Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 76
    • 595
    • 596
    • 74 / 596
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    253
    11901
    730542
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ektoras
      ektoras last edited by

      Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

      Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

      Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

      Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • piliourits
        piliourits last edited by

        Ο ντιζελοματρακάς μικρού κυβισμού με τη ροπή 300Nm στις 1500 στροφές, το ιντερκούλερ στο τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας και μετά από όλα αυτά το κιβώτιο με μετατροπέα ροπής, είναι σε αυτές τις ανηφόρες που το χαίρεσαι ενώ με βενζινοκίνητα ατμοσφαιρικά όπως τα υβριδικά, κάνεις υπομονή κι ελπίζεις να τελειώσει ο ανήφορος.
        Διλιτρο+ ντίζελ σε τέτοιες συνθήκες είναι ο μόνος που βάζουν σε επαγγελματικά οχήματα άνω των 3 τόνων...

        Και το ερώτημα είναι, αν βάλεις σε μια ατελείωτη ανηφόρα μεγάλης κλίσης τα ΤΟΥΟΤΑ υβριδικά, χωρις στροφές και φρένα για να γίνει αναγέννηση, θα αδειάσει κάποια στιγμή η μπαταρία και θα ανεβαίνει μόνο με τον ατμοσφαιρικό;
        Ή ο,τι και να γίνει, η γεννήτρια δεν θα αφήσει ούτε στιγμή άδεια την μπαταρία, ακόμη και μετά από χιλιόμετρα συνεχόμενης αναβασης, και το ηλεκτρομοτερ ΠΑΝΤΑ θα δίνει τη ροπή του στο διαφορικό;

        Αν συμβεί το πρώτο, ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός της Κορόλα κρος θα συνεχίσει να έχει αξιοπρεπές απόθεμα δύναμης, αλλά ο 1.5 του γιαρις κρος μήπως σέρνεται και σε ακραίες περιπτώσεις αφήσει κάποιον στα κρύα του λουτρού;

        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

        monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • S
          sabas_thess last edited by

          Αυτό που βλέπει κάποιος στην οθόνη του info με την ροή ενέργειας είναι κατά προσέγγιση. Στην πραγματικότητα το λογισμικό παρεμβαίνει και δεν αφήνει την συστοιχία μπαταριών ούτε να αδειάσει αλλά ούτε και να γεμίσει τελείως (δεν ξέρω αν είναι κάτι αντίστοιχο με τα κινητά και τον κανόνα του "10-90%"). Έχει να κάνει με το εύρος ορθής λειτουργίας, την σταθερότητα και την μακροζωία της συστοιχίας. Δεν θυμάμαι τεχνικές λεπτομέρειες, για αυτά ας μιλήσουν οι petrolheads. Στην ουσία του θέματος αυτό που βλέπουν οι ιδιοκτήτες των hybrids στις οθόνες τους είναι μια προσέγγιση, μια εξομοίωση του επιτρεπτού από το λογισμικό εύρους φόρτισης.

          Πάντως παρά το ότι απολαμβάνω τα σεντόνια, όντας αδειούχος, να υπενθυμίσω με όλο τον σεβασμό ότι συνεχίζετε να συγκρίνετε αγγούρια με πατάτες. Για όσο ακόμα θα υπάρχουν οι diesel θα έχουν σαφέστατο ρόλο στην αγορά αλλά σαφώς όχι αυτόν που τους έδωσε από την απελευθέρωση και μετά ο "έξυπνος ο Έλληνας". Όπως φυσικά και τα hybrid σύνολα με τον αδιαμφισβήτητο future proof ρόλο τους. Οι ρόλοι τους δε είναι τόσο ξεχωριστοί ώστε η οποιαδήποτε μεταξύ τους σύγκριση θα μου θυμίζει έναν παλιό μου γείτονα στον Πειραιά. Ήθελε να καρφώσει σε μπετόν καρφάκι και αντί να πάρει μπετόκαρφο πήρε δρεπανοκρουστικό, άνοιξε τρύπα, τοποθέτησε το καρφάκι και μετά το σταθεροποίησε με τσιμεντόστοκο....

          "I am what you made me", D.V.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • monman2
            monman2 @piliourits last edited by monman2

            @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

            Ή ο,τι και να γίνει, η γεννήτρια δεν θα αφήσει ούτε στιγμή άδεια την μπαταρία, ακόμη και μετά από χιλιόμετρα συνεχόμενης αναβασης, και το ηλεκτρομοτερ ΠΑΝΤΑ θα δίνει τη ροπή του στο διαφορικό;

            -Θα συμβεί αυτό που γράφεις παραπάνω

            -Ναι τα κυβικά μετράνε και στα υβριδικά και εννοείτε ότι ο δίλιτρος στην CC δουλεύοντας στον κύκλο atkinson (οικονομικά δηλ ) θα σπρώχνει στην ανηφόρα καλλίτερα απο τα ατμοσφαιρικά δίλιτρα με τα 140-150 άλογα που αγοράστηκαν κατά κόρον τις εποχές "Χωρίς Τεκμήριο"
            Στο YC στην ανηφόρα θα είσαι όπως ένα ροπάτο 1,6-1,8 βενζίνη
            Ο ηλεκτροκινητήρας πάντα δουλεύει ,αυτο που κάνει το ecvt είναι κάθε φορά ανάλογα το σενάριο να αλλάζει το ποσοστό συμμετοχής του ....δες τα 9 σενάρια στο βιντεο στο τοπικό Toyota forum σκέτο (σελ 135)...

            Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
            Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Κι εγώ αυτό νομίζω, πως η μπαταρία και το ηλεκτρομοτερ δεν σταματούν ποτέ. Φτάνει όμως αυτή η ισχύς στα δύσκολα και με πόση φθορά στο σύστημα;

              Σίγουρα θα είναι καλύτερα από σκέτο ατμοσφαιρικό, αλλά συγκρίνεται με τούρμπο;

              Όσο για τον κύκλο, έχω καταλάβει ότι δουλεύει ΚΑΙ σε Ατκινσον (συνήθως) για οικονομία, αλλά και σε συμβατικό κύκλο καύσης όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς κι επιτάχυνση.

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • A
                anergos13 @dstou last edited by

                @dstou said in Toyota Corolla Cross:

                Όχι, Νομισματοκοπείο.

                Απ τι μεγαλυτερες Βασεις " Υπαλληλων της ΔΕΗ"...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @ektoras last edited by

                  @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                  Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

                  Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

                  Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

                  ο κινητήρας του Kodiaq με τα 190 δεν υπάρχει πια. Μονο με 150

                  Εγώ δεν είμαι υπερ των υβριδικων και κατα των diesel, υπερ και των 2 είμαι

                  απλά συζήτηση κάνουμε

                  Δυστηχώς τα diesel οδεύουν στο τέλος τους. Δεν συμφωνω σε αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα. Είναι πλέον ελάχιστες οι επιλογές και θα ελαχιστοποιηθούν και άλλο.

                  Cirus the virus

                  ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ektoras
                    ektoras @cirus last edited by

                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                    @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                    Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

                    Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

                    Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

                    ο κινητήρας του Kodiaq με τα 190 δεν υπάρχει πια. Μονο με 150

                    Εγώ δεν είμαι υπερ των υβριδικων και κατα των diesel, υπερ και των 2 είμαι

                    απλά συζήτηση κάνουμε

                    Δυστηχώς τα diesel οδεύουν στο τέλος τους. Δεν συμφωνω σε αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα. Είναι πλέον ελάχιστες οι επιλογές και θα ελαχιστοποιηθούν και άλλο.

                    Έχεις δίκιο, το RS βγάζει 240 PS & 500Nm.

                    https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kodiaq-rs-press-kit/engine-kodiaq-rs-features-the-most-powerful-diesel-engine-in-skoda-history/

                    Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • cirus
                      cirus @ektoras last edited by cirus

                      @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                      @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                      @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                      Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

                      Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

                      Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

                      ο κινητήρας του Kodiaq με τα 190 δεν υπάρχει πια. Μονο με 150

                      Εγώ δεν είμαι υπερ των υβριδικων και κατα των diesel, υπερ και των 2 είμαι

                      απλά συζήτηση κάνουμε

                      Δυστηχώς τα diesel οδεύουν στο τέλος τους. Δεν συμφωνω σε αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα. Είναι πλέον ελάχιστες οι επιλογές και θα ελαχιστοποιηθούν και άλλο.

                      Έχεις δίκιο, το RS βγάζει 240 PS & 500Nm.

                      https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kodiaq-rs-press-kit/engine-kodiaq-rs-features-the-most-powerful-diesel-engine-in-skoda-history/

                      ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το αγοράσεις πια αρα δεν είναι επιλογή!!!!!

                      Διαβασες τι γράφω πριν απαντήσεις????? η απλά πετάμε κάτι

                      ακόμα και όταν μπορούσες το συγκεκριμένο έκανε όσο 2 corolla cross οπότε πάλι άτοπο!!

                      δεν συγκρίνουμε τεχνολογίες για τα υπέρ και κατά

                      λέμε ότι πλέον δεν υπάρχουν οι επιλογές που υπήρχαν πριν σε diesel

                      Cirus the virus

                      ektoras 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @piliourits last edited by

                        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                        Κι εγώ αυτό νομίζω, πως η μπαταρία και το ηλεκτρομοτερ δεν σταματούν ποτέ. Φτάνει όμως αυτή η ισχύς στα δύσκολα και με πόση φθορά στο σύστημα;

                        Ναι φτάνει και όχι δεν υπάρχει φθορά. Γιατί να υάρχει φθορά? Μόνο αυξημένη κατανάλωση έχεις, κάτι λογικό και αναμενόμενο.

                        Όπως έχω γράψει άπειρες φορές, το βασικό κριτήριο είναι οι συνθήκες κίνησης για την σωστή αγορά. Όταν ο Αλέκος με ρώτησε την γνώμη μου - ο οποίος κινείται Άρτα και πέριξ - του ειπα ότι το ντήζελ ειναι σαφώς καλύτερη επιλογή από υβρίδιο τογιότα. Όταν η γυναίκα μου με ρώτησε που κινείται 95% στην Αττική της είπα ότι το υβρίδιο είναι καλύτερο από το ντήζελ (άσχετα εαν πήρε 500ακι ντήζελ...αχαχα!!).

                        Το καλό με το υβρίδιο είναι ότι σε ένα ταξίδι μπορεί να κινθεί μια χαρά με μικρή επιβάρυνση σε καύσιμα (θα φτάσει όσο το αντίστοιχο θερμικό βενζίνης, ίσως και λιγότερα ανάλογα με τις συνθήκες). Βλέπω π.χ. ότι με την Κορόλα είμαι σε Ε.Ο λίγο πιο κάτω από ότι ήμουν με την 116i, με ίδιες ταχύτητες, κατά μέσο όρο.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • monman2
                          monman2 last edited by

                          @ektoras ακόμα και το 2018 λίγοι φανατικοί του VW group που θα είχαν τα € θα το πλησίαζαν και πάντα leasing , όλα αυτά τα περίεργα μοτέρ είναι εφιάλτης των συνεργείων και να μην σε νοιάζει το κοστολόγιο γιατί χρονομίσθωση , λίγοι μηχανικοί τα αγγίζουν .

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ektoras
                            ektoras @cirus last edited by

                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                            @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                            @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                            Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

                            Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

                            Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

                            ο κινητήρας του Kodiaq με τα 190 δεν υπάρχει πια. Μονο με 150

                            Εγώ δεν είμαι υπερ των υβριδικων και κατα των diesel, υπερ και των 2 είμαι

                            απλά συζήτηση κάνουμε

                            Δυστηχώς τα diesel οδεύουν στο τέλος τους. Δεν συμφωνω σε αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα. Είναι πλέον ελάχιστες οι επιλογές και θα ελαχιστοποιηθούν και άλλο.

                            Έχεις δίκιο, το RS βγάζει 240 PS & 500Nm.

                            https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kodiaq-rs-press-kit/engine-kodiaq-rs-features-the-most-powerful-diesel-engine-in-skoda-history/

                            ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το αγοράσεις πια αρα δεν είναι επιλογή!!!!!

                            Διαβασες τι γράφω πριν απαντήσεις????? η απλά πετάμε κάτι

                            ακόμα και όταν μπορούσες το συγκεκριμένο έκανε όσο 2 corolla cross οπότε πάλι άτοπο!!

                            δεν συγκρίνουμε τεχνολογίες για τα υπέρ και κατά

                            λέμε ότι πλέον δεν υπάρχουν οι επιλογές που υπήρχαν πριν σε diesel

                            Αν διάβαζες εσύ προσεκτικά, θα έβλεπες ότι αναφέρομαι στην πιπίλα 200 άλογα από 2λιτρο κινητήρα, με ροπή 200Nm, όταν 2λιτρα diesel βγάζουν πολλαπλάσια ισχύ και ροπή, και ο 1,5 της FORD 200 PS & 320 Nm.

                            Έχε το νου σου στον φθόνο και τους τοξικούς ανθρώπους.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gchris7 last edited by gchris7

                              Έχει ρωτήσει κάνεις αν μπορείς να βάλεις έξτρα εξοπλισμό από το εργοστάσιο πέρα από τα διακοσμητικά που αναφέρονται στο site?

                              Πχ 360 panoramic view η blind spot στην style.

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • piliourits
                                piliourits @fanis75 last edited by

                                @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                                @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                Κι εγώ αυτό νομίζω, πως η μπαταρία και το ηλεκτρομοτερ δεν σταματούν ποτέ. Φτάνει όμως αυτή η ισχύς στα δύσκολα και με πόση φθορά στο σύστημα;

                                Ναι φτάνει και όχι δεν υπάρχει φθορά. Γιατί να υάρχει φθορά? Μόνο αυξημένη κατανάλωση έχεις, κάτι λογικό και αναμενόμενο.

                                Όπως έχω γράψει άπειρες φορές, το βασικό κριτήριο είναι οι συνθήκες κίνησης για την σωστή αγορά. Όταν ο Αλέκος με ρώτησε την γνώμη μου - ο οποίος κινείται Άρτα και πέριξ - του ειπα ότι το ντήζελ ειναι σαφώς καλύτερη επιλογή από υβρίδιο τογιότα. Όταν η γυναίκα μου με ρώτησε που κινείται 95% στην Αττική της είπα ότι το υβρίδιο είναι καλύτερο από το ντήζελ (άσχετα εαν πήρε 500ακι ντήζελ...αχαχα!!).

                                Το καλό με το υβρίδιο είναι ότι σε ένα ταξίδι μπορεί να κινθεί μια χαρά με μικρή επιβάρυνση σε καύσιμα (θα φτάσει όσο το αντίστοιχο θερμικό βενζίνης, ίσως και λιγότερα ανάλογα με τις συνθήκες). Βλέπω π.χ. ότι με την Κορόλα είμαι σε Ε.Ο λίγο πιο κάτω από ότι ήμουν με την 116i, με ίδιες ταχύτητες, κατά μέσο όρο.

                                Φάνη αν ταξιδέψεις πατημένος στις ευθείες της εθνικής ξεπερνά τα 6 ή 6μιση λίτρα;
                                Δε λέμε με 110χαω, εκεί σίγουρα θα είναι κάτω απ τα άλλα, και μάλιστα στην Ελλάδα υπάρχουν πάντα υψομετρικες διαφορές να γεμίζουν τις μπαταρίες...

                                Δεν βλέπω το λόγο όμως που η ΤΟΥΟΤΑ δεν κάνει σαφή κάποια μεγέθη.

                                Π.χ. στις 4κινητες εκδόσεις με επιπλέον πίσω ηλεκτροκινητηρα, αλλάζει η συνολική ροπή σε σύγκριση με προσθιοκινητο;
                                Μοιράζεται το ρεύμα και τους κρατάει το VFD τα δύο κινητήρια ηλεκτρομοτερ "μέχρι ενός σημείου" ;
                                Δουλεύουν και οι δύο στο ονομαστικό μέγιστο βρέξει χιονίσει;
                                Δεν μπορεί να είναι άγνωστο μέγεθος αυτά τα πράγματα, ή να πρέπει να χεις μέσον για να τα μάθεις...

                                Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • cirus
                                  cirus @ektoras last edited by cirus

                                  @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                                  @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                  @ektoras said in Toyota Corolla Cross:

                                  Άλλο τα 200 άλογα του Skoda Kodiak TDI με 400 Nm ροπής και άλλα τα 200 άλογα του Corolla cross με τα 200 Νm (συνδυαστικά υπολογίζονται τα 2 νούμερα της Corolla με την χρήση των δύο μοτέρ της).

