-
@dimsabas said in Citroen C3 Aircross 2018:
Το πήρατε χαμπάρι αυτό;
https://cartalk.gr/dorean-anavathmisi-e ... -aircross/
Να πάμε και οι παλιοί να μας βάλουν τη μεγάλη οθόνη;
-
Θα δω το τεστ και θα σχολιάσω.
Αναβάθμιση εξοπλισμού είναι μια μορφή έκπτωσης.
-
Διάβασα το τέστ αυτής της εγγλεζούλας, που στο τέλος μας πέταξε ότι η βάγκ την πληρώνει περισσότερα....
Το να γίνεις σχολιαστής αυτοκινήτου, χρειάζεσαι το αυτονόητο προσόν.
Μία κωλοτρυπίδα.
Ετσι θα έχεις την γνώμη σου.
Οπως την έχουν και όλοι οι άλλοι βέβαια και ας μην ζουν από αυτή την δουλειά.Προφανώς ελάχιστοι δημοσιογράφοι σε παγκόσμιο επίπεδο, έχουν το επίπεδο να συγκριθούν με απλούς επαγγελματίες. Οι περισσότεροι είναι ινφλουένσερς και πουλάνε κυρίως σε πιτσιρικάδες και πιτσιρίκες που δεν έχουν εμπειρία.
Ας δούμε λοιπόν την πραγματικότητα για τα 4 αυτοκίνητα που ανέφερε.
Αρχικά για τα δύο τελευταία.
Το Τ ροκ είναι ένα όμορφο εξωτερικά αυτοκίνητο, που μέχρι τα τελευταία του είχε ένα πολύ φτηνό εσωτερικό. Εχει χώρους, είναι σε κατηγορία Β+ από πλευρά μεγέθους, αλλά έχει από την πρώτη μέρα πολύ ψηλή τιμή αγοράς.
Και αν κάποιος θέλει κάτι τέτοιο, τότε το 2008 είναι πιο μπάνικο, πιο φρέσκο, πιο τεχνολογικό.
Επίσης το φόλκς που είναι πιο κοντά τιμολογικά στο Αιρκρος είναι το Τ κρος και το Ταιγκο, αλλά χάνουν σε χώρους και προφανώς για την βαγκόπληκτη εγγλέζα δεν μπορούν να αναφερθούν.Το Κάμικ αντίθετα είναι φτηνό, τίμιο, έχει χώρους, ίσως τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, αλλά είναι πολύ παλιομοδίτικο και έτσι δεν τραβάει στις πωλήσεις, σε συνδυασμό με το όνομα του.
Κάποιοι θα κοίταγαν ένα ντάστερ στα ίδια χρήματα με ανάλογο όνομα.Επιπλέον οι κινητήρες του βαγκ, ο 1.0 που κοιμάται μέχρι τις 2000 στροφές και ο ντίζελ, που είναι με ήχο ψαρόβαρκας του 90, είναι πολύ χειρότεροι και από τους γαλλικούς και από τους κορεάτικους.
Ας πάμε τώρα στην σύγκριση στα δύο αμάξια.
Αρχικά να θυμίσω ότι όταν η Σιτροέν στον κάκτο, έφερε τα φώτα ημέρας μπροστά ψηλά και γενικά ένα νέο σχεδιασμό, πολλοί ως συνήθως ξύνισαν. Οι κορεάτες κλασσικά μιμήθηκαν αμέσως και τώρα τα έχουν όλοι.
Το Μπαγιόν έχει έναν ιδιαίτερο έως άσχημο για κάποιους σχεδιασμό και μπροστά και πίσω.
Το Αιρκρός μπροστά έχει επίσης ιδιαίτερο σχεδιασμό που θα προκαλέσει διαφωνίες, στις άλλες πλευρές είναι κλασσικό τζιπάκι.
Από πλευράς χώρων και χωροταξίας, το Αιρκρός έχει αντίπαλο μόνο το Κάμικ.
Από πλευράς κινητήρων το Αιρκρός έχει το πλεονέκτημα του ντίζελ. Οι βενζίνες είναι ανάλογες, αν και το Αιρκρός έχει 10 άλογα παραπάνω, που η κυρία δεν το είπε, γιατί το Μπαγιόν έχει 100 και 120 άλογα, ενώ το Αιρκρός 110 και 130 άλογα με το δεύτερο μόνο με το εξαιρετικό αυτόματο.
Στο εσωτερικό όντως το Αιρκρος δεν έχει ψηφιακά όργανα, ενώ το Μπαγιόν έχει.
Βέβαια το Μπαγιόν είναι 2000 λίρες ακριβότερο και σε αυτά δεν έχει γκριπ, αυτόματο κατέβασμα, ξεκλείδωμα χωρίς κλειδί, μετακινούμενο πίσω κάθισμα, αναδιπλούμενο κάθισμα συνοδηγού και αρκετά ακόμα.
Επίσης το Αιρκρός έχει 9άρα οθόνη και 7άρα στις χαμηλότερες εκδόσεις, ενώ το Μπαγιόν 10 και 7 αντίστοιχα.
Ας πάμε τώρα στις γνωστές μλκιες που γράφουν οι δημοσιογράφοι που δεν γουστάρουν κάποια αμάξια.
Το Αιρκρος έχει δηλώσει ότι είναι αμάξι ταξιδιού και σε καμιά περίπτωση σπορ.
Το να σχολιάζει αρνητικά κάποιος κάτι που είναι εξ ορισμού έτσι, είναι βλακεία.Είναι σαν να σχολιάζεις ένα διθέσιο αμάξι γιατί δεν έχει 5 θέσεις. Το ίδιο ανόητο είναι.
Επίσης έχει εξαιρετικά καθίσματα για ταξίδι. Και τα απλά και τα πιο εξελιγμένα. Δεν κρατάνε καλά στις στροφές τους κοντούς και τους αδύνατους.
Ε δεν υπάρχουν μόνο αυτοί. Υπάρχουν και οι υπόλοιποι που δεν γουστάρουν να έχουν αμάξι που τους κρατάει στις στροφές, αλλά η μία ωμοπλάτη και το ένα κωλομέρι είναι έξω από το κάθισμα.
Τέλος μας έχουν πρήξει με τα φυσικά κουμπιά κλιματισμού. Εντάξει άμα είσαι γυναίκα σε κλιμακτήριο έχει χαλάσει ο θερμοστάτης και θέλεις να παίζεις συνέχεια με αυτά. Οι υπόλοιποι βάζουμε το κλίμα σε μία θερμοκρασία που μας βολεύει και δεν ασχολούμαστε πάλι μαζί του.
Εχοντας κάνει 30000 χλμ με το αυτόματο βενζίνης αιρκρος και πλέον άλλα 20000 χλμ με το αυτόματο ντίζελ αιρκρός, μπορώ να πω ότι είναι ο ορισμός του Β σουβ.
Μικρό σε μήκος, μεγάλο σε μεταξόνιο, χώροι, ευκολίες, χρήση σε ελαφρές καταστάσεις εκτός δρόμου, άνεση στο ταξίδι, τεράστιοι εσωτερικοί χώροι , εύκολο στο φόρτωμα, πολλές δυνατότητες χωροταξίας, εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο, μέτριο χειροκίνητο, πολύ καλούς κινητήρες με τα δύο προβλήματα που όλοι ξέρουμε.
Τώρα αν της κυρίας της αρέσουν τα στροφιλίκια και δεν είναι και πρώτο μπόι όπως είπε, το πούμα είναι ιδανικό για εκείνη.
-
χαχαχ
απαντηση απο το τμημα δημοσιων σχεσεων....
και το ενα και το αλλο αχρηστα
#mono_vitara -
Τώρα δηλαδή πρέπει να το διαβάσουμε όλο αυτό;
Είναι άσχημο. Τελεία και παύλα.
-
Τα φώτα ημέρας μπροστά ψηλά... άλλοι τα εφάρμοσαν πριν τη Citroen...
-
@georgekn said in Citroen C3 Aircross 2018:
Τα φώτα ημέρας μπροστά ψηλά... άλλοι τα εφάρμοσαν πριν τη Citroen...
Πολύ ψηλότερα και πολύ πολύ νωρίτερα απ τη Σιτροέν, αν και ίσως χρειαστεί να βάλουμε το κάρο πρίν απ το άλογο, για το "μπροστά"...
-
Δεν ειναι ημερας αυτα. Νυχτας ειναι
-
@alexandros-k said in Citroen C3 Aircross 2018:
Δεν ειναι ημερας αυτα. Νυχτας ειναι
Όπως και στο Niva.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Το Τ ροκ είναι ένα όμορφο εξωτερικά αυτοκίνητο, που μέχρι τα τελευταία του είχε ένα πολύ φτηνό εσωτερικό. Εχει χώρους, είναι σε κατηγορία Β+ από πλευρά μεγέθους, αλλά έχει από την πρώτη μέρα πολύ ψηλή τιμή αγοράς.
Σε όλα συμφωνώ εκτός αυτού....έχουν άλλη τιμολόγηση στην Αγγλία και προφανώς με βάση αυτή βγάζει συμπεράσματα.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2018:
Τέλος μας έχουν πρήξει με τα φυσικά κουμπιά κλιματισμού. Εντάξει άμα είσαι γυναίκα σε κλιμακτήριο έχει χαλάσει ο θερμοστάτης και θέλεις να παίζεις συνέχεια με αυτά. Οι υπόλοιποι βάζουμε το κλίμα σε μία θερμοκρασία που μας βολεύει και δεν ασχολούμαστε πάλι μαζί του.
Αυτό μα το θεό δεν το καταλαβαίνω κι εγώ.
Το C3 το είχα λίγο καιρό (με την μικρότερη οθόνη) και ποτέ δεν ψάχτηκα να πατήσω κάτι στο κλιματιστικό. Σε όποια οθόνη και να είσαι, έχει shortcut για τη θερμοκρασία. Με 2 touch αλλάζεις. Big fucking deal.
Και το λέω γω ο παράξενος που στα αυτοκίνητα που είχα με χειροκίνητο κλιματισμό, άλλαζα συνέχεια μια πόδια, μια παμπριζ μια κέντρο, μια ανακύκλωση. Αλλά άμα το auto δουλεύει σωστά... λίγο πάνω λίγο κάτω τη θερμοκρασία και είσαι τσεκ.Αν τώρα πας σε κανά upper level μοντέλο που διαλέγεις χωριστή ψύξη για κάθε κ**ομέρι, ε ναι είναι λίγο πολύ η πληροφορία στην οθόνη για να το κάνεις εν κινήσει.
-
Εγώ πάλι θέλω να έχω άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια , μια ζεσταίνομαι μια κρυώνω μια θέλω περισσότερο αέρα μία θέλω να χαμηλώσω τον ανεμιστήρα για να μιλήσω στο τηλέφωνο . Οκ αν πας ταξίδι και η καμπίνα έχει πιάσει θερμοκρασία εκεί δεν με νοιάζει , μέσα στην πόλη μπορεί να το πειράξω και 10 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι .
-
@yem said in Citroen C3 Aircross 2018:
Εγώ πάλι θέλω να έχω άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια , μια ζεσταίνομαι μια κρυώνω μια θέλω περισσότερο αέρα μία θέλω να χαμηλώσω τον ανεμιστήρα για να μιλήσω στο τηλέφωνο . Οκ αν πας ταξίδι και η καμπίνα έχει πιάσει θερμοκρασία εκεί δεν με νοιάζει , μέσα στην πόλη μπορεί να το πειράξω και 10 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι .
Αυτά παθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε...
Παραξενεύουμε
-
-
@antoniokon said in Citroen C3 Aircross 2018:
@yem said in Citroen C3 Aircross 2018:
Εγώ πάλι θέλω να έχω άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια , μια ζεσταίνομαι μια κρυώνω μια θέλω περισσότερο αέρα μία θέλω να χαμηλώσω τον ανεμιστήρα για να μιλήσω στο τηλέφωνο . Οκ αν πας ταξίδι και η καμπίνα έχει πιάσει θερμοκρασία εκεί δεν με νοιάζει , μέσα στην πόλη μπορεί να το πειράξω και 10 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι .
Αυτά παθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε...
Παραξενεύουμε
Απο μικρός , μου την σπάει το a/c στο αυτοκίνητο , ξεραίνεται ο λαιμός μου και με πονάει το κεφάλι αν είναι πολύ κρύο , μετά επειδή μου αρέσει το νερό και πίνω πολύ ιδρώνω πάρα πολύ αν έχει ζέστη και βγαίνω λάσπη από το αμάξι οπότε χρειάζομαι κρύο ! Παίζω όλη την ώρα με την ταχύτητα της ροής του αέρα και αλλάζω την εξαγωγή του , οι περσίδες δε πάντα στέλνουν τον αέρα στο τζάμι και όχι πάνω μου... απο μικρός χαλασμένος ήμουν !
-
@antoniokon said in Citroen C3 Aircross 2018:
@yem said in Citroen C3 Aircross 2018:
Εγώ πάλι θέλω να έχω άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια , μια ζεσταίνομαι μια κρυώνω μια θέλω περισσότερο αέρα μία θέλω να χαμηλώσω τον ανεμιστήρα για να μιλήσω στο τηλέφωνο . Οκ αν πας ταξίδι και η καμπίνα έχει πιάσει θερμοκρασία εκεί δεν με νοιάζει , μέσα στην πόλη μπορεί να το πειράξω και 10 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι .
Αυτά παθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε...
Παραξενεύουμε
Μπα κάποιοι γεννήθηκαν παράξενοι...
-
@yem said in Citroen C3 Aircross 2018:
@antoniokon said in Citroen C3 Aircross 2018:
@yem said in Citroen C3 Aircross 2018:
Εγώ πάλι θέλω να έχω άμεση πρόσβαση στα χειριστήρια , μια ζεσταίνομαι μια κρυώνω μια θέλω περισσότερο αέρα μία θέλω να χαμηλώσω τον ανεμιστήρα για να μιλήσω στο τηλέφωνο . Οκ αν πας ταξίδι και η καμπίνα έχει πιάσει θερμοκρασία εκεί δεν με νοιάζει , μέσα στην πόλη μπορεί να το πειράξω και 10 φορές μέχρι να φτάσω σπίτι .
Αυτά παθαίνουμε όσο μεγαλώνουμε...
Παραξενεύουμε
Απο μικρός , μου την σπάει το a/c στο αυτοκίνητο , ξεραίνεται ο λαιμός μου και με πονάει το κεφάλι αν είναι πολύ κρύο , μετά επειδή μου αρέσει το νερό και πίνω πολύ ιδρώνω πάρα πολύ αν έχει ζέστη και βγαίνω λάσπη από το αμάξι οπότε χρειάζομαι κρύο ! Παίζω όλη την ώρα με την ταχύτητα της ροής του αέρα και αλλάζω την εξαγωγή του , οι περσίδες δε πάντα στέλνουν τον αέρα στο τζάμι και όχι πάνω μου... απο μικρός χαλασμένος ήμουν !
Το αιρκρος έχει και δεύτερο μενού στον κλιματισμό, με επιλογή σόφτ, νόρμαλ και χάρντ(?) , δεν θυμάμαι το τελευταίο.
Εγώ το έχω στο νόρμαλ. Γενικά σε ταξίδι κάνει ωραίο και ήπιο κλιματισμό, το έχω στο 23-24, αν και ο ανεμιστήρας του δεν είναι αθόρυβος. Αλλά όπως τον έχω είναι χαμηλά στην 1-2 από τις 8 ταχύτητες που έχει και βέβαια πάντα στο auto.
Στην πόλη αν δεν περνάω μέσα από το κέντρο με πολύ κίνηση, προτιμώ να έχω τα παράθυρα ανοιχτά, όπως και στους επαρχιακούς. Μόνο όταν περάσω τα 80-100 χλμ βάζω κλιματισμό.
-
Εγώ στο soft το είχα (απλό c3). Περισσότερο για την ησυχία.
-
Λοιπόν παίδες, όσοι έχετε γκέικο λεντυμπόι αυτοκίνητο με γαλλικό μανικιουρ όπως εγώ, που το γύρισε στο ντίζελ, φροντίστε μην μπείτε στο μάτι του Λαπ !!1!!
Ποτέ και για κανένα λόγο!
Μιλάμε για γκαντεμοσκυλο που κάνει το γουρλομάτη γιο του Δράκουλα να μοιάζει αθώο γκαντεμοκούταβο...Δηλαδή επειδή μας έδωσε κάποια ψωροευρώ επιδότηση, να μας το βγάλει απ τη μύτη...
Πριν δυο-τρεις εβδομάδες κατά τον έλεγχο για το ετήσιο σέρβις, μαθαίνω πως κυκλοφορεί ανεπίσημη ανάκληση για τον 1.5 HDi ανά περίπτωση. Μετά από ίχνος δακρύσματος στο ψευτοκάπακο, χωρίς κάποια ένδειξη στη λειτουργία, μύνημα σφάλματος κλπ. οδηγια αντικατάστασης όλου του σετ ιμάντα και εκκεντροφορων με καινούργια που στάλθηκαν από το εργοστάσιο.
Να δούμε το ποτήρι μισογεμάτο, με εταιρεία υπεύθυνη που αναγνωριζει και προλαμβάνει κι ανθρώπους που νοιάζονται ή μισοάδειο, ότι στη διετία βαδίζουμε στο δρόμο που χάραξαν οι βαγγέληδες;...
Τέλος πάντων, δόθηκε κι αμάξι αντικατάστασης (σημαδιακό ότι ήταν TSi απο ανταλλαγή μάλλον) έγινε η δουλειά, παρεληφθει το εργαλείο με τα καινούργια του τμήματα.
Φθάνοντας σπίτι αντιλαμβάνομαι οσμή πετρελαίου.
Πάω για έλεγχο... οι επιστροφές καυσίμου, τα σωληνάκια στο σημείο που κουμπώνουν, φαίνεται να είναι "μιας χρήσεως" και φακλανιασαν με την πρώτη επαφή...
Υποτίθεται ως γκέικα θα έπρεπε να είναι πιο σφιχτά... προληπτική ακινητοποιηση λοιπον κι αναμονή του ανταλλακτικου απ τας Αθήνας, για εργασία 15 λεπτών.Μας τα λέγε ο γάτος και μεις τα άλλα ζώα δεν τον πιστεύαμε...
Κόψτε λοιπον τ' αστεία και μην τσαντίζετε τον Λαπ και τους Σουζουκαίους εν γένει...
(και με το Φορντ τα ίδια μας είχε κάνει ο Λαπαρος και μείναμε στο δρόμο από βαλβιδιτσα υδραυλικών τιμονιού)
-
Α! Καλα.... Εσύ θα μας βγάλεις και το όνομα τελικα.
Μας δουλεύεις ρε ντιζελατε;;;; Τι φταίω εγώ που πήγες και πήρες γαλλικό;
Πότε είπα κάτι κακό για κάποιο Φορντ;;; Μου αρέσουν τα Φορντ.
Να τα βλέπεις αλλιώς. Η εταιρία έδειξε εξαιρετικά αντανακλαστικά και υπευθυνότητα.
Citroen C3 Aircross 2018