-
Πφφφφ, με 7-8Κ βρίσκεις για πλάκα. Τα δικά μας κουτιά κοστίζουν περισσότερο.
Όσο για τη συντήρηση και τις επισκευές, όντως σε πτωχεύουν.Οκ, συγκεντρώνομαι, ο 1,3 καίει λάδια λόγω κακής σχεδίασης. Δεν ήταν δύσκολο. 41 σελίδες το ίδιο λέμε.
-
Η Toyota δεν κάνει επισκευές με ρεκτιφιέ κλπ σε παλιό μοτέρ , υπάρχει σοβαρότητα , οπότε αυτά τα 3000 € αντιστοιχούν σε αντικατάσταση μπλοκ κινητήρα ,εμβόλων κλπ με καινούργια και παίρνεις τιμολόγιο που τα γράφει αναλυτικά .
Η τιμή με αυτά τα δεδομένα είναι πολύ καλή και έχω ακούσει και καλύτερες- όταν κάποιος συνέχιζε τα σέρβις στο επίσημο δίκτυο και μετα την λήξη της εγγύησης - έξτρα εκπτώσεις και δωρεάν εργασία συγκεκριμένα .
Με αυτά τα δεδομένα και παραστατικά που γράφουν στην ουσία για καινούργιο κινητήρα στα 150000 χλμ πχ μη παραξενεύεστε για τις αξίες των μεταχειρισμένων Toyota .
-
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Eσυ πως το γνωριζεις οτι αυτα τα οχηματα δεν εβγαλαν προγραμμα? Εχεις κανει καποια ερευνα ή το υποθετεις?
Ναι, έχω κάνει έρευνα τα τελευταία χρόνια με 10άδες ιδιοκτήτες που έχουν ή δεν έχουν πρόβλημα και τι κοινά στοιχεία έχουν, όπως και με συνεργεία, μηχανικούς κλπ.
Ότι έχω γράψει, δεν ξύπνησα ένα πρωί και το αποφάσισα μόνος μου. Υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο, μεθολογία, έρευνα και φυσικά ότι γράφεται, πρώτα δοκιμάζεται τεχνικά.
Ο μόνος λόγος που γράφω στο τρέχον Forum είναι ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και λογική ροή για όποιον ενδιαφέρεται. Σε όλα τα Social Media η ιστορικότητα χάνεται.
Τεχνικά διαφωνώ, καθώς τα προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι γνωστά και δημοσιευμένα. Και αυτά που προτείνεις, πάλι από τεχνικής-θεωρητικής απόψεως δεν οδηγούν σε λύση του προβλήματος.
> Τη λύση δεν την έδωσε ποτέ ούτε η ίδια η Toyota, γιατί προφανώς είναι ασύμφορη. Προχώρησε κλασσικά στην έκδοση νέου κινητήρα.
Παρ'όλα αυτά η προσπάθεια και η συμβολή σου είναι αξιέπαινη και σε καμία περίπτωση δεν επιχειρώ εκθέτοντας τις απόψεις μου να μειώσω τις δικές σου.Έχουμε μπει σε μια διαδικασία να παίζουμε με τις λέξεις.
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει εκδώσει TSB με το τι πρέπει να αλλαχθεί στον κινητήρα, για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Το έχω ανεβάσει άπειρες φορές μαζί με προσφορά επισκευής απο την ίδια την ΤΟΥOΤΑ. Το ανήθικο είναι πως δεν κάνει καμία απολύτως έκπτωση. Ο νέος κινητήρας που έβγαλε, είναι ο ίδιος, με updated μηχανικά μέρη.
Και για να σε προλάβω, ανάκλιση γίνεται μόνο σε θέματα που αφορούν ασφάλεια επιβατών / πεζών. Όχι αν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια μετά απο 10 χρόνια. Στα 6 χρόνια ούτως ή αλλως σε καλύπτει η εγγύηση
Επίσης τεχνικά με τι διαφωνείς?
Ότι έβαζαν λάθος ιξώδες στις αντιπροσωπείες, για μείωση κόστους?
Ότι όταν οδηγείς με ανεβασμένες στροφές, καθαρίζει το μοτέρ - ειδικά σε μοτέρ που αποδεδειγμένα μπουκώνει?
ή ότι αν άλλαζες λάδια στις 7500χμ, τα λάδια δεν προλάβαιναν να χάσουν τις ιδιότητες τους και τα λάδια δεν καίγονταν βουλώνοντας τις τρύπες των πιστονιών?