                                  Καμία σύγκριση σε απόδοση, επιδόσεις, κατανάλωση, αίσθηση, ήχο, εκπομπές καυσαερίων.

                                  Δύο διαφορετικές τεχνολογίες, που ο καθένας κρίνει την καταλληλότερη για τον εαυτό του.

                                  ο κινητήρας του Kodiaq με τα 190 δεν υπάρχει πια. Μονο με 150

                                  Εγώ δεν είμαι υπερ των υβριδικων και κατα των diesel, υπερ και των 2 είμαι

                                  απλά συζήτηση κάνουμε

                                  Δυστηχώς τα diesel οδεύουν στο τέλος τους. Δεν συμφωνω σε αυτό αλλά είναι η πραγματικότητα. Είναι πλέον ελάχιστες οι επιλογές και θα ελαχιστοποιηθούν και άλλο.

                                  Έχεις δίκιο, το RS βγάζει 240 PS & 500Nm.

                                  https://www.skoda-storyboard.com/en/press-kits/skoda-kodiaq-rs-press-kit/engine-kodiaq-rs-features-the-most-powerful-diesel-engine-in-skoda-history/

                                  ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ να το αγοράσεις πια αρα δεν είναι επιλογή!!!!!

                                  Διαβασες τι γράφω πριν απαντήσεις????? η απλά πετάμε κάτι

                                  ακόμα και όταν μπορούσες το συγκεκριμένο έκανε όσο 2 corolla cross οπότε πάλι άτοπο!!

                                  δεν συγκρίνουμε τεχνολογίες για τα υπέρ και κατά

                                  λέμε ότι πλέον δεν υπάρχουν οι επιλογές που υπήρχαν πριν σε diesel

                                  Αν διάβαζες εσύ προσεκτικά, θα έβλεπες ότι αναφέρομαι στην πιπίλα 200 άλογα από 2λιτρο κινητήρα, με ροπή 200Nm, όταν 2λιτρα diesel βγάζουν πολλαπλάσια ισχύ και ροπή, και ο 1,5 της FORD 200 PS & 320 Nm.

                                  Ναι βρε και έχεις δίκιο, δεν διαφωνώ

                                  αλλά αυτοί οι κινητήρες ΔΕΝ είναι πια διαθέσιμοι, πως να το κάνουμε, δεν αλλάζει αυτό

                                  Γιατι τους αναφέρεις αφού είναι πλέον παρελθόν

                                  εκανες λάθος παράθεση αν ήθελες να πεις αυτό πάντως.

                                  Cirus the virus

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tkin73 last edited by tkin73

                                    Εγώ πάντως στο τεστ όταν το πάτησα έδειξε πάνω από 6.5 και συνολικά με τα ανέβα κατέβα και αρχή και τέλος που υποχρεωτικά ήμουν με χαμηλή ταχύτητα έπεσε στα 6.4. κορολα 1.8 122.
                                    Θεωρώ αν πας σταθερά 130-140 θα είσαι μεταξύ 7-7.5. Αν πέφτεις και στα 100 αμέσως θα ανακουφίζεται αλλά σταθερά εκεί 130-140 δύσκολα κάτω από 7. Τα 100-105 είναι το μαγικό νούμερο του υβριδικού Τογιότα εκεί βγαίνει συχνά ο θερμικός εκτός και η κατανάλωση πέφτει δραστικά, για αυτό άλλωστε η συντριπτική πλειοψηφία κινείται σε αυτό το εύρος, εκεί πέφτεις σίγουρα κάτω από 6 και αγγίζεις νούμερα οικονομικού ντίζελ που όμως εκείνο κινείται με 15-20 χλμ παραπάνω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator @gchris7 last edited by fanis75

                                      @gchris7 said in Toyota Corolla Cross:

                                      Έχει ρωτήσει κάνεις αν μπορείς να βάλεις έξτρα εξοπλισμό από το εργοστάσιο πέτα από τα διακοσμητικά που αναφέρονται στο site?

                                      Πχ 360 panoramic view η blind spot στην style.

                                      Θαωρητικά ναι, αλλά ακόμα δεν έχουν "ανοίξει" τα πακέτα στους κωδικούς έξτρα. Σϊγουρα με λίγη πίεση και ένα σωστό πωλητή θα μπορείς να το κάνεις (όπως έκαναν και στο Yaris Cross).

                                      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                      Φάνη αν ταξιδέψεις πατημένος στις ευθείες της εθνικής ξεπερνά τα 6 ή 6μιση λίτρα;
                                      Δε λέμε με 110χαω, εκεί σίγουρα θα είναι κάτω απ τα άλλα, και μάλιστα στην Ελλάδα υπάρχουν πάντα υψομετρικες διαφορές να γεμίζουν τις μπαταρίες...

                                      Το πατημένος πως το ορίζεις? Εχω ταξιδέψει με 140χαω από Αθήνα - Μιτζέλα και ήμουν στο 6.3. Με την 116i το ίδιο ταξίδι ήταν στο 7 και με την ΜίΤο στο 6, για να σου δώσω μια σύγκριση. Προφανώς με διόδια, στάση για καφέ κλπ. Απλά το CC ήταν ρυθμισμένο στα 140χαω. στην ΕΟ. Στον επαρχιακό Σούρπης δεν πήγαινε τόσο προφανώς, αλλά πήγαινα αρκετά γρήγορα.

                                      Για τις υπόλοιπες ερωτήσεις δεν γνωρίζω να σου απαντήσω. Ξέρω ότι πάντα έχει αρκετό ρεύμα και ότι το πίσω μοτέρ δινει σχεδόν συνέχεια. Τώρα γιατί δεν τα ανακοινώνει η Τογιότα, μάλλον γιατί το 99% των αγοραστών της δεν ασχολείται με τέτοια, δεν έχουν ιδέα. Μην κοιτάς εμάς εδώ....πόσοι νομίζεις ότι είναι έτσι?? Μπες σε μια έκθεση αυτοκινήτων (όποις θες, άσχετα με την μάρκα) και κάτσε 2-3 ώρες να ακούσεις ερωτήσεις που κάνει ο κόσμος. Εδώ δε ομάδα στο ΦΒ (υποτίθεται για γνώστες από αμάξια) ο άλλος έγραφε ότι το ioniq5 είναι αμαξάρα (που είναι) επειδή φοράει 255 λάστιχο...αχαχα!! Και μετά αναρωτιέται ο Στέφανος γιατί τα φερνουν με 18αρες ζάντες!! Και στο ΦΒ Κορολα Κρος οι μισοί ασχολούνται με τις ζάντες και πόσο θα δείξει με άλλες ζάντες κλπ....κάγκουρες ολκής είμαστε οι Έλληνες!!

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nmsm2 last edited by

                                        Κωδικούς δεν ανοίγουν, στη skyview που δεν έχει αισθητήρες (έχει κάμε οπισθοπορείας) θα αναγκασθώ να τοποθετήσω μη εργοστασιακούς

                                        G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Το δίλιτρο κορολα 8.1 στα 140
                                          https://m.youtube.com/watch?v=tpL9vJaVKeQ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            super-t @piliourits last edited by

                                            @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

                                            Κι εγώ αυτό νομίζω, πως η μπαταρία και το ηλεκτρομοτερ δεν σταματούν ποτέ. Φτάνει όμως αυτή η ισχύς στα δύσκολα και με πόση φθορά στο σύστημα;

                                            Σίγουρα θα είναι καλύτερα από σκέτο ατμοσφαιρικό, αλλά συγκρίνεται με τούρμπο;

                                            Όσο για τον κύκλο, έχω καταλάβει ότι δουλεύει ΚΑΙ σε Ατκινσον (συνήθως) για οικονομία, αλλά και σε συμβατικό κύκλο καύσης όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς κι επιτάχυνση.

                                            Υπάρχουν βίντεο στο youtube με το corolla το τρέχων με τα 180 συνδιαστικά άλογα να πιάνει τελική ταχύτητα. Μέχρι να την πιάσει και ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία δίνουν ισχύ. Στα 180 σταματά και αρχίζει να φορτίζει λίγο την μπαταρία.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 595
                                            • 596
                                            • 74 / 596
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr