Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 208
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 208
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 79
    • 80
    • 63 / 80
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    1581
    48610
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giocitroen91 @fanis75 last edited by

      @fanis75 said in Peugeot 208:

      @dublin said in Peugeot 208:

      Χαχα! Yaris!! Καλό!!

      Δεν θες πάνω από 10 λεπτά τεστ drive για να καταλάβεις ότι το Peugeot (και άλλα Ευρωπαϊκά βέβαια) είναι πολύ ανώτερα σαν αυτοκίνητα.

      Eαν το καταλάβει αυτό κάποιος από το Test Drive, μάλλον δεν έχει ιδέα από αυτοκίνηση και οδήγηση αλλά μόνο από γκάτζετς και εντυπωσιασμό. Το 208 υστερεί σε όλα συγκριτικά με το Γιάρις...σε όλα όμως!

      Εγώ βλέπω οτι οι συγκριτικές Ελληνικές δοκιμές βγάζουν νικητή το 208:

      https://www.newsauto.gr/test-drive/sigkritiki-dokimi-toyota-yaris-1-5-vs-peugeot-208-1-2/
      Στην ερώτηση αν το δεύτερο σε πωλήσεις μικρό μοντέλο είναι καλύτερο από το πρώτο, η απάντηση είναι: «Ναι». Το Peugeot 208 είναι καλύτερο από το Toyota Yaris. Με το 208 η Peugeot ανέβασε τον πήχη στην κατηγορία.

      https://www.4troxoi.gr/dokimes/sygkrinoyme-toyota-yaris-1-5-hybrid-peugeot-208-1-2/
      Επιλογή μας το «208», που δίνει συνολικά το κάτι παραπάνω, υπερτερώντας του ανταγωνιστή του, αφού επιμένουμε να μιλάμε ξεκάθαρα με οδηγοκεντρικά κριτήρια

      https://www.autoagora.gr/news/data/best-buy-sygkritika-test/Peugeot-208-VS-Toyota-Yaris-Poio-mikro-kerdizei_234691.asp
      Συμπέρασμα: Κερδίζει στα σημεία το Peugeot 208

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        stefan147 last edited by

        Δε συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα. Το μεν Γιάρις είναι κλασικό Τουότα που απευθύνεται σε χρήστες που θέλουν απλά να μετακινούνται και με (σχεδόν) αποκλειστικό κριτήριο την οικονομία και τη θρυλούμενη αξιοπιστία/after sales. Το 208 είναι premium μικρό που σε σχεδίαση, τεχνολογία, υλικά, συναρμογή και ποιότητα κατασκευής συγκρίνεται μόνο με το αντίστοιχο Α1 και το Mini. Κακώς βέβαια έχουν αδιαφορήσει στο να του δώσουν λίγο πιο spicy οδική συμπεριφορά και το κάνανε σχετικά αδιάφορο.

        Γενικά απευθύνονται σε εντελώς διαφορετικό κοινό.

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • L
          lap last edited by lap

          Δεν έχω δει ούτε ένα gt line ούτε καν allure. Όλα όσα έχω δει είναι βασική σε leasing οπότε και παλι ανθρώποι που ψάχνουν εργαλείο το αγοράζουν.

          Έχω μια υποψία δε πως πολλά είναι με τον 1,2 75hp.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • fanis75
            fanis75 moderator @stefan147 last edited by

            @stefan147 said in Peugeot 208:

            Το 208 είναι premium μικρό που σε σχεδίαση, τεχνολογία, υλικά, συναρμογή και ποιότητα κατασκευής συγκρίνεται μόνο με το αντίστοιχο Α1 και το Mini.

            Ούτε καν...πέρασε και δεν ακούμπησε την premium κατηγορία. Πάρα πολύ μέτριο αυτοκίνητο για την τιμή του.

            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              stefan147 last edited by

              Εχω εντελώς διαφορετικη άποψη και το χω δουλέψει αρκετά το αμάξι. Σε καλές εκδόσεις και ειδικά gt line είναι φανταστικό. Η τιμή φυσικά είναι υψηλή αλλά πριν 2 χρόνια το έπαιρνες με 24-25Κ όσο δηλ και τον προκάτοχό του.

              Καμία σχέση η εμπειρία χρήσης ενός Τουότα με το αγκομαχητό του αστείου cvt και η άνεση του eat8 πχ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                kkostask last edited by

                Το yaris είναι απλά ανθρωπομεταφορέας. Ίσως πιο αξιόπιστο και με λίγο μεγαλύτερους χώρους, με ποιότητα εσωτερικού επιπέδου jumbo και τίποτα άλλο. Το προηγούμενο που οδήγησα ήταν απλά τριμπούρδελο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • babisstinson
                  babisstinson @lap last edited by

                  @lap said in Peugeot 208:

                  Δεν έχω δει ούτε ένα gt line ούτε καν allure. Όλα όσα έχω δει είναι βασική σε leasing οπότε και παλι ανθρώποι που ψάχνουν εργαλείο το αγοράζουν.

                  Έχω μια υποψία δε πως πολλά είναι με τον 1,2 75hp.

                  Έχω δει αρκετά στον δρόμο, μπλε, κόκκινα και κίτρινα, εντελώς "άλλο" αυτοκίνητο σε αυτές τις εκδόσεις. Πιο όμορφο στην κατηγορία δεν υπάρχει. 🙂
                  Τα leasing είναι σχεδόν όλα 1.5HDi manual 100hp. Αυτό που έχω κι εγώ.

                  2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                  2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dublin @gtsartsal last edited by

                    @gtsartsal said in Peugeot 208:

                    Όσοι αναφέρεστε στο γιαρις και λέτε για κουτί με ρόδες, μάλλον δεν έχετε μπει στο τελευταίο μοντέλο.
                    Εμείς πάντως στην δουλειά έχουμε πεζω 208 του 2017, το προηγούμενο μοντέλο και είναι μετριότατο.

                    Καμία σχέση..η καινούργια Β πλατφόρμα του ομίλου που δίνει Mokka/2008/C4 κάνει τη διαφορά. Το παλιό 208 έχει την παλιά, που μόνο το C3 και C3 Aircross έχουν μείνει με αυτήν στον όμιλο.

                    Από το 3008 και μετά (με 508, το 2008 και 208 της τελευταίας 3ετιας και 308 και πάει λέγοντας πλέον..) η Peugeot έγινε άλλη εταιρία. Πολύ μεγάλο άλμα, και στο λέω με αυτοκίνητα (ακόμη στην κατοχή μου) από Saxo/206.

                    gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • gtsartsal
                      gtsartsal @dublin last edited by

                      @dublin said in Peugeot 208:

                      @gtsartsal said in Peugeot 208:

                      Όσοι αναφέρεστε στο γιαρις και λέτε για κουτί με ρόδες, μάλλον δεν έχετε μπει στο τελευταίο μοντέλο.
                      Εμείς πάντως στην δουλειά έχουμε πεζω 208 του 2017, το προηγούμενο μοντέλο και είναι μετριότατο.

                      Καμία σχέση..η καινούργια Β πλατφόρμα του ομίλου που δίνει Mokka/2008/C4 κάνει τη διαφορά. Το παλιό 208 έχει την παλιά, που μόνο το C3 και C3 Aircross έχουν μείνει με αυτήν στον όμιλο.

                      Από το 3008 και μετά (με 508, το 2008 και 208 της τελευταίας 3ετιας και 308 και πάει λέγοντας πλέον..) η Peugeot έγινε άλλη εταιρία. Πολύ μεγάλο άλμα, και στο λέω με αυτοκίνητα (ακόμη στην κατοχή μου) από Saxo/206.

                      Το ξέρω ότι δεν έχει σχέση η προηγούμενη γενιά με τη νέα.
                      Το ίδιο ισχύει και για το γιαρις.
                      Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι διαφωνώ πολύ με το κουτί με ροδες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dstou last edited by dstou

                        Όσοι κατάλαβαν αμέσως ότι το 208 είναι ανώτερο από το γιώρη, θα ήθελα να μου εξηγήσουν με δικά τους λόγια μερικά πραγματάκια:
                        Ο γιώρης είναι 10εκ. Μικρότερος, αλλά ρίχνει και στ'αυτιά στο άλλο σε χώρους καμπίνας. Επίσης του παραδίδει δωρεάν μαθήματα εργονομίας, ορατότητας, οικονομίας καυσίμου (όχι από το υβρίδιο, αλλά από το απλούν 1.500, το οποίο είναι 10% οικονομικότερο του τούρμπο 208 με τα μόλις 100 ιπποειδή!), αξιοπιστίας, ευελιξίας και κύκλου στροφής εντός πόλης, μακροζωίας, ευκολίας μεταπώλησης, αρχικής τιμής αγοράς, λειτουργίας υβριδικού συγκροτήματος εντός πόλης ή ήρεμης οδήγησης, λειτουργίας χειροκίνητο κιβωτίου.
                        Τυχαία είναι όλα αυτά, ή μήπως συνεπάγονται ευφυέστατης και στοχευμένης σχεδίασης, εύρους επένδυσης και τεχνογνωσίας;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν: το cvt, η πλαστικατζούρα-τενεκεδένια αίσθηση μέσα, η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η σχεδίαση (οκ υποκειμενικό), το brand name-συνώνυμο συνταξιούχου εφοριακού κτλ κτλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Το γιάρις είναι ανθρωπομεταφορέας πόλης...

                            Επρεπε κανονικά να πωλείται μόνο σε κίτρινο χρώμα, ακριβώς όπως τα τρόλει, αλλά θα το μπέρδευαν στην Αθήνα με τις οκτάβιες των ταριφαίων...😊

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              stefan147 last edited by stefan147

                              Το Γιάρις είναι τρομερά βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο όπως αντίστοιχα και το 208. Απλά η βάση του Γιάρις είναι στον πάτο της αυτοκινητιστικής αλυσίδας οπότε για να γίνει αξιόλογη πρόταση (με όρους petrolhead ή έστω με όρους κάποιου που έχει το παραμικρό ενδιαφέρον για αυτοκίνηση) θέλει αρκετά ακόμα για ανταγωνιστεί άλλες προτάσεις. Και αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί είναι στη μέση οι εμμονές των ιαπώνων (cvt ktl).

                              fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                andya3 last edited by

                                Σοβαρά τώρα και χωρίς να τρολάρω.
                                Στα yaris στο δρόμο βλέπω συνέχεια γυναίκες οδηγούς, κυρίως νεαρής ηλικίας και περιστασιακά και ηλικιωμένους. Ναι οκ, δεν είναι οικογενειακό αυτοκίνητο, αλλά μου έχει μείνει η εντύπωση ότι οι άνδρες οδηγοί το αποφεύγουν.
                                Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του, δεν υπονοώ κάτι, ότι βλέπω λέω.

                                Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • storm
                                  storm last edited by

                                  Όταν η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών είναι Yaris είναι φυσιολογικό οι γυναίκες να τα προτιμούν. Όπου μάθουν, εκεί θα κάτσουν...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                    @stefan147 said in Peugeot 208:

                                    Απλά η βάση του Γιάρις είναι στον πάτο της αυτοκινητιστικής αλυσίδας

                                    Ακριβώς το αντίθετο, η νέα πλατφόρμα είναι στην κορυφή, ειδικά σε οδική συμπεριφορά και ποιότητα κύλισης.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      stefan147 last edited by stefan147

                                      Ως "βάση" εννοώ τη διαχρονική του εξέλιξη. Το τωρινό είναι απλά στο μέσο όρο. Πουθενά κορυφή. Τα προηγούμενα ήταν επιεικώς απαράδεκτα με μικρή εξαίρεση το προηγούμενο ντίζελ με το 6αρι κιβώτιο το οποίο σε καλή έκδοση ήταν και σβέλτο και οικονομικό με αμφίβολη αξιοπιστία όμως.

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                        @stefan147 said in Peugeot 208:

                                        Το τωρινό είναι απλά στο μέσο όρο.

                                        Σαν πλατφόρμα και ειδικά πλαίσιο και αναρτήσεις είναι στην κορυφή...άνετα! Μόνο το Φιέστα είναι καλύτερο σε ορισμένους τομείς.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dstou last edited by dstou

                                          Είναι πανεύκολο και αγχολυτικό στην οδήγηση, ακριβώς λόγω του ecvt, όπου αυτό υπάρχει. Επίσης φημίζεται για αξιόπιστο, και οι γυναίκες ΤΡΕΜΟΥΝ, μην τυχόν και μείνουν στον δρόμο.Τέλος, οι γυναίκες συνήθως δεν ενδιαφέρονται για ζμποριές, εδώ που τα λέμε πόσοι είναι αυτοί που ενδιαφέρονται γι' αυτό σε αμάξια 70 - 100 - 120 μουλαριών; αυτό δε σημαίνει ότι δεν κάνει για άντρες, αλλά σου έδωσα 3 σοβαρούς λόγους για την γυναικεία προτίμηση.
                                          Για μένα το λάθος της τουότα είναι ότι τσιγγουνεύτηκε 30 κιλά ηχομόνωση, τα υπόλοιπα τα έχει κάνει καλά για την εμπορική στόχευση του γιώρη, είναι αρκετά δουλεμένο στις λεπτομέρειές του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 @fanis75 last edited by stefan147

                                            @fanis75 said in Peugeot 208:

                                            @stefan147 said in Peugeot 208:

                                            Το τωρινό είναι απλά στο μέσο όρο.

                                            Σαν πλατφόρμα και ειδικά πλαίσιο και αναρτήσεις είναι στην κορυφή...άνετα! Μόνο το Φιέστα είναι καλύτερο σε ορισμένους τομείς.

                                            Και το Clio είναι καλύτερο και το Φιέστα είναι καλύτερο και το Mini είναι καλύτερο και το Ibiza μάλλον (καλά με 1.5tsi και dsg δε συζητάμε καν)...γενικώς υπάρχουν και καλύτερα και χειρότερα οδηγικά. Εξ' ου και ο μέσος όρος.

                                            Όλα αυτά btw έχουν αίσθηση...αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας. Σιχαμένο δημοσιογραφικό κλισέ αλλά γενικά είναι πιο ρομπαστ, ήσυχα, τεχνολογικά εξοπλισμένα με gadgetιες κτλ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 79
                                            • 80
                                            • 63 / 80
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr