-
Τι γνώμη έχετε για το t-roc με τον 2λιτρο πετρελαιοκίνητο κινητήρα?
Διάβασα σε άλλο νήμα εδώ ότι ο συγκεκριμενος κινητήρας είναι καλός και οικονομικός.
Επίσης λένε ότι μάλλον θα καταργηθεί και ο φόρος πολυτελείας.
Σε δύο αντιπροσωπείες που ρώτησα με απέτρεψαν λέγοντας ότι θα έχει μηδενική μεταπολιτική αξία και ότι τα πετρέλαια βγάζουν ζημιές.
Κάνω 22 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσο όρο τον χρόνο τα τελευταία 10 χρόνια.φίλε δεν ξέρω το αν το troc είναι καλο ας στο πουνε άλλοι που το έχουν.
με 22000 χλμ που κάνεις, αν τα κάνεις εκτος πόλεων κυρίως το diesel είναι μονοδρομος!!!!!
άσε τον κάθε άσχετο πωλητή να λέει βλακείες. στα τόσα χιλιάδες χιλιομετρα η μεταπωλητική αξία έτσι και αλιώς μηδαμινή θα είναι όμως....
η βενζινη δεν αντέχει τόσα χιλιομετρα όσο το πετρέλαιο και θα είναι και πολύ πιο οικονομικο.
Τα Hybrid βενζίνη είναι καλύτερα αν τα χιλιόμετρα γίνονται κυρίως μέσα στην πολη σε κίνηση
Τα ηλεκρικά είναι ακριβά παιχνίδια για αυτούς που μπορούν. προς το παρόν τουλάχιστον. Στο μέλλον θα αλλάξει αυτό αλλά μιλάω για το παρόν.
-
Τι γνώμη έχετε για το t-roc με τον 2λιτρο πετρελαιοκίνητο κινητήρα?
Διάβασα σε άλλο νήμα εδώ ότι ο συγκεκριμενος κινητήρας είναι καλός και οικονομικός.
Επίσης λένε ότι μάλλον θα καταργηθεί και ο φόρος πολυτελείας.
Σε δύο αντιπροσωπείες που ρώτησα με απέτρεψαν λέγοντας ότι θα έχει μηδενική μεταπολιτική αξία και ότι τα πετρέλαια βγάζουν ζημιές.
Κάνω 22 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσο όρο τον χρόνο τα τελευταία 10 χρόνια.φίλε δεν ξέρω το αν το troc είναι καλο ας στο πουνε άλλοι που το έχουν.
με 22000 χλμ που κάνεις, αν τα κάνεις εκτος πόλεων κυρίως το diesel είναι μονοδρομος!!!!!
άσε τον κάθε άσχετο πωλητή να λέει βλακείες. στα τόσα χιλιάδες χιλιομετρα η μεταπωλητική αξία έτσι και αλιώς μηδαμινή θα είναι όμως....
η βενζινη δεν αντέχει τόσα χιλιομετρα όσο το πετρέλαιο και θα είναι και πολύ πιο οικονομικο.
Τα Hybrid βενζίνη είναι καλύτερα αν τα χιλιόμετρα γίνονται κυρίως μέσα στην πολη σε κίνηση
Τα ηλεκρικά είναι ακριβά παιχνίδια για αυτούς που μπορούν. προς το παρόν τουλάχιστον. Στο μέλλον θα αλλάξει αυτό αλλά μιλάω για το παρόν.
Ναι εκτός πόλεως τα κάνω κυρίως.
70% εκτός πιστεύω.
Οπότε πάω για πετρέλαιο πιστεύω και εγώ.
Οι τιμές σε πετρέλαιο αυτόματο έχουν ξεφύγει σε stellantis.
To C4 πχ νομίζω πήγε πάνω από 30(32 είδα?) όταν πέρυσι έκανε 25000. Το 2008 35 χιλιάρικα πήγε σχεδόν(απίστευτο).Οπότε ίσως το troc το δίλιτρο πετρέλαιο είναι μια επιλογή?
Τι λες για τον συγκεκριμένο κινητήρα?Για τα υβριδικά που λες αν θες δες έγραψα στο νήμα οδήγησα την εμπειρία μου απο test drive που δεν ήταν καλή.
Πολύ μουγκριτό χωρίς λόγο(επιτάχυνση).
Δεν ξέρω αν τα καινουρια toyota το διορθώσουν αυτό -
@anergos13 said in VW T-Roc:
Εχοντας το αυτοκινητο εδω και ενα μηνα (1.5 manual Style) μπορω να μεταφερω ενα δυο διαπιστωσεις μεμονωμένα αλλα και σε σχεση με το puma που ειχα.
Εαν καποιος θελει ενα “χαλαρο” και “μαλακο” αυτοκινητο με οικογενειακο προσανατολισμο με αποθεμα ισχυος και suv προσανατολισμο το t roc ειναι για εσας.
Απ την αλλη οποιος ειναι προσανατολισμενος σε πιο σπορτιφ οδηγηση σε ενα πιο “σκληρο” αυτοκινητο με crossover χαρακτηρα τοτε βουρ για puma.
Ποιο αναλυτικα για το ιδιο το αυτοκινητο.
Εσωτερικο :
Ενας σημαντικος λογος που το troc δεν ηταν στις αρχικες μου επιλογες (πριν καταληξω στο puma ) ηταν τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο.
Εχοντας αυτοκινητο με μαλακα πλαστικα για για 15 χρονια δεν μπορουσα να σκεφτω καν το πισωγύρισμα.
Στο FL το προβλημα λυθηκε , εγινε επιτελους η αναβαθμιση στα υλικα και ανασχεδιαστηκε μεγαλο τμημα του ταμπλο με αποτελεσμα η καμπινα να δειχνει πιο ποιοτική.
Η συναρμογη επισης ειναι σε πολυ καλο επιπεδο σε ταμπλο , κονσολα (καλυτερο απο το puma σε αρκετα σημεια) με μοναδικη παραφωνια την εφαρμογη των καπλαμαδων στις πορτες (υπαρχει ενα μικρο κενο σε ενα σημειο).
Η Θεση οδηγησης είναι σαφως πιο ψηλη από το Puma (ισως από τις πιο ψηλες στην κατηγορια απ ότι εχω διαβασει) και οι χωροι μπρος- πισω είναι πιο λιγο ανετοι .
Επισης σημαντικο στοιχειο για την ανεση του οδηγου οι πολλες ρυθμισεις σε καθισματα τεμπελη και ζωνες ασφαλειας ( στα δυο τελευταια οι ρυθμίσεις απουσιαζουν επιδεικτικα απο το Puma…δυστυχως)Πορτ Μπαγκαζ:
Μεγαλυτερος λογω mega box στο Puma
Αλλα πιο ανετος ο κυριως χωρος στο T roc λογω μεγαλυτερου πλατους.Μοτερ – Οδικη Συμπεριφορα
Το μοτερ το γνωστο 1.5 150ρι σε manual είναι συνολικα πολύ πιο ελαστικο γραμμικο και αθορυβο από το 1.0 Ecoboost 125αρι.
Ελυσα το προβλημα που ειχα στα χαμηλα κατω απο 2Κ με τον ecoboost που καποιες φορες κρεμαγε….Το κιβωτιο επισης πιο μαλακο σε σχεση με το πιο σκληρο του puma( αλλα αυτο ειναι και θεμα γουστου) που ομως δεν ειχα καποιο θεμα και το οποιο μου αρεσε επισης.
Στον ανοικτο δρομο η οδηγικη συμπεριφορα του Troc ειναι πιο Soft και πιο “πλαδαρη” σε σχεση με του puma που σε συνδιασμο με το εξαιρετικο του τιμονι ( το no1 σημειο του αυτοκινητου) σιγουρα το κανουν πιο fun το drive σε δρομους πχ με στροφιλικια.
Το τιμονι του πιο ελαφρυ οι κλισεις πιο μεγαλες στις στροφες , αλλα αρκετα ευθυβολο ανετο και με μεγαλα περιθωρια ισχυος οποτε τα χρειαστεις.
Εντος πολης το τιμονι του εχει πλεονεκτημα αφου η μανουβρες γινονται ευκολοτερα και το αυτοκινητο “χωνεται” πιο ευκολα.Τα φρενα του επισης δειχνουν οριακα πιο αποδοτικα.
Αξιοπιστία
Μεγαλο Θεμα με διαφορετικες γνωμες που δεν θα ηθελα να θιξω .
Επειδη ειμαι σε δεκαδες ομαδες στο fb θα πω οτι στα συγχρονα αυτοκινητα γενικα κανεις το σταυρο σου και ευχεσαι να μην σου τυχει κατι σοβαρο.(και σε εγγυηση η χρονοι αποκαταστασης ειναι τραγικοι σε πολλες περιπτωσεις)
Σε καθε περίπτωση η 8ετης εγγυηση του puma (πλεον με χρεωση απ οτι ακουω) ειναι ειναι ενα πλεονεκτημα εναντι των 4ων των VAG.Και παμε στο θεμα της τιμης…
Επελεξα την πιο πληρη εκδοση Style και παρελαβα το αυτοκινητο μεσα σε 1 μιση μηνα.Με χρωμα ascot grey σε διχρωμια που δινεται δωρεαν η τελικη τιμη διαμορφωθηκε στα 27.200 με το κλειδι στο χερι…
Την ιδια ωρα το αντιστοιχο Puma ST Line X 155 manual με το δωρεαν χρωμα (μπλε σκουρο) βλεπω τιμη να εχει σκαρφαλωσει στα 29.400 στο διαμορφωτη ( πως τα καταφερες ετσι ρε Ford…) .
Νιωθω τυχερος γιατι πουλησα το Puma st line 125 (σε αντιπροσωπεία) λιγο πιο πανω απ ότι το αγορασα και βρηκα σε πολύ ανταγωνιστικη τιμη (για την εποχη) ένα αυτοκινητο που με καλυπτει καλυτερα .. σχεδον Ετοιμοπαραδοτο.
Σε αυτές τις 2 φωτό συμπυκνώνεται υπέροχα όλη η μαγκιά της Volkswagen με την συντηρητική της αλλά διαχρονική σχεδίαση.
Σε πέντε χρόνια από τώρα το Puma δεν θα προκαλεί ουδεμία εντελώς εντύπωση, κάποιος άσχετος θα το μπερδεύει με ένα παλιό fiesta, ενώ το Troc θα είναι σε επίπεδο "ατσα ο δικός σου τζιπακι VW ! "
Τρίχες ουσιαστικά θα μου πείτε αλλά σε επίπεδο marketing αυτή είναι η αλήθεια.
Το ίδιο ισχύει και με το 8αρι golf , που και αν δεν το είχα θάψει για την σχεδιαστική ατολμία του , αλλά ρε παιδιά το παρατηρώ τελευταία δίπλα σε focus και άλλα της κατηγορίας και δεν υπάρχει καμία σύγκριση σε αυτό που λέμε premiumness και lifestyle.
Σε πολύ ωραίες εκδόσεις του μάλιστα κατά την άποψη μου στέκεται καλύτερα και από 1series η A class λόγω της γυφτοβλαχιας που μου εμπνέουν αυτές οι δύο μάρκες.
Μόνο το νέο 308 και ίσως το νέο Astra που δεν το έχω δει από κοντά να είναι εναλλακτικές επιλογές πιο σοφιστικέ στην ψευτοpremiumness και ψευτοlifestyle αίσθηση που με την σειρά της προσπαθεί η VW να πουλήσει μέσω μάρκετινγκ.
Αλλά αν από την άλλη όπως το Puma , τα 308 και AstrA με λιγότερα άλογα και εξοπλισμό κοστίζουν παραπάνω απο το golf, τα θέλει και αυτών ο κωλος τους -
Τι γνώμη έχετε για το t-roc με τον 2λιτρο πετρελαιοκίνητο κινητήρα?
Διάβασα σε άλλο νήμα εδώ ότι ο συγκεκριμενος κινητήρας είναι καλός και οικονομικός.
Επίσης λένε ότι μάλλον θα καταργηθεί και ο φόρος πολυτελείας.
Σε δύο αντιπροσωπείες που ρώτησα με απέτρεψαν λέγοντας ότι θα έχει μηδενική μεταπολιτική αξία και ότι τα πετρέλαια βγάζουν ζημιές.
Κάνω 22 χιλιάδες χιλιόμετρα μέσο όρο τον χρόνο τα τελευταία 10 χρόνια.φίλε δεν ξέρω το αν το troc είναι καλο ας στο πουνε άλλοι που το έχουν.
με 22000 χλμ που κάνεις, αν τα κάνεις εκτος πόλεων κυρίως το diesel είναι μονοδρομος!!!!!
άσε τον κάθε άσχετο πωλητή να λέει βλακείες. στα τόσα χιλιάδες χιλιομετρα η μεταπωλητική αξία έτσι και αλιώς μηδαμινή θα είναι όμως....
η βενζινη δεν αντέχει τόσα χιλιομετρα όσο το πετρέλαιο και θα είναι και πολύ πιο οικονομικο.
Τα Hybrid βενζίνη είναι καλύτερα αν τα χιλιόμετρα γίνονται κυρίως μέσα στην πολη σε κίνηση
Τα ηλεκρικά είναι ακριβά παιχνίδια για αυτούς που μπορούν. προς το παρόν τουλάχιστον. Στο μέλλον θα αλλάξει αυτό αλλά μιλάω για το παρόν.
Ναι εκτός πόλεως τα κάνω κυρίως.
70% εκτός πιστεύω.
Οπότε πάω για πετρέλαιο πιστεύω και εγώ.
Οι τιμές σε πετρέλαιο αυτόματο έχουν ξεφύγει σε stellantis.
To C4 πχ νομίζω πήγε πάνω από 30(32 είδα?) όταν πέρυσι έκανε 25000. Το 2008 35 χιλιάρικα πήγε σχεδόν(απίστευτο).Οπότε ίσως το troc το δίλιτρο πετρέλαιο είναι μια επιλογή?
Τι λες για τον συγκεκριμένο κινητήρα?Για τα υβριδικά που λες αν θες δες έγραψα στο νήμα οδήγησα την εμπειρία μου απο test drive που δεν ήταν καλή.
Πολύ μουγκριτό χωρίς λόγο(επιτάχυνση).
Δεν ξέρω αν τα καινουρια toyota το διορθώσουν αυτόειχα στην παλιά οκτάβια (5) τον 1,6 και ήταν πολύ καλός χωρίς να βγάλει προβλήματα. Τον διλιτρο δεν τον είχα για να έχω άποψη. Ρωτα έναν οποιοδήπωτε ταξιτζη. Δεν υπήρχε adblue οταν είχα diesel εγώ οπότε δεν έχω άποψη
-
@anergos13 said in VW T-Roc:
Εχοντας το αυτοκινητο εδω και ενα μηνα (1.5 manual Style) μπορω να μεταφερω ενα δυο διαπιστωσεις μεμονωμένα αλλα και σε σχεση με το puma που ειχα.
Εαν καποιος θελει ενα “χαλαρο” και “μαλακο” αυτοκινητο με οικογενειακο προσανατολισμο με αποθεμα ισχυος και suv προσανατολισμο το t roc ειναι για εσας.
Απ την αλλη οποιος ειναι προσανατολισμενος σε πιο σπορτιφ οδηγηση σε ενα πιο “σκληρο” αυτοκινητο με crossover χαρακτηρα τοτε βουρ για puma.
Ποιο αναλυτικα για το ιδιο το αυτοκινητο.
Εσωτερικο :
Ενας σημαντικος λογος που το troc δεν ηταν στις αρχικες μου επιλογες (πριν καταληξω στο puma ) ηταν τα σκληρα πλαστικα στο ταμπλο.
Εχοντας αυτοκινητο με μαλακα πλαστικα για για 15 χρονια δεν μπορουσα να σκεφτω καν το πισωγύρισμα.
Στο FL το προβλημα λυθηκε , εγινε επιτελους η αναβαθμιση στα υλικα και ανασχεδιαστηκε μεγαλο τμημα του ταμπλο με αποτελεσμα η καμπινα να δειχνει πιο ποιοτική.
Η συναρμογη επισης ειναι σε πολυ καλο επιπεδο σε ταμπλο , κονσολα (καλυτερο απο το puma σε αρκετα σημεια) με μοναδικη παραφωνια την εφαρμογη των καπλαμαδων στις πορτες (υπαρχει ενα μικρο κενο σε ενα σημειο).
Η Θεση οδηγησης είναι σαφως πιο ψηλη από το Puma (ισως από τις πιο ψηλες στην κατηγορια απ ότι εχω διαβασει) και οι χωροι μπρος- πισω είναι πιο λιγο ανετοι .
Επισης σημαντικο στοιχειο για την ανεση του οδηγου οι πολλες ρυθμισεις σε καθισματα τεμπελη και ζωνες ασφαλειας ( στα δυο τελευταια οι ρυθμίσεις απουσιαζουν επιδεικτικα απο το Puma…δυστυχως)Πορτ Μπαγκαζ:
Μεγαλυτερος λογω mega box στο Puma
Αλλα πιο ανετος ο κυριως χωρος στο T roc λογω μεγαλυτερου πλατους.Μοτερ – Οδικη Συμπεριφορα
Το μοτερ το γνωστο 1.5 150ρι σε manual είναι συνολικα πολύ πιο ελαστικο γραμμικο και αθορυβο από το 1.0 Ecoboost 125αρι.
Ελυσα το προβλημα που ειχα στα χαμηλα κατω απο 2Κ με τον ecoboost που καποιες φορες κρεμαγε….Το κιβωτιο επισης πιο μαλακο σε σχεση με το πιο σκληρο του puma( αλλα αυτο ειναι και θεμα γουστου) που ομως δεν ειχα καποιο θεμα και το οποιο μου αρεσε επισης.
Στον ανοικτο δρομο η οδηγικη συμπεριφορα του Troc ειναι πιο Soft και πιο “πλαδαρη” σε σχεση με του puma που σε συνδιασμο με το εξαιρετικο του τιμονι ( το no1 σημειο του αυτοκινητου) σιγουρα το κανουν πιο fun το drive σε δρομους πχ με στροφιλικια.
Το τιμονι του πιο ελαφρυ οι κλισεις πιο μεγαλες στις στροφες , αλλα αρκετα ευθυβολο ανετο και με μεγαλα περιθωρια ισχυος οποτε τα χρειαστεις.
Εντος πολης το τιμονι του εχει πλεονεκτημα αφου η μανουβρες γινονται ευκολοτερα και το αυτοκινητο “χωνεται” πιο ευκολα.Τα φρενα του επισης δειχνουν οριακα πιο αποδοτικα.
Αξιοπιστία
Μεγαλο Θεμα με διαφορετικες γνωμες που δεν θα ηθελα να θιξω .
Επειδη ειμαι σε δεκαδες ομαδες στο fb θα πω οτι στα συγχρονα αυτοκινητα γενικα κανεις το σταυρο σου και ευχεσαι να μην σου τυχει κατι σοβαρο.(και σε εγγυηση η χρονοι αποκαταστασης ειναι τραγικοι σε πολλες περιπτωσεις)
Σε καθε περίπτωση η 8ετης εγγυηση του puma (πλεον με χρεωση απ οτι ακουω) ειναι ειναι ενα πλεονεκτημα εναντι των 4ων των VAG.Και παμε στο θεμα της τιμης…
Επελεξα την πιο πληρη εκδοση Style και παρελαβα το αυτοκινητο μεσα σε 1 μιση μηνα.Με χρωμα ascot grey σε διχρωμια που δινεται δωρεαν η τελικη τιμη διαμορφωθηκε στα 27.200 με το κλειδι στο χερι…
Την ιδια ωρα το αντιστοιχο Puma ST Line X 155 manual με το δωρεαν χρωμα (μπλε σκουρο) βλεπω τιμη να εχει σκαρφαλωσει στα 29.400 στο διαμορφωτη ( πως τα καταφερες ετσι ρε Ford…) .
Νιωθω τυχερος γιατι πουλησα το Puma st line 125 (σε αντιπροσωπεία) λιγο πιο πανω απ ότι το αγορασα και βρηκα σε πολύ ανταγωνιστικη τιμη (για την εποχη) ένα αυτοκινητο που με καλυπτει καλυτερα .. σχεδον Ετοιμοπαραδοτο.
Σε αυτές τις 2 φωτό συμπυκνώνεται υπέροχα όλη η μαγκιά της Volkswagen με την συντηρητική της αλλά διαχρονική σχεδίαση.
Σε πέντε χρόνια από τώρα το Puma δεν θα προκαλεί ουδεμία εντελώς εντύπωση, κάποιος άσχετος θα το μπερδεύει με ένα παλιό fiesta, ενώ το Troc θα είναι σε επίπεδο "ατσα ο δικός σου τζιπακι VW ! "χααααχαχαχαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχ
ναι έτσι ακριβως χχαχαχαχαχαχα
ρε τι διαβάζουμε. οκ
αυτοι οι σχεδιαστές στην VW 100 χρόνια μπροστά είναι....... πολύ μάγκες
οι μισοι πρέπει να έχουν αγκίλωση στα χέρια γιατί δεν σχεδιάζουν και πολύ. 50 χρόνια ίδιο κουτένιο σχέδιο. μαγκιά
και το PUMA ολοιδιο με φιεστα φαίνεται και τώρα (συνεχεια το μπερδεύουν και τώρα) μην το συζητάμε για 5 χρόνια μετά. μια βλακεία και μιση θα φαίνεται
τεσπα δικαίωμα του καθενος να έχει την αποψή του. εγώ διασκέδασα πάντως
-
δεν συμφωνω οτι το T-roc εχει ωραια σχεδιαση.δεν φτανει στα επιπεδα των γαλλων ή ιταλων αλλα και μοντερνο ειναι και SUV θυμιζει.Αυτα ζητανε οι αγοραστες.Δεν ειναι και XC40 αλλα ουτε το audi Q3,ή η Bmw X1 εχουν ωραια σχεδιαση απλα μοντερνα και στυλ suv!
ΑΛΛΑ το puma ειναι ασχημο!!!!!!!!Αντικειμενικα!!οπως και το civic (τα προηγουμενα)!!!!!!!!Eχει φατσα donuts λουκουμα που χαμογελαει!Γενικα ολα τα νεα ford δεν βλεπονται!σχεδιαση φτηνου εντυπωσιασμου για αξεστους που πιστευουν ακομα οτι τα φουσκωμενα φτερα ,οι αεροτομες εχουν σχεση με πραγματικη σχεδιαση!πρησμενο σαν να εχει θυροθειδη!τα ιδια ολα τους μοντελα..(εξαιρεση το bronco που εχει μια ρετρο αμερικανικη γοητεια).Για αυτο στα red awards για αμαξια πατωνουν συνεχως τα μοντελα της ford!σε λιγο θα ειναι με διαφορα η εταιρια με τα πιο ασχημα σχεδιαστικα αμαξια!!
δεν θα βρειτε ουτε ενα designer στο κοσμο που θα σας πει οτι το πουμα ειναι ομορφο σχεδιαστικα!
Πηραν το fiesta ,ειπανε πρεπει να βγαλουμε b-suv γιατι πουλανε .δεν θελουμε να δωσουμε δραχμη για αυτη τη μετατροπη απλα να το ψηλωσουμε , να το σκληρηνουμε και να γινει εντυπωσιακο!πως?παρε ολα τα μερη και φουσκωσετα (φτερα,πορτες,καπω,προφυλακτηρα,οροφη,ζαντες, κα και δωστο στο κοσμο τον αχταρμα θα πουλησει!εδω υπαρχουν καποιοι που βλεπουν fast and furious no.657 και το θεωρουν ωραια ταινια!το πουμα δεν θα πουλησει σιγα!!!!Και η ηρθε η peugeot (που δεν τη συμπαθω πολυ ως εταιρια) και σχεδιασε το 208 που πλεον εχει γινει all time classic..αυτο ειναι σχεδιαση!τα αμαξια που οσα χρονια και να περασουν (ανεξαρτητα απο τις πωλησεις) λες τι ομορφο που ειναι!οπως ο κωλος της brera που διδασκεται πλεον σε ολες τις σχολες industrial design για το τι σημαινει ωραιος κωλος σε αμαξι!ανεξαρτητα εαν δεν πουλησε!Υποκειμενικο θα πει καποιος!!η σχεδιαση!οχι δεν ειναι υποκειμενικο ειναι αντικειμενικο!επιστημη,γνωση,εμπειρια,ταλεντο και σκληρη δουλεια ειναι και αυτο!οπως και τα αλλα μερη ενος αμαξιου!αλλα θεωρουμε αντικειμενικο εναν καλο κινητηρα οχι ομως μια σχεδιαση!!η αισθητικη οπως ολα τα αλλα θελει δουλεια και αυτη καλοι μου φιλοι!και το πουμα απλα ειναι αντικειμενικα μια κακη,προχειρη,φτηνιαρικη γτπ σχεδιαση!
τι λες ρε φιλε θα πει καποιος ?τοτε γιατι πουλαει τοσο?αμα ειναι τοσο ασχημο οσο λες?και η ταινια ραμπο πουλησε σαν τρελλη αλλα δεν παυει ναι ειναι μια αντικειμενικα κακη,προχειρη,φτηνιαρικη γτπ ταινια! -
Εμ δεν είναι το πούμα άσχημο;
Αν δεν είναι άσχημο το πουμα, τότε ποιο είναι;
Δεν βλέπεται, μην το συζητάμε, περνάει πουμα και πονάνε τα μάτια μας...
-
Το puma μόνο άσχημο δεν το λες και όχι δεν είναι ενα ψηλωμένο fiesta.
Α και το Ράμπο είναι ταινιάρα.
Κολλύριο επειγόντως..
-
Το T-Roc έχει σχεδίαση κλασσικού vw. Όπως και το golf, που η γυναίκα μου το λέει καβούκι χελώνας, χα, χα.
Διαχρονικό design που ταιριάζει στη Γερμανική αισθητική και αντίληψη πρακτικότητας. Η σχεδίαση "κουτί" δίνει χώρους, μεγάλα παράθυρα για φως στο αυτοκίνητο και καλή περιφερειακή ορατότητα και ευκολία στην οδήγηση.
Η πρακτικότητα και ευχρηστία θεωρείται πιο σημαντική από την αισθητική. Προσανατολισμός στην ουσία, όχι στην αισθητική σαν τους φανφαρόνους Γαλλο-Ιταλούς.
Το Puma είναι φτηνοκατασκευή. Πήραν το fiesta και το φούσκωσαν με μια τρόμπα για να βγάλουν γρήγορα ένα SUV στην αγορά και να πουλήσουν. Γι' αυτό και η τιμή του είναι απαράδεκτα ακριβή. Πάντως άσχημο δεν θα το έλεγα... -
τροκοι και πουμαίοι ασχοληθείτε με τα κουβαδάκια σας και αφήστε το στελλάντις στυλ έξω...
Γίναμε τώρα και η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες...
-
Εγώ για το trock δεν είπα ότι είναι άσχημο. Μια χαρά είναι και συνχρονο
Απλά καμία πρωτοτυπία από VW. Ιδια σχεδίαση σε όλα 50 χρόνια. ΒΑΡΕΤΟ λέω αλλά σε κάπιους αρέσει το δικό μου βαρετο. Γιαυτούς είναι κομψό. Δεκτό. Οι σχεδιαστές πάντως στην VW παιρνουν το μισθουλάκο χωρίς καμία προσπάθεια εγώ αυτό πιστεύω.
Για το PUMA δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός, προφανώς για να το πήρα μου αρέσει παρα πολύ και βρίσκω και σουπερ την σχεδιαση του. Σε κάποιους δεν αρέσει και είναι απόλυτα δεκτό και φυσιολογικό. Είμαστε όλοι διαφορετικοί και μας αρέσουν διαφορετικά πράγματα.
Τωρα τα σχόλια πανάσχημο, φουσκωμένο fiesta για ανιδεους που δεν εχουν γούστο και ιδέα απο σχεδίαση και τέτοιες αστειότητες, όπως και ότι το TROC σε 5 χρόνια θα φαίνεται υπέροχο coul τζιπάκι και το puma βαρετο φουσκωμένο fiesta δεν αξίζουν καν απάντησης. απλά γελάω με αυτά που διαβάζω.
Οσο για την ford στην κατηγορία σχεδίασε και προσπάθησε με το ecosport. Δεν ήταν το Puma η πρώτη πρόχειρη προσπάθεια. Απετυχε παταγωδος και το PUMA ήταν η δεύτερη προσπάθεια που έκανε. Καλή κακή προσπάθεια, οτι θετε, πάντως αυτο έγινε
-
Παιδιά εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν είναι όμορφο το Puma!
Σε ένα καταπληκτικό κοκκινοβισσυνι που το έχω πετύχει είναι φανταστικό.
Για τα δικά μου γούστα εννοείται πως είναι πιο όμορφο από το Troc!
Αυτό που είπα είναι πως η συντηρητική αλλά μοντέρνα γραμμή που ακολουθεί μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα σε βάθος πολλών χρόνων , μαζί με το σηματακι της VW που όπως και να το κάνουμε μετράει πολύ περισσότερο και έρχεται στην αντίληψη του κόσμου κοντά στα premium , έχει σαν αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ πιο επίκαιρο ακόμη και μετά από κάποια χρόνια ένα VW καθώς έτσι έχει αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των καταναλωτών.
Δηλαδή το επόμενο Troc που δεν θα είναι ριζικά διαφορετικό από το υπάρχον δεν θα το μπερδεύεις με καμία άλλη μάρκα ακόμη και από τα 200 μέτρα , θα λες τώρα ποιο είναι, το Tiguan , καμία καλή έκδοση του προηγούμενου Troc ίσως; Και φυσικά θα στέκεται αξιοπρεπέστατα δίπλα του το προηγούμενο Troc.
Ενώ στο Puma πρέπει να βρεθώ στα 20-μέτρα πίσω του εγώ που ξέρω από αυτοκίνητα για να καταλάβω ποιο είναι.
Το focus ; Αν δεν κολλήσεις πίσω του νομίζεις πως είναι το Tipo.
Το ίδιο ακριβώς αν δεν το έχετε καταλάβει έχει αντιγράψει η Peugeot , ξεκίνησε με ένα καταπληκτικό και επαναστατικό σχέδιο του 3008 και το επέκτεινε σε όλη τη γκάμα της , δεν μπερδεύεις τα σύγχρονα Peugeot στο δρόμο με τίποτα άλλο. Και πάνω σε αυτό το σχέδιο θα παίζει καμία δεκαετία τουλάχιστον, πιστεύει κάποιος πως τα επόμενα 3008,2008,308 θα είναι ριζικά διαφορετικά από την σχεδιαστική ταυτότητα που αποκαλύφθηκε το 2016;
Μόνο η Mercedes έχει το δικαίωμα να βγάζει αλοπροσαλα σχέδια ως προς την διαχρονικότητα και την συνέχεια τους και να την γλιτώνει λόγω του αστεριού.
Φαντάζεστε τα καινούργια Αclass και GLA που μοιάζουν με κορεατικοκινεζικα κακέκτυπα να είχαν άλλο σηματακι στο καπώ τούς; -
Παιδιά εγώ δεν είπα ποτέ ότι δεν είναι όμορφο το Puma!
Σε ένα καταπληκτικό κοκκινοβισσυνι που το έχω πετύχει είναι φανταστικό.
Για τα δικά μου γούστα εννοείται πως είναι πιο όμορφο από το Troc!
Αυτό που είπα είναι πως η συντηρητική αλλά μοντέρνα γραμμή που ακολουθεί μια συγκεκριμένη σχεδιαστική ταυτότητα σε βάθος πολλών χρόνων , μαζί με το σηματακι της VW που όπως και να το κάνουμε μετράει πολύ περισσότερο και έρχεται στην αντίληψη του κόσμου κοντά στα premium , έχει σαν αποτέλεσμα να φαίνεται πολύ πιο επίκαιρο ακόμη και μετά από κάποια χρόνια ένα VW καθώς έτσι έχει αποτυπωθεί στο υποσυνείδητο των καταναλωτών.
Δηλαδή το επόμενο Troc που δεν θα είναι ριζικά διαφορετικό από το υπάρχον δεν θα το μπερδεύεις με καμία άλλη μάρκα ακόμη και από τα 200 μέτρα , θα λες τώρα ποιο είναι, το Tiguan , καμία καλή έκδοση του προηγούμενου Troc ίσως; Και φυσικά θα στέκεται αξιοπρεπέστατα δίπλα του το προηγούμενο Troc.
Ενώ στο Puma πρέπει να βρεθώ στα 20-μέτρα πίσω του εγώ που ξέρω από αυτοκίνητα για να καταλάβω ποιο είναι.
Το focus ; Αν δεν κολλήσεις πίσω του νομίζεις πως είναι το Tipo.
Το ίδιο ακριβώς αν δεν το έχετε καταλάβει έχει αντιγράψει η Peugeot , ξεκίνησε με ένα καταπληκτικό και επαναστατικό σχέδιο του 3008 και το επέκτεινε σε όλη τη γκάμα της , δεν μπερδεύεις τα σύγχρονα Peugeot στο δρόμο με τίποτα άλλο. Και πάνω σε αυτό το σχέδιο θα παίζει καμία δεκαετία τουλάχιστον, πιστεύει κάποιος πως τα επόμενα 3008,2008,308 θα είναι ριζικά διαφορετικά από την σχεδιαστική ταυτότητα που αποκαλύφθηκε το 2016;
Μόνο η Mercedes έχει το δικαίωμα να βγάζει αλοπροσαλα σχέδια ως προς την διαχρονικότητα και την συνέχεια τους και να την γλιτώνει λόγω του αστεριού.
Φαντάζεστε τα καινούργια Αclass και GLA που μοιάζουν με κορεατικοκινεζικα κακέκτυπα να είχαν άλλο σηματακι στο καπώ τούς;τότε παρεξήγησα τα γραφόμενα σου
σε γενικές γραμμές συμφωνω
-
Εγώ με 2008 1.2 100 ατίθασα και φίλος με τ ροκ 1.0 115 ή 110 δεν θυμάμαι. (2017 μοντέλο το ροκ)
Κάναμε μια δοκιμή εναλλάξ τα αυτοκίνητα γιατί του φαινόταν ότι δεν τραβούσε καλά σε σημείο που λέω ότι απλά είναι χαζός! Ο συγκεκριμένος είχε πριν το τ ροκ το golf 7.5 με τον ίδιο κινητήρα το οποίο του φαινόταν ικανοποιητικά σβέλτο. Σβέλτο όχι με την έννοια ότι γαζώνει αλλά ότι πρέπει για τα θέλω του.
Μεταξύ στα 2, το 2008 είναι πιο σπιρτόζικο. Πάτημα ίσως λίγο καλύτερο δεν θυμάμαι την αίσθηση αλλά και ο ίδιος ανέφερε ότι έχει πολύ ωραία κύλιση. Σε ίδια ακριβώς διαδρομή (Περιφερειακός Θεσ/νίκης στην ανηφόρα ΑΓ.Παυλου το 2008 ανεβαίνει πιο "άνετα" από το ροκ που κατεβάσαμε και 5η....!Τελικά του έβαλε ένα προγραμματάκι και έχει άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση. Χάθηκε η νωχελικότητα στα χαμηλά και τραβάει "γραμμικά" και πολύ καλύτερα από πριν.
ΥΓ καλά τα λέτε για το πούμα συνολικά, ειδικα στο fb είναι κλόοουν οι περισσότεροι. Καλά που δεν το πήρα και γλύτωσα από επισκέψεις στην Καρ Σεντερ που ΄τόσο αγαπάνε εκει οι φίλοι. Όσοι παρακολουθείτε την ομάδα, εγώ δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο σήμερα να εμφανίζει τόσα χαζό ποστ με μικρομεγαλοπροβλήματα. Ειλικρινά γλύτωσα!!!
Φιλικά -
αμα βαλεις ενα 5χρονο να ζωγραφισει ενα αμαξι, θα σου ζωγραφισει ενα golf, αντε αμα του πεις και "τζιπ" θα σου ζωγραφισει t-roc
Το αρχετυπικο αυτοκινητο, σχεδιασμενο με φαντασια και μερακι (NOT) απο γερμανους ενα-βημα-πριν-την-συνταξη μπαρμπαδες με θανατηφορο συνδυασμο λευκή καλτσα-σανδαλια που σταματανε για μεσημεριανο βουρστ παντα στις 13.05 ποτέ πιο πριν, ποτέ πιο αργα
φυσικα ο τελειος συνδυασμος για πολλους που θελουν ενα ακομη meh αμαξι, φτιαγμενο με γερμανικη "πχιοτητα"
ολα μια κοψια -
@hountalas said in VW T-Roc:
Εγώ με 2008 1.2 100 ατίθασα και φίλος με τ ροκ 1.0 115 ή 110 δεν θυμάμαι. (2017 μοντέλο το ροκ)
Κάναμε μια δοκιμή εναλλάξ τα αυτοκίνητα γιατί του φαινόταν ότι δεν τραβούσε καλά σε σημείο που λέω ότι απλά είναι χαζός! Ο συγκεκριμένος είχε πριν το τ ροκ το golf 7.5 με τον ίδιο κινητήρα το οποίο του φαινόταν ικανοποιητικά σβέλτο. Σβέλτο όχι με την έννοια ότι γαζώνει αλλά ότι πρέπει για τα θέλω του.
Μεταξύ στα 2, το 2008 είναι πιο σπιρτόζικο. Πάτημα ίσως λίγο καλύτερο δεν θυμάμαι την αίσθηση αλλά και ο ίδιος ανέφερε ότι έχει πολύ ωραία κύλιση. Σε ίδια ακριβώς διαδρομή (Περιφερειακός Θεσ/νίκης στην ανηφόρα ΑΓ.Παυλου το 2008 ανεβαίνει πιο "άνετα" από το ροκ που κατεβάσαμε και 5η....!Τελικά του έβαλε ένα προγραμματάκι και έχει άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση. Χάθηκε η νωχελικότητα στα χαμηλά και τραβάει "γραμμικά" και πολύ καλύτερα από πριν.
ΥΓ καλά τα λέτε για το πούμα συνολικά, ειδικα στο fb είναι κλόοουν οι περισσότεροι. Καλά που δεν το πήρα και γλύτωσα από επισκέψεις στην Καρ Σεντερ που ΄τόσο αγαπάνε εκει οι φίλοι. Όσοι παρακολουθείτε την ομάδα, εγώ δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο σήμερα να εμφανίζει τόσα χαζό ποστ με μικρομεγαλοπροβλήματα. Ειλικρινά γλύτωσα!!!
ΦιλικάΤο 2008 πολύ όμορφο αμάξι όντως να το χαίρεσαι. Και το moka μου αρέσει πολύ επίσης.
ΥΓ Σαν κλοουν οφείλω να παραδεχτώ ότι έχει πολλά χαζοπροβλήματα που λύνονται μέσα στην εγγύηση είναι αλήθεια αυτό. Γλίτωσες χαλια είναι το αμάξι. στο αντιστοιχο fb του 2008 που επισης είμαι μεσα δεν διαβάζω τιποτα από αντιστοιχα χαζοπροβλήματα είναι κομπλέ το αμάξι δεν βγάζει τίποτα.
-
Όλα τα αυτοκίνητα μερικές φορές εμφανίζουν κάτι.
Απλά τα πουμα τα παίρνουν για μπιμπελο κι όχι να κάνουν τη δουλειά τους, τα ψάχνουν τα ψειριζουν πέφτει πολύ καστομιά, κι όποιος ψάχνει βρίσκει. -
@hountalas said in VW T-Roc:
Εγώ με 2008 1.2 100 ατίθασα και φίλος με τ ροκ 1.0 115 ή 110 δεν θυμάμαι. (2017 μοντέλο το ροκ)
Κάναμε μια δοκιμή εναλλάξ τα αυτοκίνητα γιατί του φαινόταν ότι δεν τραβούσε καλά σε σημείο που λέω ότι απλά είναι χαζός! Ο συγκεκριμένος είχε πριν το τ ροκ το golf 7.5 με τον ίδιο κινητήρα το οποίο του φαινόταν ικανοποιητικά σβέλτο. Σβέλτο όχι με την έννοια ότι γαζώνει αλλά ότι πρέπει για τα θέλω του.
Μεταξύ στα 2, το 2008 είναι πιο σπιρτόζικο. Πάτημα ίσως λίγο καλύτερο δεν θυμάμαι την αίσθηση αλλά και ο ίδιος ανέφερε ότι έχει πολύ ωραία κύλιση. Σε ίδια ακριβώς διαδρομή (Περιφερειακός Θεσ/νίκης στην ανηφόρα ΑΓ.Παυλου το 2008 ανεβαίνει πιο "άνετα" από το ροκ που κατεβάσαμε και 5η....!Τελικά του έβαλε ένα προγραμματάκι και έχει άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση. Χάθηκε η νωχελικότητα στα χαμηλά και τραβάει "γραμμικά" και πολύ καλύτερα από πριν.
ΥΓ καλά τα λέτε για το πούμα συνολικά, ειδικα στο fb είναι κλόοουν οι περισσότεροι. Καλά που δεν το πήρα και γλύτωσα από επισκέψεις στην Καρ Σεντερ που ΄τόσο αγαπάνε εκει οι φίλοι. Όσοι παρακολουθείτε την ομάδα, εγώ δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο σήμερα να εμφανίζει τόσα χαζό ποστ με μικρομεγαλοπροβλήματα. Ειλικρινά γλύτωσα!!!
ΦιλικάΤο 2008 πολύ όμορφο αμάξι όντως να το χαίρεσαι. Και το moka μου αρέσει πολύ επίσης.
ΥΓ Σαν κλοουν οφείλω να παραδεχτώ ότι έχει πολλά χαζοπροβλήματα που λύνονται μέσα στην εγγύηση είναι αλήθεια αυτό. Γλίτωσες χαλια είναι το αμάξι. στο αντιστοιχο fb του 2008 που επισης είμαι μεσα δεν διαβάζω τιποτα από αντιστοιχα χαζοπροβλήματα είναι κομπλέ το αμάξι δεν βγάζει τίποτα.
Εσύ δεν είσαι από τους κλόουν.
Όλα λίγο πολύ κάτι εμφανίζουν αλλά ρε φίλε αυτό που συμβαίνει στα πούμα δεν το έχω δει αλλού. Εσύ μπορεί με το st να είσαι οκ αλλά κάθε μέρα όλο και κάποιος θα ανεβάσει ένα πρόβλημα. Εννοώ ότι η συχνότητα εμφάνισης είναι μεγαλύτερη.
Γλύτωσα γιατί δεν θα ήθελα να παθαίνω ψυχολογικά κάθε φορά που κάτι συνέβαινε. Και τα 8 χρόνια με 100κ δεν είναι; Άρα πάνω κάτω 6 χρόνια θα ήταν για μένα.Το μόκκα ωραίο το έκανα td αλλά είναι και αυτό μικρό. 28-29Κ είχε πριν κάνα χρόνο που είχα ρωτήσει για gs line με κάτι έξτρα 1.2 130 eat8
-
@hountalas said in VW T-Roc:
Εγώ με 2008 1.2 100 ατίθασα και φίλος με τ ροκ 1.0 115 ή 110 δεν θυμάμαι. (2017 μοντέλο το ροκ)
Κάναμε μια δοκιμή εναλλάξ τα αυτοκίνητα γιατί του φαινόταν ότι δεν τραβούσε καλά σε σημείο που λέω ότι απλά είναι χαζός! Ο συγκεκριμένος είχε πριν το τ ροκ το golf 7.5 με τον ίδιο κινητήρα το οποίο του φαινόταν ικανοποιητικά σβέλτο. Σβέλτο όχι με την έννοια ότι γαζώνει αλλά ότι πρέπει για τα θέλω του.
Μεταξύ στα 2, το 2008 είναι πιο σπιρτόζικο. Πάτημα ίσως λίγο καλύτερο δεν θυμάμαι την αίσθηση αλλά και ο ίδιος ανέφερε ότι έχει πολύ ωραία κύλιση. Σε ίδια ακριβώς διαδρομή (Περιφερειακός Θεσ/νίκης στην ανηφόρα ΑΓ.Παυλου το 2008 ανεβαίνει πιο "άνετα" από το ροκ που κατεβάσαμε και 5η....!Τελικά του έβαλε ένα προγραμματάκι και έχει άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση. Χάθηκε η νωχελικότητα στα χαμηλά και τραβάει "γραμμικά" και πολύ καλύτερα από πριν.
ΥΓ καλά τα λέτε για το πούμα συνολικά, ειδικα στο fb είναι κλόοουν οι περισσότεροι. Καλά που δεν το πήρα και γλύτωσα από επισκέψεις στην Καρ Σεντερ που ΄τόσο αγαπάνε εκει οι φίλοι. Όσοι παρακολουθείτε την ομάδα, εγώ δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο σήμερα να εμφανίζει τόσα χαζό ποστ με μικρομεγαλοπροβλήματα. Ειλικρινά γλύτωσα!!!
Φιλικά
Εγώ τον Άγιο Παύλο τον ανεβαίνω με 6 κανονικότατα. Ακόμα και με 6 ανέβηκα τις ανηφόρες τις Κοζάνης αλλά και την ανηφόρα της Καρδιάς ανεβαίνω πάλι με 6. Δεν μου φαίνεται σπιρτόζικο το Troc αλλά ούτε ψόφιο μου φαίνεται. Κάπου στη μέση θα το χαρακτήριζα. Το 2008 αναμενόμενο να ανεβαίνει την ανηφόρα πιο εύκολα. Είναι συν 200 κυβικά. -
@hountalas said in VW T-Roc:
@hountalas said in VW T-Roc:
Εγώ με 2008 1.2 100 ατίθασα και φίλος με τ ροκ 1.0 115 ή 110 δεν θυμάμαι. (2017 μοντέλο το ροκ)
Κάναμε μια δοκιμή εναλλάξ τα αυτοκίνητα γιατί του φαινόταν ότι δεν τραβούσε καλά σε σημείο που λέω ότι απλά είναι χαζός! Ο συγκεκριμένος είχε πριν το τ ροκ το golf 7.5 με τον ίδιο κινητήρα το οποίο του φαινόταν ικανοποιητικά σβέλτο. Σβέλτο όχι με την έννοια ότι γαζώνει αλλά ότι πρέπει για τα θέλω του.
Μεταξύ στα 2, το 2008 είναι πιο σπιρτόζικο. Πάτημα ίσως λίγο καλύτερο δεν θυμάμαι την αίσθηση αλλά και ο ίδιος ανέφερε ότι έχει πολύ ωραία κύλιση. Σε ίδια ακριβώς διαδρομή (Περιφερειακός Θεσ/νίκης στην ανηφόρα ΑΓ.Παυλου το 2008 ανεβαίνει πιο "άνετα" από το ροκ που κατεβάσαμε και 5η....!Τελικά του έβαλε ένα προγραμματάκι και έχει άλλο αυτοκίνητο σε αίσθηση. Χάθηκε η νωχελικότητα στα χαμηλά και τραβάει "γραμμικά" και πολύ καλύτερα από πριν.
ΥΓ καλά τα λέτε για το πούμα συνολικά, ειδικα στο fb είναι κλόοουν οι περισσότεροι. Καλά που δεν το πήρα και γλύτωσα από επισκέψεις στην Καρ Σεντερ που ΄τόσο αγαπάνε εκει οι φίλοι. Όσοι παρακολουθείτε την ομάδα, εγώ δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο σήμερα να εμφανίζει τόσα χαζό ποστ με μικρομεγαλοπροβλήματα. Ειλικρινά γλύτωσα!!!
ΦιλικάΤο 2008 πολύ όμορφο αμάξι όντως να το χαίρεσαι. Και το moka μου αρέσει πολύ επίσης.
ΥΓ Σαν κλοουν οφείλω να παραδεχτώ ότι έχει πολλά χαζοπροβλήματα που λύνονται μέσα στην εγγύηση είναι αλήθεια αυτό. Γλίτωσες χαλια είναι το αμάξι. στο αντιστοιχο fb του 2008 που επισης είμαι μεσα δεν διαβάζω τιποτα από αντιστοιχα χαζοπροβλήματα είναι κομπλέ το αμάξι δεν βγάζει τίποτα.
Εσύ δεν είσαι από τους κλόουν.
Όλα λίγο πολύ κάτι εμφανίζουν αλλά ρε φίλε αυτό που συμβαίνει στα πούμα δεν το έχω δει αλλού. Εσύ μπορεί με το st να είσαι οκ αλλά κάθε μέρα όλο και κάποιος θα ανεβάσει ένα πρόβλημα. Εννοώ ότι η συχνότητα εμφάνισης είναι μεγαλύτερη.
Γλύτωσα γιατί δεν θα ήθελα να παθαίνω ψυχολογικά κάθε φορά που κάτι συνέβαινε. Και τα 8 χρόνια με 100κ δεν είναι; Άρα πάνω κάτω 6 χρόνια θα ήταν για μένα.Το μόκκα ωραίο το έκανα td αλλά είναι και αυτό μικρό. 28-29Κ είχε πριν κάνα χρόνο που είχα ρωτήσει για gs line με κάτι έξτρα 1.2 130 eat8
Ευχαριστώ
και στο 2008 συνέχεια για την οθόνη, τον λεβιε τον ταχυτήτων που τρέμει, to adblue και άλλα common προβλήματα διαβάζω
εχω πάρει επεκταση στα 160000 με τα 8 χρόνια αλλιώς είναι 100000 οπως λες, αν παρεις επέκταση ειναι 160000 (δύσκολα να κάνεις παραπάνω σε 8 χρόνια)
δεν αρνουμαι ότι έχει θεματακια που όμως τα φτιάχνουν στην εγγύηση και δεν επανεμφανίζονται. Υπαρχει πρόβλημα στην συναρμογή στο εργοστάσιο στην Ρουμανία δυστηχώς. true story. Παντως τα φτιάχνουν στην FORD αμέσως χωρις μα μου σου του και να σε βγάζουν τρελό και είναι πολύ εξυπηρετικοί. Πραγματικα είμαι πολύ ευχαριστημένος από αντιμετώπιση πελάτη. Είχα πολλά αυτοκίνητα και μηχανές και διαφορες μάρκες. Δεν ξερω αν είναι η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία που πάω ή συμβαίνει και αλλού. Για μενα προσωπικά που εκνευρίζομαι όταν πάνε να με βγάλουν τρελο όταν παω για κάτι στην εγγυηση που έχει θέμα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό να σου συμπεριφέρονται σαν επαγγελματιες
Σε ενα fb group κυρίως προβλήματα θα ποστάρουν αλλά θέλω να σου πω ότι μετά από μερικές επισκέψεις μου στην αρχή να λύσω τα παιδικά θεματάκια δεν έχω ασχοληθει ξανα με συνεργείο. Δεν εχει σχέση που έχω το st. Τα ίδια πραγματακια παρουσιαζονται και σε αυτό.
to moka μικρουλι ναι. Για τις τιμές συμφωνούμε όλα απλησίαστα έγιναν
VW T-Roc