-
Mercedes καπως τρωγονται σχεδιαστικα...bmw παντοφλες και μποτακια απο το 1 εως το 8 τα νουμερα...διαφορες μονο στο μεγεθος οσο ανεβαινουν...
-
@dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Αχ, σκαλλουάν, από τις μεγάλες απώλειες του παρόντος φόρουμ και του κυβερνοχώρου Γενικά. Παρέα με Γαβριήλ από Σικάγο, μέσα στο μεγκάν και άλλους αξέχαστους...
Φαίνεται όμως ότι υπάρχουν ακόμα παλιοί εδώ μέσα!
-
Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.
Τραγικα σχεδιαστικά.
Η BMW κάνει κάποιες ανοησίες όπως με τα πελώρια νεφρά αλλά σε γενικές γραμμές είναι πιο ευπεπτα τα σχέδια τους. -
@iceman7 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.
Από κουτιά σε ρόδες έγιναν επιτέλους μοντέρνα αυτοκίνητα. Όπως και τα Volvo.
-
W124, η ωραιότερη ΜΒ των τελευταίων 40 ετών....τότε που είχαν πραγματικές ΜΒ. Και με φανταστικό εσωτερικό.
Πλέον, χωρίς το σήμα άνετα τις μπερδεύεις με ένα Hyundai.
-
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@iceman7 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Τα Μερσεντές ενώ ήταν δωρικά, επιβλητικά έχουν γίνει Κορέα και Κίνα.
Από κουτιά σε ρόδες έγιναν επιτέλους μοντέρνα αυτοκίνητα. Όπως και τα Volvo.
συμφωνω για την Merc. Για τα volvo, οχι εντελώς. Είναι σε πολύ καλο δρόμο ομως, κάποια είναι και ομορφα σχετικά
Αλλά merc θα έπαιρνα, BMW φυσικά, αν και το έχουν παραξηλώσει με την βλακεία μάσκα.
Volvo με τίποτα
-
@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
W124, η ωραιότερη ΜΒ των τελευταίων 40 ετών....τότε που είχαν πραγματικές ΜΒ. Και με φανταστικό εσωτερικό.
Πλέον, χωρίς το σήμα άνετα τις μπερδεύεις με ένα Hyundai.
Cathedral on wheels... Pass!
-
-
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Cathedral on wheels... Pass!
Δες τι σχεδίαζαν οι άλλοι τότε και με τι αεροδυναμική! Εαν είχα χρήματα, μια W124 θα είχα σίγουρα για να την θαυμάζω...απίστευτο αυτοκίνητο, ακόμα και σήμερα είναι σύγχρονο με φοβερή ανάρτηση και οδική συμπεριφορά.
-
Ρε Φάνη έχεις μείνει στο 1985... Οι σημερινές Mercedes είναι σαφώς καλύτερες στα πάντα. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, οπότε εκεί κανείς δεν έχει δίκιο ή άδικο.
-
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ρε Φάνη έχεις μείνει στο 1985... Οι σημερινές Mercedes είναι σαφώς καλύτερες στα πάντα. Η εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα, οπότε εκεί κανείς δεν έχει δίκιο ή άδικο.
Ναι αλλά δεν είναι ΜΒ και δεν έχουν την διαφορά που είχαν τότε με τον ανταγωνισμό. Και έχουν χάσει και την ταυτότητά τους, προσπαθούν (με άσχημο τρόπο και αποτέλεσμα) να γίνουν τρέντυ και μοντέρνες. Αυτό το πράγμα με τις 2-3 οθόνες μέσα είναι τραγικό, για 16χρονα. Και πολλές καμπύλες, δεν ταιριάζουν και drop-ass πίσω, χάλια. Το 1985 έβλεπες την W124 και ήταν στρατοσφαρικό αμάξι σε σχέση με τα υπόλοιπα που κυκλοφορούσαν - όχι μονο σε εμνφάνιση - αλλά και σε τεχνολογία, εσωτερικό, ποιότητα κλπ.....σήμερα δεν κάνει τόση αίσθηση μια E class.
-
Πάντα το καινούργιο θα είναι καλύτερο στα νούμερα και στα χαρτιά. Αλλά όπως είπε και ο Μοντ, δες τι υπήρχε τότε στον ανταγωνισμό δίπλα στο 124.
Εκπληκτικό αυτοκίνητο, όπως και οι προκάτοχοί του, w123 και w114 στις εποχές τους, πραγματικά industry standards παρά τις όποιες ελλείψεις ή αδυναμίες τους. Ήταν τότε που η μερσέντα ήτο ένας πραγματικός τεχνολογικός και ποιοτικός κολοσσός της αυτοκίνησης. -
Βρε άσε τις οθόνες, ούτε εγώ τις γουστάρω αλλά είναι το trend της εποχής. Μιλάω για κινητήρες, αναρτήσεις κλπ. Πολύ καλύτερες οι νέες Μερκ. Η 124 που λες είχε ατέρμονα στο τιμόνι. Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....
-
W220
Άντε γεια!
-
@dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Πάντα το καινούργιο θα είναι καλύτερο στα νούμερα και στα χαρτιά. Αλλά όπως είπε και ο Μοντ, δες τι υπήρχε τότε στον ανταγωνισμό δίπλα στο 124.
Εκπληκτικό αυτοκίνητο, όπως και οι προκάτοχοί του, w123 και w114 στις εποχές τους, πραγματικά industry standards παρά τις όποιες ελλείψεις ή αδυναμίες τους. Ήταν τότε που η μερσέντα ήτο ένας πραγματικός τεχνολογικός και ποιοτικός κολοσσός της αυτοκίνησης.Τι καλύτερο είχαν από μια αντίστοιχη BMW? Για να μην πω Alfa 164, που έπαιρνε τα σώβρακα των Γερμανών στον δρόμο;
-
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....
Μια χαρά ο ατέρμονας, είχε και η ΚΕ25 μας! Αλλά για την αεροδυναμική δεν έχεις δίκιο, δες αεροδυναμική που είχε η W124, 0.28....ακόμα και γα σήμερα είναι εξαιρετικός συντελεστής! Και ανάρτηση πολύ μπροστά, με πολλαπλούς. Για την δε 500E τα λόγια είναι περιττά!
ΥΓ: Μαρέσουν τα τετράγωνα σχήματα, τα στρογγυλεμένα δεν τα μπορώ.
-
Υπήρχαν δύο λόγοι που μεγάλα σεντάν της εποχής εκείνης είχαν ατέρμονα κοχλία, μάλλον ένας: λόγω των μεγάλων κινητήρων βε8 ή και βε12, δεν χώραγε κρεμαγιέρα γιατί έβρισκε στο μοτέρ. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα της καλύτερης απομόνωσης του τιμονιού από το δρόμο, άρα λιγότεροι κραδασμοί και τραβήγματα.
Το πρόβλημα λύθηκε πολύ αργότερα με τα ηλεκτρικά τιμόνια. -
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Τι καλύτερο είχαν από μια αντίστοιχη BMW? Για να μην πω Alfa 164, που έπαιρνε τα σώβρακα των Γερμανών στον δρόμο;
Εκείνη την εποχή ανάρτηση (στην Ε34 έβαλε καλή ανάρτηση η BMW) και η 164 ήταν μπροστοκούνα, βγήκε πιο μετά και φυσικά ήταν άθλια σε σχέση με Μερκ και bmw, μόνο γρήγορη ήταν για Ελλάδα. Κακό αμάξι...ειδικά για Άλφα.
-
@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
@realzeus said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Ατέρμονα ρε φίλε, θαρρείς και ήταν φορτηγό. Κανένα connection με τον δρόμο! Για την εμφάνιση τα είπαμε. Έγιναν επιτέλους σύγχρονα, συν του ότι έπρεπε κάποια στιγμή να κοιτάξουν και την αεροδυναμική! Δεν θα έμεναν μια ζωή στους γοτθικούς ναούς....
Μια χαρά ο ατέρμονας, είχε και η ΚΕ25 μας! Αλλά για την αεροδυναμική δεν έχεις δίκιο, δες αεροδυναμική που είχε η W124, 0.28....ακόμα και γα σήμερα είναι εξαιρετικός συντελεστής! Και ανάρτηση πολύ μπροστά, με πολλαπλούς. Για την δε 500E τα λόγια είναι περιττά!
ΥΓ: Μαρέσουν τα τετράγωνα σχήματα, τα στρογγυλεμένα δεν τα μπορώ.
Οι σημερινές Μερκ έχουν 0.22... Το πρόβλημά σου είναι ότι σου αρέσουν τα τετράγωνα σχέδια. Περίεγο όμως, γιατί το τετράγωνο νεο Ford Explorer δεν σου άρεσε...
Ατέρμονας είναι χάλια. Υπάρχει λόγος που η αγαπημένη σου BMW είχε από τότε κρεμαγιέρα.@dstou said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
Υπήρχαν δύο λόγοι που μεγάλα σεντάν της εποχής εκείνης είχαν ατέρμονα κοχλία, μάλλον ένας: λόγω των μεγάλων κινητήρων βε8 ή και βε12, δεν χώραγε κρεμαγιέρα γιατί έβρισκε στο μοτέρ. Με το πρόσθετο πλεονέκτημα της καλύτερης απομόνωσης του τιμονιού από το δρόμο, άρα λιγότεροι κραδασμοί και τραβήγματα.
Το πρόβλημα λύθηκε πολύ αργότερα με τα ηλεκτρικά τιμόνια.Το πρόβλημα οι κατασκευαστές οδηγοκεντρικών αυτοκινήτων το είχαν λυμμένο πολύ πριν.
@fanis75 said in BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.:
164 ήταν μπροστοκούνα, βγήκε πιο μετά και φυσικά ήταν άθλια σε σχέση με Μερκ και bmw, μόνο γρήγορη ήταν για Ελλάδα. Κακό αμάξι...ειδικά για Άλφα.
Μλκ τι λες; Μπροστοκούνα ήταν, αλλά ήταν εξαιρετική στον δρόμο. Κουδούνι έκανε οποιοδήποτε γερμανικό με αντίστοιχη δύναμη σε μια στροφοδιαδρομή!
-
Μοντ πήγες κατευθείαν στην ε34, το πρώτο σοβαρό πεντάρι της πεμβέ. Γιατί τα προηγούμενα, ε12 και ε28 ήταν μια τρίχα από τα τέτοια των w123 και w124..
Στο ε34 είχε κρεμαγιέρα στις απλές και ατέρμονα στο Μ5, γιατί απλά δε χώραγε τίποτα άλλο.
BMW εναντίον Mercedes... Από σχεδιαστικής απόψεως.