-
Θα μπορούσες να το γράψεις στο forum της hyundai kia.
Εδώ γράφουμε για vw. -
Ωχχχ,
μη μας δείχνεις τέτοια τώρα που παράγγειλα VW....
-
Εύχομαι το δικό σου να είναι αλεξίσφαιρο.
-
@georgemit said in VW FORUM:
Θα μπορούσες να το γράψεις στο forum της hyundai kia.
Εδώ γράφουμε για vw.Θα στο γράψω και εκεί αν θέλεις, αν και δεν έχω πρόθεση να παιρνει ειρωνικες διαστάσεις προς ολους τους κατοχους huyndai, σε αντίθεση με το post σου, που μάλλον ήθελες να αναδείξεις οτι με vw κινδυνευεις.
Δεν υπάρχει fire risk αναγνωρισμενο στα συγκεκριμένα Golf. Αν υπαρχει κάποιο fact για να συζητήσουμε εδώ στα του μοντέλου πες μας να μας το αναδειξεις.
Διερευνουν οι εταιρείες και ή όντως ρέπουν τα μοντέλα για φωτιά λόγω αναγνωρισμένης αστοχίας ή τυχαίο περιστατικό λόγω εσφαλμένης συντήρησης από ιδιοκτήτη ή συνεργείο. -
Δε γνωρίζω που οφείλεται, δεν εξέτασα το αυτοκίνητο.
Μια είδηση διάβασα και είπα να δημιουργήσω ίντριγκα εεεεεεε ................. να ενημερώσω το φόρουμ ήθελα να πω. -
@georgemit said in VW FORUM:
Δε γνωρίζω που οφείλεται, δεν εξέτασα το αυτοκίνητο.
Μια είδηση διάβασα και είπα να δημιουργήσω ίντριγκα εεεεεεε ................. να ενημερώσω το φόρουμ ήθελα να πω.Ο κόσμος δεν συντηρεί τα αυτοκίνητα του σωστά και παίρνει ρίσκα. Αν βάλεις και στην εξίσωση πειραχτήρια βάλε γκάζι, κάνε μου το stage 1 με προγράμματακι κλπ. Τα αποτελέσματα ίσως είναι το παραπάνω άρθρο. Αυτό που μας νοιάζει σαν καταναλωτές είναι οι ελληνικές αντιπροσωπείες να μην κρύβουν το τι συμβαίνει στον υπόλοιπο κόσμο με τα αυτοκίνητά τους, γιατί δεν όλοι ψαχτηρια ή δεν ξέρουν αγγλικά ή δεν παρακολουθούν. Πρεπει να αναλαμβάνουν ΟΛΕΣ τις υποχρεώσεις που τους αναλογούν. παραδέχομαι τους Αμερικανούς και το NHTSA γιατί τους ξεβρακωνουν όλους και οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα.
-
Γνωρίζετε μήπως που κυμαίνονται την στιγμή αυτή οι χρόνοι παράδοσης για τα VW?
Για T-ROC/T-CROSS/TAIGO/GOLF έχω ακούσει οτιδήποτε μεταξύ 4 και 12 μηνών και αναρωτιέμαι αν τελικά ο καθένας έμπορος ή εταιρία λίζινγκ απλά παίζει ζάρια με τις ημερομηνίες χωρίς κανείς να γνωρίζει με ακρίβεια.
Πάει ο καιρός που μπορούσε να δεί κανείς την βδομάδα κατασκευής λίγες μέρες μετά την παραγγελία με σχετική ακρίβεια ή πλέον οι εγχώριοι αυτοκινητάδες απαξιούν ώστε να μπορούν να διανέμουν τα λιζινγκ κτλ κατά το δοκούν?
-
Γνωρίζετε μήπως που κυμαίνονται την στιγμή αυτή οι χρόνοι παράδοσης για τα VW?
Για T-ROC/T-CROSS/TAIGO/GOLF έχω ακούσει οτιδήποτε μεταξύ 4 και 12 μηνών και αναρωτιέμαι αν τελικά ο καθένας έμπορος ή εταιρία λίζινγκ απλά παίζει ζάρια με τις ημερομηνίες χωρίς κανείς να γνωρίζει με ακρίβεια.
Πάει ο καιρός που μπορούσε να δεί κανείς την βδομάδα κατασκευής λίγες μέρες μετά την παραγγελία με σχετική ακρίβεια ή πλέον οι εγχώριοι αυτοκινητάδες απαξιούν ώστε να μπορούν να διανέμουν τα λιζινγκ κτλ κατά το δοκούν?
Η μόνη περίπτωση να πάρεις κάτι σύντομα είναι να πέσεις σε παραγγελίες εμπόρων, οι οποίες δεν φαίνονται στο σύστημα και τις γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι. Take it or leave it είναι όμως για θα συμβιβαστείς με χρώμα και εξοπλισμό.
-
Για τα περί αξιοπιστίας: Γνωρίζω το τι γράφουν οι λίστες αξιοπιστίας όμως από προσωπική εμπειρία με λίζινγκ εταιρικά (Golf Mk5 και Golf/Variant Mk7, 1.4TSi και 1.6 TDi αντίστοιχα) με 25k χλμ κατά έτος και αντικατάσταση στην 4ετία δεν με προβλημάτισαν ούτε στο ελάχιστο.
-
@limited_one said in VW FORUM:
Η μόνη περίπτωση να πάρεις κάτι σύντομα είναι να πέσεις σε παραγγελίες εμπόρων, οι οποίες δεν φαίνονται στο σύστημα και τις γνωρίζουν μόνο οι ίδιοι. Take it or leave it είναι όμως για θα συμβιβαστείς με χρώμα και εξοπλισμό.
Ναι όντως είναι μυστήρια εποχή. πχ Ακόμα και σε στανταράκι ασπρουλιάρικο Golf Μk8 1.5 eTSI 150 DSG μου έδωσαν προ 5μηνου 10 μήνες εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης - την ίδια στιγμή που παρέδιδαν το αδελφάκι του T-ROC στο 5μηνο.
-
όλα τα μοντέλα από Τ είναι άμεσα διαθέσιμα. Golf, polo κλπ αναμονή
-
To Polo gti εκτός από χάλια εμφάνιση, είναι και ως αυτοκίνητο έτσι χάλια;
-
Εξαρτάται ποιος το κοιτάει. Αν το κοιτάει κανένας τύπος με starlet πχ ασχημαίνει για να μοιάζει με Toyota. Είναι πονεσιάρικο...
-
@bassstarlet said in VW FORUM:
To Polo gti εκτός από χάλια εμφάνιση, είναι και ως αυτοκίνητο έτσι χάλια;
Εγώ πάλι το θεωρώ πανέμορφο!
Τι σου ειν' τα γούστα, ε; -
Εξαρτάται ποιος το κοιτάει. Αν το κοιτάει κανένας τύπος με starlet πχ ασχημαίνει για να μοιάζει με Toyota. Είναι πονεσιάρικο...
Το Polo Gti με τον δίλιτρο Tfsi στην τελευταία έκδοση του με έμμεσο άμεσο ψεκασμό και με τα 200 άλογα είναι απο τα πιο διακριτικά σπορ αυτοκίνητα και θα το προτιμούσα απο τα διάφορα St Ν κλπ
κανείς δεν ξέρει τι εχεις αλλα είναι εξίσου αποτελεσματικό χωρίς να κάνει λιθοτριψία στα νεφρά , βέβαια όπως και οι toyotαίοι με τα CC περιμένεις κυβερνητικές ανακοινώσεις για κατάργηση ΦΠ και μεχρι τότε δεν εχεις την υπερχαμηλή κατανάλωση να παρηγοριέσαι
Παρηγοριέσαι βέβαια με κάτι ψαγμένα 1α - 2α στάδια που το κάνουν Tesla
-
Εξαρτάται ποιος το κοιτάει. Αν το κοιτάει κανένας τύπος με starlet πχ ασχημαίνει για να μοιάζει με Toyota. Είναι πονεσιάρικο...
Το Polo Gti με τον δίλιτρο Tfsi στην τελευταία έκδοση του με έμμεσο άμεσο ψεκασμό και με τα 200 άλογα είναι απο τα πιο διακριτικά σπορ αυτοκίνητα και θα το προτιμούσα απο τα διάφορα St Ν κλπ
κανείς δεν ξέρει τι εχεις αλλα είναι εξίσου αποτελεσματικό χωρίς να κάνει λιθοτριψία στα νεφρά , βέβαια όπως και οι toyotαίοι με τα CC περιμένεις κυβερνητικές ανακοινώσεις για κατάργηση ΦΠ και μεχρι τότε δεν εχεις την υπερχαμηλή κατανάλωση να παρηγοριέσαι
Παρηγοριέσαι βέβαια με κάτι ψαγμένα 1α - 2α στάδια που το κάνουν Tesla
Σου έχω ξαναγράψει τι ωραία που τα λες...
Περί polo λοιπόν.
Για μένα το polo είναι το πιο ώριμο αυτοκίνητο που υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά. Γενικά μιλάω, όχι για το gti.
Είναι πραγματικά ένα αυτοκίνητο τόσο-όσο χρειάζεται που λέμε. Έχει κύρος τόσο-όσο, έχει εμφάνιση τόσο-όσο, έχει χώρους τόσο-όσο, έχει ποιότητα κατασκευής τόσο-όσο, έχει adas τόσο-όσο. Όλα σε μια δόση σωστής ισορροπίας για ένα μέσο οδηγό.
Μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες 4-μελούς οικογένειας και από χώρους και από πορτ-μπαγκάζ, ιδανικό μέγεθος για την πόλη και αίσθηση μεγάλου αυτοκινήτου στα ταξίδια.
Ακόμα και το 95άρι πάει πολύ καλά μέχρι τα 130 ακόμα και φουλ φορτωμένο. Κι άμα είσαι και πιο απαιτητικός, εκμεταλλεύεσαι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των turbo κινητήρων. Μια βελτιωσούλα με 300-400€ και του δίνεις και το γκαζάκι του.
Βέβαια δεν αποφεύγει τις κλασσικές τσιπιές των Γερμανών. Οι αθεόφοβοι για να μην επανασχεδιάσουν την κονσόλα του οδηγού έχουν κρατήσει τον αναπτήρα. Ήμαρτον δηλαδή! Και κράτησαν και το 5-άρι κιβώτιο. Αλλά ουδείς τέλειος...
Το polo το κρατάω για τα γεράματά μου. Καλά να 'μαι. Πιθανότατα σε ηλεκτρικό. -
Είναι γερασμένο τόσο-όσο....
-
Polo είναι σαν τα Τουότα, δηλαδή για ανθρώπους που δεν αγαπούν την αυτοκίνηση.
-
Τα συνταγογραφούν όλα για συνταξιούχους είπαμε...
-
Ας μην σχολιάσω τα περί ομορφίας/νιότης/ταχύτητας...
Αλλά για το παρακάτω:Μπορεί να εξυπηρετήσει τις ανάγκες 4-μελούς οικογένειας και από χώρους και από πορτ-μπαγκάζ, ιδανικό μέγεθος για την πόλη και αίσθηση μεγάλου αυτοκινήτου στα ταξίδια.
Εμένα γνωστός μου με 4μελή οικογένεια μου λέει ότι ο μεγάλος γιος του έφτασε 1.80 κ δε χωράει πίσω και τον βάζει πλέον μπροστά κ μου λέει αν ψηλώσει και ο 2ος τόσο, τον ήπιαμε!
VW FORUM