-
@harisma23 said in Κινητήρας:
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
Το αυτόματο τα χει όλα αυτά τα θέματα?
Το αυτόματο "μασκάρει" την αδυναμία του χιλιαριού TSi, πατινάροντας περισσότερο στις χαμηλές στροφές. Γενικά το DSG ταιριάζει πολύ καλά με τον 1.0 TSi, όπως γενικά ταιριάζουν τα αυτόματα στους πολύ μικρούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
Ναι έτσι είναι, απλά μήπως όλη η ανάπτυξη ήταν γύρω από το αυτόματο και το χειροκίνητο απλά το πέταξαν πάνω να υπάρχει σαν επιλογή
-
-
@harisma23 said in Κινητήρας:
Ναι έτσι είναι, απλά μήπως όλη η ανάπτυξη ήταν γύρω από το αυτόματο και το χειροκίνητο απλά το πέταξαν πάνω να υπάρχει σαν επιλογή
Όχι, δεν ισχύει αυτό. Απλώς το αυτόματο καλύπτει τις αδυναμίες του κινητήρα.
Ένα διάγραμμα ροπής θα μας διαφωτιζε
-
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
Έχει δίκιο ο γάτος σε αυτό. Με 1η ζοριζοταν το πόλο με 110 να βγει από το πάρκινγκ μου (ανηφορική γωνία 90⁰). Αργά δεν έχει. Τι να βάλεις.
Φορτωμένο είχε σβήσει κιόλας.
Μόνο με φόρα έβγαινα (επικίνδυνα βέβαια)Απλά το μοτέρ δεν το ζοριζεις κάτω από 1500 και πάνω από 4000. 2-3.000 είναι τζετ.
Στα θετικά του η πολύ καλή κατανάλωση.
Το τρέμουλο νομίζω είναι από τα χειρότερα σε σχέση με άλλα τρικυλινδρα.
-
Παιδιά χαλαρώστε. Έχω ανέβει με το 1.0 Τ-Roc διάφορα κλειστά γκαράζ στην Αθήνα με ράμπες εξόδου με κλίση. Ποτέ μα ποτέ δεν κόλωσε το αυτοκίνητο. Με 1η πάντα.
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει σε ειδικές συνθήκες, με το αυτοκίνητο από στάση να προσπαθεί ν' ανέβει σε μικρού μήκους ράμπα με υπρβολική κλίση και να μην προλαβαίνουν ν' ανέβουν οι στροφές, πιθανόν να συμβαίνει αυτό που λέτε.Αυτό όμως το πρόβλημα θα εμφανίζεται και στα άλλα μικρά τουρμπάκια, όχι μόνο στον tsi.
Μάλιστα μετά την κουβέντα πήρα τηλ. φίλο με ibiza fr 1.0 110ps και του έθιξα το θέμα από περιέργεια. Έσκασε στα γέλια και δεν θα αναφέρω από ευγένεια τι μου ζήτησε να μεταφέρω σ' αυτούς που λένε τέτοια πράγματα.
-
-
Τόσο χάλια είναι ο 1.0 tsi? Έχω έχω τον παλιό 1.4 tsi με τα 122ps σε golf mk6 και είναι αρκετά ζωηρό για 122...θυμάμαι στα διάφορα συγκριτικά ότι το mk7 με τον 1000αρη είναι περίπου σαν το δικό μου σε επιδόσεις λόγω της διαφοράς βάρους
-
Παιδιά χαλαρώστε. Έχω ανέβει με το 1.0 Τ-Roc διάφορα κλειστά γκαράζ στην Αθήνα με ράμπες εξόδου με κλίση. Ποτέ μα ποτέ δεν κόλωσε το αυτοκίνητο. Με 1η πάντα.
Αν κάποιος έχει δοκιμάσει σε ειδικές συνθήκες, με το αυτοκίνητο από στάση να προσπαθεί ν' ανέβει σε μικρού μήκους ράμπα με υπρβολική κλίση και να μην προλαβαίνουν ν' ανέβουν οι στροφές, πιθανόν να συμβαίνει αυτό που λέτε.Αυτό όμως το πρόβλημα θα εμφανίζεται και στα άλλα μικρά τουρμπάκια, όχι μόνο στον tsi.
Μάλιστα μετά την κουβέντα πήρα τηλ. φίλο με ibiza fr 1.0 110ps και του έθιξα το θέμα από περιέργεια. Έσκασε στα γέλια και δεν θα αναφέρω από ευγένεια τι μου ζήτησε να μεταφέρω σ' αυτούς που λένε τέτοια πράγματα.
ρε συ αντυ τελικα μηπως δεν εισαι αντυ αλλα μποτ?
μια ζωη οτι και να σου λενε οι χρηστες εσυ θα πεις το δικο σου. και χωρις να βαζεις ενα R πανω δεξα στο μονιτορ να καταλαβαινει ο αλλος με τη μια οτι απαντας απο rom τα ιδα παντα μαλλον στην νουδου πηρανε δανεικα απο τον μανδηλα μια και βλeπω οτι αποκτησαμε μπολικα #dexi_ballaki_virus γουορμς -
@thodoris91 said in Κινητήρας:
Τόσο χάλια είναι ο 1.0 tsi? Έχω έχω τον παλιό 1.4 tsi με τα 122ps σε golf mk6 και είναι αρκετά ζωηρό για 122...θυμάμαι στα διάφορα συγκριτικά ότι το mk7 με τον 1000αρη είναι περίπου σαν το δικό μου σε επιδόσεις λόγω της διαφοράς βάρους
Μια χαρά είναι.
-
Είχα πολλά χρόνια να οδηγήσω αυτοκίνητο που έπρεπε να βάλεις 1η σε περιπτώσεις που το αυτοκίνητο ήδη τσουλάει και δε ξεκινάει από στάση.
Το 5άρι renault του πατέρα μου το ήθελε αυτό, ό,τι άλλο έχω οδηγήσει από τότε, πλην του scala ξεκινούσε και με 2α. -
ok από περιέργεια πρέπει να βρώ ένα χιλιάρι τι ες αι να το οδηγήσω με αυτά που γράφετε..
-
Τσουλάει, αλλά σβήνει ή σκορτσάρει αν βάλεις 1η;
Αγωνιστικός κινητήρας είναι; -
Οταν τσουλαει ελαφρα, πριν απο καποια διασταυρωση ας πουμε, εκει που σε οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο μετα το 1990 βαζεις 2α και φευγεις (εξαιρείται νομίζω και το polo 1.4 tdi που εσβηνε) στον 1.0 tsi, τουλάχιστον σε αυτον με τα 95 που ειχα εγω, βάζεις 1η για να φυγεις.
Με 2α το αμαξι απλά δεν ξεκιναει και κινδυνεύεις να σε παρουν παραμαζωμα αν δεν έχεις πολυ χρονο. -
Μήπως οι διαφορές στη λειτουργία του κινητήρα οφείλονται σε διαφορετική χαρτογράφηση μεταξύ DSG και χειροκίνητου;
Στο δικό μου 115 DSG αυτά που αναφέρονται παραπάνω σαν προβλήματα δεν υφίστανται και μάλιστα το όποιο πατινάρισμα από το συμπλέκτη είναι μέχρι τη δεύτερη σχέση κι έως 1500 σαλ. Από κει και πάνω που έτσι κι αλλιώς είναι κλειδωμένη η μετάδοση, τραβάει κανονικότατα και χωρίς δισταγμούς….. -
Ως αυτόνομο σύνολο δεν είναι κακός ο TSI. Αλλά αν τον συγκρίνεις με τον puretech και τον ecoboost...
-
Υπερβολές ανάξιες σχολιασμού. Ο tsi 1.0 είναι εξαιρετικά δυνατός, δεν το πιστεύεις πραγματικά ότι οδηγείς χιλιάρι μοτέρ, ούτε καν τούρμπο, δεν το νοιώθεις, ανεβάζει πολύ ομαλά σαν αυμοσφαιρικός, δεν κολώνει πουθενά.
Μόνο αν επιβραδύνεις πολύ και πέσουν οι στροφές, πχ όταν κόβεις για να στρίψεις σ' ένα στενό, πρέπει να κατεβάσεις 1η, με 2α σβήνει. Το συνηθίζεις πολύ γρήγορα.
Όποιος έχει πρόβλημα να οδηγήσει αυτοκίνητο μ' αυτό το μοτέρ να ξαναπάει για μαθήματα οδήγησης. -
Υπερβολές ανάξιες σχολιασμού. Ο tsi 1.0 είναι εξαιρετικά δυνατός, δεν το πιστεύεις πραγματικά ότι οδηγείς χιλιάρι μοτέρ, ούτε καν τούρμπο, δεν το νοιώθεις, ανεβάζει πολύ ομαλά σαν αυμοσφαιρικός, δεν κολώνει πουθενά.
Μόνο αν επιβραδύνεις πολύ και πέσουν οι στροφές, πχ όταν κόβεις για να στρίψεις σ' ένα στενό, πρέπει να κατεβάσεις 1η, με 2α σβήνει. Το συνηθίζεις πολύ γρήγορα.
Όποιος έχει πρόβλημα να οδηγήσει αυτοκίνητο μ' αυτό το μοτέρ να ξαναπάει για μαθήματα οδήγησης.Ετσι λένε και οι πολιτικοί.
Αν αυτός ο Λαός δεν μας ψηφίζει, να αλλάξουμε Λαό...
-
Υπερβολές ανάξιες σχολιασμού. Ο tsi 1.0 είναι εξαιρετικά δυνατός, δεν το πιστεύεις πραγματικά ότι οδηγείς χιλιάρι μοτέρ, ούτε καν τούρμπο, δεν το νοιώθεις, ανεβάζει πολύ ομαλά σαν αυμοσφαιρικός, δεν κολώνει πουθενά.
Μόνο αν επιβραδύνεις πολύ και πέσουν οι στροφές, πχ όταν κόβεις για να στρίψεις σ' ένα στενό, πρέπει να κατεβάσεις 1η, με 2α σβήνει. Το συνηθίζεις πολύ γρήγορα.
Όποιος έχει πρόβλημα να οδηγήσει αυτοκίνητο μ' αυτό το μοτέρ να ξαναπάει για μαθήματα οδήγησης.Ετσι λένε και οι πολιτικοί.
Αν αυτός ο Λαός δεν μας ψηφίζει, να αλλάξουμε Λαό...
Τον tsi τον έφτιαξε η μάρκα αυτοκινήτων του λαού (volks-wagen) οπότε είναι απευθείας απ' το λαό για το λαό...
-
Ναι όχι οποιονδήποτε λαό..
Τον γερμανικό με τις ιδιομορφίες του... -
Τα ίδια έλεγε και ο ιδρυτής της εταιρείας…κάποιοι τον ξέρουν ως Αδόλφο….
Κινητήρας