Ότι το να καθαρίσεις μόνος σου τον κινητήρα με ένα υγρό των 15€ και να σου βγάλει κάμποσες 10άδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κατανάλωση είναι προτιμότερο των 3500€ της επισκευής?Επίσης έχω μια απορία. Έχεις αυτοκίνητο με 1nr-fe και το έχεις ψάξει σε αυτό το μοτέρ ή απλά σχολιάζεις γενικά για μοτέρ εσωτερικής καύσης και γενική μηχανολογία ?
Δεν θα μπορούσα να είμαι ιδιοκτήτης Toyota. Οπότε σχολιάζω τεχνικά, μια και το θέμα με το συγκεκριμένο μοτέρ της Toyota παραμένει ακόμα και σήμερα επίκαιρο απ' ότι βλέπω.
Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει όλο το ιστορικό στο νήμα, αν σου είναι εύκολο βάλε πάλι την προσφορά με τις προτάσεις της Toyota για τη λύση του προβλήματος. Πρώτη φορά ακούω ότι η Toyota έχει προτείνει λύση, έστω επί πληρωμή, θα είναι ενδιαφέρουσα πληροφορία.
Απ' ότι έχω διαβάσει κατά καιρούς, έχω μείνει με την εντύπωση ότι η Toyota σφύριζε κλέφτικα όταν απευθυνόντουσαν οι πελάτες για λύση.Οι τιμές είναι χωρίς αλλαγή μπλόκ, που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται και φυσικά γίνεται με επιπλέον κόστος. Αυτό φαίνεται μόνο αν ανοιχθεί ο κινητήρας.
Επίσης στο βιβλίο οδηγιών που δίνεται μαζί με το αυτοκίνητο αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να δουλευει το μοτέρ μόνο με 0-20. Παράλληλα αναφέρει ότι οι αλλαγές ΔΕΝ πρέπει να γίνονται ανά 15.000χμ, αλλά σε λιγότερα όταν χρησιμοποιείται σε αστικό περιβάλλον.
Επίσης πριν ένα χρόνο τα περιέγραψε ακριβώς ο ακόλουθος τι πάει λάθος -> https://www.youtube.com/watch?v=v4JS7PybV2k
-
Σε καμία τεχνική οδηγία δεν φαίνεται να αναφέρεται αλλά εδώ μαθαίνουμε ότι σου αλλάζουν και μπλοκ στην Τογιότα. Στα επόμενα ποστιδια θα μάθουμε ότι σου δίνει καινούργιο αμάξι από την καλή της την καρδιά.
-
@super-t said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σε καμία τεχνική οδηγία δεν φαίνεται να αναφέρεται αλλά εδώ μαθαίνουμε ότι σου αλλάζουν και μπλοκ στην Τογιότα. Στα επόμενα ποστιδια θα μάθουμε ότι σου δίνει καινούργιο αμάξι από την καλή της την καρδιά.
Έχουμε ένα topic και ψάχνουμε να βρούμε τρόπους και αίτια της κατανάλωσης λαδιού σε συγκεκριμένο μοτέρ και μπαίνει ο κάθε άσχετος με το συγκεκριμένο κινητήρα, να γράψει κάτι παντελώς άσχετο και ανυπόστατο για να κάνει αντιπολίτευση για το ποια μάρκα είναι καλύτερη ή χειρότερη!!!!!
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ. Πάτε καλά?
-
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
-
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
όπως έχει γραφτεί και παραπάνω αν το αλλάζεις στα μισά (χλμ χρόνο ) δεν υπάρχει θέμα
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
όπως έχει γραφτεί και παραπάνω αν το αλλάζεις στα μισά (χλμ χρόνο ) δεν υπάρχει θέμα
Πάνε κόντρα σε σχέση με το μανούαλ τους.
-
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
όπως έχει γραφτεί και παραπάνω αν το αλλάζεις στα μισά (χλμ χρόνο ) δεν υπάρχει θέμα
Πάνε κόντρα σε σχέση με το μανούαλ τους.
Βασικά όχι. Απλά δεν ξεκαθαρίζουν ποιες είναι οι δυσμενείς συνθήκες, ώστε να κάνει κάποιος τις ανάλογες κινήσεις.
Με βάση το μανιουαλ σε δυσμενείς συνθήκες απαιτείται η αλλαγή λαδιών και πραγματοποιηση σερβις στα μισα χλμ. -
@nickthetrib said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
όπως έχει γραφτεί και παραπάνω αν το αλλάζεις στα μισά (χλμ χρόνο ) δεν υπάρχει θέμα
Πάνε κόντρα σε σχέση με το μανούαλ τους.
Βασικά όχι. Απλά δεν ξεκαθαρίζουν ποιες είναι οι δυσμενείς συνθήκες, ώστε να κάνει κάποιος τις ανάλογες κινήσεις.
Με βάση το μανιουαλ σε δυσμενείς συνθήκες απαιτείται η αλλαγή λαδιών και πραγματοποιηση σερβις στα μισα χλμ.Μα το μανούαλ που είναι παραπάνω λέει ότι πρέπει να χρησιμοποιείται 0-20
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Η Toyota δεν κάνει επισκευές με ρεκτιφιέ κλπ σε παλιό μοτέρ , υπάρχει σοβαρότητα , οπότε αυτά τα 3000 € αντιστοιχούν σε αντικατάσταση μπλοκ κινητήρα ,εμβόλων κλπ με καινούργια και παίρνεις τιμολόγιο που τα γράφει αναλυτικά .
Η τιμή με αυτά τα δεδομένα είναι πολύ καλή και έχω ακούσει και καλύτερες- όταν κάποιος συνέχιζε τα σέρβις στο επίσημο δίκτυο και μετα την λήξη της εγγύησης - έξτρα εκπτώσεις και δωρεάν εργασία συγκεκριμένα .
Με αυτά τα δεδομένα και παραστατικά που γράφουν στην ουσία για καινούργιο κινητήρα στα 150000 χλμ πχ μη παραξενεύεστε για τις αξίες των μεταχειρισμένων Toyota .
Σιγα μην εδωσε κανεις για επισκευη 3,5 χιλιαρικα και να το πουλαει μετα 5,5. Οι τογιοτακηδες αν εδιναν τοσα για επισκευη παιζει να ζητουσαν κανα δεκαχιλιαρο μετα για αμαξι 15ετιας που καινουριο εκανε 15.
Τα περισσοτερα που κοστιζουν 5-6 χιλιαρικα ρημαδια ειναι που χρειαζονται 3,5 χιλιαρικα για επισκευη. Αν εσυ θεωρεις.πολυ καλη τιμη να δωσεις ενα 5χιλιαρο για αγορα ενος yaris του 2008 κι αλλα 3,5 χιλιαρικα για επισκευη για να μην σου καιει 1 λιτρο στα 1000χλμ, μονο και μονο επειδη σου δινει αναλυτικο τιμολογιο η toyota με καινουρια ανταλλακτικα, εγω παλι το θεωρω αστειο και να το συζηταμε ακομα.Με 3,5 χιλιαρικα παντως οποιονδηποτε αντιστοιχο κινητηρα καινουριο τον κανεις. Αλλα κανενα αυτοκινητο αντιστοιχης κατηγοριας της εποχης εκεινης δεν θα χρειαστει τετοια επισκευη στη συντριπτικη πλειοψηφια των μοντελων που κυκλοφορησαν 1, οποτε και κανεις δεν θα χρειαστει να μπει διαδικασια αυτη.
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@w202-amg said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Το ενδιαφέρον είναι ότι στο τιμολόγιο δίνουν λάδι 5-30
όπως έχει γραφτεί και παραπάνω αν το αλλάζεις στα μισά (χλμ χρόνο ) δεν υπάρχει θέμα
Πριν δεν μου εγραφες οτι το 5-30 ειναι ακαταλληλο κι απο'κει προηλθαν τα προβληματα στους κινητηρες αυτους?
Τωρα ξαφνικα αν αλλαζεται στα μισα χιλιομετρα ειναι ολα οκ? Δηλαδη αν βαλουμε και 10-50 και το αλλαζουμε στο 1/3 των χιλιομετρων θα ειναι οκ κι αυτο?
Ρε παιδια θα ξεχασουμε κι αυτα που ξεραμε? Ενα λαδι ειναι ειτε σωστο ειτε οχι, αν δεν ειναι σωστο σε οσα χιλιομετρα και να το αλλαξεις θα δημιουργησεις θεμα.Αν λοιπον η toyota κανει ολοκληρες ανακατασκευες με ενα σκασμο λεφτα, γραφει στο manual της να χρησιμοποιειται λαδι 0-20 και μετα απ'ολ'αυτα ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ τα εξουσιοδοτημενα της να βαζουν 5-30 τοτε μιλαμε.για την επιτομη του τσιρκου!
-
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Οκ μάλλον δεν κατάλαβες οπότε πάμε μια φορά ακόμα
μπορείς να βάζεις ότι θέλεις από αυτά που προτείνει η Toyota (0W-20 5W-30) και όχι αυτά που προτείνει ο κάθε μαστρο μήτσος .Προϋπόθεση βασική να αναγνωρίσουμε επιτέλους ότι αυτοκίνητο που κινείται εντός των αστικών κέντρων λειτουργεί σε δυσμενείς συνθήκες και θέλει αλλαγή λαδιών στα μισά χλμ ή στο εξάμηνο .
Ο κινητήρας σχεδιάστηκε για χαμηλή κατανάλωση και γιαυτό στα πλαίσια της μείωσης των εσωτερικών τριβών έχει ελατήρια λαδιού χαμηλής έντασης (low tension oil rings).
Σε πρόσφατη συγκέντρωση του Yaris club που ήμουν παρών όλα τα 1.33 είχαν μέση κατανάλωση 5,3 - 5,7 σε κίνηση πόλις και τα ΜΚΙΙΙ yaris δεν είναι ελαφριά αυτοκίνητα όπως πχ τα swift .Εγω λοιπόν που έχω καταλάβει τα παραπάνω θα έπαιρνα άνετα ένα αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα , αν μου επιτρέψουν τα οικονομικά μου θέλω να πάρω ένα iQ στο πιο μεγάλο επίπεδο εξοπλισμού με το 6άρι μηχανικό σασμάν με αυτόν τον κινητήρα, θα το πλήρωνα ακριβά αλλά αξίζει , είναι το ιερό δισκοπότηρο των iQ...
-
Και τα swift έχουν από 4,8-5,5λ κατά μέσο όρο
Σίγουρα τόσο έχουν τα yaris;
Τα swift έχουν άλλη πατέντα. Έχουν δίπλα μπεκ ψεκασμού στον θάλαμο καύσης, που νομίζω έχουν και διαφορετική οπή το καθένα, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Με αυτόν τον τρόπο κάνουν εξαιρετική μίξη του μίγματος (σαν τα άμεσου ψεκασμού, χωρίς όμως τα αρνητικά αυτών με τις επικαθήσεις) και ελέγχουν καλύτερα την ποσότητα που ψεκάζουν και έτσι μειώνουν την κατανάλωση.
Από τη μείωση του βάρος, αν υπολογίσουμε μια τυπικη σταθερα που μας λέει πως ανά 100 κιλά κερδίζεις 0,5λ/100χλμ, το αυτοκίνητο κερδίζει ένα μέρος του καλού αποτελέσματος. Το υπόλοιπο είναι από τον κινητήρα και το mhev, διότι μη ξεχνάμε από αεροδυναμική δεν τα πάνε και πολύ καλά. Σαν κουτιά είναι.
-
@lap said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Σίγουρα τόσο έχουν τα yaris;
Ναι το είδα ο ίδιος και δεν ήταν κάτι προσυνεννοημένο το έφερε η κουβέντα και πήγαμε στα αυτοκίνητα και είδαμε "ιδίοις όμμασι" την οθόνη της κατανάλωσης , δεν το περίμενα έκαιγαν όσο το 200 κιλά ελαφρύτερο χιλιάρι iQ
-
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@andya3 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
@ggab said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sphinxgr said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@sailor622 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Καλησπέρα παιδιά. Ειμαι και εγω ενας απο τους "τυχερούς" με ΑURIS 1300 TOY 2019.
Εκαιγε και σε μενα λάδια και εγω συμπληρωνα τακτικά.
Το τελευταίο χνερι όμως που μου εκανε ηταν ότι κατα την διαρκεια ταξιδιου εκαψε ή κόλλησε βαλβίδα με αποτελεσμα τωρα να δουλευει με τρεις κυλίνδρους παρα την προσπάθεια του μηχανικού να την ξεκολλήσει. Τώρα προσανατολίζομαι αν βρω κανενα μηχανακι μετα το 12 (λένε οτι εκείνα δεν καινε λαδια), ή ρεκτιφιέ. Υπήρξε σε κανέναν άλλο αυτό το προβλημα;
Καμμιά αλλη ιδεα για επίλυση;
Ευχαριστώ ....Οι κινητήρες με παραγωγή μετά το 2/2013 που διορθώθηκε το πρόβλημα δεν μπαίνουν στο δικό σου. Θέλει πολλές πατέντες. Αν βρεις κάποιον μηχανικό που το έχει ξανακάνει, είναι η καλύτερη λύση.
Η άλλη λύση που έχεις είναι να πας για επισκευή. Η επισκευή και παράλληλα αντικατάσταση όσων μηχανικών μερών είναι υπαίτια για το κάψιμο λαδιού και πάντα σύμφωνα με οδηγίες της ΤΟΥΟΤΑ, θα σου κοστίσει πάνω απο 3000€. Παράλληλα υπάρχει κ σοβαρό ενδεχόμενο μόλις ανοιχθεί ο κινητήρας σου, να μην υπάρχει δυνατότητα επισκευής λόγω ακόμα μεγαλύτερου κόστους.
Μόνη φθηνή λύση για μένα θα ήταν, να επιδιορθώσεις μόνο το πρόβλημα που σου εμφανίστηκε και να κάνεις τον καθαρισμό με Xado που έχουμε γράψει. Βέβαια εσένα όπως φαίνεται είναι αρκετά προχωρημένο το πρόβλημα γιατί το άφησες αρκετά, οπότε παίζει να μην δουλέψει ούτε αυτό.
Μια θεωρητική λύση που δεν γνωρίζω αν είναι εφικτή, είναι να λυθεί ο κινητήρας, να καθαριστουν τα πάντα στο ρεκτιφιέ και να μπουν πάλι μέσα. (προφανώς θα γίνουν κάποιες αντικαταστάσεις που θα προτείνει ο μηχανικός). Έπειτα με καθαρά τα πάντα, θα συνεχίσεις να χρησιμοποιείς το αμάξι με αλλαγές λαδιών (0-20 ή 5-30) ανά 5-6000χμ. Θα βγάλει λίγα χρόνια με αυτό τον τρόπο ΑΝ γίνεται.
Εν ολίγοις σωστή και φθηνή λύση δυστυχώς δεν υπάρχει για την περίπτωση σου.
Πόσα χιλιόμετρα έχεις?
Πόσο λάδι εκαιγε ανα 1000χμ?
Τι ιξώδες λαδιού του έβαζες?Καλησπέρα και ευχαριστώ για την αμεση ανταπόκριση και τις πληροφορίες.
- Το αμάξι τώρα εχει γυρω 160.000 κατα κυριο λογο σε αστικό κύκλο.
- Δεν εκανα υπολογισμό του λαδιού διοτι ειμαστε 3 οδηγοί στην οικογένεια. Οποιος το
αντιλαμβανότανε συμπλήρωνε. - Τα λαδια ήταν σιγουρα 10 Χ 40 τώρα ιξώδες δεν ξέρω.
Πάντως σε ευχαριστώ και πάλι για τις λύσεις που μου προτείνεις και ειναι φανερή η εμπειρία που εχεις σε αυτό. Ελπίζω να μην εισαι και εσυ παθών ή εν πασει περιπτώσει να έσωσες την παρτίδα (λόγω γνώσεων). Αν υπαρχει καμμια ακρη για θεσσαλονικη απο μηχανικό που να εχει δωσει λύση σε παρομοια κατασταση θα παρακαλούσα να με ενημερώσετε.
Χαρηκα πολύ...Παθών είμαι δυστυχώς κ για αυτό ασχολήθηκα
Όπως στα είπαν και οι άλλοι. Το λάδι ήταν λάθος. Αλλά η λογική του βάζω πιο χοντρό λάδι να μην καίει, υπάρχει σωστά για 10ετίες . Το ότι τα τελευταία 10-15 χρόνια έπαψε πλέον να ισχύει, δεν το ξέρουν ολοι οι μηχανικοί και είναι απόλυτα λογικό να μην το ξέρουν.
Εγκυκλοπαιδικά πάντως, το πρόβλημα φυσικά είναι ευθύνη της ΤΟΥΟΤΑ, αλλά εμφανίστηκε γιατί:
- το δουλεύατε σε αστικό περιβάλλον, ενώ θέλει ταξίδια και πατήματα
- θέλει συχνές αλλαγές λαδιών (<7500χμ)
- Λάθος ιξώδες. Το σωστό είναι μόνο 0-20.
Όποιος έκανε σωστά έστω το 1/3, τη γλίτωσε
Δηλαδή για σένα αυτό το μοτέρ δεν πρέπει να δουλέψει σε αστικό ιστό.
Μάλλον η ντουγιοτα το προόριζε για τον υπερσιβηρικό.........Πάμε ακόμα μια φορά. Τα παραπάνω που έγραψα ισχύουν γιατί φταίει η ΤΟΥΟΤΑ στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου κινητήρα. ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ. Το έγραψα και το ξαναγράφω να το αποτυπώσετε.
Ποια οχήματα δεν έβγαλαν πρόβλημα? Αυτά που ακολουθούσαν αυτά τα 3 που έγραψα.
Eσυ πως το γνωριζεις οτι αυτα τα οχηματα δεν εβγαλαν προγραμμα? Εχεις κανει καποια ερευνα ή το υποθετεις?
Ναι, έχω κάνει έρευνα τα τελευταία χρόνια με 10άδες ιδιοκτήτες που έχουν ή δεν έχουν πρόβλημα και τι κοινά στοιχεία έχουν, όπως και με συνεργεία, μηχανικούς κλπ.
Ότι έχω γράψει, δεν ξύπνησα ένα πρωί και το αποφάσισα μόνος μου. Υπάρχει τεχνικό υπόβαθρο, μεθολογία, έρευνα και φυσικά ότι γράφεται, πρώτα δοκιμάζεται τεχνικά.
Ο μόνος λόγος που γράφω στο τρέχον Forum είναι ώστε να υπάρχει ιστορικότητα και λογική ροή για όποιον ενδιαφέρεται. Σε όλα τα Social Media η ιστορικότητα χάνεται.
Τεχνικά διαφωνώ, καθώς τα προβλήματα του συγκεκριμένου κινητήρα είναι γνωστά και δημοσιευμένα. Και αυτά που προτείνεις, πάλι από τεχνικής-θεωρητικής απόψεως δεν οδηγούν σε λύση του προβλήματος.
> Τη λύση δεν την έδωσε ποτέ ούτε η ίδια η Toyota, γιατί προφανώς είναι ασύμφορη. Προχώρησε κλασσικά στην έκδοση νέου κινητήρα.
Παρ'όλα αυτά η προσπάθεια και η συμβολή σου είναι αξιέπαινη και σε καμία περίπτωση δεν επιχειρώ εκθέτοντας τις απόψεις μου να μειώσω τις δικές σου.Έχουμε μπει σε μια διαδικασία να παίζουμε με τις λέξεις.
Η ΤΟΥΟΤΑ έχει εκδώσει TSB με το τι πρέπει να αλλαχθεί στον κινητήρα, για να επιδιορθωθεί το πρόβλημα. Το έχω ανεβάσει άπειρες φορές μαζί με προσφορά επισκευής απο την ίδια την ΤΟΥOΤΑ. Το ανήθικο είναι πως δεν κάνει καμία απολύτως έκπτωση. Ο νέος κινητήρας που έβγαλε, είναι ο ίδιος, με updated μηχανικά μέρη.
Και για να σε προλάβω, ανάκλιση γίνεται μόνο σε θέματα που αφορούν ασφάλεια επιβατών / πεζών. Όχι αν ένα αυτοκίνητο καίει λάδια μετά απο 10 χρόνια. Στα 6 χρόνια ούτως ή αλλως σε καλύπτει η εγγύηση
Επίσης τεχνικά με τι διαφωνείς?
Ότι έβαζαν λάθος ιξώδες στις αντιπροσωπείες, για μείωση κόστους?
Ότι όταν οδηγείς με ανεβασμένες στροφές, καθαρίζει το μοτέρ - ειδικά σε μοτέρ που αποδεδειγμένα μπουκώνει?
ή ότι αν άλλαζες λάδια στις 7500χμ, τα λάδια δεν προλάβαιναν να χάσουν τις ιδιότητες τους και τα λάδια δεν καίγονταν βουλώνοντας τις τρύπες των πιστονιών?
Ότι το να καθαρίσεις μόνος σου τον κινητήρα με ένα υγρό των 15€ και να σου βγάλει κάμποσες 10άδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κατανάλωση είναι προτιμότερο των 3500€ της επισκευής?Επίσης έχω μια απορία. Έχεις αυτοκίνητο με 1nr-fe και το έχεις ψάξει σε αυτό το μοτέρ ή απλά σχολιάζεις γενικά για μοτέρ εσωτερικής καύσης και γενική μηχανολογία ?
Δεν θα μπορούσα να είμαι ιδιοκτήτης Toyota. Οπότε σχολιάζω τεχνικά, μια και το θέμα με το συγκεκριμένο μοτέρ της Toyota παραμένει ακόμα και σήμερα επίκαιρο απ' ότι βλέπω.
Επειδή δεν έχω παρακολουθήσει όλο το ιστορικό στο νήμα, αν σου είναι εύκολο βάλε πάλι την προσφορά με τις προτάσεις της Toyota για τη λύση του προβλήματος. Πρώτη φορά ακούω ότι η Toyota έχει προτείνει λύση, έστω επί πληρωμή, θα είναι ενδιαφέρουσα πληροφορία.
Απ' ότι έχω διαβάσει κατά καιρούς, έχω μείνει με την εντύπωση ότι η Toyota σφύριζε κλέφτικα όταν απευθυνόντουσαν οι πελάτες για λύση.Οι τιμές είναι χωρίς αλλαγή μπλόκ, που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται και φυσικά γίνεται με επιπλέον κόστος. Αυτό φαίνεται μόνο αν ανοιχθεί ο κινητήρας.
Επίσης στο βιβλίο οδηγιών που δίνεται μαζί με το αυτοκίνητο αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να δουλευει το μοτέρ μόνο με 0-20. Παράλληλα αναφέρει ότι οι αλλαγές ΔΕΝ πρέπει να γίνονται ανά 15.000χμ, αλλά σε λιγότερα όταν χρησιμοποιείται σε αστικό περιβάλλον.
Επίσης πριν ένα χρόνο τα περιέγραψε ακριβώς ο ακόλουθος τι πάει λάθος -> https://www.youtube.com/watch?v=v4JS7PybV2k
Η λύση που έδωσε η Toyota είναι ασύμφορη. Δεν μπορείς να δώσεις 2,5k και όταν ανοίξεις το μοτέρ να δεις π.χ. ότι οι κύλινδροι έχουν ζημιά από το πολύ καμένο λάδι. Να μην επιδέχονται ρεκτιφιέ γιατί αλλιώς δεν θα ταιριάζουν τα καινούργια πιστόνια, ελατήρια κλπ και να πρέπει να αλλάξεις και μπλοκ. Καλύτερα ν' αλλάξεις αυτοκίνητο, πιο φτηνά θα σου έρθει.
Ουσιαστικά λοιπόν η Toyota δεν έδωσε λύση στους κατόχους. Απλώς έβγαλε νέα εξαρτήματα για το νέο κινητήρα και έδωσε την επιλογή και στους έχοντες τον παλιό κινητήρα να την εφαρμόσουν για τυπικούς λόγους. Ήξερε ότι είναι ασύμφορη και κανείς δεν θα την έκανε.Αρνητικό επίσης ότι δεν προσφέρει κάποια έκπτωση στους παθόντες. Όταν η vw είχε παρόμοια προβλήματα με τους πρώτους tsi (μάλλον η 2η έκδοση των tsi ήταν) και λύση έδωσε γρήγορα μόνο με νέα σετ έμβολα/ελατήρια και 70% έκπτωση σε όσους τα συντηρούσαν τακτικά στην αντιπροσωπεία.
Να τα λέμε όπως είναι τα πράγματα γιατί κυκλοφορούν διάφορες φήμες δεξιά κι αριστερά από διάφορους "καμένους" και "άσχετους", δεν το γράφω για να εξυμνήσω τη vw ή να μειώσω την Toyota.Τα επιχειρήματα ότι το πρόβλημα δεν εμφανίζεται σε όσους δουλεύουν το μοτέρ συχνά σε ψηλές στροφές ή βάζουν μόνο 0-20, τεχνικά είναι αστήριχτα. Το μόνο που πετυχαίνεις μ' όλα αυτά είναι να έχεις ένα πιο λεπτό λάδι (0-20) που ζεσταίνεται πιο πολύ (ψηλές στροφές) και ρέει πιο εύκολα.
Άρα διαφεύγει πιο εύκολα/γρήγορα από τις υπάρχουσες οπές στα έμβολα και παγιδεύεται δυσκολότερα μέσα στο χώρο καύσης για να καεί. Άρα λιγότερο carbon build-up στις οπές διαφυγής του λαδιού και στα ελατήρια.
Όλα αυτά σίγουρα βοηθάνε να μειωθεί η ένταση του προβλήματος ή και να καθυστερήσει η εμφάνισή του, σε καμία περίπτωση όμως δεν το αποτρέπουν.
Χίλιες φορές αυτό το Xado που κάνετε. Το οποίο φαντάζομαι κάνει κάποιου είδους engine flashing, καθαρίζει όσο μπορεί τα υπολείμματα από το καμένο λάδι, ξεβουλώνει λίγο τις οπές διαφυγής του λαδιού και δίνει ένα ¨παράθυρο" καλύτερης λειτουργίας μέχρι να "ξαναμπουκώσει" το σύστημα. -
Ο κινητήρας γενικά από επικαθίσεις πως τα πάει?
-
@monman2 said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
@driver-m said in Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού:
Οκ μάλλον δεν κατάλαβες οπότε πάμε μια φορά ακόμα
μπορείς να βάζεις ότι θέλεις από αυτά που προτείνει η Toyota (0W-20 5W-30) και όχι αυτά που προτείνει ο κάθε μαστρο μήτσος .Προϋπόθεση βασική να αναγνωρίσουμε επιτέλους ότι αυτοκίνητο που κινείται εντός των αστικών κέντρων λειτουργεί σε δυσμενείς συνθήκες και θέλει αλλαγή λαδιών στα μισά χλμ ή στο εξάμηνο .
Ο κινητήρας σχεδιάστηκε για χαμηλή κατανάλωση και γιαυτό στα πλαίσια της μείωσης των εσωτερικών τριβών έχει ελατήρια λαδιού χαμηλής έντασης (low tension oil rings).
Σε πρόσφατη συγκέντρωση του Yaris club που ήμουν παρών όλα τα 1.33 είχαν μέση κατανάλωση 5,3 - 5,7 σε κίνηση πόλις και τα ΜΚΙΙΙ yaris δεν είναι ελαφριά αυτοκίνητα όπως πχ τα swift .Εγω λοιπόν που έχω καταλάβει τα παραπάνω θα έπαιρνα άνετα ένα αυτοκίνητο με αυτόν τον κινητήρα , αν μου επιτρέψουν τα οικονομικά μου θέλω να πάρω ένα iQ στο πιο μεγάλο επίπεδο εξοπλισμού με το 6άρι μηχανικό σασμάν με αυτόν τον κινητήρα, θα το πλήρωνα ακριβά αλλά αξίζει , είναι το ιερό δισκοπότηρο των iQ...
Δηλαδη πιστευεις πραγματικα οτι αν το 5-30 αλλαζεται στο 6μηνο κι οχι στο χρονο (που αν μιλαμε για σοβαρο 5-30 αντεχει μια χαρα τοσο με λογικα χιλιομετρα) ο κινητηρας δεν θα ξανα'χει θεμα?
Και στην τελικη γιατι να βαζει η toyota τοτε 5-30 και να τ'αλλαζεις καθε 6μηνο λες κι εχεις κανα αμαξι του 80 κι οχι 0-20 και οι αλλαγες να γινονται καθε χρονο?Τελικα τη μια φταιει το λαθος ιξωδες (που τελικα ειναι σωστο αρκει να γινονται οι αλλαγες καθε 3 και λιγο), την αλλη φταιει οτι δεν αλλαζονται 2 φορες το χρονο τα λαδια, την τριτη φταινε οι δυσμενεις συνθηκες (που εξισου δυσμενεις ειναι και για τον ανταγωνισμο που ουτε 1 λιτρο καιει στα 1000 χλμ ουτε χρειαζεται 3 χιλιαρικα ρεκτιφιε στη δεκαετια) και γενικα ολο κατι αλλο φταιει εκτος απ'το να παραδεχτουμε οτι ο κινητηρας αυτος ειναι τερμα προβληματικος.
-
Επίσης ποια υποτίθεται είναι η εξοικονόμηση στην κατανάλωση με αυτήν την επιλογή?
-
Κι εγώ που έχω το sirion χιλιαρι 1KR-FE κινητηρα με 200000 χιλ χλμ άρχισε να τσιμπάει λάδι κατα τις 160000 ώσπου μια μέρα γυρνώντας ο γιος μου από Βουλγαρία το τσέκαραν στο βενζιναδικο για λάδια και δεν είχε τπτ μέσα ήταν δηλ στη βέργα στο χαμηλότερο σημείο 5-40 το βάζω πάντα. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο έμαθα πως είναι προβληματικος ο κινητήρας της TOYOTA και αυτός και ο 1.33. Να μην τα πολυλογώ ανοιχτηκε ο κινητήρας άλλαξα ελατήρια και τσιμουχακια επί ευκαιρίας άλλαξα και καδενα που ήταν σαν καινούρια γλιστρες τρόμπα νερού και θερμοστάτη και πάω για τις επόμενες 200000 ....κι όλα καλά. Α εργατικά 300 λέβα βουλγαρια 150 ευρω και ανταλλακτικά από Θεσσαλονίκη πήρα δε θυμάμαι πόσα ήταν πάντως δεν ήταν πολλα.Η DAIHATSU έχει φύγει από Ευρώπη κι Ελλάδα εδώ και χρόνια αλλά έτσι κι αλλιώς αντιπροσωπεία δεν πάτησα ποτέ από τη στιγμή που το πήρα καινούριο παρά μόνο την πρώτη φορά μόνο για σέρβις.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού