-
Εγώ επειδή δεν είμαι ειδικός το προσεγγίζω διαφορετικά από τις δυνατότητες που αναφέρετε εσείς που είστε πιο σχετικοί.
Δεν με νοιάζει αν το F35 είναι ή δεν είναι καλό. Μου αρκεί η φήμη του
Είναι όμως πανάκριβο και με τα ίδια χρήματα πέρναμε πολλά περισσότερα 4ης γενιας μαχητικά.
Δεν χρειαζόμαστε stealth μαχητικά για την Τουρκία
Είναι πανάκριβα στην συντήρηση τα F35
από όλες τις απόψεις είναι μια ΚΑΚΗ αγορα για μένα. Μονο εντυπωσιασμός καθόλου ουσία.
και εντάξει και ο εντυπωσιασμός δεν είναι κακή ταχτική πάντα να βλέπουν οι απέναντι να φοβούνται αλλά το κόστος είναι ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ μονο για εντυπωσιασμό
-
Ουτε εγω γνωριζω ποσο καλο ειναι, παντως οσες χωρες μπορουν να το αγορασουν, το παιρνουν. Ειναι ολες κοροιδα;
-
@cirus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Είναι όμως πανάκριβο και με τα ίδια χρήματα πέρναμε πολλά περισσότερα 4ης γενιας μαχητικά.
Κάνεις λάθος! Το κόστος αγοράς του F35 είναι πλέον ίδιο ή και μικρότερο από του Rafale. Και τότε γιατί δεν πήραμε μόνο F35, θα ρωτήσεις... Για δύο πολύ σημαντικούς λόγους:
α) Γιατί τα Rafale ήδη έχουν αρχίσει και παραδίδονται (έστω και αν είναι τα πρώτα μεταχειρισμένα, αν και τα καινούρια δεν θα αργήσουν, γιατί πήραμε από τα ήδη παραγγελθέντα για τη γαλλική αεροπορία) ενώ τα F35 το νωρίτερο θα τα έχουμε από το 2027 και μετά. Οπότε με τα Rafale αγοράσαμε άμεσα προστασία, για τα επόμενα 5 τουλάχιστον χρόνια.
β) Επιπλέον, με την αγορά των Rafale αγοράσαμε (εμμέσως) και προστασία από τους Γάλλους. Δεν είναι ασήμαντο αυτό... -
@realzeus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το πρόβλημα είναι ότι εσύ τρως το παραμύθι καλέ μου φίλε και συνάδελφε. Δες απλά τι στούκες ρίχνουν τα Tesla στην αυτόνομη οδήγηση... Κανένα κομπιούτερ δεν μπορεί να κερδίσει σήμερα έναν καλό άνθρωπο στον τομέα της λήψης κρίσιμων αποφάσεων!!! Στο μέλλον ίσως, τώρα όμως όχι!
Έχεις διαβάσει και ερμηνεύσει λάθος το πρόβλημα της αυτόνομης οδήγησης, πτήσης κτλ και γενικά της αντικατάστασης της μηχανής από τον άνθρωπο. Το θέμα δεν είναι αν θα κάνει η μηχανή κάποιο λάθος, γιατί σίγουρα θα κάνει, είτε λόγω μηχανικού προβλήματος είτε λόγω λαθών ή ελλείψεων στον κώδικα της. Το θέμα και το ζητούμενο είναι να κάνει λιγότερα λάθη από τον άνθρωπο που θα κάνει την ίδια εργασία. Και αυτό έχει αποδειχτεί στην πράξη ότι γίνεται, ακόμη και σε πολύ ιδιαίτερες και απαιτητικές εργασίες. Επί παραδείγματι δεν είναι τυχαίο ότι τα επιβατικά αεροσκάφη πλέον πετάνε στο 99% του χρόνου πτήσης στον αυτόματο πιλότο. Ακόμη και να προσγειωθούν μόνα τους μπορούν (αφού ξεκινήσει τη διαδικασία autoland ο πιλότος και σε αεροδρόμια με τα σχετικά βοηθήματα).
-
@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@cirus said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Είναι όμως πανάκριβο και με τα ίδια χρήματα πέρναμε πολλά περισσότερα 4ης γενιας μαχητικά.
Κάνεις λάθος! Το κόστος αγοράς του F35 είναι πλέον ίδιο ή και μικρότερο από του Rafale. Και τότε γιατί δεν πήραμε μόνο F35, θα ρωτήσεις... Για δύο πολύ σημαντικούς λόγους:
α) Γιατί τα Rafale ήδη έχουν αρχίσει και παραδίδονται (έστω και αν είναι τα πρώτα μεταχειρισμένα, αν και τα καινούρια δεν θα αργήσουν, γιατί πήραμε από τα ήδη παραγγελθέντα για τη γαλλική αεροπορία) ενώ τα F35 το νωρίτερο θα τα έχουμε από το 2027 και μετά. Οπότε με τα Rafale αγοράσαμε άμεσα προστασία, για τα επόμενα 5 τουλάχιστον χρόνια.
β) Επιπλέον, με την αγορά των Rafale αγοράσαμε (εμμέσως) και προστασία από τους Γάλλους. Δεν είναι ασήμαντο αυτό...Το κόστος συντήρησης μου έχουν πει ότι είναι πολλαπλάσιο στο F35 μπορεί να κάνω και λάθος οπως λες
β) καθόλου ασήμαντο, το πιο σημαντικο ειναι. σωστα το λες
-
Το κόστος συντήρησης του F-35 είναι ανεβασμένο γιατί συντηρείται και το "stealth" κομμάτι του , συνεχώς αποκαθίσταται η (ειδική πανάκριβη) βαφή όπου υπάρχει φθορά και σε κάθε πτήση υπάρχει φθορά.
Ανα τακτά χρονικά διαστήματα αποξαίνετε τελείως με ειδικά χημικά και ελέγχετε απο κάτω για ρωγμές και ξαναβάφεται.
Μόνο τα μέτρα προστασίας να σκεφτώ (περιβαντολογικά) αλλα και ασφαλείας να μην φύγoυν έστω και μερικά ml απο το χρώμα (ξυσμένο ή καινούργιο) σε λάθος χέρια ...
Ο πτέραρχος πιο πάνω είμαι σίγουρος ουτε γυαλοχαρτιέρα δεν θα είχε εξουσιοδότηση να δει
-
@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Επί παραδείγματι δεν είναι τυχαίο ότι τα επιβατικά αεροσκάφη πλέον πετάνε στο 99% του χρόνου πτήσης στον αυτόματο πιλότο. Ακόμη και να προσγειωθούν μόνα τους μπορούν (αφού ξεκινήσει τη διαδικασία autoland ο πιλότος και σε αεροδρόμια με τα σχετικά βοηθήματα).
Αυτό είναι το πρόβλημα με τον εντυπωσιασμο, πως μπερδεύουμε τη θεωρία με την πράξη.
Παραδειγμα τα σύγχρονα ILS και Αυτόματης Προσγείωσης συστήματα είναι βοηθήματα για καταστάσεις όπου ο πιλότος λόγω του καιρού θα ήταν "τυφλός", οπότε απ το ολότελα καλύτερα να έχει όσο πιο εξελιγμένο σύστημα να τον καθοδηγεί.
Και στη θεωρία, ένα αεροπλάνο με ιδανική κατανομή φορτίου, σε ιδανικό καιρό, με ιδανικούς αεροδιαδρομους προσέγγισης και κανένα χρονικό περιορισμό, εφόσον το αεροδρόμιο έχει τα latest updates της τεχνολογίας, μπορεί να προσγειωθεί και μόνο του.
Στην πράξη, όσοι χρησιμοποιούμε αεροπλάνο έστω κάθε λίγους μήνες, βλέπουμε συνήθως τους πιλότους να παλεύουν τις τελευταίες στιγμές καθόδου με ριπες ανέμων που σε 8 στις 10 προσγειωσεις δεν θα ήταν επιτυχείς ή θα αφήναν τους επιβάτες με μετατραυματικο ψυχολογικό στρες, να το άφηναν στο autoland, ενώ τα αεροδρόμια θα εξυπηρετουσαν το πολύ τα 2/3 πτήσεων που βγάζει η εντατική ανθρώπινη εργασία και συντονισμός.
Πόσο μάλλον σε καταστάσεις εμπόλεμες και έκτακτης ανάγκης να περιμένουμε από το ρομπότ καλύτερα αποτελέσματα...
Σε άλλες εργασίες ίσως, αλλά όχι σε εμπλοκή. -
παντως με εντυπωσιαζετε.... πως τα ξερετε ολα αυτα. να μου πεις πραγματα ζωης, καθημερινα θα ειναι.
-
@gatoz said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
παντως με εντυπωσιαζετε.... πως τα ξερετε ολα αυτα. να μου πεις πραγματα ζωης, καθημερινα θα ειναι.
Αυτό δεν εντυπωσιάζει μόνο εσένα, αλλά μην ξεχνάς πως το τσούρμο μεσήλικες που μαλώνουμε εδώ, είμαστε παιδιά των Τεχνικών Εκδόσεων και των κυρρηγμάτων του Καββαθα, κοινώς ένας σύλλογος από τους σπασικλες του κάθε σχολείου... απόδειξη αυτού, πόσο λίγο ασχολούμαστε με μπάλα.
-
@monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το κόστος συντήρησης του F-35 είναι ανεβασμένο γιατί συντηρείται και το "stealth" κομμάτι του , συνεχώς αποκαθίσταται η (ειδική πανάκριβη) βαφή όπου υπάρχει φθορά και σε κάθε πτήση υπάρχει φθορά.
Ναι μεν, αλλά η λεκτική αντιπαράθεση μου με τον cirus αφορούσε το κόστος αγοράς και όχι το λειτουργικό κόστος. Στο κόστος αγοράς αναφέρθηκε ο cirus και σε αυτό απάντησα.
-
@piliourits said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@gatoz said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
παντως με εντυπωσιαζετε.... πως τα ξερετε ολα αυτα. να μου πεις πραγματα ζωης, καθημερινα θα ειναι.
Αυτό δεν εντυπωσιάζει μόνο εσένα, αλλά μην ξεχνάς πως το τσούρμο μεσήλικες που μαλώνουμε εδώ, είμαστε παιδιά των Τεχνικών Εκδόσεων και των κυρρηγμάτων του Καββαθα, κοινώς ένας σύλλογος από τους σπασικλες του κάθε σχολείου... απόδειξη αυτού, πόσο λίγο ασχολούμαστε με μπάλα.
σπικ φορ γιορσελφ
-
@piliourits said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@gatoz said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
παντως με εντυπωσιαζετε.... πως τα ξερετε ολα αυτα. να μου πεις πραγματα ζωης, καθημερινα θα ειναι.
Αυτό δεν εντυπωσιάζει μόνο εσένα, αλλά μην ξεχνάς πως το τσούρμο μεσήλικες που μαλώνουμε εδώ, είμαστε παιδιά των Τεχνικών Εκδόσεων και των κυρρηγμάτων του Καββαθα, κοινώς ένας σύλλογος από τους σπασικλες του κάθε σχολείου... απόδειξη αυτού, πόσο λίγο ασχολούμαστε με μπάλα.
#Σπικ φορ γιορσελφ
-
@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το κόστος συντήρησης του F-35 είναι ανεβασμένο γιατί συντηρείται και το "stealth" κομμάτι του , συνεχώς αποκαθίσταται η (ειδική πανάκριβη) βαφή όπου υπάρχει φθορά και σε κάθε πτήση υπάρχει φθορά.
Ναι μεν, αλλά η λεκτική αντιπαράθεση μου με τον cirus αφορούσε το κόστος αγοράς και όχι το λειτουργικό κόστος. Στο κόστος αγοράς αναφέρθηκε ο cirus και σε αυτό απάντησα.
Το κόστος αγοράς το λες και φυσιολογικό και συγκρίνεται με μαχητικά 4ης γενιάς
μπορεί να σταθεροποιηθεί η τιμή και να μη πέσει άλλο παρόλο που γκαζώνει η παραγωγή, εξακόσια ( 6 0 0 ) είχαν παραδοθεί μεχρι το 2021 , να τα βλέπουν αυτά κάποιοι λόγω πληθωρισμού .
-
Να κάνω το συνήγορο του διαβόλου λίγο. Είναι σύμπτωση που ότι βίντεο/ άρθρο ανεβάζει αυτός ο Καρβουνόπουλος ειναι εναντίον των όποιων εξοπλιστικών κινήσεων κάνει η Ελλάδα? Όλα λάθος δηλαδή τα κάνει ο Κούλης?
-
O Καρβουνόπουλος ήταν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εκπρόσωπος τύπου του ΥΕΘΑ. Διορισμένος από Τσίπρα/Καμμένο.
Αυτά.
-
@storm said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
O Καρβουνόπουλος ήταν στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ εκπρόσωπος τύπου του ΥΕΘΑ. Διορισμένος από Τσίπρα/Καμμένο.
Αυτά.
That explains it...
-
Οι αναφορές για το f35 μιλούν κυρίως για τον τρόπο που προσλαμβάνει δεδομένα από δικούς του αισθητήρες η και άλλους διασυνδεδεμένους, τα συνθέτει σε μια ενιαία εικόνα και τα αναμεταδίδει και σε φιλίες δυνάμεις. Συν το γεγονός βέβαια ότι έχει αποδεδειγμένα ελάχιστο ίχνος σε ραντάρ. Και όχι για το αν πετάει μόνο σαν ρομποτ. Πτητικά βέβαια, παρόλο που πλέον έχει πλήρη φάκελο πτήσης με 9g, δεν εντυπωσιάζει. Σε κοντινή αερομαχία δύσκολα θα κερδίσει.
Είναι ένα αεροσκάφος πανάκριβο σε συντήρηση που είναι για μεγάλα πορτοφόλια. Ίσως γίνει πιο φτηνό αργότερα. Δυστυχώς ενώ η κυβέρνηση είχε αρχίσει λελογισμένα, φαίνεται πλέον να κινείται στην γνωστή κατεύθυνση να πάρουμε κάτι από όλους να μην δυσαρεστηθεί κανείς. Πριν μάθουμε πως πετάει το Ραφαλ, θα παραγγειλουμε f35. Πριν δούμε τα orion στον αέρα, θα παραγγειλουμε αμερικανικά drones επιτήρησης άλλου τύπου από τα ισραηλινά που έχουμε νοικιάσει (μεγαλύτερων δυνατοτήτων μεν, αχταρμας στην υποστήριξη δε).
Το μόνο λογικό που άκουσα τις τελευταίες μέρες είναι ότι κυτταμε τους βαλιστικους πυραύλους lora εμβέλειας 400 χλμ από το Ισραήλ (οι Τούρκοι έχουν ήδη τους εγχώριους bora). Μακάρι να παίρναμε μερικές εκατοντάδες από δαυτους. Φρονω ότι ως αποτροπή θα έκαναν πολύ καλύτερη δουλειά από τα f35 και θα ήταν κλάσεις φτηνότεροι. Για αυτό και πιστεύω ότι σε μια αγορά f35 οι Τούρκοι θα γκρινιαζαν κάπως αλλά μέχρι εκεί, σε μια πιθανή αγορά lora με προοπτική εγκατάστασης τους στα νησιά μπορεί να το έκαναν και casus beli! -
@mastoras78 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Δε γνωρίζω ποιο απο τα F35 και Yugo 57 κάνει καλύτερα χειρόφρενα.. Δεσμεύομαι ότι θα ενημερωθώ από τις μελλοντικές κάρτες Υπερατού όμως..
-
@harisma23 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
@monman2 said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
Το κόστος συντήρησης του F-35 είναι ανεβασμένο γιατί συντηρείται και το "stealth" κομμάτι του , συνεχώς αποκαθίσταται η (ειδική πανάκριβη) βαφή όπου υπάρχει φθορά και σε κάθε πτήση υπάρχει φθορά.
Ναι μεν, αλλά η λεκτική αντιπαράθεση μου με τον cirus αφορούσε το κόστος αγοράς και όχι το λειτουργικό κόστος. Στο κόστος αγοράς αναφέρθηκε ο cirus και σε αυτό απάντησα.
καμία αντιπαράθεση. Με διορθωσες και σωστά έπραξες δεν είμαι δα και ειδικός στα πολεμικά αεροπλάνα. διαρπατες πληροφορίες ακούω που δεν είναι και πάντα σόι οπότε μαθαίνω από αυτούς που ξέρουν καλύτερα από μένα
εγω το κόστος το βλέπω ενιαιο. είναι σαν ένα αμάξι.
ευκολα πέρνεις porche . πως την συντηρείς είναι το θέμα.
το ίδιο είναι και το f35 . χρωμα ξεχρώμα τα λειτουργικά έξοδα είναι μεγαλύτερα από ενα συμβατικό 4ης γενιας.
στο τέλος σαν πολίτες εμεις τα πληρώνουμε όλα αυτά.
-
@piliourits said in Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί):
χωρια που μπορείς να πλησιάζεις τους ποδηλάτες από πίσω αθόρυβα πριν πατήσεις κόρνα
Χαχαχαχ, μιλάμε για μεγάλη πουστι@
Στ' άρματα, στ' άρματα εμπρός στον αγώνα... (Εξοπλισμοί)