Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 308
    • 309
    • 310
    • 311
    • 312
    • 906
    • 907
    • 310 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    161
    18137
    412617
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Κοντεύει τα 2 χρόνια η αναμονή για να κατασκευαστούν οι τωρινές παραγγελίες των υβριδικών, λέτε να τις ακυρώσουν και να αρχίσουν να φτιάχνουν ηλεκτρικά;

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        https://electrek.co/2022/10/24/toyota-struggles-ev-shift-changing-plans-due-tesla/?fbclid=IwAR1soAYVpjGpQktVFbPWI8TbD1uKtAbkHclmAn3C_5pBn3RRNvIlmwD77RU

        https://cartalk.gr/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • fanis75
            fanis75 moderator @criuser last edited by fanis75

            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Ω ρε να έχεις παραγγείλει δίλιτρο υβριδικό και όταν το παραλάβεις να πουλάνε ηλεκτρικά οι τογιοταίοι...

            Ααα ότι κάνουν δηλαδή τώρα οι Στελανταίοι....αχαχα!!

            Βέβαια έχουν και τα Παϊσιος edition....θα έχεις 3008 αλλά θα είναι σαν να μην έχεις....αχαχαχα....3 μήνες συνεργείο....έχει όμως εγγύηση 5 χρόνια!!

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 8
            • C
              criuser last edited by

              Οι Στελλανταίοι τα χώνουν για την ηλεκτροκίνηση ότι θα είναι ακριβά για την μεσαία τάξη τα αμάξια, αλλά είπαν ότι εφ΄ όσον υπάρχουν πρώτες ύλες θα τα πουλάνε φτηνά. Κρατάνε όμως και τα ντίζελ όσο μπορούν.

              Τώρα που το γιούρο 7 θα μοιάζει πολύ με το γιούρο 6, πάλι μπροστάρηδες θα είναι...

              Ειδικές περιπτώσεις Βλάσφημων ατόμων, δεν μας αφορούν και απλά έχουν την Δίκαιη Τιμωρία τους...

              Οπως λέει και το Ευαγγέλιο...
              «Και ημείς μεν δικαίως· άξια γαρ ων επράξαμεν απολαμβάνομεν».

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • fanis75
                fanis75 moderator last edited by

                Καλά το ντήζελ πεθαμένη υπόθεση είναι, μόνο η Στελαίοι το στηρίζουν ακόμα για δικούς τους λόγους. Ευτυχώς έχουν ηλεκτρικά και phev (οταν δουλεύουν...αχαχα!!!).

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser last edited by

                  Οι Στελλανταίοι παίζουν σε πολλαπλά ταμπλό και έτσι θα ελέγξουν όλη την αγορά...

                  Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...

                  Μετοχές...

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @criuser last edited by

                    @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Οσο εγώ μιλάω, εσείς αγοράζετε...

                    Μετοχές...

                    Πλάκα πλάκα θα το κοιτάξω...!!

                    Είναι και πελάτες μας τώρα, οπότε στηρίζω 100%...!!!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      super-t last edited by

                      Μόνο η Stellantis στηρίζει το diesel , αλλά και η VW και η BMW και η MB αλλά μόνο η Stellantis βασικά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Η τουότα είναι πίσω στα μπαταριάτα ηλεκτρικά, ακόμη και στα φευ. Αυτό δεν έχει μέχρι στιγμής αρνητικές επιδράσεις στο μερίδιο αγοράς στον όγκο πωλήσεων ή στα κέρδη, αλλά είναι πίσω, και νομοτελειακά κάποια στιγμή θα έχει επιπτώσεις. Μια απλή σύγκριση με τους στέλιους που λένε ότι το 2030 θα το έχουν γυρίσει 100% σε ηλεκτρικά, όταν η τουότα μίλαγε για το 1/3 , ή τώρα ίσως εξετάζει το 1/2, δείχνει τη διαφορά. Από το άλλο χέρι, το '100% ηλεκτρικά το 2030' πιθανόν να είναι υπερβολή. Στην αραπιά θα πουλάνε ηλεκτρικά δηλαδή? Στην λατινική Αμερική και στην Ινδία το ίδιο; όλοι αυτοί θα έχουν την δυνατότητα να υποστηρίξουν μία τέτοια αγορά και χρήση;
                        Την ίδια στιγμή, διαμετρικά αντίθετες εταιρείες, πχ Πεμβέ, δείχνουν συναντίληψη με τους τογιοταίους. Όχι στα ποσοστά, αλλά στο ότι θα πουλάνε συμβατικά ή και υβρίδια πάσης φύσεως μέχρι και το 2035.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dublin @dstou last edited by

                          @dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Η τουότα είναι πίσω στα μπαταριάτα ηλεκτρικά, ακόμη και στα φευ. Αυτό δεν έχει μέχρι στιγμής αρνητικές επιδράσεις στο μερίδιο αγοράς στον όγκο πωλήσεων ή στα κέρδη, αλλά είναι πίσω, και νομοτελειακά κάποια στιγμή θα έχει επιπτώσεις. Μια απλή σύγκριση με τους στέλιους που λένε ότι το 2030 θα το έχουν γυρίσει 100% σε ηλεκτρικά, όταν η τουότα μίλαγε για το 1/3 , ή τώρα ίσως εξετάζει το 1/2, δείχνει τη διαφορά. Από το άλλο χέρι, το '100% ηλεκτρικά το 2030' πιθανόν να είναι υπερβολή. Στην αραπιά θα πουλάνε ηλεκτρικά δηλαδή? Στην λατινική Αμερική και στην Ινδία το ίδιο; όλοι αυτοί θα έχουν την δυνατότητα να υποστηρίξουν μία τέτοια αγορά και χρήση;
                          Την ίδια στιγμή, διαμετρικά αντίθετες εταιρείες, πχ Πεμβέ, δείχνουν συναντίληψη με τους τογιοταίους. Όχι στα ποσοστά, αλλά στο ότι θα πουλάνε συμβατικά ή και υβρίδια πάσης φύσεως μέχρι και το 2035.

                          Εμ βέβαια, ο κόσμος είναι μεγάλος, η Ευρώπη θα χάσει αγοραστική ισχύ και επίσης και πληθυσμό. Λατινική Αμερική, Αφρική και Νότιο Ανατολική Ασία είναι τεράστιες αγορές, και δεν τους βλέπω να πολύ τρελαίνονται για τις Ευρωπαϊκές νόρμες..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • piliourits
                            piliourits last edited by

                            Ενδιαφέρονται, ξεκινάνε τώρα τη μετάβαση σε euro 5 σιγά σιγά...

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              racefun1971 last edited by

                              Δεν χρειάζεται να πας τόσο μακριά Λ. Αμερική, Ασία. Κάνε ένα ταξίδι εδώ κοντά στα Βαλκάνια να δεις τι γίνεται. Το Yugo πάει σύννεφο. Κάπου το είδα, ταξί Mercedes δεκαετίας 1990 στην Αλβανία με 1.500.000 με τον ίδιο κινητήρα από το εργοστάσιο βγάζει ακόμη μεροκάματο. Euro 5; Εδώ οι άνθρωποι έχουν όνειρο να δώσουν το golf II και να πάρουν καμμία mercedes δεκαετίας 2000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dstou last edited by

                                Τώρα βλέπω αντίστοιχες δηλώσεις από Φορντ, ότι το 2030 θα έχει πάει 100% ηλεκτρικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Για αυτό πρέπει να υπάρχει ένα συγκεκριμένο σχέδιο εκδημοκρατισμου της αντιρυπαντικης τεχνολογίας.

                                  Το πρώτο και πιο αποδοτικό από όλα σε σχέση με το κόστος παραγωγής και κτήσης ήταν και παραμένει το mild hybrid που το σνομπαρετε όλοι σας. Το οποίο όντως βοηθά στο αστικό περιβάλλον, όπου εκεί είναι το όλο θέμα της ρύπανσης των αυτοκινήτων, και μειώνει έως και 20% τους ρύπους βοηθώντας τους θερμικούς κινητήρες να λειτουργούν με μικρότερο φορτίο και άρα να παράγουν λιγότερους ρύπους.

                                  Πρώτα πρέπει να γίνει αυτό το σημαντικό βήμα και μετά να πάμε στο επόμενο.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Λίγα χρόνια πριν το '35, ίσως το '30,'31,'32 οι θερμικοί κινητήρες θα έχουν τελειώσει για την Ευρώπη. Μαζί και τα phev, full hybrid, mild hybrid κλπ.
                                    Είμαστε περίπου 10 χρόνια πριν το τέλος. Πιστέψτε το πια όσοι είστε δύσπιστοι! Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, εκτός αν γίνει κάποιο κοσμοιστορικό γεγονός και υπάρχουν λόγοι ανωτέρας βίας.
                                    Τώρα τι θα γίνει με το υψηλό κόστος αγοράς και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών με αυτονομία, φόρτιση κλπ θα δούμε.
                                    Φαντάζομαι θα προχωρήσουν γρήγορα οι πλούσιες χώρες που μπορούν ν' ανταποκριθούν και οι λοιποί θα ακολουθούμε ασθμαίνοντας. Όπως γίνεται συνήθως σε όλα τα θέματα δηλαδή.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @andya3 last edited by

                                      @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Τώρα τι θα γίνει με το υψηλό κόστος αγοράς και τα γνωστά προβλήματα των ηλεκτρικών με αυτονομία, φόρτιση κλπ θα δούμε.

                                      1. Το κόστος δεν θα είναι τόσο υψηλό σε λίγα χρόνια. Ήδη με την ανιούσα στις τιμές των θερμικών, σε λίγο θα εξισωθούν!

                                      2. Αυτονομία επίσης δεν θα είναι πρόβλημα, σε 2-3 χρόνια να είναι διαθέσιμες οι νέες μπαταρίες με αυτονομίες μέχρι και 1.000χλμ!

                                      3. Η φόρτιση είναι ένα θέμα, αλλά σίγουρα θα ανοίξουν "φορτιστάδικα" (όπως τα βενζινάδικα), με αυξημένο κόστος φυσικά.

                                      Το όλο πράγμα πάει (πολύ αργά βέβαια, εμείς δύσκολα να το προλάβουμε) στα ΜΜΜ και αυτοκίνητο (όπως θα είναι αυτό, δλδ μόνο του θα οδηγείται) θα έχουν μόνο οι πραγματικά πλούσιοι.

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
                                        Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...

                                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jamesd @fanis75 last edited by jamesd

                                          @fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @andya3 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          Το όλο πράγμα πάει (πολύ αργά βέβαια, εμείς δύσκολα να το προλάβουμε) στα ΜΜΜ και αυτοκίνητο (όπως θα είναι αυτό, δλδ μόνο του θα οδηγείται) θα έχουν μόνο οι πραγματικά πλούσιοι.

                                          Το ερώτημα είναι, θα είναι μόνο για πλούσιους ή θα γίνουν και αυτά σαν τις lcd τηλεοράσεις και τα κινητά όπου στη αρχή ήταν άχρηστα και πανάκριβα ενώ τελικά εξελίχθηκαν ως τρελά value for money προϊόντα όπου κανείς τη δουλειά σου μια χαρά με πολύ λίγα χρήματα.
                                          Να σου πω την αλήθεια προς τα εκεί τα βλέπω περισσότερο…

                                          P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dublin @panormus772 last edited by

                                            @panormus772 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Το 2030,31,32 θα είναι για τις προηγμένες χώρες (Δυτική Ευρώπη,ΗΠΑ).
                                            Βαλκάνια,Β. Αφρική,Μέση Ανατολή και λοιποί "συγγενείς",επιπλέον min. 4-5 χρονάκια.Άρα εδώ μιλάμε για 2035+ ...

                                            Δηλαδή στην Λιβύη το 2035 θα είναι φουλ ηλεκτρικά;!

                                            Άλλο σταματούν οι πωλήσεις θερμικών, και άλλο βέβαια η αντικατάσταση όλου του στόλου..

                                            Η γνώμη μου είναι ότι πάνε στον διαμοιρασμό και ΜΗ ιδιωτική κατοχή. Θα νοικιάζεις αν θες να πας 3ημερο, ή θα παίρνεις το τρένο (που είμαστε η μόνη χώρα που δεν έχουμε δίκτυο στην Ευρώπη) ή θα αγοράζεις κάνα Ami για την πόλη και τα υπόλοιπα όλα θα είναι χόμπυ (off road/πίστες/θερμικά). Αλλά όχι σε 5-10 χρόνια, μετά το 35 ήδη θα φαίνεται αυτή η κατεύθυνση πάντως.

                                            S P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 310
                                            • 311
                                            • 312
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 310 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr