-
Για 27 άλογα δε χρειάζεται καμία διαφορά σε περιφερειακά. Θυμίζω αντίστοιχη περίπτωση ακριβώς ήταν και το 4κυλ της BMW που έβγαινε με 136 (αν θυμάμαι καλά) και 170hp. Μόνο χαρτογράφηση η διαφορά. Άλλη περίπτωση το Α4 Β8 που είτε με 120 είτε με 180 ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο hardware. Μην ξεχνάμε υπάρχουν (ή υπήρχαν) και αγορές που φορολογούν βάσει ιπποδύναμης.
-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δε νομίζω η bmw να ζητά 8k παραπάνω για την 118i σε σχέση με την 116i μόνο για ένα πρόγραμμα που ανεβάζει την ισχύ από τους 109 στους 136.
Είναι ανάποδα, δεν ανεβάζει την ισχύ από 109 σε 136, αλλά η βάση είναι ο 136αρης και κατεβάζει την ισχύ (με χαρτογράφηση) στους 109 για φορολογικούς, ασφαλιστικούς και εμπορικούς λόγους.
-
Κοίταξε για τον μαστρομήτσο ίσως 27 άλογα να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Για την bmw μπορεί και να είναι οπότε βάσει τεράστιας διαφοράς τιμής υποψιάζομαι ότι θα υπάρχουν κι άλλες διαφορές εκτός του προγράμματος.
Όσο κι αν έψαξα δε βρήκα ούτε σε τι διαφέρουν ούτε αν είναι απολύτως όμοιοι.
Οι κωδικοί τους πάντως είναι b38a15a και b38a15f.
Αν η μόνη διαφορά τους είναι το πρόγραμμα, είναι μεγάλη κοροϊδία για τον αγοραστή.
Προγραμματάκι με 500€, ταμπελάκι 118i με 10€ από τον Αλή και τα υπόλοιπα 7.490€ σουβλάκια. -
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δε νομίζω η bmw να ζητά 8k παραπάνω για την 118i σε σχέση με την 116i μόνο για ένα πρόγραμμα που ανεβάζει την ισχύ από τους 109 στους 136.
Είναι ανάποδα, δεν ανεβάζει την ισχύ από 109 σε 136, αλλά η βάση είναι ο 136αρης και κατεβάζει την ισχύ (με χαρτογράφηση) στους 109 για φορολογικούς, ασφαλιστικούς και εμπορικούς λόγους.
Δεν αντιλέγω, αλλά κατεβάζει και την τιμή 8χιλιάρικα;
Δε τους έχω για τόσο λαρτζούρες. -
Εαν επιλεξεις αυτοματο κιβωτιο και εκδοση sport line, η διαφορα μεταξυ 116 και 118 ειναι μονο 2.400.
-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Κοίταξε για τον μαστρομήτσο ίσως 27 άλογα να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Για την bmw μπορεί και να είναι οπότε βάσει τεράστιας διαφοράς τιμής υποψιάζομαι ότι θα υπάρχουν κι άλλες διαφορές εκτός του προγράμματος.
Όσο κι αν έψαξα δε βρήκα ούτε σε τι διαφέρουν ούτε αν είναι απολύτως όμοιοι.
Οι κωδικοί τους πάντως είναι b38a15a και b38a15f.
Αν η μόνη διαφορά τους είναι το πρόγραμμα, είναι μεγάλη κοροϊδία για τον αγοραστή.
Προγραμματάκι με 500€, ταμπελάκι 118i με 10€ από τον Αλή και τα υπόλοιπα 7.490€ σουβλάκια.Και με την εργοστασιακή εγγύηση τι κάνεις?
-
Θα φάω λιγότερα σουβλάκια και θα κρατήσω για πιθανή βλάβη.
-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Θα φάω λιγότερα σουβλάκια και θα κρατήσω για πιθανή βλάβη.
Δεν πάει έτσι και το ξέρεις ως κάτοχος μοντέλου με 5ετη εγγύηση.
-
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Και με την εργοστασιακή εγγύηση τι κάνεις?
Τίποτα, γιατί ειναι μόνο 2 χρόνια, οπότε άχρηστη ουσιαστικά. Οι βλάβες στις BMW (εκτός αστοχίας) είναι μετά τα 4-5 χρόνια.
-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Κοίταξε για τον μαστρομήτσο ίσως 27 άλογα να μην είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Για την bmw μπορεί και να είναι οπότε βάσει τεράστιας διαφοράς τιμής υποψιάζομαι ότι θα υπάρχουν κι άλλες διαφορές εκτός του προγράμματος.
Όσο κι αν έψαξα δε βρήκα ούτε σε τι διαφέρουν ούτε αν είναι απολύτως όμοιοι.
Οι κωδικοί τους πάντως είναι b38a15a και b38a15f.
Αν η μόνη διαφορά τους είναι το πρόγραμμα, είναι μεγάλη κοροϊδία για τον αγοραστή.
Προγραμματάκι με 500€, ταμπελάκι 118i με 10€ από τον Αλή και τα υπόλοιπα 7.490€ σουβλάκια.Δεν είναι θέμα μαστρομήτσου. Μιλάμε για αστείες ιπποδυνάμεις. Ούτε μεγαλύτερα φρένα χρειάζονται, ούτε άλλες αναρτήσεις, ούτε πιο αποδοτική ψύξη, ούτε τίποτα. Κι αυτό γιατί είναι detuned αυτο με τα 109hp για λόγους που προαναφέρθηκαν. Ρώτα τη BMW τι κέρδος μπορεί να της φέρνει αυτή η κίνηση μόνο από εταιρικές πωλήσεις και εταιρίες ενοικιάσεων.
-
@fanis75 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Και με την εργοστασιακή εγγύηση τι κάνεις?
Τίποτα, γιατί ειναι μόνο 2 χρόνια, οπότε άχρηστη ουσιαστικά. Οι βλάβες στις BMW (εκτός αστοχίας) είναι μετά τα 4-5 χρόνια.
2 χρόνια μόνο??? Και να ήταν και Toyota πάει στο κόρακα. Αναξιόπιστη as f....
-
@elteo said in Νέα BMW 1 Series 2019:
2 χρόνια μόνο??? Και να ήταν και Toyota πάει στο κόρακα. Αναξιόπιστη as f....
Γιατί σου κάνει εντύπωση? Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές αλλά σε κάθε περίπτωση η πλειοψηφία των εταριών 2 χρόνια δίνει εγγύηση (και παλιά 1 χρόνο, π.χ. μερτσέντες). Τώρα εαν εδώ ο εισαγωγέας δίνει επέκταση δωρεάν, είναι άλλο θέμα.
-
Η εγγυηση παιδες ειναι μια συμβατικη υποσχεση (δηλαδη μερος της συμφωνιας αγορας) να επισκευασει ή να αντικαταστησει ο πωλητης κατι ελλατωματικο. Πέραν και πανω απο αυτό, υπάρχει το δικαιωμα του καταναλωτη βασιζόμενο στον νομο (και οχι απλα στην συμβαση) για επισκευη ελαττωματικού προϊόντος, και αυτό το δικαιωμα δεν ληγει στα 2 χρονια.
-
@sportseat23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Πέραν και πανω απο αυτό, υπάρχει το δικαιωμα του καταναλωτη βασιζόμενο στον νομο (και οχι απλα στην συμβαση) για επισκευη ελαττωματικού προϊόντος, και αυτό το δικαιωμα δεν ληγει στα 2 χρονια.
Δεν το έχω δει κάπου αυτό. Είσαι σίγουρος? Αλλά και να υπάρχει, καλή τύχη να το καταφέρεις, ειδικά στην Ελλάδα. Εδώ και εντός εγγύσης προσπαθούν να την γλυτώσουν.
-
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Δε νομίζω η bmw να ζητά 8k παραπάνω για την 118i σε σχέση με την 116i μόνο για ένα πρόγραμμα που ανεβάζει την ισχύ από τους 109 στους 136.
Πιστεύω θα έχουν διαφορές στα περιφερειακά.
Τη θεωρώ πιο σοβαρή εταιρεία από τη vw.Δεν είναι μόνο ο κινητήρας που ζητά 8000 παραπάνω , αλλά και ο εξοπλισμός. Στην 118 πας υποχρεωτικά στην sportline έκδοση. Η οποία έχει κάποια επιπλέον έξτρα. Ζάντες 17 , full led φώτα, ημιδερματινο σαλόνι, διζωνικό κλιματισμό, τιμόνι από M.
-
Μιλάμε για αντίστοιχες εκδόσεις advantage, σε αυτές η διαφορά είναι 8k.
Αν πας σε sportline και προσθέσεις και όλα αυτά που αναφέρεις (κάποια νομίζω είναι extra) πρέπει η 118i να κοστίζει τα διπλά λεφτά. -
@georgemit said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Μιλάμε για αντίστοιχες εκδόσεις advantage, σε αυτές η διαφορά είναι 8k.
Αν πας σε sportline και προσθέσεις και όλα αυτά που αναφέρεις (κάποια νομίζω είναι extra) πρέπει η 118i να κοστίζει τα διπλά λεφτά.Νομίζω δεν προσφέρεται καν η 118 στην βασική έκδοση. Άλλωστε ποιος θα πάει στην βασική , αφού η διαφορά σε σχέση μα την πλούσια sportline , είναι λιγότερο από 1000 ευρώ. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω δει καμία 118 έκδοση βασική να κυκλοφορεί στον δρόμο.
-
Αν δεις τον διαμορφωτή προσφέρεται και η 118i στη βασική.
Επίσης η sportline ουσιαστικά έχει μόνο 17άρες ζάντες και κάτι ψιλολεπτομέρειες.
Τα υπόλοιπα όπως φώτα led, σπορ καθίσματα κλπ τα πληρώνεις αδρά. -
@dimitrioskosmas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@famas said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@harisma23 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
@andya3 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Ο κινητήρας και στα 2 είναι ο 3κύλινδρος 1.5 turbo με τον ίδιο κωδικό Β38. Αλλάζει μόνο η ιπποδύναμη και η ροπή που βγάζουν.
Ρε συ andy, θα μας τρελάνεις! Είναι η οικονομικότερη λύση για να βγάλεις διαφορετικές ιπποδυνάμεις, να χρησιμοποιείς τα ίδια μηχανικά μέρη με διαφορετικό λογισμικό. Και πολύ τίμια για τον αγοραστή της μικρής έκδοσης, γιατί του δίνεις καλύτερα μηχανικά μέρη, σχεδιασμένα για να αντέχουν τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη της πιο ισχυρής έκδοσης. Επίσης του προσφέρεις τον ευκολότερο τρόπο αναβάθμισης...
Μην ξεχνάς εξάλλου ότι και το αγαπημένο σου group, το ίδιο πράγμα κάνει εδώ και πολλά χρόνια με διάφορους κινητήρες (1.0TSi, 1.2TSi, 1.6TDi, 1.4TDi κτλ).Στη Ford πάντως δεν γίνεται έτσι, ο 125 με τον 155 έχουν σε πολλά πράγματα διαφορά, δυστυχώς για εμάς.
ecoboost 1600 150hp και 180hp. το μόνο που αλλάζει είναι η διαφορετική χαρτογράφηση και η απόδοση πάνω από 4000rpm. δεν ξερω αν το φιεστα st έχει κάτι παραπάνω
To Fiesta ST εχει μεγαλυτερη τουρμπινα
-
@stefan147 said in Νέα BMW 1 Series 2019:
Για 27 άλογα δε χρειάζεται καμία διαφορά σε περιφερειακά. Θυμίζω αντίστοιχη περίπτωση ακριβώς ήταν και το 4κυλ της BMW που έβγαινε με 136 (αν θυμάμαι καλά) και 170hp. Μόνο χαρτογράφηση η διαφορά. Άλλη περίπτωση το Α4 Β8 που είτε με 120 είτε με 180 ήταν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο hardware. Μην ξεχνάμε υπάρχουν (ή υπήρχαν) και αγορές που φορολογούν βάσει ιπποδύναμης.
Το 170αρι ειχε επιπλεον εναλλακτη λαδιου νερου και πιο ελευθερο cat-back
Νέα BMW 1 Series 2019