Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 2016
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 2016
    • 1
    • 2
    • 341
    • 342
    • 343
    • 344
    • 345
    • 430
    • 431
    • 343 / 431
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    117
    8609
    138525
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • xenos
      xenos last edited by

      Οι οθόνες λίγο ενοχλητικά φωτεινές φαίνονται στις φωτό ή είναι μόνο δική μου απόψη;

      Φληναφήματα και πομφόλυγες...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Εχει διάφορες επιλογές φωτεινότητας, αλλά εμείς έτσι και αλλιώς είμαστε πολύ ψηλοί και δεν μας ενοχλεί.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap @criuser last edited by lap

          @criuser said in Peugeot 3008 2016:

          Εχει διάφορες επιλογές φωτεινότητας, αλλά εμείς έτσι και αλλιώς.....φοράμε μονίμως γυαλιά ηλίου

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • A
            antoniokon last edited by

            Πολύ ωραίο!

            Εύχομαι χωρίς θέματα...

            Ευγενική υπενθύμιση....αν και εφόσον βρεθεί χρόνος...#thelo-volta....

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              criuser last edited by

              Ευχαριστώ πολύ.

              Εγώ παραμένω με το αιρκρος.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                groover1972 @georgemit last edited by

                @georgemit said in Peugeot 3008 2016:

                alt text

                έτσι βρίσκουμε το σημείο G;

                georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  groover1972 @criuser last edited by

                  @criuser said in Peugeot 3008 2016:

                  Ευχαριστώ πολύ.

                  Εγώ παραμένω με το αιρκρος.

                  να το χαίρεται ο γιος Κριου! πολύ όμορφο φαίνεται!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • georgemit
                    georgemit @groover1972 last edited by

                    @groover1972 said in Peugeot 3008 2016:

                    @georgemit said in Peugeot 3008 2016:

                    alt text

                    έτσι βρίσκουμε το σημείο G;

                    Ναι! Και ξεκινάει το squirting. 😁
                    Επίσης έτσι επιλέγουμε ταχύτητες στα καινούρια αυτόματα.

                    i30 160 N line!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • katafractos17
                      katafractos17 last edited by katafractos17

                      4Τροχοί - Αποκάλυψη για τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid

                      Περισσότερη οικονομία και απόδοση για τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid.

                      Τόσο το Peugeot 3008 όσο και το μεγαλύτερο 5008 αποκτούν τώρα ένα εντελώς νέο αυτοφορτιζόμενο και υβριδικό σύστημα κίνησης το οποίο υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε πραγματικές συνθήκες έως και 15% σε σχέση με τις προγενέστερες βενζινοκίνητες εκδόσεις – αλλά και υψηλότερη απόδοση.

                      Ο οδηγός των 3008 Hybrid και 5008 Hybrid ενημερώνεται για τη λειτουργία του υβριδικού συστήματος μέσω του i-Cockpit και οι διάφορες λειτουργίες του μπορούν να ενεργοποιηθούν αυτόματα. Στην καθημερινή οδήγηση, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και οι ηλεκτροκινητήρες συνεργάζονται ή λειτουργούν ξεχωριστά για τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.

                      Κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, ο ηλεκτροκινητήρας παρέχει πρόσθετη ροπή στον βενζινοκινητήρα στις χαμηλές στροφές, ενώ κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης ο ηλεκτροκινητήρας αντιστρέφει τη λειτουργία του σε γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας των 48 V. Κίνηση με αμιγώς ηλεκτρική ενέργεια και μηδενικές εκπομπές επιτυγχάνεται στην πόλη για μικρές αποστάσεις και κατά τη διάρκεια των ελιγμών των δύο οχημάτων.

                      Σύμφωνα με την Peugeot οι απαιτήσεις σε καύσιμο είναι – όπως αναφέραμε και προηγουμένως – έως και 15% λιγότερες, ενώ οι εκπομπές CO2 «εκκινούν» στο 3008 Hybrid από τα 126 gr/χλμ. και από τα 128 για 5008 Hybrid. Σε σύγκριση με έναν μη εξηλεκτρισμένο κινητήρα βενζίνης με συγκρίσιμα χαρακτηριστικά, το νέο υβριδικό σύστημα προσφέρει μέση εξοικονόμηση καυσίμου περίπου 1 λίτρο/100 χλμ. Αυτή η εξοικονόμηση επιτυγχάνεται κυρίως στην πόλη (- 2,5 λιτ./100 χλμ.) και στον ανοιχτό δρόμο (-0,7 λιτ./100 χλμ.), ενώ η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο παραμένει αμετάβλητη.

                      Με εξαίρεση την 48βολτη μπαταρία, η οποία βρίσκεται εγκατεστημένη κάτω από το εμπρός δεξί κάθισμα των νέων Peugeot 3008 Hybrid και 5008 Hybrid, όλα τα υπόλοιπα «εξαρτήματα» του υβριδικού συστήματος είναι εγκατεστημένα κάτω από το εμπρός καπό.

                      Εκεί θα βρει κανείς τη νέα γενιά του γνωστού βενζινοκινητήρα 1,2 PureTech, ο οποίος εξακολουθεί να είναι 3κύλινδρος αποδίδοντας όμως τώρα 100 kW, δηλαδή 136 ίππους και ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Το εν λόγω σύνολο διαθέτει υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και λειτουργεί στον κύκλο Miller.

                      Το υβριδικό σύστημα συμπληρώνεται από ένα νέο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την ονομασία e-DSC6, το οποίο «στεγάζει» τον ηλεκτροκινητήρα. Πρόκειται ένα σύγχρονο μοτέρ μόνιμου μαγνήτη, το οποίο αποδίδει μέγιστη ισχύ 21 kW, δηλαδή 28 ίπποι, σε συνδυασμό με ροπή 55 Nm.

                      Σε ότι αφορά την μπαταρία, η Peugeot αναφέρει ότι η μικτή χωρητικότητά της είναι 898 W/h και η ωφέλιμη 432 W/h. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω 48βολτη μπαταρία δεν καταργεί την «παραδοσιακή» 12βολτη.

                      Όπως ανακοίνωσε η Peugeot, ο κινητήρας αντικαθιστά τον PureTech 130 EAT8 και σύντομα θα είναι διαθέσιμος σε άλλα μοντέλα της, όπως τα 208, 2008, 308, 308 SW και 408.

                      Τα νέα Peugeot 3008 και 5008 Hybrid θα παράγονται στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Sochaux και θα πωλούνται στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

                      alt text

                      alt text

                      alt text

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Άντε να πάρει νέο ο γάτος.

                        Moments before detonation...

                        gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • antonakis
                          antonakis last edited by

                          Επίσης...

                          Μέσα στην πόλη κάνουν λόγο για μια ηλεκτρική λειτουργία για το 50% του χρόνου κίνησης που έχει σα συνέπεια η εξοικονόμηση καυσίμου να φτάνει, ενδοαστικά, μέχρι και τα 2,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.
                          Η μέση μείωση της κατανάλωσης υπολογίζεται σε 15% που αντιστοιχεί σε περίπου 1,0 λίτρο σε σχέση με τις μέχρι τώρα αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις. Η αντίστοιχη μέση μείωση των εκπομπών CO2 φτάνει το 20% τόσο στο 3008 όσο και στο 5008.

                          Τα έγραφε ο lap και δεν τον πιστεύατε για τα mild.

                          Moments before detonation...

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • gatoz
                            gatoz @antonakis last edited by

                            @antonakis said in Peugeot 3008 2016:

                            Άντε να πάρει νέο ο γάτος.

                            #apapa
                            #pote_xana

                            #milf-a-man

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • fanis75
                              fanis75 moderator @antonakis last edited by

                              @antonakis said in Peugeot 3008 2016:

                              Τα έγραφε ο lap και δεν τον πιστεύατε για τα mild.

                              Δεν είναι ακριβώς mild αυτά αφού το ηελκτρομοτέρ είναι αρκετά δυνατό για να μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο χωρίς την συνδρομή της ΜΕΚ. Τα "παραδοσιακά" MHev δεν μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά ούτε για 1 μέτρο.
                              Μοιάζει πολύ με το σύστημα της Αλφα/Φιατ και μάλλον είναι το ίδιο (6αρι διπλοσυμπλεκτο με το ηλεκτρομοτέρ μεσα) με άλλο κινητήρα. Οπότε θα έχουμε συνδυασμό βλαβών του Puretech με τον διπλοσύμπλεκτο....καλά θα περάσουν οι ιδιοκτήτες!!

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              D S L 3 Replies Last reply Reply Quote 6
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Να τα ξεχωρίσουμε λίγο γιατί συνεχώς τα μπερδεύετε.

                                Mild hybrid είναι λόγω της τάσης του συστήματος.

                                Τέλεια και παύλα. Δεν έχει ναι μεν αλλά.

                                Πάμε παρακάτω, η τυπολογία του είναι διαφορετική. Ονομάζεται p3. Δηλαδή δεν έχει ιμάντα αλλά καθετε πάνω στο κιβώτιο. Αυτό του δίνει το πλεονέκτημα των λιγότερων απωλειών και έτσι την καλύτερη απόδοση και συνδρομή.

                                Αυτά με τον ιμάντα ονομάζονται p0 και έχουν μεγαλύτερες απώλειες.

                                Στην σύγκριση μεταξύ των δύο ας πούμε αυτό της peugeot, p3, να έχει όφελος 2,5λ/100χλμ σε αστική μετακίνηση, ενώ στα πιο απλοϊκά, p0, να έχουν οφελος 1,8-2λ/100χλμ σε αστική μετακίνηση.

                                Τα suzuki φορούν τα p0 λόγω κόστους.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @fanis75 last edited by

                                  @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

                                  @antonakis said in Peugeot 3008 2016:

                                  Τα έγραφε ο lap και δεν τον πιστεύατε για τα mild.

                                  Δεν είναι ακριβώς mild αυτά αφού το ηελκτρομοτέρ είναι αρκετά δυνατό για να μπορεί να κινήσει το αυτοκίνητο χωρίς την συνδρομή της ΜΕΚ. Τα "παραδοσιακά" MHev δεν μπορούν να κινηθούν αμιγώς ηλεκτρικά ούτε για 1 μέτρο.
                                  Μοιάζει πολύ με το σύστημα της Αλφα/Φιατ και μάλλον είναι το ίδιο (6αρι διπλοσυμπλεκτο με το ηλεκτρομοτέρ μεσα) με άλλο κινητήρα. Οπότε θα έχουμε συνδυασμό βλαβών του Puretech με τον διπλοσύμπλεκτο....καλά θα περάσουν οι ιδιοκτήτες!!

                                  Είσαι πολύ κακός άνθρωπος τελικά! Από τότε που πήρες Toyota άλλαξε η ψυχοσύνθεσή σου!

                                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • antonakis
                                    antonakis last edited by

                                    Κι αυτό είναι το κιβώτιο/μοτέρ

                                    https://www.media.stellantis.com/at-de/opel/press/groupe-psa-selects-punch-powertrain-technology-for-its-future-electrified-transmission-systems

                                    Και η Στέλλα mild το ονομάζει
                                    "This electrified Dual Clutch Transmission – hybrid DT2 – with a 48V motor will equip Mild Hybrid Electric Vehicles."

                                    Moments before detonation...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Μα μέχρι αυτή την τάση έτσι ονομάζονται. Ακομα και στα 60v να πάνε και πάλι mild hybrid θα λέγονται. Είναι το εύρος της τάσης που καθορίζει την ονομασία τους.

                                      Η τυπολογία όμως είναι σαφέστατα ανώτερη διότι έχει μικρότερες απώλειες

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        super-t @fanis75 last edited by

                                        This post is deleted!
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap @fanis75 last edited by lap

                                          @fanis75 said in Peugeot 3008 2016:

                                          Οπότε θα έχουμε συνδυασμό βλαβών του Puretech με τον διπλοσύμπλεκτο....καλά θα περάσουν οι ιδιοκτήτες!!

                                          Για τον puretech δεν το ξέρουμε, είναι εξέλιξη των προηγούμενων και σε διαφορετικό κύκλο καύσης. Λογικά ως εξέλιξη έχουν εντοπίσει λάθη και τα έχουν διορθώσει.
                                          Εάν δεις την ιστορία της psa πάντα τα πρώτα μοτέρ μιας σειράς ήταν αναξιόπιστα και μετά από χρόνια τα έκανε όντως σκυλιά.

                                          Στο κιβώτιο τώρα, το θετικό του είναι πως ξεκινά πάντα από σταση με ηλεκτρισμό. Το ίδιο και στο creeping στο παρκάρισμα. Αυτό στην ουσία αποκλείει τους συμπλέκτες από την φθορά της εκκίνησης που είναι ο βασικός λόγος υπερθέρμανσης των κιβωτίων αυτών.

                                          Έχω ελπίδες πως μπορεί να είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε αξιοπιστία και οδηγική αίσθηση.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Stellantis..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 430
                                            • 431
                                            • 343 / 431
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr