-
@gatoz said in PEUGEOT FORUM:
το αυτο οι οπελεοι, οι σιτροεναιοι, οι ντιεσεοι και ολοι οι συγγενεις
@piliourits ? σου θυμιζει κατι?
#mono_vitara θα λετε και θα κλαιτεΞέχασες και τα τογιότα επαγγελματικά που τα φτιάχνουν οι γάλλοι, γιατί οι τογιοταίοι είναι μόνο για μποτιλιαρίσματα και οι σουζουκαίοι για τα βουνά και τα συνεργεία...
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
Ξέχασες και τα τογιότα επαγγελματικά που τα φτιάχνουν οι γάλλοι, γιατί οι τογιοταίοι είναι μόνο για μποτιλιαρίσματα και οι σουζουκαίοι για τα βουνά και τα συνεργεία...
Πεζό 2.. όνομα και πράμα και on topic
-
Εγώ το 403 θυμάμαι...
Τετρακόσια τα μυαλά μας...
Το 3 το φαντάζεσαι...
-
Άσχετος ο δικός μου αριθμός, δεν φαίνεται και πολύ καλά μέσα εκεί, αλλά δεν βλέπω να έχει τα καρούμπαλα. Μία ημερομηνία κάπου που είδα έγραφε 29/11/2019, αλλά μπορεί να είναι για το εξάρτημα και όχι για τον κινητήρα..
Θα μιλήσω με Γκάλο αύριο και θα ενημερώσω..
-
Επειδή είμαι φουλ δουλειά δεν έχω προλάβει να ασχοληθώ σοβαρά, ΑΛΛΑ
σε πρώτη φάση το έκαναν downplay το θέμα από εκεί που το πήρα (επαρχία).
Κατ' αρχάς για το adBlue λέει αν ήταν θα το είχε βγάλει και τελικά - μάλλον - κάτι έπαιζε με μία τάπα και ότι σε σχέση με τα πουλημένα αυτοκίνητα ελάχιστα έχουν βγάλει πρόβλημα.
Για το άλλο λέει ότι η παρέμβαση είναι μικρή αν δεν το έχει βγάλει ακόμη και μπορεί να μην το βγάλει ποτέ..
Πάμε τώρα Αθήνα.. εδώ ήταν ακόμη περισσότερο downplayed το θέμα.. λέει να μην διαβάζουμε ότι γράφεται στο ίντερνετ, δεν έχει αλλάξει κανένα δοχείο Adblue σε 2008 ΙΙ και ότι αυτή η οδηγία δεν υπάρχει..
Όπως και να έχει, θα πάει αύριο η γυναίκα (δουλεύω δυστυχώς) ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΆ για να κάνει έναν γενικό τεχνικό έλεγχο και να δουν στο διαγνωστικό αν έχει υπάρξει ποτέ οτιδήποτε..
.. δυστυχώς μέχρι τα Χριστούγεννα έχω σχεδόν κάθε μέρα 12-14ωρα και δεν έχω προλάβει να σκεφτώ. Παίζει μέχρι και πώληση, απλά δεν υπάρχουν επιλογές και έχουμε προβληματιστεί..
-
Πας για Toyota κι εσυ
Μενει ο Criuser -
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Πας για Toyota κι εσυ
Μενει ο CriuserΑν είναι να κάνω downgrade προτιμώ κάνα μεταχειρισμένο Honda..
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Πας για Toyota κι εσυ
Μενει ο CriuserΟ criuser θα αγοράσει και του Dublin.
-
Αυτό που δεν παρουσιάστηκε στο 2008 II , πολύ ενθαρρυντικο. Σημαίνει ότι βρέθηκε το πρόβλημα και λυθηκε.
Μα με τα λεφτά που κοστίζει το 2008 αγοράζεις corolla cross αυτόματο, hybrid ,200 αλογα. Upgrade είναι.
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
Αν είναι να κάνω downgrade προτιμώ κάνα μεταχειρισμένο Honda..
ενταξει τοτε..... κορολλα κρος ?
-
@gtsartsal said in PEUGEOT FORUM:
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Πας για Toyota κι εσυ
Μενει ο CriuserΟ criuser θα αγοράσει και του Dublin.
Εχει σημα τον Λεοντα
Criuser μονο Λοχια -
Ρε συ ιρλανδέ, μην φτάσουμε και σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο...
Το πρόβλημα του αντμπλου δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει απαρατήρητο, ΑΝ υπάρχει θέμα βγάζει πασιφανές μύνημα και τότε το αντιμετωπίζεις.
Προληπτικά, δεν μπορείς να δεις κάτι, εσύ ή αυτοί.
Το ότι μια βλάβη εμφανίζεται σε σημαντικό ποσοστό, δεν σημαίνει πως θα εμφανιστεί σε όλους.Το θέμα με την καδένα είναι όντως προληπτικό, λογικά στη συντριπτική πλειοψηφία οχημάτων δεν θα εμφανιζόταν ποτέ, κι εφόσον γίνει η αντικατάσταση κάποια στιγμή, μάλλον είναι το λιγότερο για να πονοκεφαλιάζει κάποιος.
Μάλλον χρειάζεται ικανός χρόνος για να βρεθούν ευαίσθητα σημεία σε οποιοδήποτε κατασκευαστή.
Για την καλή εταιρεία την ΤΟΥΟΤΑ, υπάρχει κάποια εκτίμηση για κόστη επισκευής όταν το όχημα είναι εκτός εγγύησης ή από (χτύπα ξύλο) σύγκρουση; Δηλαδή πόσο έχει ένα power spliter ή ένα inverter air conditioner και υπάρχουν και ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένα ;
-
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
Ρε συ ιρλανδέ, μην φτάσουμε και σαν το ανέκδοτο με τον γρύλο...
Το πρόβλημα του αντμπλου δεν υπάρχει περίπτωση να περάσει απαρατήρητο, ΑΝ υπάρχει θέμα βγάζει πασιφανές μύνημα και τότε το αντιμετωπίζεις.
Προληπτικά, δεν μπορείς να δεις κάτι, εσύ ή αυτοί.
Το ότι μια βλάβη εμφανίζεται σε σημαντικό ποσοστό, δεν σημαίνει πως θα εμφανιστεί σε όλους.Το θέμα με την καδένα είναι όντως προληπτικό, λογικά στη συντριπτική πλειοψηφία οχημάτων δεν θα εμφανιζόταν ποτέ, κι εφόσον γίνει η αντικατάσταση κάποια στιγμή, μάλλον είναι το λιγότερο για να πονοκεφαλιάζει κάποιος.
Μάλλον χρειάζεται ικανός χρόνος για να βρεθούν ευαίσθητα σημεία σε οποιοδήποτε κατασκευαστή.
Για την καλή εταιρεία την ΤΟΥΟΤΑ, υπάρχει κάποια εκτίμηση για κόστη επισκευής όταν το όχημα είναι εκτός εγγύησης ή από (χτύπα ξύλο) σύγκρουση; Δηλαδή πόσο έχει ένα power spliter ή ένα inverter air conditioner και υπάρχουν και ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένα ;
Ναι ειδαμε κι εσενα..... Το adblue περιμενεις να σου βγαλει για να το βαλεις αγγελια
-
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
Για την καλή εταιρεία την ΤΟΥΟΤΑ, υπάρχει κάποια εκτίμηση για κόστη επισκευής όταν το όχημα είναι εκτός εγγύησης ή από (χτύπα ξύλο) σύγκρουση; Δηλαδή πόσο έχει ένα power spliter ή ένα inverter air conditioner και υπάρχουν και ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένα ;
Εκτός εγγύησης δεν παίζει, το πουλάς πριν...ποιος κρατάει αμάξι πάνω από 5 χρόνια...έλεος...αχαχα!!! Γενικά έχει χαμηλά κόστη.
Εαν πιάσεις το υβριδικό σύστημα την γ@μησες, πανάκριβα είναι ολα...νομίζω το inverter converter assembly ειναι το πιο ακριβό εξάρτημα στο αμάξι, [edit] κοστίζει περισσότερο και από την μπαταρία!!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@piliourits said in PEUGEOT FORUM:
Για την καλή εταιρεία την ΤΟΥΟΤΑ, υπάρχει κάποια εκτίμηση για κόστη επισκευής όταν το όχημα είναι εκτός εγγύησης ή από (χτύπα ξύλο) σύγκρουση; Δηλαδή πόσο έχει ένα power spliter ή ένα inverter air conditioner και υπάρχουν και ιμιτασιόν ή μεταχειρισμένα ;
Εκτός εγγύησης δεν παίζει, το πουλάς πριν...ποιος κρατάει αμάξι πάνω από 5 χρόνια...έλεος...αχαχα!!! Γενικά έχει χαμηλά κόστη.
Εαν πιάσεις το υβριδικό σύστημα την γ@μησες, πανάκριβα είναι ολα...νομίζω το inverter converter assembly ειναι το πιο ακριβό εξάρτημα στο αμάξι, [edit] κοστίζει περισσότερο και από την μπαταρία!!
Ειδα χθες την παρουσιαση του νεου VOLVO EX90. Τιμή απο 100.000€ . Εχουν χαζεψει οι αυτοκινητοβιομηχανιες...
-
Από 2 διαφορετικές πηγές.
1ον, το θέμα του Adblue δεν αφορά νεώτερα αυτοκίνητα και έχει λυθεί. Τουλάχιστον για το 2008 ΙΙ ήταν κατηγορηματικος ο Α (πολύ μεγαλύτερο όνομα στην εταιρεία), λιγότερο κατηγορηματικός ο Β, αλλά επίσης μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει σε κανένα 2008 ΙΙ, αλλά σε 2008 Ι ήταν γνωστό θέμα.
2ον, δεν υπάρχει οδηγία για τον κινητήρα, κάθε περίπτωση εξετάζεται ατομικά (γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα συμβεί κάτι), υπάρχει στην αγορά από το 17-18 με μικρές παραλλαγές και θα είχε γίνει χαμός αν ήταν τόσο σοβαρό το πρόβλημα.
Μάλιστα τονίστηκε ότι έχουν γνώση και σε τεράστιο αριθμό leasing και δεν έχει παρουσιαστεί κάτι.
Και οι 2 ανέφεραν ότι η εταιρεία δεν αφήνει έτσι τους πελάτες της, εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώθηκε ότι πρέπει να γίνεται το ετήσιο service στο δίκτυο κατά τη διάρκεια της εγγύησης (100% αυτό, καλά, το ξέραμε), και καλό θα ήταν και μετά από αυτό, αφού σε οποιαδήποτε περίπτωση θα υπάρξει "βοήθεια" από την εταιρεία με την μορφή εκπτώσεων για σοβαρά θέματα που θα παρουσιαστούν.
Όπως σας είπα πήγε και από εκεί η συζυξ και της είπαν τα ίδια και τα αυτά, και ότι το αυτοκίνητο είναι σε τέλεια κατάσταση. Μισή ώρα σχεδόν μου είπε ότι το έλεγχαν και ότι η συμπεριφορά τους ήταν πολύ φιλική και καθησυχαστικη.
Προσωπικά δεν μου αρκούν όλα αυτά, από την άλλη δεν ξέρω αν έχει νόημα κάποια βεβιασμένη κίνηση. Η γνώμη μου είναι ότι πλέον στον κόσμο που ζούμε το aftersales παίζει τεράστιο ρόλο και bulletproof προϊόντα και λύσεις δεν υπάρχουν.
Κάναμε έναν μικρό έλεγχο επίσης για να δούμε τις επιλογές μας, και ουσιαστικά η μόνη αντίστοιχη λύση (σε εξοπλισμό, πέρα από τις τεράστιες διαφορές σε κινητήρα/κιβώτιο) είναι το HRV 2η έκδοση με 38.000€..άλλη λύση, είναι ίσως κάποιο προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητο, περίπου 6-8ετιας με τιμή γύρω στα 13-20.000 (ανάλογα το μοντέλο, τα φθηνότερα είναι κάποια πολυμορφικά) και για τους χώρους του 2008 πρέπει να πάμε σε μεγαλύτερο μοντέλο (οριακά τα αντίστοιχα B suv του τότε δεν επαρκούν για τις ανάγκες μας, αυτό το συμπέρασμα είχα βγάλει και τότε από την αγορά μεταχειρισμένων μετά από ενδελεχή έρευνα). Για ένα καλοδιατηρημένο CRV diesel ας πούμε θες περίπου 25.000..
Αλήθεια, αυτοί οι κινητήρες είχαν βγει καλοί;!
-
Κρατα το και κρατα τα λεφτά σου. Μια χαρά αυτοκίνητο είναι.
Το θάβουμε μεταξύ μας το 2008 κυρίως για το κόστος κτήσης του αλλά φυσικά και δεν αξίζει να το αφήσεις και να πάρεις προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητο.Πολύ θετικό ότι επιμένουν πως λύθηκε το θέμα. Ποιο ήταν το θέμα;
-
Kι εγώ συμφωνώ με τον lap για να μην κάνεις βεβιασμένη κίνηση για το 2008.
Απλά,για τη συζήτηση, το HRV η μεσαία,2η έκδοση advance κοστίζει 36.800 κι όχι 38.000 που λες.Και συγκρίνοντας με πίνακες τιμών των υπόλοιπων που δεν περιλαμβάνουν έξοδα PDI και μεταλλικό ή περλέ χρώμα,είναι περίπου ακόμη -1000 ευρώ. Δηλ. περίπου στα 35.800 τιμή εκκίνησης σε παρόμοια σύγκριση με τιμές τιμοκαταλόγου με τους υπόλοιπους. Δεν είναι και φθηνό,όμως συμπεριλαμβανομένου και του εξοπλισμού του δεν είναι και κάτι εντελώς παράξενο.
-
Εγώ δεν έχω καταλάβει για ποιο λόγο υπάρχει η σκέψη πώλησης. Εκτός αν δεν καλύπτει τις μεταφορικές ανάγκες.
Συμφωνώ όμως και εγώ ότι το aftersales είναι μία σοβαρή παράμετρος που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη πριν οποιαδήποτε αγορά. Ειδικά για όσους δεν θεωρούν το αυτοκίνητο ως χόμπι ή "αγάπη".
-
@dublin said in PEUGEOT FORUM:
Από 2 διαφορετικές πηγές.
1ον, το θέμα του Adblue δεν αφορά νεώτερα αυτοκίνητα και έχει λυθεί. Τουλάχιστον για το 2008 ΙΙ ήταν κατηγορηματικος ο Α (πολύ μεγαλύτερο όνομα στην εταιρεία), λιγότερο κατηγορηματικός ο Β, αλλά επίσης μου είπε ότι δεν έχει αλλάξει σε κανένα 2008 ΙΙ, αλλά σε 2008 Ι ήταν γνωστό θέμα.
2ον, δεν υπάρχει οδηγία για τον κινητήρα, κάθε περίπτωση εξετάζεται ατομικά (γιατί ποτέ δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα συμβεί κάτι), υπάρχει στην αγορά από το 17-18 με μικρές παραλλαγές και θα είχε γίνει χαμός αν ήταν τόσο σοβαρό το πρόβλημα.
Μάλιστα τονίστηκε ότι έχουν γνώση και σε τεράστιο αριθμό leasing και δεν έχει παρουσιαστεί κάτι.
Και οι 2 ανέφεραν ότι η εταιρεία δεν αφήνει έτσι τους πελάτες της, εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώθηκε ότι πρέπει να γίνεται το ετήσιο service στο δίκτυο κατά τη διάρκεια της εγγύησης (100% αυτό, καλά, το ξέραμε), και καλό θα ήταν και μετά από αυτό, αφού σε οποιαδήποτε περίπτωση θα υπάρξει "βοήθεια" από την εταιρεία με την μορφή εκπτώσεων για σοβαρά θέματα που θα παρουσιαστούν.
Όπως σας είπα πήγε και από εκεί η συζυξ και της είπαν τα ίδια και τα αυτά, και ότι το αυτοκίνητο είναι σε τέλεια κατάσταση. Μισή ώρα σχεδόν μου είπε ότι το έλεγχαν και ότι η συμπεριφορά τους ήταν πολύ φιλική και καθησυχαστικη.
Προσωπικά δεν μου αρκούν όλα αυτά, από την άλλη δεν ξέρω αν έχει νόημα κάποια βεβιασμένη κίνηση. Η γνώμη μου είναι ότι πλέον στον κόσμο που ζούμε το aftersales παίζει τεράστιο ρόλο και bulletproof προϊόντα και λύσεις δεν υπάρχουν.
Κάναμε έναν μικρό έλεγχο επίσης για να δούμε τις επιλογές μας, και ουσιαστικά η μόνη αντίστοιχη λύση (σε εξοπλισμό, πέρα από τις τεράστιες διαφορές σε κινητήρα/κιβώτιο) είναι το HRV 2η έκδοση με 38.000€..άλλη λύση, είναι ίσως κάποιο προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητο, περίπου 6-8ετιας με τιμή γύρω στα 13-20.000 (ανάλογα το μοντέλο, τα φθηνότερα είναι κάποια πολυμορφικά) και για τους χώρους του 2008 πρέπει να πάμε σε μεγαλύτερο μοντέλο (οριακά τα αντίστοιχα B suv του τότε δεν επαρκούν για τις ανάγκες μας, αυτό το συμπέρασμα είχα βγάλει και τότε από την αγορά μεταχειρισμένων μετά από ενδελεχή έρευνα). Για ένα καλοδιατηρημένο CRV diesel ας πούμε θες περίπου 25.000..
Αλήθεια, αυτοί οι κινητήρες είχαν βγει καλοί;!
το να το πουλησεις τωρα δεν ειναι λυση.
σκεψου με την ησυχια σου και εχεις χρονοτο adblue τι? χαχαχ. δηλαδη τσαμπα αλλαξε ο γιος μου 2, το 3008 στο γραφειο και τοσοι αλλοι? ακομη και ο κριου? σε αυτοκινητα του 2020 και μετα, μεχρι και 2022?
καποιοι απο εδωθε εχουν φωτο μπάι γατος με σειρα αμαξιων του γκρουπ σε αφιερωμενη αποκλειστικα σε adblue ραμπα, μη λεμε συνεργεια και θιγουμε ονοματα.
για τον ιμαντα, δεν ξερω ουτε καν αν ο φαρδυτερος ειναι λυση. και το "εξεταζεται ατομικα" χωρις να αναλαμβανει η εταιρεια ανακληση μου βρωμαει ιδιαιτερα....
ασε που η υποχρεωση του ετησιου σερβις σε αντιπροσωπεια απλα δεν υφισταται νομικα και αυτο το 'ατομικα' λειτουργει καπως και σαν εγλωβισμος.
επισης αυτα κυκλοφορουν στην αγορα. οπως ειχαν κυκλοφορησει για τα tsi.για την ωρα ηρεμησε οσο εισαι σε εγγυηση και κανε δευτερες σκεψεις οταν πλησιαζει να βγει. ακομη και τοτε μπορει να σε συμφερει να το κρατησεις.
PEUGEOT FORUM