-
Ο αγοραστής ΔΕΝ έχει υποχρέωση, ούτε να ξέρει από που ανοίγει το καπό.
Φυσικά και είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει.
Γιατί όταν αγοράζουμε έναν Υπολογιστή πρέπει να ξέρουν όλοι πως δουλεύει μέσα η CPU, η GPU ο επεξεργαστής κτλ; ΄'Η όταν παίρνουμε ένα ψυγείο πρέπει να ξέρουν όλοι πως δουλεύουν όλα τα κυκλώματα; Το ίδιο με τις τηλεοράσεις, τους φούρνους κτλ.
Όχι. Η αντιπροσωπεία σου πουλάει ένα προίον έτοιμο για χρήση. Όσοι γνωρίζουν να ανοίγουν καπό το κάνουν απο ενδιαφέρον κυρίως και όχι απο υποχρέωση -
νομίζω πως τα μυνήματα μας πρέπει να μεταφερθούν καθώς ξεφύγαμε από το thread του T-rock , πιο σωστο είναι να πάνε σε κάποιο VAG group γενικό μαζί με όλες τις υπόλοιπες αστοχίες βλάβες και να αφησουμε εδώ να γραφουν για το T-roc και τον ανδια να θαυμάζει την γερμανική υπεροχη χωρίς περιττα σχόλια για βλάβες που δεν ταιριάζουν με τον θαυμασμο
-
Ο αγοραστής ΔΕΝ έχει υποχρέωση, ούτε να ξέρει από που ανοίγει το καπό.
Φυσικά και είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει.
Γιατί όταν αγοράζουμε έναν Υπολογιστή πρέπει να ξέρουν όλοι πως δουλεύει μέσα η CPU, η GPU ο επεξεργαστής κτλ;
Όχι. Αλλά το αυτοκίνητο απαιτεί τακτικό έλεγχο σε βασικά ζωτικά σημεία (το γράφει και το μάνουαλ) και πρέπει να ξέρει ο οδηγός πως να ελέγξει τα λάδια του, το ψυκτικό και το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες. Όποιος δεν ασχολείται καλά κάνει, αλλά δεν έχει δικαίωμα να γκρινιάζει μετά, εφόσον οι οδηγίες χρήσης γράφουν τι πρέπει να ελέγχει ο οδηγός και κάθε πότε.
-
Ο αγοραστής ΔΕΝ έχει υποχρέωση, ούτε να ξέρει από που ανοίγει το καπό.
Φυσικά και είναι υποχρεωμένος να το γνωρίζει.
Γιατί όταν αγοράζουμε έναν Υπολογιστή πρέπει να ξέρουν όλοι πως δουλεύει μέσα η CPU, η GPU ο επεξεργαστής κτλ;
Όχι. Αλλά το αυτοκίνητο απαιτεί τακτικό έλεγχο σε βασικά ζωτικά σημεία (το γράφει και το μάνουαλ) και πρέπει να ξέρει ο οδηγός πως να ελέγξει τα λάδια του, το ψυκτικό και το νερό για τους υαλοκαθαριστήρες. Όποιος δεν ασχολείται καλά κάνει, αλλά δεν έχει δικαίωμα να γκρινιάζει μετά, εφόσον οι οδηγίες χρήσης γράφουν τι πρέπει να ελέγχει ο οδηγός και κάθε πότε.
δεν αναφερεται στην συντηρηση αλλα στην αγορα.
δεν χρειαζεται ο αγοραστης να γνωρίζει αν έχουν ευπάθια τα VAG και μπορεί να κάνουν σαν κουδουνίστρες.
-
δεν χρειαζεται ο αγοραστης να γνωρίζει αν έχουν ευπάθια τα VAG και μπορεί να κάνουν σαν κουδουνίστρες.
Δεν είπα αυτό, απάντησα στον Κρούζερ για το εαν ο ιδοκτήτης έχει υποχρέωση να ξέρει από που ανοίγει το καπό.
Κατά τα άλλα όποιος δεν γνωρίζει τι έστί VW, άς πρόσεχε....τι άλλο να πω?? Εν έτη 2022 η πληροφόρηση είναι διαθέσιμη παντού.
-
Τα vag έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που αρέσουν σε πολύ κόσμο και γι΄ αυτό τ' αγοράζει. Ο κόσμος τα πληρώνει και τα παίρνει επειδή τα προτιμάει και τα εγκρίνει.
Το αν διαφωνούν κάποια άτομα από το μικρόκοσμο του forum είναι αδιάφορο. Η πραγματικότητα είναι αυτή που είναι και δεν αλλάζει επειδή σε κάποιους δεν αρέσει λόγω προσωπικών προτιμήσεων ή εμπάθειας.
Επίσης ο ισχυρισμός περί παραπλανημένων αγοραστών είναι στα όρια της γελοιότητας. Παλιά αγοράζαμε αυτοκίνητο από φωτογραφίες στα prospectus. Τώρα μπορείς να κάνεις test drive, να βρεις πληροφορίες στο internet και σε forum κλπ. Άφθονη πληροφόρηση.
Επί του θέματος. Ο ιδιοκτήτης είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει κάποια βασικά πράγματα για το αυτοκίνητό του. Να ελέγχει ανά διαστήματα τα λάδια, τη στάθμη του αντιψυκτικού, να καταλαβαίνει αν ανάψει κάποια ενδεικτική λυχνία σφάλματος, να ελέγχει και να βάζει αέρα στα λάστιχα ανά διαστήματα κοκ. Μπορεί να ζήσει με το αυτοκίνητο και χωρίς να τα κάνει αυτά, αλλά παίρνει μεγαλύτερα ρίσκα για βλάβες και ότι άλλο προκύψει.
Εδώ ένα απλό στεγνωτήριο έχεις και πρέπει να αδειάζεις το λεκανάκι με νερό, να καθαρίζεις τα χνούδια απ΄ τα φίλτρα, να καταλαβαίνεις αν ακούγονται περίεργοι θόρυβοι κατά τη λειτουργία που υπονοούν βλάβη.
Τα μηχανήματα δεν είναι διακοσμητικά σπιτιού, τα κρέμασες στον τοίχο και μόνο τα ξεσκονίζεις. -
.....εκτός αν αγοράσεις ιαπωνικά.
Μουχαχαχα
-
.....εκτός αν αγοράσεις ιαπωνικά.
Μουχαχαχα
Σου 'χω πει να μη με τσιγκλάς κι ανοίγουν διαμάχες γύρε...
Όσα Ιαπωνο-Κορεάτικα "τολμούν" να μπουν στα τιμολογιακά χωράφια των Ευρωπαικών "μένουν στα αζήτητα".
Με ελάχιστες εξαιρέσεις που πρόκειται για πραγματικά ξεχωριστά αυτοκίνητα. Η kia δεν τόλμησε καν να εισάγει το καινούργιο ceed μόλις είδε τις τιμές.Αυτό λέει η αγορά, δηλαδή ο κόσμος, πάλι άσχετα από το τι λέει ο καθένας στο forum. Κι ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
-
Νομίζω πως έχει μια λογική αυτό που λέει ο Άντυ, πως δηλαδή αν επιμένεις και αγοράζεις VW "το τραβάει ο οργανισμός σου" και τι φταίει η εταιρεία, λες και τα προηγούμενα μοντέλα ήταν διαφορετικά;
το ξέρεις πως τα βαγκ είναι έτσι και τα αποδέχεσαι με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους...
Και είναι αλήθεια πως η εταιρεία βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας, προχωράει τόσο γρήγορα που βγαίνουν και κάποια τμήματα του αυτοκινήτου ημιτελή.
Κι εφόσον τσουλάει, αυτή είναι η δουλειά του αυτοκινήτου, άρα "δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα"...
π.χ. αν κρέμεται λίγο η μοκέτα του ουρανού, δεν ταξιδεύεις;
Ούτε την ασφάλεια επηρεάζει, ούτε τις επιδόσεις αλλοιώνει.
Ομοίως και το τράκα-τρούκα του κιβωτίου, που ομοιάζει και την ονομασία του οχήματος...
Στο κάτω κάτω, αν κάτι φτάσει στο απροχώρητο και εμποδίζει την φυσιολογική χρήση του οχήματος, θα το επισκευάσει η εταιρεία εντός της 2ετους εγγύησης!
Να πουμε ότι δεν μπαίνει η ταχύτητα στο σασμαν, να το αποδεχτούμε σαν πρόβλημα, αλλά αφού μπαίνει μια χαρά, γιατί γκρινιάζουν;
Καλά δεν τα γράφω Άντυ; -
@piliourits said in VW T-Roc:
Νομίζω πως έχει μια λογική αυτό που λέει ο Άντυ, πως δηλαδή αν επιμένεις και αγοράζεις VW "το τραβάει ο οργανισμός σου" και τι φταίει η εταιρεία, λες και τα προηγούμενα μοντέλα ήταν διαφορετικά;
το ξέρεις πως τα βαγκ είναι έτσι και τα αποδέχεσαι με τα προτερήματα και τα ελαττώματά τους...
Και είναι αλήθεια πως η εταιρεία βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογίας, προχωράει τόσο γρήγορα που βγαίνουν και κάποια τμήματα του αυτοκινήτου ημιτελή.
Κι εφόσον τσουλάει, αυτή είναι η δουλειά του αυτοκινήτου, άρα "δεν βλέπω που είναι το πρόβλημα"...
π.χ. αν κρέμεται λίγο η μοκέτα του ουρανού, δεν ταξιδεύεις;
Ούτε την ασφάλεια επηρεάζει, ούτε τις επιδόσεις αλλοιώνει.
Ομοίως και το τράκα-τρούκα του κιβωτίου, που ομοιάζει και την ονομασία του οχήματος...
Στο κάτω κάτω, αν κάτι φτάσει στο απροχώρητο και εμποδίζει την φυσιολογική χρήση του οχήματος, θα το επισκευάσει η εταιρεία εντός της 2ετους εγγύησης!
Να πουμε ότι δεν μπαίνει η ταχύτητα στο σασμαν, να το αποδεχτούμε σαν πρόβλημα, αλλά αφού μπαίνει μια χαρά, γιατί γκρινιάζουν;
Καλά δεν τα γράφω Άντυ;έτσι beta testing στον πελάτη. αν κάτι δεν πάει καλά δεν θα το φτιάξουμε στο παρόν αυτοκίνητο (κοστίζει) αλλά θα το ξέρουμε για το επόμενο. και ότι κάνει το επόμενο στο beta testing στον πελάτη πάντα θα το φτιάξουμε στο μεθεπόμενο, μια χαρά όλα
VW γερμανική υπεροχή
-
Τα ίδια από την εποχή των g40 και g60….
-
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτοί που προτιμούν τα vag και τα αγοράζουν θεωρούν προφανώς ότι υπερέχουν, γι' αυτό τα προτιμούν και δίνουν και τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Τελικά τι κοινό έχουν τα vag με τον Ολυμπιακό? Μία ομάδα υπάρχει μόνο, με τους μισούς να την αγαπούν και τους άλλους μισούς να τη βρίζουν. Η μοίρα του καλύτερου? χα, χα, χα...
-
Πάει για λουκέτο και αυτό το θέμα που αφορά το VW Group με τις ευλογίες της διαχειριστικής ομάδας βεβαίως-βεβαίως...
-
Βάγκ και ολυμπιακός...
Αρα την Βάγκ θα είχε στο μυαλό του ο Σερ, όταν είπε να είναι σοβαροί, είτε παίζουν με την Ρεάλ, είτε με τον γαύρο...
-
-
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτοί που προτιμούν τα vag και τα αγοράζουν θεωρούν προφανώς ότι υπερέχουν, γι' αυτό τα προτιμούν και δίνουν και τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Τελικά τι κοινό έχουν τα vag με τον Ολυμπιακό? Μία ομάδα υπάρχει μόνο, με τους μισούς να την αγαπούν και τους άλλους μισούς να τη βρίζουν. Η μοίρα του καλύτερου? χα, χα, χα...
τωρα σε παω με χιλια....
ασε τους αλλοι να σκουζουν -
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτοί που προτιμούν τα vag και τα αγοράζουν θεωρούν προφανώς ότι υπερέχουν, γι' αυτό τα προτιμούν και δίνουν και τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Τελικά τι κοινό έχουν τα vag με τον Ολυμπιακό? Μία ομάδα υπάρχει μόνο, με τους μισούς να την αγαπούν και τους άλλους μισούς να τη βρίζουν. Η μοίρα του καλύτερου? χα, χα, χα...
Η διαφορά όμως μεταξύ τους είναι ότι
Ο Ολυμπιακός είναι όντως ο καλύτερος
και η VW είναι FTPK (For The P.....τς Kavala)
ΥΓ Αν δεις τις πωλήσεις της TOYOTA θα κλάψεις γιατι με τίποτα δεν είναι πρώτο το VAG
-
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτοί που προτιμούν τα vag και τα αγοράζουν θεωρούν προφανώς ότι υπερέχουν, γι' αυτό τα προτιμούν και δίνουν και τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Τελικά τι κοινό έχουν τα vag με τον Ολυμπιακό? Μία ομάδα υπάρχει μόνο, με τους μισούς να την αγαπούν και τους άλλους μισούς να τη βρίζουν. Η μοίρα του καλύτερου? χα, χα, χα...
Η διαφορά όμως μεταξύ τους είναι ότι
Ο Ολυμπιακός είναι όντως ο καλύτερος
και η VW είναι FTPK (For The P.....τς Kavala)
ΥΓ Αν δεις τις πωλήσεις της TOYOTA θα κλάψεις γιατι με τίποτα δεν είναι πρώτο το VAG
εγω κραταω το μπολντ. μονο.
και οτι κρυβεσαι.... -
Για να είμαστε ειλικρινείς, αυτοί που προτιμούν τα vag και τα αγοράζουν θεωρούν προφανώς ότι υπερέχουν, γι' αυτό τα προτιμούν και δίνουν και τα ωραία τους λεφτουδάκια.
Τελικά τι κοινό έχουν τα vag με τον Ολυμπιακό? Μία ομάδα υπάρχει μόνο, με τους μισούς να την αγαπούν και τους άλλους μισούς να τη βρίζουν. Η μοίρα του καλύτερου? χα, χα, χα...
Η διαφορά όμως μεταξύ τους είναι ότι
Ο Ολυμπιακός είναι όντως ο καλύτερος
και η VW είναι FTPK (For The P.....τς Kavala)
ΥΓ Αν δεις τις πωλήσεις της TOYOTA θα κλάψεις γιατι με τίποτα δεν είναι πρώτο το VAG
Ερυθρόλευκο είναι και το vag. Έχεις αχρωματοψία... χα,χα,χα
-
Καλά με τις μικρές, με τις μεγάλες ομάδες με ποια είστε ?
VW T-Roc