-
@realzeus said in Renault Clio V:
Επειδή ήταν πολύ φτηνότερα σε Τουρκίες κλπ Φάνη μου... Διάβασε άρθρο που παρέθεσα. Έχει στοιχεία μέσα, μην κοιτάς ότι είναι Ριζοσπάστης.
Κάτι αντίστοιχο έγινε και με το κλείσιμο του εργοστασίου της ΠΙΤΣΟΣ στου ρεντη
-
Οταν ήρθαν οι Ιάπωνες την δεκαετία του 70, η Ελλάδα ήταν να μπει στην ΕΟΚ, υπήρχαν δασμοί για τα εκτός ΕΟΚ προϊόντα και έτσι ήταν ελκυστική η Ελλάδα, που ήθελε επενδύσεις.
Δεν είχαν προβλέψει τι θα γινόταν επί ΑΓΠ, αλλά και τότε υπήρχε η άποψη, ότι ο αμερικανοθρεμμένος ΑΓΠ, δεν θα έκανε κάτι απλά θα φώναζε.
Και αυτό τελικά ήταν αλήθεια, μόνο όμως ως προς τα αμερικάνικα συμφέροντα και τις βάσεις, που τις έδιωξε αφήνοντας τις εδώ.
Στην εσωτερική όμως πολιτική είχε να διορίσει πολλούς, αφού το είχε δηλώσει : Θα διορίσω το 30 % των Ελλήνων και θα βγαίνω πάντα.
Και το έκανε και πάντα θα έβγαινε, αν δεν γινόταν λίγο πασοκ και η νδ, η αν αισθανόταν τόσο δυνατός ο ΑΓΠ, που είχε αφήσει να τα παίρνουν όλοι οι περί αυτόν, όσο ψηλά, όσο χαμηλά και όσο κοντά γινόταν.
Εκανε σχολή σε αυτό...
-
@realzeus said in Renault Clio V:
Επειδή ήταν πολύ φτηνότερα σε Τουρκίες κλπ Φάνη μου... Διάβασε άρθρο που παρέθεσα. Έχει στοιχεία μέσα, μην κοιτάς ότι είναι Ριζοσπάστης.
Δεν ήταν ΕΕ τότε (ούτε σήμερα είναι η Τουρκία), οπότε ήθελαν την Ελλάδα. Ο λόγος είναι αυτός που έγραψα, πολλοί επιχειρηματίες ήθελαν να έρθουν και δεν το έκαναν. Και ο Θεοχαράκης για αυτό έφυγε, βαρέθηκε τις απεργίες και τους συνδικαλισμούς και την τεμπελιά. Σε κομμουνιστικκό καθεστώς δεν κάνει επενδύσεις ως ιδιώτης, τοσο απλό.
-
@panormus772 Τις επόμενες δεκαετίες ακόμα και οι γείτονες μπήκαν σε προνομιακό καθεστώς περί δασμών ως γειτονική χώρα της Ευρώπης και χώρα υπό ένταξη. Γενικά όσες χώρες είχαν προοπτική κάποτε να εισέλθουν στην Ευρώπη έμπαιναν για κάποιες δεκαετίες σε προνομιακό καθεστώς που σημαίνει ενίσχυση των εμπορικών δεσμών και μηδέν δασμούς στα προϊόντα τους. Και μιας και ήταν αδύναμες οικονομίες είχαν χαμηλό εργατικό κόστος παραγωγής, μηδέν περιορισμούς και γεωγραφική εγγύτητα. Κάποτε εμείς είχαμε αυτή την θέση, ως χώρα υπό ένταξη και για αυτό είχαμε βιομηχανία. Μετά το 1981 που γίναμε πλήρως μέλος αποφασίστηκε η επέκταση της Ευρώπης. Έτσι, την θέση μας πήραν άλλες γειτονικές χώρες καθώς υπήρχε η προοπτική και η πολιτική ενσωμάτωσης νέων χώρων και η βούληση να τις ενισχύσουν για να αναπτυχθούν αλλά και να συμβάλουν με χαμηλού κόστους προϊόντα στην ενιαία αγορά που μόλις είχε δημιουργηθεί.
Δηλαδή είχε σχηματιστεί ένα περιβάλλον που όμοιο του δεν είχε ξαναδεί ποτέ η Ελλάδα και έπρεπε για πρώτη φορά να βρει τα πατήματα της. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με καμια δεκαετία του παρελθόντος υπό προστατευτικό εμπορικό καθεστώς.
Υπό αυτήν την οπτική εμείς έχουμε εγχώρια δική μας βιομηχανία που είναι ο τουρισμός.Πρέπει να κοιτάτε και το διεθνές και ευρωπαϊκό περιβάλλον για την εποχή εκείνη. Η χώρα μας είχε υπογράψει από την προηγούμενη δεκαετία και όχι μόνο συνθήκες και ακολουθούσε τις εμπορικές πολιτικές της Ευρώπης
-
Ευγενική υπενθύμιση τίτλου νήματος...
Renault Clio 5η γενιά...
-
@lap said in Renault Clio V:
Υπό αυτήν την οπτική εμείς έχουμε εγχώρια δική μας βιομηχανία που είναι ο τουρισμός.
Ανέκδοτο που δικαιολογεί την ανικανότητά μας για οτιδήποτε άλλο έχει γίνει πια πως η "βιομηχανία" μας είναι ο τουρισμός.
Ο πιο εύθραυστος τύπος οικονομίας δηλαδή. Πάμε 6μηνο το 6μηνο και κάνουμε το σταυρό μας τι θα ξημερώσει... Αποκλειστικά γκαρσόνια για τις διακοπές του υπόλοιπου κόσμου κι ο θεός βοηθός.. -
@antoniokon said in Renault Clio V:
Ευγενική υπενθύμιση τίτλου νήματος...
Renault Clio 5η γενιά...
+1
Ζητώ συγγνώμη εκ μέρους μου. -
Σε Clio 2021, είμαι στα 24.000 χλμ και βλέπω ότι έχει πέσει η στάθμη στο υγρό του ψυγείου κοντά στο MIN. ξέρει κανείς τι υγρό παίρνει για να συμπληρώσω προσωρινά; σε κανά μήνα είμαι για σέρβις οπότε θα το τσεκάρουν απο αντιπροσωπεία τότε
-
αξιζει να παει καποιος στον 1,3 με τους 130 που εχει αποσυρθει ? σε προηγουμενα ποστ που ειχα ρωτησει ,απαντηθηκε οτι εχουν βγαλει βλαβες σε μηχανικα μερη καθως και ηλεκτρολογικα,εχει λυθει αυτο η συνεχιζονται ?
-
@meletis89 said in Renault Clio V:
Σε Clio 2021, είμαι στα 24.000 χλμ και βλέπω ότι έχει πέσει η στάθμη στο υγρό του ψυγείου κοντά στο MIN. ξέρει κανείς τι υγρό παίρνει για να συμπληρώσω προσωρινά; σε κανά μήνα είμαι για σέρβις οπότε θα το τσεκάρουν απο αντιπροσωπεία τότε
Και στο δικό μου ήταν στην τρίχα πάνω απο το min αλλά το άφησα γιατί σε 30 μέρες που ήταν το service
-
@yem said in Renault Clio V:
@meletis89 said in Renault Clio V:
Σε Clio 2021, είμαι στα 24.000 χλμ και βλέπω ότι έχει πέσει η στάθμη στο υγρό του ψυγείου κοντά στο MIN. ξέρει κανείς τι υγρό παίρνει για να συμπληρώσω προσωρινά; σε κανά μήνα είμαι για σέρβις οπότε θα το τσεκάρουν απο αντιπροσωπεία τότε
Και στο δικό μου ήταν στην τρίχα πάνω απο το min αλλά το άφησα γιατί σε 30 μέρες που ήταν το service
Το εχω παθει εδω και καιρο. Το ειχα κανει κι εδω θεμα.
https://forum.4troxoi.gr/post/2105816785Στην αντιπροσωπεια, μου ειχαν πει κατι οτι ειναι φυσιολογικο στα clio και να μην δοκιμασω να το γεμισω μονος και πως αν ηταν κατι θα το εβγαζε το ταμπλο. Μου το γεμισαν βεβαια τελικα, και την επομενη που το ξανακοιταξα ηταν παλι στο min. Απο τοτε ειναι εκει εδω και ποσους μηνες, ουτε ανεβαινει, ουτε πεφτει και ουτε καν το κοιταω. Ειμαι περιεργος τι σας ειπαν εσας στο σερβις.
-
@saltaro said in Renault Clio V:
@yem said in Renault Clio V:
@meletis89 said in Renault Clio V:
Σε Clio 2021, είμαι στα 24.000 χλμ και βλέπω ότι έχει πέσει η στάθμη στο υγρό του ψυγείου κοντά στο MIN. ξέρει κανείς τι υγρό παίρνει για να συμπληρώσω προσωρινά; σε κανά μήνα είμαι για σέρβις οπότε θα το τσεκάρουν απο αντιπροσωπεία τότε
Και στο δικό μου ήταν στην τρίχα πάνω απο το min αλλά το άφησα γιατί σε 30 μέρες που ήταν το service
Το εχω παθει εδω και καιρο. Το ειχα κανει κι εδω θεμα.
https://forum.4troxoi.gr/post/2105816785Στην αντιπροσωπεια, μου ειχαν πει κατι οτι ειναι φυσιολογικο στα clio και να μην δοκιμασω να το γεμισω μονος και πως αν ηταν κατι θα το εβγαζε το ταμπλο. Μου το γεμισαν βεβαια τελικα, και την επομενη που το ξανακοιταξα ηταν παλι στο min. Απο τοτε ειναι εκει εδω και ποσους μηνες, ουτε ανεβαινει, ουτε πεφτει και ουτε καν το κοιταω. Ειμαι περιεργος τι σας ειπαν εσας στο σερβις.
Τι να πούνε ? Μισόλογα , στο τέλος αφού είδε ότι τον ζόρισα μου λέει : αφού δεν είχε νερό στα λάδια μια χαρά είναι , μην φοβάσαι ... Εν μέρη έχει δίκιο αλλά το κύκλωμα είναι κλειστό ,πόσο νερό επιτρέπει να χαθεί? Να σημειώσω ότι αυτό έγινε στην διετία μιας και κάθε 3-4 μήνες ανοίγω καπό να δω τα υγρά και δεν είχα αντιληφθεί απότομη πτώση , απλά μέσα στο καλοκαίρι ξεκίνησε να μειώνεται .
-
Παρότι όλοι διατείνονται πως από τη στιγμή που το κύκλωμα είναι κλειστό δεν πρέπει να υπάρχει απώλεια υγρού, σε όλα μου τα αυτοκίνητα διαπίστωσα το αντίθετο. Το κάνεις top up και μετά αυτό μετά από λίγο καιρό πηγαίνει στη μέση ή και πιο κάτω και μένει εκεί. Γιατί απλούστατα έτσι δουλεύει.
-
@antoniokon said in Renault Clio V:
Ενημερωμένη αναφορά κατανάλωσης...
Έχω γράψει ήδη σχετικά νούμερα για ταξίδι- διακοπές...
Επανέρχομαι για αστικές μετακινήσεις, σε ακτίνα 5- 20 χιλιομέτρων από την κατοικία...
Διαδρομές Κηφισίας, Μεσογείων και στενά αλλά όχι σε ώρες μποτιλιαρίσματος με συνεχή σταμάτα- ξεκίνα...
Για συνολική απόσταση 300 χλμ έκαψε 26 λίτρα...
Αναφέρομαι αποκλειστικά σε υγραέριο (lpg)...
Μέσος όρος 8,7 λίτρα/ 100 χλμ...
Κάνω παράθεση στον εαυτό μου για να υπάρχει σύνδεση...
Ίδιες διαδρομές αλλά τώρα κίνηση αποκλειστικά με βενζίνη...
300 χλμ, 22,5 λίτρα...Συνεπώς 7,5 λίτρα βενζίνη / 100 χλμ....
-
Είσαι θαρραλέος , 22,5λ βενζίνη δεν πρέπει να έχω κάψει συνολικά στα 2 χρόνια που το έχω .
Once in lpg always in lpg -
@yem said in Renault Clio V:
Είσαι θαρραλέος , 22,5λ βενζίνη δεν πρέπει να έχω κάψει συνολικά στα 2 χρόνια που το έχω .
Once in lpg always in lpgΜαζί σου...
Ήθελα όμως να έχω συγκριτικό...
Ίδιες διαδρομές, ίδια χιλιόμετρα...
Και επειδή φούλαρα βενζίνη για να υπολογίσω σωστά τη μέτρηση, με βλέπω να αργήσω να ξαναβάλω βενζίνη...
-
@antoniokon said in Renault Clio V:
@yem said in Renault Clio V:
Είσαι θαρραλέος , 22,5λ βενζίνη δεν πρέπει να έχω κάψει συνολικά στα 2 χρόνια που το έχω .
Once in lpg always in lpgΜαζί σου...
Ήθελα όμως να έχω συγκριτικό...
Ίδιες διαδρομές, ίδια χιλιόμετρα...
Και επειδή φούλαρα βενζίνη για να υπολογίσω σωστά τη μέτρηση, με βλέπω να αργήσω να ξαναβάλω βενζίνη...
#mono_vitara
-
-
@antoniokon said in Renault Clio V:
https://autoholix.com/2023/01/21/renault-clio-1-0-tce-lpg-test-drive-dokimi/
"Ο ανταγωνισμός κοιτά το Renault Clio1.0 TCe LPG χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι αφου δεν έχει να προσφέρει μια παρόμοια λύση"
-
Υπό τη στενή οπτική του υγραερίου, το άρθρο είναι σωστό. Πράγματι, κανείς δεν προσφέρει εργοστασιακό υγραέριο, του έχουν γυρίσει όλοι την πλάτη.
Renault Clio V