-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ο γάτος που ρωτήθηκε και έβαλε στην εταιρεία του, είπε για 5+ χιλιάρικα η θέση.
Ναι γιατί έκανε ολόκληρη κατασκευή για να μην το κλέψουν αφού ειναι στον δρόμο. Μια καλή εκκατάσταση με σωστό φορτιστή είναι €1.200-1.500. Και ξέρεις ότι ξέρω, αφού ξέρουμε ποιος την έκανε στον γάτο και πως τον βρήκε.
-
Κανένας κολλητός κουμπάρος θα εννοείς....
Τι έγινε με τα ασύρματα συστήματα, θα τα βγάλουν;
-
Φάνη καλά στο λέω, γέρασες! Μιλάς σαν 80ρης που τον ενοχλούν οι "ταχύτητες", τα κιβώτια ή "κουτάλες" όπως τα λες και ο θόρυβος! Σε λίγο θα μου πείς οτι βαριέσαι γενικά να οδηγείς ή κουράζεσαι και θα δεις και με καλό μάτι την αυτόνομη οδήγηση!
Αν ένα αυτοκίνητο δεν έχει κιβώτιο και κατα προτίμηση χειροκίνητο, χάνει μεγάλο κομμάτι του driver engagement. Ναι δεν είναι τόσο γρήγορο, ναι δεν είναι τόσο άνετο, αλλά σύνδεση με το μηχάνημα επιτυγχάνεται κυρίως λόγω του κιβωτίου και σε δεύτερο βαθμό της μηχανής aka θόρυβος και κραδασμός! Για μένα με όσα έχω διαβάσει, το T.50 πρέπει να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που πωλέιται αυτή τη στιγμή. Χαμηλό βάρος, χειροκίνητο κιβώτιο, V12 με 11.500 στροφές! Τι να συζητήσουμε, έργο τέχνης! Δίπλα του το κάθε ηλεκτρικό και ας βγάζει τριπλάσια άλογα μοιάζει με ανέραστο τάμπλετ με ρόδες. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Για μένα με όσα έχω διαβάσει, το T.50 πρέπει να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που πωλέιται αυτή τη στιγμή. Χαμηλό βάρος, χειροκίνητο κιβώτιο, V12 με 11.500 στροφές! Τι να συζητήσουμε, έργο τέχνης!
Συμφωνώ, αλλά είναι ειδική περίπτωση. Σε όλες τις υπόλοιπες ενδιάμεσες περιπτώσεις ένα Τέσλα με 35 Κ είναι καλύτερο από τα κλασικά οικογενειακά. Εκτός του χρόνου ανεφοδιασμού
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τυχαίο είναι που τα αεροπλάνα δεν έχουν κιβώτιο? Το κιβώτιο είναι αναγκαίο κακό λόγω των μειονεκτημάτων των ΜΕΚ που έοχυν τα αμάξια μας, εαν είχαν τζετ δεν θα χρειαζόταν κιβώτιο!
Ρε φιλαράκι μου Φάνη, μην πετάς τέτοια. Ούτε τα παλιά αεροπλάνα με παλινδρομικές ΜΕΚ είχαν κιβώτια (βασικά είχαν, αλλά με μία σχέση, όπως και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα). Και τα άρματα με στροβιλοκινητήρες έχουν κιβώτιο με πολλές ταχύτητες! Η διαφορά είναι ότι στα αεροπλάνα απλά σπρώχνεις αέρα (είτε μέσω των ελίκων ή των πτερυγίων του τζετ), χωρίς αντίσταση, σε αντίθεση με την μετάδοση στο έδαφος, όπου πρέπει να προχωρήσεις αργά ελέγχοντας την ταχύτητα του τροχού/ερπύστριας. Α και κάτι τελευταίο. Οι στρόβιλοι (τουρμπίνες) είναι κι αυτοί ΜΕΚ!!!
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
το T.50 πρέπει να είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που πωλέιται αυτή τη στιγμή. Χαμηλό βάρος, χειροκίνητο κιβώτιο, V12 με 11.500 στροφές!
