Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 121
    • 577
    • 578
    • 119 / 578
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    251
    11554
    671622
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nbadoun @nmsm2 last edited by

      @nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:

      Και εγώ αυτή τη γνώμη είχα μέχρι που το είδα σε ιταλική έκθεση. Αν και πλέον δεν μου αρέσει το μαύρο χρώμα στα αυτοκίνητα, στο συγκεκριμένο ταίριαζε, αλλά σίγουρα δεν είναι για μεσογειακό κλίμα.

      Κι εγώ το είδα το μαύρο στην Ιταλία (από βίντεο) και το παράγγειλα μαύρο... Ελπίζω να αντέξει η μπαταρία του!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kgian76 @netgeo last edited by

        @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

        @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

        Εντωμεταξύ που γράφει για την ανάρτηση; Όσο και αν έψαξα στο site δεν βλέπω πουθενά για την ανάρτηση, ούτε για την πολαπλών του AWD ούτε για την απλή του απλού. Και όμως θυμάμαι που κάπου το είχα δει.

        Δίπλα ψαλίδια εχουν και οι δύο εκδόσεις.

        Κάπου νόμιζα πως είχα δει πολαπλών συνδέσμων. Γενικώς που γράφει για την ανάρτηση στο ελληνικό site;

        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          O fanis75 παρέθεσε παραπάνω το αγγλικό manual. Double wishbone = Διπλά ψαλίδια.

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • N
            netgeo @kgian76 last edited by netgeo

            @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

            @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

            @kgian76 said in Toyota Corolla Cross:

            Εντωμεταξύ που γράφει για την ανάρτηση; Όσο και αν έψαξα στο site δεν βλέπω πουθενά για την ανάρτηση, ούτε για την πολαπλών του AWD ούτε για την απλή του απλού. Και όμως θυμάμαι που κάπου το είχα δει.

            Δίπλα ψαλίδια εχουν και οι δύο εκδόσεις.

            Κάπου νόμιζα πως είχα δει πολαπλών συνδέσμων. Γενικώς που γράφει για την ανάρτηση στο ελληνικό site;

            Ετσι το λέει στην Ελλάδα, πολλαπλών ίσως για ευκολία στη μετάφραση. Double wishbone το αναφέρει επίσημα στις άλλες αγορές.

            Στο φυλλάδιο το αναφερει:
            https://www.toyota.gr/forms/brochure-request

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panormus772 last edited by

              O ektoras έβαλε ένα άλλο που λέει ημιάκαμπτος πίσω.

              Βέβαια, είναι με τον παλιό υβριδικό που έχει 53kw ο ηλεκτροκινητήρας αντί για 70kw που έχει ο καινούριος.
              Ή με την αλλαγή μπαταρίας και ηλεκτρομοτερ,άλλαξαν και την ανάρτηση ή κάποιος κάνει λάθος..

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                gdelio last edited by gdelio

                Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:

                ΘΕΤΙΚΑ

                • Θέση οδήγησης, οχι πολύ ψηλή ούτε χαμηλή, σου δίνει καλή ορατότητα. Η ορατότητα ειναι επίσης καλή και προς όλες τις πλευρες μέσα από την καμπίνα.
                • Καθρέπτες με εξαιρετική θέαση σε σημειο να μην χρειάζεται να κοιτώ τον μεσαίο καθόλου.
                • Τιμόνι, ελαφρύ και ακριβές για το δικό μου στύλ οδήγησης
                • Ο όγκος του αυτοκινήτου δεν ειναι πολύ μεγάλος και προσαρμόστηκα γρήγορα
                • Αθόρυβο eCVT, όπως και ο κινητήρας που τον άκουγες μόνο οταν σανίδωνες το πεντάλ
                • Ανάρτηση που καταπίνει τα πάντα χωρίς χτυπήματα και θορύβους σε όλες τις ταχύτητες.
                • Φωτιστικά σώματα, έκαναν την νύχτα μέρα, χωρίς να έχουν εκείνο το ενοχλητικό υπερλευκο της ηλεκτροκόλησης.
                • Δύναμη - απόκριση Σε όλα τα drive modes και ειδικά στο power οταν πατάς το γκάζι το αυτοκίνητο απογειώνεται. Όχι μόνο απο στατική εκίνηση αλλα και σε ρεπρίζ από τα 120+ χλμ/ω.
                • Άνετα καθίσματα που αγκαλιάζουν χωρίς να σφίγγουν πολύ.
                • Οθόνη και infotainment. Γρήγορη απόκριση.
                • Ηλιοροφή Του δίνει αρκετό φως μιας και το σκούρο σαλόνι είναι σκοτεινό και το μπεζ ανοικτό δεν βλέπεται.
                • Lane Assist Διάβαζε ακόμα και ξεθοριασμένες γραμμές και διόρθωνε.

                ΑΡΝΗΤΙΚΑ

                • Θόρυβος. Δυστυχώς στο κομάτι της ηχομόνωσης η cc υστερεί πάρα πολύ. Μέχρι τα 60-70 ακούς ένα μόνιμο σούρσιμο πίσω από την πλάτη σου. Νομιζά οτι έχω ανοικτό παράθυρο. Ο θόρυβος είναι συνεχής ακόμα και σε μέρη που η άσφαλτος είναι καινούργια. Μετά τα 120 χλμ στο θόρυβο κύλησης έρχεται να προστεθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες. Σε όλη την διαδρομή δεν είχα ανοικτό ραδιοφωνο-μουσική, φαντάζομαι ανοίγοντάς το θα κάλυπτα μέρος του θορύβου. Πρόσφατα οδήγησα στην ίδια διαδρομή το νεο QQ το οποίο είναι απιστευτα αθόρυβο. Ακόμα και το 10 ετίας opel meriva που εχω είναι αθόρυβο πραγματικά. Σε προηγούμενα thread διάβαζα για ηχομωνοτικές βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι συμφορουμίστες και έλεγα μήπως είναι υπερβολικοί? Αλλά όχι δυστυχώς είναι αλήθεια. Σε κάποιο σημείο του δρόμου και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο συντόνισε με τις λακουβές και άκουγα απο πίσω στο πορτμπαγάζ τον χαρακτηριστικό τενεκεδένιο ήχο που είχε το ντάτσουν του παππού μου το 1970. WTF!!!
                • Ηλιοροφή Θόρυβος του μοτέρ. θα μπορούσε να είναι λιγότερο θορυβώδες. Η μεσαία μπάρα κόβει την θέα. Υπάρχουν ηλιοροφές με ενιαίο κρύσταλλο και η αίσθηση ειναι φανταστική.
                • Infotainment Tόσο το virtual cockpit 12,3 όσο και η 10,5 οθόνη θα ήθελα να έχουν καλύτερη ανάλυση. Ίσως επειδή δουλευω σε 5Κ retina καθημερινά και τα στανταρ μου είναι πολύ υψηλα. Ίσως πάλι θέλω επίσκεψη οφθαλμίατρο για νέα συνταγή. Η γραμματοσειρά των ελληνικών και η τυπογραφία ήταν προβληματική. Ευτυχως στα αγγλικά όλα ήταν όπως έπρεπε.Λογικό γιατί το UI φτιάχτηκε στα αγγλικά. Αλλά μάλλον αυτό είναι επαγγελματική διαστροφή.

                ΣΥΝΟΨΗ

                Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!

                Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...

                ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
                ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
                ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.

                IMG_1887.jpg
                IMG_1888.jpg

                T 1 Reply Last reply Reply Quote 8
                • N
                  netgeo @panormus772 last edited by

                  @panormus772 said in Toyota Corolla Cross:

                  O ektoras έβαλε ένα άλλο που λέει ημιάκαμπτος πίσω.

                  Βέβαια, είναι με τον παλιό υβριδικό που έχει 53kw ο ηλεκτροκινητήρας αντί για 70kw που έχει ο καινούριος.
                  Ή με την αλλαγή μπαταρίας και ηλεκτρομοτερ,άλλαξαν και την ανάρτηση ή κάποιος κάνει λάθος..

                  Ο ektoras ακριβώς έβαλε για το 1.8 που δεν εισάγετε Ευρώπη.
                  Αυτό που έχουμε εδώ είναι με τα ψαλίδια πίσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • N
                    netgeo last edited by netgeo

                    @gdelio

                    Δυστυχώς η ηχομόνωση είναι πολύ μάπα, τα ίδια σχόλια με εσένα έχω και εγώ, ακριβώς όμως τα ίδια, το περιεγραψες τέλεια.

                    Το QQ οδηγησες το e power;

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      gdelio @netgeo last edited by

                      @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                      @gdelio

                      Δυστυχώς η ηχομόνωση είναι πολύ μάπα, τα ίδια σχόλια με εσένα έχω και εγώ, ακριβώς όμως τα ίδια, το περιεγραψες τέλεια.

                      Το QQ οδηγησες το e power;

                      Όχι το 12βολτο με τα 140 άλογα που τα σφύριζα να φανουν αλλα μάταια...
                      Μάταιη και η χαμηλή κατανάλωση

                      P N 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Αυτός ο θόρυβος που άκουγες από πίσω, είναι από τον χώρο αποσκευών. Με μια καλή μόνωση πίσω στο πάτωμα του πορτπαγκαζ διορθώνεται αισθητά.

                        Είναι συχνό φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα που έχουν μια σχετική μόνωση μπροστά και ελάχιστη πίσω.

                        Ακούγεται σαν λευκός ήχος από πίσω συνήθως

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          panormus772 @gdelio last edited by

                          @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                          Όχι το 12βολτο με τα 140 άλογα που τα σφύριζα να φανουν αλλα μάταια...
                          Μάταιη και η χαμηλή κατανάλωση.

                          Λογικό για την κατανάλωση αφού δεν ήταν το full hybrid και για τα άλογα (-60hp)...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gdelio @lap last edited by gdelio

                            @lap said in Toyota Corolla Cross:

                            Αυτός ο θόρυβος που άκουγες από πίσω, είναι από τον χώρο αποσκευών. Με μια καλή μόνωση πίσω στο πάτωμα του πορτπαγκαζ διορθώνεται αισθητά.

                            Είναι συχνό φαινόμενο σε πολλά αυτοκίνητα που έχουν μια σχετική μόνωση μπροστά και ελάχιστη πίσω.

                            Ακούγεται σαν λευκός ήχος από πίσω συνήθως

                            White noise σωστά... έτσι θα το περιέγραφα στα αγγλικά. Θεωρητικά μιλώντας, αν το πορτμπαγάζ είναι φορτωμένο δεν θα ακούγεται το ίδιο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Χαχα θα ακούς τα πράγματα να χτυπιουνται.

                              Συνηθισμένο φαινόμενο σε πολλά ιαπωνικά αυτό που περιγράφεις.

                              Επειδή το ψάχνω πολλοί λένε πως με μια βασική μονωση μειώνεται σε αισθητό βαθμό στα ευρωπαϊκά επιπεδα. Αλλά όντως είναι σπαστικό σε νέο αυτοκίνητο να ψάχνεσαι για τέτοια θέματα.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @realzeus last edited by

                                Έβαλα την ισχύει στην Ευρώπη, σε άλλες αγορές μπορει να έχουν ημιάκαμπτο. Εμάς μας ενδιαφέρει η Ευρώπη που προς το παρόν έχει διπλά ψαλίδια.

                                @realzeus said in Toyota Corolla Cross:

                                O fanis75 παρέθεσε παραπάνω το αγγλικό manual. Double wishbone = Διπλά ψαλίδια.

                                Και δεν ειναι καν το μάνιουαλ, είναι οι επίσημες προδιαγραφές (spec sheet) από την Toyota Europe.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  netgeo @gdelio last edited by

                                  @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                                  @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                                  @gdelio

                                  Δυστυχώς η ηχομόνωση είναι πολύ μάπα, τα ίδια σχόλια με εσένα έχω και εγώ, ακριβώς όμως τα ίδια, το περιεγραψες τέλεια.

                                  Το QQ οδηγησες το e power;

                                  Όχι το 12βολτο με τα 140 άλογα που τα σφύριζα να φανουν αλλα μάταια...
                                  Μάταιη και η χαμηλή κατανάλωση

                                  Άρα το χειροκίνητο οδήγησες γιατί το αυτόματο δε μου είχε φανεί και πολύ αθόρυβο. Χάλια ήταν γενικά με το cvt...

                                  Θέλω να δω και το e power από περιέργεια...

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    gdelio @netgeo last edited by

                                    @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                                    @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                                    @netgeo said in Toyota Corolla Cross:

                                    @gdelio

                                    Δυστυχώς η ηχομόνωση είναι πολύ μάπα, τα ίδια σχόλια με εσένα έχω και εγώ, ακριβώς όμως τα ίδια, το περιεγραψες τέλεια.

                                    Το QQ οδηγησες το e power;

                                    Όχι το 12βολτο με τα 140 άλογα που τα σφύριζα να φανουν αλλα μάταια...
                                    Μάταιη και η χαμηλή κατανάλωση

                                    Άρα το χειροκίνητο οδήγησες γιατί το αυτόματο δε μου είχε φανεί και πολύ αθόρυβο. Χάλια ήταν γενικά με το cvt...

                                    Θέλω να δω και το e power από περιέργεια...

                                    Ναι.. γενικά το QQ εκτός από την ηχομόνωση και την αίσθηση των υλικών στο σαλόνι που μου έδινε κάτι πιο premium απο το ΨΨ, δεν με ενθουσίασε

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gdelio @lap last edited by gdelio

                                      @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                      Χαχα θα ακούς τα πράγματα να χτυπιουνται.

                                      Συνηθισμένο φαινόμενο σε πολλά ιαπωνικά αυτό που περιγράφεις.

                                      Επειδή το ψάχνω πολλοί λένε πως με μια βασική μονωση μειώνεται σε αισθητό βαθμό στα ευρωπαϊκά επιπεδα. Αλλά όντως είναι σπαστικό σε νέο αυτοκίνητο να ψάχνεσαι για τέτοια θέματα.

                                      Ο θόρυβος από το πορτμπαγκαζ άντε πες κάπως διορθώνεται... ο αεροδυναμικός από τους καθρέπτες δεν γίνεται. Μου θυμισε το ντάστερ που πηρα για δοκιμη οπού το καημένο έκανε ένα τρελλο θόρυβο αεροδυναμικό.. Τελικά ήταν από ένα πλαστικό φινιρισμα μπροστα από το Α πιλαρ που είχε φύγει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Αυτό όχι, δεν μπορείς να το αποφύγεις. Το είχα δει και εγώ στην έκθεση ότι είναι μεγάλοι και το φαντάστηκα. Βάλε ωραία μουσική στο Spotify και δεν πειράζει

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          gdelio @lap last edited by gdelio

                                          @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                          Αυτό όχι, δεν μπορείς να το αποφύγεις. Το είχα δει και εγώ στην έκθεση ότι είναι μεγάλοι και το φαντάστηκα. Βάλε ωραία μουσική στο Spotify και δεν πειράζει

                                          το κουδούνισμα της λαμαρίνας και το πλαστικό στο πορτμπαγκάζ μου θύμισε το daihatsu terios που είχα πριν 18 χρόνια.. είναι κρίμα για ενα αυτοκινητο 30φέυγα χιλλιάδων ευρώ να έχει τέτοια θέματα

                                          T L 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tkin73 @gdelio last edited by

                                            @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

                                            Μόλις γύρισα απο test drive. Οδήγησα μια lounge έκδοση και επέλεξα μια διαδρομή 33 χιλιομέτρων που περιείχε πολλές διαφοροποιήσεις. Φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, κίνηση, ανηφόρες, στροφές λακούβες ανοιχτός δρόμος κατηφόρες. Στα 45 σχεδόν λεπτα που το οδήγησα επιλέγοντας και τα τρια drive modes αλλα περισσότερο το eco γιατί με ενδιαφέρει η κατανάλωση, συγκέντρωσα τα παρακάτω:

                                            ΘΕΤΙΚΑ

                                            • Θέση οδήγησης, οχι πολύ ψηλή ούτε χαμηλή, σου δίνει καλή ορατότητα. Η ορατότητα ειναι επίσης καλή και προς όλες τις πλευρες μέσα από την καμπίνα.
                                            • Καθρέπτες με εξαιρετική θέαση σε σημειο να μην χρειάζεται να κοιτώ τον μεσαίο καθόλου.
                                            • Τιμόνι, ελαφρύ και ακριβές για το δικό μου στύλ οδήγησης
                                            • Ο όγκος του αυτοκινήτου δεν ειναι πολύ μεγάλος και προσαρμόστηκα γρήγορα
                                            • Αθόρυβο eCVT, όπως και ο κινητήρας που τον άκουγες μόνο οταν σανίδωνες το πεντάλ
                                            • Ανάρτηση που καταπίνει τα πάντα χωρίς χτυπήματα και θορύβους σε όλες τις ταχύτητες.
                                            • Φωτιστικά σώματα, έκαναν την νύχτα μέρα, χωρίς να έχουν εκείνο το ενοχλητικό υπερλευκο της ηλεκτροκόλησης.
                                            • Δύναμη - απόκριση Σε όλα τα drive modes και ειδικά στο power οταν πατάς το γκάζι το αυτοκίνητο απογειώνεται. Όχι μόνο απο στατική εκίνηση αλλα και σε ρεπρίζ από τα 120+ χλμ/ω.
                                            • Άνετα καθίσματα που αγκαλιάζουν χωρίς να σφίγγουν πολύ.
                                            • Οθόνη και infotainment. Γρήγορη απόκριση.
                                            • Ηλιοροφή Του δίνει αρκετό φως μιας και το σκούρο σαλόνι είναι σκοτεινό και το μπεζ ανοικτό δεν βλέπεται.
                                            • Lane Assist Διάβαζε ακόμα και ξεθοριασμένες γραμμές και διόρθωνε.

                                            ΑΡΝΗΤΙΚΑ

                                            • Θόρυβος. Δυστυχώς στο κομάτι της ηχομόνωσης η cc υστερεί πάρα πολύ. Μέχρι τα 60-70 ακούς ένα μόνιμο σούρσιμο πίσω από την πλάτη σου. Νομιζά οτι έχω ανοικτό παράθυρο. Ο θόρυβος είναι συνεχής ακόμα και σε μέρη που η άσφαλτος είναι καινούργια. Μετά τα 120 χλμ στο θόρυβο κύλησης έρχεται να προστεθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες. Σε όλη την διαδρομή δεν είχα ανοικτό ραδιοφωνο-μουσική, φαντάζομαι ανοίγοντάς το θα κάλυπτα μέρος του θορύβου. Πρόσφατα οδήγησα στην ίδια διαδρομή το νεο QQ το οποίο είναι απιστευτα αθόρυβο. Ακόμα και το 10 ετίας opel meriva που εχω είναι αθόρυβο πραγματικά. Σε προηγούμενα thread διάβαζα για ηχομωνοτικές βελτιώσεις που σκέφτονται κάποιοι συμφορουμίστες και έλεγα μήπως είναι υπερβολικοί? Αλλά όχι δυστυχώς είναι αλήθεια. Σε κάποιο σημείο του δρόμου και με σχετικά χαμηλή ταχύτητα το αυτοκίνητο συντόνισε με τις λακουβές και άκουγα απο πίσω στο πορτμπαγάζ τον χαρακτηριστικό τενεκεδένιο ήχο που είχε το ντάτσουν του παππού μου το 1970. WTF!!!
                                            • Ηλιοροφή Θόρυβος του μοτέρ. θα μπορούσε να είναι λιγότερο θορυβώδες. Η μεσαία μπάρα κόβει την θέα. Υπάρχουν ηλιοροφές με ενιαίο κρύσταλλο και η αίσθηση ειναι φανταστική.
                                            • Infotainment Tόσο το virtual cockpit 12,3 όσο και η 10,5 οθόνη θα ήθελα να έχουν καλύτερη ανάλυση. Ίσως επειδή δουλευω σε 5Κ retina καθημερινά και τα στανταρ μου είναι πολύ υψηλα. Ίσως πάλι θέλω επίσκεψη οφθαλμίατρο για νέα συνταγή. Η γραμματοσειρά των ελληνικών και η τυπογραφία ήταν προβληματική. Ευτυχως στα αγγλικά όλα ήταν όπως έπρεπε.Λογικό γιατί το UI φτιάχτηκε στα αγγλικά. Αλλά μάλλον αυτό είναι επαγγελματική διαστροφή.

                                            ΣΥΝΟΨΗ

                                            Όπως ανέφερα και στην εισαγωγή, δοκίμασα το αυτοκίνητο έχοντας στο πίσω μέρος του μυαλού την οικονομία. Οδήγησα σε διαδρομή που έχει όλα τα χαρακτηριστικά, πήγα σχετικά ήπια όπως οδηγώ καθημερινά δλδ, οχι σαν να πηγαίνω κηδεία, ή τη νύφη στην εκκλησία άλλα ούτε σε νευρικούς ρυθμούς ράλυ. Κατάφερα μια αναλογία οδήγησης EV 66% μέ μέση κατανάλωση 4.2. λτ. Ναι. 4,2. Νούμερο που δεν έχω πετύχει ούτε με diesel στην εθνική οδό. Ναι ο θόρυβος με ενόχλησε.. με το νεο QQ νόμιζα οτι δεν οδηγώ.. τόσο αθόρυβο.. αλλα στην ίδια διαδρομή η κατανάλωση ήταν 6,9 λτ!!!

                                            Συνεπώς κάπου χάνεις κάπου κερδίζεις. Εξαρτάται τι στόχους και προσδοκίες έχει ο καθένας. Εμένα η CC με καλύπτει... ακόμα και με το θόρυβο και ίσως με καποιες ηχοβελτιωτικές επεμβάσεις αν έχουν αποτέλεσμα. Οπότε αναμένω με ανυπομονησία την παράδοση της δικής μου CC λοιπόν...

                                            ΥΓ 1. Παραθέτω φωτογραφίες από την κατανάλωση.
                                            ΥΓ 2. Δεν έχω σχολιάσει - μελετήσει χώρους λογω έλειψης χρόνου.
                                            ΥΓ 3. Δεν ασχολήθηκά διεξοδικά με το infotainment λογω έλειψης χρόνου.

                                            IMG_1887.jpg
                                            IMG_1888.jpg

                                            Δεν ξέρω η ανάλυση που έκανες στα περί θορύβου είναι τρομερά ξενερωτικη και άμα είναι να ξηλώσεις πόρτες θόλους και όλες τις μοκέτες σε νέο αμάξι για να ηχομονωσεις και να μαζέψεις τα ασημαζευτα άστα.... Άσε που τα περισσότερα δεν διορθώνουν από αυτά που λες πχ αεροδυναμικοι από καθρέπτες ή το μοτέρ της οροφής...δεν ξέρω στο chr υπάρχουν τέτοια παράπονα για την ηχομόνωση;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 577
                                            • 578
                                            • 119 / 578
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr