-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοντά είναι ο καιρός που όλο και κάποιος βιομήχανος θα αρχίσει να παράγει φορητά power banks για αυτοκίνητα... χα!χα!
-
@mastoras78 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν κάποιος διαβάσει τις παρούσες δημοσιεύσεις το 2035 το σίγουρο είναι ότι θα ρίξει πολύ γέλιο πάντως..
Το 2035 θα είμαστε παροικία της Τουρκίας, οπότε δεν θα επιτρέπεται το γέλιο.
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μια χαρά ισχούν αυτά που λέει ο criuser, δεν βλέπετε που έχει γεμίσει η Ελλάδα μετανάστες από Δανία, Νορβηγία, Σουηδία που δεν τα βγάζουν πέρα με τα λεφτά που παίρνουν (γιατί είναι ακριβές οι μπύρες) και είπαν να μεταναστεύσουν Ιταλία, Βουλγαρία, Ελλάδα;
Εγώ πάντως δεν το βλέπω.Αν και το @@σατε το νήμα στις τελευταίες σελίδες, με τις εκτός νήματος απαντήσεις, το επιχείρημά σου-διαπίστωση, ξέρεις πολύ καλά πως είναι λάθος (εκτός αν είσαι και 'συ αριστερός, δεν ξέρω).
-
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κοντά είναι ο καιρός που όλο και κάποιος βιομήχανος θα αρχίσει να παράγει φορητά power banks για αυτοκίνητα... χα!χα!
-
@storm said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πάντως και οι δύο φωτογραφίες θα μπορούσαν να ήταν στην Κυψέλη.
Εδώ είναι μόνο η 1η.
Η 2η φωτογραφία είναι σε αντίστοιχη γειτονιά του Τελ Αβίβ.
Σχεδόν πανομοιότυπες.Στο Τελ Αβίβ πάντως υπάρχουν πολίτες που σέβονται την νομοθεσία και την τάξη και οι υπηρεσίες προς τον πολίτη λειτουργούν...όχι όπως εδώ.
Όταν εργαζόμουν μέχρι το 2005 το κόστος ζωής ήταν λίγο καλύτερο από την Αθήνα του τότε.
Η πόλη ειδικά στο παραλιακό μέτωπο και το οδικό δίκτυο θυμίζει κάτι από τα States....
Τώρα από φίλους μαθαίνω ότι ο βασικός μισθός τους έχει ξεπεράσει τα 4000€ με το αντίστοιχο κόστος ζωής.
Επίσης είναι από τους καλυτέρους πελάτες στα ελληνικά νησιά κάθε καλοκαίρι. -
Θα βγάλει η Skoda το μικρό/φθηνό ηλεκτρικό του ομίλου για να χτυπήσει το Renault Spring και το νέο C3. Το 24-25 θα έχει κυκλοφορήσει.
Όλα αυτά θα προσπαθήσουν να είναι γύρω στις 20.000€ (δεν διευκρινίζει πριν ή μετά τις επιδοτήσεις) και το μεγαλύτερο θέμα μείωσης του κόστους είναι η μπαταρία.
To Puma EV θα είναι πάνω στην τωρινή πλατφόρμα, και ΟΧΙ VW Κολωνία.
"οι διαστάσεις του Puma EV δεν θα διαφέρουν σημαντικά από αυτές του Puma που ξέρουμε, ενώ η αυτονομία του θα είναι τουλάχιστον 350 χιλιόμετρα προκειμένου να ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το Peugeot e-2008 ή το Opel Mokka-e."
-
-
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι σημαίνει αυτό; Θα παράγουν ηλεκτρισμό από φυσικό αέριο; Το αέριο που θα το βρουν;
-
Από αγελάδες; Μάλλον...
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@super-t said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τι σημαίνει αυτό; Θα παράγουν ηλεκτρισμό από φυσικό αέριο; Το αέριο που θα το βρουν;
Ναι. Που θα το βρουν δικό τους θέμα.
Το έβαλα γιατί θυμήθηκα εκείνο το κείμενο από το facebook που με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν δίνει πια λεφτά σε Βαρδινογιάννη και Λάτση και τώρα έχουν χωθεί αυτοί και στην παραγωγή ρεύματος. -
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/oi-aytokinitoviomichanies-egkataleipoyn-to-car-sharing/
Τα λέγαμε κάποιοι εδώ μέσα
-
-
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
-
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη... -
Η μαρκετινγκ-ίστικη οικονομική προσέγγιση, ότι τα θερμικά έχουν φτάσει στα όρια τους και πρέπει να λανσαριστεί κάτι καινούργιο για να κυκλοφορήσει το χρήμα, παίζει το ρόλο της. Δεν είναι αμελητέα.
Δεν αρκεί από μόνη της όμως. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι τμήμα του πακέτου της λεγόμενης βιώσιμης ανάπτυξης που προωθεί η ΕΕ τις τελευταίες δεκαετίες.
-
Είναι πολύ βιώσιμο σε δέκα χρόνια να αντικατασταθεί ολόκληρος ο στόλος εκατομμυρίων ΙΧ στην Ευρώπη, με οχήματα που σε δέκα χρόνια θα έχουν φτάσει το τέλος ζωής τους.
Κάθε 10 χρόνια πλήρης αντικατάσταση.
Και τριπλασιασμος των υποδομών παραγωγής και διανομής ηλεκτρισμού εντός 10 ετών, ενώ εκατομμύρια υποσταθμοι και φορτιστές θα στηθούν παντού.
Βιωσιμότητα μέχρι τα μπούνια... -
Ένα επίσης 'βιώσιμο' είναι περνάς κάθε 20 χρόνια από το ταμείο για αγορά νέου πανάκριβου (γιατί την επόμενη φορά θα έχει και φόρους...) ηλεκτρικού, αφού όταν οι μπαταρίες κλατάρουν και θα έχουν πχ 50χλμ. Αυτονομία αντί των αρχικών πχ 350, θα σου γίνει ο αυτοκινητιστικός βίος αβίωτος και δεν θα μπορεί να γίνει επισκευή ή αναβάθμιση. Θα μου πεις και στα θερμικά δεν άλλαζες κάθε 20 χρόνια αμάξι; Όχι ακριβώς. Μπορεί να άλλαζα και νωρίτερα, μπορεί και αργότερα, μπορεί να του άλλαζα πχ απλώς τη μηχανή, και σίγουρα αν το πούλαγα όλο και κάποιος θα το έπαιρνε έστω μπιρ παρά για κάνει τη δουλειά του. Εδώ μιλάμε για πλήρη απαξίωση. Ποιός θα δώσει πχ 10-20-30 χήνες σε αμάξι 20 ετών για να του αλλάξει τη μπαταρία, μοιραία όλα αυτά θα πάνε στο νεκροταφείο.
Εδώ έχω αρχίσει να το σκέφτομαι να δώσω 3 χιλιάρικα να αλλάξω μπαταρία στο υβριδικό μου... -
Καντα 10 τα 20 χρόνια για να τα φτύσουν οι μπαταρίες.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η ηλεκτροκίνηση είναι πολιτική απόφαση, που εκτός του περιβάλλοντος σχετίζεται και με την έλλειψη ορυκτών καυσίμων στην Ευρώπη.
Οι δυσκολίες στην παραγωγή ρεύματος κλπ θα αντιμετωπιστούν στην πορεία και εν καιρώ.
Τα αυτοκίνητα αντιμετωπίζονται ως απλά μεταφορικά μέσα που θα πρέπει να προσαρμοστούν στο γενικότερο καλό, όπως το αντιλαμβάνονται οι πολιτικοί για τα Ευρωπαικά συμφέροντα.Το μόνο που μένει να φανεί είναι πόσο γρήγορα θα μπορέσει να προχωρήσει η ΕΕ προς την ηλεκτροκίνηση. Ότι εκεί θα πάει δε χωράει αμφισβήτηση, ότι και να λέει και να γράφει ο κάθε καλόπιστος ή κακόπιστος αμφισβητίας.
Αν ίσχυε αυτό Άντυ, δηλαδή ήταν αυτός ο λόγος, θα είχαν συμβεί κι άλλα πράγματα, π.χ. να καταργηθεί προχθές η αεροπορική μεταφορά και θα είχε γεμίσει ο τόπος διευρωπαϊκά επιβατικά βαγόνια.
Το ότι δεν συμβαίνει αυτό, δείχνει πως η μπαταριοκίνηση αυτοκινήτων είναι απλά μια προχειροστημένη αρπαχτή προκειμένου να ξαναπουληθούν όλοι οι στόλοι οχημάτων στην Ευρώπη...Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο. -
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα τρένα στην υπόλοιπη Ευρώπη, είναι σε τεράστια ανάπτυξη.
Νέα τρένα υδρογόνου, νέα νυκτερινά τρένα, νέα τρένα υψηλής ταχύτητας, όλα με ένα στόχο, οι διαδρομές μέχρι 1000 χλμ, να γίνονται με τρένα και όχι με αεροπλάνα, αλλά σε αντίστοιχο χρόνο.Και αυτό ισχύει απόλυτα. Εντάξει στις ευρωπαικές χώρες που έχω δει εγώ, είναι πλέον σχεδόν αναίμακτη η μετακίνηση με τρένο.
Άντε να χρειαστεί περπάτημα 1-2 τετράγωνα για να φτάσεις σε μια στάση λεωφορείου που θα σε πάει σε σταθμό μετρό/τρένου.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης