Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο VW Polo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο VW Polo
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 23 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    56
    493
    12286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • georgemit
      georgemit last edited by georgemit

      Προσωπικά μεταξύ των 2 (t roc f/l και vitara) θα προτιμούσα ξεκάθαρα το vw αν ήταν πιο κοντά στην τιμή και έβγαινε έστω σαν ήπια υβριδικό. Ειλικρινά δε θα έριχνα δεύτερη ματιά στο suzuki.
      4 χιλιάρικα διαφορά όμως είναι πολλά.
      Το βιταρα μου αρέσει μόνο ως glx 4wd.

      Σχετικά με την αξιοπιστία που λένε κάποιοι, διαβάζω να τους έχουν συμβεί όλες οι καταστροφές του κόσμου και απορώ... ήταν τόσο άτυχοι; ήταν ελλιπής η συντήρηση; τους έπιναν το αίμα;

      Έχω διανύσει από τα 18 μου περί τις 600.000 με 700.000 χλμ με τα διάφορα αυτοκίνητα που είχα και δε μου έχει συμβεί το παραμικρό ποτέ. Μόνο πταίσματα, βλάβες σε εξαρτήματα που λίγο πολύ θεωρούνται αναλώσιμα.

      Και μιας και μιλάμε για vag, αν και δεν έχω μεγάλη εμπειρία καθώς δεν έκανα πολλά χλμ συνολικά, το scala μετά από 3 χρόνια και 30.000 χλμ δε ζήτησε κάτι ούτε παρουσίασε κάποιο θέμα σχετικό με την ποιότητα κατασκευής.

      i30 160 N line!

      gatoz fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
      • gatoz
        gatoz @georgemit last edited by

        @georgemit said in Νέο VW Polo:

        Προσωπικά μεταξύ των 2 (t roc f/l και vitara) θα προτιμούσα ξεκάθαρα το vw αν ήταν πιο κοντά στην τιμή και έβγαινε έστω σαν ήπια υβριδικό. Ειλικρινά δε θα έριχνα δεύτερη ματιά στο suzuki.
        4 χιλιάρικα διαφορά όμως είναι πολλά.
        Το βιταρα μου αρέσει μόνο ως glx 4wd.

        ουτε το βιταρα θα σου εριχνε δευτερη ματια στον καθρεφτη....

        #milf-a-man

        georgemit 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • georgemit
          georgemit @gatoz last edited by

          @gatoz said in Νέο VW Polo:

          @georgemit said in Νέο VW Polo:

          Προσωπικά μεταξύ των 2 (t roc f/l και vitara) θα προτιμούσα ξεκάθαρα το vw αν ήταν πιο κοντά στην τιμή και έβγαινε έστω σαν ήπια υβριδικό. Ειλικρινά δε θα έριχνα δεύτερη ματιά στο suzuki.
          4 χιλιάρικα διαφορά όμως είναι πολλά.
          Το βιταρα μου αρέσει μόνο ως glx 4wd.

          ουτε το βιταρα θα σου εριχνε δευτερη ματια στον καθρεφτη....

          χαχαχαχα οπότε δε θα το πληγώσω....

          i30 160 N line!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            andya3 last edited by

            Στο βαθμό που μπορώ να μιλήσω για τους υποψήφιους αγοραστές του T-Roc, εκτιμώ ότι θα αγνούν τελείως την ύπαρξή του vitara. Εσκεμμένα ή από αδιαφορία...
            Άρα δεν υπάρχει περίπτωση να πληγώσει ο ένας τον άλλο. Από μακριά κι αγαπημένοι...

            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @georgemit last edited by

              @georgemit said in Νέο VW Polo:

              το scala μετά από 3 χρόνια και 30.000 χλμ δε ζήτησε κάτι ούτε παρουσίασε κάποιο θέμα σχετικό με την ποιότητα κατασκευής.

              Τι να προλάβει να βγάλει σε 3 χρόνια και 30.000χλμ!?!?! Εμένα το Μινι δεν έβγαλε τίποτα γιατι το είχα μόνο 2.5 χρόνια και περί τις 30.000χλμ. Η BMW έβγαλε (η μια, οι άλλες δεν πρόλαβαν!). Το Μίνι της συζύγου στα 237.000χλμ έβγαλε πολλά!!

              Οδηγώ από το 1993 και ποτέ δεν είχα κανένα σοβαρό πρόβλημα ή ζημιά με κανένα μου αυτοκίνητο. Από την άλλη το μέγιστο που έχω κρατήσει αυτοκίνητο ήταν η 116i που την είχα 4 χρόνια.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • georgemit
                georgemit last edited by

                Το είπα ότι δεν έχω μεγάλη εμπειρία σε vag, βέβαια το scala συνεχίζει στην ευρύτερη οικογένεια οπότε θα μαθαίνω νέα του.
                Φίλοι μου με vag έχουν ο ένας ibiza 2004 1.4 75 με 390.000 χλμ και ο άλλος octavia 2009 1.4 tsi 125 με 350.000 και δεν έχουν παράπονα.

                i30 160 N line!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • K
                  kostis20 last edited by kostis20

                  Ήταν το πρώτο μου καινούριο αμάξι το ibiza αλλά με τα 101 ps ,στο αγροτικό.Tο πήρα Σεπτέμβρη του 2004 καινούριο. Απο τα 25.000 km αρχισε να καίει λάδι. Εμεινε 3ή 4 φορές απο πολλάπλασιαστή ,ξεκόλλησε ο κεντρικός καθρέπτης και το check engine άναβε τουλάχιστον μια φορά κάθε εξάμηνο...
                  Το έδωσα στα 65.000 km οπού η κατανάλωση λαδιού είχε φτάσει 1lt στα 2500 km
                  Επίσης είχε τρομερά ευαίσθητο ABS σε επικίνδυνο βαθμό.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • cirus
                    cirus @kostis20 last edited by cirus

                    @kostis20 said in Νέο VW Polo:

                    Ήταν το πρώτο μου καινούριο αμάξι το ibiza αλλά με τα 101 ps ,στο αγροτικό.Tο πήρα Σεπτέμβρη του 2004 καινούριο. Απο τα 25.000 km αρχισε να καίει λάδι. Εμεινε 3ή 4 φορές απο πολλάπλασιαστή ,ξεκόλλησε ο κεντρικός καθρέπτης και το check engine άναβε τουλάχιστον μια φορά κάθε εξάμηνο...
                    Το έδωσα στα 65.000 km οπού η κατανάλωση λαδιού είχε φτάσει 1lt στα 2500 km
                    Επίσης είχε τρομερά ευαίσθητο ABS σε επικίνδυνο βαθμό.

                    εχει το ίδιο η γυναικα του 2007 μοντέλο με τα 101 άλογα

                    εκτός από το χρώμα που έχει ξεβαψει μηχανικά δεν έβγαλε τίποτα

                    140000 χλμ και δεν καιει τίποτα από λάδι

                    είναι όμως η εξαίρεση εχω ρωτήσει φίλους που το έχουν και τους καίει λάδι.

                    απλά ηταν τυχερη

                    νομίζω οι πιο τυχεροί είναι οι ανθρωποι που δεν ασχολούνται καθόλου

                    η γυναικα μου μόνο για service το πάει (και κει άλλους στέλνει προφανώς), ουτε καν το έχει πλύνει ποτέ.

                    παράδειγμα:
                    της έχω εξηγήσει επανηλημένα να μην περιμένει να ανάψει λαμπακι για να βάλει βενζίνη και με αγνοει επιδεικτικα. της εξηγώ ότι με αυτό που κάνει ζορίζει την αντλια βενζίνης. Λες και μιλάω σε κινέζο!!! Δεν της έχει κάει αντλια βενζίνης ποτέ. σε άλλους που δεν το κάνουν αυτο και βάζουν πριν αναψει το λαμπάκι εχει καει η αντλία

                    τι να πω!!!!!

                    Cirus the virus

                    realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • realzeus
                      realzeus @cirus last edited by

                      @cirus said in Νέο VW Polo:

                      της έχω εξηγήσει επανηλημένα να μην περιμένει να ανάψει λαμπακι για να βάλει βενζίνη και με αγνοει επιδεικτικα. της εξηγώ ότι με αυτό που κάνει ζορίζει την αντλια βενζίνης. Λες και μιλάω σε κινέζο!!! Δεν της έχει κάει αντλια βενζίνης ποτέ. σε άλλους που δεν το κάνουν αυτο και βάζουν πριν αναψει το λαμπάκι εχει καει η αντλία
                      τι να πω!!!!!

                      Μύθος. Ακόμα και στο λαμπάκι, βυθισμένη είναι αντλία, καθώς είναι στο βαθύτερο σημείο του ρεζερβουάρ. Κάποια στιγμή στις 150.000 χλμ καίγονται όλες οι αντλίες.

                      fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @realzeus last edited by

                        @realzeus said in Νέο VW Polo:

                        Μύθος. Ακόμα και στο λαμπάκι, βυθισμένη είναι αντλία, καθώς είναι στο βαθύτερο σημείο του ρεζερβουάρ. Κάποια στιγμή στις 150.000 χλμ καίγονται όλες οι αντλίες.

                        Δεν είναι, γιατί είναι βυθισμένο το κατώτερο σημείο της και πάνω από την μισή είναι εκτός. Μου το έχουν πει 2 τεχνικοί της BMW και μου το έχουν δείξει. Ο Νο.1 λόγος που καίγονται αντλίες και έχουν πρόβλημα τα μπεκ.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Στα 150.000 Φάνη θα καεί έτσι κι αλλιώς. Δεν λέμε να βάζεις 3 Ευρώ κάθε φορά, αλλά και να σου ανάψει το λαμπάκι σε κάθε ανεφοδιασμό δεν έγινε και τίποτα.

                          fanis75 G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @realzeus last edited by

                            @realzeus said in Νέο VW Polo:

                            Στα 150.000 Φάνη θα καεί έτσι κι αλλιώς. Δεν λέμε να βάζεις 3 Ευρώ κάθε φορά, αλλά και να σου ανάψει το λαμπάκι σε κάθε ανεφοδιασμό δεν έγινε και τίποτα.

                            Δεν το ξερω....εμένα άλλα μου είχε πει τόσο ο τεχνικός δντης του Σπανού όχι και ένας τεχνικός της BMW Hellas. Εγώ πάντα έβαζα μόλις ήταν στην μέση. Στου πατέρα μου, 267.000χλμ, και δεν έχει καεί ακόμα...!

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Νέο VW Polo:

                              Στα 150.000 Φάνη θα καεί έτσι κι αλλιώς. Δεν λέμε να βάζεις 3 Ευρώ κάθε φορά, αλλά και να σου ανάψει το λαμπάκι σε κάθε ανεφοδιασμό δεν έγινε και τίποτα.

                              Δεν ισχύει αυτό. Με τι κριτήρια καθορίζεις τα χλμ;;;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ένας γενικός μπούσουλας, βάσει προσωπικής εμπειρίας από διάφορα αυτοκίνητα, αλλά και από ότι λένε στα συνεργεία.

                                G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • cirus
                                  cirus @realzeus last edited by cirus

                                  @realzeus said in Νέο VW Polo:

                                  @cirus said in Νέο VW Polo:

                                  της έχω εξηγήσει επανηλημένα να μην περιμένει να ανάψει λαμπακι για να βάλει βενζίνη και με αγνοει επιδεικτικα. της εξηγώ ότι με αυτό που κάνει ζορίζει την αντλια βενζίνης. Λες και μιλάω σε κινέζο!!! Δεν της έχει κάει αντλια βενζίνης ποτέ. σε άλλους που δεν το κάνουν αυτο και βάζουν πριν αναψει το λαμπάκι εχει καει η αντλία
                                  τι να πω!!!!!

                                  Μύθος. Ακόμα και στο λαμπάκι, βυθισμένη είναι αντλία, καθώς είναι στο βαθύτερο σημείο του ρεζερβουάρ. Κάποια στιγμή στις 150.000 χλμ καίγονται όλες οι αντλίες.

                                  βυθισμένη ως ενα βαθμό και με ότι σημαίνει αυτό αν εχει τίποτα κατακάθια εκεί θα είναι.

                                  δεν ξέρω εμένα δεν μου φαίνεται σώφρον.

                                  παντως εκ του αποτελέσματος 140Κχιλμ και δεν έχει πάθει τίποτα μεχρι στιγμής βγαίνεις σωτός εσυ όχι εγώ.

                                  πάω στοιχηματάκι ότι αν το είχα κάνει εγω αυτό όμως στα 40Κ θα πήγαινα για αντλία

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    ggab @realzeus last edited by

                                    @realzeus said in Νέο VW Polo:

                                    Ένας γενικός μπούσουλας, βάσει προσωπικής εμπειρίας από διάφορα αυτοκίνητα, αλλά και από ότι λένε στα συνεργεία.

                                    Πολύ αυθαίρετο. Το ατος που είχα,τώρα έχει 210Κ χλμ και συνεχίζει. Συνάδελφος άλλαξε αντλία στο κορσα του στις 45Κ και ξανά στις 70Κ που το σούταρε. Ο πατέρας μου στο elantra στις 185Κ.Δεν υπάρχει κανόνας ούτε μπούσουλας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      andya3 last edited by

                                      Αντλίες κλπ συνήθως σκάνε μεταξύ 150-200k χιλ. Αλλά ούτε αυτό είναι κανόνας.
                                      Η αντλία βενζίνης ρουφάει πάντα από το ίδιο σημείο στο κάτω μέρος. Αν υπάρχουν επικαθήσεις στο ντεπόζιτο στον ύψος που ρουφάει, θα τις τραβήξει. Δεν παίζει ρόλο πόση βενζίνη έχει το ντεπόζιτο.

                                      Όπως όμως όλες οι υποβρύχιες αντλίες, όταν είναι βυθισμένη μέσα στη βενζίνη ψύχεται καλύτερα. Άρα μικρότερες φθορές, μεγαλύτερη μακροζωία. Γι' αυτό δεν πρέπει ν' αφήνουμε συνέχεια το ντεπόζιτο με λίγη βενζίνη ή ακόμα χειρότερα λαμπάκι.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • Q
                                        que2 last edited by

                                        Ήρθε η ώρα για το πρώτο πρόβλημα….θυμίζω έχω ένα 115 DSG 3,5 ετών με 52χιλ χλμ. Το πρωί πήγα να το ποτίσω με το σύνηθες ρόφημα (v-power 98), αλλά αυτό δεν άνοιγε το στοματάκι του. Όσο και να πατούσα το κάλυμμα της τάπας του ρεζερβουάρ ενώ έπαιζα και με το κεντρικό κλείδωμα είχε μουλαρώσει και δεν άνοιγε. Ο προφανής ύποπτος ήταν το μοτεράκι που ασφαλίζει το πορτάκι, όποτε το μεσημεράκι βουρ στην αντιπροσωπεία στα δυτικά της Θεσσαλονίκης όπου και γίνεται η συντήρησή του. Για καλή μου τύχη υπήρχε μοτεράκι διαθέσιμο και το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε αμέσως. Το κακό είναι πως δεν υπάρχει μηχανισμός έκτακτης ανάγκης όπως σε άλλα μοντέλα του γκρουπ, ώστε να ανοίξει τραβώντας κάποιο κρίκο. Στο συνεργείο ισχυρίζονται πως με συνεχή χτυπηματάκια, όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο το καπάκι θα ανοίξει, ελπίζω να μη χρειαστεί στο μέλλον να το διαπιστώσω. Εννοείται πως δε χρεώθηκα κάτι, μιας και ισχύει ακόμη η επέκταση εγγύησης. Στα θετικά η άμεση επέμβαση του τεχνικού παρά το φόρτο εργασίας που υπήρχε και ο μικρός χρόνος αναμονής.
                                        Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.
                                        Του ετοιμάζω κι ένα ταξιδάκι προς τον Έβρο το τριήμερο, μιας και δε προβλέπεται εξόρμηση σε βουνά και λαγκάδια το πιστό Santa Fe θα ξεκουραστεί.
                                        Ελπίζω να έφυγε από το τοπικ λίγη σκόνη…..

                                        F 1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • F
                                          famas @que2 last edited by

                                          @que2 said in Νέο VW Polo:

                                          Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.

                                          Θα βάλεις και στο παρμπρίζ ;

                                          https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                          Q 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            que2 @famas last edited by

                                            @famas said in Νέο VW Polo:

                                            @que2 said in Νέο VW Polo:

                                            Επόμενο βήμα η τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, έκλεισα ραντεβού σε καμιά εικοσαριά μέρες σε κατάστημα στα ανατολικά. Θα βάλω Xpel xr plus μιας και είδα πως αρκετοί συμφορουμίτες είναι ευχαριστημένοι με αυτές.

                                            Θα βάλεις και στο παρμπρίζ ;

                                            Όχι, μόνο περιμετρικά, η αλήθεια είναι πως διστάζω να βάλω στο παρμπρίζ, φοβάμαι για τυχόν διαθλάσεις, άσε που τα πετραδάκια πάνε κι έρχονται στο δρόμο προς τη βιομηχανική που πάω καθημερινά και σε περίπτωση επισκευής ή αλλαγής του παρμπρίζ θα χρειάζεται και αλλαγή της μεμβράνης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 23 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr