-
@spiros-0 said in Citroen Ami:
Yπαρχει πειραγμενη εκδοση που βγαζει 16αλογα και 80 τελικη. Μονο με παρεμβαση στο software. Αγνωστο αν θα κυκλοφορησει μαζικα.
Αυτονομία 10χλμ ή λιγότερο;;;;
-
Να το δω στα Λιμανάκια με τις μπάντες και τίποτα άλλο στον κόσμο….
-
ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τον λόγο των έξτρα αλογων πειραγματος
αφού δεν χρειάζεται να πάρεις φόρα για να το πετάξεις στον γκρεμό
και με 45 τελική μια χαρά γίνεται.
Θέλει μήπως να το σιγουρέψει μην τυχόν και δουλεύει και μετά την πτώση???
-
Το μισείτε αλλά όλο με αυτό ασχολείστε...
-
Είναι η παιδική χαρά του forum. Ο σάκος του μποξ των αυτοκινήτων
-
"It's a stupid thing, I hate it".
Ακριβώς....υπέρτατη μ@λακία λέγεται στα Ελληνικά!!
-
Ο μόνος που μιλά την γλώσσα της ειλικρίνειας. Όλοι οι άλλοι δημοσιογράφοι λένε κάτι καλό μήπως και πάρουν καμία διαφήμιση στο site και το περιοδικο τους.
Τα διαβάζουν και τα fan boys και χαίρονται
-
Εαν δεις το βίντεο είναι απίστευτο...με 16χαω εαν στρίψεις κινδυνεύεις να τουμπάρεις!!
Και σχολιάζουν σωστά: δεν έχει κανένα σύστημα ασφαλείας, καμια ζώνη παραμόρφωσης, αλλά μπορούν να το οδηγούν 14χρονα. Καλά θα πάει αυτό....
Τρομέρά επικίνδυνο και δικαίως το θάβουν στο 5th gear που είναι σοβαροί!
-
Αυτό δεν λέω σε δεκάδες ποστς και εγώ;
Αφού είναι καλό γιατί δεν το αγοράζετε;.... Όλοι αλλάζουν κουβέντα και κάποιοι με βρίζουν .
Ναι θα το βάλω στην τηλεόραση να το δω. Να το ευχαριστηθω....χαχαχα
-
@lap said in Citroen Ami:
Αυτό δεν λέω σε δεκάδες ποστς και εγώ;
Αφού είναι καλό γιατί δεν το αγοράζετε;.... Όλοι αλλάζουν κουβέντα και κάποιοι με βρίζουν .
Γιατί φαίνεται ότι έχουν μυαλό!! Put my money were my mouth is...το ίδιο που γίνεται και με τις Άλφα, όλοι λένε πόσο φανταστικές είναι (που δεν είναι!!) αλλά κανείς δεν τις αγοράζει...αχαχα!! Στο δια ταύτα όλοι προτιμάνε κάτι άλλο, ακόμα και ο Γάτος!!
-
Το είδα!!!!!
Πω πω!!!
Εντωμεταξυ, λέει ο τύπος παρολο που η μπαταρία είναι στο πάτωμα και έχει χαμηλό κέντρο βάρους σηκώθηκε και κόντεψε να πάρει τούμπα.
Έχει ένα λάθος... Η μπαταρία είναι κάτω και πίσω όχι στο μέσο του οχήματος. Αυτό δημιουργεί περίεργες καταστάσεις με το βάρος και τη φυγόκεντρο.
Αυτός που είπε stupid έχει ωραίο στυλακι ντυσίματος.
-
Εντάξει, θα σκοτωθεί πολύ κόσμος με δαυτο.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα συμβεί σε σύγκρουση με αυτοκίνητο με 40-50 χλμ σε μια διασταύρωση , σε ένα φανάρι κλπ στους επιβάτες του μέσα σε αυτό το κλουβί με σκληρά πλαστικά. Κρεατομηχανη.
Ένας οδηγός μηχανής με κράνος και ένα μέτριο μπουφανακι με καλύτερα φρένα και δυνατότητα καλύτερων ελιγμών έχει πολύ μικρότερες πιθανότητες σοβαρού τραυματισμού στο ίδιο σενάριο. -
@vagkirk said in Citroen Ami:
Εντάξει, θα σκοτωθεί πολύ κόσμος με δαυτο.
Εδώ σκοτώνονται με τα πατίνια στα πεζοδρόμια...
-
-
Είναι γνωστοί μλκς στην Αγγλία .
Εντάξει ένα όχημα που λένε ότι δεν είναι αυτοκίνητο, κινείται μόνο μέσα στην πόλη και συγκρίνεται με πατίνια και μικρά σκούτερ, έναντι των οποίων δίνει κάποια προστασία από την βροχή, το κρύο και τα ατυχήματα.
Είναι οι ίδιοι μλκς που έπαιρναν τα τρίροδα Ρόμπιν και τα τουμπάριζαν , λες και δεν είναι εύκολο να το κάνεις αυτό, σε ένα αμάξι που ήταν για μέσα στην πόλη.
Φίλοι γύρισαν από 20ήμερο ταξίδι σε Βόρεια Γερμανία και Δανία.
Εγώ έχω να βγω από το 2009 και εκείνοι αρκετό διάστημα, λόγω της κρίσης.
Η μεγάλη διαφορά που είδαν, είναι ότι πλέον ΟΛΑ ΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ, είναι κλειστά για τα αυτοκίνητα.
Αφήνεις το αμάξι 2-3 χλμ μακριά από το ιστορικό κέντρο και μετακινείσαι με τα πόδια ή με άλλο τρόπο.
Προφανώς το ΑΜΙ δεν είναι για πίστα, αλλά και διαμοιρασμό σε τέτοιες περιπτώσεις.
Εκανα ένα πολύγωνο στην Αθήνα με απόσταση 2 χλμ από το Σύνταγμα.
Το βλέπετε στην φωτό.
Γενικά είναι ο μικρός δακτύλιος , λίγο μεγαλύτερος.Σκεφτείτε να κατεβαίνετε από βόρεια μέχρι Αμπελόκηπους, από Νότια μέχρι Κουκάκι, ανατολικά μέχρι Καισαριανή, Βύρωνα, Νέο Κόσμο, Κουκάκι και Δυτικά μέχρι Γκάζι, Σταθμό Λαρίσης.
Αν το πάμε στα 3 χλμ, σχεδόν όλος ο Δήμος Αθηναίων θα είναι απροσπέλαστος σε αυτοκίνητα.
Αρα μάλλον οι Εγγλέζοι, έχουν φάει πολύ πουτίγκα και έχει ανέβει το ζάχαρο...
-
Μόλις είδα το πρώτο στην Ξάνθη.
Τα αρνητικά αρκετά, τα αναφέρατε οι περισσότεροι.
Αλλά για κάποιον
που κυκλοφορεί συνέχεια μέσα στην πόλη
που δεν γουστάρει μηχανάκια (όπως εγώ)
που δεν θέλει να βρέχεται
που έχει χώρο για φόρτιση
είναι τέλειο . -
Η αρχή αυτής της συζήτησης, μήνες πριν, όταν ξεκίνησα να το σχολιάζω, ήταν μόλις μετά από δύο χρόνια χρήσης ηλεκτρικών golf carts, καμιά 30αριά απ αυτά για ενδοεταιρική μεταφορά από εργοστάσιο σε εργοστάσιο, γραφεία, αποθήκες κλπ. στην εταιρεία στην οποία εργαζόμουν, που αποφάσισαν να τα εγκαταλείψουν και να επιστρέψουν στα γνωστά διπλοκάμπινα φορτηγάκια TOYOTA & ISUZU που χρησιμοποιούσαμε πριν και μετά.
Στη θεωρία, αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκινούμενα όπως το ΑΜΙ (και όχι "αυτοκίνητα" με όση σημασία έχει αποκτήσει η λέξη μέχρι σήμερα) ήταν το ιδανικό μέσον για μετακίνηση μέσα στο βιομηχανικό πάρκο της εταιρείας.
Σε στενούς δρόμους με ανώτατο όριο ταχύτητας 30χλμ την ώρα, συγκεκριμένες χαραγμένες διαδρομές και συγκεκριμένη χρήση.Στην πράξη:
Μπορούσαν να μεταφέρουν μόνο 2 άτομα.
Αν έπρεπε κι ένας τρίτος π.χ. μηχανικός, σποραδικά να μετακινηθεί μετά από ένα μίτινγκ στο χώρο παραγωγής να δει ένα πρόβλημα, τα 2 χλμ αντί για 5 λεπτά θα έπρεπε να γίνουν σε 20', είτε να περιμένει το 20θεσιο λεωφορειάκι που έκανε δρομολόγια, είτε να γυρίσει κάποιος να τον ξαναπάρει όπου τον έβρισκε να περπατάει (κατά παράβαση των κανονισμών να μην σταματάμε όπου να ναι).
αν βάλουμε και την επιστροφή, είχε τριπλασιαστεί ο χρόνος που μεσολαβούσε για να επιστρέψει το άτομο στο γραφείο του ή στο επόμενο μίτινγκ ή στο επόμενο εργοστάσιο...
Για τον ίδιο λόγο έχασαν τη χρησιμότητα σαν οχήματα εκτάκτου ανάγκης, να μεταφέρουν γρήγορα 3-5 άτομα όταν κάτι έκτακτο παρουσιαζόταν.
Επίσης τα αυτοκινούμενα αυτά είχαν και μικρή καρότσα, οπότε μπορούσαν πιο εύκολα απ το ΑΜΙ να μεταφέρουν και 2 ατομα και μικρό φορτίο χωρίς να το έχουν στα πόδια τους οι επιβάτες.
Στην πορεία, αν τα έβρισκε μπροστά του κάποιο άλλο όχημα, π.χ. ERT φορτηγάκι ή εταιρικό λεωφορειάκι, δημιουργούνταν συμφόρηση.
το μεγαλύτερο πρόβλημα απ όλα: η φόρτιση.
Δεν είχαν προβλεφθεί παντού όπου πήγαινε το όχημα, φορτιστές.
Δεν ήταν δυνατόν να εγκατασταθούν παντού φορτιστές.
Κι όταν μετά από επιμονή και γκρίνια έμπαινε ένας σε ένα απομακρυσμένο κτιριάκι κοντά στη παραγωγή, δεν μπορούσαν να φορτίζουν όσο περίμεναν και τα άλλα δύο (π.χ. συντηρητές κι ένας εργολάβος) που ήρθαν για δύο ώρες... το αποτέλεσμα: αν όχι τις μισές, τη μία στις 4 φορές που το χρειαζόσουν, δεν ήταν διαθέσιμο. Έπεσε ατέλειωτο περπάτημα με υλικά ανά χείρας που κανονικά απαγορευόταν να μεταφέρονται έτσι (π.χ. εύφλεκτα ή τοξικά δείγματα σε μικρές ποσότητες).
Δεν συζητάμε για βλάβες και άλλα τέτοια... δεν συζητάμε για το ότι περνούσαν πριζωμένα περισσότερο χρόνο απ ότι χρησιμοποιούνταν και πάλι πάντα έκανες τη διαδρομή με λαμπάκι και την ψυχή στο στόμα... ούτε για τις πάμπολες φορές που έγινε το τελευταίο χιλιόμετρο σπρώχνοντας στους 40+ βαθμούς, γιατί ήταν νεανικό το προσωπικό και το ριχνε στην πλάκα (ή στη ζούλα το έσπρωχναν με κάποιο άλλο αν δεν τους έβλεπαν οι ανώτεροι)...Η διαφορά του ΑΜΙ με αυτά τα οχήματα, είναι βασικά πως το ντύσαν με πλαστικά πάνελ για να υποδύεται το "αυτοκίνητο" αντί για το αυτοκινούμενο που είναι. Και γω μένω να ρωτάω, για πιο λόγο δεν αγοράζουν μέχρι τώρα όσοι ενδιαφέρονται ένα τέτοιο αυτοκινούμενο, ενώ υπάρχουν για 20 χρόνια και ξαφνικά ενδιαφέρονται για το (όποιο) ΑΜΙ...
-
@piliourits said in Citroen Ami:
Η αρχή αυτής της συζήτησης, μήνες πριν, όταν ξεκίνησα να το σχολιάζω, ήταν μόλις μετά από δύο χρόνια χρήσης ηλεκτρικών golf carts, καμιά 30αριά απ αυτά για ενδοεταιρική μεταφορά από εργοστάσιο σε εργοστάσιο, γραφεία, αποθήκες κλπ. στην εταιρεία στην οποία εργαζόμουν, που αποφάσισαν να τα εγκαταλείψουν και να επιστρέψουν στα γνωστά διπλοκάμπινα φορτηγάκια TOYOTA & ISUZU που χρησιμοποιούσαμε πριν και μετά.
Στη θεωρία, αυτά τα ηλεκτρικά αυτοκινούμενα όπως το ΑΜΙ (και όχι "αυτοκίνητα" με όση σημασία έχει αποκτήσει η λέξη μέχρι σήμερα) ήταν το ιδανικό μέσον για μετακίνηση μέσα στο βιομηχανικό πάρκο της εταιρείας.
Σε στενούς δρόμους με ανώτατο όριο ταχύτητας 30χλμ την ώρα, συγκεκριμένες χαραγμένες διαδρομές και συγκεκριμένη χρήση.Στην πράξη:
Μπορούσαν να μεταφέρουν μόνο 2 άτομα.
Αν έπρεπε κι ένας τρίτος π.χ. μηχανικός, σποραδικά να μετακινηθεί μετά από ένα μίτινγκ στο χώρο παραγωγής να δει ένα πρόβλημα, τα 2 χλμ αντί για 5 λεπτά θα έπρεπε να γίνουν σε 20', είτε να περιμένει το 20θεσιο λεωφορειάκι που έκανε δρομολόγια, είτε να γυρίσει κάποιος να τον ξαναπάρει όπου τον έβρισκε να περπατάει (κατά παράβαση των κανονισμών να μην σταματάμε όπου να ναι).
αν βάλουμε και την επιστροφή, είχε τριπλασιαστεί ο χρόνος που μεσολαβούσε για να επιστρέψει το άτομο στο γραφείο του ή στο επόμενο μίτινγκ ή στο επόμενο εργοστάσιο...
Για τον ίδιο λόγο έχασαν τη χρησιμότητα σαν οχήματα εκτάκτου ανάγκης, να μεταφέρουν γρήγορα 3-5 άτομα όταν κάτι έκτακτο παρουσιαζόταν.
Επίσης τα αυτοκινούμενα αυτά είχαν και μικρή καρότσα, οπότε μπορούσαν πιο εύκολα απ το ΑΜΙ να μεταφέρουν και 2 ατομα και μικρό φορτίο χωρίς να το έχουν στα πόδια τους οι επιβάτες.
Στην πορεία, αν τα έβρισκε μπροστά του κάποιο άλλο όχημα, π.χ. ERT φορτηγάκι ή εταιρικό λεωφορειάκι, δημιουργούνταν συμφόρηση.
το μεγαλύτερο πρόβλημα απ όλα: η φόρτιση.
Δεν είχαν προβλεφθεί παντού όπου πήγαινε το όχημα, φορτιστές.
Δεν ήταν δυνατόν να εγκατασταθούν παντού φορτιστές.
Κι όταν μετά από επιμονή και γκρίνια έμπαινε ένας σε ένα απομακρυσμένο κτιριάκι κοντά στη παραγωγή, δεν μπορούσαν να φορτίζουν όσο περίμεναν και τα άλλα δύο (π.χ. συντηρητές κι ένας εργολάβος) που ήρθαν για δύο ώρες... το αποτέλεσμα: αν όχι τις μισές, τη μία στις 4 φορές που το χρειαζόσουν, δεν ήταν διαθέσιμο. Έπεσε ατέλειωτο περπάτημα με υλικά ανά χείρας που κανονικά απαγορευόταν να μεταφέρονται έτσι (π.χ. εύφλεκτα ή τοξικά δείγματα σε μικρές ποσότητες).
Δεν συζητάμε για βλάβες και άλλα τέτοια... δεν συζητάμε για το ότι περνούσαν πριζωμένα περισσότερο χρόνο απ ότι χρησιμοποιούνταν και πάλι πάντα έκανες τη διαδρομή με λαμπάκι και την ψυχή στο στόμα... ούτε για τις πάμπολες φορές που έγινε το τελευταίο χιλιόμετρο σπρώχνοντας στους 40+ βαθμούς, γιατί ήταν νεανικό το προσωπικό και το ριχνε στην πλάκα (ή στη ζούλα το έσπρωχναν με κάποιο άλλο αν δεν τους έβλεπαν οι ανώτεροι)...Η διαφορά του ΑΜΙ με αυτά τα οχήματα, είναι βασικά πως το ντύσαν με πλαστικά πάνελ για να υποδύεται το "αυτοκίνητο" αντί για το αυτοκινούμενο που είναι. Και γω μένω να ρωτάω, για πιο λόγο δεν αγοράζουν μέχρι τώρα όσοι ενδιαφέρονται ένα τέτοιο αυτοκινούμενο, ενώ υπάρχουν για 20 χρόνια και ξαφνικά ενδιαφέρονται για το (όποιο) ΑΜΙ...
Γρήγορα γρήγορα ένα βασικό....
βενζίνη 0.6 το λίτρο..... γέμιζα το γιαρις μου με 24 ευρώ.
Στο παράδειγμα που αναφέρεις κάνεις λόγο για πολύ συγκεκριμένη χρήση και σε συνθήκες πολύ διαφορετικές από έναν μέσο οικογενειάρχη... -
@gtsartsal said in Citroen Ami:
Η διαφορά του ΑΜΙ με αυτά τα οχήματα, είναι βασικά πως το ντύσαν με πλαστικά πάνελ για να υποδύεται το "αυτοκίνητο" αντί για το αυτοκινούμενο που είναι. Και γω μένω να ρωτάω, για πιο λόγο δεν αγοράζουν μέχρι τώρα όσοι ενδιαφέρονται ένα τέτοιο αυτοκινούμενο, ενώ υπάρχουν για 20 χρόνια και ξαφνικά ενδιαφέρονται για το (όποιο) ΑΜΙ...
Γρήγορα γρήγορα ένα βασικό....
βενζίνη 0.6 το λίτρο..... γέμιζα το γιαρις μου με 24 ευρώ.
Στο παράδειγμα που αναφέρεις κάνεις λόγο για πολύ συγκεκριμένη χρήση και σε συνθήκες πολύ διαφορετικές από έναν μέσο οικογενειάρχη...Και για ποιο λόγο δεν σκεφτόταν να αγοράσει μέχρι τώρα κανείς οικογενειάρχης ένα golf cart για τις ανάγκες τις οικογένειας;
Κόστιζαν γύρω στα 4 χιλιάρικα και φορτιζόταν με "αέρα" με το κόστος που είχε το ρεύμα πριν.
Τα καύσιμα ανεβοκατεβαίνουν απ τα 2€ για πάνω από δεκαετία.
Golf carts υπήρχαν "από πάντα"... -
@gtsartsal said in Citroen Ami:
Μόλις είδα το πρώτο στην Ξάνθη.
Τα αρνητικά αρκετά, τα αναφέρατε οι περισσότεροι.
Αλλά για κάποιον
που κυκλοφορεί συνέχεια μέσα στην πόλη
που δεν γουστάρει μηχανάκια (όπως εγώ)
που δεν θέλει να βρέχεται
που έχει χώρο για φόρτιση
είναι τέλειο .Η κατηγορία έχει μέλλον, το συγκεκριμένο είναι κακή υλοποίηση.
Στο εξωτερικό που τα χρησιμοποιούν έχουν από κλωβό ασφαλείας, μέχρι αεροσκάφους,abs, esp, adas κτλ
Διότι βγαίνουν σε δημόσιο δρόμο.
Γιατί δεν το αγοράζετε, αφου αντικαθιστά τα σκούτερ;
Ιδού η Ρόδος ιδού και το ami.Όσο για τους fan boys στις θεωρίες όλοι καλοί είναι, αγοράστε το λοιπόν όσοι θέλετε να μετακινήστε στην πόλη και ψάχνετε μηχανάκια και σκούτερ και πείτε μας μετά ποσο καλή αγορά κάνατε. Αφού το πιστεύετε!
Παντελονατα και σταρατα, λέτε πως είστε σε ανάγκη κίνησης στην πόλη και είστε και φαντικοι του, αγοραστε το.
Citroen Ami