-
1.0 TSI 95 hp
1.0 TSI 110hp
1,5 125hp Toyota
1,4 129hp SuzukiΥπέρ και κατά
-
-
Να βάουμε και τον 1,5 της Mazda με 90 ίππους;
-
Πως και δεν έβαλες και κανένα diesel στη σύγκριση έτσι για να έχουμε να λέμε
ο Toyota M15A-FKS προέκυψε από τον M20A-FKS μείον ένα κύλινδρο 500 κ. εκ. ατμοσφαιρικός - κύκλος Miller
(ή Atkinson όπως θες πέστον)
πληροφορίες https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm
o Suzuki καλός είναι και δοκιμασμένος, υπερτροφοδοτούμενος https://www.suzuki.co.nz/boosterjet-technology
Τώρα με τη VAG έχει πέσει downsize, μέχρι το 2008 έβγαζε 3,2 L V6 άντε και 2λίτρους και 1,8 καλοί κινητήρες αλλά τους φάγαν οι καταναλώσεις. -
1.0 TSI 95 hp Καλός, τα χαλάει λίγο το 5άρι σασμάν
1.0 TSI 110hp Καλύτερος έχει και 6 άρι σασμάν
1,5 125hp Toyota Άστον καλύτερα
1,4 129hp Suzuki Έχει πολλούς suzukαίους το forum θα σου πουν.
Υπέρ και κατά
O 1.5 125 hp της Toyota, έχει το χαρακτηριστικό της πολύ χαμηλής κατανάλωσης ανεξαρτήτως του πώς κινείσαι. Επίσης έχει πολύ καλό ήχο. Δεν είναι και turbo αλλά κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπεστατα.Μεχρι εκει
-
1.0 TSI 95 hp
1.0 TSI 110hp
1,5 125hp Toyota
1,4 129hp SuzukiΥπέρ και κατά
Για τον 1.0 TSI 110hp που έχω στο οctavia με 6αρι σασμάν χειροκίνητο.
Κατά- Στο ρελαντί και σε χαμηλές στροφές κροταλίζει σαν diesel επειδή είναι τρικύλινδρος και είναι θορυβώδης.
- Παρότι έχει 200nm ροπη, την αποδίδει ψηλά μετά τις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες ή πάνω σε στροφές να μην είναι ιδιαίτερα ελαστικός και να πρέπει συχνά να κατεβάζεις ταχύτητα 1η ή 2α για να μην σε κρεμάσει. Αυτά.
Υπέρ
Όλα τα υπόλοιπα.
Και κάτι τελευταίο. Τελείως εμπειρικά έχω διαπιστώσει ότι παρότι τουρμπάτος, λειτουργεί και αποδίδει καλύτερα με απλή 95αρα αμόλυβδη παρά με 100αρα. Δεν ξέρω γιατί .
-
ο tsi με τα 110 στο ιμπιθα ηταν μια χαρα εκτος απο το θεμα στις χαμηλες στροφες που επρεπε σε ανηφορα να πατιναρεις και σε διασταυρωσεις να σιγουρεψεις την κινηση σου.... το τρεμουλο οκ, ολα τα τρικυλινδρα ειναι ντηζελακια.
ο boosterjet ειναι σε αλλη κλαση σε σχεση με ολους οσους εβαλες. @dimsabas εχεις νομιζω παρει μυρωδια και το εχεις γραψει.
σμουθ, δυνατος, ροπατος, οικονομικος και κυριως ασπαστος. μπορει η πρωτη εκδοχη του με τα 140 να ηταν και γαμω, αλλα και αυτος ειναι εξαιρετικος. αν ειναι να του προσαψεις κατι, ειναι οτι θελει λαδοσερβις καθε μονο 20000km -
1.0 TSI 95 hp
1.0 TSI 110hp
1,5 125hp Toyota
1,4 129hp SuzukiΥπέρ και κατά
Για τον 1.0 TSI 110hp που έχω στο οctavia με 6αρι σασμάν χειροκίνητο.
Κατά- Στο ρελαντί και σε χαμηλές στροφές κροταλίζει σαν diesel επειδή είναι τρικύλινδρος και είναι θορυβώδης.
- Παρότι έχει 200nm ροπη, την αποδίδει ψηλά μετά τις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες ή πάνω σε στροφές να μην είναι ιδιαίτερα ελαστικός και να πρέπει συχνά να κατεβάζεις ταχύτητα 1η ή 2α για να μην σε κρεμάσει. Αυτά.
Υπέρ
Όλα τα υπόλοιπα.
1.0 tsi 95 τον είχα σε scala, στα αρνητικά συμφωνώ με τον φίλο. Πάνω από τις 2.000 κινούσε αξιοπρεπέστατα το αυτοκίνητο.
Πρόβλημα κανένα.
Κατανάλωση στα 20 και κάτι χιλιάδες χλμ που το κράτησα 6.2 στα 100.
Στο i30 με τον ίδιο τρόπο οδήγησης έχω 6.1 με πτωτικές τάσεις αφού το αυτοκίνητο δεν έχει ούτε 4.000 χλμ.
Ίσως τα ψευτοϋβριδικά συστήματα κάνουν δουλειά τελικά. -
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο. -
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκες -
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
-
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?
-
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?
Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...
-
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?
Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...
οκ, δηλαδη ΔΕΝ το ειχα μεχρι που το κλεψανε, ΔΕΝ μου τα εκανε. ζω σε βιρτσουαλ ριάλιτυ. και οι αποδέλοιποι που σου γραφουν τα ιδια.... σου δινουν εκπτωση στη καρεντα?
-
Επιβεβαιωνω γατο, το αυτοκινητο στις διασταυρωσεις μπορούσε να χαρακτηριστεί ως και επικίνδυνο.
-
Δεν έχει κανένα νόημα να διαπιστώνουμε ότι τα turbo και ειδικά τα 3κύλινδρα "δεν τραβάνε" σε χαμηλές στροφές μέχρι να μπει το turbo. Έτσι δουλεύουν και η συμπεριφορά χειροτερεύει όσο πιο βαρύ γίνεται το αυτοκίνητο.
Γενικά τα turbo δεν είναι σχεδιασμένα για πόλη που το αυτοκίνητο σέρνεται συνέχεια με χαμηλές στροφές και βγάζουν και ζημιές. Καλύτερα ένα ατμοσφαιρικό ή ένα υβριδικό για όποιον δουλεύει κυρίως σε τέτοιες συνθήκες το αυτοκίνητο.ρε συ αντυ
ειναι το ιμπιθα βαρυ?
σερνεται στα ξεκινηματα, για να βγεις απο υπογειο παρκιν μυριζει ο συμπλεχτης σαν ρεγκα και σε διασταυρωση κοιτας τον Αγιο Στυλιανο στο ταμπλο να προλαβεις
με τα σουζουκοπιστονα πετας στις ιδιες συνθηκεςΕίσαι υπερβολικός. Απλώς δεν μπορείς να διατηρήσεις χαμηλές στροφές με 2α, πρέπει να κατεβάζεις 1η. Το συνηθίζεις με τον καιρό.
πως το ξερεις? ειχες? ή ειναι και αυτο μανιφεστο απο τη πειραιως?
Ρε συ εδώ δε συμπεριφέρεται έτσι το T-Roc το 1.0 που το έχω οδηγήσει επανειλλημένα, θα συμπεριφέρεται το ibiza που είναι και πολύ ελαφρύτερο? Μην κάνεις την τρίχα τριχιά...
οκ, δηλαδη ΔΕΝ το ειχα μεχρι που το κλεψανε, ΔΕΝ μου τα εκανε. ζω σε βιρτσουαλ ριάλιτυ. και οι αποδέλοιποι που σου γραφουν τα ιδια.... σου δινουν εκπτωση στη καρεντα?
Δικαιολογητικά για έκδοση διπλώματος:
https://www.drive-in.gr/katigoria-b-epivatikaΓάτε, ένα φρεσκάρισμα στις γνώσεις ποτέ δεν έβλαψε...
-
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
-
*ο tsi με τα 110 στο ιμπιθα ηταν μια χαρα εκτος απο το θεμα στις χαμηλες στροφες που επρεπε σε ανηφορα να πατιναρεις και σε διασταυρωσεις να σιγουρεψεις την κινηση σου.... το τρεμουλο οκ, ολα τα τρικυλινδρα ειναι ντηζελακια.
ο boosterjet ειναι σε αλλη κλαση σε σχεση με ολους οσους εβαλες. @dimsabas εχεις νομιζω παρει μυρωδια και το εχεις γραψει.
σμουθ, δυνατος, ροπατος, οικονομικος και κυριως ασπαστος. μπορει η πρωτη εκδοχη του με τα 140 να ηταν και γαμω, αλλα και αυτος ειναι εξαιρετικος. αν ειναι να του προσαψεις κατι, ειναι οτι θελει λαδοσερβις καθε μονο 20000km*
Μια χαρά είναι το λαδοσερβις κάθε 20000 χλμ ή 1 χρόνο....όποιος αλλάζει λάδια πανω απο 15-20000 χλμ παίζει με τη τύχη του, κι ας λέει ο κατασκευαστής ότι θέλει -
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
Το αυτόματο τα χει όλα αυτά τα θέματα?
-
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
Το αυτόματο τα χει όλα αυτά τα θέματα?
Το αυτόματο "μασκάρει" την αδυναμία του χιλιαριού TSi, πατινάροντας περισσότερο στις χαμηλές στροφές. Γενικά το DSG ταιριάζει πολύ καλά με τον 1.0 TSi, όπως γενικά ταιριάζουν τα αυτόματα στους πολύ μικρούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες.
Κινητήρας