Σε αυτό μόνο διαφωνώ. Aston Martin Valkyrie.
-
Με τις τιμές των αυτοκινήτων που βάζετε (Τ50 valkyrie) αγοράζεις μερικά βενζινάδικα που φυτοζωούν, κλειστά ερημωμένα εργοστάσια κλπ σε στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου , υπάρχουν άφθονα στους παραδρόμους της Εθνικής κοντά σε εξόδους που πάνε σε παραθεριστικά κέντρα.
Τα γεμίζεις Φ/Β και ταχυφορτιστές , με τα κέρδη σε μερικά χρόνια θα αγοράζεις ολόκληρες τις χρεωκοπημένες αστον μαρτιν κλπ και θα εχεις με κάτι να παίζεις να περνάει η ώρα
-
Το 1980 πίστευαν ότι το 2010 οι οδηγοί θα οδηγούν ιπτάμενα αυτοκίνητα.
Το 2023 οι οδηγοί πιστεύουν ότι το 2035 θα οδηγούν πλήρως ηλεκτρικά η συντριπτική πλειοψηφία.
Το 2035 οι οδηγοί....
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Με τις τιμές των αυτοκινήτων που βάζετε (Τ50 valkyrie) αγοράζεις μερικά βενζινάδικα που φυτοζωούν, κλειστά ερημωμένα εργοστάσια κλπ σε στρατηγικά σημεία του οδικού δικτύου , υπάρχουν άφθονα στους παραδρόμους της Εθνικής κοντά σε εξόδους που πάνε σε παραθεριστικά κέντρα.
Τα γεμίζεις Φ/Β και ταχυφορτιστές , με τα κέρδη σε μερικά χρόνια θα αγοράζεις ολόκληρες τις χρεωκοπημένες αστον μαρτιν κλπ και θα εχεις με κάτι να παίζεις να περνάει η ώρα
Άλλη όρεξη δεν είχαμε, να παίζουμε Μονόπολη. Όποιος έχει τόσα λεφτά πρέπει απλά να τα χαίρεται!
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Η διαφορά είναι ότι στα αεροπλάνα απλά σπρώχνεις αέρα (είτε μέσω των ελίκων ή των πτερυγίων του τζετ), χωρίς αντίσταση, σε αντίθεση με την μετάδοση στο έδαφος, όπου πρέπει να προχωρήσεις αργά ελέγχοντας την ταχύτητα του τροχού/ερπύστριας. Α και κάτι τελευταίο. Οι στρόβιλοι (τουρμπίνες) είναι κι αυτοί ΜΕΚ!!!-
Προφανώς τα τζετ ειναι ΜΕΚ, αλλά το έγραψα για συντομία για να μην γράφω παλινδρομηκές κλπ.
-
Και με το τζετ στο αμάξι αέρα θα ελέγχεις, δεν θα δίνεις κίνηση στις ρόδες αλλά θα σπρώχνεις αέρα. Χαχαχα.
Τεσπα, η ουσία είναι ότι το κιβώτιο χρειάζεται γιατί οι παλινδρομηκές μηχανές έχουν μικρό εύρος αποδοσης και κάπως πρέπει να ξεκινήσει το αμάξι. Στα ηλεκτρικά δεν χρειάζονται και έτσι γλυτώνουμε από τον βραχνά της κουτάλας.
-
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και με το τζετ στο αμάξι αέρα θα ελέγχεις, δεν θα δίνεις κίνηση στις ρόδες αλλά θα σπρώχνεις αέρα. Χαχαχα.
Αυτό δεν γίνεται πρακτικά για πολλούς και διάφορους λόγος. Στα οχήματα ξηράς οι στρόβιλοι δίνουν κίνηση στους τροχούς/ερπύστριες. Η μόνη εξαίρεση είναι κάποια dragsters με jet engine.
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Τεσπα, η ουσία είναι ότι το κιβώτιο χρειάζεται γιατί οι παλινδρομηκές μηχανές έχουν μικρό εύρος αποδοσης και κάπως πρέπει να ξεκινήσει το αμάξι. Στα ηλεκτρικά δεν χρειάζονται και έτσι γλυτώνουμε από τον βραχνά της κουτάλας.
Αυτό είναι σωστό, αλλά α) με τα αυτόματα θερμικά δεν υπάρχει κουτάλα και β) μερικά καλά ηλεκτρικά έχουν κι αυτά κιβώτιο (αυτόματο προφανώς).
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Στα ηλεκτρικά δεν χρειάζονται και έτσι γλυτώνουμε από τον βραχνά της κουτάλας.
Νομίζω η Porsche Taycan και το αδερφάκι του στην Audi αν και ηλεκτρικά έχουν κιβώτιο.
-
Εν τω μεταξύ όποιος λέει το χειροκίνητο κιβώτιο "κουτάλα" του προτείνω μια βόλτα με το MX-5, ας πάει στο κάτω κάτω στην αντιπροσωπεία της Mazda για μισάωρο test-drive και ας μου πεί μετά οτι δεν το ευχαριστιέται.
Θα ήθελα να οδηγήσω και κάτι σε στυλ i20N αλλά ΔΕΝ είχε ούτε για στατικό δείγμα όταν πήγα επι της Βουλιαγμένης και αναγκάστηκα να περιεργαστώ τότε ένα N-line. Ο λεβιές επίσης ήταν εξαιρετικός εκεί, πιο σκληρός βέβαια στα κουμπώματα από του Mazda και να πω την αλήθεια μου άρεσε αντίστοιχα πολύ, άλλης βέβαια φιλοσοφίας. -
@elteo said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Νομίζω η Porsche Taycan και το αδερφάκι του στην Audi αν και ηλεκτρικά έχουν κιβώτιο.
Ναι, αυτόματο 2 ταχυτήτων στο πίσω μοτέρ.
-
Για να είμαστε ακριβείς, δεν μας πειράζει η κουτάλα, δηλαδή το να υπάρχει κιβώτιο ταχυτήτων στο όχημα, το ποδοκινητο συμπλεκτάρισμα είναι το πρόβλημα, ο συμπλέκτης τριβής, τόσο για την κούραση στη ρουτίνα της πόλης, όσο και για τις διακοπές ροπής στις αλλαγές στη σπορ οδήγηση, καταστάσεις ανάγκης κλπ.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εν τω μεταξύ όποιος λέει το χειροκίνητο κιβώτιο "κουτάλα" του προτείνω μια βόλτα με το MX-5
Δίνουν τόσο φθηνά το mx5;;;; Λαϊκό mx5;
Θέλω και εγώ.....
-
Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y
Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.
-
Το mx5 ναι μεν το ευχαριστιεσαι αλλά όχι παντού και όχι κάθε μέρα και σίγουρα όχι σε ταξίδι.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y
Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.
Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !
-
@panos2171 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το mx5 ναι μεν το ευχαριστιεσαι αλλά όχι παντού και όχι κάθε μέρα και σίγουρα όχι σε ταξίδι.
Εγω το ευχαριστιέμαι παντού πάντως, αλλά ταξίδι δεν έχω πάει. Still, ψάχνω που θα ευχαριστιόμουν κάτι που δεν έχει κιβώτιο, ήχο και κραδασμό και δε μπορώ να βρω σενάριο. Ούτε σε video game.
-
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σήμερα σε εθνικές οδούς που ταξίδεψα....3 tesla model Y
Εντάξει νορμάλ του είδα τους ανθρώπους που τον οδηγούσαν, δεν είχαν κάποιο εμφανές κουσουρι.
Πες και ότι τους προσπέρναγες με το 1.2λτ ατμοσφαιρικό σου αξίας 16.000€ με κόστος 12€ στα 100χλμ !
10€ /100 χλμ όχι και 12!
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση