-
Μαλακο πλαστικο δεν παιζει πουθενα μεσα στο αμαξι. Οχι οτι τρεχει και τπτ αν εισαι συνειδητοποιημενος αλλα αναποφευκτα γινονται συγκρισεις εαν εχεις παραστασεις απο αλλα ανταγωνιστικα.
Πολυ σωστη παρατηρηση αυτη με τον τεμπελη που εκτος απο μπρος-πισω, θα το ηθελα να πηγαινει και πανω-κατω. Αυτο το βαζω στην κατηγορια "γιαπωνεζιλα" γιατι αδυνατω να θυμηθω γιαπωνεζικο αμαξι μ' αυτη τη δυνατοτητα.
Κατι ακομα στα πλαισια του cost cutting και που ειδα σε εκδοσεις του εξωτερικου, ειναι οτι απουσιαζουν τα puddle lights απο τους καθρεφτες. Δεν ξερω εαν ειναι προαπαιτουμενες οι 360 καμερες γι' αυτα, αλλα μιλαμε για 2 ledακια. Βαλτα τα γαμιδια να βλεπουμε που παταμε. Αλλα εννοια σου τουοτα κατσε να ρθεις και θα συναντηθεις κι εσυ με τη γνωστη εργαλειοθηκη μου.
-
Μα αυτό λέω....είχαν έτοιμο το καλούπι από το hatchback για το πάνω μέρος του ταμπλό...nice and soft. Τώρα για τον τεμπέλη πάλι το hatchback στο προσκήνιο που εκει πήγαινε μπρος-πίσω με ωραιο στιβαρό μηχανισμό.δεν σου κοστίζει κάτι...το έχεις ήδη σχεδιασμένο κατασκευασμένο κοστολογημενο....Τελοσπαντων...Όπως είπε και ο αντιπρόσωπος Τα σκληρά πλαστικά αντέχουν περισσότερο...χμ χμ χμ
-
Μπορεί να έχει γίνει ντόρος στις αντιπροσωπείες αλλά πολύ αμφιβάλω ότι ξέρουν πόσα κυβικά είναι οι περισσότεροι.
-
Παιδιά κάντε την εξής άσκηση.
Μπείτε στην θέση ενός υποψηφίου αγοραστή με τουλάχιστον 25.000€ οικογενειακό εισόδημα - αλλιώς δεν καλύπτει τα τεκμήρια με δίλιτρο- σήμερα που πρέπει να αγοράσει καινούργιο οικογενειακό αυτοκίνητο.Το 80% τουλάχιστον αυτών λόγω μόδας ψάχνουν για SUV , οικονομικό όπως τα Diesel που πωλούνται από το 2015 και μετά και με όσο δυνατόν υψηλότερο δείκτη VFM.
Diesel δεν υπάρχουν στην αγορά, και ο τελευταίος πλέον με όλο αυτό τον βομβαρδισμό περί ηλεκτροκίνησης έχει πειστεί για την τελειότητα του υβριδικού συστήματος της Toyota εντός πόλης.Ως προς το VFM στην τιμή του active plus δεν υπάρχει BSUV με, κατανάλωση, χώρους , επιδόσεις και εξοπλισμό που με βάση μια αρκετά χαμηλότερη τιμή θα μπορούσαν να αποτελέσουν μια αποδεκτή χειρότερη επιλογή. Αν δηλαδή ένα diesel 2008 allure αυτόματο είχε 26.000 χιλιάρικα θα ήταν μια κατώτερη αλλά πολύ αποδεκτή οικονομική εναλλακτική. Το yaris cross θα μπορούσε να είναι μια τελευταία εναλλακτική αν ήσουν πρόθυμος να θυσιάσεις τους χώρους της C κατηγορίας και τις επιδόσεις του Corolla σε μια πολύ χαμηλότερη τιμή αλλά δεν υπάρχει καν σαν επιλογή ουσιαστικά λόγω αναμονής.
Τώρα προσθέσετε και σαν κερασάκι στην τούρτα τα 200 άλογα.
Σκεφτείτε ανάλογα για την C hatchback κατηγορία όταν έρθει η Corolla με τα 140 άλογα , πάει και το επιχείρημα του Επιταφίου σε επιδόσεις και εκεί, το ανέλυσα πάλι σε κάποιο άλλο ποστ - ίσως εδώ ή κάπου αλλού , δεν έχει σημασία παντού μιλάμε για την Toyota έτσι και αλλιώς σε αυτό το forum-
Αντίστοιχα πράξτε για το CHR , με τους νέους κινητήρες και τις αλλαγές σε εμφάνιση που αναμένονται και κάποιοι που κατάφεραν να ξεφύγουν προς κάνα Puma, 2008 , Troc θα το μετανιώνουν πικρά.
Για τα Yaris και Yaris cross δεν χρειάζεται να πούμε κάτι , είναι ήδη κοινώνικο φαινόμενο.
Οπότε βάζω στοίχημα πως σε 5 χρόνια τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν θα είναι Toyota και θα έχουμε ψολοσαλταρει όλοι από τον υπόκωφο αυτό διαστημικό ήχο όταν κινούνται ηλεκτρικά που θα γεμίσει στενά και λεωφόρους.
PS : βλέπω στην φώτο που ανέβασε ο @stefan147 αυτό τον ωραίο μπαμπά που κρατά αγκαλιά το κοριτσάκι του να κοιτά με μια μελαγχολική θλίψη το CC και είναι σαν να ακούω τις σκέψεις του...
"Εντάξει μωρέ , έχει 200 άλογα , πόσο Corolla να είναι ρε γμτ " -
Κακά τα ψέματα, η υβριδικοτητα είναι φοβερό ανταγωνιστικο πλεονεκτημα και η Τογιοταρα το ξέρει. Να κι αν έχει σκληρά πλαστικά να και αν δεν έχει
Σε αυτή τη μεταβατική περίοδο, δεν βλέπω τον λόγο να πας σε θερμικό, εκτός και έχεις πολύ συγκεκριμένο προφίλ (πολλά χλμ εκτός)
Για μια all around λύση ειτε οικογενειακό, είτε μικρό η προσιτή ηλεκτροκινηση της Τογιοταρας είναι μονόδρομοςΚαι μόνο το γεγονός ότι όταν μιλάμε για υβριδικοτητα, η Τογιοτα έρχεται κατευθείαν στο μυαλό ως συνώνυμο δείχνει το μέγεθος της διείσδυσης
-
Και όλα αυτα με αξιοπιστία πολύ πάνω απο το μέσο όρο ετσι? Με ένα τόσο πολύπλοκο σύστημα και τη μεγάλη εγγύηση...
-
@piliourits said in Toyota Corolla Cross:
Το έχω ξαναπεί : φοβάμαι τι μπορεί να κρύβει κάτω απο το φουστάνι ,
-
Εμείς κρίνουμε όσα βλέπει η πεθερά.
-
Στραπόν..
-
Λοιπον εχουμε και λεμε.Ξεκιναει απο 31000 χιλιαρικα η απλη εκδοση.οποτε σε μια καλα εξοπλισμενη παμε 33-34.Βαλε χρωμα βαλε τελη ταξινομησης βαλε και ανατιμησεις παμε 37-38.Μετα απο ενα χρονο παραλαβη διλιτρο με τεκμηρια και φορο πολυτελειας.Αν ειναι να δωσεις τοσα λεφτα πηγαινε παρε ενα ioniq 6 ηλεκτρικο.Παραλογες καταστασεις.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ στην ελληνικη αγορα να φερνεις 2λιτρα υβριδικα να βαρας 30 και 40 χιλιαρικα τιμες και να λες οτι θα μοσχοπουλησει.Δε θα πουλησει , οχι επειδη δεν ειναι καλο αμαξι ισα ισα, αλλα δεν υπαρχουν αυτα τα λεφτα.Ο ελληνας δεν πεταει ετσι τα λεφτα του πια.Θα στραφει στο μεταχειρισμενο 10αετιας και μεταξυ μας καλα θα κανει.
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
Λοιπον εχουμε και λεμε.Ξεκιναει απο 31000 χιλιαρικα η απλη εκδοση.οποτε σε μια καλα εξοπλισμενη παμε 33-34.Βαλε χρωμα βαλε τελη ταξινομησης βαλε και ανατιμησεις παμε 37-38.Μετα απο ενα χρονο παραλαβη διλιτρο με τεκμηρια και φορο πολυτελειας.Αν ειναι να δωσεις τοσα λεφτα πηγαινε παρε ενα ioniq 6 ηλεκτρικο.Παραλογες καταστασεις.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ στην ελληνικη αγορα να φερνεις 2λιτρα υβριδικα να βαρας 30 και 40 χιλιαρικα τιμες και να λες οτι θα μοσχοπουλησει.Δε θα πουλησει , οχι επειδη δεν ειναι καλο αμαξι ισα ισα, αλλα δεν υπαρχουν αυτα τα λεφτα.Ο ελληνας δεν πεταει ετσι τα λεφτα του πια.Θα στραφει στο μεταχειρισμενο 10αετιας και μεταξυ μας καλα θα κανει.
Προϋπόθεση για το ηλεκτρικό είναι ο χώρος να το φορτίζει!!! Κάτι που για τους οπαδούς των ηλεκτρικών θεωρείται δεδομένο, δεν είναι όμως!!!
Στο κομμάτι της τιμής συμφωνώ απόλυτα!!!Υγ μην κάνεις τέτοιες προσθήκες κειμένου που αλλάζουν πλήρως το νόημα του ποστ. Γράψε νέο ποστ διευκρινίσης. Έκανα εντιτ σε ποστ απάντησης που οριακά ήταν επιθετική απάντηση
-
@chris__7 said in Toyota Corolla Cross:
Λοιπον εχουμε και λεμε.Ξεκιναει απο 31000 χιλιαρικα η απλη εκδοση.οποτε σε μια καλα εξοπλισμενη παμε 33-34.Βαλε χρωμα βαλε τελη ταξινομησης βαλε και ανατιμησεις παμε 37-38.Μετα απο ενα χρονο παραλαβη διλιτρο με τεκμηρια και φορο πολυτελειας.Αν ειναι να δωσεις τοσα λεφτα πηγαινε παρε ενα ioniq 6 ηλεκτρικο.Παραλογες καταστασεις.ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ στην ελληνικη αγορα να φερνεις 2λιτρα υβριδικα να βαρας 30 και 40 χιλιαρικα τιμες και να λες οτι θα μοσχοπουλησει.Δε θα πουλησει , οχι επειδη δεν ειναι καλο αμαξι ισα ισα, αλλα δεν υπαρχουν αυτα τα λεφτα.Ο ελληνας δεν πεταει ετσι τα λεφτα του πια.Θα στραφει στο μεταχειρισμενο 10αετιας και μεταξυ μας καλα θα κανει.
Μια χαρα τα πετάει τα λεφτά ο Έλληνας. Οκ δεν θα θα γίνει και best seller το 2.0 αλλά ήδη έχουν πουληθεί αρκετά. Στις αντιπροσωπείες την πρώτη μερα είχε ουρές και τσακωνοντουσαν ποιος έχει προτεραιότητα.
Ο συνδυασμός του ότι είναι ένα καινούριο αυτοκίνητο σχεδόν ετοιμοπαραδοτο, υβριδικό και ότι οι τιμές θα ξεφύγουν στον επόμενο χρόνο είναι εύκολο να σε κάνουν να μην πολύ σκεφτείς τι αγοράζεις.Το hybrid υποτίθεται το παίρνεις για την οικονομία που σου δίνει σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να πάρεις 2.0 hybrid στην Ελλαδα οταν θα πρέπει να πληρώνεις 500€ το χρόνο + τεκμήρια + μειωμένη μεταπωλητικη αξια... -
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Το hybrid υποτίθεται το παίρνεις για την οικονομία που σου δίνει σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να πάρεις 2.0 hybrid στην Ελλαδα οταν θα πρέπει να πληρώνεις 500€ το χρόνο + τεκμήρια + μειωμένη μεταπωλητικη αξια...Είναι ακριβώς όπως ήταν με τα diesel!!! Αν έκανες πολλά χλμ συνέφερε να το πάρεις λόγω οικονομίας στα καύσιμα. Έμπαινε το αν έκανες τα χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Το ίδιο παίζει και εδώ αν ο κύριος όγκος χλμ είναι υπερβολικά εντός πόλης, μάλλον συμφέρει! -
Οικονομία και φόρος πολυτελείας και αυξημένα τεκμήρια διλιτρου δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα.
Εγώ θα έλεγα ότι σε αυτούς που γυαλισε είναι ότι πρόκειται για υβριδικό που δεν είναι τάφος και δεν κοστίζει+40Κ.
Για αυτό λέω ότι δεν έχει κανένα νόημα η αγορά του στα 38-39Κ. Με τον φπ πηγαίνει +40-41Κ στην πενταετία και εκεί υπάρχει τα καθόλα καλύτερα τουσον/σπορτατζ...τώρα το επιχείρημα ότι οι κορεάτες δεν βλέπονται και το Τογιότα τα σπάει εμφανισιακά δεν έχει λόγικη. Στα 32-34Κ ναι η λογική επιλογή είναι το κρος.
Στα +40Κ οι κορεάτες έχουν 2-3 κωδικούς λιγότερους εξοπλισμού αλλά έχει πολύ καλύτερους χώρους , καλύτερες επιδόσεις, κιβώτιο, ποιότητα εσωτερικού.
Ο μόνος λόγος να πας σε ακριβη κκ έναντι των κορεάτικων είναι να προλάβεις την διαθεσιμότητα των πρώτων αμαξιών. Μετά χάνεται και αυτό το πλεονέκτημα -
@nickthetrib said in Toyota Corolla Cross:
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Το hybrid υποτίθεται το παίρνεις για την οικονομία που σου δίνει σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να πάρεις 2.0 hybrid στην Ελλαδα οταν θα πρέπει να πληρώνεις 500€ το χρόνο + τεκμήρια + μειωμένη μεταπωλητικη αξια...Είναι ακριβώς όπως ήταν με τα diesel!!! Αν έκανες πολλά χλμ συνέφερε να το πάρεις λόγω οικονομίας στα καύσιμα. Έμπαινε το αν έκανες τα χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Το ίδιο παίζει και εδώ αν ο κύριος όγκος χλμ είναι υπερβολικά εντός πόλης, μάλλον συμφέρει!Θα κάνεις δλδ υπερβολικά χιλιόμετρα εντός πόλης και η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι ένα τεσσεραμιση μέτρα, 200 αλογα, 2.0?
-
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
@nickthetrib said in Toyota Corolla Cross:
@gchris7 said in Toyota Corolla Cross:
Το hybrid υποτίθεται το παίρνεις για την οικονομία που σου δίνει σε βάθος χρόνου.
Προσωπικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει να πάρεις 2.0 hybrid στην Ελλαδα οταν θα πρέπει να πληρώνεις 500€ το χρόνο + τεκμήρια + μειωμένη μεταπωλητικη αξια...Είναι ακριβώς όπως ήταν με τα diesel!!! Αν έκανες πολλά χλμ συνέφερε να το πάρεις λόγω οικονομίας στα καύσιμα. Έμπαινε το αν έκανες τα χλμ σε ανοιχτό δρόμο.
Το ίδιο παίζει και εδώ αν ο κύριος όγκος χλμ είναι υπερβολικά εντός πόλης, μάλλον συμφέρει!Θα κάνεις δλδ υπερβολικά χιλιόμετρα εντός πόλης και η καλύτερη επιλογή που έχεις είναι ένα τεσσεραμιση μέτρα, 200 αλογα, 2.0?
Αν δεν θέλεις-μπορείς-δεν συμφέρει να πάρεις 2ο;
Πχ ενα καινούργιο με τους χώρους και τις επιδοσεις του 2λιτρου rav4 βγαίνει στα 30000 και ενα seg-b για να κινείται σε πόλη, σίγουρα συμφέρει; Δεν είμαι σίγουρος!!! -
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Πολυ σωστη παρατηρηση αυτη με τον τεμπελη που εκτος απο μπρος-πισω, θα το ηθελα να πηγαινει και πανω-κατω. Αυτο το βαζω στην κατηγορια "γιαπωνεζιλα" γιατι αδυνατω να θυμηθω γιαπωνεζικο αμαξι μ' αυτη τη δυνατοτητα.
Στη Suzuki, στο Scross μετακινείται (κι αρκετά) ο τεμπέλης μπρος-πίσω,όχι όμως πάνω-κάτω(αυτό το είχα δει μόνο σε ευρωπαϊκά,αλλά μπορεί να μην έχει το μπρος-πίσω)
-
Επειδή κάποιοι έχουν θεοποιήσει τα toyota νομίζοντας ότι μόνο αυτά υπάρχουν και τίποτα άλλο, ας έχουν υπόψη τους ότι υπάρχουμε αρκετοί που ούτε θα σκεφτούμε να πάρουμε ποτέ toyota, ενώ στο δρόμο δεν τα βλέπουμε καν. Αντιθέτως, θα χαρούμε να δούμε ένα focus, ένα 308, ένα κιμπάρικο golf, ένα formentor, ένα μάχιμο scross, ένα hrv, καλά μη μιλήσουμε για mazda. Υπάρχει και αυτή η αυτοκίνηση.
-
@strom said in Toyota Corolla Cross:
Επειδή κάποιοι έχουν θεοποιήσει τα toyota νομίζοντας ότι μόνο αυτά υπάρχουν και τίποτα άλλο, ας έχουν υπόψη τους ότι υπάρχουμε αρκετοί που ούτε θα σκεφτούμε να πάρουμε ποτέ toyota, ενώ στο δρόμο δεν τα βλέπουμε καν. Αντιθέτως, θα χαρούμε να δούμε ένα focus, ένα 308, ένα κιμπάρικο golf, ένα formentor, ένα μάχιμο scross, ένα hrv, καλά μη μιλήσουμε για mazda. Υπάρχει και αυτή η αυτοκίνηση.
Το ξαναεγραψα, αν σε 1000 χρόνια εξωγήινοι που μελετούν την ιστορία του κατεστραμμένου πλανήτη μας ανετρεχαν στα στοιχεία αυτού του φόρουμ, θα πίστευαν ότι υπήρχε μία εταιρεία μονοπώλιο που πουλούσε το 98% των οχημάτων του πλανήτη..
-
με τα ιδια λεφτα που εχει η corolla η cross παιρνετε ενα μαζντα cx-5 ή cx-30 που ναι original made in japan και πιο καλα αμαξια
Toyota Corolla Cross