-
εγω????
-
Υπάρχει ένα λαϊκό παιδί που κερδαει και στα δύο. Και σε κατανάλωση και σε επιδόσεις.
-
Υφάρχει και αγόραζει 1.5HDi αλλά όλα αυτά που συζητάμε να τα δούμε σε βάθος χρόνου σε σχέση με την αξιοπιστία...
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν.Η γειτονισα μου 5,5 με 6,5 για δαυτο μου δινει. Οχι κι ασχημα σε καθε περιπτωση. Για δαυτα αναφερθηκα πιο πισω.
Τώρα βγαίνει σιγά σιγά η παραμμυθα. Από το για πλάκα 7αρι πέσαμε στα 5,5 αλλά πετάμε και ένα 6,5 αρι έτσι για να μη φανεί η διαφορά.
Ακου σπαϊρους κάποιους που γνωρίζουν το μοτορι αυτό. Το πρώτο νούμερο που είπες είναι η αλήθεια. 5,5 λίτρα είναι η μέση κατανάλωση ενός ιγκνις. 6,5 για να γράψεις θέλεις είτε να κινείσαι με 1η, 2αρα σχέση σε μποτιλιάρισμα για καμία βδομάδα με βάση το 5,5 του μέσου όρου, είτε να κινείσαι με 150 χλμ/ώρα σταθερά για καμια 200 αρια χιλιόμετρα.
Όλα τα άλλα που γράφεις ξέρεις τι είναι, αλλά πουλάς τρελιτσα. Καλή είναι η τρέλα δεν λέω.Αν κινείσαι σε λεωφόρους με χαλαρους ρυθμούς βλέπεις.... για πλάκα κάτω από 5 αρι
Καλημέρα. Παρόλο που συνεχίζεις τα καραγκιοζιλίκια είμαι από τους ανθρώπους που είμαι πάντα έτοιμος να αναθεωρήσω αν έχω πει ή έχω γράψει κάτι τραγικά λάθος. Φυσικά δε το κάνω για σένα μα μόνο για μενα. Εσύ θελω να πω θα συνεχίσεις να ξύνεσαι στην αγκλίτσα του τσοπάνη.
Παραθέτω λοιπόν κείμενο που μπορεί εύκολα να βρει οποιοσδήποτε.
"Με υπομονή και με διάθεση να κινηθείς οικονομικά, το κιβώτιο CVT δεν επιβαρύνει την κατανάλωση παραπάνω από 0,5-1 lt/100 km σε σχέση με το χειροκίνητο, προσθιοκίνητο Ignis, οπότε μπορεί να μείνει γύρω από τα 6,0 lt/100 km. Θέλει όμως αρκετή αυτοσυγκράτηση, αφού αρκεί ένα λίγο νευρικό πόδι για να πιέζεται δυσανάλογα ο κινητήρας και να πλησιάσει η κατανάλωση το «επτά».
......
Τι λέει το DRIVE
Για την καθημερινή χρήση στην αστική ζούγκλα, εύκολα θυσιάζεις λίγη από τη σπιρτάδα του Ignis για την ευκολία οδήγησης και τον ήρεμο χαρακτήρα του CVT.
Τιμή Από €15.900
Τεχνολογία MHEV, κινητήρας βενζίνης 1.197 cc, i4, 16v, 2 ΕΕΚ, πολλαπλός ψεκασμός, μεταβλητός χρονισμός, ηλεκτρικό μοτέρ 3,1 PS, 50 Nm, μπαταρία 10 Αh, κίνηση εμπρός, αυτόματο κιβώτιο CVT
Απόδοση 83 PS/6.000 rpm, 107 Nm/2.800 rpm
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
0-100 km/h 12,4”
Τελική ταχύτητα 155 km/h
Μέση κατανάλωση* 6,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2 97 g/km (WLTP: 124 g/km)
Διαστάσεις 3.700 x 1.690 x 1.605 mm
Χώρος αποσκευών 260 lt
Βάρος 890 kg
Μετρήσεις κατασκευαστή *Μέτρηση DRIVE -
@realzeus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Κάποτε μαλώναμε για 0-100 και γυρολόγια σε αυτό το φόρουμ. Με πιάνει κατάθλιψη όταν ο καυγάς είναι για την κατανάλωση...
Θα πρέπει Αλέξανδρε να ηταν πολύ παλιά γιατί από όσο θυμαμαι από το 14 και μετά που μπήκα στο φορουμ οι περισσότεροι για καταναλώσεις γράφουν και για multi media.
-
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν.Πάρτης Γιάρις υβρίδιο να είναι στο 3!! Και να έχει και όμορφο αμάξι.
-
Με 155 τελική πόσο να κάψει βρε παιδιά...
Από την άλλη διαβάζω τους κατόχους των καταβοθρών Τουσόν-Σπόρτατζ, πόσο ευτυχισμένοι είναι και ότι έχουν το καλύτερο αμάξι...
Μου θυμίζει τους κατόχους των Κούγκα της προηγούμενης γενιάς που τα είχαν βγάλει φτηνά οι φορνταίοι και έλεγαν ότι έκαναν το ντίλ του αιώνα, μέχρι που διαπίστωσαν πόσο έκαιγε η αμαξάρα...
Ακόμα παλιότερα είχαμε ανάλογους λάτρεις του ινσίνια με τα 180 και 230 αλόγατα
-
@fanis75 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Περι μαιλντ ιγκνις.
Ναι ρε ασχημο ειναι.
Αλλα η λογιστρια μου που μενει αργυρουπολη και καθε μερα περιστερι στη κινηση, δηλωνει σωσμενη με 4 λιτρα αντι για 6.5 του γιαρι ντηζελ που της ειχα πριν.Πάρτης Γιάρις υβρίδιο να είναι στο 3!! Και να έχει και όμορφο αμάξι.
στο πρώτο σκέλος συμφωνώ
-
@groover1972 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Φίλε spi, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα. Ως κάτοχος mild hybrid, μπορώ άνετα να αντικρουσω τα παραπάνω. Ο φίλος σου εκτός Αθηνών με πολλά χιλιόμετρα που και πως κάνει 7 lt/100; θα ήθελα πολύ να μάθω.
Επίσης κάνω ταξίδι 3ωρο με αναβάσεις σε 3 βουνά και ευθείες και προσπεράσεις σε ανηφορικούς δρόμους και όχι μόνο κατανάλωση αυξημένη δεν είχα αλλά είχα ένα πολύ ξεκούραστο ταξίδι με φορτωμένο αυτοκίνητο και με οικογένεια και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Και στο λέω ξεκάθαρα σαν κάτοχος. Το mild μπορεί να φαντάζει σε κάποιους ως μη ωφέλιμο η μη πραγματικά hybrid, αλλά μπορώ να σας πω ότι υπάρχει, βοηθάει, δουλεύει και δεν το καταλαβαίνεις καν. Μπορεί να μην κάνει σαν σκούπα, αλλά υπάρχει.
Καλημέρα φίλε groover1972,
Δε μπαίνω στα παπούτσια του άλλου πως οδηγεί. Είμαι μάλιστα από τους σχετικά ήρεμους οδηγούς και με τις καταναλώσεις πάντα στο κάτω μέρος από τον μέσο όρο. Πάντως διαβάζοντας κάποια άρθρα μετά από κάποιες αψιμαχίες που έλαβα μέρος εδώ βλέπω πως δεν είναι δύσκολο για αυτό το μικρό αμαξάκι να ανέβουν οι καταναλώσεις αν ο οδηγός δεν δείξει αυτοσυγκράτηση.
Ας φέρω το παράδειγμα του ντάστερ που έχω από το 14. Εχω διαβάσει από ιδιοκτήτες εντός του φόρουμ του ντάστερ για μέσες στο ντίζελ στα 6,5. Προσωπικά δεν έφτασα ποτέ ούτε καν το 5,9. Από 4,8 έως 5,5 έπαιζα πάντα. Αυτά που έδινε δηλαδή ο κατασκευαστής.
Ο οδηγός θέλω να πω είναι ακόμη σημαντικός παράγοντας όχι μόνο για το θέμα κατανάλωσης αλλά και για την αξιοπιστία και λειτουργικότητα του αυτοκινήτου. -
Άλλη μια φορά μας εντυπωσιάζει ο Σπύρος. Έχει πάρει εργολαβία από τον φίλο μας τον Αντυα στην σιγουριά περί αυτοκινητιστικων και μη δηλώσεων.
Πρώτα από όλα είναι αυτόματο, και cvt. Κάτι που δεν το ανέφερες. Σε κάθε ποστ αλλάζεις τα δεδομένα των δηλώσεων σου. Αυτό όντως ανεβάζει την κατανάλωση συγκριτικά με το χειροκίνητο κατά δευτερον είναι καταναλώσεις ΔΟΚΙΜΗΣ....Αυτό σημαίνει πως στο ανακοινωθέν της κατανάλωσης δοκιμής περιλαμβάνει μέσα και δοκιμές για τις επιδόσεις του αυτοκινήτου, το λεγόμενο 0-400, την οδήγηση του μεχρι την τελική του, την οδήγηση σε έντονο ρυθμο για να δουν τις αντιδράσεις του κτλ . Και παρόλο αυτά γράφει 6αρια.
Στην πράξη σε μια κυρία που θα το μετακινεί για να πάει στην δουλειά της και στο σουπερμάρκετ θα είναι ακόμα πιο κάτω.
Γενικά είναι ένα θέμα αυτό με τις δοκιμές και τις καταναλώσεις που δηλώνουν το έχω γράψει και παλιότερα. Μπερδεύει τον κόσμο. Σε εμένα έγραφαν κάτι για 6,2. Μιλάμε για να γράψεις μέσο ορο 6,2 πρέπει να πηγαίνεις με τελικές όλη μέρα, είτε να κάνεις 0-400 σε κάθε μεγάλη ευθεία είτε να πέσω σε μποτιλιάρισμα σταματα ξεκίνα για πολλά δεκάδες χιλιόμετρα.
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Στην πράξη σε μια κυρία που θα το μετακινεί για να πάει στην δουλειά της και στο σουπερμάρκετ θα είναι ακόμα πιο κάτω.
Σε κυρίες έχουν χαμηλότερες καταναλώσεις?
αν φοραει τακουνια πάει πιο κάτω?
-
Είμαι τζέντλεμαν εγώ. Δεν μου φταίει κάτι η γυναίκα για αυτά που γράφει ο σπαϊρους
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Είμαι τζέντλεμαν εγώ. Δεν μου φταίει κάτι η γυναίκα για αυτά που γράφει ο σπαϊρους
και γω . δεν μπαίνω στην διαμάχη σας, βαριέμαι
πάντως και η δικιά μου στην κατανάλωση με κερδίζει η αλήθεια είναι. έχω βαρι πόδι.
Αν όμως ΘΕΛΩ (που δεν θέλω) να οδηγήσω οικονομικά πραγματικα τα καταφέρνω εξαιρετικά
Ευτυχως δεν μου χρειάζεται να οδηγώ έτσι γιατι βαριέμαι αφόρητα
-
Δεν θέλεις, μπαίνεις όμως. Που και να ήθελες δηλαδή;
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Δεν θέλεις, μπαίνεις όμως. Που και να ήθελες δηλαδή;
Δεν μπήκα καθόλου. Το σχολιο μου ήταν για σένα για να γελάσουμε. είμαι αστειάτορας
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@groover1972 said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Φίλε spi, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω κάθετα. Ως κάτοχος mild hybrid, μπορώ άνετα να αντικρουσω τα παραπάνω. Ο φίλος σου εκτός Αθηνών με πολλά χιλιόμετρα που και πως κάνει 7 lt/100; θα ήθελα πολύ να μάθω.
Επίσης κάνω ταξίδι 3ωρο με αναβάσεις σε 3 βουνά και ευθείες και προσπεράσεις σε ανηφορικούς δρόμους και όχι μόνο κατανάλωση αυξημένη δεν είχα αλλά είχα ένα πολύ ξεκούραστο ταξίδι με φορτωμένο αυτοκίνητο και με οικογένεια και γεμάτο πορτ μπαγκαζ. Και στο λέω ξεκάθαρα σαν κάτοχος. Το mild μπορεί να φαντάζει σε κάποιους ως μη ωφέλιμο η μη πραγματικά hybrid, αλλά μπορώ να σας πω ότι υπάρχει, βοηθάει, δουλεύει και δεν το καταλαβαίνεις καν. Μπορεί να μην κάνει σαν σκούπα, αλλά υπάρχει.
Καλημέρα φίλε groover1972,
Δε μπαίνω στα παπούτσια του άλλου πως οδηγεί. Είμαι μάλιστα από τους σχετικά ήρεμους οδηγούς και με τις καταναλώσεις πάντα στο κάτω μέρος από τον μέσο όρο. Πάντως διαβάζοντας κάποια άρθρα μετά από κάποιες αψιμαχίες που έλαβα μέρος εδώ βλέπω πως δεν είναι δύσκολο για αυτό το μικρό αμαξάκι να ανέβουν οι καταναλώσεις αν ο οδηγός δεν δείξει αυτοσυγκράτηση.
Ας φέρω το παράδειγμα του ντάστερ που έχω από το 14. Εχω διαβάσει από ιδιοκτήτες εντός του φόρουμ του ντάστερ για μέσες στο ντίζελ στα 6,5. Προσωπικά δεν έφτασα ποτέ ούτε καν το 5,9. Από 4,8 έως 5,5 έπαιζα πάντα. Αυτά που έδινε δηλαδή ο κατασκευαστής.
> Ο οδηγός θέλω να πω είναι ακόμη σημαντικός παράγοντας όχι μόνο για το θέμα κατανάλωσης αλλά και για την αξιοπιστία και λειτουργικότητα του αυτοκινήτου.Καλημέρα spi. Συμφωνούμε.
-
Για να μαθαίνει ο σπαϊρους και να τα λέει άλλου με ύφος.
Για κάποιον λόγο τα μικρά Σουζούκι κλειδώνουν εύκολα στο 5,5 ακομα και αν τα πιέσεις σε λογικά πλαίσια. Δεν ανεβάζουν κατανάλωση όσο φαντάζεται ότι συμβαίνει με αλλά βενζίνης. Θυμίζουν πολύ diesel σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά με στρωτή οδήγηση γράφουν κάτω από 5αρια
-
Αφηστε τη λογιστρια μου ησυχη...
Είπαμε, το φευ του μπαμπα είναι το καλύτερο
Και μετα να παιξουμε αμπαριζα -
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Για να μαθαίνει ο σπαϊρους και να τα λέει άλλου με ύφος.
Για κάποιον λόγο τα μικρά Σουζούκι κλειδώνουν εύκολα στο 5,5 ακομα και αν τα πιέσεις σε λογικά πλαίσια. Δεν ανεβάζουν κατανάλωση όσο φαντάζεται ότι συμβαίνει με αλλά βενζίνης. Θυμίζουν πολύ diesel σε αυτόν τον τομέα. Φυσικά με στρωτή οδήγηση γράφουν κάτω από 5αρια
Συγνώμη βρε κακομοίρη αλλά τι αερολογίες είναι αυτες που λες? Εχεις τρελαθεί να παραφράζεις και να βλέπεις τα πράγματα όπως θα θελες εσύ. Εχουμε βρει κοινό τόπο ακόμη και με ιδιοκτήτες για το τι λέμε και γράφουμε και εσύ εκεί την παραμύθα σου. Μόνο και μόνο για να κανεις εμπλοκή. Αίντε καημενε κανε μια βουτια στη μπανιερα σου. Μόλις βγήκα από τη θαλασσα και διαβασα τις κοτσάνες σου.
-
Λοιπόν, πάρτε τα φεβ σας, τα yaris/ignis σας και σε άλλη παραλία!
Αλλιώς βρείτε κανένα αμαξάκι να πάρουμε.
Προσιτό SUV made in Japan;