Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 143
    • 144
    • 118 / 144
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2869
    95933
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Όντως για θλίψη, επειδή σήμερα το επέστρεψα. Όλα τα καλά κρατάνε λίγο.

      https://cartalk.gr/

      diego1960 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • cirus
        cirus @realzeus last edited by

        @realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        Και μιας και είχαμε την κουβέντα κατά πόσο βγάζουν 400 χλμ στην Εθνική, εδώ με μόνο 130 χ.α.ω.: https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/posa-chiliometra-vgazoyn-me-130-chlm-ora-ta-ilektrika

        εγώ μέχρι τα 130 να κόψω και να πάω σε ταξίδι. Αλλά με τοσο μικρή ταχύτητα για μενα που θα κάνω περισορισμό και πάλι να έχω πάνω κάτω μόνο 200 χλμ μου φαίνεται εξαιρετικά λίγο

        θελω να πιστεύω και ελπίζω ότι μικρό ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη σύντομα (1-2 χρονια) θα πάρω αν πάνε όλα καλά. και το θέλω και το ζηλεύω πολύ.

        Ομως για πρώτο αμάξι με τέτοιες αυτονομίες δεν είναι καν προς συζητήση. ταλαιπωρία και μόνο. Υπέροχες επιταχύνσεις εχουν αλλά αν είναι να πάω με 80-100 στην εθνική λυπάμαι όχι δεν θα πάρω. Θα κοιμηθώ στο τιμόνι, πολυ βαρετο μου φαίνεται

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • diego1960
          diego1960 @dimsabas last edited by diego1960

          @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

          Όντως για θλίψη, επειδή σήμερα το επέστρεψα. Όλα τα καλά κρατάνε λίγο.

          Eσένα σου αρέσουν και τα εκτρώματα της Τέσλα και λες οτι η ηλεκτροκίνηση είναι ανώτερη σε όλα, οπότε συγγνώμη Δημήτρη αλλά δεν παίρνω τη γνώμη σου στα σοβαρά!

          Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Χαχαχα, πες τα!

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimsabas @lap last edited by

              Θεωρώ τις δοκιμές μου τις πλέον αντικειμενικές στα ελληνικά μέσα. Ένας σπίκερ μπορεί να είναι Βαζελος αλλά όταν μεταδίδει έναν αγώνα, κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τι ομάδα είναι. Κάποτε εξυμνούσα το φυσικό αέριο αλλά θεωρώ ότι η δόκιμη του Kamiq G-Tec (που τα έχωνα απίστευτα) ήταν αρτιότατη κι ακριβέστατη.
              Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν θα διαβάσει κάτι πραγματικά σωστό ή κάτι που απλώς θα του χαϊδέψει τα αυτιά και θα του επαληθεύσει τις προκαταλήψεις του.

              https://cartalk.gr/

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • diego1960
                diego1960 last edited by diego1960

                Δε θεωρώ οτι έχεις κακές προθέσεις, ούτε δόλο και μπαίνω στη σελίδα σου για να παίρνει κλικ γιατί σε κάποιες περιπτώσεις όντως τα είπες πολύ τσεκουράτα (νομίζω με Yaris/Mazda 2). Επίσης έχεις ωραίο τρόπο γραφής και πολύ καλές δοκιμές.
                Θεωρώ όμως οτι δεν είσαι καθόλου αντικειμενικός στο θέμα των ηλεκτρικών αλλά στρατευμένος υπέρ της ηλεκτροκίνησης οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.

                Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @diego1960 last edited by fanis75

                  @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                  οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.

                  Έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά είναι η αλήθεια και εαν οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν πάρει καλό ηλεκτρικό δεν θέλουν να ξανακούσουν για θερμικό. Και μιλάω και για ανθρώπους που είχαν αμάξια με 300-400 άλογα, π.χ. 335i κωλοφτιαμγένη....πήρε Τέσλα (στο 2ο είναι τώρα) και δεν ξαναγυρνάει με την καμία σε θερμικό!
                  Έχω πελάτη που έχει στο γκαράζ του: Taycan, Panamera, Cayenne Hybrid και μάντεψε πιο προτιμάει να οδηγάει.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  realzeus cirus D 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.

                    Έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά είναι η αλήθεια και εαν οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν πάρει καλό ηλεκτρικό δεν θέλουν να ξανακούσουν για θερμικό. Και μιλάω και για ανθρώπους που είχαν αμάξια με 300-400 άλογα, π.χ. 335i κωλοφτιαμγένη....πήρε Τέσλα (στο 2ο είναι τώρα) και δεν ξαναγυρνάει με την καμία σε θερμικό!
                    Έχω πελάτη που έχει στο γκαράζ του: Taycan, Panamera, Cayenne Hybrid και μάντεψε πιο προτιμάει να οδηγάει.

                    Υπάρχουν και αυτοί, υπάρχουν όμως και οι άλλοι που προτιμούν το θερμικό και μάλιστα μερικοί πούλησαν τα ηλεκτρικά τους. Θέμα προσωπικής προτίμησης είναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • diego1960
                      diego1960 last edited by

                      Καμία σχέση Φάνη, είναι τουλάχιστον γελοίο για μένα να μιλάμε για ανωτερότητα των τάμπλετ όταν ΔΕΝ έχουν κιβώτιο, ΔΕΝ έχουν ήχο, ΔΕΝ έχουν κραδασμό, δηλαδή όλα τα πράγματα που κάνουν ΓΙΑ ΜΕΝΑ τα θερμικά ανώτερα και σαφώς πιο οδηγοκεντρικά. Αν εσύ ή ο φίλος σου γεράσατε και δε γουστάρετε πλέον την οδήγηση ή την βλέπετε ως ταλαιπωρία, δεν είναι κακό ούτε ντροπή, κακό είναι να παρουσιάζετε μια υποκειμενική άποψη ως αλήθεια.

                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • V
                        v_a last edited by

                        Η μετάβαση από θερμικά σε ηλεκτρικά (υδρογόνο κ.ά.), κάποτε στα μελλοντικά blast from the past, θα μοιάζει με τη μετάβαση από τις κασέτες στα CD. Η καύση πέθανε ⚰ κύριοι, να ζούμε να την θυμόμαστε και να απολαμβάνουμε τα τελευταία μας βρουμ βρουμ!
                        Υγ: Ελον, σήκωσε το το τιμημένο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @dimsabas last edited by

                          @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          Θεωρώ τις δοκιμές μου τις πλέον αντικειμενικές στα ελληνικά μέσα. Ένας σπίκερ μπορεί να είναι Βαζελος αλλά όταν μεταδίδει έναν αγώνα, κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τι ομάδα είναι. Κάποτε εξυμνούσα το φυσικό αέριο αλλά θεωρώ ότι η δόκιμη του Kamiq G-Tec (που τα έχωνα απίστευτα) ήταν αρτιότατη κι ακριβέστατη.
                          Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν θα διαβάσει κάτι πραγματικά σωστό ή κάτι που απλώς θα του χαϊδέψει τα αυτιά και θα του επαληθεύσει τις προκαταλήψεις του.

                          Μια χαρα αντικειμενικος είσαι

                          ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να λες και την αποψη σου δεν καταλλαβα εσυ δεν πρέπει να εχεις???

                          Δεν χρειαζεται να συμφωνεις με κανεναν για να αρέσεις. Μονο να το πιστευεις. Η διαφωνια είναι πολιτισμός δεν χρειαζεται να συμφωνουμε . Ολοι μπορει να έχουμε διαφορετικες αποψεις

                          Cirus the virus

                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • J
                            jamesd last edited by

                            Άραγε ένα hot hatch θα αποκτήσει συλλεκτική αξία όταν δεν πωλούνται νέα αυτοκίνητα με ΚΕΚ; (Μου φαινεται πολύ λογικό να συμβεί όσο το σκέφτομαι…)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus last edited by realzeus

                              @v_a said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                              Η μετάβαση από θερμικά σε ηλεκτρικά (υδρογόνο κ.ά.), κάποτε στα μελλοντικά blast from the past, θα μοιάζει με τη μετάβαση από τις κασέτες στα CD. Η καύση πέθανε ⚰ κύριοι, να ζούμε να την θυμόμαστε και να απολαμβάνουμε τα τελευταία μας βρουμ βρουμ!
                              Υγ: Ελον, σήκωσε το το τιμημένο

                              Οι ΜΕΚ έχουν πολλή ζωή ακόμα, ειδικά μετά την απόφαση της ΕΕ να επιτρέπεται η πώληση νέων αυτοκινήτων, αρκεί να κινούνται με e-fuels.

                              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dimsabas @cirus last edited by

                                @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                Θεωρώ τις δοκιμές μου τις πλέον αντικειμενικές στα ελληνικά μέσα. Ένας σπίκερ μπορεί να είναι Βαζελος αλλά όταν μεταδίδει έναν αγώνα, κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τι ομάδα είναι. Κάποτε εξυμνούσα το φυσικό αέριο αλλά θεωρώ ότι η δόκιμη του Kamiq G-Tec (που τα έχωνα απίστευτα) ήταν αρτιότατη κι ακριβέστατη.
                                Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν θα διαβάσει κάτι πραγματικά σωστό ή κάτι που απλώς θα του χαϊδέψει τα αυτιά και θα του επαληθεύσει τις προκαταλήψεις του.

                                Μια χαρα αντικειμενικος είσαι

                                ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να λες και την αποψη σου δεν καταλλαβα εσυ δεν πρέπει να εχεις???

                                Δεν χρειαζεται να συμφωνεις με κανεναν για να αρέσεις. Μονο να το πιστευεις. Η διαφωνια είναι πολιτισμός δεν χρειαζεται να συμφωνουμε . Ολοι μπορει να έχουμε διαφορετικες αποψεις

                                Μα δε θα πω την άποψή μου, θα πω αντικειμενικά τι διαπίστωσα. Όσο αντικειμενικός είμαι σε κάθε δοκιμή, έτσι πιστεύω ότι θα είμαι και τώρα. Αυτό προσπαθώ να πείσω. Δε θα είναι η προσωπική μου άποψη, αλλά η δημοσιογραφική άποψη.

                                https://cartalk.gr/

                                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • cirus
                                  cirus @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.

                                  Έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά είναι η αλήθεια και εαν οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν πάρει καλό ηλεκτρικό δεν θέλουν να ξανακούσουν για θερμικό. Και μιλάω και για ανθρώπους που είχαν αμάξια με 300-400 άλογα, π.χ. 335i κωλοφτιαμγένη....πήρε Τέσλα (στο 2ο είναι τώρα) και δεν ξαναγυρνάει με την καμία σε θερμικό!
                                  Έχω πελάτη που έχει στο γκαράζ του: Taycan, Panamera, Cayenne Hybrid και μάντεψε πιο προτιμάει να οδηγάει.

                                  Ρε Φάνη δεν είναι ετσι. Ο καθένας το βλέπει διαφορετικα

                                  και γω εντυπωσιαστηκα

                                  αλλα ουτε σαν αστειο δεν θα επαιρνα σαν πρωτο αμάξι ηλεκτρικο να πηγαινω με 100 χλμ στην εθνικη. Δεν είναι αυτονομίες για ταξιδι αυτες με 130-140 που είναι το ελάχιστο που δεχομαι να ταξιδεύω οσο και να γουσταρω τα ωραια των ηλεκτρικών

                                  ο καθενας το βλέπει αλλιως και είναι φυσιολογικό. Ουτε με τον Diego συμφωνω που τα λέει ταμπλετ.

                                  εγω το βλέπω οτι ολα έχουν θετικά και αρνητικα τα ζυγιζει ο καθένας και είναι διαφορετικο το ιδανικο για τον καθενα.

                                  Αν κανεις μεγαλα ταξιδια και δεν εχεις παρκινγκ σπιτι είναι ως και βλακεια να παρεις ηλεκτρικο

                                  αν εχεις και πας αργα στην εθνικη ή το μεγαλύτερο σου ταξιδι είναι ως το Ναύπλιο ειναι το καλύτερο όχημα που μπορείς να έχεις.

                                  Αν σαρέσουν οι επαρχιακοί δρόμοι με στροφές και γκαζι, θες θερμικο με μανουαλ και θορυβο να γουσταρεις.

                                  Οι αναγκες και οι προτεραιότητες είναι διαφορετικές. λέμε τι είναι ιδανικο για τις δικές μας αναγκες και προτιμίσεις χωρις να σημαίνει οτι για τον αλλο μια διαφορετικη επιλογη είναι λάθος.

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • cirus
                                    cirus @dimsabas last edited by cirus

                                    @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @cirus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    @dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                    Θεωρώ τις δοκιμές μου τις πλέον αντικειμενικές στα ελληνικά μέσα. Ένας σπίκερ μπορεί να είναι Βαζελος αλλά όταν μεταδίδει έναν αγώνα, κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τι ομάδα είναι. Κάποτε εξυμνούσα το φυσικό αέριο αλλά θεωρώ ότι η δόκιμη του Kamiq G-Tec (που τα έχωνα απίστευτα) ήταν αρτιότατη κι ακριβέστατη.
                                    Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν θα διαβάσει κάτι πραγματικά σωστό ή κάτι που απλώς θα του χαϊδέψει τα αυτιά και θα του επαληθεύσει τις προκαταλήψεις του.

                                    Μια χαρα αντικειμενικος είσαι

                                    ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ να λες και την αποψη σου δεν καταλλαβα εσυ δεν πρέπει να εχεις???

                                    Δεν χρειαζεται να συμφωνεις με κανεναν για να αρέσεις. Μονο να το πιστευεις. Η διαφωνια είναι πολιτισμός δεν χρειαζεται να συμφωνουμε . Ολοι μπορει να έχουμε διαφορετικες αποψεις

                                    Μα δε θα πω την άποψή μου, θα πω αντικειμενικά τι διαπίστωσα. Όσο αντικειμενικός είμαι σε κάθε δοκιμή, έτσι πιστεύω ότι θα είμαι και τώρα. Αυτό προσπαθώ να πείσω. Δε θα είναι η προσωπική μου άποψη, αλλά η δημοσιογραφική άποψη.

                                    αυτο εννοω, η δημοσιογραφική σου άποψη είναι η αποψη σου (σαν δημοσιογράφος) και πρεπει να την λες. Μπορει να το εγραψα λάθος πριν μην παίζουμε με τις λέξεις.

                                    αν συμφωνουμε ή οχι είναι αλλο πράγμα. Αλλα το σημαντικο είναι να βγαζεις στον αναγνωστη οτι λες αντικειμενικα την δημοσιογραφική σου αποψη και νομίζω οτι το κάνεις 🙂

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Και εγώ όσους ξέρω πού πήγαν από θερμικό σε ηλεκτρικό, μένουν στο ηλεκτρικό.

                                      Είναι δυο διαφορετικά είδη κίνησης. Έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.

                                      Προσωπικά εάν είχα ένα καλό θερμικό ναι θα το σκεφτόμουν να το δώσω για ηλεκτρικό. Αν είχα όμως της σειράς αυτοκίνητο, σιγά την αίσθηση που θα χάσω.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • cirus
                                        cirus @lap last edited by cirus

                                        @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                        Και εγώ όσους ξέρω πού πήγαν από θερμικό σε ηλεκτρικό, μένουν στο ηλεκτρικό.

                                        Είναι δυο διαφορετικά είδη κίνησης. Έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους.

                                        Προσωπικά εάν είχα ένα καλό θερμικό ναι θα το σκεφτόμουν να το δώσω για ηλεκτρικό. Αν είχα όμως της σειράς αυτοκίνητο, σιγά την αίσθηση που θα χάσω.

                                        δεν χανεις μονο αισθηση είναι ανάλογα τις ανάγκες σου και τις υποδομές που εχεις σπιτι σου (αν μπορεις να εχεις) (αν έχεις δικό σου σπιτι ή σπιτι με παρκινγκ)

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • cirus
                                          cirus @realzeus last edited by

                                          @realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          @v_a said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Η μετάβαση από θερμικά σε ηλεκτρικά (υδρογόνο κ.ά.), κάποτε στα μελλοντικά blast from the past, θα μοιάζει με τη μετάβαση από τις κασέτες στα CD. Η καύση πέθανε ⚰ κύριοι, να ζούμε να την θυμόμαστε και να απολαμβάνουμε τα τελευταία μας βρουμ βρουμ!
                                          Υγ: Ελον, σήκωσε το το τιμημένο

                                          Οι ΜΕΚ έχουν πολλή ζωή ακόμα, ειδικά μετά την απόφαση της ΕΕ να επιτρέπεται η πώληση νέων αυτοκινήτων, αρκεί να κινούνται με e-fuels.

                                          τα efuels είναι πανακριβα. Αν δεν φθηνηνουν είναι μονο για χομπιστες με porche και ferrari . Τα απλά με καυση θα παυσουν να υπαρχουν αν δεν αλλαξει αυτο

                                          Εγω πιστευω ότι η ΕΕ θα ξανααναθεωρησει και θα αφήσει και κανονικά καυσιμα στην παραταση που θα δωσει. Οχι γιατι θα αλλάξει αποφαση στο γενικό σχέδιο απλά δεν βγαινει το πλανο οσο νωρίς το υπολογιζουν και θα αναγκαστει. Αλλά και γω πιστευω ότι στα προσιτα αμάξακια που αγοραζουμε εμείς θα μας αφησει συντομα η καυση. τα supercars αφορούν ελάχιστους...... και αυτοι που τα έχουν μια χαρά θα είναι και με τα e-fuel. Στα @@ τους ποσο ακριβό είναι το κάυσιμο αυτο

                                          Μα εχει σταματησει και η εξελιξη τους πλεον από τους περισσότερους κατασκευαστες!!! αυτο δείχνει τον μελλοντικό τους θανατο.

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • realzeus
                                            realzeus last edited by

                                            Αρκετοί κατασκευαστές συνεχίζουν την εξέλιξη των ΜΕΚ, και δεν μιλάω μόνο για supercars, όπου την συνεχίζουν όλοι. Η BMW δήλωσε τις προάλλες ότι συνεχίζει κανονικά.

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 118 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr