-
Πάντως επειδή κοίταξα το σάιτ και η βασική έκδοση είναι μια χαρά.
Σε αυτά τα λεφτά το CX-5 δεν το παίρνεις, θέλεις άλλα 6-7000 για να πλησιάσεις τον εξοπλισμό, το 30 ίσως, αλλά είναι πολύ στενάχωρο μέσα.
Το πρόβλημα του δίλιτρου, ο φόρος πολυτελείας και τα 8800 τεκμήριο είναι σημαντικό πρόβλημα, ιδιαίτερα αυτή την εποχή, που όλος ο ανταγωνισμός έχει χαμηλότερους κυβισμούς.
-
Γηράσκω αεί διδασκόμενος. Είμαι εδώ από το 2008, αλλά μόλις τώρα ανακάλυψα ότι υπάρχει μέλος storm και μέλος strom . Μέχρι τώρα, λόγω κεκτημένη ταχύτητας, και τους δύο τους διάβαζα ως storm..
Σόρυ. -
Χαχα που να δεις όταν έχουν και αντίλογο μεταξύ τους.
-
Σε αυτή την περίπτωση και μέχρι πριν από λίγο, θα το εκλάβανα ως διάλογο του αυτού προσώπου με το υποσυνείδητο ή το Υπερεγώ του.
-
Λοιπον στο θεμα των χωρων πισω στο ΨΨ. 1.76 εγω και το καθισμα μπροστα ρυθμισμενο ωστε να χωραει οριακα ανθρωπος 1.80 χωρις να βρισκουν τα γονατα του στο ταμπλο.
Τα συμπερασματα δικα σας. (Σορρυ για το καλλιγραμμο πλην ομως φαρμακερο δεξι)
Εχω βγαλει και φωτο και βιντεο με ζουληγμα πλαστικων κτλ αλλα δεν τα βαζω γιατι θα ριξουμε πολυ κλαμα.
-
να σου πω
πολυχρωμα μπρασελε αλλα αξυριστο δεξι, δεν πανε μαζι...
η βγαλε το μπρασελε ή ξυρισου
αλλα στεναχωρη αισθηση μου αφηνει
σε σχεση με το σε τεσσερο -
Καλά είναι.... στην πρώτη φωτογραφία είναι μια χαρά, στην δεύτερη πρέπει να πήγε πιο πίσω το μπροστινό κάθισμα.
Μπα η ίδια είναι τώρα που το βλέπω.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Λοιπον στο θεμα των χωρων πισω στο ΨΨ. 1.76 εγω και το καθισμα μπροστα ρυθμισμενο ωστε να χωραει οριακα ανθρωπος 1.80 χωρις να βρισκουν τα γονατα του στο ταμπλο.
Τα συμπερασματα δικα σας. (Σορρυ για το καλλιγραμμο πλην ομως φαρμακερο δεξι)
Ο χώρος που φαίνεται για τα πόδια είναι μια χαρά απλά το μόλις να βρίσκουν τα πόδια του οδηγού 1.80 στο ταμπλό , δεν λέει και πολλά.
Έκανα το τεστ που λες στο suzuki scross 16εκ κοντύτερο και 4εκ σε μεταξόνιο , κόλλησα τα πόδια μου μόλις να μην βρίσκουν ταμπλό , θυμίζω 1.92 και γενικά αναλογικά με μακριά πόδια για το ύψος μου δλδ πόδια από 1.95-1.96 μπόι, και μετά πίσω μου κάθησα και άφηνα 1 δάκτυλο λιγότερο χώρο από αυτό που έδειξες. Και θυμίζω το Σουζούκι δεν έχει κάνα τρομερό χώρο για πόδια πίσω.
Συνεπώς κακή επίδοση για το κρος.
https://ibb.co/60B4S8F
https://ibb.co/M1zZs92 -
@gatoz said in Toyota Corolla Cross:
να σου πω
πολυχρωμα μπρασελε αλλα αξυριστο δεξι, δεν πανε μαζι...
η βγαλε το μπρασελε ή ξυρισου
αλλα στεναχωρη αισθηση μου αφηνει
σε σχεση με το σε τεσσεροΗ μεγαλη του διαφορα με το Ψ4 ειναι στον αερα για το κεφαλι. Εκει υπερεχει ξεκαθαρα.
Οπως αντιστοιχα βεβαια το Ψ4 υπερεχει και με τεραστια διαφορα στο θεμα της ποιοτητας. Και πιο συγκεκριμενα υλικα και συναρμογη.
(Ε οχι και μπρασελε τα apriati μου)
-
καλα αμα ειναι να δωσει καποιος τοσα λεφτα και να χει τετοιους χωρους και φορους μαζι ας παρει καλυτερα την tonale.Και πιο ωραια ειναι και πιο fun to drive.Με ομορφο εσωτερικο και φινετσα εκτος.Και ας καει λιγο λαδακι σιγα
-
Ε Τοναλε θελουμε αλλα ας οψεται που τα 10Κ επιπλεον που ζηταει θα πανε σε ανακαινιση μπανιου.
-
Υπήρχε και ένας άνθρωπος που αμφιταλαντευόταν μεταξύ ψψ και Τονάλε, τον κέρδισαν και αυτόν οι σαμουράιδες.
Για το ψ4 ψ-κροσς να θυμίσω ότι το αυτόματο με τα 70 άτια λιγότερα παίζει από 30 και έως 35 χήνες, έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, πληρώνει τέλη, έχει μονά-ζυγά, μικρότερους χώρους και πρακτικότητα στο μπες βγες (χαμηλότερο), και μόνο 380 λίτρα πορτμπαγκάζ...
Έχει καλύτερη ποιότητα στην καμπίνα όμως, σημαντικό αυτό, αλλά μόνο αυτό.Δε νομίζω ότι υπάρχει αντίπαλος αυτή τη στιγμή, παίζουν μόνοι τους με το ψψ και το πιο σοβαρό τους πρόβλημα είναι πως θα διαχειριστούν τον κόζμο που συρρέει και στο άκουσμα του χρόνου αναμονής νομοτελειακά κάποιοι θα λακήσουν.
-
Μπορεί για τα δικά μου κριτήρια τα Toyota να μοιάζουν με αυτοκίνητα, αλλά για μεγάλο ποσοστό των Ελλήνων που ψάχνουν ένα απλό, οικονομικό και φιλικό μεταφορικό μέσο, είναι λουκουμάκι.
Ο χαρακτηρισμός "φιλικό μεταφορικό μέσο", έχει μεγάλη σημασία από μόνος του. Είναι ευκολοδήγητα, με αυτόματο κιβώτιο, σε κινούν με αξιοπρεπείς ταχύτητες να πας στη δουλειά σου και στο ταξίδι σου και έχεις συνήθως δίπλα σου την αντιπροσωπεία, ότι κι αν συμβεί.
Αντίθετα οι ψηλομύτες, κυριλέδες Γαλλο-Γερμανοί, ενώ βγάζουν πολύ ανώτερα αυτοκίνητα, έχουν αυτή την κακή νοοτροπία ότι ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο. Και ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων τους ακόμα και για απλά ή προφανή πράγματα.
Δικαίως ένας άνθρωπος που ζορίζεται με χρόνια οικονομία για να πάρει ένα αυτοκίνητο, δεν συγχωρεί εύκολα τέτοιες υπεροπτικές συμπεριφορές και καταλήγει να βλέπει τους Ιαπωνικούς κουβάδες σαν ευκαιρία...
-
Απομίμηση ραφής δέρματος με πλαστικό, πάνω σε πλαστικό, και έτσι καταστρέφεται οποιαδήποτε υποψία πρεμιουμ. Δεν λέω budget προσέγγιση αλλά αυτό ήταν το καλύτερο που μπόρεσαν να σκεφτούν; Τελικά η αντιγραφή είναι μια χαρά όταν πάσχεις από έμπνευση.
-
@jamesd said in Toyota Corolla Cross:
Απομίμηση ραφής δέρματος με πλαστικό, πάνω σε πλαστικό, και έτσι καταστρέφεται οποιαδήποτε υποψία πρεμιουμ. Δεν λέω budget προσέγγιση αλλά αυτό ήταν το καλύτερο που μπόρεσαν να σκεφτούν; Τελικά η αντιγραφή είναι μια χαρά όταν δεν έχεις έμπνευση.
τελικα ενα μαζντα ειναι μονοδρομος στα ιαπωνικα
-
Ή και οχι
-
Άμα είναι κουβάς το ψψ, κάτι Ντάτσια, Πάντα, πούντο, ίγκνις τι είναι?
Το βασικότερο προσόν του ψψ το έγραψα στο αμέσως προηγούμενο ποστ και το προσπερνάτε : 'δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή' με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Οπότε ο οικογενειάρχης που ψάχνει για ένα ψ-σουβ γενικής χρήσης, μοιραία θα περάσει να το δει. Δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσει, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειο, δεν σημαίνει ότι δεν θα δει άλλα, αλλά μάλλον θα το ζυγίσει.Ότι αντιπροτάσεις έχουν γίνει στις τελευταίες σελίδες, είναι συνήθως σημειακές, ήτοι απομονώνουν ένα χαρακτηριστικό του υπό πρόταση αντιπάλου, και ποντάρουν ΜΟΝΟ σε αυτό. Π.χ. μπορείς να διαβάσεις : 'γιατί δεν παίρνεις το 3008, που έχει ανώτερο σαλόνι?', 'το Σκροσς σου δίνει ότι σου δίνει το ψψ σε χώρους, και είναι φθηνότερο', 'γιατί δεν παίρνεις ένα Τονάλε που είναι πιο οδηγοκεντρικό?', 'ρε το 2008 με το ταμπιλώ το ηλεκτρονικό εγώ δεν το αλλάζω', 'πάρε το Στιτροέν το ψ4 ψ-κροσς, έχει και αυτό 2,67 μεταξόνιο και είναι καλύτερο μέσα', 'έβγαλε προσφορά το Καρόκ που είναι πραγματικό αμάξι, όχι κουβάς, και βγαίνει και φθηνότερα', άμα θες να πάρεις γιαπωνέζικο, και λουστείς και τα 2.000 κυβικά, γιατί δεν κοιτάς το CX-30 που είναι καλύτερο μέσα?', κ.ο.κ.
Ναι, ισχύουν όλα αυτά, αλλά μόνο μέχρι εκεί.
Ποιό από τα προαναφερθέντα σου δίνει όλο το πακέτο του ψψ? 'Ητοι, σε τιμή μην το πεις πουθενά, και υβρίδιο, και μηδενικά τέλη, και αυξημένες λογιστικές αποσβέσεις, και 200 αλόγατα, και αυτοματίκλα, και χαμηλές καταναλώσεις, και τοπ εγγυήσεις, και πανεύκολη μεταπώληση?
Υπάρχει μόνο μία απάντηση αυτή τη στιμγή : Κανένα εκτός τουότα. Γιατί εντός υπάρχει και το chr που πάει ντέρμπι το ψψ σε μερικά από αυτά.
Και μόνο ένας σοβαρός ενδοιασμός : τα 2.000 κυβικά του. Μέχρι να έρθουν τα 1800 και γίνει ο νέος τρωικός πόλεμος στις εκθέσεις του μαγαζιού.Πείτε μου έναν λογικό συνολικό αντίπαλό του, όχι Τονάλε και πίπες. Ένα ντέρμπι ζητάω, κάτι που να είναι κοντά του ΤΩΡΑ. Πως λέγαμε παλιά Σάνυ ή Κορόλα?, Α4 ή C κλάσε?, Γκόλφ ή Άστρα, Έβο ή Ιμπρέζα?, Βάρτμπουργκ ή Ντάτσια?, Λίντα Εβαγκελίστα ή Σίντυ Κρώφορντ?
-
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Άμα είναι κουβάς το ψψ, κάτι Ντάτσια, Πάντα, πούντο, ίγκνις τι είναι?
Το βασικότερο προσόν του ψψ το έγραψα στο αμέσως προηγούμενο ποστ και το προσπερνάτε : 'δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή' με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Οπότε ο οικογενειάρχης που ψάχνει για ένα ψ-σουβ γενικής χρήσης, μοιραία θα περάσει να το δει. Δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσει, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειο, δεν σημαίνει ότι δεν θα δει άλλα, αλλά μάλλον θα το ζυγίσει.Ότι αντιπροτάσεις έχουν γίνει στις τελευταίες σελίδες, είναι συνήθως σημειακές, ήτοι απομονώνουν ένα χαρακτηριστικό του υπό πρόταση αντιπάλου, και ποντάρουν ΜΟΝΟ σε αυτό. Π.χ. μπορείς να διαβάσεις : 'γιατί δεν παίρνεις το 3008, που έχει ανώτερο σαλόνι?', 'το Σκροσς σου δίνει ότι σου δίνει το ψψ σε χώρους, και είναι φθηνότερο', 'γιατί δεν παίρνεις ένα Τονάλε που είναι πιο οδηγοκεντρικό?', 'ρε το 2008 με το ταμπιλώ το ηλεκτρονικό εγώ δεν το αλλάζω', 'πάρε το Στιτροέν το ψ4 ψ-κροσς, έχει και αυτό 2,67 μεταξόνιο και είναι καλύτερο μέσα', 'έβγαλε προσφορά το Καρόκ που είναι πραγματικό αμάξι, όχι κουβάς, και βγαίνει και φθηνότερα', άμα θες να πάρεις γιαπωνέζικο, και λουστείς και τα 2.000 κυβικά, γιατί δεν κοιτάς το CX-30 που είναι καλύτερο μέσα?', κ.ο.κ.
Ναι, ισχύουν όλα αυτά, αλλά μόνο μέχρι εκεί.
Ποιό από τα προαναφερθέντα σου δίνει όλο το πακέτο του ψψ? 'Ητοι, σε τιμή μην το πεις πουθενά, και υβρίδιο, και μηδενικά τέλη, και αυξημένες λογιστικές αποσβέσεις, και 200 αλόγατα, και αυτοματίκλα, και χαμηλές καταναλώσεις, και τοπ εγγυήσεις, και πανεύκολη μεταπώληση?
Υπάρχει μόνο μία απάντηση αυτή τη στιμγή : Κανένα εκτός τουότα. Γιατί εντός υπάρχει και το chr που πάει ντέρμπι το ψψ σε μερικά από αυτά.
Και μόνο ένας σοβαρός ενδοιασμός : τα 2.000 κυβικά του. Μέχρι να έρθουν τα 1800 και γίνει ο νέος τρωικός πόλεμος στις εκθέσεις του μαγαζιού.Πείτε μου έναν λογικό συνολικό αντίπαλό του, όχι Τονάλε και πίπες. Ένα ντέρμπι ζητάω, κάτι που να είναι κοντά του ΤΩΡΑ. Πως λέγαμε παλιά Σάνυ ή Κορόλα?, Α4 ή C κλάσε?, Γκόλφ ή Άστρα, Έβο ή Ιμπρέζα?, Βάρτμπουργκ ή Ντάτσια?, Λίντα Εβαγκελίστα ή Σίντυ Κρώφορντ?
Αν και μισητός Toyotakias, είσαι ωραίος, συνέχισε να γράφεις νε την καλη έννοια το λέω!
@dstou said in Toyota Corolla Cross:
Άμα είναι κουβάς το ψψ, κάτι Ντάτσια, Πάντα, πούντο, ίγκνις τι είναι?
Το βασικότερο προσόν του ψψ το έγραψα στο αμέσως προηγούμενο ποστ και το προσπερνάτε : 'δεν έχει αντίπαλο αυτή τη στιγμή' με την κυριολεκτική έννοια του όρου. Οπότε ο οικογενειάρχης που ψάχνει για ένα ψ-σουβ γενικής χρήσης, μοιραία θα περάσει να το δει. Δεν σημαίνει ότι θα το αγοράσει, δεν σημαίνει ότι είναι τέλειο, δεν σημαίνει ότι δεν θα δει άλλα, αλλά μάλλον θα το ζυγίσει.Ότι αντιπροτάσεις έχουν γίνει στις τελευταίες σελίδες, είναι συνήθως σημειακές, ήτοι απομονώνουν ένα χαρακτηριστικό του υπό πρόταση αντιπάλου, και ποντάρουν ΜΟΝΟ σε αυτό. Π.χ. μπορείς να διαβάσεις : 'γιατί δεν παίρνεις το 3008, που έχει ανώτερο σαλόνι?', 'το Σκροσς σου δίνει ότι σου δίνει το ψψ σε χώρους, και είναι φθηνότερο', 'γιατί δεν παίρνεις ένα Τονάλε που είναι πιο οδηγοκεντρικό?', 'ρε το 2008 με το ταμπιλώ το ηλεκτρονικό εγώ δεν το αλλάζω', 'πάρε το Στιτροέν το ψ4 ψ-κροσς, έχει και αυτό 2,67 μεταξόνιο και είναι καλύτερο μέσα', 'έβγαλε προσφορά το Καρόκ που είναι πραγματικό αμάξι, όχι κουβάς, και βγαίνει και φθηνότερα', άμα θες να πάρεις γιαπωνέζικο, και λουστείς και τα 2.000 κυβικά, γιατί δεν κοιτάς το CX-30 που είναι καλύτερο μέσα?', κ.ο.κ.
Ναι, ισχύουν όλα αυτά, αλλά μόνο μέχρι εκεί.
Ποιό από τα προαναφερθέντα σου δίνει όλο το πακέτο του ψψ? 'Ητοι, σε τιμή μην το πεις πουθενά, και υβρίδιο, και μηδενικά τέλη, και αυξημένες λογιστικές αποσβέσεις, και 200 αλόγατα, και αυτοματίκλα, και χαμηλές καταναλώσεις, και τοπ εγγυήσεις, και πανεύκολη μεταπώληση?
Υπάρχει μόνο μία απάντηση αυτή τη στιμγή : Κανένα εκτός τουότα. Γιατί εντός υπάρχει και το chr που πάει ντέρμπι το ψψ σε μερικά από αυτά.
Και μόνο ένας σοβαρός ενδοιασμός : τα 2.000 κυβικά του. Μέχρι να έρθουν τα 1800 και γίνει ο νέος τρωικός πόλεμος στις εκθέσεις του μαγαζιού.Πείτε μου έναν λογικό συνολικό αντίπαλό του, όχι Τονάλε και πίπες. Ένα ντέρμπι ζητάω, κάτι που να είναι κοντά του ΤΩΡΑ. Πως λέγαμε παλιά Σάνυ ή Κορόλα?, Α4 ή C κλάσε?, Γκόλφ ή Άστρα, Έβο ή Ιμπρέζα?, Βάρτμπουργκ ή Ντάτσια?, Λίντα Εβαγκελίστα ή Σίντυ Κρώφορντ?
-
@sraf said in Toyota Corolla Cross:.
Γενικως το αμάξι είναι μεγάλο τόσο όσο, δεν σε τρομάζει για χρήση πόλης και οι χώροι είναι για εμένα στο 1.85 πολύ ικανοποιητικοι.
Πιθανώς είμαι εγώ μυστήριος αλλά όταν λέμε ότι αμάξι με 4,46 αμάξωμα δεν τρομάζει για χρήση πόλης, απορώ.
Βέβαια μετά βλέπω τα αμάξια που κυκλοφορούν ανάμεσα μας γεμάτα χτυπήματα, γρατσουνιές κλπ και καταλαβαίνω. -
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
με τα ιδια λεφτα που εχει η corolla η cross παιρνετε ενα μαζντα cx-5 ή cx-30 που ναι original made in japan και πιο καλα αμαξια
Και ποσο καίνε ; Ποση εγγύηση έχουν ; Πόση μεταπωλητική αξία ;
Αυτα νοιάζουν τους Έλληνες.
Ελάχιστοι ξέρουν να οδηγήσουν καλά αμάξια άλλωστε
Toyota Corolla Cross