-
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση . -
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Δικίνητη CC στα χιόνια. Φοράει goodyear ultragrip στην μαμα ζάντα/διάσταση.
Kάπου στο 6:18 οταν πιάνει 100+ ακούγεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες.Ωραίο και ακριβό αυτοκίνητο, αλλά πολύ θόρυβος. Μήπως φταίνε τα λάστιχα; Ξεκινάει από τα 70χλμ και ακούγεται. Επίσης έχει πολύ καλή ρεπριζ..
η ψψ δεν έχει και την καλύτερη μόνωση. Βάλε και τα χειμερινά στην εξίσωση... οπότε καταλαβαίνεις
-
Εάν το μεγαλύτερο μέρος του θορύβου είναι από τους καθρέφτες τότε δυστυχώς δεν είναι τόσο θέμα μόνωσης όσο λεπτών τζαμιών. Στις πόρτες απ' ότι είδα έχει διπλά λάστιχα οπότε θεωρητικά είναι οκ απ' αυτή την άποψη. Στα τζάμια όμως δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Δε σηκώνει αναβάθμιση εκεί. Οπουδήποτε αλλου λιγο πολύ θα το παλέψουμε.
Το περίεργο βέβαια είναι ότι οι καθρέφτες είναι ίδιοι με την απλή Κορόλλα αν δεν κάνω πολύ λάθος κι εκεί δεν έχω παρατηρήσει κάτι ιδιαίτερο. Ίσως φταίει ότι στην ΨΨ είναι ψηλότερα? Ποιος ξέρει...θα μάθουμε σε κάνα μήνα.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Το περίεργο βέβαια είναι ότι οι καθρέφτες είναι ίδιοι με την απλή Κορόλλα αν δεν κάνω πολύ λάθος
Οχι ρε συ, είναι πολύ μεγαλύτεροι, σαν φορτηγό! Προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα, αλλά με θόρυβο.
-
Ναι μπορεί να κάνω λάθος. Ίσως είναι ίδιοι με του Rav. Θα κοιτάξω κωδικούς.
Πάντως ο μεγάλος καθρέφτης από μόνος του δε σημαίνει απαραίτητα και θόρυβο. Πχ στο Audi ο καθρέφτης ήταν 7 στρέμματα και δεν ακουγόταν τίποτα και δεν είχα και τα έξτρα ηχομονωτικά κρύσταλλα. Αντίστοιχα σε XC60 με τα ηχομονωτικά κρύσταλλα και καθρέφτες σα κομοδίνο, πάλι δεν ακούγεται ίχνος αεροδυναμικού. Βασικά κάτι τέτοια έχουν μείνει να πληρώνεις στα πριμιουμ γιατί οπουδήποτε αλλού είναι μία ή άλλη με τα mainstream.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Εάν το μεγαλύτερο μέρος του θορύβου είναι από τους καθρέφτες τότε δυστυχώς δεν είναι τόσο θέμα μόνωσης όσο λεπτών τζαμιών. Στις πόρτες απ' ότι είδα έχει διπλά λάστιχα οπότε θεωρητικά είναι οκ απ' αυτή την άποψη. Στα τζάμια όμως δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Δε σηκώνει αναβάθμιση εκεί. Οπουδήποτε αλλου λιγο πολύ θα το παλέψουμε.
Το περίεργο βέβαια είναι ότι οι καθρέφτες είναι ίδιοι με την απλή Κορόλλα αν δεν κάνω πολύ λάθος κι εκεί δεν έχω παρατηρήσει κάτι ιδιαίτερο. Ίσως φταίει ότι στην ΨΨ είναι ψηλότερα? Ποιος ξέρει...θα μάθουμε σε κάνα μήνα.
Οι καθρέπτες της ψψ ειναι σαν του hi-lux
-
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο
Καλά τα λες με μια μικρή διόρθωση: Στη 10ετία θα'χει πληρώσει 3740€ κι όχι 3485.
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
Δικίνητη CC στα χιόνια. Φοράει goodyear ultragrip στην μαμα ζάντα/διάσταση.
Kάπου στο 6:18 οταν πιάνει 100+ ακούγεται και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες.Ωραίο και ακριβό αυτοκίνητο, αλλά πολύ θόρυβος. Μήπως φταίνε τα λάστιχα; Ξεκινάει από τα 70χλμ και ακούγεται. Επίσης έχει πολύ καλή ρεπριζ..
η ψψ δεν έχει και την καλύτερη μόνωση. Βάλε και τα χειμερινά στην εξίσωση... οπότε καταλαβαίνεις
Πάντως για 35κ μου φαίνεται απλώς... Κάπως...
-
@panormus772 said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο
Καλά τα λες με μια μικρή διόρθωση: Στη 10ετία θα'χει πληρώσει 3740€ κι όχι 3485.
3740 είναι όντως με ότι ισχύει τώρα ο φπ για μια δεκαετία. Η φοροελαφρυνση στο αμάξι στην Ελλάδα είναι να γλιτώσω εγώ κάτι να χρεωθεί κάποιος άλλος αυτό που γλιτώνω εγώ.
Το κράτος δεν μπορεί να χάσει λεφτά γιατί είναι εύκολα λεφτά που τα υπολογίζει και έχουν περάσει στο υποσυνείδητο ότι θα τα πληρώνουμε για μια ζωή.
Αν κόψουν ή μειώσουν τον φπ θα μεταφέρουν αυτή την χασουρα κάπου αλλού. Πχ θα αυξήσουν τα τέλη κυκλοφορίας βάση ρύπων.
Κάποιοι θα ευνοηθούν για να χάσουν κάποιοι άλλοι.
Ή μπορεί και οι ίδιοι.
Το να ελπίζεις ότι το ισοζύγιο φόρου στην Ελλάδα και ειδικά στο αμάξι θα μειωθεί είναι ουτοπικό.
Μας αντιμετωπίζουν σαν μπανανία στην οποία η αγορά νέου αμαξιού είναι δείγμα πλούτου οπότε πρέπει να φορολογείται σκληρά. Τα υπόλοιπα που γράφουν τα παπαγαλάκια είναι τα δελτία τύπου της κυβέρνησης που κάνει το προεκλογικό μασάζ στους ευκολοπιστους.
Είναι σαν το πρόβλημα της ακριβής βενζίνης που η κυβέρνηση το λύνει με κουπόνια λες και τον επιβαλομενο φόρο στο καύσιμο τον βάζει ένας αόρατος δικτάτορας που δεν ελέγχει η κυβέρνηση! -
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
-
Η κάθε κυβέρνηση φορολογεί καταναλωτικές επιλογές ώστε να έχει πάντα γεμάτα ταμία. Αν πχ γινόταν ένα σκληρό μποϊκοτάζ που συμμετείχαν όλοι οι υποψήφιοι αγοραστές νέων αμαξιών και έλεγαν ότι για τα επόμενα 3 χρόνια ότι και να γίνει δεν αγοράζουμε νέο αμάξι για τους γνωστούς λόγους, τότε πέρα από τις τιμές των μαντραδων που θα πήγαιναν στις τιμές νέων, η κυβέρνηση θα μηδενιζε τον φόρο στην αγορά νέου και θα έφτιαχνε κανόνες στα μεταχειρισμένα που θα τις εκλογικευαν τα παπαγαλάκια τους που θα μεταφερε τα έσοδα που θα έχανε στα μτχ.
Αν σταματάμε να κινούμασταν με αμάξια και το γυρίζαμε όλοι στο ηλεκτρικό ποδήλατο οι φόροι θα πήγαιναν εκεί!
Το κράτος φορολογεί καταναλωτικές επιλογές, όπου πάει ο πολύς κόσμος εκεί στοχοποιεί.
Τα ηλεκτρικά αμάξια θα πληρώνουν μόνο ΦΠΑ όσο θα τα επιλέγουν ελάχιστοι .
Αν κάποια στιγμή γίνει επιλογή των πολλών θα πάρουν τον φόρο που παίρνουν τώρα τα θερμικά. -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό.. -
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό..Βάλε και ότι σε όλα τα υπόλοιπα επίπεδα πλην του κινητήρα όμως το 3008 είναι τουλάχιστον ένα επίπεδο πάνω..και έρχεται και καινούργιο..
Επίσης υπάρχει και επιλογή PHEV, δεν έχω κάνει τα νούμερα γιατί προφανώς δεν με ενδιαφέρει, αλλά τελικά με τις φοροαπαλλαγές και τα όλα του το PHEV στην 5ετισ μπορεί να βγαίνει και πιο συμφέρον..
Γι' αυτό σας λέω τα #monoToEna ή #monoToAllo είναι μόνο για χαζούς. Όσοι άνθρωποι υπάρχουν τόσες διαφορετικές επιλογές μπορούν να γίνουν στα πάντα στη ζωή, και ευτυχώς που υπάρχει πλήθος επιλογών. Εγώ θα ανησυχούσα αν υπήρχαν 2-3 επιλογές και τέλος..σε όλα τα επίπεδα.
-
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό..Το βενζίνης σε συνθήκες Αθήνας 7,5-8,5. Το ντίζελ 6-7. Μιλάω πάντα για αυτόματα. Τα τέλη γύρω στα 80 τον χρόνο το ντίζελ. Το βενζίνης στα 120, δεν ξέρω ακριβώς.
Η εγγύηση στην 5ετία είναι στάνταρ. Και περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ έχει γραφτεί ότι στην Τογιότα είναι 3+3 έτη.
Από την άλλη σαν εμφάνιση και ποιότητα, το 3008 είναι πολύ πιο πάνω.
Τα τεκμήρια όμως είναι υπαρκτά και πονάνε αρκετά.
-
Το κκ έχει νομίζω μεγαλύτερους καθρέπτες από το απλό κορολα. Επίσης το απλο έχει και μικρότερο αεροδυναμικό συντελεστή 0.26? οπότε δεν συγκρίνεται στους θορύβους με το κκ.
Η μετωπική επιφάνεια των σουβ παράγει θόρυβο από μόνη της και θέλει τρομερή μελέτη και εξέλιξη από μοντέλο σε μοντέλο για να χαμηλώσει αυτός ο θόρυβος. Το κκ είναι νέο μοντέλο και λογικο να υστερεί εκεί υπολογίζοντας και το επίπεδο τιμης (θα μου πεις βέβαια αν και όταν αυξηθεί η τιμή ξαφνικά θα γίνει πιο αθόρυβο; Σωστό και αυτό αλλά τι να κάνουμε...). -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό..Το βενζίνης σε συνθήκες Αθήνας 7,5-8,5. Το ντίζελ 6-7. Μιλάω πάντα για αυτόματα. Τα τέλη γύρω στα 80 τον χρόνο το ντίζελ. Το βενζίνης στα 120, δεν ξέρω ακριβώς.
Η εγγύηση στην 5ετία είναι στάνταρ. Και περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ έχει γραφτεί ότι στην Τογιότα είναι 3+3 έτη.
Από την άλλη σαν εμφάνιση και ποιότητα, το 3008 είναι πολύ πιο πάνω.
Τα τεκμήρια όμως είναι υπαρκτά και πονάνε αρκετά.
Το φθηνό PHEV C5/3008 έχεις κάνει μελέτη τι θέλει στην 5ετια;
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό..Το βενζίνης σε συνθήκες Αθήνας 7,5-8,5. Το ντίζελ 6-7. Μιλάω πάντα για αυτόματα. Τα τέλη γύρω στα 80 τον χρόνο το ντίζελ. Το βενζίνης στα 120, δεν ξέρω ακριβώς.
Η εγγύηση στην 5ετία είναι στάνταρ. Και περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ έχει γραφτεί ότι στην Τογιότα είναι 3+3 έτη.
Από την άλλη σαν εμφάνιση και ποιότητα, το 3008 είναι πολύ πιο πάνω.
Τα τεκμήρια όμως είναι υπαρκτά και πονάνε αρκετά.
Τα πρώην PSA όμως έχουν χιλιομετρικό όριο στην εγγύηση που για πολλούς σημαίνει λήξη εγγύησης πολύ συντομότερα απ' ότι το ηλικιακό όριο.
Επίσης επειδή τις τελευταίες 10 μέρες και μέχρι να έρθει το ΨΨ έχουμε δανειστεί το 208 1.2Τ 110hp ΕΑΤ6 του 2016 της μάνας μου, η κατανάλωση που πετυχαίνουμε Αθήνα και μία εκδρομή Στενή Ευβοίας, είναι 8λτ ακριβώς. Τα λίγο νεότερα puretech μαζί με το ΕΑΤ8 είναι ελαφρώς πιο οικονομικά αλλά το βαρύτερο-μεγαλύτερο 3008 δεν πέφτει κάτω από τα 8λτ επίσης εκτός κι αν ο οδηγός είναι εμμονικός με την κατανάλωση.
Τη συζήτηση για τα τεκμήρια δεν την καταλαβαίνω. Ποιος ασχολείται μαζί τους?
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Τα τεκμήρια όμως είναι υπαρκτά και πονάνε αρκετά.
Το παράδειγμα με το τεκμήριο του σπιτιού ( 65 ευρώ νομίζω είναι μετά τα 80τμ μέχρι 120) βοηθά να κατανοήσουμε τα μεγέθη και πόσο πολύ υποτιμαμαι το τεκμήριο των αμαξιων και μένουμε πιο πολύ στο φπ. Το τεκμήριο ενός διλιτρου νέου αντιστοιχεί με την διαμονή σε σπίτι σχεδόν 150τμ!Είναι φοβερό τεκμήριο που μόνο όταν το βάλεις στο μέγεθος του σπιτιού καταλαβαίνεις πόσο επιβάρυνση προκαλεί...
-
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@gtsartsal said in Toyota Corolla Cross:
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
@monman2 said in Toyota Corolla Cross:
Ενα ΙΧ 1400 κυβικών του 2010 πληρώνει 255 € το χρόνο ΤΚ , σύνολο μέχρι τώρα 3000€ και θα πληρώνει για πάντα . Στην αγορά μεταχειρισμένου τα άτομα που ψάχνουν σε αυτές τις κατηγορίες τιμής και ηλικίας προτιμούν τα 1200άρια 1300άρια αυτοκίνητα .
Μία δίλιτρη CC θα εχει πληρώσει στην 10ετια 3485€ και απο εκει και πέρα κανα 200 ΤΚ , λεω εγω γιατί θα εχουν αυξήσει τα όρια ρύπων το χειρότερο σενάριο , υπάρχει και το ευνοϊκό του χρόνου πχ να εχουν καταργήσει τον ΦΠ και να μην βάλουν ποτε ΤΚ.
Σε κάθε περίπτωση δίλιτρη 5ετίας που θα πληρώνει μόνο 275 ΦΠ και θα εχει αντίστοιχα μειωμένο τεκμήριο θα είναι ανάρπαστη οταν βγαίνει για πώληση .440 Χ 5 και 308 Χ 5 είναι ο φόρος πολυτελείας σύνολο 3740
8800 Χ 5 και 6160 Χ 5 είναι το τεκμήριο στην δεκαετία και 4400 από εκεί και μετά.Για σύγκριση ένα 3008 με τον 1.2 έχει 0 φόρο πολυτελείας, 4000 τεκμήριο για τα 5 χρόνια, 2800 για τα επόμενα 5 και 2000 μετά.
Ξαναλέω ότι το τεκμήριο του σπιτιού μέχρι τα 80 τμ , είναι 40 το τμ. και μέχρι τα 120 60
Δηλαδή τα 4400 της πρώτης πενταετίας είναι 100 τμ σπίτι τεκμήριο.
Τα επόμενα 3360 για 83 τμ και μετά την 10ετία για 50 τμ.Αν γίνεται ανάρπαστη μετά την 5ετία η κορόλα κρός, το 3008 θα έχει λίστα αναμονής.
Για να τα λέμε όλα όμως.
Το 3008 με τα 130 άλογα πόσο κατανάλωση έχει σε συνθήκες Αθήνας. 9 η 10 λίτρα.
Πρόχειρα
3 λίτρα διαφορά, 5 ευρώ στα 100.
Στα 10000 το χρόνο, βγήκε ο φόρος πολυτελείας.
Τέλη πληρώνει;Να προσθέσω επίσης ότι στην 5ετια τελειώνει και η εγγύηση. Αν την έχει κάποιος στα 5 χρόνια.
Με ότι σημαίνει αυτό..Το βενζίνης σε συνθήκες Αθήνας 7,5-8,5. Το ντίζελ 6-7. Μιλάω πάντα για αυτόματα. Τα τέλη γύρω στα 80 τον χρόνο το ντίζελ. Το βενζίνης στα 120, δεν ξέρω ακριβώς.
Η εγγύηση στην 5ετία είναι στάνταρ. Και περιλαμβάνει τα πάντα, ενώ έχει γραφτεί ότι στην Τογιότα είναι 3+3 έτη.
Από την άλλη σαν εμφάνιση και ποιότητα, το 3008 είναι πολύ πιο πάνω.
Τα τεκμήρια όμως είναι υπαρκτά και πονάνε αρκετά.
Για εμφάνιση θα συμφωνήσω αν και είναι υποκειμενικό.
Για ποιότητα δεν . Με αυτά που ακούω για βλάβες
Από την άλλη όμως εγώ εστίασα στο γεγονός ότι τελικά τα έξοδα χρήσης είναι ίδια και μάλλον καλύτερα για για κκ. -
@criuser said in Toyota Corolla Cross:
Το βενζίνης σε συνθήκες Αθήνας 7,5-8,5.
Oύτε σβηστό!! 10αρι για πλάκα, το αυτόματο πάντα. Να λέμε αλήθειες.
ΥΓ: Επίσης το τεκμήριο τι δουλειά έχει με τον ΦΠ και τα τέλη?? Δεν πληρώνει κάποιος κάτι για τεκμήριο, εκτός εαν είναι φορφυγάς, οπότε καλά να πάθει!
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Τη συζήτηση για τα τεκμήρια δεν την καταλαβαίνω. Ποιος ασχολείται μαζί τους?
Ακριβώς!! +1.000. Με τεκμήρια ασχολούνται μόνο οι έχοντες μαύρα τα πολλά (κοινώς φοροφυγάδες), οπότε ποσώς μας ενδιαφέρει.
Toyota Corolla Cross