-
Βασικα περιμενε να ερθει το χοντα του πανορμους να παρεις το σουξου του. Σε υπεραψογη κατασταση, με τον καλο κινητηρα. Καπου 20000km
-
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Βασικα περιμενε να ερθει το χοντα του πανορμους να παρεις το σουξου του. Σε υπεραψογη κατασταση, με τον καλο κινητηρα. Καπου 20000km
Δεν κατάλαβα τίποτα!
-
@xenos said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Βασικα περιμενε να ερθει το χοντα του πανορμους να παρεις το σουξου του. Σε υπεραψογη κατασταση, με τον καλο κινητηρα. Καπου 20000km
Δεν κατάλαβα τίποτα!
Μετάφραση:
Περίμενε να έρθει το Honda HRV (καινούργιο) που έχει παραγγείλει ο εκλεκτός συμφορουμίτης panormus72...
Έτσι θα μπορέσει να πουλήσει το Suzuki Scross 1.4 με τα 140 άλογα, σε άριστη κατάσταση...
-
@nickthetrib said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@gatoz said in Προσιτό SUV made in Japan;:
#kanena
Vitara !!!
Αλλά χάνει σε χώρουςScross χάνεις από ομορφιά, κερδίζεις σε όλα τα άλλα!
-
Διάβασα το τεστ του ντράιβ για το Σπόρτατζ των 150 αλόγατων..
Μέση κατανάλωση λέει 9,5 λίτρα.
Εχοντας συμβιώσει με ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009, με κινητήρα που ήταν τεχνολογίας του 1995 και με καταναλώσεις ανάλογες με αυτό του 2022, αλλά μόνο αν είχες πάνω από 60 % πόλη, αλλιώς ήσουν εύκολα στα 8,5 λίτρα και με 143 άλογα και λίγο λιγότερη ροπή, απορώ πως θεωρούμε σύγχρονο ένα βενζινοκίνητο που καίει τόσο πολύ 25 χρόνια μετά και μάλιστα και με ηλεκτροκινητήρα.
Απαράδεκτο το αμάξι για τέτοιες καταναλώσεις.
Αντίθετα το αυτόματο 3 αιρκρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη δεν πέρναγε τα 8-8,5 λίτρα σε μποτιλιάρισμα.
Πόσο πιο πολύ να καίει το αντίστοιχο 5 αιρκρος και τα αδέλφια του και δη σε χειροκίνητο για να έχουμε την σύγκριση με το Κια.
-
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
κρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη
Και εγώ δεν πιστεύω ότι όλα αυτά τα 1.2/1.3άρια δεν καίνε τίποτα.
Συνάδελφος με 2019 QQ 1.2T μου λέει στο χαλαρό εθνική (κιόλας!) 120-130 καίει για πλάκα 8.5-9λτ. Το οποίο μου φαίνεται και λογικό δλδ.
Φίλος με karoq 1.6d, στα ίδια χλμ μου λέει 5 με 5.5.
Δλδ, qq 1.2T: 92 = 18e/100km και karoq 1.6d: 5.51.75 = 9.7e/100km χοντρικά. -
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Διάβασα το τεστ του ντράιβ για το Σπόρτατζ των 150 αλόγατων..
Μέση κατανάλωση λέει 9,5 λίτρα.
Εχοντας συμβιώσει με ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009, με κινητήρα που ήταν τεχνολογίας του 1995 και με καταναλώσεις ανάλογες με αυτό του 2022, αλλά μόνο αν είχες πάνω από 60 % πόλη, αλλιώς ήσουν εύκολα στα 8,5 λίτρα και με 143 άλογα και λίγο λιγότερη ροπή, απορώ πως θεωρούμε σύγχρονο ένα βενζινοκίνητο που καίει τόσο πολύ 25 χρόνια μετά και μάλιστα και με ηλεκτροκινητήρα.
Απαράδεκτο το αμάξι για τέτοιες καταναλώσεις.
Αντίθετα το αυτόματο 3 αιρκρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη δεν πέρναγε τα 8-8,5 λίτρα σε μποτιλιάρισμα.
Πόσο πιο πολύ να καίει το αντίστοιχο 5 αιρκρος και τα αδέλφια του και δη σε χειροκίνητο για να έχουμε την σύγκριση με το Κια.
Συμφωνοι δεν είναι ότι καλύτερο σε κατανάλωση.
Αλλά είναι λάθος να συγκρίνεις με μικρότερη κατηγορία όπως το 3 aircross.
είναι μεγαλύτερη κατηγορία και αρκετά περισσότερα κιλά και SUV ψηλό τετραγωνισμένο σχήμα (κακή αεροδυναμική) σε σχέση με ενα 2λιτρο hatch του 2009 πους που υποπτεύομαι ότι θα έκαιγε ακόμα παραπάνω. Δυσκολο μου φαίνεται το 9,5
εχει όμως άλλες αρετές πολλές. είναι ένα συγχρονο αμάξι με όλες τις ευκολίες ευρύχωρο και ευχάριστο στην οδήγηση
-
@criuser said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Διάβασα το τεστ του ντράιβ για το Σπόρτατζ των 150 αλόγατων..
Μέση κατανάλωση λέει 9,5 λίτρα.
Εχοντας συμβιώσει με ατμοσφαιρικό δίλιτρο του 2009, με κινητήρα που ήταν τεχνολογίας του 1995 και με καταναλώσεις ανάλογες με αυτό του 2022, αλλά μόνο αν είχες πάνω από 60 % πόλη, αλλιώς ήσουν εύκολα στα 8,5 λίτρα και με 143 άλογα και λίγο λιγότερη ροπή, απορώ πως θεωρούμε σύγχρονο ένα βενζινοκίνητο που καίει τόσο πολύ 25 χρόνια μετά και μάλιστα και με ηλεκτροκινητήρα.
Απαράδεκτο το αμάξι για τέτοιες καταναλώσεις.
Αντίθετα το αυτόματο 3 αιρκρος που είχα με τα 110 άλογα και τις 6 ταχύτητες, είχε μέση κατανάλωση κάτω από 8 λίτρα, με λογική οδήγηση κάτω από 7,5 αφού στην πόλη δεν πέρναγε τα 8-8,5 λίτρα σε μποτιλιάρισμα.
Πόσο πιο πολύ να καίει το αντίστοιχο 5 αιρκρος και τα αδέλφια του και δη σε χειροκίνητο για να έχουμε την σύγκριση με το Κια.
Μου έκανε και εμένα εντύπωση η αναφορά για 10+ λίτρων/100 στο προηγούμενο μοντέλο και μάλιστα σε diesel , από γνωστό μου.
Το κυνηγούσε, είναι η αλήθεια, αλλά δεν παύει σαν νούμερο να είναι υπερβολικό .
Κάτι "παίζει" με την διαχείριση καυσίμου που κάνουν οι κορεάτες. -
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες. -
Να συμπληρώσω εδώ πως τα τελευταία 10000 χλμ τα έχω κάνει με 7 μέση και με μέση 45 χλμ/ωρα σε μεικτή χρήση.
-
Ένα phev, λειτουργεί σαν κανονικό υβριδικό και μάλιστα με μεγαλη μπαταρία.
Μάλιστα ενδέχεται να έχει μεγαλύτερο μοτέρ φόρτισης της μπαταρίας συγκριτικά με απλό υβριδικό και γενικά έχει μεγαλύτερο ηλ μοτέρ.Τέλος τα άλογα που δίνουν αθροιστικά ούτε στα όνειρα τους δεν θα τα έβλεπε κανένα άλλο κάρο
Ειλικρινά σε αυτό το forum, λέμε ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Μιλάς Σπύρο για μια παντόφλα με 163 άλογα που γράφει 6 λίτρα χοντρικά συγκριτικά με μια φάλαινα μεγαλύτερης κατηγορίας 300 αλόγων που καταναλώνει σχεδόν τα ίδια.
Τα πολλά λίτρα που ακούς είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις που η παντόφλα δεν μπορεί ούτε να ονειρευτεί.
Δηλαδή μεθυσμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Ένα phev, λειτουργεί σαν κανονικό υβριδικό και μάλιστα με μεγαλη μπαταρία.
Μάλιστα ενδέχεται να έχει μεγαλύτερο μοτέρ φόρτισης της μπαταρίας συγκριτικά με απλό υβριδικό και γενικά έχει μεγαλύτερο ηλ μοτέρ.Τέλος τα άλογα που δίνουν αθροιστικά ούτε στα όνειρα τους δεν θα τα έβλεπε κανένα άλλο κάρο
Ειλικρινά σε αυτό το forum, λέμε ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Μιλάς Σπύρο για μια παντόφλα με 163 άλογα που γράφει 6 λίτρα χοντρικά συγκριτικά με μια φάλαινα μεγαλύτερης κατηγορίας 300 αλόγων που καταναλώνει σχεδόν τα ίδια.
Τα πολλά λίτρα που ακούς είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις που η παντόφλα δεν μπορεί ούτε να ονειρευτεί.
Δηλαδή μεθυσμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει
Κάτι μπερδεψες σε αυτά που διάβασες λαπ.
Δεν αναφέρθηκε πουθενά για phev.
Η σύγκριση έγινε για το κια των 150 αλόγων. -
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Ολα είναι γιατι ακριβώς χρήση το θες το αμάξι
τα ηπια υβριδικά οχήματα έχουν μηδενικό lag στο start/stop και υποβοηθούν καλά τον κινητήρα σε ρεπρίζ. Βοηθάνε να πέσουν οι ρύποι (γιαυτο βγήκαν) και να έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην κατανάλωση βοηθάνε μηδενικα ως ελάχιστα
τα plug in είναι φανταστικά αν κάνεις καθημερινά λίγα χιλιόμετρα για την δουλειά και πολύ σπάνια ταξίδια. Μεσα στην πόλη για λίγα χιλιόμετρα λειτουργούν ως αμιγώς ηλεκτρικά. Στο ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις απλά κουβαλάς περισσότερο βάρος και χειρότερη κατανάλωση. Αλλά αν είναι για 2 ταξίδια το χρόνο και όλες οι άλλες διαδρομές μικρές μες στην πολη μια χαρά σούπερ είναι. Απλά πολύ ακριβα. Αν είναι leasing είναι ότι καλύτερο.
-
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Ολα είναι γιατι ακριβώς χρήση το θες το αμάξι
τα ηπια υβριδικά οχήματα έχουν μηδενικό lag στο start/stop και υποβοηθούν καλά τον κινητήρα σε ρεπρίζ. Βοηθάνε να πέσουν οι ρύποι (γιαυτο βγήκαν) και να έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην κατανάλωση βοηθάνε μηδενικα ως ελάχιστα
τα plug in είναι φανταστικά αν κάνεις καθημερινά λίγα χιλιόμετρα για την δουλειά και πολύ σπάνια ταξίδια. Μεσα στην πόλη για λίγα χιλιόμετρα λειτουργούν ως αμιγώς ηλεκτρικά. Στο ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις απλά κουβαλάς περισσότερο βάρος και χειρότερη κατανάλωση. Αλλά αν είναι για 2 ταξίδια το χρόνο και όλες οι άλλες διαδρομές μικρές μες στην πολη μια χαρά σούπερ είναι. Απλά πολύ ακριβα. Αν είναι leasing είναι ότι καλύτερο.
Φυσικα συμφωνουμε. Αυτο εγραψα κι εγω. Για μεσα στην πολη μονο υπαρχει πλεονεκτημα. Σε μεγαλες διαδρομες, ταξιδια το πλεονεκτημα γινεται απλο βαρος.
-
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Ένα phev, λειτουργεί σαν κανονικό υβριδικό και μάλιστα με μεγαλη μπαταρία.
Μάλιστα ενδέχεται να έχει μεγαλύτερο μοτέρ φόρτισης της μπαταρίας συγκριτικά με απλό υβριδικό και γενικά έχει μεγαλύτερο ηλ μοτέρ.Τέλος τα άλογα που δίνουν αθροιστικά ούτε στα όνειρα τους δεν θα τα έβλεπε κανένα άλλο κάρο
Ειλικρινά σε αυτό το forum, λέμε ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Μιλάς Σπύρο για μια παντόφλα με 163 άλογα που γράφει 6 λίτρα χοντρικά συγκριτικά με μια φάλαινα μεγαλύτερης κατηγορίας 300 αλόγων που καταναλώνει σχεδόν τα ίδια.
Τα πολλά λίτρα που ακούς είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις που η παντόφλα δεν μπορεί ούτε να ονειρευτεί.
Δηλαδή μεθυσμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει
Σου συμβαινει κατι? Καθυστερησε καποιο επιδομα μηπως?
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@cirus said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Το όφελος των φεβ είναι μόνο για μικρές διαδρομές με φορτισμένη μπαταρία. Σε ταξίδι όταν αυτή αδειάσει, το όχημα καλείται να μεταφέρει το βάρος της + το βάρος του ηλεκτροκινητήρα. Στην καλύτερη το όχημα δηλαδή μεταφέρει περισσότερο άχρηστο βάρος. Τότε είναι που η κατανάλωση αυξάνει και καταλαβαίνεις πως η καθαρή τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου πάει περίπατο. Τα ήπια υβριδικά είναι ψιλο - απάτη όταν πρόκειται για διαδρομές ουσίας.
Μου έλεγε φίλος με ιγκνις ήπια υβριδικό που χρησιμοποιεί και εκτός Αθήνας για πολλά χλμ, το 7άρι για πλάκα ανά 100/χλμ. Εγώ βέβαια με την GLA θα πιάσω αυτό το 7άρι σε ανοικτό δρόμο με τον θερμικό 1300 των 163 ίππων μόνο αν παίζω σταθερά με ταχύτητες άνω των 140... Με ταχύτητες έως και 130 στην ΕΟ είμαι γύρω στο 5,5. Μέσα στην πόλη έχω 7 με μέση 35 - 38 χλμ/ώρα . Ακούω για τα 9,5 λοιπόν και γελώ. Όχι με τους φίλους μου αλλά με το ανόητο προμόσιον μιας τεχνολογίας που για μένα μετρά μέρες.Ολα είναι γιατι ακριβώς χρήση το θες το αμάξι
τα ηπια υβριδικά οχήματα έχουν μηδενικό lag στο start/stop και υποβοηθούν καλά τον κινητήρα σε ρεπρίζ. Βοηθάνε να πέσουν οι ρύποι (γιαυτο βγήκαν) και να έχεις μηδενικά τέλη κυκλοφορίας. Στην κατανάλωση βοηθάνε μηδενικα ως ελάχιστα
τα plug in είναι φανταστικά αν κάνεις καθημερινά λίγα χιλιόμετρα για την δουλειά και πολύ σπάνια ταξίδια. Μεσα στην πόλη για λίγα χιλιόμετρα λειτουργούν ως αμιγώς ηλεκτρικά. Στο ταξίδι δεν χρειάζεται να φορτίσεις απλά κουβαλάς περισσότερο βάρος και χειρότερη κατανάλωση. Αλλά αν είναι για 2 ταξίδια το χρόνο και όλες οι άλλες διαδρομές μικρές μες στην πολη μια χαρά σούπερ είναι. Απλά πολύ ακριβα. Αν είναι leasing είναι ότι καλύτερο.
Φυσικα συμφωνουμε. Αυτο εγραψα κι εγω. Για μεσα στην πολη μονο υπαρχει πλεονεκτημα. Σε μεγαλες διαδρομες, ταξιδια το πλεονεκτημα γινεται απλο βαρος.
Ναι αλλά αν η κύρια χρήση είναι στην πολη μέσα και με ελάχιστα ταξίδια, το μειονέκτημα στα ταξίδια εξανεμίζεται και είναι μια σπουδαια λύση για αυτόν που το χρησιμοποιεί έτσι. Μονο μειονέκτημα το τεράστιο κόστος που αν είναι leasing και αυτό παύει να υπάρχει σαν μείον. Δεν είναι τυχαίο ότι σε leasing κάνουν θραύση.
-
Μα φυσικα και παλι συμφωνω. Ομως ενα οχημα ανω των 4,3 μετρων εγω το χρησιμοποιω για μεγαλες διαδρομες. Οχι για πλατεια Κολιατσου - Συνταγμα. Εκει οντως ενα ιγκνις, γιαρις κλπ ειναι μια χαρα. Ηπια υβριδικα, υβριδικα ή οτι αλλο.
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Μα φυσικα και παλι συμφωνω. Ομως ενα οχημα ανω των 4,3 μετρων εγω το χρησιμοποιω για μεγαλες διαδρομες. Οχι για πλατεια Κολιατσου - Συνταγμα. Εκει οντως ενα ιγκνις, γιαρις κλπ ειναι μια χαρα. Ηπια υβριδικα, υβριδικα ή οτι αλλο.
και γω αυτής της γνωμης είμαι
αλλά όμως αν μου έδινε η δουλειά μου plug in υβριδικό leasing θα το έπερνα με ευχαρίστηση όπως φανταζομαι και συ.
να το αγόραζα? οχι με τίποτα.
θα προτιμούσα να αγοράσω 2ο μικρό ηλεκτρικό σκέτο (fiat 500e) και να είχα το δικό μου puma για ταξίδια
αλλά τα γ@μημένα είναι πολύ ακριβα ακόμα και έτσι προς το παρόν συμβιβάστηκα με ενα μεταχειρισμένο diesel μικρούλη ford ka για αυτή την δουλειά. στο μέλλον φαντάζομαι θα αποκτήσω κάτι παρόμοιο. αλλά να είναι συμφέρον. Το να δώσω ενα τεραστιο ποσό που δεν θα γίνει απόσβεση για να λέω ότι έχω ηλεκτρικό δεν το κάνω
-
@spi_duster said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Ένα phev, λειτουργεί σαν κανονικό υβριδικό και μάλιστα με μεγαλη μπαταρία.
Μάλιστα ενδέχεται να έχει μεγαλύτερο μοτέρ φόρτισης της μπαταρίας συγκριτικά με απλό υβριδικό και γενικά έχει μεγαλύτερο ηλ μοτέρ.Τέλος τα άλογα που δίνουν αθροιστικά ούτε στα όνειρα τους δεν θα τα έβλεπε κανένα άλλο κάρο
Ειλικρινά σε αυτό το forum, λέμε ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Μιλάς Σπύρο για μια παντόφλα με 163 άλογα που γράφει 6 λίτρα χοντρικά συγκριτικά με μια φάλαινα μεγαλύτερης κατηγορίας 300 αλόγων που καταναλώνει σχεδόν τα ίδια.
Τα πολλά λίτρα που ακούς είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις που η παντόφλα δεν μπορεί ούτε να ονειρευτεί.
Δηλαδή μεθυσμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει
Σου συμβαινει κατι? Καθυστερησε καποιο επιδομα μηπως?
Όχι εντάξει έβαλα ξανά βενζίνη,το πλήρωσα το επίδομα στους απανταχού wanabe .
-
@gtsartsal said in Προσιτό SUV made in Japan;:
@lap said in Προσιτό SUV made in Japan;:
Ένα phev, λειτουργεί σαν κανονικό υβριδικό και μάλιστα με μεγαλη μπαταρία.
Μάλιστα ενδέχεται να έχει μεγαλύτερο μοτέρ φόρτισης της μπαταρίας συγκριτικά με απλό υβριδικό και γενικά έχει μεγαλύτερο ηλ μοτέρ.Τέλος τα άλογα που δίνουν αθροιστικά ούτε στα όνειρα τους δεν θα τα έβλεπε κανένα άλλο κάρο
Ειλικρινά σε αυτό το forum, λέμε ξανά και ξανά και ξανά τα ίδια.
Μιλάς Σπύρο για μια παντόφλα με 163 άλογα που γράφει 6 λίτρα χοντρικά συγκριτικά με μια φάλαινα μεγαλύτερης κατηγορίας 300 αλόγων που καταναλώνει σχεδόν τα ίδια.
Τα πολλά λίτρα που ακούς είναι με ταχύτητες και επιταχύνσεις που η παντόφλα δεν μπορεί ούτε να ονειρευτεί.
Δηλαδή μεθυσμένος πρέπει να είναι κάποιος για να μην καταλαβαίνει
Κάτι μπερδεψες σε αυτά που διάβασες λαπ.
Δεν αναφέρθηκε πουθενά για phev.
Η σύγκριση έγινε για το κια των 150 αλόγων.Ακριβως πάνω από την απάντηση μου υπήρχε μεγάλη σοφιστια με γνώσεις.
Ακόμα να μου πεις μαθαίνουμε την διαφορά του euro 5 (με αλλαγές λαδιών και καλή συντήρηση) με το euro 6, στα πιο σύνθετα των phev θα κολλήσουμε;Πιο πριν μαθαίναμε ελληνική γραμματεία
Προσιτό SUV made in Japan;