Αν προτεραιότητα σου είναι η άνεση μείνε στα εργοστασιακά αμορτισέρ. Οτιδήποτε σε aftermarket θα είναι πιο σκληρό. Σε
Best posts made by chriso
-
RE: Corsa D Αμορτισέρ
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@gomi said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Καλησπέρα και πάλι.
Είχα καταλήξει στα Toyo proxes comfort τα οποία και είχα παραγγείλει με αναμονή 2-3 ημερών.
Σήμερα τελικά ενημερώθηκα πως είναι σε έλλειψη και πάμε ίσως προς Τέλη Απριλίου. (Διάσταση 195/50/15)
Ο λαστιχάς γνωστός φίλου και λόγω της όποιας ταλαιπωρίας μου πρότεινε να μου κάνει έκπτωση στα 2 παρακάτω ελαστικά (πρότεινε αυτά λόγω της δυνατότητας καλύτερης έκπτωσης)- Yokohama Advan Fleva
- Continental Ultra Contact.
Δεν έχω δοκιμάσει στο παρελθόν καμία από τις 2, αλλά είδα πως τα πρώτα θεωρούνται σπορ ελαστικά, κάτι που για το ταπεινό seataki των 65 ίππων είναι too much.
Επειδή του είπα ότι θέλω σχετικά λάστιχο αντίστοιχων χαρακτηριστικών των goodyear efficient grip performance μου είπε να μην πάω σε falken ή hankook λόγω του ότι θεωρούνται πιο σκληρά...
Να δοκιμάσω τα conti?
Είναι πολύ καινούργια και δεν μπορώ να βρω εύκολα γνώμες...
(Για τα kumho μου είπε ένα άλλο μοντέλο πως είναι καλύτερο από τα hs52, αλλά δεν το συγκράτησα...)Ultracontact φοράω εδώ και 4 μήνες στο octavia σε διάσταση 225/45r17.
Στα συν: ίσως το πιο αθόρυβο ελαστικό που έχω οδηγήσει, χαμηλή κατανάλωση, πολύ άνετο στις ανωμαλίες και λακούβες των δρόμων, πολύ καλό κράτημα και φρενάρισμα στο στεγνό (βρεγμένο δεν έχει πολυβρεξει εδώ στο Ηράκλειο και δεν μπορώ να σχολιάσω).
Στα πλην: μέτρια προς ικανοποιητική πληροφόρηση (καμία σχέση με τα τραγικά στον τομέα αυτό ecocontact6 που ειχαμε στο corsa c της γυναίκας μου, αλλά ούτε τόσο καλά όσο τα falken ziex310 που είχα εγώ πριν), αρκετά ακριβά.
Γνώμη μου πάντως για 195/50r15 σε seataki 65 ίππων είναι ότι τα ultracontact δεν αξίζουν να τα βάλεις (εκτός αν η έκπτωση που σου κάνει είναι τόσο καλή). Στην ίδια διάσταση στο corsa βαλαμε τα falken sincera 110n και είναι εξαιρετικά. Δεν είναι σκληρά αντιθέτως είναι πολύ άνετα (καμία σχέση με το ziex310 που όντως δεν είναι το καλύτερο στην άνεση). -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
Σ ευχαριστώ για τν πληροφόρηση. Τα falken sincera 110 ecorun πως είναι από θέμα κατανάλωσης; Κάπου διάβασα για πολύ μεγάλη αύξηση της σε σχέση με άλλα ελαστικά...Σε άλλη διάσταση πάντως...
Τα falken ziex310 που φορούσα στο δικό μου αυτοκίνητο ήταν όντως τραγικά από θέμα κατανάλωσης. Κάθε γκαζιά έβλεπα την βελόνα του καυσίμου να πέφτει. Στα sincera όμως στο κορσακι της γυναίκας, δεν έχω δει διαφορά σε σχέση με τα ecocontact που αντικατέστησαν και υποτίθεται πως είναι eco ελαστικό. 20αρικι την εβδομάδα πριν, 20αρικακι και τώρα. Αν υπάρχει διαφορά θα είναι πολύ μικρή για να επηρεάσει την απόφαση σου. Με τα sincera πλέουν καταλαβαίνω τι κάνουν οι τροχοί στο δρόμο.
-
RE: Κινητήρας
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
Latest posts made by chriso
-
RE: Ζημιά από λακούβα
@bassstarlet said in Ζημιά από λακούβα:
Δεν κάλεσες 100 κλπ, ώστε να καταγραφεί η ζημιά, ε;
Ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό είναι η αλήθεια
-
RE: Ζημιά από λακούβα
@wantone said in Ζημιά από λακούβα:
@chriso said in Ζημιά από λακούβα:
Καλησπέρα (ή καλημέρα) σε όλους!
Σήμερα έπεσα σε χοντρή λακούβα. Το μπροστινό δεξί λάστιχο διαλύθηκε και έχει ζημιά η ζάντα. Πέρα από αυτά, πρέπει να ελέγξω και κάποιο άλλο μέρος του αυτοκινήτου για πιθανή ζημιά πχ την ανάρτηση; Πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας!!ναι, τους βραχιονες της αναρτησης αν εχει λυγισει τιποτα και επισης τους βραχιονες για το τιμονι.
ευθυγραμμιση πιθανον αν επιρεαστηκε η αναρτηση. σε πολλα χτυπηματα συνηθως δεν παθαινει κατι κυριως αν κτυπησεις πεζοδρομιο αλλα καλο ειναι να τα κοιταξεις.
Ευχαριστώ για την απάντηση! Μόλις επισκευάσω την ζάντα και το λάστιχο θα κλείσω ραντεβού για να ελεγχθούν όλα.
-
Ζημιά από λακούβα
Καλησπέρα (ή καλημέρα) σε όλους!
Σήμερα έπεσα σε χοντρή λακούβα. Το μπροστινό δεξί λάστιχο διαλύθηκε και έχει ζημιά η ζάντα. Πέρα από αυτά, πρέπει να ελέγξω και κάποιο άλλο μέρος του αυτοκινήτου για πιθανή ζημιά πχ την ανάρτηση; Πρέπει να κάνω ευθυγράμμιση;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας!! -
RE: Corsa C θέμα με το τιμόνι
@antonakis said in Corsa C θέμα με το τιμόνι:
Δεν την είχα πειράξει τη ρύθμιση από τότε που το πήρα μέχρι τότε που το πούλησα... Αχ ... Όχι σαν το 208... Τεσπά κάτι δικά μου.
Κουνιέται όλη η κολώνα μέσα έξω ή μόνο το τιμόνι;
Ίσως απλά έχουν φύγει οι βίδες στήριξης. Δεν θυμάμαι που έχω το Haynes manual να το δω πάλι.
Απ' ότι μπορώ να καταλάβω, μόνο το τιμόνι. Δεξιά αριστερά όχι. Επίσης όταν στρίβω το τιμόνι σταματημένος δεν παρατηρώ κάτι περίεργο. Μου είπε η σύζυγος ότι το κάνει κάνα μήνα τώρα. Τότε το είχε πάει σε ένα μηχανικό συγγενή της να φτιαξειτον διακόπτη της μίζας. Λογικά κάτι θα έκανε λάθος αυτός ή θα ξεχασε κάτι να κάνει. -
Corsa C θέμα με το τιμόνι
Καλησπέρα σε όλους!
Σήμερα το απόγευμα πήγα να πάρω το corsa c (2005 μοντέλο 1.2 twinport) της συζύγου, και όπως έπιασα το τιμόνι και πήγα να κάτσω στο κάθισμα το τιμόνι κινήθηκε προς τα μέσα. Μου φάνηκε περίεργο γιατί είναι η βασική έκδοση και δεν πίστευα ότι έχει ρύθμιση το τιμόνι για βάθος. Το τράβηξα και μετακινήθηκε προς τα έξω. Κατέβασα τον διακόπτη που βρίσκεται στο κάτω μέρος για να ρυθμίσεις το ύψος του τιμονιού και το ξανακλείδωσα, μα πάλι το τιμόνι μετακινείται προς τα μέσα και προς τα έξω. Λίγο ψάξιμο στο internet, κυρίως σε ξένα φόρουμ και μάλλον είδα ότι πρόκειται για κολώνα τιμονιού. Δευτέρα θα πάρω τον μηχανικό μου αλλά έχω λίγο αγχωθεί, γιατί δεν ξέρω πόσο επικίνδυνο είναι και πηγαινοφερνουμε τα παιδιά. Έχεις κανείς αντίστοιχη εμπειρία; -
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@thodoris91 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Είμαι σε αναζήτηση ελαστικών σε διάσταση 185/60/15 για clio mk3 tce. Είμαι μεταξύ Bridgestone turanza t005 και falken sn110. Περισσότερο κλείνω προς τα t005 , αλλά ο λαστιχας θεωρεί ότι δεν χρειάζεται να ξοδευτώ. Εχει κανείς άποψη κυρίως για τα falken γιατί είναι σχετικά φρέσκο και δεν υπάρχει πολύ feedback online?
Falken Sincera sn110 σε διάσταση 185/55r15 έχουμε στο corsa c της συζύγου. Για εντός πόλης προς το παρόν έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις. Πολύ άνετη ποιότητα κύλισης ακόμα και δρόμους γεμάτους μπαλώματα και λακούβες. Αθόρυβο, κατανάλωση αρκετά καλή ώστε να μην καταλαβαίνω διαφορά από τα ecocontact6 που αντικατέστησαν και έχουν πολύ καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση στο τιμόνι. Για πόλη και νορμάλ οδήγηση σε σχέση με το κόστος τους, είναι μια καλή επιλογή.
-
RE: Κινητήρας
@thodoris91 said in Κινητήρας:
Τόσο χάλια είναι ο 1.0 tsi? Έχω έχω τον παλιό 1.4 tsi με τα 122ps σε golf mk6 και είναι αρκετά ζωηρό για 122...θυμάμαι στα διάφορα συγκριτικά ότι το mk7 με τον 1000αρη είναι περίπου σαν το δικό μου σε επιδόσεις λόγω της διαφοράς βάρους
Μια χαρά είναι.
-
RE: Κινητήρας
Εγώ πάντως θα προσθέσω ότι παρά το έλλειμμα δύναμης κάτω από τις 2000 στροφές, στην πράξη δεν έχω διαπιστώσει πρόβλημα ούτε σε διασταυρώσεις, ούτε σε είσοδο στην εθνική ούτε σε γρήγορα προσπεράσματα. Και αυτό γιατί ο κινητήρας ανεβάζει εύκολα και γρήγορα στροφές, ενώ και το κιβώτιο έχει κοντή κλιμάκωση πλην της 6ης, οπότε δεν δυσκολεύομαι να φτάσω το σημείο που ενεργοποιείται το turbo. To πρόβλημα (αν μπορεί να το πει κάποιος πρόβλημα) είναι πχ αν θέλεις να στρίψεις κάπου μέσα στην πόλη εκεί που με τον ατμοσφαιρικό θα μπεις στην στροφή με 2α ή 3η και θα βγεις πάλι με την ίδια ταχύτητα, με τον 1.0 TSI θα πρέπει να κατέβεις μια ταχύτητα. Ειναι κάτι που απλά το συνηθίζεις.
-
RE: Κινητήρας
1.0 TSI 95 hp
1.0 TSI 110hp
1,5 125hp Toyota
1,4 129hp SuzukiΥπέρ και κατά
Για τον 1.0 TSI 110hp που έχω στο οctavia με 6αρι σασμάν χειροκίνητο.
Κατά- Στο ρελαντί και σε χαμηλές στροφές κροταλίζει σαν diesel επειδή είναι τρικύλινδρος και είναι θορυβώδης.
- Παρότι έχει 200nm ροπη, την αποδίδει ψηλά μετά τις 2.000 στροφές, με αποτέλεσμα στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες ή πάνω σε στροφές να μην είναι ιδιαίτερα ελαστικός και να πρέπει συχνά να κατεβάζεις ταχύτητα 1η ή 2α για να μην σε κρεμάσει. Αυτά.
Υπέρ
Όλα τα υπόλοιπα.
Και κάτι τελευταίο. Τελείως εμπειρικά έχω διαπιστώσει ότι παρότι τουρμπάτος, λειτουργεί και αποδίδει καλύτερα με απλή 95αρα αμόλυβδη παρά με 100αρα. Δεν ξέρω γιατί .
-
RE: Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
@bathan said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@chriso said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Τα falken ziex310 που φορούσα στο δικό μου αυτοκίνητο ήταν όντως τραγικά από θέμα κατανάλωσης. Κάθε γκαζιά έβλεπα την βελόνα του καυσίμου να πέφτει..
Αυτό πρώτη φορά το ακούω για τα 310. Και εγώ αυτά φοράω στο Mazda αλλά δεν έχω καταλάβει αύξηση στην κατανάλωση
Τι να πω, αυτή ήταν η εμπειρία μου. Γενικά με το που τα έβαλα ένιωσα αμέσως το αμάξι να ξεκινάει με περισσότερη δυσκολία. Ίσως να φταίει ότι οι διαδρομές μου είναι κατά 90% διαδρομές του τέταρτου -εικοσαλεπτου στην πόλη μεσα με πρώτη, δευτέρα άντε και καμιά τρίτη, φανάρι κάθε πενηντα μέτρα κ.λπ. οπότε δεν ήταν το καλύτερο ελαστικό για εμενα. Στην εθνική οπότε έβγαινα το ευχαριστιομουν το falken και σίγουρα ήταν καλύτερα τα πράγματα από άποψη κατανάλωσης. Αν οδηγούσα πιο συχνά σε ανοιχτό δρόμο σίγουρα θα τα ξαναβαζα. Πάντως σε κάθε τεστ που έχω διαβάσει είναι συνήθως από τα τελευταία στο τομέα αυτόν.