-
Κοντεύει τα 2 χρόνια η αναμονή για να κατασκευαστούν οι τωρινές παραγγελίες των υβριδικών, λέτε να τις ακυρώσουν και να αρχίσουν να φτιάχνουν ηλεκτρικά;
-
-
Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...
Ααα ότι κάνουν δηλαδή τώρα οι Στελανταίοι....αχαχα!!
Βέβαια έχουν και τα Παϊσιος edition....θα έχεις 3008 αλλά θα είναι σαν να μην έχεις....αχαχαχα....3 μήνες συνεργείο....έχει όμως εγγύηση 5 χρόνια!!
-
Οι Στελλανταίοι τα χώνουν για την ηλεκτροκίνηση ότι θα είναι ακριβά για την μεσαία τάξη τα αμάξια, αλλά είπαν ότι εφ΄ όσον υπάρχουν πρώτες ύλες θα τα πουλάνε φτηνά. Κρατάνε όμως και τα ντίζελ όσο μπορούν.
Τώρα που το γιούρο 7 θα μοιάζει πολύ με το γιούρο 6, πάλι μπροστάρηδες θα είναι...
Ειδικές περιπτώσεις Βλάσφημων ατόμων, δεν μας αφορούν και απλά έχουν την Δίκαιη Τιμωρία τους...
Οπως λέει και το Ευαγγέλιο...
«Και ημείς μεν δικαίως· άξια γαρ ων επράξαμεν απολαμβάνομεν». -
Καλά το ντήζελ πεθαμένη υπόθεση είναι, μόνο η Στελαίοι το στηρίζουν ακόμα για δικούς τους λόγους. Ευτυχώς έχουν ηλεκτρικά και phev (οταν δουλεύουν...αχαχα!!!).
-
Οι Στελλανταίοι παίζουν σε πολλαπλά ταμπλό και έτσι θα ελέγξουν όλη την αγορά...
Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...
Μετοχές...
-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...
Μετοχές...
Πλάκα πλάκα θα το κοιτάξω...!!
Είναι και πελάτες μας τώρα, οπότε στηρίζω 100%...!!!
-
Μόνο η Stellantis στηρίζει το diesel , αλλά και η VW και η BMW και η MB αλλά μόνο η Stellantis βασικά.
-
Η τουότα είναι πίσω στα μπαταριάτα ηλεκτρικά, ακόμη και στα φευ. Αυτό δεν έχει μέχρι στιγμής αρνητικές επιδράσεις στο μερίδιο αγοράς στον όγκο πωλήσεων ή στα κέρδη, αλλά είναι πίσω, και νομοτελειακά κάποια στιγμή θα έχει επιπτώσεις. Μια απλή σύγκριση με τους στέλιους που λένε ότι το 2030 θα το έχουν γυρίσει 100% σε ηλεκτρικά, όταν η τουότα μίλαγε για το 1/3 , ή τώρα ίσως εξετάζει το 1/2, δείχνει τη διαφορά. Από το άλλο χέρι, το '100% ηλεκτρικά το 2030' πιθανόν να είναι υπερβολή. Στην αραπιά θα πουλάνε ηλεκτρικά δηλαδή? Στην λατινική Αμερική και στην Ινδία το ίδιο; όλοι αυτοί θα έχουν την δυνατότητα να υποστηρίξουν μία τέτοια αγορά και χρήση;
Την ίδια στιγμή, διαμετρικά αντίθετες εταιρείες, πχ Πεμβέ, δείχνουν συναντίληψη με τους τογιοταίους. Όχι στα ποσοστά, αλλά στο ότι θα πουλάνε συμβατικά ή και υβρίδια πάσης φύσεως μέχρι και το 2035. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η τουότα είναι πίσω στα μπαταριάτα ηλεκτρικά, ακόμη και στα φευ. Αυτό δεν έχει μέχρι στιγμής αρνητικές επιδράσεις στο μερίδιο αγοράς στον όγκο πωλήσεων ή στα κέρδη, αλλά είναι πίσω, και νομοτελειακά κάποια στιγμή θα έχει επιπτώσεις. Μια απλή σύγκριση με τους στέλιους που λένε ότι το 2030 θα το έχουν γυρίσει 100% σε ηλεκτρικά, όταν η τουότα μίλαγε για το 1/3 , ή τώρα ίσως εξετάζει το 1/2, δείχνει τη διαφορά. Από το άλλο χέρι, το '100% ηλεκτρικά το 2030' πιθανόν να είναι υπερβολή. Στην αραπιά θα πουλάνε ηλεκτρικά δηλαδή? Στην λατινική Αμερική και στην Ινδία το ίδιο; όλοι αυτοί θα έχουν την δυνατότητα να υποστηρίξουν μία τέτοια αγορά και χρήση;
Την ίδια στιγμή, διαμετρικά αντίθετες εταιρείες, πχ Πεμβέ, δείχνουν συναντίληψη με τους τογιοταίους. Όχι στα ποσοστά, αλλά στο ότι θα πουλάνε συμβατικά ή και υβρίδια πάσης φύσεως μέχρι και το 2035.Εμ βέβαια, ο κόσμος είναι μεγάλος, η Ευρώπη θα χάσει αγοραστική ισχύ και επίσης και πληθυσμό. Λατινική Αμερική, Αφρική και Νότιο Ανατολική Ασία είναι τεράστιες αγορές, και δεν τους βλέπω να πολύ τρελαίνονται για τις Ευρωπαϊκές νόρμες..
-
Ενδιαφέρονται, ξεκινάνε τώρα τη μετάβαση σε euro 5 σιγά σιγά...
-
Δεν χρειάζεται να πας τόσο μακριά Λ. Αμερική, Ασία. Κάνε ένα ταξίδι εδώ κοντά στα Βαλκάνια να δεις τι γίνεται. Το Yugo πάει σύννεφο. Κάπου το είδα, ταξί Mercedes δεκαετίας 1990 στην Αλβανία με 1.500.000 με τον ίδιο κινητήρα από το εργοστάσιο βγάζει ακόμη μεροκάματο. Euro 5; Εδώ οι άνθρωποι έχουν όνειρο να δώσουν το golf II και να πάρουν καμμία mercedes δεκαετίας 2000
-
Τώρα βλέπω αντίστοιχες δηλώσεις από Φορντ, ότι το 2030 θα έχει πάει 100% ηλεκτρικά.
-
Για αυτό πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σχέδιο εκδημοκρατισμου της αντιρυπαντικης τεχνολογίας.
Το πρώτο και πιο αποδοτικό από όλα σε σχέση με το κόστος παραγωγής και κτήσης ήταν και παραμένει το mild hybrid που το σνομπαρετε όλοι σας. Το οποίο όντως βοηθά στο αστικό περιβάλλον, όπου εκεί είναι το όλο θέμα της ρύπανσης των αυτοκινήτων, και μειώνει έως και 20% τους ρύπους βοηθώντας τους θερμικούς κινητήρες να λειτουργούν με μικρότερο φορτίο και άρα να παράγουν λιγότερους ρύπους.
Πρώτα πρέπει να γίνει αυτό το σημαντικό βήμα και μετά να πάμε στο επόμενο.
-
Λίγα χρόνια πριν το '35, ίσως το '30,'31,'32 οι θερμικοί κινητήρες θα έχουν τελειώσει για την Ευρώπη. Μαζί και τα phev, full hybrid, mild hybrid κλπ.
Είμαστε περίπου 10 χρόνια πριν το τέλος. Πιστέψτε το πια όσοι είστε δύσπιστοι! Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, εκτός αν γίνει κάποιο κοσμοιστορικό γεγονός και υπάρχουν λόγοι ανωτέρας βίας.
Τώρα τι θα γίνει με το υψηλό κόστος αγοράς και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών με αυτονομία, φόρτιση κλπ θα δούμε.
Φαντάζομαι θα προχωρήσουν γρήγορα οι πλούσιες χώρες που μπορούν ν' ανταποκριθούν και οι λοιποί θα ακολουθούμε ασθμαίνοντας. Όπως γίνεται συνήθως σε όλα τα θέματα δηλαδή. -
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τώρα τι θα γίνει με το υψηλό κόστος αγοράς και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών με αυτονομία, φόρτιση κλπ θα δούμε.
-
Το κόστος δεν θα είναι τόσο υψηλό σε λίγα χρόνια. Ήδη με την ανιούσα στις τιμές των θερμικών, σε λίγο θα εξισωθούν!
-
Αυτονομία επίσης δεν θα είναι πρόβλημα, σε 2-3 χρόνια να είναι διαθέσιμες οι νέες μπαταρίες με αυτονομίες μέχρι και 1.000χλμ!
-
Η φόρτιση είναι ένα θέμα, αλλά σίγουρα θα ανοίξουν "φορτιστάδικα" (όπως τα βενζινάδικα), με αυξημένο κόστος φυσικά.
Το όλο πράγμα πάει (πολύ αργά βέβαια, εμείς δύσκολα να το προλάβουμε) στα ΜΜΜ και αυτοκίνητο (όπως θα είναι αυτό, δλδ μόνο του θα οδηγείται) θα έχουν μόνο οι πραγματικά πλούσιοι.
-
-
Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ... -
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το όλο πράγμα πάει (πολύ αργά βέβαια, εμείς δύσκολα να το προλάβουμε) στα ΜΜΜ και αυτοκίνητο (όπως θα είναι αυτό, δλδ μόνο του θα οδηγείται) θα έχουν μόνο οι πραγματικά πλούσιοι.
Το ερώτημα είναι, θα είναι μόνο για πλούσιους ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα όπου κανείς τη δουλειά σου μια χαρά με πολύ λίγα χρήματα.
Να σου πω την αλήθεια προς τα εκεί τα βλέπω περισσότερο… -
@panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...Δηλαδή στην Λιβύη το 2035 θα είναι φουλ ηλεκτρικά;!
Άλλο σταματούν οι πωλήσεις θερμικών, και άλλο βέβαια η αντικατάσταση όλου του στόλου..
Η γνώμη μου είναι ότι πάνε στον διαμοιρασμό και ΜΗ ιδιωτική κατοχή. Θα νοικιάζεις αν θες να πας 3ημερο, ή θα παίρνεις το τρένο (που είμαστε η μόνη χώρα που δεν έχουμε δίκτυο στην Ευρώπη) ή θα αγοράζεις κάνα Ami για την πόλη και τα υπόλοιπα όλα θα είναι χόμπυ (off road/πίστες/θερμικά). Αλλά όχι σε 5-10 χρόνια, μετά το 35 ήδη θα φαίνεται αυτή η κατεύθυνση πάντως.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης