Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    2
    3
    538
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chriso last edited by

      Καλησπέρα σε όλους!
      Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
      Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
      Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
      Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
      Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
      Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
      Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
      Οι ερωτήσεις μου είναι:
      Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
      Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
      Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @chriso last edited by ilias-a

        @chriso said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:

        Καλησπέρα σε όλους!
        Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
        Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
        Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
        Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
        Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
        Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
        Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
        Οι ερωτήσεις μου είναι:
        Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
        Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
        Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
        Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!

        Ναι.
        Ναι.
        Οχι.
        Εξωτερικους και εσωτερικους μπιλιοφορους τσεκαρετε και βασεις μηχανης-σαζμαν.

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • C
          chriso @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:

          @chriso said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:

          Καλησπέρα σε όλους!
          Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
          Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
          Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
          Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
          Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
          Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
          Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
          Οι ερωτήσεις μου είναι:
          Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
          Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
          Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
          Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!

          Ναι.
          Ναι.
          Οχι.

          Ευχαριστώ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr