-
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Γέμισε εξυπνάκηδες ως συνήθως το νήμα του polo/vw. Να ακούσω συγκεκριμένα επιχειρήματα αγαπητοί συνφορουμίτες. Νομίζω έχω παραθέσει αρκετά στοιχεία.
Τιποτα απο οσα ειπες δεν ισχυει . Σου απαντησαν οι αλλοι
Από συγκεκριμένα επιχειρήματα σκίζεις... Στο σχολείο όταν σου έλεγαν αν έχεις διαβάσει, έλεγες έχουν διαβάσει οι άλλοι?
Σου ειπαν οι αλλοι , η Μitsu ειχε βγαλει αμεσου ψεκασμου απο το 1996 . Και τουρμπο αμεσου ψεκασμου ειχε βγαλει πριν την vag . Και γενικα ολα τα ειχαν κανει άλλοι πιο πριν. Κρατα τις μπουρδες που λες γι αλλους που δεν ξερουν
-
@chris__7 said in Νέο VW Polo:
@teo-mak said in Νέο VW Polo:
Δύο μοτέρ έβγαλε η VW που μπορεί να υπερηφανεύεται. Το 1.6 MPI που είχε "ηλεκτρική" λειτουργία και το 1.9tdi .
Άντε και το νεότερο 2.0tdi.
Μετά το χάος.....τα polo τα tdi που εσβηναν στην εκκινηση μετα τα 40000 χιλιομετρα και ελεγαν οι συνεργειαδες νορμαλ ειναι΄.Μιλαμε για τρελο δουλεμα.Και συγκρινουμε κινητηρες vw με mitshubishi.γελανε και τα πολυφωτα
Μιλάω για το 1.9tdi
-
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Γέμισε εξυπνάκηδες ως συνήθως το νήμα του polo/vw. Να ακούσω συγκεκριμένα επιχειρήματα αγαπητοί συνφορουμίτες. Νομίζω έχω παραθέσει αρκετά στοιχεία.
Τιποτα απο οσα ειπες δεν ισχυει . Σου απαντησαν οι αλλοι
Από συγκεκριμένα επιχειρήματα σκίζεις... Στο σχολείο όταν σου έλεγαν αν έχεις διαβάσει, έλεγες έχουν διαβάσει οι άλλοι?
Σου ειπαν οι αλλοι , η Μitsu ειχε βγαλει αμεσου ψεκασμου απο το 1996 . Και τουρμπο αμεσου ψεκασμου ειχε βγαλει πριν την vag . Και γενικα ολα τα ειχαν κανει άλλοι πιο πριν. Κρατα τις μπουρδες που λες γι αλλους που δεν ξερουν
Μπούρδες λέω, αλλά δεν παίρνω και απαντήσεις που το αποδεικνύουν... Συγκεκριμένα πράγματα ρωτάω.
-
@harisma23 said in Νέο VW Polo:
Το 2005 παρουσιάστηκε ο πρώτος 1.4 T(F)Si με τα εξωπραγματικά (για την εποχή) 170 άλογα. Εγώ θυμάμαι ότι μας είχαν πέσει τα σαγόνια στο πάτωμα με την απόδοση αυτή.
αυτό το θυμάμαι και είναι αλήθεια. Μου έπεσαν και μένα τα σαγόνια
το πήρε ο κολλητός μου το golf με αυτόν τον κινητήρα.
με turbo και compressor.
Τον ζήλευα απίστευτα.
μαντεψτε την συνέχεια τι έγινε. δεν λέω τίποτα παραπάνω από ότι δεν τον ζήλευα καθόλου μετά από 2 χρονάκια........
η συνέχεια είναι ότι μετά ΟΛΑ του τα αυτοκίνητα ήταν TOYOTA με εξαιρεση ένα smart της γυναίκας του.
-
Άντυ,αν ψάξεις (που σίγουρα ξέρεις αλλά κάνεις γαργαρα) στην Ιαπωνία αλλά και σε άλλες αγορές εκτός της Ευρώπης των Γερμανών,η τουοτα έβγαζε μοτέρ που Γ@ΜΟΥΣΑΝ.
Στην Ευρώπη της φαου λογικό είναι να μην επιτρεπόταν αυτά τα μοτέρ αφού οι φραου είχαν βάλει εμπόδια. -
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Γέμισε εξυπνάκηδες ως συνήθως το νήμα του polo/vw. Να ακούσω συγκεκριμένα επιχειρήματα αγαπητοί συνφορουμίτες. Νομίζω έχω παραθέσει αρκετά στοιχεία.
Τιποτα απο οσα ειπες δεν ισχυει . Σου απαντησαν οι αλλοι
Από συγκεκριμένα επιχειρήματα σκίζεις... Στο σχολείο όταν σου έλεγαν αν έχεις διαβάσει, έλεγες έχουν διαβάσει οι άλλοι?
Σου ειπαν οι αλλοι , η Μitsu ειχε βγαλει αμεσου ψεκασμου απο το 1996 . Και τουρμπο αμεσου ψεκασμου ειχε βγαλει πριν την vag . Και γενικα ολα τα ειχαν κανει άλλοι πιο πριν. Κρατα τις μπουρδες που λες γι αλλους που δεν ξερουν
Μπούρδες λέω, αλλά δεν παίρνω και απαντήσεις που το αποδεικνύουν... Συγκεκριμένα πράγματα ρωτάω.
Τι ρωτησες? Ειπες οτι η Vag ηταν πρωτοπoρα . Σου απαντησαμε πως τα εκανα αλλοι πριν απο αυτη. Μετα ειπες για Euro 4 , τι ειχε η Μιτσουμπισι.
Μετα τι εβγαζαν οι αλλοι στην Ευρωπη....
Σε λιγο θα πας πεις ποιος αλλος ειχε 1399cc με 140 αλογα και αρχιζε απο V και τελειωνει σε G
Ασε πηγαινε σε καμια παιδικη χαρα. Εκει μπορει να βρεις συνομιλητες που σου ταιριαζουν -
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
@alexandros-k said in Νέο VW Polo:
@andya3 said in Νέο VW Polo:
Γέμισε εξυπνάκηδες ως συνήθως το νήμα του polo/vw. Να ακούσω συγκεκριμένα επιχειρήματα αγαπητοί συνφορουμίτες. Νομίζω έχω παραθέσει αρκετά στοιχεία.
Τιποτα απο οσα ειπες δεν ισχυει . Σου απαντησαν οι αλλοι
Από συγκεκριμένα επιχειρήματα σκίζεις... Στο σχολείο όταν σου έλεγαν αν έχεις διαβάσει, έλεγες έχουν διαβάσει οι άλλοι?
Σου ειπαν οι αλλοι , η Μitsu ειχε βγαλει αμεσου ψεκασμου απο το 1996 . Και τουρμπο αμεσου ψεκασμου ειχε βγαλει πριν την vag . Και γενικα ολα τα ειχαν κανει άλλοι πιο πριν. Κρατα τις μπουρδες που λες γι αλλους που δεν ξερουν
Μπούρδες λέω, αλλά δεν παίρνω και απαντήσεις που το αποδεικνύουν... Συγκεκριμένα πράγματα ρωτάω.
Τι ρωτησες? Ειπες οτι η Vag ηταν πρωτοπωρα . Σου απαντησαμε πως τα εκανα αλλοι πριν απο αυτη. Μετα ειπες για Euro 4 , τι ειχε η Μιτσουμπισι.
Μετα τι εβγαζαν οι αλλοι στην Ευρωπη....
Σε λιγο θα πας πεις ποιος αλλος ειχε 1399cc με 140 αλογα και αρχιζε απο V και τελειωνει σε G
Ασε πηγαινε σε καμια παιδικη χαρα. Εκει μπορει να βρεις συνομιλητες που σου αξιζουνΜα σε παιδική χαρά είμαι, αφού μιλάω μαζί σου...
-
Τώρα είναι η σειρά του Αλέξανδρου να σου πει "Καθρεφτάκι!';
-
This post is deleted! -
@chris__7 said in Νέο VW Polo:
@teo-mak said in Νέο VW Polo:
Δύο μοτέρ έβγαλε η VW που μπορεί να υπερηφανεύεται. Το 1.6 MPI που είχε "ηλεκτρική" λειτουργία και το 1.9tdi .
Άντε και το νεότερο 2.0tdi.
Μετά το χάος.....τα polo τα tdi που εσβηναν στην εκκινηση μετα τα 40000 χιλιομετρα και ελεγαν οι συνεργειαδες νορμαλ ειναι΄.Μιλαμε για τρελο δουλεμα.Και συγκρινουμε κινητηρες vw με mitshubishi.γελανε και τα πολυφωτα
Και άλλαζαν το βολάν διπλής με μονής μαζί με το ημιαξόνιο για να μην σβήνει στις διασταυρώσεις...μιλάμε για διαστημική τεχνολογία...
-
αφου και οι ιδιοι οι γερμανοι το εχουν γυρισει στα κορεατικα.Φαντασου ποσο σε εκτιμηση τα εχουν τα αυτοκινητα του λαου
-
Δεν είχε κάποια πρωτοπορία η VAG, απλά εφάρμοσε ότι έκαναν άλλοι πριν από αυτήν. Τα εφάρομσε με φοβερό μάρκετινγκ, σε καλή εποχή και με μηδέν αξιοπιστία. Κάποτε είχε προωτπορία η Audi, το '80 κυρίως με καλά αμάξια, 4κίνηση για σεμινάρια και αρκετή τεχνολογία. Αλλά ποτέ δεν έφτασε τους 2 μεγάλους γερμανούς. Ειδικά η ΜΒ ήταν πρωροπόρα σε πάρα πολλά, όπως ABS, αερόσακοι, δισκόφρενα παντού, ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κλπ.
-
Η VW, ας πούμε για μια 20ετία (1995-2015) είχε την δυνατότητα να ρίχνει λεφτά στα πάντα και να δοκιμάζει projects και ιδέες που μπορεί να μην βγάζαν πουθενά στο τέλος. Τώρα αν τα έκανε πρώτη ή δεύτερη, αυτά είναι καφενειακές συζητήσεις για fanboys και haters.
-
@super-t said in Νέο VW Polo:
Η VW, ας πούμε για μια 20ετία (1995-2015) είχε την δυνατότητα να ρίχνει λεφτά στα πάντα και να δοκιμάζει projects και ιδέες που μπορεί να μην βγάζαν πουθενά στο τέλος. Τώρα αν τα έκανε πρώτη ή δεύτερη, αυτά είναι καφενειακές συζητήσεις για fanboys και haters.
Σωστά μιλάς τώρα. Όταν αναφέρω ότι ήταν πρωτοπόρος, αυτό εννοώ. Πήγαιναν οι καινοτομίες σύνεφο, οργασμός ιδεών, τεχολογιών και νέων προιόντων.
Όχι πάντα προς όφελος του καταναλωτή, το επισήμανα για τους 1ους tsi.
Κάποιοι μπορεί να το βλέπουν αλλιώς, για μένα όμως ήταν αξιοθαύμαστοι. Και μαζί τους τράβηξαν στην πρόοδο και καθόρισαν τα δεδομένα για όλη την Ευρωπαική αυτοκινητοβιομηχανία.
Ήταν το άλογο που τράβηξε το άρμα μπροστά. -
βουκεφάλας η VW και την είχαμε για Αστραχάν
-
Απλά αναρωτιέμαι αν η Volkswagen δεν ήταν γερμανική και δεν είχε ιδρυθεί από το ναζιστικό κόμμα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση τώρα; Αν ας πούμε ήταν ρωσική....που στην Ελλάδα ξέρουμε πόση "ακατανόητη" αγάπη υπάρχει για τους ομόθρηκους Ρώσους ή τελοσπαντων μια βιομηχανία με άλλη έδρα, θα είχαμε όλη αυτή τη συζήτηση;;
Έχω την αίσθηση ότι σίγουρα υπάρχει μια κακεντρέχεια και κάποια στερεότυπα ή προκαταλήψεις που δεν σας αφήνουν να είστε αντικειμενικοί.
Δεν λέω ότι η Volkswagen είναι πρωτοπόρα, δεν γνωρίζω τίποτα απ' αυτού άλλωστε, αλλά έχω διαβάσει για προβλήματα σε άλλες "αξιόπιστες" βιομηχανίες και εκεί για κάποιους είναι απλά Κυριακή... Ανάκληση χιλιάδων Kia ή Hyundai ς πούμε για διόρθωση κακοτεχνίας κτλ κτλ. Αν το πρόβλημα αυτό αφορά αυτοκίνητο Volkswagen έχω την αίσθηση, ότι είστε έτοιμοι να αναζωπυρώσετε τις πυρές του μεσαίωνα!Χαλαρώστε λοιπόν λίγο, ΟΛΟΙ... Και οι μεν και οι δε και αφήστε τον καθένα να κρίνει τι θα επιλέξει με βάση τα γούστα και τις ανάγκες του. Δώστε και ορισμένοι που ξέρετε κάτι παραπάνω (εγώ δεν ξέρω) μια συμβουλή χρήσιμη σε κάποιον που σας τη ζητά και αφήστε τα πάθη με τις εταιρείες αυτοκινήτων που πλέον στην παγκοσμιοποίηση δεν έχουν χώρα προέλευσης.
Ξεκόλληστε λίγο επιτέλους...
-
Οι περισσοτεροι δεν ειμαστε κολλημένοι με καμια εταιρεια
Απανταμε σε ανακριβειες κολλημενων απλά
Αλλά δεν αξιζει εν τελει . Οτι και να πουμε Η κωλοτουμπα παει σύννεφο -
-
Σε λίγο θα ακούσουμε ότι μισούμε την VW γιατί μας αρέσει περισσότερο το λιμοντσέλο και η γκραππα , παρά το jagermeister ......
-
Αν προσπαθήσει να βγάλει κάποιος συμπέρασμα εδώ είναι σαν να διαβάζει το παρακάτω:
Η golfω είδε τον Auris με ενα polo σε μια εγχρωμη κόλλα Α4, τον γνώρισε από κοντά στην ibiza και μαζί με την φίλη της την julieta που έμοιαζε με yeti κάνανε fiesta σε 308 στασεις κάτω από τα astra. Στο τέλος κάνοντας focus σε αυτό που ήθελαν από την αρχή ορμησαν σαν puma και γέμισαν xc(s)eed με γεύση mokka αν με πιάνεις!!!
Νέο VW Polo