Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 257
    • 258
    • 259
    • 260
    • 261
    • 531
    • 532
    • 259 / 532
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    242
    10621
    552273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Γάτε ας λένε, τώρα που θα είναι πλήρως υβριδικά τα Βιτάρα, θα στραφούν εκεί!
      😇 😁

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus @stefan147 last edited by realzeus

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        Να δούμε με τι σκατά θα το αλλάξουμε μόνο...

        Civic Type R. You can thank me later. 😄

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        Α και κάποιος πιο ειδικός να αναφέρει τι σημαίνει η διαφορά 1-2db γιατί δεν είναι αυτό που νομίζουν πολλοί. Είναι τεράστια διαφορά.

        Ειδικός δεν είμαι, αλλά θεωρητικά, 3 db παραπάνω σημαίνει διπλασιασμός της έντασης του ήχου. Αυτό όμως ισχύει για τα μετρητικά όργανα και την μαθηματική θεωρία μόνο. Το ανθρώπινο αυτί καταλαβαίνει διπλασιασμό της έντασης κάθε 10 db περίπου.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gdelio @hountalas last edited by

          @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

          Βρε ας μην ειχαν ανακαλύψει το hybrid, 15 σελίδες θα ήταν το νήμα.
          Γυρίστε στην κατανάλωση τουλάχιστον πάλι να ψαχνουμε κάποιον με αντικειμενικά νούμερα!

          340χλμ 4.3/100 χλμ, μεικτή 14,5 λτ βενζίνης μετρημένα και στην μάνικα.

          H 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gdelio last edited by

            Σήμερα μπήκαν και μεμβράνες στα τζάμια.E7530D63-CB55-4C17-B5E5-9758F7EE94EC.jpeg

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • H
              hountalas @gdelio last edited by hountalas

              @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

              @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

              Βρε ας μην ειχαν ανακαλύψει το hybrid, 15 σελίδες θα ήταν το νήμα.
              Γυρίστε στην κατανάλωση τουλάχιστον πάλι να ψαχνουμε κάποιον με αντικειμενικά νούμερα!

              340χλμ 4.3/100 χλμ, μεικτή 14,5 λτ βενζίνης μετρημένα και στην μάνικα.

              Σαν νούμερο είναι πολύ καλό. Εγώ προσωπικά και 5.5 να ήταν δεν θα είχα θέμα δεν κοιτάω με τόση μανία την κατανάλωση.
              Απλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι όντως η πραγματική του κατανάλωση σε ταξίδι γιατί ακούω τιμές από 4 μέχρι 6.5!
              Εσύ με τι ταχύτητα πήγαινες;

              Πχ εγώ συγκρίνω με 2008 1.2 100, πήγα γύρισα Θεσσαλονίκη - Βόλο με 3 άτομα - 135 σταθερά με 6.3 στο trip.

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gdelio @hountalas last edited by

                @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                @hountalas said in Toyota Corolla Cross:

                Βρε ας μην ειχαν ανακαλύψει το hybrid, 15 σελίδες θα ήταν το νήμα.
                Γυρίστε στην κατανάλωση τουλάχιστον πάλι να ψαχνουμε κάποιον με αντικειμενικά νούμερα!

                340χλμ 4.3/100 χλμ, μεικτή 14,5 λτ βενζίνης μετρημένα και στην μάνικα.

                Σαν νούμερο είναι πολύ καλό. Εγώ προσωπικά και 5.5 να ήταν δεν θα είχα θέμα δεν κοιτάω με τόση μανία την κατανάλωση.
                Απλά δεν μπορώ να καταλάβω ποια είναι όντως η πραγματική του κατανάλωση σε ταξίδι γιατί ακούω τιμές από 4 μέχρι 6.5!
                Εσύ με τι ταχύτητα πήγαινες;

                Πχ εγώ συγκρίνω με 2008 1.2 100, πήγα γύρισα Θεσσαλονίκη - Βόλο με 3 άτομα - 135 σταθερά με 6.3 στο trip.

                120 στην Εγνατία και στο επαρχειακό κι δίκτυο όσο επιτρέπουν οι συνθήκες. Μικτή η κατανάλωση μικτός και Μ.Ο ταχύτητας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  doncic77 last edited by

                  Από Θεσσαλονίκη μέχρι Μύτικα Αιτωλοακαρνανιας φορτωμένος τέρμα με την οικογένεια γιατί κατεβαίνουμε για σεζόν 5,5lt/100. Διαδρομή σε Εγνατία και Ιόνια οδό με 130 km με Acc και από Φιλιπιαδα και μετά σε επαρχιακό δίκτυο όσο επέτρεπαν οι συνθήκες.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panormus772 last edited by

                    Να κοιτάτε τη μέση ταχύτητα που γράφει το καντράν για να μπορέσετε να συγκρίνετε κάπως αξιόπιστα τις καταναλώσεις. π.χ. 60+ km/h είναι μια σχετικά γρήγορη μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού.

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus @panormus772 last edited by

                      @panormus772 said in Toyota Corolla Cross:

                      π.χ. 60+ km/h είναι μια σχετικά γρήγορη μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού.

                      Ε οχι δα. 😛

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 last edited by Chrisk6

                        Όταν μιλάμε για εθνική οδό τα 60+ μου φαίνονται λίγα.
                        Δηλαδή με πόσο να ταξιδεύεις?
                        Κάτω από 130 δεν γίνεται οπου κ αν κινηθείς.
                        Αθηνών - Πατρών - Θεσσαλονίκη -Ιονια - Εγνατία.
                        Τώρα να καίει ένα 2 λίτρο 5.5-6 με 120-130 είναι λογικό.
                        Εγώ θα ήθελα να δω καταναλώσεις με 140-150 κ άνω 110 μέση ωριαία.
                        Αν κάποιος κάνει επαρχιακό προφανώς θα πέσει το νούμερο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Όταν μιλάμε με αμιγή χρήση εθνικής, ναι, 60 μωτ είναι λίγα. Όταν πάλι λέμε π.χ. πήγα Αθήνα - Θεσνίκη και πήγαινα παντού με 130 χαω, αυτό σημαίνει μωτ κάτι σε 100 λόγω των διοδίων. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.

                          H 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            panormus772 last edited by

                            Tα παιδιά που αναφέραν καταναλώσεις,ανέφεραν κι επαρχιακό δίκτυο (δεν ξέρω σε τι ποσοστό),αλλά αν είναι από 40% και πάνω επαρχιακός κλασσικός με μονή λωρίδα ανά κατεύθυνση,τότε π.χ. 65km/h είναι νορμάλ προς γρήγορα.
                            Τώρα αν είναι εθνική μόνο, άνευ διοδίων και με άμεση πρόσβαση στην είσοδο κι έξοδο,ο.κ. τότε ίσως θα δεις και τριψήφια μ.ω.τ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Chrisk6
                              Chrisk6 last edited by

                              Πλέον με τα epass δεν κόβεις ούτε στα διόδια...
                              Δεν μπορώ να ταξιδέψω χωρίς epass.
                              Οπότε κρατάμε υψηλη ΜΩΤ.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits last edited by

                                Εγώ θεωρώ ασφαλή εκτίμηση κατανάλωσης για τα υβριδικά ΤΟΥΟΤΑ, να κυμαίνεται από 4λτ έως 6λτ. Κοντά στις καταναλώσεις αντίστοιχων ντίζελ.
                                Αυτά για κίνηση εντός των ορίων ταχύτητας, χωρίς υπερβολές.
                                Προφανώς ούτε έχει νόημα να πάρει κάποιος corolla cross για όχημα πόλης, ούτε για να πηγαίνει τελικιασμένος Αθήνα-Θεσσαλονίκη.
                                Και το αν θα γράψει παρακάτω ή παραπάνω σε μια μεμονωμένη διαδρομή, μικρή σημασία έχει για τον ετήσιο μέσο όρο, που είναι το ζητούμενο. Δεν νομίζω ο ετήσιος Μ.Ο. να ξεπερνά τα 6λτ, λίγο παρακάτω ίσως να πέφτει.

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 last edited by

                                  Το καλό στην υπόθεση για το CC είναι πως κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει κ σαν όχημα πόλης αν δεν τον ενοχλεί το μήκος κ να έχει θέματα παρκαρίσματος.
                                  Πχ. Για την εργασία σου αν βγαίνεις από το γκαράζ σου κ πας στην δουλειά σου κ έχεις χώρο εκεί ή γκαράζ δεν υπάρχει θέμα.
                                  Μετά για σούπερ κ λοιπές δραστηριότητες πάλι κέρδος έχει από το υβριδικό κομμάτι.
                                  Για μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερο από πετρέλαιο κατά εμέ.
                                  Στο ταξίδι κ 6.5-7 να κάψει σιγά το θέμα.
                                  Η απόσβεση γίνεται αλλού.

                                  D P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                  • D
                                    dublin @Chrisk6 last edited by

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    Το καλό στην υπόθεση για το CC είναι πως κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει κ σαν όχημα πόλης αν δεν τον ενοχλεί το μήκος κ να έχει θέματα παρκαρίσματος.
                                    Πχ. Για την εργασία σου αν βγαίνεις από το γκαράζ σου κ πας στην δουλειά σου κ έχεις χώρο εκεί ή γκαράζ δεν υπάρχει θέμα.
                                    Μετά για σούπερ κ λοιπές δραστηριότητες πάλι κέρδος έχει από το υβριδικό κομμάτι.
                                    Για μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερο από πετρέλαιο κατά εμέ.
                                    Στο ταξίδι κ 6.5-7 να κάψει σιγά το θέμα.
                                    Η απόσβεση γίνεται αλλού.

                                    Αν βγαίνει από γκαράζ και πάει σε γκαράζ.. ηλεκτρικό δαγκωτο..ή PHEV.. άλλο τα 4-5λιτρα κατανάλωση και άλλο τα ΜΗΔΕΝ. Και σε ταξίδι 6.5-7 θα κάψει το πιο γρήγορο PHEV.. Είναι σε έναν ενδιάμεσο χώρο που πλέον με τα ηλεκτρικά δεν θα έχει πεδίο δράσης.

                                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Chrisk6
                                      Chrisk6 @dublin last edited by

                                      @dublin said in Toyota Corolla Cross:

                                      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Το καλό στην υπόθεση για το CC είναι πως κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει κ σαν όχημα πόλης αν δεν τον ενοχλεί το μήκος κ να έχει θέματα παρκαρίσματος.
                                      Πχ. Για την εργασία σου αν βγαίνεις από το γκαράζ σου κ πας στην δουλειά σου κ έχεις χώρο εκεί ή γκαράζ δεν υπάρχει θέμα.
                                      Μετά για σούπερ κ λοιπές δραστηριότητες πάλι κέρδος έχει από το υβριδικό κομμάτι.
                                      Για μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερο από πετρέλαιο κατά εμέ.
                                      Στο ταξίδι κ 6.5-7 να κάψει σιγά το θέμα.
                                      Η απόσβεση γίνεται αλλού.

                                      Αν βγαίνει από γκαράζ και πάει σε γκαράζ.. ηλεκτρικό δαγκωτο..ή PHEV.. άλλο τα 4-5λιτρα κατανάλωση και άλλο τα ΜΗΔΕΝ. Και σε ταξίδι 6.5-7 θα κάψει το πιο γρήγορο PHEV.. Είναι σε έναν ενδιάμεσο χώρο που πλέον με τα ηλεκτρικά δεν θα έχει πεδίο δράσης.

                                      Μπορεί να μην έχουν όλοι την δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι/γραφείο. Οπότε κ το υβριδικό είναι οκ.

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        a-ctive last edited by

                                        Το ρευμα δωρεαν ειναι;

                                        V 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dublin @Chrisk6 last edited by

                                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @dublin said in Toyota Corolla Cross:

                                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                          Το καλό στην υπόθεση για το CC είναι πως κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει κ σαν όχημα πόλης αν δεν τον ενοχλεί το μήκος κ να έχει θέματα παρκαρίσματος.
                                          Πχ. Για την εργασία σου αν βγαίνεις από το γκαράζ σου κ πας στην δουλειά σου κ έχεις χώρο εκεί ή γκαράζ δεν υπάρχει θέμα.
                                          Μετά για σούπερ κ λοιπές δραστηριότητες πάλι κέρδος έχει από το υβριδικό κομμάτι.
                                          Για μέσα στην πόλη είναι πολύ καλύτερο από πετρέλαιο κατά εμέ.
                                          Στο ταξίδι κ 6.5-7 να κάψει σιγά το θέμα.
                                          Η απόσβεση γίνεται αλλού.

                                          Αν βγαίνει από γκαράζ και πάει σε γκαράζ.. ηλεκτρικό δαγκωτο..ή PHEV.. άλλο τα 4-5λιτρα κατανάλωση και άλλο τα ΜΗΔΕΝ. Και σε ταξίδι 6.5-7 θα κάψει το πιο γρήγορο PHEV.. Είναι σε έναν ενδιάμεσο χώρο που πλέον με τα ηλεκτρικά δεν θα έχει πεδίο δράσης.

                                          Μπορεί να μην έχουν όλοι την δυνατότητα για φόρτιση στο σπίτι/γραφείο. Οπότε κ το υβριδικό είναι οκ.

                                          "Το καλό στην υπόθεση για το CC είναι πως κάποιος μπορεί να το χρησιμοποιήσει κ σαν όχημα πόλης αν δεν τον ενοχλεί το μήκος κ να έχει θέματα παρκαρίσματος.
                                          Πχ. Για την εργασία σου αν βγαίνεις από το γκαράζ σου κ πας στην δουλειά σου κ έχεις χώρο εκεί ή γκαράζ δεν υπάρχει θέμα."

                                          Και με μία απλή σουκο, από το απόγευμα/βράδυ που θα πας σπίτι άνετα σε πάει και σε φέρνει για μερικές δεκάδες χιλιόμετρα, δεν χρειάζεται να έχεις φορτιστή στην δουλειά.

                                          Αν έχουν φορτιστή στην δουλειά όμως, και αν έχουν συνήθως είναι δωρεάν η φόρτιση, τότε happy times! Έχεις και όλα τα πρόσθετα φορολογικά και άλλα οφέλη της ηλεκτροκίνησης..και ότι έχουν τα PHEV, δεν έχω παρακολουθήσει, πάντως γλυτώνεις φόρους πολυτελείας και βενζίνες 2€ το λίτρο κλπ..δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερη λύση για μέσα στην πόλη και με τεράστια διαφορά σύμφωνα με τις συνθήκες που ανέφερες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • V
                                            v_a @a-ctive last edited by

                                            @a-ctive said in Toyota Corolla Cross:

                                            Το ρευμα δωρεαν ειναι;

                                            Συμπληρώνω, οεοοο ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 257
                                            • 258
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 531
                                            • 532
                                            • 259 / 532
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr