Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MAZDA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MAZDA FORUM
    • 1
    • 2
    • 111
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 136
    • 137
    • 113 / 137
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    2731
    70970
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t @vagkirk last edited by

      This post is deleted!
      V 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap @andya3 last edited by lap

        @andya3 said in MAZDA FORUM:

        Δεν χρειαζόταν να έρθουν απ' το διάστημα τα ufo. Ζουν ανάμεσά μας.
        Άλλοι πάνε σε πάρτυ 80's, άλλοι φοράνε παντελόνια καμπάνα, άλλοι ξανα-ανακαλύπτουν μερικές δεκαετίες μετά το μεγαλείο των ατμοσφαιρικών μοτέρ.
        Κάτι σαν το "ο Μέγας Αλέξανδρος ζει και θα κατακτήσει ξανά τον κόσμο"...

        Η Toyota ανακοίνωσε 41% efficiency στον δίλιτρο hybrid του prius. 50% έχει ένας σύγχρονος κινητήρας f1.

        Επίσης turbo υπήρχαν εδώ και δεκαετίες, τι πάει να πει αυτό;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gtsartsal
          gtsartsal last edited by

          @andya3

          Το ξαναγράφω γιατί το προσπερασες ασχολιαστο

          https://www.gocar.gr/new-models/compare.html

          Συγκρίνοντας τις βασικές εκδόσεις των αυτοκινήτων πόλης
          πουθενά δεν φαίνεται ότι ο ένας είναι κινητήρας προηγούμενης δεκαετίας και ο άλλος προηγμένος τεχνολογικά...
          Ίσα ίσα και κατανάλωση και εκπομπές έχει λιγότερες το 2αρι.

          Και θα προσθέσω ότι το 2 έχει 6 χρόνια εγγύηση ενώ το διαστημόπλοιο μόλις 2 ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by alexandros-k

            Μ αρεσει που τον παιρνετε και στα σοβαρα 😂 😂 😂
            Μονος του ειπε οτι δεν ξερει πως δουλευουν , αλλά τους κρινει
            Βγαλτε συμπερασμα 🤣

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              andya3 last edited by

              Ρε σεις σοβαρευτείτε. Οι κινητήρες είναι ένας ολόκληρος κόσμος. Ειδικά η τεχνολογία στα turbo. Άνοιξαν τεράστιους ορίζοντες σε σχέση με τα παλιά ατμοσφαιρικά.
              Ξεκινάνε από μικρούλια downsizing και φτάνουν μέχρι τα θηρία των supercars. Γίνονται τροποποιήσεις, βελτιώσεις κινητήρων, τεράστια εξοικονόμηση σε υλικά και καύσιμο, κάνεις παπάδες. Ξεκινάς με ένα κινητήρα βάση και με το turbo τον κάνεις ότι θες.
              Οι ατμοσφαιρικοί είναι στατικοί κινητήρες, δεν μπορείς να κάνεις πολλά. Ανεβάζεις-κατεβάζεις κυβισμό και τέρμα, ότι είναι να σου δώσουν το δίνουν.
              Δεν αναπτύσσουν οι κατασκευαστές κινητήρες για ένα μοντέλο, αναπτύσσουν τεχνολογία κινητήρων για να τους χρησιμοποιούν παντού.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                super-t last edited by

                andya3 αν θες να τους την πεις, η Audi δηλώνει 42 % efficiency στο full load στην μέγιστη ισχύ, στον δίλιτρο κινητήρα που έχει για το DTM. Και βγάζει και 600+ άλογα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • alexandros-k
                  alexandros-k last edited by

                  Πρεπει να βγαλεις βιβλιο εσυ . Κριμα να μην μοιραστεις τις γνωσεις σου 😂 😇

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagkirk @super-t last edited by

                    @super-t said in MAZDA FORUM:

                    @vagkirk said in MAZDA FORUM:

                    @lap said in MAZDA FORUM:

                    Παιδιά, δείτε εδώ.

                    Αυτό το ηλεκτρικό με γεννήτρια wankel στην Ιταλία ανακοίνωσε τιμές

                    38.150 ευρώ η prime line
                    39.100 ευρώ η Exclusive line
                    41.400 ευρώ η Makoto

                    Θεωρείται αμιγώς ηλεκτρικό ώστε να επιδοτείται ή phev ;

                    Αν και γενικά ρωτάω καθώς εδώ έχουμε την τρομερη ευκαιρία της αγοράς corolla style στα 33.000 περίπου που τοσο θα φτάσει σε 12 μήνες με ανοιχτή τιμη οπότε δεν μας ενδιαφέρουν άλλου είδους υβριδικά.

                    Η Mazda PHEV το αναφέρει και από την άλλη πως να είναι αμιγώς ηλεκτρικό αφού έχει κινητήρα;

                    Επειδή κάπου αναφέρθηκε το παλιό BMW i3 που είχε ένα μικρό κινητήρα ως Range extender, έλεγα μήπως υπάρχει κάποιο παραθυράκι για τον μικρό Wankel της ώστε αντίστοιχα να θεωρηθεί ηλεκτρικό.

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @vagkirk last edited by

                      @vagkirk said in MAZDA FORUM:

                      Επειδή κάπου αναφέρθηκε το παλιό BMW i3 που είχε ένα μικρό κινητήρα ως Range extender, έλεγα μήπως υπάρχει κάποιο παραθυράκι για τον μικρό Wankel της ώστε αντίστοιχα να θεωρηθεί ηλεκτρικό.

                      Δυστυχώς συνέβαινε το ανάποδο και το i3 ReX το θεωρούσε υβριδικό το Ελληνικό κράτος και για αυτό ήταν τόσο πιο ακριβό!! Βέβαια για να λέμε και το σωστό, ήταν άθλιο σαν υλοποίηση.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dstou last edited by

                        Το ι3 φτιάχτηκε με βάση τους νόμους της Καλιφόρνιας. Γι αυτό η αυτονομία του σαν ρέιντζ εξτέντερ ήταν αυτή που ήταν. Σωστά ταξινομήθηκε ως υβριδικό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bassstarlet
                          bassstarlet @lap last edited by

                          @lap said in MAZDA FORUM:

                          Όσοι θέλουν μη ομαλούς, ακριβούς και αναξιόπιστους κινητήρες, τι να επιλέξουν;

                          VAG...μ'αρέσει που ρωτάς!

                          «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • L
                            lap last edited by lap

                            Δεν θα ήταν τέλειο να πάρει έγκριση τύπου ως ηλεκτρικό;
                            Να περνάνε τα 9χιλιαρα μπροστά από τον παγωμένο;

                            Να γεμίζουν οι γειτονιές με mazda

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              panormus772 last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • georgekn
                                georgekn last edited by

                                Και η Citroen είχε wankel κινητήρα...

                                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_M35

                                Το φορούσε και σε GS νομίζω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Σε πειραματική παραγωγή, τον εγγατέλειψε πάραυτα. Γενικώς, οι περισσότεροι τον δοκίμασαν εργαστηριακά, και όταν συνειδητοποίησαν τι κουμάσι είναι τον ξέγραψαν. Πλην ενός, και ο οποίος στο τέλος (στην αρχή πιο σωστά) το έφαγε το κεφάλι του με δαύτον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Λογικά το φορολογικό σύστημα της Ιαπωνίας τους οδήγησε να τους συνεχίσουν.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • babisstinson
                                      babisstinson last edited by

                                      Το νέο μοντέλο με τον rotorα θα είναι ενδιαφέρον να δούμε τεχνικές πληροφορίες, κυρίως για κατανάλωση λαδιού ανά χιλιόμετρα, κάθε πότε θα θέλει rebuild, κατανάλωση σε χρήση στην εθνική κατά κύριο λόγο που θα χρησιμοποιείται και ο κινητήρας κλπ. Μακάρι να είναι αποτελεσματικός και να συνεχίσουν την εξέλιξη του. Σε άλλες ηπείρους που δεν έχουν την ΕΕ και τις νόρμες της θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν ωραία αυτοκίνητα..
                                      Οι suiside πόρτες που είχε και το RX-8 ωραίο σχεδιαστικό στοιχείο αλλά εντελώς άβολες ώστε να μπει άνθρωπος στο αυτοκίνητο. Δεν έχω δει στο ΜΧ-30 βέβαια πόσο μεγάλες είναι, αλλά και πάλι δεν φαίνονται και πολύ μεγαλύτερες.
                                      Το ταμπλό/κονσόλα του αυτοκινήτου πανέμορφο.
                                      Σίγουρα θα έμπαινε στις προτιμήσεις μου αν έψαχνα ένα υβριδικό SUV.

                                      2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                      2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                      bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by lap

                                        Παιδιά και πότε στην Ευρώπη απολαύσαμε αυτοκίνητα; Πάντοτε θυμάμαι μικρά είχαμε και πάντοτε αδύναμα

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • monman2
                                          monman2 @lap last edited by monman2

                                          @lap said in MAZDA FORUM:

                                          Παιδιά και πότε στην Ευρώπη απολαύσαμε αυτοκίνητα. Πάντα θυμάμαι μικρά είχαμε και πάντα αδύναμα

                                          OXI είχαμε τα πάντα σχεδόν, τα μόνα που δεν απολαύσαμε είναι τα παρα πολλά κυβικά με τους πολλούς κυλίνδρους απο οτι εχει πει o Tαξιδευτής (και εχω δει σε παλιές ελληνικές ταινίες) ίσως μεχρι το 1973 μπορούσες να εχεις έστω αμερικάνικα ...

                                          Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Ε καλά εσείς που είστε μιας ηλικίας όσο να ναι μπορεί να προλάβατε.

                                            Εμείς ως γενιά στα απόνερα της ενεργειακής κρίσης του 80 και μετά ξανά του 90 παντού γύρω μας μικρά αυτοκίνητα είχαμε το πολύ μέχρι δύο λίτρα και 150-170 άλογα μαξ. Πολύ σπάνια να έβλεπες κανένα με 200 άλογα. Το 80% των οχημάτων μεταξύ b-c seg και μεταξύ 75-120 αλογων.

                                            Σιγά την αυτοκινητιστικη εμπειρία που θα χάσει ο μέσος Ευρωπαίος.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 111
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 113 / 137
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr