Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai Tucson NX4 (2020)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai Tucson NX4 (2020)
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 228
    • 229
    • 119 / 229
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    163
    4566
    228316
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dublin @d_m last edited by

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      @i-hasu said in Νεο Hyundai Tucson :

      @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

      • σχετικά μικρά καθίσματα μπροστά για 1,80 & > 100 κιλα - όσο περνάει ο καιρός , τόσο δυσφορώ

      δίαιτα asap.

      problem solved!😜

      alt text

      χαχα ναι, καλή η δίαιτα, δε λέω, αλλά αν δεν υπήρχαν(με) καποιοι XXL , ποιοί θα αξιολογολογούσαν τα καθίσματα και την ευρυχωρία των αυτοκινήτων? ...οι κινεζοι?!...

      Εντομεταξυ, εκεί στην δίαιτα, κόψε και 5-6 πόντους από το ύψος να χωράς να μπαίνεις και όρθιος καλύτερα!

      Μου κάνει πάντως εντύπωση, φίλος μου πήρε το Sportage, δεν το κοιτάξαμε καν το Tuscon γιατί προτιμούσαμε σε σχεδιασμό (έξω/μέσα) το έταιρο, που είναι 1.99 μπαμ (είμαι αστείο στην παρέα, "ούτε 2μ δεν είσαι"!) και, χωρίς περιττά κιλά, αλλά πραγματικά μεγάλος άνθρωπος σε μέγεθος, και δεν έχει πρόβλημα..λες να έχουν τόση μεγάλη διαφορά τα 2 μοντέλα;

      npapanik d_m 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • npapanik
        npapanik @dublin last edited by npapanik

        @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

        @i-hasu said in Νεο Hyundai Tucson :

        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

        • σχετικά μικρά καθίσματα μπροστά για 1,80 & > 100 κιλα - όσο περνάει ο καιρός , τόσο δυσφορώ

        δίαιτα asap.

        problem solved!😜

        alt text

        χαχα ναι, καλή η δίαιτα, δε λέω, αλλά αν δεν υπήρχαν(με) καποιοι XXL , ποιοί θα αξιολογολογούσαν τα καθίσματα και την ευρυχωρία των αυτοκινήτων? ...οι κινεζοι?!...

        Εντομεταξυ, εκεί στην δίαιτα, κόψε και 5-6 πόντους από το ύψος να χωράς να μπαίνεις και όρθιος καλύτερα!

        Μου κάνει πάντως εντύπωση, φίλος μου πήρε το Sportage, δεν το κοιτάξαμε καν το Tuscon γιατί προτιμούσαμε σε σχεδιασμό (έξω/μέσα) το έταιρο, που είναι 1.99 μπαμ (είμαι αστείο στην παρέα, "ούτε 2μ δεν είσαι"!) και, χωρίς περιττά κιλά, αλλά πραγματικά μεγάλος άνθρωπος σε μέγεθος, και δεν έχει πρόβλημα..λες να έχουν τόση μεγάλη διαφορά τα 2 μοντέλα;

        Θα σας πω και εγώ σύντομα όταν μπει φίλος που είναι 1,95 χωρίς κιλά όμως.

        Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
        Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Βαλ'τον να κουβαλά βαράκια γυμναστικης

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • d_m
            d_m @dublin last edited by d_m

            @dublin said in Νεο Hyundai Tucson :

            @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

            @i-hasu said in Νεο Hyundai Tucson :

            @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

            • σχετικά μικρά καθίσματα μπροστά για 1,80 & > 100 κιλα - όσο περνάει ο καιρός , τόσο δυσφορώ

            δίαιτα asap.

            problem solved!😜

            alt text

            χαχα ναι, καλή η δίαιτα, δε λέω, αλλά αν δεν υπήρχαν(με) καποιοι XXL , ποιοί θα αξιολογολογούσαν τα καθίσματα και την ευρυχωρία των αυτοκινήτων? ...οι κινεζοι?!...

            Εντομεταξυ, εκεί στην δίαιτα, κόψε και 5-6 πόντους από το ύψος να χωράς να μπαίνεις και όρθιος καλύτερα!

            Μου κάνει πάντως εντύπωση, φίλος μου πήρε το Sportage, δεν το κοιτάξαμε καν το Tuscon γιατί προτιμούσαμε σε σχεδιασμό (έξω/μέσα) το έταιρο, που είναι 1.99 μπαμ (είμαι αστείο στην παρέα, "ούτε 2μ δεν είσαι"!) και, χωρίς περιττά κιλά, αλλά πραγματικά μεγάλος άνθρωπος σε μέγεθος, και δεν έχει πρόβλημα..λες να έχουν τόση μεγάλη διαφορά τα 2 μοντέλα;

            από το ύψος της καμπίνας δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο - εν τω μεταξύ σταδιακά θα ζιπαρομαι με τα γεράματα και γυρω στα 90 θα χωράω κι όρθιος !
            όσο για το κάθισμα του οδηγού που γκρινιάζω, προφανώς οι σχεδιαστές πηγαίνουν να καλύψουν το μεσο όρο διαστάσεων/ύψους του μέσου οδηγού (μας φάγανε τα 'μέσα'!)
            το κάθισμα είναι κάπως 'ρηχό' και με μικρή στήριξη των μηρών - το καταλαβαίνεις περισσότερο στα μεγάλα ταξίδια .Για το μέγεθος και τα χρήματα του αυτοκινήτου , σίγουρα αξιζε ένα πιο αξιόλογο κάθισμα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kapelis last edited by

              το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

              d_m elteo 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • d_m
                d_m @kapelis last edited by

                @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                Ετσι ακριβώς.
                Όπως είχα γράψει παλιότερα, πολύ θα ήθελα να μοντάρω στο Tucson ένα καθισμα Advanced Comfort από ένα Citroën (ή ακόμα και από το προηγούμενο μου S60, όπου αν διαβάσετε πόση μελέτη και κόστος είχε η εξέλιξή του από τη Volvo, θα πάθετε ...)

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo @kapelis last edited by

                  @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                  το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                  το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kapelis @elteo last edited by

                    @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                    @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                    το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                    το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                    Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                    d_m J 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      groover1972 @npapanik last edited by

                      @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                      @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

                      Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
                      Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

                      Ευχαριστημένος;

                      IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

                      φανταστικό εσωτερικό! καλοτάξιδο! δύσκολο στο καθάρισμα;

                      npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • d_m
                        d_m @kapelis last edited by

                        @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                        @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                        @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                        το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                        το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                        Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                        Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • J
                          jamesd @kapelis last edited by jamesd

                          @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                          @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                          @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                          το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                          το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                          Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                          Με 1.93 αυτό που είδα στο τουκσον είναι ότι το μπροστά πάνω μέρος του ουρανού κατεβαίνει απότομα κάτω στο τελείωμά του. Αποτέλεσμα; Κλειστοφοβικό με χαμηλό vision line για ψηλούς.
                          Στην κορόλα με τέρμα κατεβασμένο κάθισμα το κεφάλι μου γλύφει τον ουρανό του αυτοκινήτου (σαμαράκι=τραυματισμός αυχένα).

                          Να τα χαίρονται τα περισσότερα αμάξια τους οι Κορεάτες/γιαπωνες που γράψανε στα παπάκια τους το 0.5% του παγκόσμιου πληθυσμού περίπου (άνω του 1.93μ). Προφανώς δεν είμαστε η αγορά τους, ευτυχώς υπάρχουν και τα γερμανικά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Θα σου έκανα λάικ, αλλά ξέχασες τα γαλλικά και κυρίως τα Citroen που για εμάς που δεν είμαστε τόσοι λίγοι όσο γράφεις, είναι άνετα.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • npapanik
                              npapanik @groover1972 last edited by

                              @groover1972 said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                              @chrisk6 said in Νεο Hyundai Tucson :

                              Kαλοταξιδο κ πολλα χλμ.
                              Βαλτε κ καμια φωτο για το ματι... 😀

                              Ευχαριστημένος;

                              IMG-1230-1.jpg IMG-1231-1.jpg

                              φανταστικό εσωτερικό! καλοτάξιδο! δύσκολο στο καθάρισμα;

                              Ευχαριστώ! Από την στιγμή που τα καθίσματα είναι γκρί το υπόλοιπο δεν νομίζω να έχει θέμα... Δεν είναι πολλά τα σημεία επαφής.

                              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • npapanik
                                npapanik @d_m last edited by npapanik

                                @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                                @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                                το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                                Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                                Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                                Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                                Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                                Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                                Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                                Τα μάκτρα τι έχουν;

                                Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • d_m
                                  d_m @npapanik last edited by

                                  @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                  το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                                  το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                                  Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                                  Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                                  Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                                  Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                                  Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                                  Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                                  Τα μάκτρα τι έχουν;

                                  καλημέρα,

                                  • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                                    -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                                    -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                                  • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...
                                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • npapanik
                                    npapanik @d_m last edited by npapanik

                                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                    το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                                    το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                                    Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                                    Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                                    Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                                    Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                                    Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                                    Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                                    Τα μάκτρα τι έχουν;

                                    καλημέρα,

                                    • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                                      -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                                      -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                                    • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                                    Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                                    Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                                    Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                                    Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                                    Καλημέρα!

                                    Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                    Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                    d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • W
                                      wendor last edited by

                                      Για το θέμα των καθισμάτων έγω στα 1,86 ~ 95kg είμαι οκ, χωρίς να μπορώ να συγκρίνω όμως με κάποιο Premium (volvo, mercedes, bmw). Για τα πλαστικά, κυρίως τα ματ, ανησυχώ πάρα πολύ για γρατσουνιές και φθορά, αλλά το μόνο που εφαρμόζει είναι κάτι κινέζικες καγκουριές. Ούτως η άλλως έχω τον μικρό καταστροφέα 4 ετών που πειράζει τα πάντα, δεν εφαρμόζω στρατιωτικό νόμο στο αυτοκίνητο, οπότε η ζημιά θα μου έρθει σίγουρα από αλλού!

                                      Έπαθα πλάκα με την αύξηση που πήρανε, λογικό σε σχέση με ανταγωνισμό. Τυχεροί όσοι το παραγγείλανε στις αρχές. Δυστυχώς φαίνεται να επιβεβαιώνονται ότι θα συνεχίσουν να ανεβαίνουν, όπως γίνεται με όλα τα αγαθά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • d_m
                                        d_m @npapanik last edited by

                                        @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @npapanik said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @d_m said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @elteo said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        @kapelis said in Νεο Hyundai Tucson :

                                        το ωραίο είναι ότι πχ έχουν γνώμη οι 1,80+ για κάτι που βιώνουν και έρχεται ο 15 πόντους πιο κοντός και σου λέει μια χαρά άνετο είναι! Και για μένα η βάση του καθίσματος δεν έχει αποδεκτο μήκος και οι μηροι είναι στον αέρα! Η ρυθμιζόμενη βάση καθίσματος και η προέκταση της βάσης για στήριξη είναι ωραίες επιλογές.

                                        το -15 πόντους πως προέκυψε ?

                                        Εγω πχ που είμαι 1.95 χωρις κιλά, όταν γκρινιάζει ο 1.80 λέω μέσα μου ούτε καν να κάνω τον κόπο να περάσω από αντιπροσωπεια. Επειδη το tucson με ενδιέφερε πηγα! Δεν το πίστευα ότι ένα τόσο μεγάλο σε όγκο αυτοκίνητο δεν ταιριάζει σε μπασκετικους. Γραφει ο άλλος πχ για Corolla ότι είναι άνετο! Αντε να μπεις μέσα και αν τυχόν ποτέ βολευτείς, που δεν.... ζήτα από το παιδί να κάτσει πίσω. Για ενήλικα δεν το συζητάμε καν. Καταλαβαινω από την άλλη που απευθύνονται οι Ασιάτες.

                                        Το αυτοκίνητο έχει εξελιχθει και δοκιμαστεί στην Ευρώπη. Θεωρώ ότι έκαναν κάποιες τσιγγουνιες στην παραγωγή, προφανώς για μείωση κόστους, όπως η ποιότητα των πλαστικών επενδύσεων στις πόρτες (έκδοση premium), τα καθίσματα εμπρός, η επένδυση του καπό εσωτερικά, η χρήση κλειδιού αντί μπουτον στην εκκίνηση (έκδοση premium πάλι), τα μακτρα των καθαριστηρων...

                                        Η Distinctive έχει διαφορετικά πλαστικά;
                                        Τα καθίσματα για τον δικό μου σωματότυπο (1,75, 78kg) είναι τέλεια.
                                        Η επένδυση του καπώ; Δηλαδή;
                                        Όσον αφορά το κλειδί με 420€ έβαζες το smart key.
                                        Τα μάκτρα τι έχουν;

                                        καλημέρα,

                                        • επειδή γνώριζα οτι το Distinctive έχει άλλα πλαστικά, γι αυτό διευκρίνησα στο ποστ μου οτι μιλάω για το Premium.
                                          -η επένδυση του καπώ είναι απο καποιο φθηνό υλικό που προέρχεται μαλλον απο ανακυκλωμένα υλικά και δεν πειθει για αντοχή στα γδαρσίματα και ίσως και στις θερμοκρασίες, με τα χρονια...
                                          -αυτοκινητο των 30,800 προπερσι και 34,000 φετος να μην εχει μπουτον ειναι κάπως παράδοξο. Μη ξεχνάμε οτι οποιοδήποτε μα οποιοδήποτε εξτρα ζητουσαμε ή ζητάμε , παρατείνει κατά καποιους μηνες το χρόνο παραδοσης...
                                        • τα μακτρα 'ακούγονται' παρότι το αυτοκίνητο εχει 'φάει' ελαχιστο ήλιο και όχι πολλή χρήση και έχουν αρχίσει να μην καθαρίζουν καλά σε καποια σημεια στο μεσο του τζαμιού, στη μεριά του οδηγού...

                                        Πάντως εμένα έκανε 9 μήνες με το smart key, ηλιοροφή, SCC, ασύρματη φόρτιση και διχρωμία εσωτερικού.

                                        Δεν ξέρω για την αντοχή της επένδυσης του καπώ, ο χρόνος θα δείξει.
                                        Για τα μάκτρα δεν έχω ακόμη άποψη, μικρό το κακό πάντως.
                                        Σε γενικές γραμμές, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, αν αυτά είναι τα μόνα μειονεκτήματα του τότε μιλάμε για φοβερό VFM.

                                        Καλημέρα!

                                        επιβεβαιώνω για το VFM , δηλώνω γενικά πολύ ευχαριστημένος και αν επιλυθεί το θέμα του θορύβου πίσω δεξιά, θα είμαι ακόμα περισσότερο.

                                        Σαν οδηγός του αυτοκινήτου (και καθότι θεωρώ ότι ασχολούμαι κάπως παραπάνω από τον μέσο κάτοχο, όπως και όλοι οι φίλοι στο forum) αλλά και σαν καταναλωτής , νομίζω ότι επιβάλλεται να βρίσκω τα μεμπτά σημεία και να ενημερώνω τους φίλους, όπως άλλωστε αναμένω και από αυτούς αντίστοιχη ενημέρωση...

                                        npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • npapanik
                                          npapanik last edited by npapanik

                                          Κατεβαίνοντας την Κηφισίας με το SCC...

                                          Ενεργοποιώ το προηγούμενο Σάββατο το SCC κατεβαίνοντας την Κηφισίας και παθαίνω πολιτισμικό σοκ: το αυτοκίνητο σταμάταγε μόνο του και όταν ο μπροστινός ξεκίναγε μου έβγαζε μήνυμα στο ταμπλώ ότι φεύγει ο μπροστινός και πάτα το "resume" στο τιμόνι ή το γκάζι για να ακολουθήσεις. Πήγα έτσι (μόνο με κουμπί - χωρίς γκάζι-φρένο) για τεχνοκρατικούς και μόνο λόγους. Εντυπωσιακό!

                                          Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
                                          Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • antonakis
                                            antonakis last edited by

                                            Αν και η διαγράμμιση των δρόμων ήταν και σωστή παντού, νομίζω θα ήταν ιδανικός βοηθός για όσους κινούνται σε λεωφόρους και ποτάμια εδώ.

                                            Moments before detonation...

                                            d_m 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 119 / 229
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr