-
Το σχόλιό μου δεν απευθυνόταν προσωπικά στον χαρισμα και καταλαβαίνω τί λέει για τα μικρά μπεμπε.
Ισα ίσα, κι εγώ για οικογενειακό, να πηγαίνουμε για μπάνιο το καλοκαίρι αι καφέ το χειμώνα και στο σούπερ μάρκετ και τους νέους της οικογένειας στο μάθημα και τους παππούδες στο γιατρό, το Τέσλα θα προτιμούσα.Αλλά οτι βγάζουν βιντεάκια με υπεραυτοκίνητα και τα συγκρίνουν με το τεσλα 3 επειδή το μόνο κοινό που έχει με αυτά είναι η επιτάχυνση, δεν έχει νόημα.
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά με τη μικρή μπεμπε που λέει ο χαρίσμα, επιλογή του, αλλά ας πούμε θα χαρίζουν σε κάποιον μια κουατροφόλιο κι ένα τέσλα 3 και θα επιλέξει το 3 ε;
Θα κάνω μια εξαίρεση στην αποχή μου από το θέμα, για να σου απαντήσω, καθώς συνεχίζει να με σοκάρει η επίκληση αστείων επιχειρημάτων.
Στην φαντασιακή περίπτωση που μου χάριζαν αυτοκίνητο (και αν γίνεται και τις βενζίνες, γιατί ζορίζομαι να πληρώνω 12-15-18 lt/100Km) προφανώς θα προτιμούσα τη Giulia Quadrifoglio (φαντάζομαι μιλάμε για την "καλή" των 510 ίππων) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Μικρή λεπτομέρεια ότι αυτή η Giulia κοστίζει όσο σχεδόν 3 Model 3 LR, αλλά το προσπερνάμε για να επιχειρηματολογήσουμε...
Πρισγειωνόμενος όμως στην πραγματικότητα, όπου σε κανένα δεν χαρίζουν αυτοκίνητο και όλοι αγοράζουμε με βάση τα λεφτά που μπορούμε να διαθέσουμε (ή που μας επιτρέπει το budget για leasing της εταιρίας που δουλεύουμε), ένα Model 3 LR δείχνει να είναι το καλύτερο οικογενειακό σεντάν της κατηγορίας D στα λεφτά του. Και με διαφορά!
Θα χαρώ να ακούσω τις αντιπροτάσεις σας.
Αρκεί να συγκρίνετε πορτοκάλια με πορτοκάλια και όχι με μήλα, αν δεν σας βγαίνουν τα κουκιά!Επειδή έχω χαθεί, εσύ πήρες πρόσφατα Tesla; Ή απλά υποστηρίζεις την ιδέα πίσω από αυτό; Χωρίς ίχνος ειρωνίας και πονηριάς. Έχω χάσει την μπάλα..
Θα σου μιλήσω για την δική μου περίπτωση, γιατί δεν είμαι κατά των ηλεκτρικών, και σαν gadget-ακιας έχω χάσει χρήματα πολλά σε αγορές πρωτοποριακές και ακριβές, αλλά είμαι κυρίως κατά του πρόσθετου άγχους, αυτό με τρώει και αυτό θέλω να αποφύγω.
Λοιπόν:
Πρόσφατα έψαξα για scooter, φυσικά φλέρταρα την ιδέα, αλλά εντέλει ούτε καν.. τουλάχιστον 2-3 χρόνια ακόμη να δούμε που θα πάνε και όπως το βλέπω κάποιο πολύ μικρό για γύρω γύρω..
Έπειτα κοίταξα για e-208 και αργότερα Avenger (να πούλαγα τα υπόλοιπα και να κρατούσαμε ένα e-208 για πόλη, λάτρης του i-cockpit!), δεν έβγαινε με τίποτα. Δεν θα είχα πρακτικά τι να το κάνω.
Θεωρητικά μπορεί να είναι όλα ωραία και καλά, αλλά όταν φτάσεις στην τελική απόφαση να αντικαταστήσεις θερμικά (και είμαι full στα diesel!) Η απόφαση είναι όχι δύσκολη, αδύνατη, για μένα.
-
Επειδή έχω χαθεί, εσύ πήρες πρόσφατα Tesla; Ή απλά υποστηρίζεις την ιδέα πίσω από αυτό; Χωρίς ίχνος ειρωνίας και πονηριάς. Έχω χάσει την μπάλα..
Θα σου μιλήσω για την δική μου περίπτωση, γιατί δεν είμαι κατά των ηλεκτρικών, και σαν gadget-ακιας έχω χάσει χρήματα πολλά σε αγορές πρωτοποριακές και ακριβές, αλλά είμαι κυρίως κατά του πρόσθετου άγχους, αυτό με τρώει και αυτό θέλω να αποφύγω.
Λοιπόν:
Πρόσφατα έψαξα για scooter, φυσικά φλέρταρα την ιδέα, αλλά εντέλει ούτε καν.. τουλάχιστον 2-3 χρόνια ακόμη να δούμε που θα πάνε και όπως το βλέπω κάποιο πολύ μικρό για γύρω γύρω..
Έπειτα κοίταξα για e-208 και αργότερα Avenger (να πούλαγα τα υπόλοιπα και να κρατούσαμε ένα e-208 για πόλη, λάτρης του i-cockpit!), δεν έβγαινε με τίποτα. Δεν θα είχα πρακτικά τι να το κάνω.
Θεωρητικά μπορεί να είναι όλα ωραία και καλά, αλλά όταν φτάσεις στην τελική απόφαση να αντικαταστήσεις θερμικά (και είμαι full στα diesel!) Η απόφαση είναι όχι δύσκολη, αδύνατη, για μένα.
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά ΔΕΝ έχουν tesla. Μάλιστα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι παρόλο που υπάρχουν ετοιμοπαραδοτα αυτοκίνητα, και απ' ότι λένε κοστίζουν 34.000 παραγγέλνουν toyota με παράδοση μετά από κάνα χρόνο. Παραγγέλνεις πληρώνεις αλλά δεν οδηγείς. Στη συνέχεια κάθονται στην προβλήτα και περιμένουν το αυτοκίνητο. Ελπίζουμε τουλάχιστον τώρα με την έλευση του νέου Υ2 το οποίο θα είναι φθηνο να αγοράσουν κάτι τέτοιο.
Μου λήγει σε λίγο καιρό το δικό μου leasing και μιας κοπέλας που έχω στο τμήμα.
Το κορίτσι είχε δικό της audi a3 το οποίο πούλησε και καλά έκανε αφού ήταν μόνιμα αραγμενο.
Επιλογές
Tesla Υ3 LR 600+ΦΠΑ
Fiat 500 bev 342+ΦΠΑ αυτονομία 320χλμ!!!!!!!!
Mini Cooper SE bev 385+ΦΠΑ αυτονομία 230 χλμ !!!!!!! Όσο πάει και καλύτερα
BMW x2d Mpack 412+ΦΠΑ
Audi A3 tfsi hybrid 345+ΦΠΑ
Για πειτε. -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Καλά με τη μικρή μπεμπε που λέει ο χαρίσμα, επιλογή του, αλλά ας πούμε θα χαρίζουν σε κάποιον μια κουατροφόλιο κι ένα τέσλα 3 και θα επιλέξει το 3 ε;
Θα κάνω μια εξαίρεση στην αποχή μου από το θέμα, για να σου απαντήσω, καθώς συνεχίζει να με σοκάρει η επίκληση αστείων επιχειρημάτων.
Στην φαντασιακή περίπτωση που μου χάριζαν αυτοκίνητο (και αν γίνεται και τις βενζίνες, γιατί ζορίζομαι να πληρώνω 12-15-18 lt/100Km) προφανώς θα προτιμούσα τη Giulia Quadrifoglio (φαντάζομαι μιλάμε για την "καλή" των 510 ίππων) γιατί είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Μικρή λεπτομέρεια ότι αυτή η Giulia κοστίζει όσο σχεδόν 3 Model 3 LR, αλλά το προσπερνάμε για να επιχειρηματολογήσουμε...
Πρισγειωνόμενος όμως στην πραγματικότητα, όπου σε κανένα δεν χαρίζουν αυτοκίνητο και όλοι αγοράζουμε με βάση τα λεφτά που μπορούμε να διαθέσουμε (ή που μας επιτρέπει το budget για leasing της εταιρίας που δουλεύουμε), ένα Model 3 LR δείχνει να είναι το καλύτερο οικογενειακό σεντάν της κατηγορίας D στα λεφτά του. Και με διαφορά!
Θα χαρώ να ακούσω τις αντιπροτάσεις σας.
Αρκεί να συγκρίνετε πορτοκάλια με πορτοκάλια και όχι με μήλα, αν δεν σας βγαίνουν τα κουκιά!Λοιπόν:
Δεν θα είχα πρακτικά τι να το κάνω.
Θεωρητικά μπορεί να είναι όλα ωραία και καλά, αλλά όταν φτάσεις στην τελική απόφαση να αντικαταστήσεις θερμικά (και είμαι full στα diesel!) Η απόφαση είναι όχι δύσκολη, αδύνατη, για μένα.
Μπορεί και να έχουν γραφτεί παρόμοια νοήματα 5000 φορές!
Δεν θέλουν να το καταλάβουν.
Τα παιχνίδια του λούνα παρκ, μένουν στο λούνα παρκ! Εκεί όποιος τα δοκιμάσει, τα χαίρεται. -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Πρόσφατα έψαξα για scooter, φυσικά φλέρταρα την ιδέα, αλλά εντέλει ούτε καν.. τουλάχιστον 2-3 χρόνια ακόμη να δούμε που θα πάνε και όπως το βλέπω κάποιο πολύ μικρό για γύρω γύρω..
Ξανασκέψου το αυτό. Είναι πολύ επικίνδυνα τα ηλεκτρικά δίκυκλα. Χθες παραλίγο ένας ταξιτζής να σκοτώσει κοπελίτσα με σκουτεράκι ηλεκτρικό. Αν δεν ήμουν εγώ από πίσω να πατήσω τρελό γκάζι για να ακουστεί η εξάτμιση στην μηχανή μου, θα την είχε ρίξει κάτω. Πήγε ο τύπος να περάσει με STOP. Το ηλεκτρικό ήταν εντελώς αθόρυβο.
-
Όσο μεγαλώνω σκέφτομαι το ηλεκτρικό για ταξίδια. Αφού θα σταματάω σε κάθε ΣΕΑ για κατούρημα θα φορτίζει και λίγο
-
Πάντως το να πάω σε πίστα και να ακούω μουσικούλα αντί για τον κινητήρα με ξεπερνάει. Που είναι η επαφή ανθρώπου και μηχανής;
-
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όσο μεγαλώνω σκέφτομαι το ηλεκτρικό για ταξίδια. Αφού θα σταματάω σε κάθε ΣΕΑ για κατούρημα θα φορτίζει και λίγο
Εγώ που έχω πολύ καιρό ακόμα μέχρι να φτάσω σε αυτή την ηλικία, κριου, και δεν σταματάω θα αρχίσω να το σκέφτομαι αφού φτάσουν αυτονομία πάνω από 500χλμ
αν και πάλι θα έχω πρόβλημα επειδή δεν έχω μόνιμο χώρο πάρκινγκ (πχ έχω να παρκάρω μπροστά από το σπίτι πάνω από 2μηνο)!!!Εξαρτάται τη μουσική είναι @tsardas !!!
Με "ηλεκτρικές" κιθάρες μια χαρά θα είναι!!! -
@piliourits said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
O Lap το βίντεο που ανάρτησε το θεωρεί ...συγκριτικό, κι όχι εμπορική προώθηση με άριστη παραγωγή (σκηνοθεσία, κάμερες, πρόζα του παρουσιαστή κλπ) και ξέφυγε και στη συμπεριφορά του...
Κάποτε τα αυτοκίνητα που βγαίνανε στο δρόμο τα βάζανε και σε άλλους αγώνες/δοκιμασίες όπως τις 24 ώρες ή το Ινδιανάπολις κι αυτοί που είχαν τα φράγκα και ήταν μπον βιβέρ αγόραζαν κάτι με την αίγλη ότι μπορούσε, αν όχι «να γυρίσει τον κόσμο όλο» τουλάχιστον «να γυρίσει την Ευρώπη» ή να πάει όλο το Route66, ειδικές κατασκευές διέσχιζαν την Αφρική κλπ.
Τώρα θα κ@υλώνουμε με το πιο ηλεκτρικό μπορεί να φτάσει πιο γρήγορα στο πάρκινγκ του σούπερ-μάρκετ, για να προλάβει ελεύθερο τον φορτιστή...Καλά με τη μικρή μπεμπε που λέει ο χαρίσμα, επιλογή του, αλλά ας πούμε θα χαρίζουν σε κάποιον μια κουατροφόλιο κι ένα τέσλα 3 και θα επιλέξει το 3 ε;
Γιατί εσύ αγόρασες το χοντρό ντίζελ σου με βάση τις επιδόσεις του σε αγώνες 24 ωρών;
Το θέμα είναι πως σε πολλές δοκιμές, μη σκηνοθετημένες, γράφει χρόνους στο επίπεδο του βίντεο.
Και γιατί το βίντεο να μην είναι πληρωμένο και εμπορική προώθηση από τις εταιρίες των θερμικών για να δείξουν ότι είναι πολύ κοντά στα Τέσλα και ότι η διαφορά τους δεν είναι κολοσσιαία;
-
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όσο μεγαλώνω σκέφτομαι το ηλεκτρικό για ταξίδια. Αφού θα σταματάω σε κάθε ΣΕΑ για κατούρημα θα φορτίζει και λίγο
Εγώ που έχω πολύ καιρό ακόμα μέχρι να φτάσω σε αυτή την ηλικία, κριου, και δεν σταματάω θα αρχίσω να το σκέφτομαι αφού φτάσουν αυτονομία πάνω από 500χλμ
αν και πάλι θα έχω πρόβλημα επειδή δεν έχω μόνιμο χώρο πάρκινγκ (πχ έχω να παρκάρω μπροστά από το σπίτι πάνω από 2μηνο)!!!Εξαρτάται τη μουσική είναι @tsardas !!!
Με "ηλεκτρικές" κιθάρες μια χαρά θα είναι!!!Δεν αντιλέγω για τις κιθάρες αλλά μου φαίνεται κάτι σαν ενισχυμένο sim racing. Χάνεται η επαφή, η ένεση αδρεναλίνης που σου δίνει ο ήχος του μοτέρ-κιβωτίου και η επικοινωνία με αυτά.
-
-
@racefun1971 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει αλλά ΔΕΝ έχουν tesla.
Δώσε μας το σπίτι σου με κλειστό πάρκινγκ και αύριο αγοράζουμε.
-
@tsardas said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@nickthetrib said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όσο μεγαλώνω σκέφτομαι το ηλεκτρικό για ταξίδια. Αφού θα σταματάω σε κάθε ΣΕΑ για κατούρημα θα φορτίζει και λίγο
Εγώ που έχω πολύ καιρό ακόμα μέχρι να φτάσω σε αυτή την ηλικία, κριου, και δεν σταματάω θα αρχίσω να το σκέφτομαι αφού φτάσουν αυτονομία πάνω από 500χλμ
αν και πάλι θα έχω πρόβλημα επειδή δεν έχω μόνιμο χώρο πάρκινγκ (πχ έχω να παρκάρω μπροστά από το σπίτι πάνω από 2μηνο)!!!Εξαρτάται τη μουσική είναι @tsardas !!!
Με "ηλεκτρικές" κιθάρες μια χαρά θα είναι!!!Δεν αντιλέγω για τις κιθάρες αλλά μου φαίνεται κάτι σαν ενισχυμένο sim racing. Χάνεται η επαφή, η ένεση αδρεναλίνης που σου δίνει ο ήχος του μοτέρ-κιβωτίου και η επικοινωνία με αυτά.
Στην πίστα, νόημα έχει ο χρόνος !!!
Στον δρόμο είναι και αλλα πράγματα εκτός από τον χρόνο, πχ αίσθηση από το τιμόνι και από την επαφή του οχήματος με τον δρόμο!
Και μη μου πεις ότι το Αθήνα Χαλκίδα από τον παλιό δρόμο σε κάτω από ώρα γίνεται με ξενέρωτο τρόπο!
Οκ το στροφαάρισμα απο 5000rpm είναι ωραία εμπειρία και σε τσιτώνει, αλλά δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που σε τσιτώνει κατά την διάρκεια της οδήγησης. -
Στα 46 μου δεν χρειάζομαι κατούρημα πάνω από 1-2 φορές την ημέρα... Κατουρλιάρηδες!
-
Προφανώς δεν πίνεις πολλά υγρά. Πρόσεχε μην πάθεις πέτρα στα νεφρά.
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προφανώς δεν πίνεις πολλά υγρά. Πρόσεχε μην πάθεις πέτρα στα νεφρά.
3 λίτρα νερό την ημέρα το λιγότερο.
-
Τότε κάτι δεν πάει καλά. Η κύστη των ανθρώπων είναι μικρή. Τρία λίτρα νερό κάπου πρέπει να πάνε. Εντός αν έχεις καμπούρα και το αποθηκεύεις εκεί.
-
Κάτι θα ξέρεις για καμπούρες, βακτριανές...
-
Προτιμώ την λύση @lap
Τουλάχιστον όποιος του λείπει ο ήχος πληρώνει και τον εχει αφτερ μάρκετ
και δεν τον χρεώνεται στην τιμή του αυτοκινήτου όπως γινόταν μέχρι τώρα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές που χάλαγαν χρήμα και γραμμές κώδικα για να φτιάξουν ήχο με σκασίματα
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Προτιμώ την λύση @lap
Τουλάχιστον όποιος του λείπει ο ήχος πληρώνει και τον εχει αφτερ μάρκετ
και δεν τον χρεώνεται στην τιμή του αυτοκινήτου όπως γινόταν μέχρι τώρα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές που χάλαγαν χρήμα και γραμμές κώδικα για να φτιάξουν ήχο με σκασίματα
Χθες που ήμασταν παρέα και ήπια 1000 ml ρετσίνα, πήγα για ούρηση;
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση