-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@wantone said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Σίγουρα αλλα είπες στα 32 χιλιάρικα τι καλύτερο βρίσκεις σε θερμικό. Βρήκα 2.
Το αν δεν αρκούν τα 32 χιλιάρικα για θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων με το ηλεκτρικό ειναι άλλο θέμα, δεν είναι πρόβλημα της τεχνολογίας αλλά της χυδαίας στρέβλωσης της αγοράς μέσω επιδοτήσεων και τέλους ταξινόμησης.
α) Κι εγώ θα προτιμούσα ένα Fiesta ST ή ένα hyundai i20N αντί ενός Leaf, αλλά για να έχει νόημα οποιαδήποτε σύγκριση (και όχι μόνο μεταξύ θερμικού και ηλεκτρικού) πρέπει να αφορά αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας αμαξώματος.
β) Κι όμως οι επιδόσεις των ηλεκτρικών είναι θέμα τεχνολογίας! Τα άλογα βγαίνουν φθηνότερα από έναν ηλεκτροκινητήρα από ότι από ένα θερμικό. Για να φέρω το κλασικό παράδειγμα, ένα Model 3 LR κοστίζει 46 χιλιάρικα. Χωρίς την επιδότηση θα κόστιζε 54. Ακόμη κι αν είχε τέλος ταξινόμησης, πόσο θα κόστιζε; Σίγουρα πολύ λιγότερο από τα 100 χιλιάρικα που θα κόστιζε ένα θερμικό αντίστοιχων επιδόσεων και εξοπλισμού. Και βεβαίως στο επιχείρημα των επιδοτούμενων τιμών, θα μπορούσε κανείς να αναφέρει το αντεπιχείρημα ότι ακόμη τα κοστολόγια της ηλεκτροκίνησης είναι αρκετά ψηλά, λόγω νέας τεχνολογίας και χαμηλών όγκων πωλήσεων σε σχέση με τα θερμικά. Και ότι οι επιδοτήσεις γίνονται για να καλυφθεί το παραπάνω μειονέκτημα και να μπορέσει να "ξεκινήσει το τραίνο" της ηλεκτροκίνησης.Δεν πιστευω οτι ισχυει αυτο το επιχειρημα οτι ειναι νεα τεχνολογια και εχουν αυξημενο κοστος. Το μερος του αυτοκινητου (που ειναι κοινο με θερμικα οπως σασσι, αναρτησεις, εξωτερικο εσωτερικο κλπ) ειναι παλια τεχνολογια ακομα και οι ηλεκτροκινητηρες. Μονο οι μπαταριες ειναι νεα τεχνολογια με κοστος που πιθανον να πεσει στο μελλον. Περα οτι η Τεσλα κατασκευαζει πανω απο 1 εκατ αμαξια τον χρονο, προσφατα αρθρα αναλυουν οτι το κοστος να φτιαχτει ενα τεσλα ειναι πολυ χαμηλοτερο απο αντιστοιχο θερμικο απλα γιατι αποτελειται απο πολυ λιγοτερα τμηματα, πολυ ποιο απλα φτιαγμενα.
Μα οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας είναι και τα μόνα πράγματα που διαφοροποιούν ένα ηλεκτρικό από ένα θέρμικο, τόσο κατασκευαστικά όσο και κοστολογικά.
Nαι οπως ειπα αυτα τα 2 εχουν πολυ πολυ λιγοτερα τμηματα απο ΜΕΚ με δεξαμενη καυσιμου (μην ξεχναμε οτι υπαρχουν πολλαπλες αντλιες σε αυτο το συστημα που εχουν παρα πολλα κινουμενα μερη). Για να σου λυθει η απορια δες βιντεo στο youtube που αναλυουν τα κοστη και τροπο κατασκευης.
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.
Αυτό ισχύει κατά κύριο λόγο σε άδειους δρόμους φυσικά. Αν αυξάνεται η κίνηση, τότε με μαγικό τρόπο, αυξάνονται και οι "γρήγοροι".
Μάλλον το κόμπλεξ, πρέπει να τον προσπεράσω μην τον έχω μπροστά μου. -
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
δεν σου εγραψε αυτο ομως.
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Αυτό ισχύει κατά κύριο λόγο σε άδειους δρόμους φυσικά. Αν αυξάνεται η κίνηση, τότε με μαγικό τρόπο, αυξάνονται και οι "γρήγοροι".
Μάλλον το κόμπλεξ, πρέπει να τον προσπεράσω μην τον έχω μπροστά μου.Όχι ακριβώς. Όταν αυξάνεται η κίνηση αυτοί που πάνε νορμάλ φαίνεται ότι κινούνται γρηγορότερα.
Αυτό που μου τη σπάει ιδιαίτερα είναι όταν η δεξιά είναι κατελλημένη από φορτηγά στα 80-90, κινείσαι στην αριστερή με 130-140 (και πάλι δεν ξέρεις αν θα σου βγει κανένας ανάμεσα από τα φορτηγα) και σου ανάβουν τα φώτα οι από πίσω να κάνεις στην άκρη.
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
Μια και θέλεις να κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα και όχι για την ουσία, από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα ως την πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, με βάση το Google maps είναι 212 Km. Πιο κεντρικά δεν γίνεται, νομίζω...
Και μάλλον ήσουν λιγάαακι υπερβολικός στα 230-240 Km. Άσε που επί της ουσίας τα χιλιόμετρα εθνικής οδού σε αυτή τη διαδρομή είναι μόνο 180 και τα υπόλοιπα είναι σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, όπου το Tesla ούτε μπορεί να πάει τάπα ούτε μπορεί να καταναλώσει τόσο ρεύμα. -
Τελικά η 4η Βιομηχανική Επανάσταση την απογείωσε την χώρα. Πλέον δεν μας αρκούν τα 200 άλογα αλλά πάμε για τα 400 και βάλε.
Προσωπικά 200 άλογα για τα ταξίδια που κάνω με το αυτοκίνητο που είναι υπεραρκετά. Τελική 240, 0-100 σε 7.4 (δεν με αφορά ιδιαίτερα αλλά το λέμε). Για μέσα την πόλη και περιαστικά 100-120 μου φτάνουν και μην λέω και πολλά.
Τον προηγούμενο μήνα έκανα στο UK σχετικά μεγάλο ταξίδι με ηλεκτρικό από αυτά με τα 400 άλογα (όχι tesla). Αν με ρωτάτε τώρα τι θα προτιμούσα, θα έλεγα πάρτε πίσω τα 200 άλογα από τα 400 και δώστε μου 200 χλμ αυτονομία. -
Εγώ και με 132 ταπεινά ατμοσφαιρικά πάντως μια χαρά είμαι. Δεν κάνω κόντρες στα φανάρια, δε μου έχει λείψει δύναμη ποτέ, ούτε καταλαβαίνω όλο αυτό τον αγώνα να ρίξουμε το 0-100 για τα headlines και για να πουλήσουμε μούρη. Κάποιος κακεντρεχής θα πει βέβαια οτι τα τάμπλετ δεν έχουν τίποτα άλλο να δώσουν οδηγικά πέρα από την ακαριαία ροπή, ούτε αλλαγή ταχυτήτων, ούτε ήχο, ούτε τίποτα οπότε αναγκαστικά εστιάζουν σε κάτι τέτοια αχρείαστα.
-
Ισχύει χάνεις τον ήχο στα ηλεκτρικά, όπου ιδιαιτερα κάποια σπορτιφ οχήματα είναι εξαιρετικά, αλλα κερδίζεις την άμεση μεγάλη ροπή στην έξοδο των στροφών. Κάτι κερδίζεις κάτι χάνεις.
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
Μια και θέλεις να κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα και όχι για την ουσία, από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα ως την πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, με βάση το Google maps είναι 212 Km. Πιο κεντρικά δεν γίνεται, νομίζω...
Και μάλλον ήσουν λιγάαακι υπερβολικός στα 230-240 Km. Άσε που επί της ουσίας τα χιλιόμετρα εθνικής οδού σε αυτή τη διαδρομή είναι μόνο 180 και τα υπόλοιπα είναι σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, όπου το Tesla ούτε μπορεί να πάει τάπα ούτε μπορεί να καταναλώσει τόσο ρεύμα.Για την ουσία το είπα. Αυτό είναι το ταξίδι μου που θα κάνω. Η διαφορά στα χιλιόμετρα μάλλον προκύπτουν επειδή πάω από Αττική οδό; Μένω δίπλα Αττική όμως, στα 5 λεπτά έχω βγει περιφερειακή Υμηττού, γιατί να πάω από κέντρο;
Μπορεί για εσένα να φαίνεται πολύ θεωρητικό, αλλά έχω πάει, επιστρέψει Αθήνα, αναγκαστεί να γυρίσω στο καπάκι σχεδόν (για πολύ δυσάρεστο λόγο) και πάρα πολύ γρήγορα, και έβαλα εκεί πάλι καύσιμο πριν φύγω πάλι για Αθήνα.. Αυτό με το C3.
Δυστυχώς υπάρχουν και τέτοιες καταστάσεις στη ζωή που οι πργραμματισμοι και οι σταθερές πάνε περίπατο.. επειδή έχω πάθει πολλά στη ζωή μου, και έχω κάνει πολλά ταξίδια (και καλά όμως, μην βάζω μόνο τα άσχημα) προτιμώ ΠΑΝΤΑ οχήματα με καλή αυτονομία, μου έχει χρειαστεί άπειρες φορές, γι'αυτό ίσως και η τόσο υπερβολική "αγάπη" για τα diesel.
Όπως το βλέπω, αν είμαστε καλά, ηλεκτρικό μικρό πόλης γύρω στο 2030 και απαλλαγή τα diesel μου γύρω στο 2035 με υδρογόνου.. αυτός μάλλον είμαι εγώ..
-
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
Μια και θέλεις να κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα και όχι για την ουσία, από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα ως την πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, με βάση το Google maps είναι 212 Km. Πιο κεντρικά δεν γίνεται, νομίζω...
Και μάλλον ήσουν λιγάαακι υπερβολικός στα 230-240 Km. Άσε που επί της ουσίας τα χιλιόμετρα εθνικής οδού σε αυτή τη διαδρομή είναι μόνο 180 και τα υπόλοιπα είναι σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, όπου το Tesla ούτε μπορεί να πάει τάπα ούτε μπορεί να καταναλώσει τόσο ρεύμα.Για την ουσία το είπα. Αυτό είναι το ταξίδι μου που θα κάνω. Η διαφορά στα χιλιόμετρα μάλλον προκύπτουν επειδή πάω από Αττική οδό; Μένω δίπλα Αττική όμως, στα 5 λεπτά έχω βγει περιφερειακή Υμηττού, γιατί να πάω από κέντρο;
Πρόσεξε, γιατί αρχίζεις να γίνεσαι ανίκητος...
Με εγκάλεσες γιατί υπέθεσες ότι υπολόγισα την απόσταση από Μέγαρα ως Ρίο. Πήρα λοιπόν τα δύο κέντρα των πόλεων, για να μην μπορείς να πεις τίποτα. 212 Km (εκ των οποίων περί τα 180 Εθνικής οδού) και όχι 230-240 που έλεγες.
Αντί λοιπόν να βγεις και να πεις ότι έκανες λάθος στα νούμερα, ο εγωισμός σου σε βάζει να αντεπιχειρηματολογήσεις. Με τί επιχείρημα; Το που μένεις εσύ. Κάνουμε μια γενική συζήτηση και δεν δέχεσαι ως μέτρηση απόστασης τα κέντρα των δύο πόλεων. Ε τι να συζητάμε τότε...
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
Μια και θέλεις να κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα και όχι για την ουσία, από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα ως την πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, με βάση το Google maps είναι 212 Km. Πιο κεντρικά δεν γίνεται, νομίζω...
Και μάλλον ήσουν λιγάαακι υπερβολικός στα 230-240 Km. Άσε που επί της ουσίας τα χιλιόμετρα εθνικής οδού σε αυτή τη διαδρομή είναι μόνο 180 και τα υπόλοιπα είναι σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, όπου το Tesla ούτε μπορεί να πάει τάπα ούτε μπορεί να καταναλώσει τόσο ρεύμα.Για την ουσία το είπα. Αυτό είναι το ταξίδι μου που θα κάνω. Η διαφορά στα χιλιόμετρα μάλλον προκύπτουν επειδή πάω από Αττική οδό; Μένω δίπλα Αττική όμως, στα 5 λεπτά έχω βγει περιφερειακή Υμηττού, γιατί να πάω από κέντρο;
Πρόσεξε, γιατί αρχίζεις να γίνεσαι ανίκητος...
Με εγκάλεσες γιατί υπέθεσες ότι υπολόγισα την απόσταση την απόσταση από Μέγαρα ως Ρίο. Πήρα λοιπόν τα δύο κέντρα των πόλεων, για να μην μπορείς να πεις τίποτα. 212 Km (εκ των οποίων περί τα 180 Εθνικής οδού) και όχι 230-240 που έλεγες.
Αντί λοιπόν να βγεις και να πεις ότι έκανες λάθος στα νούμερα, ο εγωισμός σου σε βάζει να αντεπιχειρηματολογήσεις. Με τί επιχείρημα; Το που μένεις εσύ. Κάνουμε μια γενική συζήτηση και δεν δέχεσαι ως μέτρηση απόστασης τα κέντρα των δύο πόλεων. Ε τι να συζητάμε τότε...
Ναι αλλά πας από δρόμους, δεν πας με χάρακα, αντί να πεις ότι με ένα πανακριβο ηλεκτρικό ΔΕΝ πας Αθήνα Πάτρα και επιστρέφεις, άρχισες τις προσωπικές επιθέσεις.
Αν θες να το πάμε και επακριβώς, και με τα δεδομένα σου με 400χλμ που ανέφερες δεν βγαίνουν τα μαθηματικά ΣΟΥ γιατί τα δικά σου νούμερα λένε 424, και όχι, δεν σε καλώ σπίτι μου, μην έρθεις!
Μην το πάμε και στον χρόνο ταξιδίου, γιατί μεγάλα κομμάτια είναι πάνω από 120χλμ, δηλαδή ούτε θα επιστρέψεις, και θα αργήσεις να ΜΗΝ επιστρέψεις κιόλας!
Καλή η πρότασή σου.. έξυπνη. Πόσο κοστίζει να πάω και να ΜΗΝ γυρίσω, και μάλιστα με καθυστέρηση; Γιατί 13.000 είχα πάρει το C3 που πήγα, ήρθα και ξαναπήγα..
Υ.Γ παρεμπιπτόντως καταπληκτικό αυτό που κάνουν οι υπέρμαχοι της ηλεκτροκίνησης. Πάνε ΜΟΝΟ σε σημεία, δεν ξεκινάνε από τα σπίτια τους ας πούμε, αλλά από τα κέντρα πόλεων ή εισόδους, ανάλογα το μοντέλο και τι βολεύει, και επίσης μόλις φτάνουν στον προορισμό (πάλι ένα σημείο τυχαίο που βολεύει) κατ' ευθείαν ακινητοποιούνται και μαγικά φορτίζουν τα οχήματα! Ξέρω εγώ, πας Πάτρα το καλοκαίρι, αλλά μετά δεν βγαίνεις για ένα ποτάκι, ή Λάρισα, αλλά δεν πας για καφέ μετά! Ή Καλαμάτα αλλά όχι για μπάνιο!
-
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
440 αλογα σε ελληνικο επαρχιακο δρομο (γιατι γι'αυτο μιλουσαν τα ποστς στα οποια απαντησα) αν τα βγαλει καποιος με ασφαλεια και επιδοσεις ταυτοχρονα ας παει να τρεξει στο Ακροπολις να παρει και τιτλο. Αλλα το πιο πιθανο θα ειναι να εχει την καταληξη του Τοιβονεν.
Και ηλεκτρικο θα οδηγησω οταν βγαζει το Αθηνα Θεσσαλονικη ταπα και σ'ενα τεταρτο μπορει να ξαναβγαλει ταπα και το Θεσσαλονικη Αθηνα.
Ως τοτε τ'αφηνω σ'εσενα να πας "ταπα" με 120 χλμ μεχρι την Πατρα, να φορτιζεις μετα κανα 8 ωρο αν θες να φτασεις "ταπα" και μεχρι τον Πυργο και να χαιρεσαι που δε μπορεις να κανεις μια διαδρομη 4 ωρων χωρις σταση επειδη εσυ εισαι ακομπλεξαριστος χορηγος της Τεσλα ενω εγω "συμπλεγματικος" με τις αυτοκινουμενες μπαταριες. -
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@dublin said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
Μάλλον πρέπει να μένεις έξω από Πάτρα και έξω από την πόλη τον Αθηνών για να πας και να έρθεις με 400 αυτονομία.. επειδή το κάνω συνέχεια, και θα το κάνω και αυτές τις μέρες, είναι περίπου 230-240χλμ one way.. εκτός αν όντως μένεις, τίποτα Μέγαρα και πας μέχρι Ρίο..
Μια και θέλεις να κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα και όχι για την ουσία, από την πλατεία Ομονοίας στην Αθήνα ως την πλατεία Αγίου Γεωργίου στην Πάτρα, με βάση το Google maps είναι 212 Km. Πιο κεντρικά δεν γίνεται, νομίζω...
Και μάλλον ήσουν λιγάαακι υπερβολικός στα 230-240 Km. Άσε που επί της ουσίας τα χιλιόμετρα εθνικής οδού σε αυτή τη διαδρομή είναι μόνο 180 και τα υπόλοιπα είναι σε αστικό ή περιαστικό περιβάλλον, όπου το Tesla ούτε μπορεί να πάει τάπα ούτε μπορεί να καταναλώσει τόσο ρεύμα.Για την ουσία το είπα. Αυτό είναι το ταξίδι μου που θα κάνω. Η διαφορά στα χιλιόμετρα μάλλον προκύπτουν επειδή πάω από Αττική οδό; Μένω δίπλα Αττική όμως, στα 5 λεπτά έχω βγει περιφερειακή Υμηττού, γιατί να πάω από κέντρο;
Πρόσεξε, γιατί αρχίζεις να γίνεσαι ανίκητος...
Με εγκάλεσες γιατί υπέθεσες ότι υπολόγισα την απόσταση την απόσταση από Μέγαρα ως Ρίο. Πήρα λοιπόν τα δύο κέντρα των πόλεων, για να μην μπορείς να πεις τίποτα. 212 Km (εκ των οποίων περί τα 180 Εθνικής οδού) και όχι 230-240 που έλεγες.
Αντί λοιπόν να βγεις και να πεις ότι έκανες λάθος στα νούμερα, ο εγωισμός σου σε βάζει να αντεπιχειρηματολογήσεις. Με τί επιχείρημα; Το που μένεις εσύ. Κάνουμε μια γενική συζήτηση και δεν δέχεσαι ως μέτρηση απόστασης τα κέντρα των δύο πόλεων. Ε τι να συζητάμε τότε...
Ναι αλλά πας από δρόμους, δεν πας με χάρακα, αντί να πεις ότι με ένα πανακριβο ηλεκτρικό ΔΕΝ πας Αθήνα Πάτρα και επιστρέφεις, άρχισες τις προσωπικές επιθέσεις.
Αν θες να το πάμε και επακριβώς, και με τα δεδομένα σου με 400χλμ που ανέφερες δεν βγαίνουν τα μαθηματικά ΣΟΥ γιατί τα δικά σου νούμερα λένε 424, και όχι, δεν σε καλώ σπίτι μου, μην έρθεις!
Μην το πάμε και στον χρόνο ταξιδίου, γιατί μεγάλα κομμάτια είναι πάνω από 120χλμ, δηλαδή ούτε θα επιστρέψεις, και θα αργήσεις να ΜΗΝ επιστρέψεις κιόλας!
Καλή η πρότασή σου.. έξυπνη. Πόσο κοστίζει να πάω και να ΜΗΝ γυρίσω, και μάλιστα με καθυστέρηση; Γιατί 13.000 είχα πάρει το C3 που πήγα, ήρθα και ξαναπήγα..
Υ.Γ παρεμπιπτόντως καταπληκτικό αυτό που κάνουν οι υπέρμαχοι της ηλεκτροκίνησης. Πάνε ΜΟΝΟ σε σημεία, δεν ξεκινάνε από τα σπίτια τους ας πούμε, αλλά από τα κέντρα πόλεων ή εισόδους, ανάλογα το μοντέλο και τι βολεύει, και επίσης μόλις φτάνουν στον προορισμό (πάλι ένα σημείο τυχαίο που βολεύει) κατ' ευθείαν ακινητοποιούνται και μαγικά φορτίζουν τα οχήματα! Ξέρω εγώ, πας Πάτρα το καλοκαίρι, αλλά μετά δεν βγαίνεις για ένα ποτάκι, ή Λάρισα, αλλά δεν πας για καφέ μετά! Ή Καλαμάτα αλλά όχι για μπάνιο!
Καλά σου λέω ότι είσαι ανίκητος! Η κουβέντα περί Πάτρας ξεκίνησε από τον driver-m, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι δεν μπορείς να πας Αθήνα Πάτρα γρήγορα. One way! Σε αυτόν απάντησα. Γκεγκε; Εσύ πετάχτηκες να πεις τη χαζομάρα σου. Και τη συνεχίζεις ως ανίκητος.
Οι δε αντιρρήσεις σου σε σχέση με τα κέντρα πόλεων ως αφετηρία μέτρησης χιλιομετρικών αποστάσεων σε μια γενική συζήτηση είναι απλώς βλακώδεις. Δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι ανέκαθεν οι χιλιομετρικές αποστάσεις μετρώνται από τα κέντρα των πόλεων. Και ότι όταν μιλάμε γενικά για αποστάσεις (και όχι όπως βολεύει εσένα και μένα) χρησιμοποιούμε αυτή τη σύμβαση.
Τέλος πάντων, δεν θα ασχοληθώ άλλο μαζί σου. Κέρδισες!
-
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@harisma23 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@driver-m said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Oι επιδοσεις ειναι πραγματι σημαντικες για οταν τις χρειαστεις, αυτο δε σηκωνει αμφισβητηση.
Το θεμα ειναι οτι οι υπερμαχοι των ηλεκτρικων κολλανε τοσο πολυ στις ρεπριζ λες και προκειται να κανουν κοντρες στα λιμανακια ή λες κι ενα αυτοκινητο 200+ αλογων εχει κακες ρεπριζ και χρειαζεσαι ξαφνικα 0-100 σε 3 δευτερολεπτα (που με τους δρομους που εχουμε παιζει και να βρεθεις σε κανα χωραφι αν επιταχυνεις τοσο ακαριαια).
Επισης, απ'τη μια κοπτονται τοσο για τις, πραγματι, ταχυτατες αυτες ρεπριζ αλλα το οτι αν πανε πανω απο 110 χλμ τα ηλεκτρικα παιζει να μη φτανουν ουτε μεχρι την Πατρα το κανουν αβαβα.
Μαλλον οταν ταξιδευει καποιος στην Αθηνων Κορινθου, την Αθηνων Λαμιας κλπ (με 2-3 λωριδες παντου) ειναι πολυ σημαντικοτερες οι ρεπριζ φεραρι απ'το να πας με φυσιολογικες ταχυτητες (130χλμ και σε σημεια και λιγο παραπανω) ωστε να μην σε περνανε μεχρι και τα 1600αρια του 2005 με τα 100 αλογα. Γιατι εγω τεσλα σε εθνικη οδο να παει πανω απο 110-120χλμ δεν εχω δει ισως και ποτε. Αντιθετα, συγχρονα αυτοκινητα σχετικα μεγαλης ιπποδυναμης σπανια τα βλεπεις να πανε κατω απο 140χλμ.
Εκτος κι αν τα τεσλα τα παιρνουν για ορεινες διαδρομες σε επαρχιακους δρομους...για να μεινουν απο μπαταρια στη μεση του πουθενα.Συμπυκνωμένο ποστ κόμπλεξ. Πρακτικά δεν ισχύει τίποτα από τα παραπάνω.
Το Model 3 LR είναι εξαιρετικό από στήσιμο και σε συνδυασμό με την τετρακίνηση βγάζει μια χαρά τα 440 άλογα του στο δρόμο. Επίσης με πραγματική αυτονομία τα 400 Km στην εθνική με 120 Km/h, μπορεί κάλλιστα να βγάλει τα 200 Km του Αθήνα - Πάτρα τάπα.
Όπως έχω ξαναγράψει, στην εθνική έχω πετύχει αρκετές φορές Evo και STi στη μεσαία λωρίδα με 100-120. Και λοιπόν; Τα χαρακτηρίζει αυτό;
Επίσης όσες φορές κάνω ταξίδι με το CC στα 140, είναι ζήτημα αν με προσπερνάει το 1% των αυτοκινήτων. Η πλειονότητα των αυτοκινήτων κινείται περί τα 100-120 (ή και πιο κάτω) και ένα 30% μεταξύ 120 και 140.Φιλική συμβουλή: Οδήγησε για να έχεις άποψη... Γιατί προς το παρόν δεν καταγράφεις άποψη αλλά συμπλέγματα!
440 αλογα σε ελληνικο επαρχιακο δρομο (γιατι γι'αυτο μιλουσαν τα ποστς στα οποια απαντησα) αν τα βγαλει καποιος με ασφαλεια και επιδοσεις ταυτοχρονα ας παει να τρεξει στο Ακροπολις να παρει και τιτλο. Αλλα το πιο πιθανο θα ειναι να εχει την καταληξη του Τοιβονεν.
Και ηλεκτρικο θα οδηγησω οταν βγαζει το Αθηνα Θεσσαλονικη ταπα και σ'ενα τεταρτο μπορει να ξαναβγαλει ταπα και το Θεσσαλονικη Αθηνα.
Ως τοτε τ'αφηνω σ'εσενα να πας "ταπα" με 120 χλμ μεχρι την Πατρα, να φορτιζεις μετα κανα 8 ωρο αν θες να φτασεις "ταπα" και μεχρι τον Πυργο και να χαιρεσαι που δε μπορεις να κανεις μια διαδρομη 4 ωρων χωρις σταση επειδη εσυ εισαι ακομπλεξαριστος χορηγος της Τεσλα ενω εγω "συμπλεγματικος" με τις αυτοκινουμενες μπαταριες.Καλά κάνεις! Μην οδηγήσεις ηλεκτρικό! Γιατί να οδηγήσεις; Αφού ξέρεις! Αφού ήδη έχεις άποψη! Σωστή κι εμπεριστατωμένη.
Πάντα ανίκητος, εύχομαι!
-
Χάρισμα, εσύ έχεις ηττηθεί καμιά φορά σε συζήτηση; ή έχεις πάντα δίκιο απέναντι σε "ανίκητους" που πάντα λένε "χαζομάρες" εφόσον εσύ έχεις άλλη γνώμη ή τολμούν να βλέπουν τα πράγματα διαφορετικά από σένα;
Αυτό, που 2-3 συνομιλητές σου ταυτόχρονα, σε διαφορετικά θέματα, λένε χαζομάρες εφόσον λένε κάτι διαφορετικό, και τους χαρακτηρίζεις με επίθετα για να αποδείξεις πόσο δίκιο έχεις, να το προσέχεις, δεν ξέρεις που μπορεί να σε βγάλει... -
Δεν βλέπω τον λόγο να προσπαθήσουν να μας ψήσουν για ηλεκτρικό αφού βλέπουν ότι δεν παίρνουμε βραση.
Ας εξαντλήσουν τα επιχειρήματα τους για την ανωτερότητα της ηλεκτροκίνησης σε όποιους πχ δίνουν 34.000 για αγορά corolla cross. Μπορεί να σταθούν πιο τυχεροί και να ψηθεί κανένας. Εκτός και πάνε στην αντιπροσωπεία της tesla με τα 33.000 που μας λένε ότι κοστίζουν, στο χέρι και τους πούνε ότι δεν τα δίνουν τόσο.
Τέλος ανωτερωτητα δεν δίνει το 0-100 και η απουσία θορύβου από τον κινητήρα. Ανωτερωτητα είναι να μην χρειάζομαι 15 εφαρμογές στο κινητό και 6 κάρτες για αντίστοιχους φορτιστές, να μην φτάνω μπροστά στην πρίζα και δεν λειτουργεί είτε η πρίζα είτε η εφαρμογή, να μην έχω δώσει 50.000 για ρόδες και να εκλιπαρώ για 2 kwh Ιανουάριο μήνα με τα παιδιά μέσα στο αυτοκίνητο, να μην θέλω την πρόσληψη "φορτιστομπατσων" για να διώχνουν τους θερμικούς από τις θέσεις φόρτισης αλλά και όσους έχουν ηλεκτρικό και τα έχουν αφήσει εκεί αν και γεμάτα, να γλιτώσω το κλέψιμο από τα πρατήρια αλλά να με χρεώνουν λάθος οι φορτιστές στην κάρτα και να περιμένω την επιστροφή, να μην αισθάνομαι εξερευνητής της γης γιατί κατάφερα να πάω μέχρι Τρίκαλα και πίσω λες και βρισκόμαστε στο 1960 και τέλος να μου βγαίνει το ίδιο η και άντε λίγο ακριβότερο το ταξίδι. Δικό μου κοστολογημενο ταξίδι άνω των 400 μιλίων με φόρτιση σε ταχυφορτιστες μου βγήκε πολύ παραπάνω από diesel και βενζίνη.
Σίγουρα κάποια στιγμή θα τελειώσει το ντίζελ και η βενζίνη, αλλά αυτή η ώρα δεν ήρθε ακόμη. Το βαρύ μεταφορικό έργο ακόμη ντιζελομηχανες το έχουν είτε σε πλοία είτε σε φορτηγά. Έχετε υπόψιν τι ενέργεια θέλει ένα ψυγείο για να σας φέρει τις μπανάνες σας και το Γκοτζίλα από την άλλη άκρη του Ατλαντικού τα πράγματα που παραγγέλνετε από Κίνα. Η ντιζελομηχανη ακόμη κάνει να γυρίζει ο πλανήτης. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου και αρώματα. Τώρα αν πιστεύετε ότι θα αλλάξει αυτό με ηλεκτρικό ferry boat στη διαδρομή Πέραμα Παλούκια μέσα και εγώ.
Μέχρι τότε ας προβληματιστούμε με το ερώτημα τελικά ποιος έχει προτεραιότητα σε πρίζα. Αν έφτασε πρώτο το plug in μπορεί να φορτίσει η προτεραιότητα έχει το αμιγώς ηλεκτρικό. -
Γιατί χρειάζονται οι επιταχύνσεις και ρεπρίζ των ηλεκτρικών;
Γιατί υπάρχουν ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ!Όπου υπάρχουν όρια ταχυτήτων ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ ο μόνος τρόπος να δώσεις ενδιαφέρον στην διαδρομή σου και να κερδίσεις χρόνο είναι να επιταχύνεις δυνατά μέχρι το όριο ταχύτητας.
Ακόμα και στα τμήματα των αουτομπαν που δεν εχουν όριο το ίδιο ισχύει ,όποιος εχει την καλλίτερη επιτάχυνση εν κινήση κλείνει γρήγορα τα κενά της κυκλοφορίας και περνάει μπροστά.Σκεφτείτε το και αλλιώς αφου υπήρχε άτυπο όριο στα 250 γιατί υπήρχε Ε55 AMG ; γιατί έριχνε στο RS6 1,5 δευτερόλεπτο στο 0-160 ! Γιατί υπήρχε S65 AMG ; γιατί δεν μπορεί ρε φίλε να εχουν καλλίτερες ρεπρίζ τα E class V8 απο τα S class V12!
Τα πρώτα ηλεκτρικά που τόνισαν αυτό το χαρακτηριστικό (tesla model S) κέντρισαν το ενδιαφέρον των παχιών πορτοφολιών και του ειδικού τύπου , τζάμπα μάρκετινκ που στοχεύει κατευθείαν στο εγωιστικό και ανταγωνιστικό ένστικτο του (πλούσιου) αρσενικού άντρα και ταυτόχρονα ηλεκτρισμός, co2 , πράσινη ενέργεια που στοχεύει στις Γκρέτες!
-
Α ρε Ματτέο, δεν έχεις καταλάβει ότι από την στιγμή που μπήκε η Κίνα στο παγκόσμιο εμπόριο ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση;
Σαβουροποίηση, μόστρα...και καταστροφή οικονομιών άλλων χωρών.Κάτι σαν τα κτίρια στην Τουρκία που έπεσαν σαν τραπουλόχαρτα.
Από έξω κούκλα και από μέσα πανούκλα.EE: Σε ποια χώρα «κατέρρευσαν» οι πωλήσεις ηλεκτρικών ΙΧ;
Ειδικότερα η Ιταλία ανακοίνωσε την αντίθεσή της στα ευρωπαϊκά σχέδια να απαγορεύσουν την πώληση νέων αυτοκινήτων βενζίνης και diesel σε 12 χρόνια, με τον υπουργό Μεταφορών κ. Matteo Salvini να χαρακτηρίζει την ταχεία μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα «αυτοκτονία» και «δώρο» στην κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία.
Οι κανόνες που εγκρίθηκαν από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα απαιτήσουν ότι έως το 2035 οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει να επιτύχουν 100% μείωση των εκπομπών CO2 από τα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται, κάτι που θα καθιστούσε αδύνατη την πώληση νέων οχημάτων με ορυκτά καύσιμα στο μπλοκ των 27 χωρών.Αυτό το σχέδιο έχει πέσει άσχημα στην Ιταλία, όπου βρίσκονται οι μάρκες όπως η Fiat και η Alfa Romeo, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία εξακολουθεί να επικεντρώνεται σε μεγάλο βαθμό στην τεχνολογία των κινητήρων εσωτερικής καύσης.
«Όλοι μας νοιαζόμαστε για το νερό, την ποιότητα του αέρα και ένα καθαρότερο περιβάλλον… αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα απολύσουμε εκατομμύρια εργαζομένους και θα κλείσουμε χιλιάδες επιχειρήσεις», δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Matteo Salvini, ο οποίος ηγείται του δεξιού κόμματος.
https://www.newsauto.gr/news/ee-se-pia-chora-katerrefsan-i-polisis-ilektrikon-ich/
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση