@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....
Μια χαρά ο ατέρμονας, είχε και η ΚΕ25 μας! Αλλά για την αεροδυναμική δεν έχεις δίκιο, δες αεροδυναμική που είχε η W124, 0.28....ακόμα και γα σήμερα είναι εξαιρετικός συντελεστής! Και ανάρτηση πολύ μπροστά, με πολλαπλούς. Για την δε 500E τα λόγια είναι περιττά!
ΥΓ: Μαρέσουν τα τετράγωνα σχήματα, τα στρογγυλεμένα δεν τα μπορώ.
Οι σημερινές Μερκ έχουν 0.22... Το πρόβλημά σου είναι ότι σου αρέσουν τα τετράγωνα σχέδια. Περίεγο όμως, γιατί το τετράγωνο νεο Ford Explorer δεν σου άρεσε...
Ατέρμονας είναι χάλια. Υπάρχει λόγος που η αγαπημένη σου BMW είχε από τότε κρεμαγιέρα.
@dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Υπήρχαν δύο λόγοι που μεγάλα σεντάν της εποχής εκείνης είχαν ατέρμονα κοχλία, μάλλον ένας: λόγω των μεγάλων κινητήρων βε8 ή και βε12, δεν χώραγε κρεμαγιέρα γιατί έβρισκε στο μοτέρ. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα της καλύτερης απομόνωσης του τιμονιού από το δρόμο, άρα λιγότεροι κραδασμοί και τραβήγματα.
Το πρόβλημα λύθηκε πολύ αργότερα με τα ηλεκτρικά τιμόνια.
Το πρόβλημα οι κατασκευαστές οδηγοκεντρικών αυτοκινήτων το είχαν λυμμένο πολύ πριν.
@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
164 ήταν μπροστοκούνα, βγήκε πιο μετά και φυσικά ήταν άθλια σε σχέση με Μερκ και bmw, μόνο γρήγορη ήταν για Ελλάδα. Κακό αμάξι...ειδικά για Άλφα.
Μλκ τι λες; Μπροστοκούνα ήταν, αλλά ήταν εξαιρετική στον δρόμο. Κουδούνι έκανε οποιοδήποτε γερμανικό με αντίστοιχη δύναμη σε μια στροφοδιαδρομή!