-
Αντε να καταργηθει ο ΦΠ να πεσει μαυρο στα τρικυλινδρα 1200/1300/1500αρια να τελειωνουμε... Μετα ολοι 1.8 κ πανω.
Απορω αν υπαρχει ενας που αγοραζει αμαξι που εχει τεκμηριο ανω των 7600 κ δεν εχει να το πληρωσει η αμφιταλαντευεται.
Εντο με ταξι...δηλωσε καποιος οτι δεν εχει να πληρωσει το τεκμηριο κ του το βαζετε στα αρνητικα?
Δηλαδη αν παρει ενα (π.χ) 3008 στα ~33Κ αλλα δεν πληρωσει τεκμηριο κ τον τεντωσει στις βλαβες...τι θα ηταν πιο οικονομικο?
Οπως ειναι γνωστο οι Ευρωπαιοι κατασκευαστες δειχνουν μεγαλη εμπιστοσυμη στα συνολα τους με 2/5 χρονια κ 75Κ αντε 100Κ χλμ στο τσακιρ κεφι... -
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς. -
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.
Έτσι είναι σαν να αναγνωρίζει η εταιρεία ότι στην πρώτη 5ετία θα σου βγάλει 100% τουλάχιστον 1.000€ ζημιά, οπότε τα προπληρώνεις για να αποφύγεις τα χειρότερα, που είναι πολύ πιθανά.
Αν τα τζέρμαν ήταν φθηνότερα απ τα αντίστοιχα υπόλοιπα στην αγορά, θα ίσχυε αυτό που λες... αλλά είναι τα ακριβότερα.
-
@piliourits said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.
Έτσι είναι σαν να αναγνωρίζει η εταιρεία ότι στην πρώτη 5ετία θα σου βγάλει 100% τουλάχιστον 1.000€ ζημιά, οπότε τα προπληρώνεις για να αποφύγεις τα χειρότερα, που είναι πολύ πιθανά.
Αν τα τζέρμαν ήταν φθηνότερα απ τα αντίστοιχα υπόλοιπα στην αγορά, θα ίσχυε αυτό που λες... αλλά είναι τα ακριβότερα.
Με τέτοια μυαλά που κουβαλάς, πήγαινε πες στην ασφαλιστική του αυτοκινήτου σου, γιατί με βάζετε να πληρώνω πχ 300€ το χρόνο ήτοι 1.500€ την πενταετία? Αναγνωρίζετε ότι θα σας βγάλω τόση ζημιά τουλάχιστον και με βάζετε να προπληρώσω για να αποφύγετε τα χειρότερα που θεωρείτε πολύ πιθανά?
Πήλιε είσαι αλλού και μάλιστα παντού!
-
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.Πρωτη φορα ακουω οτι να εχεις μεγαλη εγγυηση δεν σημαινει οτι εμπιστευεσαι κ το προιον σου κ τουμπαλιν.
Επειδη στη Γερμανια τα εχουν δωσει τα αυτοκινητα στην 5ετια (βαρια) δεν σημαινει οτι κ εδω το ιδιο αυτοκινητο που θα το παρει καποιος για 10-15 χρονια δεν θα τον ταραξει στις βλαβες η επρεπε να πληρωσει εξτρα χρηματα για να νιωθει ασφαλης στο θεμα βλαβων για 5-6 χρονια η 150Κ χλμ.
Η ιστορια εχει δειξει τι κ πως κ δεν χρειαζεται παραδειγματα.
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση... -
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.Πρωτη φορα ακουω οτι να εχεις μεγαλη εγγυηση δεν σημαινει οτι εμπιστευεσαι κ το προιον σου κ τουμπαλιν.
Επειδη στη Γερμανια τα εχουν δωσει τα αυτοκινητα στην 5ετια (βαρια) δεν σημαινει οτι κ εδω το ιδιο αυτοκινητο που θα το παρει καποιος για 10-15 χρονια δεν θα τον ταραξει στις βλαβες η επρεπε να πληρωσει εξτρα χρηματα για να νιωθει ασφαλης στο θεμα βλαβων για 5-6 χρονια η 150Κ χλμ.
Η ιστορια εχει δειξει τι κ πως κ δεν χρειαζεται παραδειγματα.
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...Δεν προσπαθώ φίλε μου να σε πείσω για κάτι. Πίστεψε όποια πραγματικότητα θέλεις.
Η Toyota πχ στην Αγγλία 3 χρόνια δίνει, δεν υπάρχουν τα 6 της Ελλάδας. Η Toyota εμπιστεύεται λιγότερο τα αυτοκίνητά της στην Αγγλία απ' ότι στην Ελλάδα?
-
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...
Την κοιτάει, αλλά αν είχε την επιλογή αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση ή με 5-6-7 χρόνια εγγύηση με έξτρα κόστος, όλοι ξέρουμε που θα έγερνε η επιλογή. Κατά τα άλλα, όλοι καταλαβαίνουμε ότι το κόστος της εγγύησης περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς. Ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει μέσο όρο βλαβών και τη χρεώνει ανάλογα, άσχετα αν αυτό δεν φαίνεται στον αγοραστή.
Θεωρώ καλύτερο να είναι η εγγύηση εργοστασιακή, παρά επέκταση της εργοστασιακής με τοπική ασφάλεια του εδώ αντιπροσώπου πάντως.
-
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.Πρωτη φορα ακουω οτι να εχεις μεγαλη εγγυηση δεν σημαινει οτι εμπιστευεσαι κ το προιον σου κ τουμπαλιν.
Επειδη στη Γερμανια τα εχουν δωσει τα αυτοκινητα στην 5ετια (βαρια) δεν σημαινει οτι κ εδω το ιδιο αυτοκινητο που θα το παρει καποιος για 10-15 χρονια δεν θα τον ταραξει στις βλαβες η επρεπε να πληρωσει εξτρα χρηματα για να νιωθει ασφαλης στο θεμα βλαβων για 5-6 χρονια η 150Κ χλμ.
Η ιστορια εχει δειξει τι κ πως κ δεν χρειαζεται παραδειγματα.
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...Δεν προσπαθώ φίλε μου να σε πείσω για κάτι. Πίστεψε όποια πραγματικότητα θέλεις.
Η Toyota πχ στην Αγγλία 3 χρόνια δίνει, δεν υπάρχουν τα 6 της Ελλάδας. Η Toyota εμπιστεύεται λιγότερο τα αυτοκίνητά της στην Αγγλία απ' ότι στην Ελλάδα?
Εχει να κανει με την καθε χωρα ξεχωριστα κ την εκαστοτε οικονομικη κατασταση.
Δηλαδη εδω στην Ελλαδα ειναι μ@λακες στην Toyota που δινουν 6 χρονια/150 η 180Κ (δεν θυμαμαι) κ 11 χρονια στην μπαταρια?
Οπως καθε εταιρια που παιρνει αυτη την αποφαση να ανοιξει το παραθυρο της εγγυησης πιστευεις οτι δεν εχει στατιστικα βλαβων ωστε να προχωρησει σε ενα τετοιο project?YΓ. Προφανως δεν ειναι οτι προσπαθεις να με πεισεις...οπως κ εγω.
Ο καθενας εχει διαμοργωμενη αποψη κ γνωμη. -
@antonakis said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...
Την κοιτάει, αλλά αν είχε την επιλογή αυτοκίνητο με 2 χρόνια εγγύηση ή με 5-6-7 χρόνια εγγύηση με έξτρα κόστος, όλοι ξέρουμε που θα έγερνε η επιλογή. Κατά τα άλλα, όλοι καταλαβαίνουμε ότι το κόστος της εγγύησης περιλαμβάνεται στην τιμή αγοράς. Ο κατασκευαστής έχει υπολογίσει μέσο όρο βλαβών και τη χρεώνει ανάλογα, άσχετα αν αυτό δεν φαίνεται στον αγοραστή.
Θεωρώ καλύτερο να είναι η εγγύηση εργοστασιακή, παρά επέκταση της εργοστασιακής με τοπική ασφάλεια του εδώ αντιπροσώπου πάντως.
Το βασικο ειναι οταν πας στην αντιπροσωπεια κ ρωτησεις, η επεκταση καλυπτει οτι κ η εργοστασιακη?
Η εχουμε περιορισμους κ αποκλεισμους εν αντιθεσει με την εργοστασιακη.
Αν ειναι ολα οκ πληρωνεις κ κανεις επεκταση. -
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@piliourits said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.
Έτσι είναι σαν να αναγνωρίζει η εταιρεία ότι στην πρώτη 5ετία θα σου βγάλει 100% τουλάχιστον 1.000€ ζημιά, οπότε τα προπληρώνεις για να αποφύγεις τα χειρότερα, που είναι πολύ πιθανά.
Αν τα τζέρμαν ήταν φθηνότερα απ τα αντίστοιχα υπόλοιπα στην αγορά, θα ίσχυε αυτό που λες... αλλά είναι τα ακριβότερα.
Με τέτοια μυαλά που κουβαλάς, πήγαινε πες στην ασφαλιστική του αυτοκινήτου σου, γιατί με βάζετε να πληρώνω πχ 300€ το χρόνο ήτοι 1.500€ την πενταετία? Αναγνωρίζετε ότι θα σας βγάλω τόση ζημιά τουλάχιστον και με βάζετε να προπληρώσω για να αποφύγετε τα χειρότερα που θεωρείτε πολύ πιθανά?
Πήλιε είσαι αλλού και μάλιστα παντού!
ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ επειδή η ζημιά είναι πάρα πάρα πολύ πιθανή στατιστικά και σε βάθος χρόνου το ζήτημα είναι το Πότε θα τη χρειαστούν οι περισσότεροι κι όχι το Αν.
Μόνο που αυτή η ζημιά οφείλεται σε πιθανή σύγκρουση κι όχι κατασκευαστικές αστοχίες, όπως στα VW -
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.Πρωτη φορα ακουω οτι να εχεις μεγαλη εγγυηση δεν σημαινει οτι εμπιστευεσαι κ το προιον σου κ τουμπαλιν.
Επειδη στη Γερμανια τα εχουν δωσει τα αυτοκινητα στην 5ετια (βαρια) δεν σημαινει οτι κ εδω το ιδιο αυτοκινητο που θα το παρει καποιος για 10-15 χρονια δεν θα τον ταραξει στις βλαβες η επρεπε να πληρωσει εξτρα χρηματα για να νιωθει ασφαλης στο θεμα βλαβων για 5-6 χρονια η 150Κ χλμ.
Η ιστορια εχει δειξει τι κ πως κ δεν χρειαζεται παραδειγματα.
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...Δεν προσπαθώ φίλε μου να σε πείσω για κάτι. Πίστεψε όποια πραγματικότητα θέλεις.
Η Toyota πχ στην Αγγλία 3 χρόνια δίνει, δεν υπάρχουν τα 6 της Ελλάδας. Η Toyota εμπιστεύεται λιγότερο τα αυτοκίνητά της στην Αγγλία απ' ότι στην Ελλάδα?
Εχει να κανει με την καθε χωρα ξεχωριστα κ την εκαστοτε οικονομικη κατασταση.
Δηλαδη εδω στην Ελλαδα ειναι μ@λακες στην Toyota που δινουν 6 χρονια/150 η 180Κ (δεν θυμαμαι) κ 11 χρονια στην μπαταρια?
Οπως καθε εταιρια που παιρνει αυτη την αποφαση να ανοιξει το παραθυρο της εγγυησης πιστευεις οτι δεν εχει στατιστικα βλαβων ωστε να προχωρησει σε ενα τετοιο project?YΓ. Προφανως δεν ειναι οτι προσπαθεις να με πεισεις...οπως κ εγω.
Ο καθενας εχει διαμοργωμενη αποψη κ γνωμη.Αν σου έδινε η Toyota στην Ελλάδα ένα κοστολόγιο αντικατάστασης των πανάκριβων εξαρτημάτων που έχει το υβριδικό της σύστημα. Και δεν σου έδινε και μεγάλη εγγύηση, ούτε οι αντιπρόσωποι της Toyota δεν θα τ΄ αγόραζαν!
-
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Μ' αρέσει που προτείνετε τα αυτόματα της Kia/Hyundai που είναι κι αυτά διπλού συμπλέκτη, αλλά το πρόβλημα είναι το dsg του vag, χα,χα,χα.
Επίσης θα ήθελα παλύ να μάθω πόσο είναι το κόστος επισκευής του αυτόματου της Hyundai, αν κάποιος έχει διαβάσει ή ακούσει. Γιατί και για τα Κορεάτικα φτάνουν κάποια νούμερα στ' αυτιά μου που μου πέφτει το σαγώνι. Και απευθύνονται και θεωρητικά σε πιο low budget αγοραστές...
Αδιαμφισβήτητα το καλύτερο αυτόματο και το πιο απροβλημάτιστο είναι της Aisin 8-Speed
-
@gianniss07 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Μ' αρέσει που προτείνετε τα αυτόματα της Kia/Hyundai που είναι κι αυτά διπλού συμπλέκτη, αλλά το πρόβλημα είναι το dsg του vag, χα,χα,χα.
Επίσης θα ήθελα παλύ να μάθω πόσο είναι το κόστος επισκευής του αυτόματου της Hyundai, αν κάποιος έχει διαβάσει ή ακούσει. Γιατί και για τα Κορεάτικα φτάνουν κάποια νούμερα στ' αυτιά μου που μου πέφτει το σαγώνι. Και απευθύνονται και θεωρητικά σε πιο low budget αγοραστές...
Αδιαμφισβήτητα το καλύτερο αυτόματο και το πιο απροβλημάτιστο είναι της Aisin 8-Speed
Έχει ειπωθεί από κάποιους στο forum, δεν έχω άποψη. Σίγουρα όμως προβληματίζει ότι οι κατασκευαστές δεν υιοθετούν την τεχνολογία του με τον μετατροπέα ροπής, αλλά προτιμούν τα διπλού συμπλέκτη. Κάτι πάει στραβά και μ' αυτό.
-
@gianniss07 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Αδιαμφισβήτητα το καλύτερο αυτόματο και το πιο απροβλημάτιστο είναι της Aisin 8-Speed
Θα έλεγα ότι το 8αρι της ZF είναι ένα κλικ καλύτερο και πιο αξιόπιστο.
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Έχει ειπωθεί από κάποιους στο forum, δεν έχω άποψη. Σίγουρα όμως προβληματίζει ότι οι κατασκευαστές δεν υιοθετούν την τεχνολογία του με τον μετατροπέα ροπής, αλλά προτιμούν τα διπλού συμπλέκτη. Κάτι πάει στραβά και μ' αυτό.
Καθόλου δεν προβληματίζει, οι λόγοι είναι απλοί και γνωστοί και είναι (κυρίως):
- Κόστος
- Αυξημένες εκπομπές CO2
- Μόδα/marketing.
Τα πρώτα 2 είναι και αυτά που κυρίως ενδιαφέρουν τους κατασκευαστές, γιατί μεταφράζονται σε χρήμα/κέρδος.
-
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@chrisk6 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Δεν είναι καθόλου όπως τα έχεις καταλάβει. Τα έχω ξαναγράψει και βαριέμαι, αλλά επειδή το έφερε η κουβέντα.
Η εγγύηση δεν δείχνει την εμπιστοσύνη ενός κατασκευαστή στο αυτοκίνητό του, είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Και οποιοδήποτε προβλεπόμενο κόστος κατά την περίοδο της εγγύησης, χρεώνεται στην τιμή αγοράς του αυτοκίνητου.
Για παράδειγμα η vw στη Γερμανία με ένα επιπρόσθετο κόστος περίπου 1.000€ κάνει επέκταση εγγύησης έως 5 χρόνια και 150k χιλιόμετρα, πέραν της υποχρεωτικής 2ετούς.Πρωτη φορα ακουω οτι να εχεις μεγαλη εγγυηση δεν σημαινει οτι εμπιστευεσαι κ το προιον σου κ τουμπαλιν.
Επειδη στη Γερμανια τα εχουν δωσει τα αυτοκινητα στην 5ετια (βαρια) δεν σημαινει οτι κ εδω το ιδιο αυτοκινητο που θα το παρει καποιος για 10-15 χρονια δεν θα τον ταραξει στις βλαβες η επρεπε να πληρωσει εξτρα χρηματα για να νιωθει ασφαλης στο θεμα βλαβων για 5-6 χρονια η 150Κ χλμ.
Η ιστορια εχει δειξει τι κ πως κ δεν χρειαζεται παραδειγματα.
Αλιμονο αν ενας αγοραστης δεν κοιτουσε κ την εγγυηση...Δεν προσπαθώ φίλε μου να σε πείσω για κάτι. Πίστεψε όποια πραγματικότητα θέλεις.
Η Toyota πχ στην Αγγλία 3 χρόνια δίνει, δεν υπάρχουν τα 6 της Ελλάδας. Η Toyota εμπιστεύεται λιγότερο τα αυτοκίνητά της στην Αγγλία απ' ότι στην Ελλάδα?
Εχει να κανει με την καθε χωρα ξεχωριστα κ την εκαστοτε οικονομικη κατασταση.
Δηλαδη εδω στην Ελλαδα ειναι μ@λακες στην Toyota που δινουν 6 χρονια/150 η 180Κ (δεν θυμαμαι) κ 11 χρονια στην μπαταρια?
Οπως καθε εταιρια που παιρνει αυτη την αποφαση να ανοιξει το παραθυρο της εγγυησης πιστευεις οτι δεν εχει στατιστικα βλαβων ωστε να προχωρησει σε ενα τετοιο project?YΓ. Προφανως δεν ειναι οτι προσπαθεις να με πεισεις...οπως κ εγω.
Ο καθενας εχει διαμοργωμενη αποψη κ γνωμη.Αν σου έδινε η Toyota στην Ελλάδα ένα κοστολόγιο αντικατάστασης των πανάκριβων εξαρτημάτων που έχει το υβριδικό της σύστημα. Και δεν σου έδινε και μεγάλη εγγύηση, ούτε οι αντιπρόσωποι της Toyota δεν θα τ΄ αγόραζαν!
Αυτό πολύ σωστό, θα συμφωνήσουμε.
Αλλά αφού έχεις εγγύηση, ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ;
(όχι εσένα, τον αγοραστή ΤΟΥΟΤΑ)Ας έδιναν και στα βαγκ 7 χρόνια δωρεάν επισκευή dsg και θα έπαιρνα κι εγώ, γιατί είναι πιο ευρυχωρα, γρήγορα, όμορφα και αρχοντικά απ τα ΤΟΥΟΤΑ.
Αλλά δεν δίνουν!
Και ο λόγος που δεν δίνουν είναι ο ίδιος που δεν βάζουν κιβώτιο σαν το Aisin.
Λέγεται PLANNED OBSOLESCENCE, εκτός απ το ότι είναι φθηνότερο κι ίσως δεν έχουν τη τεχνογνωσία και δεν θέλουν να πληρώσουν την πατέντα.Ή αλλιώς, "φτιάχνουν αμάξια για 5 χρόνια".
-
@fanis75 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Θα έλεγα ότι το 8αρι της ZF είναι ένα κλικ καλύτερο και πιο αξιόπιστο.
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Στην BMW F31 μου, του είχα βάλει paddles και είχα περάσει με coding τις ρυθμίσεις σπορ κιβωτίου και ήταν ποίημα...
Μετά έβαλε η BMW στα προσθιοκινητα το 7ρι DCT. Καμία σχέση... -
@bill_hsd said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Συμφωνώ κι επαυξάνω.
Στην BMW F31 μου, του είχα βάλει paddles και είχα περάσει με coding τις ρυθμίσεις σπορ κιβωτίου και ήταν ποίημα...
Μετά έβαλε η BMW στα προσθιοκινητα το 7ρι DCT. Καμία σχέση...Εεε ναι καμία σχέση, μια βλακεία και μισή. Αλλά πιο φτηνό και μειώνει τις εκπομπές CO2 (βέβια της ZF δεν μπαίνει εγκάρσια - σε FWD η BMW βάζεις επίσης Aisin εαν με μετατροπέα).
Και επειδή έχω περάσει από όλα της ZF (4αρι, 5αρι, 6αρι και 8αρι και είχα και 6αρι Aisin) μπορώ να κάνω σύγκριση.
-
@harisnikolop said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Χαιρετώ την ομάδα. Απέχω από το forum τον τελευταίο καιρό αλλά επανέρχομαι δριμύτερος.
Ετοιμάζεται παιδί, οπότε ψάχνω αμάξι που να χωράει, καρότσια, καθισματάκια κτλ.
Επιθυμώ συνδυασμό από χώρους, επιδόσεις, κατανάλωση. Εκτιμώ ιδιάιτερα άνεση ανάρτησης και ηχομόνωση.
Συρόμενα πίσω καθίσματα είναι καλό feature;
Budget μέχρι 30Κ αλλά μπορεί μάλλον να ξεπεραστεί λίγο αν πρόκειται για εξαιρετική περίπτωση.
Η χρήση θα είναι 95% εντός της Αθήνας ( δουλέυεω remote αλλά 3 μέρες τον μήνα πάω Μαρούσι), οπότε ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ αυτόματο.
Ρίξε μια ματιά και στο νέο KONA που έρχεται σε 3-4 μήνες.
-
#mono_vitara
τα αλλα ειναι για τα φυλλαδια, το βιταρα ειναι για να το ζησεις
-
@vagkirk said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
@andya3 said in Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K:
Μ' αρέσει που προτείνετε τα αυτόματα της Kia/Hyundai που είναι κι αυτά διπλού συμπλέκτη, αλλά το πρόβλημα είναι το dsg του vag, χα,χα,χα.
Επίσης θα ήθελα παλύ να μάθω πόσο είναι το κόστος επισκευής του αυτόματου της Hyundai, αν κάποιος έχει διαβάσει ή ακούσει. Γιατί και για τα Κορεάτικα φτάνουν κάποια νούμερα στ' αυτιά μου που μου πέφτει το σαγώνι. Και απευθύνονται και θεωρητικά σε πιο low budget αγοραστές...
7 χρόνια εγγύση δεν έχουν αυτά;
Ας γίνει χαρτοπόλεμος το διπλοσύμπλεκτο τους , θα στο φτιάξουν εντός εγγύησης.7 χρόνια και μάλιστα εργοστασιακή εγγύηση.
Καινούριο αμάξι για 3μελή οικογένεια, αυτόματο με budget μέχρι 30K