Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 362
    • 363
    • 364
    • 365
    • 366
    • 898
    • 899
    • 364 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17961
    408426
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @fanis75 last edited by lap

      @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      To ηλεκτρικό vw με σήμα ford μάλλον θα ναι...

      Εεε ναι, το έγραψα και στο θέμα της Φορντ. Μάλλον το ID.2

      Δεν το ήξερα αυτό. Αν είναι joint venture η φάση τότε όντως μπορεί να κοστίζει 25κ μιας και μοιράζεται το κοστος εξέλιξης, μειώνεται το ρίσκο κτλ

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @driver-m last edited by lap

        @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Οσο για τα κερδη των μετοχων, στο συστημα που εχουμε υπηρχαν και θα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες.
        Εγω προσωπικα δεν ειμαι υπερμαχος του συστηματος αυτου και το εχω δηλωσει επανειλημμενα. Εσυ παλι εισαι. Απλα οι μετοχοι της τεσλα ειναι "καλοι" μετοχοι μαλλον με βαση το σκεπτικο σου ενω της bmw ειναι "κακοι". Γιατι ετσι.

        Όχι, μη τα γυρίζεις όπως σου αρέσει τώρα.

        Πριν κάτι σελίδες έκανες σταυροφορίες για τους μετόχους και τους μεγιστάνες που υποστηρίζω με την υποθετική επιλογή μου να αγόραζα ένα Τέσλα.

        Όταν εσύ αγόρασες την bmw σου των 45-50Κ τότε δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στηρίζεις μεγιστάνες και μετόχους. Ποσο μάλλον όταν η bmw ήταν και ειναι από τις λίγες εταιρίες παγκοσμίως με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

        Δηλαδή τι έκανες;
        Πήρες χρήματα από τον τζίρο την ελληνικής οικονομίας και αντί να τα γυρίσεις πίσω σε αυτήν, επέλεξες να αγοράσεις ένα πριμιουμ σπορτίφ αυτοκίνητο πληρώνοντας μια υπεραξία η οποία πήγε στις τσέπες των μεγαλομετόχων και των Γκόλντεν Μπόις της εταιρίας.
        Όταν όμως το έπραττες αυτό, ήταν απλά μια τυχαία μέρα.Δηλαδή ενώ θα μπορούσες να επιλέξεις ένα πιο ταπεινό όχημα και τα υπόλοιπα χρήματα να τα διαθέσεις στην ελληνική οικονομία, εσύ σκέφτηκες ότι ήθελες κάτι καλό για τον εαυτό σου....το οποίο ρυπαίνει κιόλας.

        Οταν όμως κάποιος ονειρεύεται, ούτε καν το έκανε πράξη αλλά το συζητά, να αποκτήσει ένα Τέσλα διότι του αρέσει ως όχημα και ναι είναι και οικολογικό τότε για εσένα είναι υπέρμαχος των μεγιστανων και των μεγαλομετόχων.

        Έχεις καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά με την απέχθεια σου στα ηλεκτρικά;
        Δεν έχει ειρμό η σκέψη σου!

        Όλες αυτές οι παρεμβάσεις σου κατά των ηλεκτρικών και όσων τα καλοβλεπουν έχουν μια αφετηρία σκέψης την οποία και ανέφερες. Ότι δηλαδή θέλεις να πηγαίνεις στο εξοχικό σου με την bmw σου και το πεντάλ στο πάτωμα και να γεμίζεις γρήγορα σε κάποιο βενζινάδικο γιατί βαριέσαι να περιμενεις.

        Όλες οι άλλες σάλτσες, περί λαού, συστήματος κτλ είναι να χαμε να λέγαμε.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manast @monman2 last edited by

          @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Θα υπάρχουν και απο την VW FORD Stellantis σε αυτές τις τιμές αλλα δυστυχώς θα είναι εξαγγελίες και οταν θα αρχίσει η παραγωγή θα έχουμε αυτοκίνητα φαντάσματα που ελάχιστοι γνώστες και με γνωριμίες 😊 θα προλαβαίνουν να αρπάξουν (στην κυριολεξία).

          Το '25 απο την άλλη θα έχουμε Αρμαγεδδών πραγματικό με τον πόλεμο τιμών των Κινεζικών BYD , τους κλώνους τους με σήματα toyota syzuki κλπ και όλα τα tesla που θα εχουν εξίσου χαμηλές τιμές χάρις τις νέες μεθόδους παραγωγής.

          😊 Καζαμία διαβάζεις;😕
          Ή μήπως τελικά είσαι εκείνος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος που ενημερώνει για τα προσεχώς;👁 👁

          Y.Γ. Κανα σιγουράκι για το joker, μήπως και πάρω εκείνη τη μεζονέτα, για να πάρω κι εγώ κανά Tesla;🤗

          monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by

            Πάρε πρώτα τεσλα. Μετα τη μεζονέτα.

            Πάντως αν ψάξετε πολλές μεζονέτες είναι φθηνότερες από τα διαμερίσματα.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser @lap last edited by

              @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Πάρε πρώτα τεσλα. Μετα τη μεζονέτα.

              Πάντως αν ψάξετε πολλές μεζονέτες είναι φθηνότερες από τα διαμερίσματα.

              Γιατί έχουν διπλάσιο τεκμήριο και πλέον πέρασε η μόδα τους...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Έχω βρει μεζονέτα 200τμ με μικρό κηπάκι, 30 χλμ από την εργασία μου σε τιμή διαμερίσματος 80τμ με πυλωτη σε περιφερικούς δήμους

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dublin last edited by dublin

                  Δηλαδή τα 25 είναι το όριο; Τα 27.500 που κάνει το Avenger, B suv που θεωρητικά χωράει οικογένεια με αυτονομία για σχεδόν όλες τις πόλεις τις Ελλάδας από τα μεγάλα αστικά κέντρα με μία φόρτιση είναι δηλαδή υπερβολικό;?! Χαχα εντάξει, τα 2.500 είναι το δράμα, σας καταλαβαίνω.. όσο κάνει ένα T Roc με 95 άλογα! Χαχα

                  Σας γλενταει η Stellantis και δεν έχετε πάρει χαμπάρι! Κάτσε να έρθει καινούργιο Panda/Punto/C3 θα κλάψουν μανουλες!

                  Εντομεταξυ, τι ερώτηση είναι ποιος παίρνει θερμικα;! Δηλαδή είμαστε σοβαρό φόρουμ εδώ μέσα για αυτοκίνητα;!

                  Κοίτα τις πωλήσεις ρε άνθρωπε να μάθεις! Μάλιστα με ρεκόρ 13ετιας σε πωλήσεις αν θυμάμαι καλά..

                  20% diesel σκέτα-νετα, 25% θερμικά με μία μπαταρία (μαζί μάλλον με mild hybrid diesel), 44% βενζίνη σύνολο.

                  Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα αρίθμησαν 671 μονάδες για το πρώτο δίμηνο, ενώ τα plug-in υβριδικά (δηλαδή πάλι βενζινουλα καίμε και ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΑΣΤΕ μαζί με τα άλλα θερμικά όταν έρθει η ώρα..) κατέγραψαν 946 ταξινομήσεις.

                  IANOYAΡΙΟΣ-ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2023
                  ΤΑ 5 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  1 Οpel Corsa 1.575
                  2 Citroen C3 1.450
                  3 Toyota Yaris 979
                  4 Peugeot 208 977
                  5 Peugeot 3008 663

                  Δηλαδή όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μαζί πούλησαν όσο το Peugeot 3008, ένα όχι και budget, C suv που ΔΕΝ δίνεται ούτε καν mild hybrid και αλλάζει μοντέλο σε μερικούς μήνες!

                  Σε αυτοκίνητα που το κράτος σου δίνει ένα τόνο προνόμια και 8-9.000 τουλάχιστον για να τα αγοράσεις!

                  Θα μπορούσα να αντιστρέψω το ερώτημα..

                  -Ποιός Έλληνας πολίτης που ΔΕΝ διαθέτει μονοκατοικία και ΔΕΝ έχει άλλο θερμικό για τα πολλά πολλά, αγοράζει κάτι άλλο εκτός με Θερμικο κινητήρα μέσα στο καπό του;!

                  Εδώ απαντα.. όχι στο άλλο που λες..

                  A V 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Μια λεπτομέρεια, που προσπαθώ να την επιβεβαιώσω.

                    25Κ λένε για τιμή εργοστάσιου...όχι με επιδότηση!!!! Με επιδότηση πάμε στα 17Κ!!!!!! Δηαλδη 10Κ φθηνότερο από το avenger

                    Επίσης μιλάνε για 226 άλογα, όχι 150 άλογα και 450 χλμ αυτονομίας όχι 400.

                    Και οι χώροι για επιβάτες και χώρο αποσκευών όπως φαίνονται στις πρώτες φωτογραφίες και βίντεο είναι διπλάσιοι από το avenger.

                    Με λίγα λόγια την πάτησε η stellantis με αυτήν την πλατφόρμα που έχει.

                    Και όπως λέει το vag group ακολουθεί η παρουσίαση της suv έκδοσης του id2 αλλά και ένα φθηνοτερο με 20Κ αυτοκίνητο πόλης ίσως το id1 (λογικά σαν το up) με 250-300 χλμ αυτονομίας

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser @lap last edited by

                      @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Έχω βρει μεζονέτα 200τμ με μικρό κηπάκι, 30 χλμ από την εργασία μου σε τιμή διαμερίσματος 80τμ με πυλωτη σε περιφερικούς δήμους

                      Πόσα τμ είναι ΧΩΡΙΣ το υπόγειο η μεζονέτα ?

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap @criuser last edited by

                        @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Έχω βρει μεζονέτα 200τμ με μικρό κηπάκι, 30 χλμ από την εργασία μου σε τιμή διαμερίσματος 80τμ με πυλωτη σε περιφερικούς δήμους

                        Πόσα τμ είναι ΧΩΡΙΣ το υπόγειο η μεζονέτα ?

                        Στενουτσικη είναι...κατάλαβα τι λες. Ναι έχει υπόγειο, και όροφο.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Δεν το λέω για αυτό.

                          Παράδειγμα.

                          Εχεις 65 τμ ισόγειο, 65 Α΄ όροφο και 70 υπόγειο.
                          Στο υπόγειο έχεις λεβητοστάσιο, γκαράζ, αποθήκη και 20 τμ πλέι ρουμ.
                          Σε όλα τα επίπεδα έχεις τουλάχιστον 7 τμ σκάλα με πλατύσκαλο άρα 21 τμ τα βγάζεις από το εμβαδόν.
                          Οπότε ο καθαρός χώρος είναι 113 οι όροφοι και 20 τμ πλέι ρουμ.
                          Στο διαμέρισμα έχεις 80 τμ χώρο.
                          Το κλιμακοστάσιο είναι απ΄ έξω. Το γκαράζ και η αποθήκη στο υπόγειο και είσαι σε ύψος από το έδαφος.

                          Ετσι γίνεται η σύγκριση.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 @manast last edited by

                            @manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @polo2002 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Θα υπάρχουν και απο την VW FORD Stellantis σε αυτές τις τιμές αλλα δυστυχώς θα είναι εξαγγελίες και οταν θα αρχίσει η παραγωγή θα έχουμε αυτοκίνητα φαντάσματα που ελάχιστοι γνώστες και με γνωριμίες 😊 θα προλαβαίνουν να αρπάξουν (στην κυριολεξία).

                            Το '25 απο την άλλη θα έχουμε Αρμαγεδδών πραγματικό με τον πόλεμο τιμών των Κινεζικών BYD , τους κλώνους τους με σήματα toyota syzuki κλπ και όλα τα tesla που θα εχουν εξίσου χαμηλές τιμές χάρις τις νέες μεθόδους παραγωγής.

                            😊 Καζαμία διαβάζεις;😕
                            Ή μήπως τελικά είσαι εκείνος ο ταξιδιώτης του μέλλοντος που ενημερώνει για τα προσεχώς;👁 👁

                            Y.Γ. Κανα σιγουράκι για το joker, μήπως και πάρω εκείνη τη μεζονέτα, για να πάρω κι εγώ κανά Tesla;🤗

                            Μάλλον δεν εχεις καταλάβει οτι ο πόλεμος των τιμών ξεκίνησε και ήδη αγοράζεις στην Ελλάδα tesla model 3 σε τιμές πρίμιουμ opel με τρικύλινδρο μοτερ ή μπέμπας 316d , τουλάχιστον αυτή είναι δίλιτρη ...

                            Δεν χρειάζεται πολύ μυαλό να καταλάβουμε τι θα γίνει όταν αρχίσουν οι εισαγωγές των Κινέζικών αυτοκινήτων και τον πόλεμο μεταξύ των σχεδόν 100 βιομηχανιών που εχουν για επικράτηση και μετα του νικητή με την tesla .

                            Ο πόλεμος των τιμών μόνο καλό θα κάνει στο πορτοφόλι του μικρομεσαίου που σίγουρα θα δει πολύ προσιτές τιμές αγοράς αλλα και αλλα προϊόντα όπως συνδρομητική χρήση με τιμές εξαιρετικά ελκυστικές που θα κάνουν νήματα σε αυτό το φόρουμ να πάρουν φωτιά!

                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              driver-m @monman2 last edited by driver-m

                              @monman2 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Με 60 χιλιαρικα παντως, οσο πανω κατω εκανε ενα ρημαδοτεσλα 3 χωρις επιδοτηση πριν κανα χρονο, το 2008 αγοραζες 335i ...

                              και γ@μω τα επιχειρήματα σύγκριση τιμές 2008 με 2022 παντε γράψτε τα στο απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση,
                              εντωμεταξύ το Μ3 χίλιες φορές καλλίτερο απο την 335 που ήταν ρουφήκτρα και ζημιάρα ,κλασική κακή bmw...

                              To M3 Ε9Χ εκανε 100κ ομως, οχι 60. Κι επισης εβγαζε ζημιες. Aλλα να πεφτει απο μονο του πανω σε τοιχους οπως κανουν κατι τεσλα στο auto pilot ευτυχως δεν το'κανε.

                              Και στην τελικη οπως κι εσυ γραφεις και στο απεχθεια για ηλεκτροκινηση ετσι κι εγω θα γραφω κι εδω κι οπου θελω, δεν θα σε ρωτησουμε κιολας.
                              Και πιστεψε με δεν ειχα καμια ορεξη να γραφω εδω αλλα οταν ο γυρος φωτογραφιζει αυτοκινητα σαν το δικο μου μιλωντας για υπεραξιες κι αλλα τετοια, ε προφανως και θ'απαντησω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                jamesd last edited by

                                Οι μεζονέτες είναι μανουρικη αγορά αν δεν έχουν μίνι ανελκυστήρα. Αυτό το καταλαβαίνεις αν σπάσεις πόδι/παρουσιάσεις κινητικό θέμα/όσο μεγαλώνεις και το καθημερινό ανεβοκατεβασμα γίνεται γολγοθάς. Αν εξασφαλίσεις ότι τίποτα από αυτά δεν θα σου συμβεί μετά είναι μια χαρά 😁

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • D
                                  driver-m @lap last edited by driver-m

                                  @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  @driver-m said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Οσο για τα κερδη των μετοχων, στο συστημα που εχουμε υπηρχαν και θα υπαρχουν σε ολες τις εταιρειες.
                                  Εγω προσωπικα δεν ειμαι υπερμαχος του συστηματος αυτου και το εχω δηλωσει επανειλημμενα. Εσυ παλι εισαι. Απλα οι μετοχοι της τεσλα ειναι "καλοι" μετοχοι μαλλον με βαση το σκεπτικο σου ενω της bmw ειναι "κακοι". Γιατι ετσι.

                                  Όχι, μη τα γυρίζεις όπως σου αρέσει τώρα.

                                  Πριν κάτι σελίδες έκανες σταυροφορίες για τους μετόχους και τους μεγιστάνες που υποστηρίζω με την υποθετική επιλογή μου να αγόραζα ένα Τέσλα.

                                  Όταν εσύ αγόρασες την bmw σου των 45-50Κ τότε δεν σου πέρασε από το μυαλό ότι στηρίζεις μεγιστάνες και μετόχους. Ποσο μάλλον όταν η bmw ήταν και ειναι από τις λίγες εταιρίες παγκοσμίως με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

                                  Δηλαδή τι έκανες;
                                  Πήρες χρήματα από τον τζίρο την ελληνικής οικονομίας και αντί να τα γυρίσεις πίσω σε αυτήν, επέλεξες να αγοράσεις ένα πριμιουμ σπορτίφ αυτοκίνητο πληρώνοντας μια υπεραξία η οποία πήγε στις τσέπες των μεγαλομετόχων και των Γκόλντεν Μπόις της εταιρίας.
                                  Όταν όμως το έπραττες αυτό, ήταν απλά μια τυχαία μέρα.Δηλαδή ενώ θα μπορούσες να επιλέξεις ένα πιο ταπεινό όχημα και τα υπόλοιπα χρήματα να τα διαθέσεις στην ελληνική οικονομία, εσύ σκέφτηκες ότι ήθελες κάτι καλό για τον εαυτό σου....το οποίο ρυπαίνει κιόλας.

                                  Οταν όμως κάποιος ονειρεύεται, ούτε καν το έκανε πράξη αλλά το συζητά, να αποκτήσει ένα Τέσλα διότι του αρέσει ως όχημα και ναι είναι και οικολογικό τότε για εσένα είναι υπέρμαχος των μεγιστανων και των μεγαλομετόχων.

                                  Έχεις καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά με την απέχθεια σου στα ηλεκτρικά;
                                  Δεν έχει ειρμό η σκέψη σου!

                                  Όλες αυτές οι παρεμβάσεις σου κατά των ηλεκτρικών και όσων τα καλοβλεπουν έχουν μια αφετηρία σκέψης την οποία και ανέφερες. Ότι δηλαδή θέλεις να πηγαίνεις στο εξοχικό σου με την bmw σου και το πεντάλ στο πάτωμα και να γεμίζεις γρήγορα σε κάποιο βενζινάδικο γιατί βαριέσαι να περιμενεις.

                                  Όλες οι άλλες σάλτσες, περί λαού, συστήματος κτλ είναι να χαμε να λέγαμε.

                                  Η απεχθεια μου στα ηλεκτρικα ξεκιναει και τελειωνει στο οτι επιδοτειται υπερογκα και η κτηση και η χρηση τους ακομα και σε ηλεκτρικα πολυτελειας οπως ειναι καποια τεσλα, η taycan που ανεφερα κλπ κλπ.
                                  Το οτι δεν θα αγοραζα ηλεκτρικο εχει να κανει με τις αναγκες μου που δεν τις καλυπτει αλλα και με το οτι ειμαι πληρως καλυμμενος με τα αυτοκινητα που εχω ηδη αλλα δεν τα απεχθανομαι γι'αυτο, απλα τα θεωρω ελλιπεστατα.
                                  Το να επιδοτουμε ομως τον καθε λεφτα (κατα κανονα) ή την καθε εταιρεια ν'αγοραζει ηλεκτρικα και να κοβουν βολτα οι γιαπηδες με κανει να τα απεχθανομαι ναι.
                                  Αν δεν κατανοεις το σκεπτικο μου και γραφεις κατεβατα επι κατεβατων για τη bmw μου, το εξοχικο μου και οποιοδηποτε αλλο ad hominem επιχειρημα της πλακας για να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα δικαιωμα σου ειναι απλα πλεον καταντα και λιγο γραφικο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Το γραφικό του πράγματος ειναι κάτι άλλο. Όποιος έχει λίγο μυαλό το έχει αντιληφθεί.

                                    Άσε τις ταϋκαν, έχεις κολλήσει με αυτές. Άλλωστε πόσες έχουν πουληθεί πια;

                                    Πάμε στα id3. Εάν δεν πωλούσαν όσα πούλησαν στην Ευρώπη αλλά και εδώ με την επιδότηση των κρατών να ενισχύουν την αγορά τους και τα φορολογικά οφέλη στις εταιρίες για να τα επιλέξουν, και τελικά εαν είχε επενδύσει η vw γύρω στα 200 δις και δεν το αγόραζε κανεις επειδή θα ήταν πολύ ακριβό, θα μπορούσε να επενδύσει αλλα 50 δις για να παρουσιάσει το id2 στα 25Κ;

                                    Εγώ λέω πως όχι.

                                    Άρα τι θα συνέβαινε τότε σε βάθος 30-50 ετιας;

                                    Πολύ απλά δεν θα μπορούσαν τα κράτη να πιάσουν το όριο εκπομπής ρύπων αλλά και co2 που έθεσαν στον εαυτό τους, ως μια ασφάλεια για την επιβίωση ενός μεγάλου μέρους, των πολιτισμών μας της αγροτικής παραγωγής κτλ. Άρα ποιος θα έχανε σε αυτήν την περίπτωση;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • diego1960
                                      diego1960 last edited by diego1960

                                      Nαι ρε συ @driver-m καλά σου λέει! Έπρεπε να δουλεύεις σαν το σκύλο 10 χρόνια για να βάλεις λεφτά στην άκρη και μετά να πας να τα ρίξεις σε ένα ντεκαυλέ υβριδικό αντί να...ρυπαίνεις με την κωλοBMW σου! Ακούς εκεί να παίρνεις ότι σου κ@υλώσει και να μην επενδύεις μετά τα χρήματα στην Ελλάνια οικονομία! Συμβουλεύτηκες εδώ τους ειδικούς περι ηθικής τρόπου κίνησης πριν κάνεις τέτοιες κινήσεις;
                                      Με ποιο δικάιωμα αποφασίζεις εσύ για σένα και ακόμα χειρότερα δεν παίρνεις κάτι που θα το επικροτούν οι "πρασινοφρουροί" του φόρουμ; Με ποιό δικαίωμα μολύνεις το περιβάλλον; Ντροπή σου! Από αύριο θα τρως μόνο αποξηραμένα βερύκοκα για τα επόμενα 27 χρόνια μήπως ισοφαρίσεις το carbon footprint που έχεις και θα κάνεις νήμα στα δόντια με π0υτσότριχα από νορβηγικό κάστορα που είναι sustainable! Επίσης κάτι βλακείες τύπου "θέρμανση" το χειμώνα να τις ξεχάσεις, μόνο πουλοβεράκι από συνθετικό ύφασμα βεβαίως βεβαίως και μπάνιο μια φορά τη βδομάδα μέχρι να βγεί κοπανιστή Μυκόνου στο δοκάρι!

                                      ΥΓ: Μπορείτε να μην κάνετε quote για να διαβάζουμε ασυναρτησίες από τον lap; Οχι τίποτα άλλο αλλά έχουμε κάνει block ακριβώς για αυτό το λόγο.

                                      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                      L 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A
                                        andya3 @dublin last edited by

                                        @dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Δηλαδή τα 25 είναι το όριο; Τα 27.500 που κάνει το Avenger, B suv που θεωρητικά χωράει οικογένεια με αυτονομία για σχεδόν όλες τις πόλεις τις Ελλάδας από τα μεγάλα αστικά κέντρα με μία φόρτιση είναι δηλαδή υπερβολικό;?! Χαχα εντάξει, τα 2.500 είναι το δράμα, σας καταλαβαίνω.. όσο κάνει ένα T Roc με 95 άλογα! Χαχα

                                        Σας γλενταει η Stellantis και δεν έχετε πάρει χαμπάρι! Κάτσε να έρθει καινούργιο Panda/Punto/C3 θα κλάψουν μανουλες!

                                        Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται. Η vw λανσάρει το id2 με τιμή (εργοστασίου?) 25k. Και ισχυρίζεται ότι τα αντίστοιχα seat και skoda θα κοστίζουν ακόμα λιγότερο στα 20-21k.

                                        Μιλάμε για pure electric cars, σε πλατφόρμα που έχει αναπτυχθεί μόνο για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την αντίστοιχη μελέτη απόδοσης και συμπεριφοράς του αυτοκινήτου και την άνεση χώρων που προσφέρει. Ήδη το id2 έχει σχεδόν του χώρους του σημερινού Golf και είναι 4m!!!
                                        Και θα τα προσφέρει (όπως ισχυρίζεται) σε τιμές εφάμιλλες και φθηνότερες από τα σημερινά B θερμικά!!

                                        Η Stellantis σήμερα που μιλάμε δεν έχει καμία ηλεκτρική πλατφόρμα. Προσπαθεί να συγκρατήσει το κόστος παίρνοντας την πλατφορμα των θερμικών και βάζοντας μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρα. Η τεχνολογική υστέρηση και οι περιορισμένες δυνατότητες μ' αυτή την προσέγγιση είναι αυτονόητες νομίζω.
                                        Φυσικά κάνει την προσπάθειά της με βάση τα χρήματα και τις τεχνολογικές δυνατότητες που έχει, δεν την υποτιμώ. Θα πάρει κι αυτή το μερίδιο αγοράς της, δεν πρόκειται να εξαφανιστεί. Θα παραμείνει 2η όμως κι όσο συνεχίζει με την ίδια μεσοβέζικη προσέγγιση απειλείται περισσότερο από Ιάπωνες, Κινέζους κλπ σε σχέση με τη vw.

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Μέχρι το 2025 που θα κυκλοφορήσει το 2, θα έχουμε εξελίξεις και από την Στελλάντις.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • diego1960
                                            diego1960 last edited by diego1960

                                            Το οποίο 2 για να τα λέμε όλα είναι συμπαθέστατη πρόταση γιατί έκαναν κάτι απλό. Έμειναν μακριά από τις ηλίθιες τάσεις της ηλεκτροκίνησης να παρουσιάζουν κάτι "φουτουριστικό" και απλά σχεδιάσαν εμφανισιακά ένα πιο μοντέρνο Polo με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με ότι καλό ή κακό συνεπάγεται. Αν όντως βάλουν και κουμπιά για τις βασικές λειτουργίες μέσα και όχι όλο τάμπλετ πιστεύω θα αποκτήσει το κοινό του. Έστω και αν σε πρώτη φάση είναι 22ρες φοιτήτριες Αρχιτεκτονικής από τη Γλυφάδα που μένουν σε μεζονέτα.

                                            Το ID3 δλδ μπροστά σε αυτό είναι ένα θλιβερός μπόγος. Καμία σχέση με το αντίστοιχο θερμικό αδερφάκι του. Εγώ θα τους πω για αυτό well done ΑΝ και ΟΤΑΝ το βγάλουν και μοιάζει στο πρωτότυπο.

                                            Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 362
                                            • 363
                                            • 364
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 364 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr