-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
400 χλμ στην Autostrada και μάλιστα με τους ρυθμούς που μάλλον θα πηγαίνει ο κ. Pagani μπορεί να μην βγάζει, ή να βγάζει οριακά. Κανείς δεν θέλει να ζει με range anxiety και να αγχώνεται αν θα φτάσει ή όχι! Επίσης αυτό τον περιορίζει σε συγκεκριμένο δρομολόγιο. Και αν θελήσει να πεταχτεί κάπου αλλού; Τέλος, άνθρωποι σαν αυτόν δεν έχουν καμία όρεξη να σταματούν και να περιμένουν για να φορτίσουν καθ' οδόν. Για αυτούς ο χρόνος είναι πράγματι χρήμα.
Άλλο αυτό και άλλο να δηλώνεις ότι για 400χλμ μπορεί να χρειαστέι να διανυκτερεύσεις κάπου. Εαν ήθελε να είναι σωστή η δήλωση όφειλε να το ορίσει όλα αυτά που λές και τότε να το πεί. Σχολίασα ξεκάθαρα και μόνο το ψευδές της συγκεκριμένεης δήλωσης.
-
Να ξαναπούμε πάλι απ την αρχή ότι στην πράξη δεν ξεκινάς ποτέ με 100% μπαταρία, όχι μόνο επειδή δεν ζεις για να υπηρετείς τη φόρτιση του ηλεκτρικού και να το χεις στο νου σου 24/7 αλλά και επειδή δεν προβλέπεται να φορτίζεις μέχρι το 100% ως καλή χρήση του συστήματος, όπως επίσης δεν προβλέπεται και η πλήρης εκφόρτιση αλλά κάθε υπολογισμός γίνεται θεωρώντας ως βέλτιστη πρακτική ελάχιστης φόρτισης το 30-20% κι ότι είτε για επίσκεψη στους συγγενείς πάει μια νοικοκυρά ή για επαγγελματικούς λόγους ένας πολυάσχολος επιχειρηματιας, δεν οφείλει, δεν μπορεί και ίσως να μην θέλει, με δυο λέξεις «δεν γίνεται» να προσαρμόσει τη ζωή του στις λειψές δυνατότητες ενός ηλεκτρικού και τους πολυάριθμούς συμβιβασμούς που αυτό απαιτεί, ειδικά όταν ο ιδιοκτήτης δεν έχει περιορισμό χρημάτων και συνηθίζει να κινείται με εξαιρετικά θερμικά οχήματα.
Η πραγματικά ωφέλιμη χωρητικότητα χωρίς συμβιβασμούς και περιορισμούς είναι το 50-70% της ονομαστικής. (καθόλου παράξενο βέβαια, εφόσον όλα τα παρόμοια βιομηχανικά προϊόντα, από ηλεκτρικές συσκευές μέχρι θερμικά οχήματα, σχεδιάζονται θεωρώντας βέλτιστη πρακτική το να αποδίδουν συνεχώς στο 60% των ονομαστικών τους χαρακτηριστικών). Κι έτσι βάση του 60-70% τα 200χλμ είναι η οριακή απόσταση του «ταξιδεύω ξένοιαστα».Δείγμα φανατισμού το να ακυρώνεται η γνώμη ιδιοκτητών που τα χρησιμοποιούν καθημερινά με επιχείρημα το τί φαντάζονται κάποιοι ή τις συγκεκριμένες θεωρητικές ανάγκες που έχουν να καλύψουν...
-
Πάντα ξεκινάς με 80% εκτός σπανίων περιπτώσεων. Μιλούμε πάντοτε για θέση στάθμευσης με φορτιστή.
Στα νεότερα μοντέλα μπαταριών στερεού τύπου που θα ξεκινήσει η παραγωγή τους μέσα σε 2-3 έτη θα μπορείς να φορτίζεις στο 100% κάθε ημέρα.
Εάν έχεις αυτοκίνητο με 600 χλμ αυτονομίας κατά μέσο όρο, και 850 μεσα σε αστικό περιβάλλον, μάλλον ποτέ δεν θα σκεφτείς την αυτονομία παρά μόνο σε μεγάλα ταξίδια.
Όπου εκεί, ναι έχει λόγο ύπαρξης το θερμικό αυτοκίνητο.
-
Υπόψιν με το ηλεκτρικό ποτέ δεν αδειάζεις την μπαταρία σε καθημερινή χρήση
Ξεκινάς το πρωί κάνεις τις δουλειές σου και έχει ξοδέψει ένα 20% που με έναν οικιακό ταχυφορτιστη ξαναγεμίζει μέσα σε 20-25 λεπτά.Οπότε, όντως το ηλεκτρικό είναι πολυεργαλειο για τις οικογένειες. Μονίμως θα είναι φροντισμένο αφού ότι ξεοδευει την ημέρα κατά το μεσημέρι μέχρι να φας ένα πιάτο φαγητό το έχει ξαναπαρει
-
H LFP μπαταρία που φοράει η Tesla στα μικρά 3/Υ, όχι μόνο δεν έχει κανένα πρόβλημα με το 100%, αλλά συνεχίζει να φορτίζει πολύ δυνατά μέχρι να γεμίσει η μπαταρία πλήρως. Δεν κόβει όπως στις υπόλοιπες. Περισσότερα αύριο βράδυ.
-
Ε ναι το λογισμικό της μπαταρίας ζητά λιγότερη ένταση φόρτισης καθώς αυξάνεται προς το 100% η φόρτιση για να προσταρεψει τα ιόντα του υλικού της μπαταρίας ώστε να μην συσσωρεύονται σε διάφορα μέρη της σχηματίζοντας πλάκα ιόντων και χάσουν ετσι την ικανότητα τους να μετακινούνται ελεύθερα από το ένα μέρος της μπαταρίας στο αλλο κατά την φόρτιση.
Για αυτό και λέμε να τις φορτίζουμε ως το 80%
Όσο η τεχνολογία προχωρά και λύνεται το πρόβλημα αυτό, τότε η φόρτιση είναι απίστευτα γρήγορη
-
Το πρόβλημα, από ότι διαβάζω τουλάχιστον, δεν είναι στο να φτάσει η μπαταρία το 100%, αλλά το να φορτίσει γρήγορα μέχρι εκεί. Για αυτό η φόρτιση επιβραδύνεται πάνω από 100%. Σε ταξίδια, φυσικά θα ξεκινήσεις φουλ.
-
Και μιας και είχαμε την κουβέντα κατά πόσο βγάζουν 400 χλμ στην Εθνική, εδώ με μόνο 130 χ.α.ω.: https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/posa-chiliometra-vgazoyn-me-130-chlm-ora-ta-ilektrika
-
Με τα σημερινά δεδομένα μια μπαταρία των 100kwh θα ήταν το ιδανικό. Οι στερεού τύπου υπόσχονται πως θα προσφέρουν περισσότερες από 100 kwh στο ίδιο μέγεθος με τις σημερινές μπαταρίες.
Σήμερα που μιλάμε προσφέρεται σε λίγα κομμάτια ηλεκτρικό με μπαταρία στερεού τύπου και 150kwh. Δηλαδή με 130 χλμ/ώρα γύρω στα 600-650 χλμ αυτονομίας. Και 1000 χλμ περιαστικά.
Όπου και στα 1εκ χιλιόμετρα να έχει γύρω στο 10-12% πτώση της απόδοσης της, σιγά τ αυγά.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το πρόβλημα, από ότι διαβάζω τουλάχιστον, δεν είναι στο να φτάσει η μπαταρία το 100%, αλλά το να φορτίσει γρήγορα μέχρι εκεί. Για αυτό η φόρτιση επιβραδύνεται πάνω από 100%. Σε ταξίδια, φυσικά θα ξεκινήσεις φουλ.
Ναι, έτσι είναι. Απλά το πώς θα φτάσει στο 100% ειναι η τεχνολογικος περιορισμός της.
-
Aπλά θλιβερά τα αποτελέσματα, αλλά έτσι και αλλιώς για θλίψη είναι τα μπαταριοκίνητα τάμπλετ.
-
Όντως για θλίψη, επειδή σήμερα το επέστρεψα. Όλα τα καλά κρατάνε λίγο.
-
@realzeus said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και μιας και είχαμε την κουβέντα κατά πόσο βγάζουν 400 χλμ στην Εθνική, εδώ με μόνο 130 χ.α.ω.: https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/posa-chiliometra-vgazoyn-me-130-chlm-ora-ta-ilektrika
εγώ μέχρι τα 130 να κόψω και να πάω σε ταξίδι. Αλλά με τοσο μικρή ταχύτητα για μενα που θα κάνω περισορισμό και πάλι να έχω πάνω κάτω μόνο 200 χλμ μου φαίνεται εξαιρετικά λίγο
θελω να πιστεύω και ελπίζω ότι μικρό ηλεκτρικό για μέσα στην πόλη σύντομα (1-2 χρονια) θα πάρω αν πάνε όλα καλά. και το θέλω και το ζηλεύω πολύ.
Ομως για πρώτο αμάξι με τέτοιες αυτονομίες δεν είναι καν προς συζητήση. ταλαιπωρία και μόνο. Υπέροχες επιταχύνσεις εχουν αλλά αν είναι να πάω με 80-100 στην εθνική λυπάμαι όχι δεν θα πάρω. Θα κοιμηθώ στο τιμόνι, πολυ βαρετο μου φαίνεται
-
@dimsabas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όντως για θλίψη, επειδή σήμερα το επέστρεψα. Όλα τα καλά κρατάνε λίγο.
Eσένα σου αρέσουν και τα εκτρώματα της Τέσλα και λες οτι η ηλεκτροκίνηση είναι ανώτερη σε όλα, οπότε συγγνώμη Δημήτρη αλλά δεν παίρνω τη γνώμη σου στα σοβαρά!
-
Χαχαχα, πες τα!
-
Θεωρώ τις δοκιμές μου τις πλέον αντικειμενικές στα ελληνικά μέσα. Ένας σπίκερ μπορεί να είναι Βαζελος αλλά όταν μεταδίδει έναν αγώνα, κανείς δεν πρέπει να καταλάβει τι ομάδα είναι. Κάποτε εξυμνούσα το φυσικό αέριο αλλά θεωρώ ότι η δόκιμη του Kamiq G-Tec (που τα έχωνα απίστευτα) ήταν αρτιότατη κι ακριβέστατη.
Ο καθένας μπορεί να επιλέξει αν θα διαβάσει κάτι πραγματικά σωστό ή κάτι που απλώς θα του χαϊδέψει τα αυτιά και θα του επαληθεύσει τις προκαταλήψεις του. -
Δε θεωρώ οτι έχεις κακές προθέσεις, ούτε δόλο και μπαίνω στη σελίδα σου για να παίρνει κλικ γιατί σε κάποιες περιπτώσεις όντως τα είπες πολύ τσεκουράτα (νομίζω με Yaris/Mazda 2). Επίσης έχεις ωραίο τρόπο γραφής και πολύ καλές δοκιμές.
Θεωρώ όμως οτι δεν είσαι καθόλου αντικειμενικός στο θέμα των ηλεκτρικών αλλά στρατευμένος υπέρ της ηλεκτροκίνησης οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ. -
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.
Έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά είναι η αλήθεια και εαν οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν πάρει καλό ηλεκτρικό δεν θέλουν να ξανακούσουν για θερμικό. Και μιλάω και για ανθρώπους που είχαν αμάξια με 300-400 άλογα, π.χ. 335i κωλοφτιαμγένη....πήρε Τέσλα (στο 2ο είναι τώρα) και δεν ξαναγυρνάει με την καμία σε θερμικό!
Έχω πελάτη που έχει στο γκαράζ του: Taycan, Panamera, Cayenne Hybrid και μάντεψε πιο προτιμάει να οδηγάει. -
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
οπότε όλα αυτα τα "ανώτερα" κτλ στην αίσθηση και το "οδήγηση από το μέλλον" τα ακούω τσάμπα και βερεσέ.
Έχεις κάθε δικαίωμα, αλλά είναι η αλήθεια και εαν οδηγήσεις ένα καλό ηλεκτρικό θα το διαπιστώσεις και μόνος σου. Δεν είναι τυχαίο ότι όσοι έχουν πάρει καλό ηλεκτρικό δεν θέλουν να ξανακούσουν για θερμικό. Και μιλάω και για ανθρώπους που είχαν αμάξια με 300-400 άλογα, π.χ. 335i κωλοφτιαμγένη....πήρε Τέσλα (στο 2ο είναι τώρα) και δεν ξαναγυρνάει με την καμία σε θερμικό!
Έχω πελάτη που έχει στο γκαράζ του: Taycan, Panamera, Cayenne Hybrid και μάντεψε πιο προτιμάει να οδηγάει.Υπάρχουν και αυτοί, υπάρχουν όμως και οι άλλοι που προτιμούν το θερμικό και μάλιστα μερικοί πούλησαν τα ηλεκτρικά τους. Θέμα προσωπικής προτίμησης είναι.
-
Καμία σχέση Φάνη, είναι τουλάχιστον γελοίο για μένα να μιλάμε για ανωτερότητα των τάμπλετ όταν ΔΕΝ έχουν κιβώτιο, ΔΕΝ έχουν ήχο, ΔΕΝ έχουν κραδασμό, δηλαδή όλα τα πράγματα που κάνουν ΓΙΑ ΜΕΝΑ τα θερμικά ανώτερα και σαφώς πιο οδηγοκεντρικά. Αν εσύ ή ο φίλος σου γεράσατε και δε γουστάρετε πλέον την οδήγηση ή την βλέπετε ως ταλαιπωρία, δεν είναι κακό ούτε ντροπή, κακό είναι να παρουσιάζετε μια υποκειμενική άποψη ως αλήθεια.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση