-
Ωπα, δε φλεξάρω τίποτα και δεν έχω έπαρση γιατί έχω στερηθεί πολλά για να πάρω ένα αυτοκίνητο. Πχ. ούτε ταξίδια εξωτερικό, ούτε ακριβά ρούχα, ούτε ακριβές εξόδους και εστιατόρια. Λέω ξανά και ξανά οτι ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα τάμπλετ με ρόδες των 60,000δων πολύ απλά γιατί είναι μια μηχανική δημιουργία με κιβώτιο και μηχανή και όχι ένας υπολογιστής με ρόδες.
Από εκεί και πέρα εσυ εισαι αυτός που έβαλε στην κουβέντα τα παιδιά, τα σπίτια και εγώ δεν ξέρω τι άλλο που είναι εντελώς άσχετα. Δε με αφορά η συγκεκριμένη κουβέντα.
Αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεων γιατί μούρη δεν έχω πουλήσει ποτέ και για κανένα λόγο. Και το οτι έβγαλα κάποια χρήματα για προκαταβολή για να πάρω με δόσεις προφανώς ένα αμάξι δε σημαίνει ούτε οτι έχω στην άκρη 50 χιλιάρικα, ούτε μαγαζί γωνία στη Γλυφάδα ούτε τίποτα.
Το λήγω εδώ γιατί κανένας δε θα μετακινηθεί από τις θέσεις του και δεν έχει νόημα.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα
τάμπλετ με ρόδες των 60,000δωνηλεκτρικο αυτοκίνητο των 60000True story, συμφωνώ!!
Πολυ περισσότερο fun to drive.
Δεν σημαινει αυτό ότι και το ηλεκτρικο δεν εχει τα πλεονεκτήματα του. Απλά και γω προτιμω το fun to drive
-
Φυσικα και μπορει ενα ηλεκτρικο να δωσει εξαιρετικες στιγμες απολαυσης. Αρκει να μην ειναι ΑΜΙ.
-
@diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα τάμπλετ με ρόδες των 60,000δων πολύ απλά γιατί είναι μια μηχανική δημιουργία με κιβώτιο και μηχανή και όχι ένας υπολογιστής με ρόδες.
Ωπα τι είπες τώρα , μη κάνεις το λάθος και μετρήσεις μόνο τους υπολογιστές που εχoυν τα ST N MX
Μηχανική δημιουργία ; απο robot φτιάχνονται και αυτά σε αυτοματοποιημένες μονάδες παραγωγής και είναι καλά αυτοκίνητα γιατί με υπολογιστές σχεδιάστηκαν ,όπως όλα τα αυτοκίνητα απο τα τέλη της δεκαετίας του ΄80.
Δεν με πείθεις με αυτά που λες βαλτός είσαι να τους σπρώξεις όλους στα ηλεκτρικά
Αν δεν μου δείξεις βίντεο που ρυθμίζεις μόνος καρμπυρατέρ ή τις διάφορες γωνίες σε ανάρτηση δεν ανακαλώ old school -
Ενώ όσοι γράφουμε εδώ έχουμε άπαντες νυν και αεί προσωπική βιωματική εμπειρία και γνώση για όλα όσα σχολιάζουμε ... Και μάλιστα έχουμε και πλήρη επίγνωση των ειδικών προσωπικών συνθηκών, των υποκειμενικών προτιμήσεων και της κλίμακας ιεραρχικής αξιολόγησης του καθενός από τους υπολοίπους ... Μπορούμε δε να εκφράσουμε ολιστική άποψη για την ανωτερότητα η μη του Χ ηλεκτρικού έναντι του Υ Θερμικού οχήματος γιατί πχ έχουμε προσωπικά παραδείγματα για το τι ακριβώς θα συμβεί στα 200.000χλμ χρήσης ή το ποιο είναι το κόστος επισκευής ή αξία μεταπώλησης μετά από χοντρή στούκα.
Δαγκωτό λοιπόν υπέρ του diego1960 για ένα και μόνον λόγο : H κραυγαλέα επιδεικτική & επιλεκτική ορθοπολιτικότητα ορισμένων εκ των εγκαλούντων είναι τραγικά ανορθολογική, απολύτως μεροληπτική και εν τέλει γελοία.
Κουμάντο στις αυλές σας, "εδώ" (όπως και κάθε φόρουμ) δεν είναι ακαδημαϊκό αμφιθέατρο ούτε επιστημονική ημερίδα. Ένας καφενές είναι που ο καθένας μας μπουκάρει και λέει τη παπάτζα του.
-
aka #ptna_ola
χαχαχαχ -
Βιωματικά πάντα
αλλάζω μόνος μου τα χειμωνιάτικα λάστιχα
βάζω led μόνος μου
εχω βάλει μπροστά οχήματα που είχαν ατροφία γιατί οι οδηγοί (Αμερικάνοι ενα hummer εως Αλβανοί κάτι σιλό φορτηγά ) τον έπαιζανπαλιά έβγαλα το turbo και το intercooler απο ενα Uno turbo και το έβαλα σε ενα swift...
και στο χωριό τις προάλλες πήγα στα χωράφια με δίχρονο sachs Ανατολικής Γερμανίας
Όποιος αντέχει ας δει το βίντεο με το ετήσιο σέρβις ενός model 3 που έβαλα στο τοπικό της TESLA , ροπόκλειδα, μπρός-πίσω τα ελαστικά και ευθυγράμμιση , πιο old school μόνο ακτινολόγηση σε τροχούς Jaguar του ΄60 ξέρω ...
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ναι το είδα το βιντέακι, όντως ενδιαφέρων. Όμως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά? Όπου υπάρχει μέταλλο και κινούμενα μηχανικά μέρη η ρουτίνα συντήρησης και ελέγχων παραμένει η ίδια ανεξαρτήτως τύπου συγκροτήματος ισχύος, μετάδοσης, και ηλεκτρονικών μπλιμπλικιών. Πάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.
Ε! Αυτό το απλό. Δεν θέλουν να το καταλάβουν.
Αποκλείεται να μην μπορούν. Δεν θέλουν. -
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελΠάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.
Μεγάλη κουβέντα. Κάποτε στα αμάξια ο οδηγός ρύθμιζε το αβάνς, την ροή του λαδιού, τρόμπαρε αέρα στο ρεζερβουάρ (γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές αντλίες) για να δημιουργήσει υποπίεση, το κιβώτιο ήταν αυγχρόνιστο κλπ. Αυτή ήταν ακόμα πιο συμμετοχική οδήγηση και ο οι "πραγματικοί οδηγοί" γκρίνιαζαν με τα συγχρονιζέ κιβώτια (ήταν για νούλες)...αλλά ο κόσμος εξελίχθηκε και πλέον κανείς δεν τρομπάρει αέρα, δεν ρυθμίζει ροή λαδιού και επιθυμεί το συγχρονιζέ κιβώτιο.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
ρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελΠάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.
Μεγάλη κουβέντα. Κάποτε στα αμάξια ο οδηγός ρύθμιζε το αβάνς, την ροή του λαδιού, τρόμπαρε αέρα στο ρεζερβουάρ (γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές αντλίες) για να δημιουργήσει υποπίεση, το κιβώτιο ήταν αυγχρόνιστο κλπ. Αυτή ήταν ακόμα πιο συμμετοχική οδήγηση και ο οι "πραγματικοί οδηγοί" γκρίνιαζαν με τα συγχρονιζέ κιβώτια (ήταν για νούλες)...αλλά ο κόσμος εξελίχθηκε και πλέον κανείς δεν τρομπάρει αέρα, δεν ρυθμίζει ροή λαδιού και επιθυμεί το συγχρονιζέ κιβώτιο.
Ναι, θέτεις ουσιαστικά το ερώτημα του ορίου. Δηλαδή από ποιό σημείο και μετά η τεχνολογική εξέλιξη αφαιρεί πλέον αντί να προσθέτει οδηγική ευχαρίστηση υποβαθμίζοντας σε σε απλό επιβάτη αντί οδηγό/μηχανικό. Νομίζω ότι δεν υπάρχει γενική απάντηση - ακόμα και για καλοπερασάκιδες όπως εγώ που δεν γουστάρουν να μουτζουρώνουν τα χέρια τους και όταν αυτό συμβαίνει το θεωρούν αναγκαίο κακό.
πχ Προσωπικά θα προτιμούσα 100 φορές ένα καλό χειροκίνητο σαζμάν με rev-matching control από την αποκομένη αίσθηση που προσφέρει ένα απείρως αποτελεσματικότερο καλό DSG (δεν μπαίνω καν στην συζήτηση για διαμήκη ή εγκάρσια, υγρού ή ξηρού συμπλέκτη κτλ), την ίδια στιγμή όμως, μεγαλώνοντας βρίσκω πλέον την ιεροτελεστία του μύτη-τακούνι των αμιγώς χειροκίνητων κουραστική ή γενικότερα προβληματική (καθότι κουλομαρία ίσως).
-
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνει -
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΕίναι πάλι το ερώτημα του "ορίου". Σε ποιό σημείο η οδηγική απόλαυση επηρεάζει την πρακτικότητα και την ασφάλεια τόσο ώστε να καθίσταται απαγορευτική για οποιονδήποτε συνετό οδηγό. Γενικά νομίζω ότι σε όλα αυτά δεν υπάρχουν γενικές απαντήσεις. Σπανιότατα το ταχύτερο αμάξι που έχουμε οδηγήσει είναι το πρακτικότερο και ταυτόχρονα το απολαυστικότερο οδηγικά (εκτός αν κάποιος είναι γεννημένος ευθειάκιας και κυκλοφορεί με τα dragy και τα racebox συνεχώς ενεργοποιημένα για να μετράει 0-100 και τετρακοσάρια από φανάρι σε φανάρι). Στο κάτω-κάτω πάντως είναι ζήτημα χρόνου να κυκλοφορήσει από κάποιον κινέζοκάγκουρα σετάκι μέσα-έξω ηχεία που θα εξομειώνουν ρεαλιστικά ήχους από Group B και aftermarket joystick για τις αλλαγές στα τέσλα.
-
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...
-
@antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
@monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλομόνο θα πω οτι και
το auto pilot κλείνειΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...
Καλά, και εγώ την πρώτη φορά νόμιζα ότι δεν πιάνει!
Ξέρεις..στις μηχανές on/off απενεργοποιείται γιατί στο χώμα είναι η μοναδική περίπτωση που δεν έχεις καλό έλεγχο εξαιτίας του..
-
Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.
Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
Αυτό μου θύμισες που δα πρόσφατα.
Youtube Video -
Είναι σαν να λες πως είσαι αθλητής του στίβου και ως μη φλώρακι αθλητής κάνεις δρόμο ταχύτητας 200 μέτρων. Και βγαίνεις να τρέξεις στο πεζοδρόμιο
-
@lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.
Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.
Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;
Έχοντας στο μυαλό σου αποκλειστικά θετικές διαμήκεις επιταχύνσεις και τελικές ταχύτητες, η απάντηση είναι όχι. Έχοντας στο μυαλό σου αρνητικές διαμήκεις επιταχύνσεις και εγκάρσιες, η απάντηση είναι ναι.
Σπορτίφ αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα γρήγορο αυτοκίνητο και γρήγορο αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης οδηγική χαρά δεν σημαίνει απαραίτητα ικανότητες χερά και καλοί χρόνοι.
Εν ολίγοις είναι πολύ ποιο σύνθετο από όσο φαίνεται. Για αυτό και σπάνια υπάρχουν μονολεκτικές απαντήσεις.
-
@argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:
Ενώ όσοι γράφουμε εδώ έχουμε άπαντες νυν και αεί προσωπική βιωματική εμπειρία και γνώση για όλα όσα σχολιάζουμε ... Και μάλιστα έχουμε και πλήρη επίγνωση των ειδικών προσωπικών συνθηκών, των υποκειμενικών προτιμήσεων και της κλίμακας ιεραρχικής αξιολόγησης του καθενός από τους υπολοίπους ... Μπορούμε δε να εκφράσουμε ολιστική άποψη για την ανωτερότητα η μη του Χ ηλεκτρικού έναντι του Υ Θερμικού οχήματος γιατί πχ έχουμε προσωπικά παραδείγματα για το τι ακριβώς θα συμβεί στα 200.000χλμ χρήσης ή το ποιο είναι το κόστος επισκευής ή αξία μεταπώλησης μετά από χοντρή στούκα.
Δαγκωτό λοιπόν υπέρ του diego1960 για ένα και μόνον λόγο : H κραυγαλέα επιδεικτική & επιλεκτική ορθοπολιτικότητα ορισμένων εκ των εγκαλούντων είναι τραγικά ανορθολογική, απολύτως μεροληπτική και εν τέλει γελοία.
Κουμάντο στις αυλές σας, "εδώ" (όπως και κάθε φόρουμ) δεν είναι ακαδημαϊκό αμφιθέατρο ούτε επιστημονική ημερίδα. Ένας καφενές είναι που ο καθένας μας μπουκάρει και λέει τη παπάτζα του.
XAXAXAXAXAXAX, τρικυμία στο κρανίο από τον #ptna_ola αναρχοχρυσαυγίτη! Έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις π@υτσες και σε κάθε του ποστάρισμα κατακτά νέα επίπεδα γελοιότητας. Προσπαθεί να δείξει ψαγμένος, μελετημένος και υπεράνω, αλλά τελικά περιφέρεται στο φόρουμ σαν ακέφαλο κοτόπουλο, αδυνατώντας να κατανοήσει και τα πιο απλά ποστ...
Ένα γιατρό, γρήγορα!
Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση