-
@pgp737ng said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio σίγουρα κάτι έχεις μπερδέψει.
- αν πατήσεις συμπλέκτη την ώρα της υποστροφή θα συνεχίσει να πηγαίνει με την εφαπτωμενη και αν δεν ισιωσεις τιμόνι δεν θα σταματήσει να υποστρεφει μέχρι κάποια στιγμή που τελικα θα πέσει η ταχύτητα και πλέον θα δουλέψει το τιμόνι.
- α)αν πατήσεις φρένο αν έχεις ABS θα ξεκινήσει να δουλεύει το ABS και κάποια στιγμή θα σου στρίψει εκεί που θες λόγω ότι έχει ελατωθει η ταχύτητα.
β) αν δεν έχεις ABS τότε αν η ρύθμιση στα φρένα σου είναι η κλασική που δίνει περισσότερη πίεση εμπρός, θα δεις τα μπροστινά σου φρένα αρχικά να κοκκαλωνουν και να ακολουθείς την εφαπτωμενη και την φυγοκεντρο. Αν συνεχίσεις να πατάς λίγο πιο δυνατά φρένο θα μπλοκάρουν και τα πίσω και ανάλογα ποιος τροχός έχει ελάχιστη καλύτερη πρόσφυση ή συναντηση κάποιο εμπόδιο μπορείς να κάνεις μέχρι ακομα και τετακε. Αν έχεις ρυθμίσει τα φρένα να πιάνουν δυνατά πίσω τότε οι πρώτοι τροχοί που θα μπλοκάρουν θα είναι οι πίσω και ανάλογα την εμπειρία σου και το αμάξι σου μπορεί να βρεθείς επιβάτης σε ένα ωραίο τρενάκι του τρόμου.
Ολα αυτά ΔΕΝ σου προτείνω να τα δοκιμάσεις, πάρα μόνο σε κάποια σχολή χειμερινής οδήγησης που υπάρχουν στο εξωτερικό.
Δεν ξέρω αν έχω μπερδέψει κάτι, αλλα 35 χρόνια πάνω στα χιόνια με διαφορετικά αυτοκίνητα και συνθήκες χωρίς ατύχημα δεν είναι τύχη.
-
@realzeus said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
Έχω την αίσθηση ότι ο συμπλέκτης απελευθερώνει τελείως το αυτοκίνητο και πλέον δεν μαζεύεται σε περίπτωση υποστροφής, μπορεί να κάνω λάθος. Και κάτι άλλο με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο δεν έχεις δυνατότητα να το ανεβάσεις μία σκάλα για να το συγκρατήσει σε ακραία περίπτωση, ελπίζω να υπάρχει κάποιο ηλεκτρονικό σύστημα που υποκαθιστά αυτές τις ανθρώπινες παρεμβάσεις σε ακραίες πάντα συνθήκες..
Πατώντας το συμπλέκτη το αυτοκίνητο σταματάει να υποστρέφει και απλα στρίβει. Αν πατήσεις φρένο απότομα το αυτοκίνητο υπερστρέφει γιατι ξεκολάει το πίσω μέρος.
Μπορείς να το δοκιμάσεις σε ασφαλές περιβάλον όπως το πάρκιγκ ενος χιονοδρομικού χωρις κοσμο και αυτοκίνητα.Ο συμπλέκτης θα βοηθούσε μόνο αν ήταν υποστροφή ισχύος. Αλλά ακόμα και τότε είναι σωστότερο να αφήσεις απλά το γκάζι. Το φρένο του κινητήρα και η μεταφορά βάρους μπροστά εξαλείφουν πιο αποτελεσματικά την υποστροφή, από ότι αν απεμπλέξεις απλά τον κινητηρα. Στην υποστροφή αδρανείας δεν κάνει διαφορά.
Προφανώς και μιλάω για υποστροφή ισχύος. Σε μια στροφή ουτως συ άλλως σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι.. αλλα δεν αρκεί.
-
cc οδήγηση στα χιόνια. με προδιαγραφές Καναδά όμως. Δεν ξέρω αν το hybrid συστημα με τον ηλεκτροκινητήρα ειναι πιο αποτελεσματικό. Φοράει blizzak
Youtube Video -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πάντως ας μην αγνοούμε τη χρήση της 4κίνησης και το καλοκαίρι. Εγώ περισσότερο για τότε την πήρα. Κινούμαι κυρίως Νότια Εύβοια, Χανιά και Αργολίδα και δεν είναι λίγες οι φορές που σε αναζήτηση παραλίας για ψαροντούφεκο ή βόλτας σε ερημικό μέρος μου έχει φανεί πολύ χρήσιμη. Μέχρι και στην Πάρο πχ για να πας σε πολύ γνωστή παραλία (Λάγγερη), δεν είναι καθόλου άσχημα να έχεις 4κίνηση. Πας και με νοικιάρικο Panda μεν αλλά με το 4κινητο έχεις πολύ λιγότερη έγνοια.
Καλά τα λες, έχω το μικρότερο αδελφάκι με το μικρό μοτέρ (γραναζωμένο), σε παραλία με χοντρή άμμο δεν έχω κολλήσει και γενικά έχω δει (στη ροή ενέργειας) το πίσω μοτέρ να εμπλέκεται πολλές φορές μέσα στη πόλη π.χ σε μια στροφή με μικρή ταχύτητα που πατάω γκάζι, στην εκκίνηση, σε ανηφορικά πλακόστρωτα κλπ.
Εντάξει δε μιλάμε για 4κίνηση 4wd αλλά awd- i(ntelligence) μόνο του εμπλέκεται το πίσω μοτέρ όποτε χρειαστεί.
Προσωπική άποψη (και ας μου την έχουν πει) καλό είναι ότι μπορεί να πάρει παραπάνω ο αγοραστής από τεχνολογία, το 2χίλιαρο που δίνει το μοτέρ μαζί με το inverter είναι καλή τιμή. -
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.
Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...
Και πάλι αγαπητέ μου, μιλάς για επαρχία. Στην Αθήνα που δυστυχώς είναι ο περισσότερος πληθυσμός αργεί πολύ να κάνει χειμώνα. Υγρασία έχει αλλά εννοείται ότι δεν χρειάζεται να έχεις χειμερινά ελαστικά για ... την πρωινή γλίτσα. Τα κανονικά είναι μία χαρά.
Επίσης βέβαια μιλάμε για κάτι το οποίο πλέον για πολλούς είναι έξοδο. Πόσοι αλλάζουν τα λάστιχα τους; Πόσοι είναι με φθαρμένα και παλιά λάστιχα... Και μιλάμε για χειμερινά (ξαναλέω ότι συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δεν είναι κανόνας τα χειμερινά, είναι εξαίρεση) Δεν είμαστε στη Νορβηγία, ευτυχώς. -
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.
Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...
Και πάλι αγαπητέ μου, μιλάς για επαρχία. Στην Αθήνα που δυστυχώς είναι ο περισσότερος πληθυσμός αργεί πολύ να κάνει χειμώνα. Υγρασία έχει αλλά εννοείται ότι δεν χρειάζεται να έχεις χειμερινά ελαστικά για ... την πρωινή γλίτσα. Τα κανονικά είναι μία χαρά.
Επίσης βέβαια μιλάμε για κάτι το οποίο πλέον για πολλούς είναι έξοδο. Πόσοι αλλάζουν τα λάστιχα τους; Πόσοι είναι με φθαρμένα και παλιά λάστιχα... Και μιλάμε για χειμερινά (ξαναλέω ότι συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δεν είναι κανόνας τα χειμερινά, είναι εξαίρεση) Δεν είμαστε στη Νορβηγία, ευτυχώς.Αν βάζουμε την οποία δικαιολογία πάνω από την ασφάλεια ας φοράμε σαγιονάρες τον χειμώνα.
Να μην ξεχάσουμε να αναζητήσουμε ευθύνες και αποζημιώσεις στην επόμενη κακοκαιρία -
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.
Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...
Και πάλι αγαπητέ μου, μιλάς για επαρχία. Στην Αθήνα που δυστυχώς είναι ο περισσότερος πληθυσμός αργεί πολύ να κάνει χειμώνα. Υγρασία έχει αλλά εννοείται ότι δεν χρειάζεται να έχεις χειμερινά ελαστικά για ... την πρωινή γλίτσα. Τα κανονικά είναι μία χαρά.
Επίσης βέβαια μιλάμε για κάτι το οποίο πλέον για πολλούς είναι έξοδο. Πόσοι αλλάζουν τα λάστιχα τους; Πόσοι είναι με φθαρμένα και παλιά λάστιχα... Και μιλάμε για χειμερινά (ξαναλέω ότι συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δεν είναι κανόνας τα χειμερινά, είναι εξαίρεση) Δεν είμαστε στη Νορβηγία, ευτυχώς.Αν βάζουμε την οποία δικαιολογία πάνω από την ασφάλεια ας φοράμε σαγιονάρες τον χειμώνα.
Να μην ξεχάσουμε να αναζητήσουμε ευθύνες και αποζημιώσεις στην επόμενη κακοκαιρίαΜε παρερμηνεύεις νομίζω. Δεν διαφωνώ ότι εκεί που χρειάζεται να φοράνε χειμερινά να μη φοράνε. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Είναι η ασφάλεια στο δρόμο. Εκεί που μένεις καλά κάνεις και τα φοράς. Εκεί που μένουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δεν χρειάζεται να φοράνε. Αυτό λέω. Είσαι εξαίρεση, όχι ο κανόνας... (Με όλο το σεβασμό).
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.
Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...
Και πάλι αγαπητέ μου, μιλάς για επαρχία. Στην Αθήνα που δυστυχώς είναι ο περισσότερος πληθυσμός αργεί πολύ να κάνει χειμώνα. Υγρασία έχει αλλά εννοείται ότι δεν χρειάζεται να έχεις χειμερινά ελαστικά για ... την πρωινή γλίτσα. Τα κανονικά είναι μία χαρά.
Επίσης βέβαια μιλάμε για κάτι το οποίο πλέον για πολλούς είναι έξοδο. Πόσοι αλλάζουν τα λάστιχα τους; Πόσοι είναι με φθαρμένα και παλιά λάστιχα... Και μιλάμε για χειμερινά (ξαναλέω ότι συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δεν είναι κανόνας τα χειμερινά, είναι εξαίρεση) Δεν είμαστε στη Νορβηγία, ευτυχώς.Αν βάζουμε την οποία δικαιολογία πάνω από την ασφάλεια ας φοράμε σαγιονάρες τον χειμώνα.
Να μην ξεχάσουμε να αναζητήσουμε ευθύνες και αποζημιώσεις στην επόμενη κακοκαιρίαΜε παρερμηνεύεις νομίζω. Δεν διαφωνώ ότι εκεί που χρειάζεται να φοράνε χειμερινά να μη φοράνε. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Είναι η ασφάλεια στο δρόμο. Εκεί που μένεις καλά κάνεις και τα φοράς. Εκεί που μένουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δεν χρειάζεται να φοράνε. Αυτό λέω. Είσαι εξαίρεση, όχι ο κανόνας... (Με όλο το σεβασμό).
Με παρερμηνεύεις επίσης ή έτσι το καταλαβαίνω. Να υπενθυμίσω ότι το thread ξεκίνησε από ερώτηση απορία σύνφορουμιστα για κίνηση σε χιόνια πάγο. Δεν ειπώθηκε από δική μου πλευρά ότι και νότια της Μεσογείων θα πρέπει να φοράς χειμερινά. Εν τελεί αυτό που λεω είναι ότι αν έχεις σκοπό να ανέβεις για χιονοπόλεμο στην Πάρνηθα καλό είναι να λάβεις τα μέτρα σου. Με όλο το σεβασμό
-
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@gdelio said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
Συμφωνώ στα περισσότερα αλλά στα τονισμένα, όχι. Στην Ελλάδα, δηλαδή, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη (στην επαρχία ζουν ο λιγότερος πληθυσμός), δεν υπάρχει θέμα να βάλεις χειμερινά. Αυτά που συγκρίνεις με το εξωτερικό είναι εκτός πραγματικότητας στη Ελλάδα. Και ναι με την κλιματική αλλαγή μπορούμε και με σαγιονάρες τον Δεκέμβριο πλέον. Επίσης μπορεί να χιονίσει 3 ημέρες στην Αθήνα αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
Η κλιματική αλλαγή απλά μικραίνει το χρονικό πλαίσιο χρήσης των χειμερινών ελαστικών δεν το ακυρώνει εντελώς. Έχει χρονιές που έχω βάλει απο τις 10 οκτώβρίου και φέτος έπιασα δεκεμβριο.
Η σημαντική διαφορά ειναι να αντιληφθούμε οτι μιλαμε για χειμερινό ελαστικό και όχι για χιονολάστιχο οπως συνιθίζεται λανθασμένα να λέγεται. Η χρήση του δεν ειναι μόνο για το χιόνι. Υπάρχει χρονιά που δεν έχω πατήσει χιονι ΑΛΛΑ ξεκινάω το πρωι και έχει -3 και η υγρασία έχει παγοποιηθεί.. μετά θα έχει γλίτσα από την πρωινή ομίχλη... μετά θα έχει 10 βαθμούς αλλα θα περάσω απο γέφυρα που έχει παχνη ξαφνικά ενω όλος ο δρόμος ειναι στεγνός. Αυτά που περιγράφω είναι καθημερινότητα περιξ της Θεσσαλονίκης το χειμώνα και ειναι πολυ διαφορετική απο αυτή της Αθήνας. Τώρα αν εσυ δεν βλέπεις λόγω χρήσης των χειμερινών ελαστικών...
Και πάλι αγαπητέ μου, μιλάς για επαρχία. Στην Αθήνα που δυστυχώς είναι ο περισσότερος πληθυσμός αργεί πολύ να κάνει χειμώνα. Υγρασία έχει αλλά εννοείται ότι δεν χρειάζεται να έχεις χειμερινά ελαστικά για ... την πρωινή γλίτσα. Τα κανονικά είναι μία χαρά.
Επίσης βέβαια μιλάμε για κάτι το οποίο πλέον για πολλούς είναι έξοδο. Πόσοι αλλάζουν τα λάστιχα τους; Πόσοι είναι με φθαρμένα και παλιά λάστιχα... Και μιλάμε για χειμερινά (ξαναλέω ότι συμφωνώ στα περισσότερα που λες, αλλά δεν είναι κανόνας τα χειμερινά, είναι εξαίρεση) Δεν είμαστε στη Νορβηγία, ευτυχώς.Αν βάζουμε την οποία δικαιολογία πάνω από την ασφάλεια ας φοράμε σαγιονάρες τον χειμώνα.
Να μην ξεχάσουμε να αναζητήσουμε ευθύνες και αποζημιώσεις στην επόμενη κακοκαιρίαΜε παρερμηνεύεις νομίζω. Δεν διαφωνώ ότι εκεί που χρειάζεται να φοράνε χειμερινά να μη φοράνε. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Είναι η ασφάλεια στο δρόμο. Εκεί που μένεις καλά κάνεις και τα φοράς. Εκεί που μένουν ΟΛΟΙ οι άλλοι δεν χρειάζεται να φοράνε. Αυτό λέω. Είσαι εξαίρεση, όχι ο κανόνας... (Με όλο το σεβασμό).
Με παρερμηνεύεις επίσης ή έτσι το καταλαβαίνω. Να υπενθυμίσω ότι το thread ξεκίνησε από ερώτηση απορία σύνφορουμιστα για κίνηση σε χιόνια πάγο. Δεν ειπώθηκε από δική μου πλευρά ότι και νότια της Μεσογείων θα πρέπει να φοράς χειμερινά. Εν τελεί αυτό που λεω είναι ότι αν έχεις σκοπό να ανέβεις για χιονοπόλεμο στην Πάρνηθα καλό είναι να λάβεις τα μέτρα σου. Με όλο το σεβασμό
Έτσι το καταλαβαίνεις.
-
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα... -
Αν πατήσεις με άγχος τρεις φορές το eco mode ενεργοποιείται το gamiseta mode.
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Μόλις πέσει η μπαταρία παίρνει μπρος η μηχανή
-
Καποιος το ειχε γραψει . Δεν θυμαμαι σε πιο νημα. Βαζεις το σασμαν στο Ρ και πατας το γκαζι και παιρνει μπρος ο βενζινοκινητηρας
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Δεν έχω αποκλειστεί σε χιόνια, αλλά πολύ συχνά μένω στο αυτοκίνητο για ώρα περιμένοντας την οικογένεια. Δεν είναι το ίδιο, αλλά προσομοιάζει. Αν ρελαντί εννοείς πως μένει αναμμένος ο βενζινοκινητήρας, για να έχεις θέρμανση και να λειτουργούν τα αξεσουάρ, όχι, δεν δουλεύει στο ρελαντί. Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί όποτε χρειάζεται, για να φορτίζει την μπαταρία. Λόγω κρύου είμαι βέβαιος πως ο βενζινοκινητήρας θα λειτουργεί περισσότερο σε σχέση με πιθανή ακινητοποίηση π.χ. το καλοκαίρι.
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Εξαιρετικά. Μέση κατανάλωση μου λέει 5.3 χωρίς να κάνω κάτι ιδιαίτερο. Εντυπωσιακό για τέτοιου μεγέθους και βάρους αυτοκίνητο. Επίσης να επαναλάβω πως όσες φορές μου χρειάστηκε να κάνω προσπέραση επιταχύνει διαολεμενα.
-
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Και τελικά αν γίνει σεισμός όπως το '81; Η χούντα όπως το 67;
-
@lap said in Toyota Corolla Cross:
Αν πατήσεις με άγχος τρεις φορές το eco mode ενεργοποιείται το gamiseta mode.
-
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Και τελικά αν γίνει σεισμός όπως το '81; Η χούντα όπως το 64;
Το 64?
-
@antoniokon said in Toyota Corolla Cross:
@groover1972 said in Toyota Corolla Cross:
@chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:
Τελικά αν αποκλειστουμε σε χιόνια (όπως περισυ στην Αττική οδό) πώς συμπεριφέρεται το υβριδικό? Δεν είχα ποτέ κ δεν γνωρίζω. Θεωρητικά δεν δουλεύει στο ρελαντί έτσι? Υπάρχει δυνατότητα να το βάλεις να λειτουργεί με τον κινητήρα στο ρελαντί σαν ένα κοινό αυτοκίνητο?
Όσο το σκέφτομαι τείνω πιο πολύ στο 4 κινητό και active παρά στο style κ 2 κινητό.
Όσοι το παραλάβετε πως πάτε από καταναλώσεις?
Εντω μεταξύ είδε 2 cc η γυναίκα μου στον δρόμο κ λέει α το άσπρο θα κλείσουμε (σε σχέση με το γκρίζο). Εγώ ακόμα δεν έχω πετύχει κανένα...Και τελικά αν γίνει σεισμός όπως το '81; Η χούντα όπως το 64;
Το 64?
Youtube Videoχαχαχαχαχααχ
Toyota Corolla Cross