-
-
Τι είχες Γιάννη , τι είχα πάντα...
-
Μου τον χαρίσανε σήμερα..
-
andya,εσύ;
-
Όχι, θα ήταν της audi το αρκουδάκι και θα έγραφε vorsprung durch Tecknik.
Δείτε στο internet τι σημαίνει και θα καταλάβετε γιατί... audi -
Βοηθήστε με να του βγάλω όνομα...
-
Θέλουμε να ξεκινάει από Φ (φολκς) και να έχει μέσα Β (βάγκεν)...
Το πρώτο που μου ήρθε είναι.... ο Φάβας....
-
@antoniokon said in VW FORUM:
Θέλουμε να ξεκινάει από Φ (φολκς) και να έχει μέσα Β (βάγκεν)...
Το πρώτο που μου ήρθε είναι.... ο Φάβας....
φακλαναβ
ΑρΕς
αχαχαχ -
Μπε Τε. ( Ακούγεται κάπως αφρικανικο)
Από το ντερλιπτερτεντιμπουρ.
Δηλαδή, το λαϊκό αρκούδι.
Ή φαουτε από το volks και που στα γαλλικά σημαίνει το λάθος ή αποτυχία κτλ...
Καλύτερα φαουτε ...χαχα -
Κάτι καλύτερο από Βάγγος που είναι το επικρατέστερο μέχρι στιγμής? Πιο kinky
-
Αν μου 'ρθει κάνα πιασάρικο όνομα θα επανέλθω...
-
Wagen the Poo(h)
-
-
Μόνο εμένα ήρθε αβίαστα το:
Φριβ(τ)έζας ;;;;
Χωρίς παρεξήγηση.......
-
Όχι, θα ήταν της audi το αρκουδάκι και θα έγραφε vorsprung durch Tecknik.
To οτι το λέει δεν σημαίνει και ότι ισχύει. Ίσως ίσχυε την δεκαετία του '80 με τα quattro (τα αληθινά) και το ProConTen....πλέον καθρεφτάκια για ιθαγενείς.
Άστο τώρα, δεν το 'χεις. Η απαξίωσή σου προκύπτει απ' την ασχετοσύνη σου.
Η audi είναι από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά εταιρείες με απίστευτη ιστορία και επιτεύγματα. Και συνεχίζει να παραμένει στην αιχμή της τεχνολογίας βγάζοντας διαμάντια.
Δυστυχώς δεν είναι για τον πολύ κόσμο, είναι για φραγκάτους, αλλά μπορούμε κι εμείς να τη θαυμάζουμε, δεν πειράζει. -
Άστο τώρα, δεν το 'χεις. Η απαξίωσή σου προκύπτει απ' την ασχετοσύνη σου.
Η audi είναι από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά εταιρείες με απίστευτη ιστορία και επιτεύγματα. Και συνεχίζει να παραμένει στην αιχμή της τεχνολογίας βγάζοντας διαμάντια.
Δυστυχώς δεν είναι για τον πολύ κόσμο, είναι για φραγκάτους, αλλά μπορούμε κι εμείς να τη θαυμάζουμε, δεν πειράζει.Αχαχαχα.....!! Άσχετος εισαι εσύ που σου πουλάνε χάντρες και τις αγοράζεις. Ξέρω για αυτοκίνητα 100 φορές περισσότερα από εσένα!! Ξέρω και τι ήταν η Άουδι και τι είναι σήμερα....ένα VW με άλλο σήμα, καμία τεχνολογία από το παρελθόν (αλήθεια ξέρεις τι είναι το ProConTen χωρίς να το κάνεις google ή ήσουν αγέννητος τότε???).
-
Ας μείνουμε στην ονοματοδοσία του λούτρινου παρακαλώ και ας πέσουν οι τόνοι
-
Οι bmw οι παλιες της εποχής εκείνης είχαν τον κινητήρα πάνω σε τρις βίδες που έσπαγαν σε περίπτωση συγκρουσης και ο κινητήρας έπεφτε κάτω και δεν εισερχόταν στο εσωτερικό. Παράλληλα είχαν ειδικά καπό που άνοιγαν ανάποδα κατά την πρόσκρουση για την προστασία του παρμπρίζ.
Περνάω το τεστ;;;
-
Άστο τώρα, δεν το 'χεις. Η απαξίωσή σου προκύπτει απ' την ασχετοσύνη σου.
Η audi είναι από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά εταιρείες με απίστευτη ιστορία και επιτεύγματα. Και συνεχίζει να παραμένει στην αιχμή της τεχνολογίας βγάζοντας διαμάντια.
Δυστυχώς δεν είναι για τον πολύ κόσμο, είναι για φραγκάτους, αλλά μπορούμε κι εμείς να τη θαυμάζουμε, δεν πειράζει.Αχαχαχα.....!! Άσχετος εισαι εσύ που σου πουλάνε χάντρες και τις αγοράζεις. Ξέρω για αυτοκίνητα 100 φορές περισσότερα από εσένα!! Ξέρω και τι ήταν η Άουδι και τι είναι σήμερα....ένα VW με άλλο σήμα, καμία τεχνολογία από το παρελθόν (αλήθεια ξέρεις τι είναι το ProConTen χωρίς να το κάνεις google ή ήσουν αγέννητος τότε???).
Είσαι τελείως άσχετος. Κατά τ' άλλα μπορείς να πιστεύεις για τον εαυτό σου ότι θες...
Και για να σταματήσεις να πιστεύεις και σε μυθεύματα, η bmw και η audi είναι Βαυαροί και οι δύο, πολύ κοντά στο Μόναχο, από τα ίδια πανεπιστήμια παίρνουν κόσμο, την ίδια διάλεκτο μιλάνε και μια χαρά συνεργάζονται. Η καθεμιά με το στυλ της. -
Είσαι τελείως άσχετος. Κατά τ' άλλα μπορείς να πιστεύεις για τον εαυτό σου ότι θες...
Και για να σταματήσεις να πιστεύεις και σε μυθεύματα, η bmw και η audi είναι Βαυαροί και οι δύο, πολύ κοντά στο Μόναχο, από τα ίδια πανεπιστήμια παίρνουν κόσμο, την ίδια διάλεκτο μιλάνε και μια χαρά συνεργάζονται. Η καθεμιά με το στυλ της.Οχι περισσότερο από εσένα...που δεν έχεις ιδέα από αυτοκίνητα και μηχανική...ιθαγενείς με χάντρες όπως είπα. Επίσης καμία σχέση οι 2 εταιρείες.....γελάνε και οι πέτρες με αυτά που γράφεις!!!
ΥΓ: Εκτός από προσωπικές επιθέσεις, κάνε επιχείρημα έχεις....??? Μπα εεε???
Οι bmw οι παλιες της εποχής εκείνης είχαν τον κινητήρα πάνω σε τρις βίδες που έσπαγαν σε περίπτωση συγκρουσης και ο κινητήρας έπεφτε κάτω και δεν εισερχόταν στο εσωτερικό. Παράλληλα είχαν ειδικά καπό που άνοιγαν ανάποδα κατά την πρόσκρουση για την προστασία του παρμπρίζ.
Περνάω το τεστ;;;
όχι!! Σύστημα της Audi ήταν που επειδή είχαν τον κινητήρα στον διαμήκη (για το αληθινό quattro) μπορούσε να πάει προς τα πίσω και κάτω από το πάτωμα και ταυτόχρονα με συρματόσχοινα τράβαγε τις ζώνες (πριν βουν οι προεντατήρες), μηχανικά.
VW FORUM