-
Καλησπέρα σε όλους!
Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
Οι ερωτήσεις μου είναι:
Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις! -
@chriso said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:
Καλησπέρα σε όλους!
Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
Οι ερωτήσεις μου είναι:
Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!Ναι.
Ναι.
Οχι.
Εξωτερικους και εσωτερικους μπιλιοφορους τσεκαρετε και βασεις μηχανης-σαζμαν. -
@ilias-a said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:
@chriso said in Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.:
Καλησπέρα σε όλους!
Τον Ιανουάριο που μας πέρασε αγόρασα ένα Skoda Octavia του 2018, χειροκίνητο με τον 1.4 TSI με τα 150 άλογα. Το αυτοκίνητο ήταν από Καρέντα, το αγοράσε ιδιώτης, ο οποίος το έδωσε πάλι πίσω στην Καρέντα ανταλλαγή για να πάρει καινούργιο. Εγώ το πήρα με 55k χιλιόμετρα. Επειδή είχα ήδη πάρει άλλο ένα μεταχειρισμένο από Καρέντα (και αυτό Οctavia με τον 1.0TSI) το οποίο έχει βγει διαμάντι, γενικά δεν είχα επιφυλάξεις και το πήρα χωρίς test drive. Είχε και Καρέντα approved δήθεν και την πάτησα. Από την πρώτη στιγμή που το οδήγησα διαπίστωσα ότι κατά την επιτάχυνση, με το που φτάνω στις 2200 με 2300 στροφές περνάνε κραδασμοί μέσα από το πετάλι του γκαζιού, ενώ νιώθω κραδασμούς και στο πεντάλ του συμπλέκτη όταν αφήνω το πόδι μετά την αλλαγή ταχύτητας.
Στην Καρέντα όταν το πήγα είπαν πως είναι δίσκο πλατό και μου το άλλαξαν (χωρίς επιβάρυνση προς τιμήν τους). Οι δονήσεις έγιναν λιγότερο έντονες αλλά παραμένουν.
Όταν άλλαξαν το δίσκο πλατό έλεγξαν βολάν, μπιλιοφορους και ημιαξόνια, βάσεις μηχανής. Όλα οκ. Άλλαξαν επίσης τα μπουζί.
Εγώ από μόνος έχω κάνει ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση, έλεγξα εξάτμιση και καθάρισα τα μπεκ.
Το πρόβλημα παραμένει. Δονήσεις στις 2200 με 2300 στροφές κατά την επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες (πλην ρελαντί).
Σε κάποια φόρουμ του εξωτερικού τυχαία είδα ότι τα συμπτώματα που παρατηρώ εγώ τα έχουν μερικοί που έκαναν αναβάθμιση στο αυτοκινητό τους με αποτέλεσμα να παράγεται πολύ περισσότερη ροπή απ' ότι αντέχει το βολάν και να παράγονται κραδασμοί (resonance από τα ελατήρια του βολάν αν κατάλαβα καλά).
Την παραπάνω εβδομάδα θα το πάω σε ένα μαγαζι εδώ στο Ηράκλειο που κάνει αναβαθμίσεις να το δουν.
Οι ερωτήσεις μου είναι:
Αν όντως ο προηγουμενος είχε κάνει αναβαθμίση, μπορεί αυτή να αντιστραφεί;
Αν όντως το πρόβλημα είναι αυτό που υποπτεύομαι, θα πρέπει να αντικατασταθεί το βολάν?
Και αν πρέπει να αντικατασταθεί θα πρέπει πάλι να αλλάξει το δίσκο/πλατό?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις!Ναι.
Ναι.
Οχι.Ευχαριστώ!
-
Update
Λοιπόν ο εγκέφαλος δεν είχε σημάδια stage 1.
Έχω αλλάξει.κατα σειρά, δίσκο πλατό,βολάν, μέσα έξω μπιλιοφορους και ημιαξόνια και βάσεις μηχανής και σασμάν
Παρότι υπήρξε σαφής βελτίωση της αίσθησης του αυτοκινήτου, εξακολουθώ να νιωθω ελαφρές δονήσεις στα πετάλια (σαν κινητό που είναι στη δόμηση), οι οποίες είναι αισθητές μεταξύ 2000 και 2500 στροφών, όπως και η αλλαγή του ήχου του κινητήρα (γίνεται τραχύς ). Τα συμπτώματα είναι πιο αισθητά όταν ο κινητήρας δέχεται φορτίο. Πχ όταν είναι ανοικτό το ΑC, σε απότομη επιτάχυνση, σε ανηφόρα, όταν είναι κρύος το πρωί κ.λπ.
Εχθές έβαλα ένα γνωστό να μου ανεβάζει τις στροφές στο φάσμα που νιώθω τα συμπτώματα, ενώ εγώ τράβαγα με το κινητό.
Ανέβασα το βίντεο σε ξένα φόρουμ και συμφωνούν ότι δεν είναι φυσιολογικός ο ήχος
. Ίσως να είναι το turbo, ίσως και ο ιμάντας. Το πρωί το πήγα σε ένα συνεργείο αλλά μου είπαν ότι όλα καλά, έτσι ειναι ο κινητήρας.
Εσάς σας φαίνεται φυσιολογικός ο ήχος. Δεν είμαι ειδικός αλλά ακούω κάτι μεταλλικό, σαν κάτι να τρίβεται να δονείται σε κάτι που δεν θα έπρεπε.
Εδώ είναι το βίντεο link text
Σας ευχαριστώ
Κραδασμοί/Δονήσεις στις 2200 και 2300 στροφές.