έχετε καταλάβει τι έρχεται -δεν είναι κακό εδω δεν κατάλαβε ο Ακιο ΤογιόΝτα- οι προσφορές και οι επιδοτήσεις απο τους παρόχους θα κάνουν μέχρι και τον lap να βγεί απο τα ρούχα του !
-
Φυσικά αλλα υπάρχουν μερικά προβληματάκια σε σχέση με το δυστοπικό μέλλον που ετοιμάζουν:
- Δε θα δώσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το θερμικό μου για ηλεκτρικό και ας πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο. Μολύνει; Ξυδάκι. Ξεπάτωμα μέχρι τα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα. Νόμιμο είναι να βολτάρω όσο θέλω, αυτό έλειπε.
- Δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι ετσι. Υπάρχουν χιλιάδες petrolheads. Και βλέπουν όλοι το αυτοκίνητο ως πάθος και τη βόλτα ως σκοπό και δεν κοιτάζουν sustainability και λοιπές new age ενοχικές χαζομάρες.
- Υπάρχουν χιλιάδες παμπάλαια αυτοκίνητα που όσο μιλάμε, βγάζουν ωραίο μαύρο ντουμάνι ειδικά τα αγαπημένα μου Octavia 1.9D, στη βρώμικη και σιχαμερή τσιμεντοχαβούζα που λέγεται Αθήνα, again ξυδάκι στους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που ονειρεύονται Αμί και ηλεκτρικά ποδήλατα και sustainable ανοησίες σε πόλη που βαράει 40ρια το καλοκαίρι και έχει και ανηφόρες. Nα επιδοτήσουν χαμηλών ρύπων θερμικά αν νοιάζονται τόσο για το περιβάλλον.
- Δε θα δούμε σχεδόν καμία διαφορά στην κλιματική αλλαγή με την επιβολλή της ηλεκτροκίνησης αρα τσάμπα κόπος, μόνο ο αέρας στην πόλη θα βελτιωθεί. Φυσικά δε μολύνουν όλα τα θερμικά το ίδιο αλλα βολεύει να τα τσουβαλιάζουμε.
- Ο Toyoda είναι από τους ελάχιστους λογικούς και όχι ηλεκτροζηλωτές επειδή έτσι είναι cool, που λέει οτι το μέλλον (ένα σοβαρό και όχι δυστοπικό μέλλον) πρέπει να έχει διαφορετικούς τρόπους κίνησης για διαφορετικές ανάγκες και γούστα και να μη βάλουμε όλα τα αυγά στο καλάθι της ηλεκτροκίνησης.
- Οι προσφορές και οι επιδοτήσεις ενισχύουν το point μου, οτι υπάρχει χυδαία στρέβλωση της αγοράς για κάποια νεφελώδη συμφέροντα, και χωρίς αυτές τις στρεβλώσεις, θα έπιανε πολλά τριχωτά "απίδια" το τσίρκο με τις μπαλαντέζες.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
...
6. Οι προσφορές και οι επιδοτήσεις ενισχύουν το point μου, οτι υπάρχει χυδαία στρέβλωση της αγοράς για κάποια νεφελώδη συμφέροντα, και χωρίς αυτές τις στρεβλώσεις, θα έπιανε πολλά τριχωτά "απίδια" το τσίρκο με τις μπαλαντέζες.Εκτός απο σένα το γράφουν πολλοί αυτό δεν ξέρω την ηλικία σου αλλα πάντα με διάφορους τρόπους επιδοτούσαν και έσπρωχναν τις πωλήσεις να ξέρεις και το 1992 για νεφελώδη συμφέροντα και άλλες συνωμοσιολογικές βλακείες έλεγαν για τους καταλύτες και τα injection...
http://hellenicmotorhistory.blogspot.com/2017/04/25-1992.html -
34 είμαι και καταλαβαίνω τη διαφορά ανάμεσα στη βελτίωση μιας τεχνολογίας και το πέταγμα της στα σκουπίδια όπως επιδιώκουν τώρα. Οπότε τα "συνωμοσιολογικές" βλακείες καλύτερα να τα πείς σε όσους έχουν φάει παπά και πιστεύουν οτι αγοράζοντας ηλεκτρικό θα σώσουν το περιβάλλον. 'Η να βρεις ένα καθρέφτη για να μην ταλαιπωρείσαι.
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
34 είμαι και καταλαβαίνω τη διαφορά ανάμεσα στη βελτίωση μιας τεχνολογίας και το πέταγμα της στα σκουπίδια όπως επιδιώκουν τώρα. Οπότε τα "συνωμοσιολογικές" βλακείες καλύτερα να τα πείς σε όσους έχουν φάει παπά και πιστεύουν οτι αγοράζοντας ηλεκτρικό θα σώσουν το περιβάλλον. 'Η να βρεις ένα καθρέφτη για να μην ταλαιπωρείσαι.
Είμαι 100% σίγουρος οτι αν έγραφες τότε θα έλεγες για την απόκριση και τον ήχο των καρμπυρατέρ τις δυνατότητες ρύθμισης με το κατσαβίδι και το αυτί , τώρα θέλουμε κομπιούτερ οϊμέ τα συμφέροντα των πολυεθνικών θα κλείσουν τα συνεργεία !
Φυσικά θα έφριττες αν σου έλεγα οτι την αλλη καλή χρονιά πωλήσεων το 1990 που πήρα καταλυτικό
http://hellenicmotorhistory.blogspot.com/2018/01/1990.html
στο Θεσσαλονίκη - Ορεστιάδα υπήρχαν μόνο δυο πρατήρια ΑΜΟΛΥΒΗΣ Καβάλα Αλεξανδρούπολη , ναι ρε καλλίτερα ήταν τώρα δεν υπάρχει ουτε ενας ταχυφορτιστής , τα συμφέροντα ... τα συμφέροντα των βενζινάδων και του κ@λ@κρατους βενζινάδικο! -
Γεννήθηκε γκρινιάρης....
-
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φυσικά αλλα υπάρχουν μερικά προβληματάκια σε σχέση με το δυστοπικό μέλλον που ετοιμάζουν:
- Δε θα δώσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το θερμικό μου για ηλεκτρικό και ας πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο. Μολύνει; Ξυδάκι. Ξεπάτωμα μέχρι τα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα. Νόμιμο είναι να βολτάρω όσο θέλω, αυτό έλειπε.
- Δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι ετσι. Υπάρχουν χιλιάδες petrolheads. Και βλέπουν όλοι το αυτοκίνητο ως πάθος και τη βόλτα ως σκοπό και δεν κοιτάζουν sustainability και λοιπές new age ενοχικές χαζομάρες.
- Υπάρχουν χιλιάδες παμπάλαια αυτοκίνητα που όσο μιλάμε, βγάζουν ωραίο μαύρο ντουμάνι ειδικά τα αγαπημένα μου Octavia 1.9D, στη βρώμικη και σιχαμερή τσιμεντοχαβούζα που λέγεται Αθήνα, again ξυδάκι στους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που ονειρεύονται Αμί και ηλεκτρικά ποδήλατα και sustainable ανοησίες σε πόλη που βαράει 40ρια το καλοκαίρι και έχει και ανηφόρες. Nα επιδοτήσουν χαμηλών ρύπων θερμικά αν νοιάζονται τόσο για το περιβάλλον.
- Δε θα δούμε σχεδόν καμία διαφορά στην κλιματική αλλαγή με την επιβολλή της ηλεκτροκίνησης αρα τσάμπα κόπος, μόνο ο αέρας στην πόλη θα βελτιωθεί. Φυσικά δε μολύνουν όλα τα θερμικά το ίδιο αλλα βολεύει να τα τσουβαλιάζουμε.
- Ο Toyoda είναι από τους ελάχιστους λογικούς και όχι ηλεκτροζηλωτές επειδή έτσι είναι cool, που λέει οτι το μέλλον (ένα σοβαρό και όχι δυστοπικό μέλλον) πρέπει να έχει διαφορετικούς τρόπους κίνησης για διαφορετικές ανάγκες και γούστα και να μη βάλουμε όλα τα αυγά στο καλάθι της ηλεκτροκίνησης.
- Οι προσφορές και οι επιδοτήσεις ενισχύουν το point μου, οτι υπάρχει χυδαία στρέβλωση της αγοράς για κάποια νεφελώδη συμφέροντα, και χωρίς αυτές τις στρεβλώσεις, θα έπιανε πολλά τριχωτά "απίδια" το τσίρκο με τις μπαλαντέζες.
μαρέσουν τα βρουμ βρουμ, μαρεσει πολύ ενας ωραίος ήχος κινητήρα και εξατμισης. Μαρέσουν πολύ και τα στριφτερα μανουαλ αυτοκίνητα και συμφωνώ ότι ολο αυτο για το περιβάλλον είναι απλά ενα περιτυλιγμα για να πουλήσουν
ομως αν πάνε τα καυσιμα για τους θερμικούς στο μέλλον στο θεό αναγκαστικά ολοι στα ηλεκτρικα θα πάμε. Τα θερμικα θα είναι για πάρα πολύ λίγους με υπεραυτοκίνητα που απλά δεν θα τους νοιαζει το κόστος, οπότε μην είσαι σίγουρος ότι στο μέλλον και συ δεν θα το δώσεις για ηλεκτρικο. Θα μας αναγκάσουν οικονομικά.
εγω βεβαια δεν βλέπω εντελώς χαλια τα ηλεκτρικα οπως εσυ, βλέπω και παρα πολλά θετικά. Ισως είναι η ηλικία και παππουδεύω δεν ξερω μπορεί. Μεσα στην πολη τα βρίσκω υπέροχα και πολύ καλύτερα από τα θερμικά
Τα θερμικά με τα βρουμ βρουμ και τον θόρυβο τα ευχαριστιέμαι σε κομμάτια της εθνικής με στροφές και φυσικά σε επαρχιακά κομμάτια, ανβαση καταβαση βουνού κτλ. Ναι εκεί θεωρώ οτι είναι πολύ ανώτερα και σε φτιάχνουν σε σχεση με τα ανέραστα ηλεκτρικα. Ομως τα περισσότερα χλμ που κάνουμε δεν είναι έτσι και φυσικά όπως ειπα πριν δεν μπορώ να ακολουθήσω σε υπέρογκα ποσα σε καύσιμο όσο και να μαρέσουν
απλά σκέψεις τα παραπάνω από κάποιον που του αρέσουν τα αυτοκίνητα όπως τα περιγράφεις εσύ και πολλοί αλλοι petrolheads
-
Λοιπόν για τα φορτία.
Ο κανονισμός φορτίσεων είναι λίγο παλιός, μερικές δεκαετίες πίσω.
Αρχικά το ωφέλιμο κινητό φορτίο στις κατοικίες είναι 200 κιλά ανά τμ.
Οι πιλοτές εμφανίστηκαν κάπου στο 60-70, αλλά τα υποχρεωτικά πάρκινγκ μετά το 81.
Είπαν κάποια στιγμή να πάνε τις πιλοτές στα 500 κιλά και αργότερα στα 800 κιλά.
Προφανώς σε παλιές οικοδομές και παλιά γκαράζ, αν όλα τα αμάξια έχουν βάρος από 1700-2300 κιλά, ενώ την εποχή που φτιάχτηκαν ήταν από 600-1400, μιλάμε για διπλασιασμό του βάρους των αυτοκινήτων.
Ισως αυτό δημιουργήσει προβλήματα. Την ίδια σκέψη κάνουν και στο εξωτερικό.
Στις σύγχρονες κατασκευές δεν υπάρχει θέμα.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φυσικά αλλα υπάρχουν μερικά προβληματάκια σε σχέση με το δυστοπικό μέλλον που ετοιμάζουν:
- Δε θα δώσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το θερμικό μου για ηλεκτρικό και ας πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο. Μολύνει; Ξυδάκι. Ξεπάτωμα μέχρι τα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα. Νόμιμο είναι να βολτάρω όσο θέλω, αυτό έλειπε.
- Δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι ετσι. Υπάρχουν χιλιάδες petrolheads. Και βλέπουν όλοι το αυτοκίνητο ως πάθος και τη βόλτα ως σκοπό και δεν κοιτάζουν sustainability και λοιπές new age ενοχικές χαζομάρες.
- Υπάρχουν χιλιάδες παμπάλαια αυτοκίνητα που όσο μιλάμε, βγάζουν ωραίο μαύρο ντουμάνι ειδικά τα αγαπημένα μου Octavia 1.9D, στη βρώμικη και σιχαμερή τσιμεντοχαβούζα που λέγεται Αθήνα, again ξυδάκι στους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που ονειρεύονται Αμί και ηλεκτρικά ποδήλατα και sustainable ανοησίες σε πόλη που βαράει 40ρια το καλοκαίρι και έχει και ανηφόρες. Nα επιδοτήσουν χαμηλών ρύπων θερμικά αν νοιάζονται τόσο για το περιβάλλον.
- Δε θα δούμε σχεδόν καμία διαφορά στην κλιματική αλλαγή με την επιβολλή της ηλεκτροκίνησης αρα τσάμπα κόπος, μόνο ο αέρας στην πόλη θα βελτιωθεί. Φυσικά δε μολύνουν όλα τα θερμικά το ίδιο αλλα βολεύει να τα τσουβαλιάζουμε.
- Ο Toyoda είναι από τους ελάχιστους λογικούς και όχι ηλεκτροζηλωτές επειδή έτσι είναι cool, που λέει οτι το μέλλον (ένα σοβαρό και όχι δυστοπικό μέλλον) πρέπει να έχει διαφορετικούς τρόπους κίνησης για διαφορετικές ανάγκες και γούστα και να μη βάλουμε όλα τα αυγά στο καλάθι της ηλεκτροκίνησης.
- Οι προσφορές και οι επιδοτήσεις ενισχύουν το point μου, οτι υπάρχει χυδαία στρέβλωση της αγοράς για κάποια νεφελώδη συμφέροντα, και χωρίς αυτές τις στρεβλώσεις, θα έπιανε πολλά τριχωτά "απίδια" το τσίρκο με τις μπαλαντέζες.
μαρέσουν τα βρουμ βρουμ, μαρεσει πολύ ενας ωραίος ήχος κινητήρα και εξατμισης. Μαρέσουν πολύ και τα στριφτερα μανουαλ αυτοκίνητα και συμφωνώ ότι ολο αυτο για το περιβάλλον είναι απλά ενα περιτυλιγμα για να πουλήσουν
ομως αν πάνε τα καυσιμα για τους θερμικούς στο μέλλον στο θεό αναγκαστικά ολοι στα ηλεκτρικα θα πάμε. Τα θερμικα θα είναι για πάρα πολύ λίγους με υπεραυτοκίνητα που απλά δεν θα τους νοιαζει το κόστος, οπότε μην είσαι σίγουρος ότι στο μέλλον και συ δεν θα το δώσεις για ηλεκτρικο. Θα μας αναγκάσουν οικονομικά.
εγω βεβαια δεν βλέπω εντελώς χαλια τα ηλεκτρικα οπως εσυ, βλέπω και παρα πολλά θετικά. Ισως είναι η ηλικία και παππουδεύω δεν ξερω μπορεί. Μεσα στην πολη τα βρίσκω υπέροχα και πολύ καλύτερα από τα θερμικά
Τα θερμικά με τα βρουμ βρουμ και τον θόρυβο τα ευχαριστιέμαι σε κομμάτια της εθνικής με στροφές και φυσικά σε επαρχιακά κομμάτια, ανβαση καταβαση βουνού κτλ. Ναι εκεί θεωρώ οτι είναι πολύ ανώτερα και σε φτιάχνουν σε σχεση με τα ανέραστα ηλεκτρικα. Ομως τα περισσότερα χλμ που κάνουμε δεν είναι έτσι και φυσικά όπως ειπα πριν δεν μπορώ να ακολουθήσω σε υπέρογκα ποσα σε καύσιμο όσο και να μαρέσουν
απλά σκέψεις τα παραπάνω από κάποιον που του αρέσουν τα αυτοκίνητα όπως τα περιγράφεις εσύ και πολλοί αλλοι petrolheads
Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει ένα σπορ αυτοκίνητο στο γκαράζ για βόλτες ΣΚ. Αν δε, ανέβει η τιμή της βενζίνης θα πρέπει να απαξιωθούν τα θερμικά άρα να αγοράζουμε boxter στο 5χιλιαρο
-
@panos2171 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@diego1960 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Φυσικά αλλα υπάρχουν μερικά προβληματάκια σε σχέση με το δυστοπικό μέλλον που ετοιμάζουν:
- Δε θα δώσω ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ το θερμικό μου για ηλεκτρικό και ας πάει η βενζίνη 5 ευρώ το λίτρο. Μολύνει; Ξυδάκι. Ξεπάτωμα μέχρι τα 300 χιλιάδες χιλιόμετρα. Νόμιμο είναι να βολτάρω όσο θέλω, αυτό έλειπε.
- Δεν είμαι ο μόνος που σκέφτομαι ετσι. Υπάρχουν χιλιάδες petrolheads. Και βλέπουν όλοι το αυτοκίνητο ως πάθος και τη βόλτα ως σκοπό και δεν κοιτάζουν sustainability και λοιπές new age ενοχικές χαζομάρες.
- Υπάρχουν χιλιάδες παμπάλαια αυτοκίνητα που όσο μιλάμε, βγάζουν ωραίο μαύρο ντουμάνι ειδικά τα αγαπημένα μου Octavia 1.9D, στη βρώμικη και σιχαμερή τσιμεντοχαβούζα που λέγεται Αθήνα, again ξυδάκι στους χαρτογιακάδες των Βρυξελλών που ονειρεύονται Αμί και ηλεκτρικά ποδήλατα και sustainable ανοησίες σε πόλη που βαράει 40ρια το καλοκαίρι και έχει και ανηφόρες. Nα επιδοτήσουν χαμηλών ρύπων θερμικά αν νοιάζονται τόσο για το περιβάλλον.
- Δε θα δούμε σχεδόν καμία διαφορά στην κλιματική αλλαγή με την επιβολλή της ηλεκτροκίνησης αρα τσάμπα κόπος, μόνο ο αέρας στην πόλη θα βελτιωθεί. Φυσικά δε μολύνουν όλα τα θερμικά το ίδιο αλλα βολεύει να τα τσουβαλιάζουμε.
- Ο Toyoda είναι από τους ελάχιστους λογικούς και όχι ηλεκτροζηλωτές επειδή έτσι είναι cool, που λέει οτι το μέλλον (ένα σοβαρό και όχι δυστοπικό μέλλον) πρέπει να έχει διαφορετικούς τρόπους κίνησης για διαφορετικές ανάγκες και γούστα και να μη βάλουμε όλα τα αυγά στο καλάθι της ηλεκτροκίνησης.
- Οι προσφορές και οι επιδοτήσεις ενισχύουν το point μου, οτι υπάρχει χυδαία στρέβλωση της αγοράς για κάποια νεφελώδη συμφέροντα, και χωρίς αυτές τις στρεβλώσεις, θα έπιανε πολλά τριχωτά "απίδια" το τσίρκο με τις μπαλαντέζες.
μαρέσουν τα βρουμ βρουμ, μαρεσει πολύ ενας ωραίος ήχος κινητήρα και εξατμισης. Μαρέσουν πολύ και τα στριφτερα μανουαλ αυτοκίνητα και συμφωνώ ότι ολο αυτο για το περιβάλλον είναι απλά ενα περιτυλιγμα για να πουλήσουν
ομως αν πάνε τα καυσιμα για τους θερμικούς στο μέλλον στο θεό αναγκαστικά ολοι στα ηλεκτρικα θα πάμε. Τα θερμικα θα είναι για πάρα πολύ λίγους με υπεραυτοκίνητα που απλά δεν θα τους νοιαζει το κόστος, οπότε μην είσαι σίγουρος ότι στο μέλλον και συ δεν θα το δώσεις για ηλεκτρικο. Θα μας αναγκάσουν οικονομικά.
εγω βεβαια δεν βλέπω εντελώς χαλια τα ηλεκτρικα οπως εσυ, βλέπω και παρα πολλά θετικά. Ισως είναι η ηλικία και παππουδεύω δεν ξερω μπορεί. Μεσα στην πολη τα βρίσκω υπέροχα και πολύ καλύτερα από τα θερμικά
Τα θερμικά με τα βρουμ βρουμ και τον θόρυβο τα ευχαριστιέμαι σε κομμάτια της εθνικής με στροφές και φυσικά σε επαρχιακά κομμάτια, ανβαση καταβαση βουνού κτλ. Ναι εκεί θεωρώ οτι είναι πολύ ανώτερα και σε φτιάχνουν σε σχεση με τα ανέραστα ηλεκτρικα. Ομως τα περισσότερα χλμ που κάνουμε δεν είναι έτσι και φυσικά όπως ειπα πριν δεν μπορώ να ακολουθήσω σε υπέρογκα ποσα σε καύσιμο όσο και να μαρέσουν
απλά σκέψεις τα παραπάνω από κάποιον που του αρέσουν τα αυτοκίνητα όπως τα περιγράφεις εσύ και πολλοί αλλοι petrolheads
Γι αυτό θα πρέπει να υπάρχει ένα σπορ αυτοκίνητο στο γκαράζ για βόλτες ΣΚ. Αν δε, ανέβει η τιμή της βενζίνης θα πρέπει να απαξιωθούν τα θερμικά άρα να αγοράζουμε boxter στο 5χιλιαρο
ε και αυτό δύσκολο γιατι αν υπάρχουν λίγα θερμικά θα είναι και τα ανταλακτικά τους στο θεο. Δυσκολο και ακριβό αθλημα θα γινει να μπορείς να τα πας βολτες και να τα συντηρεις σωστα. Αναγκαστικά θα μας τα κόψουν. ΜΑΚΑΡΙ να έχω αδικο βεβαια δεν είμαι σίγουρος. Αλλά αυτο βλέπω να γίνεται. Ολα σταδιακα βεβαια θα γίνουν, τιποτα δεν θα γίνει από την μια μέρα στην άλλη
-
Προς το παρόν εγώ πληρώνω τον υψηλότερο φόρο στο λίτρο
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Είπαν κάποια στιγμή να πάνε τις πιλοτές στα 500 κιλά και αργότερα στα 800 κιλά.
Αυτό βρήκα για Αγγλία πάντως...
The new guidance will advise that design loading limits for concrete floors in car parks are increased from 2.5 kilonewtons per square metre, to 3 kilonewtons per square metreΑν έχουμε κάπου θέμα στην Ελλάδα, θα είναι σε παλιά πάρκινγκ στα κέντρα που στοιβάζουν τα αυτοκίνητα.
Σε σπίτια δε νομίζω να έχουμε θέμα. -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.foxnews.com/auto/electric-vehicles-heavy-parking-garages-report
Ε βάλε το σωστό ελληνικό άρθρο να τρελαθούμε!!!
https://cartalk.gr/nea-yper-mpataria-apo-tin-catl-yposchetai-molis-2-kila-ana-kwh/
Όχι αυτό, το άλλο με το βάρος των ηλεκτρικών και τα γκαράζ.
Το σωστό είναι.....
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ισως είναι η ηλικία και παππουδεύω δεν ξερω μπορεί. Μεσα στην πολη τα βρίσκω υπέροχα και πολύ καλύτερα από τα θερμικά
Δεν είναι θεμα ηλικία....κάτι άλλο είναι που δεν θα πω....
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ισως είναι η ηλικία και παππουδεύω δεν ξερω μπορεί. Μεσα στην πολη τα βρίσκω υπέροχα και πολύ καλύτερα από τα θερμικά
Δεν είναι θεμα ηλικία....κάτι άλλο είναι που δεν θα πω....
πες οτι γουστάρεις, δεν έχω κολλήματα και πλάκες δεχομαι αν δεν είναι κακοπροαίρετες
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης