-
@antonn said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Ο μόνος αρμόδιος να σου απαντήσει είναι ο έμπορος/πωλητής που έκανες την παραγγελία. Κανονικά τα χάνεις και τα 2 αφού μπαίνει νέα παραγγελία και όχι αλλαγή της υφιστάμενης, αλλά μπορεί ο έμπορος να σε εξυπηρετήσει....μια ερώτηση δεν βλάπτει.
φοβομαστε να τους το πουμε γιατι μπορει να μας ξεγελασουν και τελικα να παρουμε το αυτοκινητο σε δυο χρονια! Άσε καλυτερα! καλο ειναι και το active!
Για τα λεφτά του, καλύτερο.
-
@antonn said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
Ο μόνος αρμόδιος να σου απαντήσει είναι ο έμπορος/πωλητής που έκανες την παραγγελία. Κανονικά τα χάνεις και τα 2 αφού μπαίνει νέα παραγγελία και όχι αλλαγή της υφιστάμενης, αλλά μπορεί ο έμπορος να σε εξυπηρετήσει....μια ερώτηση δεν βλάπτει.
φοβομαστε να τους το πουμε γιατι μπορει να μας ξεγελασουν και τελικα να παρουμε το αυτοκινητο σε δυο χρονια! Άσε καλυτερα! καλο ειναι και το active!
Καλά θα κάνεις, το active είναι πολύ καλό γιατί έχει τo binocular κατράν που αυστραλία το έχει και σε πιο ακριβές εκδόσεις, εδώ ένας θεός ξέρει γιατί από style και πάνω δε το δίνει.
https://www.carsguide.com.au/car-reviews/toyota-yaris-cross-81405
16αρες ζάντες μη τις γρατζουνάς στα πεζοδρόμια συν μικρότερη κατανάλωση κλπ -
@a65 said in Toyota Yaris Cross:
Καλά θα κάνεις, το active είναι πολύ καλό γιατί έχει τo binocular κατράν που αυστραλία το έχει και σε πιο ακριβές εκδόσεις, εδώ ένας θεός ξέρει γιατί από style και πάνω δε το δίνει.
Active+ και πάνω. Μόνο η Active έχει αυτό το καντράν.
-
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις! Τελικα καλυτερα τα Active οπως τα λετε που ειστε γνωστες
-
@antonn said in Toyota Yaris Cross:
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις! Τελικα καλυτερα τα Active οπως τα λετε που ειστε γνωστες
Καλύτερα είναι αυτό που σου κάνει εσένα και μπορείς να πληρώσεις. Προφανώς αντικειμενικά το καλύτερο είναι ένα Premier AWD με όλα τα έξτρα, αλλά πολλά τα λεφτά!
Καθαρά προσωπικά, θα έπαιρνα Style εαν έπαιρνα για εμένα και Active εαν το έπαιρνε η σύζυγος. Παραπάνω χρήματα δεν έδινα για το Κρός, θα πήγαινα σε άλλη κατηγορία.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@antonn said in Toyota Yaris Cross:
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις! Τελικα καλυτερα τα Active οπως τα λετε που ειστε γνωστες
Καλύτερα είναι αυτό που σου κάνει εσένα και μπορείς να πληρώσεις. Προφανώς αντικειμενικά το καλύτερο είναι ένα Premier AWD με όλα τα έξτρα, αλλά πολλά τα λεφτά!
Καθαρά προσωπικά, θα έπαιρνα Style εαν έπαιρνα για εμένα και Active εαν το έπαιρνε η σύζυγος. Παραπάνω χρήματα δεν έδινα για το Κρός, θα πήγαινα σε άλλη κατηγορία.
Συμφωνώ με το Φανη!
Θα ήθελα τον εξοπλισμό της adventure έκτος φυσικά από τις απαράδεκτες 18αρες ζάντες αλλά ξεφεύγει υπερβολικά πολύ. -
Διαβαζω τωρα χθεσινη δημοσιευση στο fb group για τριξιμο και θα μου πεις σιγα το νεο ομως γραφει οτι το παρελαβε Νοεμβριο 22!
Ομολογω οτι παρα τις χλιαρες διαβεβαιωσεις (θυμιζω,ειχαμε απαντησεις σε email πελατων και οχι επισημη ανακοινωση) ειχα πιστεψει οτι περιορίστηκε στις αρχικες παρτιδες το προβλημα αλλα παραλαβη Νοεμβριο σημαινει λογικα κατασκευη Σεπτεμβριο που υποτιθεται εχει διορθωθει το παλιο-ρομποτ (κι εδω μονοι μας βγαλαμε το συμπερασμα, anyway).
Οποτε, ή μας δουλευει η Τογιοτα Ελλας που διαβεβαιωνε σε απαντησεις της οτι ενημερωθηκε το εργοστασιο και λυθηκε το προβλημα καπου στα μεσα καλοκαιριου ή μας δουλευει και τους δυο η Τογιοτα.
Η λεξη ανακληση δεν ειναι ντροπη παιδια
-
Μη τρελαίνεστε μια δημοσίευση του στυλ ...και εμένα το κάνει... δεν λέει τίποτα και δεν κάνουν ανακλήσεις γιατί κάτι τρίζει , μόνο για λόγους ασφαλείας .
Εντωμεταξύ το μέλος που το έγραψε ούτε άλλη δημοσίευση ούτε μια φωτογραφία που όλοι βάζουμε και μας λένε καλοτάξιδο ...τίποτα απλώς ένα σχόλιο σε δημοσίευση άλλου...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Μη τρελαίνεστε μια δημοσίευση του στυλ ...και εμένα το κάνει... δεν λέει τίποτα και δεν κάνουν ανακλήσεις γιατί κάτι τρίζει , μόνο για λόγους ασφαλείας .
Εντωμεταξύ το μέλος που το έγραψε ούτε άλλη δημοσίευση ούτε μια φωτογραφία που όλοι βάζουμε και μας λένε καλοτάξιδο ...τίποτα απλώς ένα σχόλιο σε δημοσίευση άλλου...
Επίσημη ανάκληση δεν κάνουν, αλλά κάνουν δωρεάν επισκευή αν κάτι είναι ελαττωματικό (έκαναν τουλάχιστον)!!!
Μου αλλαξαν το 2018 διακόπτη ηλεκτρικών παραθύρων (το σετ στην μεριά του οδηγού) σε αουρις του 2007 επειδή μπλόκαρε το μηχανισμό στο παράθυρο του συνοδηγού.
Δεν θυμάμαι πως το ονόμασαν!Τώρα αν το συγκεκριμένο τρίξιμο είναι το ίδιο θέμα με το γνωστό περι μη συγκόλλησης σε ένα σημείο, είναι κάτι που μόνο ειδικοί μπορούν να το εντοπίσουν.
-
Ανάκληση είναι όταν παίρνεις συστημένη επιστολή πχ μου είχαν στείλει για να αλλάξω αερόσακο οδηγού.
Επισκευή /αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης όλοι ξέρουμε τι είναι , λίγο πολύ έχουμε εμπειρία
Επισκευή Καλής Θέλησης όπως την λένε είναι όταν έχει λήξει η εγγύηση και η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος ή μέρος του. Παραδείγματα πολλά ακόμη και από VW porsche κλπ , δεν κάνω πλάκα. Ακόμα και η εγγύηση που δίνει η Toyota για την υβριδική μπαταρία και τα κουπόνια για τον δωρεάν έλεγχο τέτοια είναι στην ουσία και θα χαλάσουν μπαταρίες και θα τις αλλάξουν ... αρκεί βέβαια να έχεις κάνει και πληρώσει 10 σέρβις στην επίσημη ...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
... αρκεί βέβαια να έχεις κάνει και πληρώσει 10 σέρβις στην επίσημη ...
Αυτό είναι το κλειδί. Η εγγυήσεις που μας καλύπτουν τα εργοστάσια μέσω των αντιπροσώπων τους είναι ήδη προπληρωμένες από εμάς, εν μέρει από την τιμή πώλησης του αυτοκινήτου, αλλά και από τα σέρβις που κάνουμε σε αυτούς για να βάλουμε τα γνήσια αντ/κά. Προς τιμήν τους, αρκετοί, καλύπτουν ελαττωματικά αντ/κά, πολύ μετά τη λήξη της εγγύησης όπως η Toyota και άλλοι. Ακόμα και η σέατ κάποτε, τουλάχιστον 5 χρόνια εκτός εγγύησης, σε επίσκεψη μου για αλλαγή βαλβίδας στοπ, μου είπαν ότι για το αυτοκίνητό μου υπάρχει ανάκληση σε πολλαπλασιαστές και αν θέλω, να περιμένω λίγο να μου τους αλλάξουν χωρίς χρέωση. (Δεν ήθελα γιατί είχα προλάβει να αλλάξω μόνος μου).
Μάλιστα, τα 2-3 τελευταία σέρβις δεν τα είχα κάνει σε επίσημο συνεργείο Seat... -
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Ανάκληση είναι όταν παίρνεις συστημένη επιστολή πχ μου είχαν στείλει για να αλλάξω αερόσακο οδηγού.
Επισκευή /αντικατάσταση στα πλαίσια της εγγύησης όλοι ξέρουμε τι είναι , λίγο πολύ έχουμε εμπειρία
Επισκευή Καλής Θέλησης όπως την λένε είναι όταν έχει λήξει η εγγύηση και η εταιρεία αναλαμβάνει το κόστος ή μέρος του. Παραδείγματα πολλά ακόμη και από VW porsche κλπ , δεν κάνω πλάκα. Ακόμα και η εγγύηση που δίνει η Toyota για την υβριδική μπαταρία και τα κουπόνια για τον δωρεάν έλεγχο τέτοια είναι στην ουσία και θα χαλάσουν μπαταρίες και θα τις αλλάξουν ... αρκεί βέβαια να έχεις κάνει και πληρώσει 10 σέρβις στην επίσημη ...
Όσο έχω το αμάξι στην κατοχή μου από τον 6ο του 2014, έχω 2 ανακλησεις. Μια το 2016 ο αερόσακος συνοδηγού και μια το 2018 η βάση αντλίας βενζίνης. Οπότε ξέρω τι είναι ανάκληση.
Δεν μιλάμε για μπαταρία υβριδικού αυτή την στιγμή!!! Μιλάμε για αναγνώριση ελαττώματος στην κατασκευή του οχήματος! Είτε ενός ανταλλακτικού τις πλάκας όπως στην δική μου περίπτωση ή στην περίπτωση του Yaris cross με μη κόλληση στο σασί!!!
Τουλάχιστον εγώ από το 2014 αγόρασα το αμάξι αυτές οι 3 ήταν οι φορές που πάτησα σε αντιπροσωπεία! Οπότε αν ήθελαν σαν Τoyota να γλιτώσουν - μη αναγνώρισουν το ελαττωματικό ανταλλακτικό μπορούσαν να το κάνουν!
Από τα 3 οχήματα που πέρασαν από τα χέρια μου σαν ιδιοκτήτη, τα 2 είναι Toyota και το 4ο μάλλον Toyota θα είναι (μόλις πεθάνει το αουρις, κάποια μτχ υβριδική κορολλα), αλλά αυτά που βλέπω τελευταία περι μη αναγνώρισης προβλημάτων στην κατασκευή (1nr-fe με τα λάδια, άλλο που στα χέρια μου δεν θα είχε θέμα γιατί θα δούλευε συχνά ψηλά το μοτέρ και δεν θα έκλειναν οι τρύπες στα πιστόνια)με ενοχλούν (όπως με ενοχλούν και για άλλους κατασκευαστές) -
@yan5573 said in Toyota Yaris Cross:
Διαβαζω τωρα χθεσινη δημοσιευση στο fb group για τριξιμο και θα μου πεις σιγα το νεο ομως γραφει οτι το παρελαβε Νοεμβριο 22!
Ομολογω οτι παρα τις χλιαρες διαβεβαιωσεις (θυμιζω,ειχαμε απαντησεις σε email πελατων και οχι επισημη ανακοινωση) ειχα πιστεψει οτι περιορίστηκε στις αρχικες παρτιδες το προβλημα αλλα παραλαβη Νοεμβριο σημαινει λογικα κατασκευη Σεπτεμβριο που υποτιθεται εχει διορθωθει το παλιο-ρομποτ (κι εδω μονοι μας βγαλαμε το συμπερασμα, anyway).
Οποτε, ή μας δουλευει η Τογιοτα Ελλας που διαβεβαιωνε σε απαντησεις της οτι ενημερωθηκε το εργοστασιο και λυθηκε το προβλημα καπου στα μεσα καλοκαιριου ή μας δουλευει και τους δυο η Τογιοτα.
Η λεξη ανακληση δεν ειναι ντροπη παιδια
Γενικά όλα είναι πολύ αόριστα, εάν είναι όντως το πρόβλημα το ρομπότ (βίντεο πιο κάτω) πως και δε το πήραν χαμπάρι τόσους μήνες???
Μετά λένε πολλοί ότι το έφτιαξαν σε μια μέρα αυτό αποκλείεται να φτιαχτεί σε μια μέρα, από τις φωτογραφίες του Ιταλού (σελ 197) φαίνεται έχουν ξηλώσει τον ουρανό, κάνανε κόλληση στις λαμαρίνες μετά στοκάρισμα αυτά για να στεγνώσουν στόκοι, βαψίματα θέλεις μέρες. Άλλοι πάλι λένε ότι η Toyota περιμένει επίσημες οδηγίες.
Το δικό μου αν και είναι από τις πρώτες παραλαβές (2/2022) και παρκάρω καθημερινά σε πυλωτή που σημαίνει όπισθεν σε ανηφορική ράμπα προς το παρόν δεν άκουσα τίποτα.
Οπότε παρακολουθούμε τις εξελίξεις, μήπως εντοπιστεί το πρόβλημα και φτιαχτεί.
Youtube Video -
Αποκλειστική εικόνα από το ρομπότ που προκάλεσε το πρόβλημα...
-
Ρομπότ ξύστης, φαίνεται από το ύφος ξεκάθαρα...
-
Οι κακές γλώσσες λένε ότι είναι Έλληνας της διασποράς....
-
Καλησπέρα παιδιά. από έναν κουρασμένο από τον συμπλέκτη, που θέλει ευκολία και έχει και σύζυγο (και δύο παιδάκια) Μόλις πούλησα ένα Πικάσο αυτόματο μείναμε με ένα Μικρα Κ!2 που τα κάνει όλα πολύ καλά, (ακόμα και με τα δύο παιδιά) και μπορούμε να μείνουμε αρκετό καιρό ακόμα με αυτό. Όμως η αρρώστια είναι ανίατη και έχω κάνει τεστ σχεδόν όλα τα Βsuv (πλην Puma και Captur). Αυτό που μου άρεσε (και στη σύζυγο) είναι το c3 Aircross EAT6 diesel 120, (σε μεταχειρισμένο όμως). Επίσης το 2008 το οδήγησα αρκετά (και αυτό σαν μεταχειρισμένο βενζίνη eat 8), αλλά είναι πιο "ζόρικο" για την σύζυγο. Μέχρι που άφησα τελευταίο το Yaris cross. Το ιδανικό για κουρασμένους σαν και μένα. Βάζεις το hold και δεν ασχολείσαι με τίποτα. Επίσης πολύ πιο ομαλό σε χειρουργικές μανούβρες παρκαρίσματος. Όμως άμα βαριέμαι και θέλω λίγο να ζωντανέψω, δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται υπό πίεση σε ζωηρές καταβάσεις, διότι δεν έχει ταχύτητες. Με το Σιτροέν η το Πεζώ κάνω δύο χειροκίνητα κατεβάσματα από τα αυτιά και αυτό είναι. Αν η Σιτροέν είχε το hold δεν θα το συζητούσα. Προσωπικά το Κρος είναι τέλειο για πόλη και γύρω γύρω. Όμως θα με ικανοποιήσει χωρίς ταχύτητες σε πιο γρήγορους ρυθμούς, προσπεράσεις και ταξίδι? Για να σας δώσω σημείο αναφοράς να σας πω ότι ο 100 βενζίνη του Πεζώ είναι υπεραρκετός από αυτό που χρειαζόμαστε.
-
Μεγάλη ευκολία για κάθε μέρα το auto hold στα αυτόματα!
Και εγώ περιμένω το YC για κάθε μέρα κυριως γι αυτό ναι την οικονομία. -
Οι πωλητές μπορούν να μάθουν σε τι φάση βρίσκεται το αυτοκίνητο ; Μου είπαν ότι οι λίστες έρχονται κάθε Δευτέρα κ από όταν είναι στη λίστα το όνομα σου σε ένα μήνα έρχεται... Οπότε λογικά δεν παραλαμβάνω Δεκέμβρη που ήταν κανονικά..
-
@odiki_asfaleia said in Toyota Yaris Cross:
Καλησπέρα παιδιά ...
Θα σου πω εγώ και πρώτος το βρήκε - ποιος άλλος -ο realzeus , το έχεις στο eco λοιπόν γιατί θέλεις να γράφεις νούμερα κατανάλωσης όχι με 3 μπροστά αλλά με 2 ... ναι ναι τέτοια βλέπω , άστρωτο !
Ανεβαίνεις λοιπόν ανηφόρα μέσα στην πόλη και σε πιάνει φανάρι , περιμένεις στο hold , μεγάλη ευκολία, ανάβει πράσινο και ξεκινάς . Ο πονηρός ταρίφας όμως που έχει παρακάμψει την ουρά με το skoda -δήθεν θα στρίψει αριστερά - φεύγει ευθεία και πάει να σε κλείσει , είναι και διπλοπαρκαρισμένος άλλος ταρίφας στα 30 μέτρα μιλάμε θα αναγκαστείς να πέσεις στα φρένα ...
Η ανακάλυψη τώρα @realzeus ... δεν ψάχνεις στα προγράμματα normal pwr δεν πειράζεις τίποτα πατάς τέρμα , δεν χαϊδεύεις , τέρμα λέμε το γκάζι δυνατά έχει και άλλο το αυτοκίνητο πετάγεται εμπρός σαν να έφαγε κλωτσιά το antispin να αναβοσβήνει για τα επόμενα 30 μέτρα και τα τουρκοfalken να σφυρίζουν να γυρνάει ο κόσμος να κοιτάει δεν υπάρχει λέμε η αίσθηση μέχρι τα 60-70 χλμ .
Το ίδιο κάνει και σε ορεινή διαδρομή με φουρκέτες ,υποστροφή ισχύος λέμε και το άτιμο δεν γέρνει καθόλου !
Αν είναι ετσι τα 116 άλογα ... ΖΗΤΩ!
Toyota Yaris Cross