-
Μα για την επαρχία είναι στην ουσία. Εκεί είναι το στοιχείο του.
-
Αν "επαρχία" εννοείτε τις κοινότητες με τα second homes Αθηναίων μεσοϋψηλών εισοδημάτων, δεν αποκλείεται να έχουν εκεί κι ένα τέτοιο αφημένο στη πρίζα, να πηγαινοέρχονται στη πλαζ και το μπακάλικο. (Που θα φτάσει εκεί φορτωμένο σε καρότσα).
Αλλά ότι ντόπιος "επαρχιώτης" θα αγοράσει ΑΜΙ για να κυκλοφορεί στην επαρχία, κρατήστε πολύ μικρό κουβαδάκι με ρόδες. -
@criuser said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Μεγάλο λάθος αν πιστεύει κάποιος ότι το να κινείται σχετικά αργά δημιουργεί μποτιλιαρίσματα στην πόλη.
Ο μεσαίος περιφερειακός του Μονάχου, μίτελερ ρίνγκ, για τους ντόπιους, είναι ένας αυτοκινητόδρομος με 3+3 λωρίδες, σε κάποια σημεία με 4+4 και ανισόπεδους κόμβους που έχει όριο 60 χαω, το οποίο τηρείται αυστηρά, έως πολύ αυστηρά.
Σε ερώτηση μου γιατί έχουν τόσο χαμηλό όριο, η απάντηση ήταν ότι με το χαμηλό όριο, υπάρχει σταθερή ροή, μικρότερες αποστάσεις μεταξύ των αυτοκινήτων με αποτέλεσμα να αυξάνεται η χωρητικότητα του δρόμου, ενώ έτσι δεν έχουν απότομα φρεναρίσματα και καραμπόλες, ούτε μποτιλιαρίσματα.
Αντίθετα εμείς οι γκαζόβιοι στον Κηφισό έχουμε 1-2-3 τρακαρίσματα την ημέρα που τραβάνε μποτιλιαρίσματα χλμ και αυξομειώσεις ταχύτητας που επίσης δημιουργεί μποτιλιάρισμα και όλα τα προβλήματα.
Α γεια σου. Οπως τα περιγραφεις ειναι τα πραγματα. Η τωρινη κατασταση ευννοει τους γκαγκουρες μονο των ΔΠ. Οπως γραφει ομως ο Δουβλινος η ζωη προχωρα και θα βρει το ρυθμο της και ως αγορα ακομη. Τετοια αμαξακια ειναι μονοδρομος αν θελουμε να αποφυγουμε τα μποτιλιαρισματα και να γλυτωσουμε απο τον καρκινο των ΜΕΚ. Επιμενω πως το μεγαλυτερο προβλημα δεν ειναι η μεταβαση σε ενα τετοιο τροπο ζωης αλλα η ταυτογχρονη αναπτυξη της τεχνολογιας και ανακυκλωσης μπαταριων. Ολα τα υπολοιπα κουβεντες για χεραδες.
-
Σύγκρινε λίγο πληθυσμό σε αυτές τις πόλεις με την Αθήνα και το ότι αυτοί έχουν 7-8 ή και περισσότερους εισόδους και εξόδους ενώ η Αθήνα με περισσότερο πληθυσμό μόνο 2 (προς Κόρινθο και προς Λαμία).Ακόμη και η Αττική οδό στην Αθηνών Λαμίας σε ρίχνει. Ολοκληρωμένο δίκτυο συγκοινωνιών όχι 20 ετών λεωφορεία, και κάποιες υποδομές εκτός πόλης. Εδώ έχεις τις μεταφορικές δίπλα από την Ακροπολη και προσπαθούν όλοι αυτοί να βγουν από την Αθήνα από τρεις λωρίδες στη Ν. Φιλαδέλφεια. Τι συγκρίνουμε τώρα;
-
Πάντως επειδή οντως η αγορά τα κανονίζει όλα ένα μικρο μτχ 1000ρακι-1400αρι 15ετιας προς την ή στη τριτη εκατονταδα χιλιάδων χιλιομέτρων του ξεκινά τώρα, εδώ, στην Ελλαδα από τα 4000€ κατά μέσο ορο. Και επειδή εδώ είναι Βαλκάνια δεν είναι παιξε-γελασε, αυτα θα μείνουν για πολύ καιρό ακόμα.
Άνθρωποι οι οποίοι χρειάζεται να κινούνται σε Α.Ο., Κηφισό, Καβάλας κτλ κτλ για να πάνε στη δουλειά τους δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν από τροχήλατα κουτακια με τελική που όσοι είχαμε αγωνιστικά ποδήλατα μικροί ήταν η "χαλαρή" μας.
Tο Μόναχο έχει κάπου 6εκ πληθυσμό συνολικα λαμβάνοντας υπόψη και την ευρύτερη περιοχή. Προφανώς και μιλάμε για άλλα δεδομένα. Το ίδιο και η Φρανκφούρτη.
-
This post is deleted! -
Έλα ντε, κάτι aixam μια χαρά υπήρχαν παλιοτερα (δεν είχε επιδότηση θα μου πεις οπότε amiθηκε ) άλλα εμείς πρέπει τώρα να τρέχουμε γυμνοί από τη χαρά μας στα λιβάδια της 🤏κινητικότητας. Όπως τα λες κατά τα άλλα, να έχουμε 4-5 αυτοκίνητα ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες. Πρώτα το SUV γιατί μεγαλώσαμε, ένα ηλεκτρικό για την πόλη και "φτου κακά" σε κάθε εναν που επιμένει να οδηγεί παρά να μεταφέρεται.
Το Smart fortwo περπάτησε ακριβώς επειδή είχε επαρκή ταχύτητα κίνησης και σε αυτοκινητοδρομους αλλιώς θα ήταν και αυτό μια αποτυχία.
-
@johanndelta said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Έλα ντε, κάτι aixam μια χαρά υπήρχαν παλιοτερα (δεν είχε επιδότηση θα μου πεις οπότε amiθηκε ) άλλα εμείς πρέπει τώρα να τρέχουμε γυμνοί από τη χαρά μας στα λιβάδια της 🤏κινητικότητας. Όπως τα λες κατά τα άλλα, να έχουμε 4-5 αυτοκίνητα ο καθένας ανάλογα με τις ανάγκες. Πρώτα το SUV γιατί μεγαλώσαμε, ένα ηλεκτρικό για την πόλη και "φτου κακά" σε κάθε εναν που επιμένει να οδηγεί παρά να μεταφέρεται.
Το Smart fortwo περπάτησε ακριβώς επειδή είχε επαρκή ταχύτητα κίνησης και σε αυτοκινητοδρομους αλλιώς θα ήταν και αυτό μια αποτυχία.
Το smart περπάτησε γιατί υπήρχαν φράγκα. Δες πόσο είχε τότε μια μεσαία έκδοση (άσε κάτι brabus) και τι άλλο έπαιρνες. Εδώ ο κόσμος ζει σε ενεργειακή φτώχεια, ρωτάνε πόσο έχει η kwh και ονειρεύονται ότι θα σκάψουμε όλη τη Μέση Γη για να πάρει, αν μπορέσει ποτέ φτηνό ηλεκτρικό. Σε μια χώρα με 300 ημέρες ηλιοφάνεια, ανάβουν ακόμη ηλεκτρικό θερμοσίφωνα μέσα στο Καλοκαίρι με 40 βαθμούς.
-
Το σμάρτ περπάτησε γιατί το πούλαγε η μερσεντές.
Αν το πούλαγε η χιουντάι, ούτε το 1/100 δεν θα πουλούσε...
Ξέρεις πόσοι κλειδοκράτορες όταν τους ρώταγαν τι αμάξι έχουν, έλεγαν το μικρό μερσεντές το σμάρτ
-
Επειδή τα έχω δει αυτά τα axaim, με diesel το τι μποχα έβγαζαν πίσω τους δεν λέγεται. Σαν φορτηγά. Δεν είχαν φίλτρα.
Δεν φτάνει που πήγαιναν με 50χλμ/ώρα, οποίος ήταν πίσω τους έφτυνε μαυρίλα από αυτά που έβγαζαν.
Τα σύγχρονα microcars που είναι evεχοθν σκοπό να είναι φθηνά όπως και είναι σε τόσες χώρες.
-
@johanndelta said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Το Smart fortwo περπάτησε ακριβώς επειδή είχε επαρκή ταχύτητα κίνησης και σε αυτοκινητοδρομους αλλιώς θα ήταν και αυτό μια αποτυχία.
+θερμικός κινητήρας
Τα ηλεκτρικά μικροκουβαδάκια μόνο περισσότερες σκοτούρες προκαλούν.
Θερμικό = Βάζεις μπρος πας βενζινάδικο σε 2 λεπτά έφυγες και ασχολείσαι μόνο με την καθημερινότητά σου.
Ηλεκτρικό = Κοιτάς συνέχεια με κρύο ιδρώτα της ένδειξη της μπαταρίας και κάνεις τον σταυρό σου, να βρεις κάπου πρίζα (που να λειτουργεί) και φυσικά να έχεις άπλετο χρόνο για φόρτιση.
-
@storm said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ηλεκτρικό = Κοιτάς συνέχεια με κρύο ιδρώτα της ένδειξη της μπαταρίας και κάνεις τον σταυρό σου, να βρεις κάπου πρίζα (που να λειτουργεί) και φυσικά να έχεις άπλετο χρόνο για φόρτιση.
Γιαυτό σε αυτή τη φάση το ιδανικότερο κοινό είναι αυτοί που ξέρουν ότι θα έχουν μπρίζα εκεί που θα ξεκινήσουν και εκεί που θα φτάσουν, χωρίς ενδιάμεσες στάσεις.
Συνήθως έχουν big pockets. -
Κοιτάζω την ιστορία του φίλου εδώ...
https://www.youtube.com/watch?v=BA2qJKU8t2k&t
Και αυτά στην Αμερική που έχει κάπως καλύτερο δίκτυο φόρτισης.Και αρχίζω να σκέφτομαι όλους αυτούς τους συγγενείς που κάποια στιγμή μας ζήτησαν να τους φτιάξουμε τον εκτυπωτή, το κινητό... the horror...
-
Όταν βγάλουν οι τοστιέρες τετοιες αυτονομίες τα ξαναλέμε
-
Όταν μου δείχνει τόσα χλμ στο ντίζελ το φουλαρω πάλι. Πολύ λίγα για χλμ αυτονομίας.
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όταν μου δείχνει τόσα χλμ στο ντίζελ το φουλαρω πάλι. Πολύ λίγα για χλμ αυτονομίας.
Σπύρο αθροιστικά με τα διανυθεντα από το γέμισμα δες τα. Με πάνω από 700 χλμ αυτονομίας με ένα απλο τουρμπο βενζινης τι να την κανεις την τοστιέρα ;
-
@iceman7 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Όταν μου δείχνει τόσα χλμ στο ντίζελ το φουλαρω πάλι. Πολύ λίγα για χλμ αυτονομίας.
Σπύρο αθροιστικά με τα διανυθεντα από το γέμισμα δες τα. Με πάνω από 700 χλμ αυτονομίας με ένα απλο τουρμπο βενζινης τι να την κανεις την τοστιέρα ;
Diesel-αρα, φλερτάρεις με 4ψηφιο 7 στις 10!
Αχ ρε Mazda τι έβγαλες πάλι..3.3..
-
Φίλοι τα πράγματα είναι πολύ απλά. Έχω συνηθίσει σε αυτονομία 780 - 920 χλμ με ένα γέμισμα και πριν εμφανιστεί η ρεζέρβα στο καντράν. Χρειάζεται ένα ηλεκτρικό πολλή προσπάθεια και λογική τιμή για να πάρει μια θέση στο γκαράζ μου. Ακόμη και η Gla ή η Χ1 βενζίνης βγάζουν 530 το ένα και 620 το άλλο πριν δείξουν εικονίδιο για ανεφοδιασμό. Και είναι αμάξια να τα χαίρεται κάποιος. Όχι να βγάλει πλάνο πορείας πριν ξεκινήσει ένα ταξίδι ακόμη και στο Αθήνα - Καρπενήσι. Για εμένα μάλιστα που είμαι και παράξενος (δείκτης καυσίμου πάντα μέση και πάνω) δεν παίζει η τοστιέρα ούτε με σφαίρες! Επίσης η οικολογική μου συνείδηση δε μου επιτρέπει να έχω μπαταρία στο αυτοκίνητο γιατί οι κύκλοι φόρτισης εκφόρτισης και η κατασκευή της - μεταφορά απαιτούν έργο μαζί με την συλλογή και ανακύκλωση της που απλά δεν υπάρχει. Το πρόβλημα αυτό θα φανεί σύντομα και μακάριοι όσοι δε το καταλαβαίνουν. Τα ηλεκτροκίνητα στη φάση αυτή μόνο για οχήματα ειδικού σκοπού θα πρεπε να αναφέρονται. Τα Φεβ επίσης. Δε δέχομαι μετά τόση προπαγάνδα να μαθαίνω πως ένα Φεβ σε μακρινό ταξίδι θα φτάσει να καίει ότι και ο πρόγονος του. Για να μη πω για το τι θα γίνει όταν η μπαταρία χρειαστεί αντικατάσταση. Οι περισσότεροι θα δουν το ξηλωμα με όχι τόσο φιλικό τρόπο. Επίσης δε θα πω τπτ για την απόσβεση χρημάτων που απλά δεν προβλέπεται για ανθρώπους που αρέσκονται να ταξιδεύουν με αυτοκίνητο.
-
Το παιχνίδι θα αλλάξει μόνο με τις solid state μπαταρίες
-
@spi_duster said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Δε δέχομαι μετά τόση προπαγάνδα να μαθαίνω πως ένα Φεβ σε μακρινό ταξίδι θα φτάσει να καίει ότι και ο πρόγονος του.
Δεν είναι προπαγάνδα, είναι γνώση. Έχουμε βάλει πολλές φορές τις δοκιμές και εδώ στην Ελλάδα από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης που αντικρούει την άποψη σου.
Ένα phev καταναλώνει ελάχιστα παραπάνω από ένα αυτοφορτιζομενο full hybrid σε ταξίδι και σαφέστατα λιγότερο από diesel και βενζίνη με αντίστοιχη ιπποδύναμη.
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση