Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 2 / 7
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    131
    6381
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sherlock @dstou last edited by sherlock

      Mercedes καπως τρωγονται σχεδιαστικα...bmw παντοφλες και μποτακια απο το 1 εως το 8 τα νουμερα...διαφορες μονο στο μεγεθος οσο ανεβαινουν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tgd last edited by

        @dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

        Αχ, σκαλλουάν, από τις μεγάλες απώλειες του παρόντος φόρουμ και του κυβερνοχώρου Γενικά. Παρέα με Γαβριήλ από Σικάγο, μέσα στο μεγκάν και άλλους αξέχαστους...

        Φαίνεται όμως ότι υπάρχουν ακόμα παλιοί εδώ μέσα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman7 last edited by

          Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.
          Τραγικα σχεδιαστικά.
          Η BMW κάνει κάποιες ανοησίες όπως με τα πελώρια νεφρά αλλά σε γενικές γραμμές είναι πιο ευπεπτα τα σχέδια τους.

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • realzeus
            realzeus @iceman7 last edited by

            @iceman7 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

            Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.

            Από κουτιά σε ρόδες έγιναν επιτέλους μοντέρνα αυτοκίνητα. Όπως και τα Volvo.

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              W124, η ωραιότερη ΜΒ των τελευταίων 40 ετών....τότε που είχαν πραγματικές ΜΒ. Και με φανταστικό εσωτερικό.

              Πλέον, χωρίς το σήμα άνετα τις μπερδεύεις με ένα Hyundai.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • cirus
                cirus @realzeus last edited by

                @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                @iceman7 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.

                Από κουτιά σε ρόδες έγιναν επιτέλους μοντέρνα αυτοκίνητα. Όπως και τα Volvo.

                συμφωνω για την Merc. Για τα volvo, οχι εντελώς. Είναι σε πολύ καλο δρόμο ομως, κάποια είναι και ομορφα σχετικά

                Αλλά merc θα έπαιρνα, BMW φυσικά, αν και το έχουν παραξηλώσει με την βλακεία μάσκα.

                Volvo με τίποτα

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • realzeus
                  realzeus @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                  W124, η ωραιότερη ΜΒ των τελευταίων 40 ετών....τότε που είχαν πραγματικές ΜΒ. Και με φανταστικό εσωτερικό.

                  Πλέον, χωρίς το σήμα άνετα τις μπερδεύεις με ένα Hyundai.

                  Cathedral on wheels... Pass!

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    7d66658c-7a76-421a-852a-d07852147161-image.png

                    de19dadb-b6ec-423b-9dbc-d668b8d46c31-image.png

                    4c4670ee-5df5-4d92-8063-9ac844ebd629-image.png

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @realzeus last edited by

                      @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                      Cathedral on wheels... Pass!

                      Δες τι σχεδίαζαν οι άλλοι τότε και με τι αεροδυναμική! Εαν είχα χρήματα, μια W124 θα είχα σίγουρα για να την θαυμάζω...απίστευτο αυτοκίνητο, ακόμα και σήμερα είναι σύγχρονο με φοβερή ανάρτηση και οδική συμπεριφορά.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ρε Φάνη έχεις μείνει στο 1985... Οι σημερινές Mercedes είναι σαφώς καλύτερες στα πάντα. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, οπότε εκεί κανείς δεν έχει δίκιο ή άδικο.

                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @realzeus last edited by

                          @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                          Ρε Φάνη έχεις μείνει στο 1985... Οι σημερινές Mercedes είναι σαφώς καλύτερες στα πάντα. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, οπότε εκεί κανείς δεν έχει δίκιο ή άδικο.

                          Ναι αλλά δεν είναι ΜΒ και δεν έχουν την διαφορά που είχαν τότε με τον ανταγωνισμό. Και έχουν χάσει και την ταυτότητά τους, προσπαθούν (με άσχημο τρόπο και αποτέλεσμα) να γίνουν τρέντυ και μοντέρνες. Αυτό το πράγμα με τις 2-3 οθόνες μέσα είναι τραγικό, για 16χρονα. Και πολλές καμπύλες, δεν ταιριάζουν και drop-ass πίσω, χάλια. Το 1985 έβλεπες την W124 και ήταν στρατοσφαρικό αμάξι σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούσαν - όχι μονο σε εμνφάνιση - αλλά και σε τεχνολογία, εσωτερικό, ποιότητα κλπ.....σήμερα δεν κάνει τόση αίσθηση μια E class.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dstou last edited by dstou

                            Πάντα το καινούργιο θα είναι καλύτερο στα νούμερα και στα χαρτιά. Αλλά όπως είπε και ο Μοντ, δες τι υπήρχε τότε στον ανταγωνισμό δίπλα στο 124.
                            Εκπληκτικό αυτοκίνητο, όπως και οι προκάτοχοί του, w123 και w114 στις εποχές τους, πραγματικά industry standards παρά τις όποιες ελλείψεις ή αδυναμίες τους. Ήταν τότε που η μερσέντα ήτο ένας πραγματικός τεχνολογικός και ποιοτικός κολοσσός της αυτοκίνησης.

                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Βρε άσε τις οθόνες, ούτε εγώ τις γουστάρω αλλά είναι το trend της εποχής. Μιλάω για κινητήρες, αναρτήσεις κλπ. Πολύ καλύτερες οι νέες Μερκ. Η 124 που λες είχε ατέρμονα στο τιμόνι. Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                W220

                                Άντε γεια!

                                alt text

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • realzeus
                                  realzeus @dstou last edited by

                                  @dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                  Πάντα το καινούργιο θα είναι καλύτερο στα νούμερα και στα χαρτιά. Αλλά όπως είπε και ο Μοντ, δες τι υπήρχε τότε στον ανταγωνισμό δίπλα στο 124.
                                  Εκπληκτικό αυτοκίνητο, όπως και οι προκάτοχοί του, w123 και w114 στις εποχές τους, πραγματικά industry standards παρά τις όποιες ελλείψεις ή αδυναμίες τους. Ήταν τότε που η μερσέντα ήτο ένας πραγματικός τεχνολογικός και ποιοτικός κολοσσός της αυτοκίνησης.

                                  Τι καλύτερο είχαν από μια αντίστοιχη BMW? Για να μην πω Alfa 164, που έπαιρνε τα σώβρακα των Γερμανών στον δρόμο;

                                  fanis75 H 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                    Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....

                                    Μια χαρά ο ατέρμονας, είχε και η ΚΕ25 μας! Αλλά για την αεροδυναμική δεν έχεις δίκιο, δες αεροδυναμική που είχε η W124, 0.28....ακόμα και γα σήμερα είναι εξαιρετικός συντελεστής! Και ανάρτηση πολύ μπροστά, με πολλαπλούς. Για την δε 500E τα λόγια είναι περιττά!

                                    ΥΓ: Μαρέσουν τα τετράγωνα σχήματα, τα στρογγυλεμένα δεν τα μπορώ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Υπήρχαν δύο λόγοι που μεγάλα σεντάν της εποχής εκείνης είχαν ατέρμονα κοχλία, μάλλον ένας: λόγω των μεγάλων κινητήρων βε8 ή και βε12, δεν χώραγε κρεμαγιέρα γιατί έβρισκε στο μοτέρ. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα της καλύτερης απομόνωσης του τιμονιού από το δρόμο, άρα λιγότεροι κραδασμοί και τραβήγματα.
                                      Το πρόβλημα λύθηκε πολύ αργότερα με τα ηλεκτρικά τιμόνια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                        Τι καλύτερο είχαν από μια αντίστοιχη BMW? Για να μην πω Alfa 164, που έπαιρνε τα σώβρακα των Γερμανών στον δρόμο;

                                        Εκείνη την εποχή ανάρτηση (στην Ε34 έβαλε καλή ανάρτηση η BMW) και η 164 ήταν μπροστοκούνα, βγήκε πιο μετά και φυσικά ήταν άθλια σε σχέση με Μερκ και bmw, μόνο γρήγορη ήταν για Ελλάδα. Κακό αμάξι...ειδικά για Άλφα.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                          @realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                          Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....

                                          Μια χαρά ο ατέρμονας, είχε και η ΚΕ25 μας! Αλλά για την αεροδυναμική δεν έχεις δίκιο, δες αεροδυναμική που είχε η W124, 0.28....ακόμα και γα σήμερα είναι εξαιρετικός συντελεστής! Και ανάρτηση πολύ μπροστά, με πολλαπλούς. Για την δε 500E τα λόγια είναι περιττά!

                                          ΥΓ: Μαρέσουν τα τετράγωνα σχήματα, τα στρογγυλεμένα δεν τα μπορώ.

                                          Οι σημερινές Μερκ έχουν 0.22... Το πρόβλημά σου είναι ότι σου αρέσουν τα τετράγωνα σχέδια. Περίεγο όμως, γιατί το τετράγωνο νεο Ford Explorer δεν σου άρεσε...
                                          Ατέρμονας είναι χάλια. Υπάρχει λόγος που η αγαπημένη σου BMW είχε από τότε κρεμαγιέρα.

                                          @dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                          Υπήρχαν δύο λόγοι που μεγάλα σεντάν της εποχής εκείνης είχαν ατέρμονα κοχλία, μάλλον ένας: λόγω των μεγάλων κινητήρων βε8 ή και βε12, δεν χώραγε κρεμαγιέρα γιατί έβρισκε στο μοτέρ. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα της καλύτερης απομόνωσης του τιμονιού από το δρόμο, άρα λιγότεροι κραδασμοί και τραβήγματα.
                                          Το πρόβλημα λύθηκε πολύ αργότερα με τα ηλεκτρικά τιμόνια.

                                          Το πρόβλημα οι κατασκευαστές οδηγοκεντρικών αυτοκινήτων το είχαν λυμμένο πολύ πριν.

                                          @fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:

                                          164 ήταν μπροστοκούνα, βγήκε πιο μετά και φυσικά ήταν άθλια σε σχέση με Μερκ και bmw, μόνο γρήγορη ήταν για Ελλάδα. Κακό αμάξι...ειδικά για Άλφα.

                                          Μλκ τι λες; Μπροστοκούνα ήταν, αλλά ήταν εξαιρετική στον δρόμο. Κουδούνι έκανε οποιοδήποτε γερμανικό με αντίστοιχη δύναμη σε μια στροφοδιαδρομή!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by dstou

                                            Μοντ πήγες κατευθείαν στην ε34, το πρώτο σοβαρό πεντάρι της πεμβέ. Γιατί τα προηγούμενα, ε12 και ε28 ήταν μια τρίχα από τα τέτοια των w123 και w124..
                                            Στο ε34 είχε κρεμαγιέρα στις απλές και ατέρμονα στο Μ5, γιατί απλά δε χώραγε τίποτα άλλο.

                                            realzeus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 2 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr