-
Έτσι. Για αυτό πρώτα θα αρρωσταίνει ο κόσμος και μετά θα φτιάχνονται νοσοκομεία και θα γίνονται προσλήψεις γιατρών και νοσηλευτικού προσωπικού...
Ή άσε να μπει πρώτα η φωτιά και μετά ας βγει ο διαγωνισμός πρόσληψης πυροσβεστών...
Ή αυτό που είπε χθες ο Σταϊκούραθ... "Τώρα που πλήρωσαν κάποιοι (μακάκες) μετρητά τον ΕΝΦΙΑ, υπάρχουν λεφτά για Fuel Pass"...
-
περιπου ετσι. Δεν θα φτιαξουμε νοσοκομειο 1000 θεσεων σε χωριο 50 κατοικων. Οσο αυξανονται οι κατοικοι θα μεγαλωνουμε αυτο που φτιαξαμε.
για τον ιδιο λογο καμια εταιρια δεν εχει βαλει 5000 φορτιστες στις ΕΟ, απο τους οποιους οι 4950 θα μενουν αδειοι για τα επομενα 2-10 χρονια.
-
Εγώ πάντως αναφέρθηκα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και στις πολιτικές που εφαρμόζουν οι κεντρικοί αντιπρόσωποι στο θέμα αυτό.
Η οποία πολιτική πάνω/κάτω έχει την κουλτούρα που έχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Περιμένουμε από "κάποιους να μας δώσουν τα λεφτάκια τους" και μετά θα δούμε πως θα τα επενδύσουμε και αν.
-
Εσυ εκανες την ατοπη συγκριση με τα νοσοκομεια, οχι εγω.
Το εγραψα:
Προφανως η μεταβαση θα γινει μαζι με την αυξηση των πωλησεων. Καμια σοβαρη εταιρια δεν μπορει να σου πουλαει κατι χωρις να μπορει να στο επισκευασει.Δεν εχει να κανει με "κουλτουρα επιχειρησεων", εχει να κανει με την κοινη λογικη.
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ πάντως αναφέρθηκα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και στις πολιτικές που εφαρμόζουν οι κεντρικοί αντιπρόσωποι στο θέμα αυτό.
Η οποία πολιτική πάνω/κάτω έχει την κουλτούρα που έχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Περιμένουμε από "κάποιους να μας δώσουν τα λεφτάκια τους" και μετά θα δούμε πως θα τα επενδύσουμε και αν.
Έτσι είναι. Από την άλλη, δεν θέλει και καμια ιδιαίτερη επένδυση το σέρβις των ηλεκτρικών....κατά μεγάλο ποσοστό είναι ίδια. Και εκεί που διαφέρουν, ειναι ουσιαστικά σημεία στα οποία δεν γίνεται ούτε σέρβις ούτε επισκευή.
-
@spiros-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το εγραψα:
Προφανως η μεταβαση θα γινει μαζι με την αυξηση των πωλησεων. Καμια σοβαρη εταιρια δεν μπορει να σου πουλαει κατι χωρις να μπορει να στο επισκευασει.
Δεν εχει να κανει με "κουλτουρα επιχειρησεων", εχει να κανει με την κοινη λογικη.Προφανώς έχω άλλη άποψη και άλλη λογική.
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Εγώ πάντως αναφέρθηκα στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία και στις πολιτικές που εφαρμόζουν οι κεντρικοί αντιπρόσωποι στο θέμα αυτό.
Η οποία πολιτική πάνω/κάτω έχει την κουλτούρα που έχουν οι περισσότερες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Περιμένουμε από "κάποιους να μας δώσουν τα λεφτάκια τους" και μετά θα δούμε πως θα τα επενδύσουμε και αν.
Έτσι είναι. Από την άλλη, δεν θέλει και καμια ιδιαίτερη επένδυση το σέρβις των ηλεκτρικών....κατά μεγάλο ποσοστό είναι ίδια. Και εκεί που διαφέρουν, ειναι ουσιαστικά σημεία στα οποία δεν γίνεται ούτε σέρβις ούτε επισκευή.
Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Γιατί κάθομαι και γράφω;;;;;
Βάζω τελεία. Πάω σε άλλο θέμα ή μάλλον αύριο πάλι και αν...
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@spiros-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Το εγραψα:
Προφανως η μεταβαση θα γινει μαζι με την αυξηση των πωλησεων. Καμια σοβαρη εταιρια δεν μπορει να σου πουλαει κατι χωρις να μπορει να στο επισκευασει.
Δεν εχει να κανει με "κουλτουρα επιχειρησεων", εχει να κανει με την κοινη λογικη.Προφανώς έχω άλλη άποψη και άλλη λογική.
Αυτο που λες δεν εχει λογικη. Να εκπαιδευσουν απο τωρα πολυ κοσμο και να στησουν ολοκληρο δικτυο για να εξυπηρετησουν 1-2 πελατες το μηνα. Ποιος θα τα πληρωσει ολα αυτα και γιατι;
Για τον ιδιο λογο ενας εργενης δεν αγοραζει 7θεσιο SUV ή δεν αγοραζει ενα σπιτι 150τμ, επειδη καποτε θα κανει οικογενεια με 5 παιδια.
-
Συζήτηση κάνουμε,δεν προσπαθεί κανείς να βάλει ηλεκτρόδια στο κεφάλι του άλλου.
-
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Γιατί κάθομαι και γράφω;;;;;
Βάζω τελεία. Πάω σε άλλο θέμα ή μάλλον αύριο πάλι και αν...
Γιατί?? Επιειδή δεν συμφωνώ μαζί σου? Αυτό δεν είναι το νόημα της συζήτησης....ή θες να συζητάω μόνο όταν συμφωνώ??? Τα λέμε αύριο....
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Γιατί κάθομαι και γράφω;;;;;
Βάζω τελεία. Πάω σε άλλο θέμα ή μάλλον αύριο πάλι και αν...
Γιατί?? Επιειδή δεν συμφωνώ μαζί σου? Αυτό δεν είναι το νόημα της συζήτησης....ή θες να συζητάω μόνο όταν συμφωνώ??? Τα λέμε αύριο....
Μην παίρνεις θάρρετα... Αύριο και αν!
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@storm said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα συνεργεία αυτοκινήτων στην Ελλάδα έχουν μείνει στην εποχή των παγετώνων. Καμιά απολύτως επένδυση ούτε σε τεχνογνωσία, ούτε σε εξειδικευμένο προσωπικό.
Δεν ισχύει για όλους. Ξέρω για παράδειγμα συνεργείο BMW που επένδυσε αρκετά για επισκευές ηλεκτρικών. Το ίδιο και σε VW. Επιπλέον τα ηλεκτρικά έχουν πολύ λιγότερα κινούμενα μέρη και τα βασικά μέρη είναι ίδια (φρένα, τιμόνι, αναρτήσεις κλπ.). Ο κινητήρας δεν επιδέχεται επισκευής ή σέρβις οπότε δεν είναι κάτι δύσκολο. Πολύ πιο απλά είναι σε συντήρηση και επισκευές.
Όντως η Karenta έχει εκπαιδεύσει τους ηλεκτρολόγους της στα ηλεκτρικά. Τους έχει κάνει ένα σωρό σεμινάρια. Ξέρεις πόσους έχει? Λιγότερους από τα δάχτυλα του ενός χεριού.
Και το τι έχουν καταλάβει και τι μπορούν να κάνουν τελικά είναι κι αυτό ένα θέμα που θα φανεί στην πράξη. Γενικά θα κλάψουνε μανούλες με την επισκευή των ηλεκτρικών. Και με το πολύπλοκο software που κουβαλάνε ακόμα περισσότερες...
-
Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από την Καρέντα....κλασσικά!
Όμως και πάλι, ένα ηλεκτρικό είναι πιο εύκολο από ένα θερμικό, έχει πολύ λιγότερα μέρη που θέλουν συντήρηση και επισκευή.
-
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από την Καρέντα....κλασσικά!
Όμως και πάλι, ένα ηλεκτρικό είναι πιο εύκολο από ένα θερμικό, έχει πολύ λιγότερα μέρη που θέλουν συντήρηση και επισκευή.
H ερώτηση είναι ότι όταν έρθει η ώρα της επισκευής, θα μπορείς να κάνεις π.χ. επισκευή σε μοτέρ/μπαταρία/esc, θα μπορείς να κάνεις επισκευή ή θα πρέπει να κάνεις αντικατάσταση με καινούργιο?
Γιατί όσο μιλάμε για αντιπροσωπείες, μάλλον η απάντηση είναι εμφανής. -
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@fanis75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν περίμενα κάτι καλύτερο από την Καρέντα....κλασσικά!
Όμως και πάλι, ένα ηλεκτρικό είναι πιο εύκολο από ένα θερμικό, έχει πολύ λιγότερα μέρη που θέλουν συντήρηση και επισκευή.
H ερώτηση είναι ότι όταν έρθει η ώρα της επισκευής, θα μπορείς να κάνεις π.χ. επισκευή σε μοτέρ/μπαταρία/esc, θα μπορείς να κάνεις επισκευή ή θα πρέπει να κάνεις αντικατάσταση με καινούργιο?
Γιατί όσο μιλάμε για αντιπροσωπείες, μάλλον η απάντηση είναι εμφανής.Μάλλον όχι. Πιο πιθανό θα είναι το refurbished.
-
Τα μοτέρ τους λογικά πέρα από το λαδάκι τους σε κάποια κινούμενα μέρη δεν έχουν κάτι άλλο που να αλλάζει. Θα είναι πολύ αξιόπιστα. Σωστά;
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
H ερώτηση είναι ότι όταν έρθει η ώρα της επισκευής, θα μπορείς να κάνεις π.χ. επισκευή σε μοτέρ/μπαταρία/esc, θα μπορείς να κάνεις επισκευή ή θα πρέπει να κάνεις αντικατάσταση με καινούργιο?
Γιατί όσο μιλάμε για αντιπροσωπείες, μάλλον η απάντηση είναι εμφανής.Σε μοτέρ προφανώς και όχι (εκτός εαν πας εξωτερικά σε κάποιο ηλεκτρολόγο)...αν και το μοτέρ θεωρητικά δεν χαλάει ποτέ. Στην μπαταρία, ναι θα αλλάζεις τα χαλασμένα στοιχεια, plug n play είναι. Γενικά δεν έχει πολλά πράγματα για συντήρηση, ειδικά στο μηχανικό κομμάτι.
-
Ακόμα και plug and play να είναι και να αλλάζουν σαν ΑΑ μπαταρίες, πόσο εύκολο θα είναι να φτάσεις στο χαλασμένο κομμάτι;
-
Χαλάνε και οι ηλεκτροκινητήρες, σπανιότερα από τις κεκ, αλλά χαλάνε . Επίσης έχουν και αναλώσιμα, τα έδρανα ολίσθησης πάνω στα οποία εδράζονται κατά την περιστροφή τους.
-
Μια χαρά χαλάνε οι ηλεκτροκινητήρες και ανάλογα με το κόστος του καινούργιου πολλές φορές είναι ασύμφορο να επισκευαστούν.
Σενάριο που δεν είναι καθόλου επιστημονικής φαντασίας:
Πας το αυτοκίνητο για service μετά την εγγύηση. Μετράνε τα τυλίγματα του ηλεκτροκινητήρα και βρίσκουν μικρή διαρροή ρεύματος, συνηθισμένη φθορά. Σου "κλειδώνουν" το αυτοκίνητο, καθώς σύμφωνα με τους προδιαγραφές θεωρείται πλέον επικίνδυνο για ηλεκτροπληξία, ακόμα και πυρκαγιά.
Γιατί ως γνωστόν με το ρεύμα δεν παίζεις σκοτώνει, δεν θα κολλήσει καμιά βαλβίδα και θα μείνει το αυτοκίνητο να το πάρει η οδική, χα, χα, χα.
Βρείτε κύριε τα 2k που κοστίζει η επισκευή και ελάτε να το φτιάξουμε και να το πάρετε πίσω.
Μας περιμένουν πολλές εκπλήξεις στο μέλλον με τα ηλεκτρικά, θα πέσει γέλιο και κλάμα μαζί... -
@andya3 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Σενάριο που δεν είναι καθόλου επιστημονικής φαντασίας:
Πας το αυτοκίνητο για service μετά την εγγύηση.
Για αυτό βασική αρχή σε όλα τα αυτοκίνητα (πάντα το είχα), το πουλάς πριν λήξη η εγγύηση!! Για αυτό αγοράζεις αυτό που την έχει μεγαλύτερη....την εγγύηση!
ΥΓ: Πάντως το να χαλάσει το μοτέρ είναι σπάνιο και θέλει πολλά χρόνια. Εδώ υβρίδια που κυκλοφορούν 10-15 χρόνια και τα μοτέρ δεν έχουν πάθει τίποτα!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά