Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 60
    • 141
    • 142
    • 58 / 142
    Περί αυτοκίνησης
    87
    2840
    96261
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • diego1960
      diego1960 last edited by diego1960

      Ωπα, δε φλεξάρω τίποτα και δεν έχω έπαρση γιατί έχω στερηθεί πολλά για να πάρω ένα αυτοκίνητο. Πχ. ούτε ταξίδια εξωτερικό, ούτε ακριβά ρούχα, ούτε ακριβές εξόδους και εστιατόρια. Λέω ξανά και ξανά οτι ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα τάμπλετ με ρόδες των 60,000δων πολύ απλά γιατί είναι μια μηχανική δημιουργία με κιβώτιο και μηχανή και όχι ένας υπολογιστής με ρόδες.

      Από εκεί και πέρα εσυ εισαι αυτός που έβαλε στην κουβέντα τα παιδιά, τα σπίτια και εγώ δεν ξέρω τι άλλο που είναι εντελώς άσχετα. Δε με αφορά η συγκεκριμένη κουβέντα.

      Αυτό προς αποφυγήν παρεξηγήσεων γιατί μούρη δεν έχω πουλήσει ποτέ και για κανένα λόγο. Και το οτι έβγαλα κάποια χρήματα για προκαταβολή για να πάρω με δόσεις προφανώς ένα αμάξι δε σημαίνει ούτε οτι έχω στην άκρη 50 χιλιάρικα, ούτε μαγαζί γωνία στη Γλυφάδα ούτε τίποτα.

      Το λήγω εδώ γιατί κανένας δε θα μετακινηθεί από τις θέσεις του και δεν έχει νόημα.

      Δεξιός, μεσαιοταξίτης, και μισθωτός των 1200ων ευρώ με 2αράκι στο Χαλάνδρι, ψάχνει για φέτες γαλοπούλα για τοστ, κατά προτίμηση άπαχες. Ανώτατο budget 5 ευρώ ανα εβδομάδα. Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις.

      cirus monman2 2 Replies Last reply Reply Quote 4
      • cirus
        cirus @diego1960 last edited by cirus

        @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

        ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα τάμπλετ με ρόδες των 60,000δων ηλεκτρικο αυτοκίνητο των 60000

        True story, συμφωνώ!!

        Πολυ περισσότερο fun to drive.

        Δεν σημαινει αυτό ότι και το ηλεκτρικο δεν εχει τα πλεονεκτήματα του. Απλά και γω προτιμω το fun to drive

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          spi_duster last edited by

          Φυσικα και μπορει ενα ηλεκτρικο να δωσει εξαιρετικες στιγμες απολαυσης. Αρκει να μην ειναι ΑΜΙ.

          ....

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • monman2
            monman2 @diego1960 last edited by monman2

            @diego1960 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

            ένα old school αυτοκίνητο των 28μιση χιλιάδων είτε λέγεται Fiesta ST, είτε I20N, είτε MX-5 μπορεί να προσφέρει απόλαυση που δε μπορεί να προσφέρει ένα τάμπλετ με ρόδες των 60,000δων πολύ απλά γιατί είναι μια μηχανική δημιουργία με κιβώτιο και μηχανή και όχι ένας υπολογιστής με ρόδες.

            Ωπα τι είπες τώρα , μη κάνεις το λάθος και μετρήσεις μόνο τους υπολογιστές που εχoυν τα ST N MX😵

            Μηχανική δημιουργία ; απο robot φτιάχνονται και αυτά σε αυτοματοποιημένες μονάδες παραγωγής και είναι καλά αυτοκίνητα γιατί με υπολογιστές σχεδιάστηκαν ,όπως όλα τα αυτοκίνητα απο τα τέλη της δεκαετίας του ΄80.

            Δεν με πείθεις με αυτά που λες βαλτός είσαι να τους σπρώξεις όλους στα ηλεκτρικά
            Αν δεν μου δείξεις βίντεο που ρυθμίζεις μόνος καρμπυρατέρ ή τις διάφορες γωνίες σε ανάρτηση δεν ανακαλώ old school👎

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • argyn
              argyn last edited by argyn

              Ενώ όσοι γράφουμε εδώ έχουμε άπαντες νυν και αεί προσωπική βιωματική εμπειρία και γνώση για όλα όσα σχολιάζουμε ... Και μάλιστα έχουμε και πλήρη επίγνωση των ειδικών προσωπικών συνθηκών, των υποκειμενικών προτιμήσεων και της κλίμακας ιεραρχικής αξιολόγησης του καθενός από τους υπολοίπους ... Μπορούμε δε να εκφράσουμε ολιστική άποψη για την ανωτερότητα η μη του Χ ηλεκτρικού έναντι του Υ Θερμικού οχήματος γιατί πχ έχουμε προσωπικά παραδείγματα για το τι ακριβώς θα συμβεί στα 200.000χλμ χρήσης ή το ποιο είναι το κόστος επισκευής ή αξία μεταπώλησης μετά από χοντρή στούκα.

              Δαγκωτό λοιπόν υπέρ του diego1960 για ένα και μόνον λόγο : H κραυγαλέα επιδεικτική & επιλεκτική ορθοπολιτικότητα ορισμένων εκ των εγκαλούντων είναι τραγικά ανορθολογική, απολύτως μεροληπτική και εν τέλει γελοία.

              Κουμάντο στις αυλές σας, "εδώ" (όπως και κάθε φόρουμ) δεν είναι ακαδημαϊκό αμφιθέατρο ούτε επιστημονική ημερίδα. Ένας καφενές είναι που ο καθένας μας μπουκάρει και λέει τη παπάτζα του.

              H 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • gatoz
                gatoz last edited by gatoz

                aka #ptna_ola
                χαχαχαχ

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • monman2
                  monman2 last edited by

                  Βιωματικά πάντα

                  αλλάζω μόνος μου τα χειμωνιάτικα λάστιχα
                  βάζω led μόνος μου
                  εχω βάλει μπροστά οχήματα που είχαν ατροφία γιατί οι οδηγοί (Αμερικάνοι ενα hummer εως Αλβανοί κάτι σιλό φορτηγά ) τον έπαιζαν

                  παλιά έβγαλα το turbo και το intercooler απο ενα Uno turbo και το έβαλα σε ενα swift...

                  και στο χωριό τις προάλλες πήγα στα χωράφια με δίχρονο sachs Ανατολικής Γερμανίας

                  Όποιος αντέχει ας δει το βίντεο με το ετήσιο σέρβις ενός model 3 που έβαλα στο τοπικό της TESLA , ροπόκλειδα, μπρός-πίσω τα ελαστικά και ευθυγράμμιση , πιο old school μόνο ακτινολόγηση σε τροχούς Jaguar του ΄60 ξέρω ...

                  Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                  Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                  argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • argyn
                    argyn @monman2 last edited by

                    @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                    Ναι το είδα το βιντέακι, όντως ενδιαφέρων. Όμως θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά? Όπου υπάρχει μέταλλο και κινούμενα μηχανικά μέρη η ρουτίνα συντήρησης και ελέγχων παραμένει η ίδια ανεξαρτήτως τύπου συγκροτήματος ισχύος, μετάδοσης, και ηλεκτρονικών μπλιμπλικιών. Πάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.

                    M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      manast @argyn last edited by

                      @argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                      πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.

                      Ε! Αυτό το απλό. Δεν θέλουν να το καταλάβουν.
                      Αποκλείεται να μην μπορούν. Δεν θέλουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        @argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                        ρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελΠάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.

                        Μεγάλη κουβέντα. Κάποτε στα αμάξια ο οδηγός ρύθμιζε το αβάνς, την ροή του λαδιού, τρόμπαρε αέρα στο ρεζερβουάρ (γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές αντλίες) για να δημιουργήσει υποπίεση, το κιβώτιο ήταν αυγχρόνιστο κλπ. Αυτή ήταν ακόμα πιο συμμετοχική οδήγηση και ο οι "πραγματικοί οδηγοί" γκρίνιαζαν με τα συγχρονιζέ κιβώτια (ήταν για νούλες)...αλλά ο κόσμος εξελίχθηκε και πλέον κανείς δεν τρομπάρει αέρα, δεν ρυθμίζει ροή λαδιού και επιθυμεί το συγχρονιζέ κιβώτιο.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • argyn
                          argyn @fanis75 last edited by argyn

                          @fanis75 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          @argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                          ρίστησης (όπως ο καθένας την αντιλαμβάνεται) δηλαδή θα πρέπει να διαχωρίσουμε την αποτελΠάντως η έννοια του old school νομίζω περιλαμβάνει και τον παράγοντα της οδηγικής ευχαεσματικότητα και τις επιδόσεις από την οδηγική απόλαυση και την συμμετοχικότητα.

                          Μεγάλη κουβέντα. Κάποτε στα αμάξια ο οδηγός ρύθμιζε το αβάνς, την ροή του λαδιού, τρόμπαρε αέρα στο ρεζερβουάρ (γιατί δεν υπήρχαν ηλεκτρικές αντλίες) για να δημιουργήσει υποπίεση, το κιβώτιο ήταν αυγχρόνιστο κλπ. Αυτή ήταν ακόμα πιο συμμετοχική οδήγηση και ο οι "πραγματικοί οδηγοί" γκρίνιαζαν με τα συγχρονιζέ κιβώτια (ήταν για νούλες)...αλλά ο κόσμος εξελίχθηκε και πλέον κανείς δεν τρομπάρει αέρα, δεν ρυθμίζει ροή λαδιού και επιθυμεί το συγχρονιζέ κιβώτιο.

                          Ναι, θέτεις ουσιαστικά το ερώτημα του ορίου. Δηλαδή από ποιό σημείο και μετά η τεχνολογική εξέλιξη αφαιρεί πλέον αντί να προσθέτει οδηγική ευχαρίστηση υποβαθμίζοντας σε σε απλό επιβάτη αντί οδηγό/μηχανικό. Νομίζω ότι δεν υπάρχει γενική απάντηση - ακόμα και για καλοπερασάκιδες όπως εγώ που δεν γουστάρουν να μουτζουρώνουν τα χέρια τους και όταν αυτό συμβαίνει το θεωρούν αναγκαίο κακό.

                          πχ Προσωπικά θα προτιμούσα 100 φορές ένα καλό χειροκίνητο σαζμάν με rev-matching control από την αποκομένη αίσθηση που προσφέρει ένα απείρως αποτελεσματικότερο καλό DSG (δεν μπαίνω καν στην συζήτηση για διαμήκη ή εγκάρσια, υγρού ή ξηρού συμπλέκτη κτλ), την ίδια στιγμή όμως, μεγαλώνοντας βρίσκω πλέον την ιεροτελεστία του μύτη-τακούνι των αμιγώς χειροκίνητων κουραστική ή γενικότερα προβληματική (καθότι κουλομαρία ίσως).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • monman2
                            monman2 last edited by

                            για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
                            εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλο

                            μόνο θα πω οτι και
                            το auto pilot κλείνει

                            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                            argyn antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                            • argyn
                              argyn @monman2 last edited by argyn

                              @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                              για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
                              εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλο

                              μόνο θα πω οτι και
                              το auto pilot κλείνει

                              Είναι πάλι το ερώτημα του "ορίου". Σε ποιό σημείο η οδηγική απόλαυση επηρεάζει την πρακτικότητα και την ασφάλεια τόσο ώστε να καθίσταται απαγορευτική για οποιονδήποτε συνετό οδηγό. Γενικά νομίζω ότι σε όλα αυτά δεν υπάρχουν γενικές απαντήσεις. Σπανιότατα το ταχύτερο αμάξι που έχουμε οδηγήσει είναι το πρακτικότερο και ταυτόχρονα το απολαυστικότερο οδηγικά (εκτός αν κάποιος είναι γεννημένος ευθειάκιας και κυκλοφορεί με τα dragy και τα racebox συνεχώς ενεργοποιημένα για να μετράει 0-100 και τετρακοσάρια από φανάρι σε φανάρι). Στο κάτω-κάτω πάντως είναι ζήτημα χρόνου να κυκλοφορήσει από κάποιον κινέζοκάγκουρα σετάκι μέσα-έξω ηχεία που θα εξομειώνουν ρεαλιστικά ήχους από Group B και aftermarket joystick για τις αλλαγές στα τέσλα.

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • antonakis
                                antonakis @monman2 last edited by

                                @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
                                εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλο

                                μόνο θα πω οτι και
                                το auto pilot κλείνει

                                ΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...

                                Moments before detonation...

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dublin @antonakis last edited by

                                  @antonakis said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  @monman2 said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                  για την συμμετοχικότητα θα πω το εξής
                                  εφόσον έχετε ABS Anti SPIN ESP στα old school και τα κλείνετε ΠΑΝΤΑ δεν θα μιλήσω άλλο

                                  μόνο θα πω οτι και
                                  το auto pilot κλείνει

                                  ΧΑΧΑΧΑΧΑ.... ακόμα θυμάμαι όταν άρχιζε να γίνεται mainstream το ABS ότι κάποιοι οδηγοί με χέρια, έλεγαν ότι τους χαλάει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με φρένα...

                                  Καλά, και εγώ την πρώτη φορά νόμιζα ότι δεν πιάνει!

                                  Ξέρεις..στις μηχανές on/off απενεργοποιείται γιατί στο χώμα είναι η μοναδική περίπτωση που δεν έχεις καλό έλεγχο εξαιτίας του..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.

                                    Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.

                                    Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    antonakis argyn 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                    • antonakis
                                      antonakis @lap last edited by

                                      @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                      Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;

                                      Αυτό μου θύμισες που δα πρόσφατα.
                                      Youtube Video

                                      Moments before detonation...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Είναι σαν να λες πως είσαι αθλητής του στίβου και ως μη φλώρακι αθλητής κάνεις δρόμο ταχύτητας 200 μέτρων. Και βγαίνεις να τρέξεις στο πεζοδρόμιο

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn @lap last edited by argyn

                                          @lap said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                          Εγώ θα θέσω ένα άλλο θέμα.

                                          Όσοι με δύσκολια αγοράζουν ένα οδηγόκεντρικο αυτοκίνητο, έχουν λεφτά να το κινούν στα όρια όπως του αρμόζει; Ή απλά τσουλανε λέγοντας πως οδηγούν ένα σπορτίφ αυτοκινήτο.

                                          Και άντε πες μέσα από μεγάλες αποταμιεύσεις κάνουν μια γρήγορη βόλτα. Που την κάνουν σε δημόσιους δρόμους;

                                          Έχοντας στο μυαλό σου αποκλειστικά θετικές διαμήκεις επιταχύνσεις και τελικές ταχύτητες, η απάντηση είναι όχι. Έχοντας στο μυαλό σου αρνητικές διαμήκεις επιταχύνσεις και εγκάρσιες, η απάντηση είναι ναι.

                                          Σπορτίφ αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα γρήγορο αυτοκίνητο και γρήγορο αυτοκίνητο δεν σημαίνει απαραίτητα σπορτίφ αυτοκίνητο. Επίσης οδηγική χαρά δεν σημαίνει απαραίτητα ικανότητες χερά και καλοί χρόνοι.

                                          Εν ολίγοις είναι πολύ ποιο σύνθετο από όσο φαίνεται. Για αυτό και σπάνια υπάρχουν μονολεκτικές απαντήσεις.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • H
                                            harisma23 @argyn last edited by

                                            @argyn said in Απέχθεια για την ηλεκτροκίνηση:

                                            Ενώ όσοι γράφουμε εδώ έχουμε άπαντες νυν και αεί προσωπική βιωματική εμπειρία και γνώση για όλα όσα σχολιάζουμε ... Και μάλιστα έχουμε και πλήρη επίγνωση των ειδικών προσωπικών συνθηκών, των υποκειμενικών προτιμήσεων και της κλίμακας ιεραρχικής αξιολόγησης του καθενός από τους υπολοίπους ... Μπορούμε δε να εκφράσουμε ολιστική άποψη για την ανωτερότητα η μη του Χ ηλεκτρικού έναντι του Υ Θερμικού οχήματος γιατί πχ έχουμε προσωπικά παραδείγματα για το τι ακριβώς θα συμβεί στα 200.000χλμ χρήσης ή το ποιο είναι το κόστος επισκευής ή αξία μεταπώλησης μετά από χοντρή στούκα.

                                            Δαγκωτό λοιπόν υπέρ του diego1960 για ένα και μόνον λόγο : H κραυγαλέα επιδεικτική & επιλεκτική ορθοπολιτικότητα ορισμένων εκ των εγκαλούντων είναι τραγικά ανορθολογική, απολύτως μεροληπτική και εν τέλει γελοία.

                                            Κουμάντο στις αυλές σας, "εδώ" (όπως και κάθε φόρουμ) δεν είναι ακαδημαϊκό αμφιθέατρο ούτε επιστημονική ημερίδα. Ένας καφενές είναι που ο καθένας μας μπουκάρει και λέει τη παπάτζα του.

                                            XAXAXAXAXAXAX, τρικυμία στο κρανίο από τον #ptna_ola αναρχοχρυσαυγίτη! Έχει μπερδέψει τις βούρτσες με τις π@υτσες και σε κάθε του ποστάρισμα κατακτά νέα επίπεδα γελοιότητας. Προσπαθεί να δείξει ψαγμένος, μελετημένος και υπεράνω, αλλά τελικά περιφέρεται στο φόρουμ σαν ακέφαλο κοτόπουλο, αδυνατώντας να κατανοήσει και τα πιο απλά ποστ...

                                            Ένα γιατρό, γρήγορα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 58 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr