-
Αυτό ακριβώς.
Για κάποιο λόγο που ποτέ δε θα καταλάβω υπάρχουν διαστημικές προσδοκίες για οτιδήποτε βγάζει αυτή η μάρκα. Πρέπει δηλαδή να κάποιους να βγάζει το πιο όμορφο, πιο γρήγορο, πιο σπορτίφ, πιο άνετο, πιο ευρύχωρο, πιο προηγμένο και παράλληλα ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ σε κάθε κατηγορία.
Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα με ολίγη από εσσάνς Alfa Romeo. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
-
Στον διαμορφωτή που έχουν, οι αρχικές τιμές που εμφανίζονται είναι χωρίς την έκπτωση (η οποία είναι στα 2.300-2.500 σε όλες τις εκδόσεις). Πρέπει να προχωρήστε την διαμόρφωση για να δείτε τις τελικές τιμές (το κόκκινο είναι χωρίς χρέωση).
Οπότε με τις υπάρχουσες τιμές του 3008,Χ1,Q3 -ακόμη και μερικών από τη μικρότερη κατηγορία- δε μου φαίνεται συγκριτικά και τόσο ακριβή (με βάση και τον εξοπλισμό).Και κατά 99% θα έχει και πιο σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά από τους ανταγωνιστές (όχι σαν τις γνώριμες Alfa,αλλά ακόμη κι έτσι θα είναι έστω κι ελαφρώς καλύτερη).
Βάζοντας την όποια βελτίωση ποιότητας και τον παραπάνω στάνταρ εξοπλισμό ανά έκδοση που έχουν οι ιταλοί,-τουλάχιστον σε σύγκριση με τους γερμανούς-,είναι καλή προσπάθεια.Υ.Γ. Επίσης κι εμένα μ'αρέσει η εξωτερική σχεδίαση.Μέσα δεν μου λέει κάτι το ιδιαίτερο (εκτός λίγο από τον σχεδιασμό του καντράν με τα "κανοκυάλια" και την παλιά γραμματοσειρά σε ψηφιακή φορμή).
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Αυτό ακριβώς.
Για κάποιο λόγο που ποτέ δε θα καταλάβω υπάρχουν διαστημικές προσδοκίες για οτιδήποτε βγάζει αυτή η μάρκα. Πρέπει δηλαδή να κάποιους να βγάζει το πιο όμορφο, πιο γρήγορο, πιο σπορτίφ, πιο άνετο, πιο ευρύχωρο, πιο προηγμένο και παράλληλα ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ σε κάθε κατηγορία.
Μιλάμε για καθημερινά αυτοκίνητα με ολίγη από εσσάνς Alfa Romeo. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
για βαλιου φορ μάνευ υπαρχουν αλλα.
ναι την αλφα εγω τουλαχιστον την θελω γαματη.
και αν εχω τα γιουρα θα παω να τα σκασω οσα και να κανει. αλλιως θα πιανω το μπουτι της γατας για αλκανταρα τεμπελη.
υπαρχουν καμποσοι ανωμαλοι που δεν γουσταρουν μπασταρδα φριτζικα ή ράιζμπερνερς.
αντε να κοντραρει με κανενα lancia το πολυ-πολυ/ -
Οι "μετοχές" της Alfa στο "αυτοκινητιστικό χρηματιστήριο" είναι χαμηλά. Η μάρκα είναι εξαφανισμένη για χρόνια. Αυτόματα ο υποψήφιος αγοραστής νιώθει ότι ρισκάρει τα λεφτά του σε σχέση με ένα X1 ή Q3. Και δεν αγοράζει και κάτι αντίστοιχου κύρους.
Πρέπει να καθιερωθείς και στη συνείδηση του καταναλωτή σαν premium για να είναι διατεθειμένος να σε πληρώσει για premium. Προς το παρόν η Alfa είναι μακριά απ' αυτό το στόχο, πολύ-πολύ μακριά...
-
Σαν μοντέλο του 15' μου κάνει εξωτερικά.
Όλες οι Αλφα συνήθως ξεχωρίζουν οταν πρωτοκυκλοφορουν , αυτή όχι στα δικά μου μάτια. -
@kpaiss said in Alfa Romeo Tonale:
Σαν μοντέλο του 15' μου κάνει εξωτερικά.
Όλες οι Αλφα συνήθως ξεχωρίζουν οταν πρωτοκυκλοφορουν , αυτή όχι στα δικά μου μάτια.Αυτό ακριβώς θέλουν να σταματήσει. Να υπάρχει η προσδοκία ότι η Αλφα θα βγάλει κάτι εξωτικό. Το εξωτικό δεν πουλάει. Θέλουν να το βλέπει ο κόσμος το αμάξι ως ένα απλό μεσαίο suv με κάποια χαρακτηριστικά της μάρκας. Μόνο έτσι θα βγάλουν κάνα φράγκο.
-
@stefan147 said in Alfa Romeo Tonale:
Για κάποιο λόγο που ποτέ δε θα καταλάβω υπάρχουν διαστημικές προσδοκίες για οτιδήποτε βγάζει αυτή η μάρκα. Πρέπει δηλαδή να κάποιους να βγάζει το πιο όμορφο, πιο γρήγορο, πιο σπορτίφ, πιο άνετο, πιο ευρύχωρο, πιο προηγμένο και παράλληλα ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ σε κάθε κατηγορία.
Συμφωνώ 100%! Προσωπικά δεν έχω καμία προσδοκία, μια μάρκα της σειράς είναι και ή όποια παράδοση έχει πεθάνει εδώ και δεκαετίες. Απλά υπάρχουν ακόμα ρομαντικοί που πιστεύουν ότι η Αλφα είναι δεν ξερω και εγώ τι και ό,τι και να βγάλει νομίζουν οτι είναι η πεμπτουσία της αυτοκίνησης, ακόμα και τα εκτρώματα και προσθιοκίνητα gtv και κάτι τέτοια που δεν βλέπονταν!!
Για εμένα έχει χάσει και τον στόχο της και το κοινό της και προσπαθεί να σταθεί κάπου ανάμεσα χωρίς επιτυχία και ειλικρινά απορώ γιατί υπάρχει ακόμα!
-
Πρέπει να είσαι ο μόνος που λέει ότι οι προσθιοκίνητες GTV δεν βλέπονταν...
Από εκεί και πέρα, όσο της σειράς είναι μια BMW, άλλο τόσο είναι μια Alfa, και συνήθως καλύτερη οδηγικά. -
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Πρέπει να είσαι ο μόνος που λέει ότι οι προσθιοκίνητες GTV δεν βλέπονταν...
Από εκεί και πέρα, όσο της σειράς είναι μια BMW, άλλο τόσο είναι μια Alfa, και συνήθως καλύτερη οδηγικά.Δεν βλέπονται όπως και η Μπρέρα και απορώ σε ποιον άρεσαν...μόνο τυφλωμένοι Αλφίστι. Πιστεύω ότι σε κανένα δεν άρεσαν και το έλεγαν είτε για να μην φάνε κράξιμο ("ιερή" η άλφα ακόμα και με αυτά τα άθλια σχέδια) ή λόγω αυθυποβολής. Άθλια σχεδιαστικά αυτοκίνητα, σαν μπανιέρες. Mονο η SZ ηταν όμορφη τότε και μετά 156/159 που όμως έχουν κακογεράσει σε αντίθεση με τις bmw.
BMW κλάσεις ανώτερη από Alfa... δεν συγκρίνονται πουθενά παρά μόνο ίσως στο οδηγικό κομμάτι. Και κινητήρες η BMW είχε πολύ καλύτερους...μόνο και μόνο αρχιτεκτονικά ο i6 είναι πολύ ανώτερος από τους V που ειναι συμβιβασμός λόγω χώρου.
-
Οι προσθιοκίνητες GTV είχαν φανταστικό design πολύ μπροστά απο την εποχή τους και βασικά πρώτη φορά ακούω να μην αρέσουν σε κάποιον.
Επίσης είχαν πολύ προχωρημένη σχεδίαση αναρτήσεων ,ειδικά ο πίσω άξονας ήταν έπος της μηχανολογίας.
Για της 156 καθόλου δεν εχουν κακογεράσει ασε που ήταν πολύ μπροστά από τις αντίστοιχες BMW. -
@fanis75 said in Alfa Romeo Tonale:
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
Πρέπει να είσαι ο μόνος που λέει ότι οι προσθιοκίνητες GTV δεν βλέπονταν...
Από εκεί και πέρα, όσο της σειράς είναι μια BMW, άλλο τόσο είναι μια Alfa, και συνήθως καλύτερη οδηγικά.Δεν βλέπονται όπως και η Μπρέρα και απορώ σε ποιον άρεσαν...μόνο τυφλωμένοι Αλφίστι. Άθλια σχεδιαστικά αυτοκίνητα, σαν μπανιέρες. Mονο η SZ ηταν όμορφη τότε και μετά 156/159 που όμως έχουν κακογεράσει σε αντίθεση με τις bmw.
BMW κλάσεις ανώτερη από Alfa... δεν συγκρίνονται πουθενά παρά μόνο ίσως στο οδηγικό κομμάτι. Και κινητήρες η BMW είχε πολύ καλύτερους...μόνο και μόνο αρχιτεκτονικά ο i6 είναι πολύ ανώτερος από τους V που ειναι συμβιβασμός λόγω χώρου.
Είσαι τυφλωμένος BMWάκιας απλά Φάνη. Χαχα.
Η ομορφιά είναι υποκειμενική, οπότε δεν θα επιμείνω. Εμένα πάντως μου φαίνονται πολύ πιο κακογερασμένες οι BMW, που ήταν από τότε βαρετές σχεδιαστικά (γερμανικά κουτιά ήταν, από Ε90 και μετά άρχισαν να βλέπονται).
Διαφωνώ ξεκάθαρα για τους κινητήρες όμως. Είχα Ι6, δεν είναι κάτι καλύτερο από τον V6 από άποψη αρχιτεκτονικής, και ας είναι δήθεν πιο ζυγισμένος. Το ίδιο smooth είναι στην πράξη και από εκεί και πέρα είναι θέμα τεχνογνωσίας για το ποιος θα αποδίδει καλύτερα. Όλοι οι supersport κατασκευαστές πάντως προτιμούν τον V6... -
@kpaiss said in Alfa Romeo Tonale:
Σαν μοντέλο του 15' μου κάνει εξωτερικά.
Όλες οι Αλφα συνήθως ξεχωρίζουν οταν πρωτοκυκλοφορουν , αυτή όχι στα δικά μου μάτια.Δηλ. τα υπάρχοντα Q3,Χ1,GLA γιατί μοιάζουν εξωτερικά πιο σύγχρονα;
Eμένα μου φαίνονται οχήματα κύρους μεν,αλλά χωρίς καμιά σχεδιαστική καινοτομία από το 2015.
Να κατηγορούμε τους ιταλούς για πολλά,αλλά και για σχεδιαστική αδιαφορία σε σχέση με γερμανούς κι ασιάτες, μάλλον είναι λίγο υπερβολή,όσο κι αν ισχύει για τον καθένα η υποκειμενική ομορφιά και το "περί ορέξεως κολοκυθόπιτα"... -
Eδώ κάτι προχειρο που βρήκα για τη πίσω ανάρτηση της GTV 916.Oυσιαστικά είχε χαρακτηριστικά ενεργητικής τετραδιευθυνσης αλλά ήταν παθητική...
< Το κορυφαίο ίσως τεχνολογικό επίτευγμα είναι η καινούρια πίσω
ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων η οποία, σύμφωνα με τους
ανθρώπους της εταιρίας, εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο
τα πλευρικά φορτία που αναπτύσσονται στις στροφές, με στόχο τη
σταθεροποίηση των τροχών και τη βελτίωση της πρόσφυσης.
H λειτουργία της ανάρτησης μπορεί να χωριστεί σε δύο φάσεις:- στην αρχή της στροφής με την ανάπτυξη των πλευρικών φορτίων
οι πίσω τροχοί στρέφονται αντίθετα με τους εμπρός, μειώνοντας
την ακτίνα στροφής, κάτι που κάνει το αυτοκίνητο να στρίβει
ευκολότερα. H αύξηση των φυγόκεντρων δυνάμεων πάνω από ένα
όριο όμως έχει σαν αποτέλεσμα την αλλαγή της φοράς των πίσω
τροχών οι οποίοι τείνουν να στραφούν παράλληλα με τους εμπρός
με αποτέλεσμα την αύξηση, αυτή τη φορά, της ακτίνας στροφής
και τη σταθεροποίηση του αυτοκινήτου.
Με τον τρόπο αυτό η γωνία κάμπερ των τροχών παραμένει στη
βέλτιστη περιοχή, επιτρέποντας τη διατήρηση της μέγιστης
δυνατής επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το έδαφος, οπότε το
αυτοκίνητο μπορεί να δεχτεί ακόμα μεγαλύτερα πλευρικά φορτία
χωρίς να γλιστρήσει από την τροχιά του.
Επίσης, παρουσιάζει πολύ καλή συμπεριφορά σε συνεχείς αλλαγές
πορείας και κυρίως σε κινήσεις πανικού για την αποφυγή ενός
εμποδίου.
H διάταξη προσαρμόζεται πάνω σ_ ένα ειδικό υποπλαίσιο
κατασκευασμένο από ειδικό υλικό υψηλής αντοχής.
Το σημαντικότερο; Οι παραπάνω επιλογές αποδεικνύονται σοφές
στο δρόμο...4Τ.>
- στην αρχή της στροφής με την ανάπτυξη των πλευρικών φορτίων
-
To αυτοκίνητο μία χαρά είναι...
Και τις οθόνες...και χώρους...και το design... Ότι πρέπει για μια οικογένεια..Η τιμή είναι λάθος...που είναι αισθητά πάνω από GLA X1 ..XC40 ...
Ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση κάνει η διαφορά τιμής προς τα πάνω σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες ακόμα και στα έξτρα ...
-
XC40, απορώ τι βρίσκουν στα Volvo...
-
@montecarlo said in Alfa Romeo Tonale:
To αυτοκίνητο μία χαρά είναι...
Και τις οθόνες...και χώρους...και το design... Ότι πρέπει για μια οικογένεια..Η τιμή είναι λάθος...που είναι αισθητά πάνω από GLA X1 ..XC40 ...
Ακόμα μεγαλύτερη αίσθηση κάνει η διαφορά τιμής προς τα πάνω σε σχέση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες ακόμα και στα έξτρα ...
Δεν μου φαίνεται ότι η ΑR είναι πιο ακριβή από Merc και ΒΜW με παρόμοιες ιπποδυνάμεις,αυτομ. κιβώτια κι αντίστοιχο εξοπλισμό (η Merc είναι πιο φθηνή αλλά αν βάλω τις μεγάλες οθόνες της Τonale ξεφεύγει).
https://www.alfaromeo.gr/configurator/tonale/#/version/83622SFK0000/summaryΣτο 2ο, όσον αφορά την υψηλή τιμή στην Ελλάδα σε σχέση με άλλες χώρες,έχεις ένα δίκιο. Αλλά δυστυχώς πλέον έχει αρχίσει να συμβαίνει σε πολλές μάρκες που εισάγονται στη χώρα μας, ακόμη και στα μικρά κυβικά τους.
-
Τώρα το είδα το αμάξι σε βίντεο του σαριμπαλ.
Πολύ όμορφο δείχνει μέσα έξω με αρκετά κοντό ως μεταξόνιο για το μήκος του.
Η τιμη βέβαια από +37 είναι ιδιαίτερα τσουχτερή.
Ωραία αυτιά τεράστια έχει πίσω από το τιμόνι λογικά δεν θα γυρίσουν μαζί του. -
@tkin73 said in Alfa Romeo Tonale:
Ωραία αυτιά τεράστια έχει πίσω από το τιμόνι λογικά δεν θα γυρίσουν μαζί του.
Σχεδόν σε όλα τα ιταλικά, τα paddles είναι σταθερά. Είναι η σωστότερη τοποθέτηση.
-
Και εγώ είδα το βίντεο , εμφανισιακά δεν με τρέλανε , και σε αυτά τα λεφτά δυστυχώς ο κόσμος θα πάει στην Χ1 που για μένα είναι αυτή την στιγμή το πιο όμορφο και μοντέρνο CSUV , αφήστε την τεράστια σημασία που έχει για αντίληψη του κόσμου το σηματακι της BMW (το έχουμε συζητήσει πρόσφατα περί κύρους , βλαχογκλαμουρια κλπ)
Ενώ βλέποντας τα specs και την απίστευτη δουλειά που έχουν κάνει οι μηχανικοί σε στήσιμο και οδηγική συμπεριφορά θα είναι σίγουρα το καλύτερο από όλα στο δρόμο όπως η stelvio και η Giulia , παρόλαυτα το ευρύτερο κοινό δεν τα αξιολογεί ψηλά όπως θα έπρεπε.
Θεωρώ πως θα έπρεπε να τολμήσουν ακόμη περισσότερο σχεδιαστικά , και λείπει κάποιο σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης το οποίο θα έπρεπε να είναι κατά την άποψη μου οι κινητήρες.
Είναι η τελευταία ευκαιρία των Ιταλών , θα έπρεπε να τα δώσουν όλα στην εξέλιξη πιο δυνατών συνόλων σε μικρά κυβικά και με υβριδικό σύστημα σε όλες τις εκδόσεις , να μην έχει κάτω από 180 άλογα κανένα τους.
Ακόμη και αν έμπαιναν μέσα οικονομικά θα έπρεπε να το ρισκάρουν ώστε να ξαναβγούν στην επιφάνεια , να γεμίζουν ξανά AR οι δρόμοι.
Αλήθεια είναι πισωκίνητο τελικά;; -
@realzeus said in Alfa Romeo Tonale:
@tkin73 said in Alfa Romeo Tonale:
Ωραία αυτιά τεράστια έχει πίσω από το τιμόνι λογικά δεν θα γυρίσουν μαζί του.
Σχεδόν σε όλα τα ιταλικά, τα paddles είναι σταθερά. Είναι η σωστότερη τοποθέτηση.
Ε ναι δεν τα παίρνει μαζί του το τιμόνι στρίβοντας. Προφανώς όμως κοστίζουν παραπάνω για αυτό τα αποφεύγουν οι υπόλοιποι
Alfa Romeo Tonale